Ухвала
від 24.12.2013 по справі 824/3143/13-а
ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

24 грудня 2013 року м. Чернівці Справа № 824/3143/13-а

Суддя Чернівецького окружного адміністративного суду Лелюк О.П., розглянувши адміністративний позов ОСОБА_1 до Реєстраційної служби Новоселицького районного управління юстиції Чернівецької області про визнання дій протиправними,

В С Т А Н О В И В:

ОСОБА_1 звернувся до суду з позовом до Реєстраційної служби Новоселицького районного управління юстиції Чернівецької області про визнання дій протиправними.

В поданому позові позивач просить суд визнати протиправними дії щодо внесення 30 квітня 2013 року до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису про зміну керівника товариства з обмеженою відповідальністю «Медіа Груп «Сіті» (вул.Червоноармійстка, 13, м.Чернівці, 58001, код ЄДРПОУ 33762021), а також щодо осіб, які мають право вчиняти дії від імені товариства з обмеженою відповідальністю «Медіа Груп «Сіті» без довіреності шляхом виключення з зазначених відомостей запису про ОСОБА_1 та скасувати зазначену реєстраційну дію.

Частиною першою статті 107 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, зокрема, чи відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтею 106 цього Кодексу.

Розглянувши позовну заяву та додані до неї матеріали, суд дійшов висновку, що вона не відповідає вимогам, встановленим статтею 106 Кодексу адміністративного судочинства України.

Так, відповідно до пункту 4 частини першої статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України у позовній заяві зазначається зміст позовних вимог згідно з частинами четвертою і п'ятою статті 105 цього Кодексу і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, а в разі подання позову до декількох відповідачів, - зміст позовних вимог щодо кожного з відповідачів.

Згідно з частинами четвертою і п'ятою статті 105 Кодексу адміністративного судочинства України адміністративний позов може містити вимоги про: 1) скасування або визнання нечинним рішення відповідача - суб'єкта владних повноважень повністю чи окремих його положень; 2) зобов'язання відповідача - суб'єкта владних повноважень прийняти рішення або вчинити певні дії; 3) зобов'язання відповідача - суб'єкта владних повноважень утриматися від вчинення певних дій; 4) стягнення з відповідача - суб'єкта владних повноважень коштів на відшкодування шкоди, завданої його незаконним рішенням, дією або бездіяльністю;5) виконання зупиненої чи невчиненої дії; 6) встановлення наявності чи відсутності компетенції (повноважень) суб'єкта владних повноважень;7) примусове відчуження земельної ділянки, інших об'єктів нерухомого майна, що на ній розміщені, з мотивів суспільної необхідності.

Адміністративний позов суб'єкта владних повноважень може містити інші вимоги у випадках, встановлених законом.

Поряд з цим слід зазначити, що позивачем є особа, на захист прав, свобод та інтересів якої подано адміністративний позов до адміністративного суду; відповідачем - суб'єкт владних повноважень, а у випадках, передбачених законом, й інші особи, до яких звернена вимога позивача; суб'єкт владних повноважень - орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа, інший суб'єкт при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень (частиниа перша статті 3 Кодексу адміністративного судочинства України).

Частиною першою статті 6 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб'єкта владних повноважень порушені її права, свободи або інтереси.

Таким чином, до адміністративного суду має право звернутися особа, на думку якої суб'єктом владних повноважень було порушено її права, сободи чи інтереси, при цьому у своїму позові така особа (позивач) повинна обґрунтувати й зазначити які саме дії, рішення чи бездіяльність конкретного суб'єкта владних повноважень (відповідача) вона вважає протиправними та просить суд визнатити такими. Під змістом позовних вимог розуміється визначення способу захисту порушеного права, свободи чи інтересу, який має формулюватися максимально чітко і зрозуміло.

Між тим, в даному адміністратвиному позові позивач, вказавши відповідачем Реєстраційну службу Новоселицького районного управління юстиції Чернівецької області, не обґрунтував та не зазначив зміст позовних вимог саме до цього суб'єкта владних повноважень.

В прохальній частині позову, всупереч указаним вище вимогам процесуального закону, не вказано дії якого саме суб'єкта владних повноважень позивач присть суд визнати протиправними.

Згідно частини другої статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України на підтвердження обставин, якими обґрунтовуються позовні вимоги, позивач надає докази, а в разі неможливості - зазначає докази, які не може самостійно надати, із зазначенням причин неможливості подання таких доказів.

Однак позивачем не було надано жодних доказів на підтвердження обставин щодо внесення 30 квітня 2013 року змін до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців стосовно внесення запису про керівника товариства з обмеженою відповідальністю «Медіа Груп «Сіті», а також щодо осіб, які мають право вчиняти дії від імені товариства без довіреності шляхом виключення із зазначених відомостей про ОСОБА_1

Як вбачається зі змісту позовної заяви, саме ції дії позивач вважає такими, що порушують його права.

Крім того, позивачем не надано жодних належних доказів на підтвердження своїх доводів про передачу функцій відділу державної реєстрації Чернівецької міської ради з 01 липня 2013 року до управління юстиції Чернівецької обласної державної адміністрації, у відповідності до рішення Чернівецької міської ради №866 від 30 травня 2013 року, а також про те, що відділ державної реєстрації виконавчого комітету Чернівецької міської ради ліквідовано з 30 червня 2013 року.

Відповідно до частини першої статті 108 Кодексу адміністративного судочинства України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків.

Керуючись статтями 108, 165 Кодексу адміністративного судочинства України,

У Х В А Л И В:

1.Позовну заяву ОСОБА_1 до Реєстраційної служби Новоселицького районного управління юстиції Чернівецької області про визнання дій протиправними залишити без руху.

2.Встановити позивачу строк для усунення недоліків позовної заяви протягом семи днів з моменту отримання даної ухвали шляхом подання до суду уточнень обставин та змісту позовних вимог, із зазначеннням їх обґрунтувань та наданням належних доказів на їх підтвердження.

В разі невиконання вимог ухвали і не усунення недоліків у вказаний строк позовна заява буде вважатися неподаною і буде повернута особі, яка її подала на підставі пункту 1 частини третьої статті 108 Кодексу адміністративного судочинства України.

Копію ухвали невідкладно направити позивачу.

Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційну скаргу на цю ухвалу може бути подано до Вінницького апеляційного адміністративного суду через Чернівецький окружний адміністративний суд протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.

Суддя О.П. Лелюк

СудЧернівецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення24.12.2013
Оприлюднено26.12.2013
Номер документу36278702
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —824/3143/13-а

Ухвала від 30.12.2013

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Лелюк Олександр Петрович

Ухвала від 17.01.2014

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Лелюк Олександр Петрович

Ухвала від 31.12.2013

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Лелюк Олександр Петрович

Ухвала від 31.12.2013

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Лелюк Олександр Петрович

Ухвала від 31.12.2013

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Лелюк Олександр Петрович

Ухвала від 24.12.2013

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Лелюк Олександр Петрович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні