Ухвала
від 20.12.2013 по справі 2а-8127/09/1370
ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

20 грудня 2013 р. Справа № 26614/10/9104

Колегія суддів Львівського апеляційного адміністративного суду в складі :

головуючого судді: Ліщинського А.М.,

суддів: Довгої О.І., Запотічного І.І.

розглянувши в порядку письмового провадження в м. Львові апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Санта Україна Захід» на постанову Львівського окружного адміністративного суду від 30 квітня 2010 року у справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Санта Україна Захід» до т.в.о. начальника територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті у Львівській області Луцина Тараса Степановича про визнання протиправною постанови №065990 від 20.10.2009 року та її скасувати,-

В С Т А Н О В И Л А:

10.12.2009 року позивач звернувся до суду з адміністративним позовом до відповідача про визнання протиправною постанови №065990 від 20.10.2009 року та її скасувати

Позовні вимоги обґрунтовує тим, що відповідачем за результатом проведеної перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом складено Акт № 170543 від 30.09.2009 року про порушення ними вимог законодавства про автомобільний транспорт під час надання послуг з перевезень вантажу. На основі даного акту відповідачем винесено Постанову № 065990 від 20 жовтня 2009 р. про застосування до них фінансових санкцій в розмірі 1700 грн. за порушення законодавства про автомобільний транспорт, відповідальність за яке передбачена абз. 3 ст.60 закону України «Про внесення змін до закону України» про автомобільний транспорт». Просять оскаржувану постанову визнати протиправною та скасувати, оскільки дане перевезення здійснювали для власних господарських потреб.

Постановою Львівського окружного адміністративного суду від 30 квітня 2010 року в задоволені адміністративного позову відмовлено.

Позивач постанову оскаржив, не погодившись із зазначеним судовим рішенням, подав апеляційну скаргу, зазначивши, що оскаржувана постанова винесена з порушенням норм матеріального та процесуального права та є незаконною, просить оскаржувану постанову скасувати та прийняти нову, якою задовольнити позовні вимоги.

В апеляційній скарзі покликається на те, що ними не надавалися транспортні послуги, а автомобіль використовувався для власних потреб.

В разі відсутності клопотань від усіх осіб, які беруть участь у справі, про розгляд справи за їх участю, суд апеляційної інстанції може розглянути справу в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами, якщо справу може бути вирішено на основі наявних у ній доказів (ч. 1 ст. 197 КАС України із змінами і доповненнями, внесеними згідно із Законом України від 07.07.2010 року N 2453-VI).

Судова колегія заслухавши доповідь судді-доповідача, перевіривши матеріали справи і обговоривши підстави апеляційної скарги, вважає за необхідне її відхилити з наступних підстав.

Відмовляючи в задоволенні позову суд першої інстанції виходив з того, що що відповідачем доведено правомірність прийняття Постанови про застосування фінансових санкцій № 065990 від 20 жовтня 2009 року та застосовано фінансову санкцію в розмірі 1700 грн.

Розглядаючи спір, судова колегія вважає, що місцевий суд повно і всебічно дослідив і оцінив обставини по справі, надані сторонами докази, правильно визначив юридичну природу спірних правовідносин і закон, який їх регулює.

Як встановлено судом та підтверджено матеріалами справи, що Товариство з обмеженою відповідальністю «Санта-Україна-Захід» зареєстроване Управлінням промисловості та підприємництва Львівської міської ради 28.11.2003 року, ідентифікаційний код 32712842, що підтверджується довідкою №4879 з єдиного державного реєстру підприємств та організацій України.

30 вересня 2009 року працівниками територіального управління головної державної інспекції на автомобільному транспорті у Львівській області проведено перевірку додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом, за результатами перевірки прийнято Акт № 170543 від 30.09.2009 року про порушення вимог законодавства про автомобільний транспорт під час надання послуг з перевезень вантажу.

Даною перевіркою встановлено, що позивач надавав послуги з перевезення пасажирів та вантажів без оформлення документів, перелік яких визначений ст.ст. 39, 48 Закону України «Про автомобільний транспорт».

Відповідно до акту перевірки № 170543 від 30.09.2009 року відповідачем винесено Постанову № 065990 від 20 жовтня 2009 р. про застосування фінансових санкцій в розмірі 1700 грн. за порушення законодавства про автомобільний транспорт, відповідальність за яке передбачена абз. 3 ст.60 закону України «Про внесення змін до закону України» про автомобільний транспорт».

Відповідно до ст. 1 Закону України «Про автомобільний транспорт» , автомобільний перевізник - фізична або юридична особа, яка здійснює на комерційній основі чи за власний кошт перевезення пасажирів чи (та) вантажів транспортними засобами.

Згідно ст.6 Закону України «Про автомобільний транспорт», державний контроль автомобільних перевізників здійснюється шляхом проведення планових, позапланових і рейдових перевірок.

Відповідно до п.15 Порядком здійснення державного контролю на автомобільному транспорті, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 8 листопада 2006 року №1567 під час проведення рейдової перевірки, зокрема, перевіряється наявність визначених статтями 39 і 48 Закону України «Про автомобільний транспорт» документів, на підставі яких здійснюються перевезення автомобільним транспортом.

У відповідності до ст.48 Закону України «Про автомобільний транспорт» автомобільні перевізники, водії повинні мати і пред'являти особам, які уповноважені здійснювати контроль на автомобільному транспорті та у сфері безпеки дорожнього руху, документи, на підставі яких виконують вантажні перевезення.

Даною статтею передбачено, що документами для юридичної особи, що здійснює вантажні перевезення на договірних умовах, є: для автомобільного перевізника ліцензія та документ, що засвідчує використання транспортного засобу на законних підставах, інші документи, передбачені законодавством України; для водія посвідчення водія відповідної категорії, реєстраційні документи на транспортний засіб, ліцензійна картка, дорожній лист, товарно транспортна накладна або інший визначений законодавством документ на вантаж, інші документи, передбачені законодавством України.

Статтею 60 Закону України «Про автомобільний транспорт» в ред. від 23.02.2006 року № 3492-IV, з наступними змінами, встановлюється відповідальність за порушення законодавства про автомобільний транспорт.

Колегія суддів зазначає, що в суді першої інстанції встановлено, що долучений подорожній лист вантажного автомобіля б/№ від 30.09.09 року (а.с. 8), який надається при перевірці особам, які її здійснюють, не містить відмітки про проведену перевірку. А долучене позивачем у судовому засіданні пояснення менеджера ПП «Сістар» містить покликання на помилку, допущену менеджером Острауховою К.О. у подорожньому листі від 30.09.09 р. б/№, зокрема про помилкове зазначення в графу: «В чиє розпорядження»- фірми «Санта-Україна-Захід». Вказаний шляховий лист з пояснень позивача був знищений, натомість виписаний інший долучений до матеріалів справи.

Керуючись вищенаведеним колегія суддів погоджується з думкою суду першої інстанції, що вказаний шляховий лист до уваги не слід брати, оскільки його було виписано після проведеної перевірки і на ньому відсутня відмітка про її проведення.

За таких обставин справи, колегія суддів прийшла до переконання, що суд першої інстанції прийшов до правильного висновку відмовляючи в задоволені позовних вимог, оскільки оскаржуване рішення є обґрунтованими та таким, що прийняте в порядку та у відповідності до норм Закону.

Відповідно до ст.200 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а постанову або ухвалу суду без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи і ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Судова колегія вважає, що доводи апеляційної скарги не являються суттєвими і не складають підстави для висновку про неправильне застосування судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, які призвели до неправильного вирішення справи.

Керуючись статтями 160, 195, 197, 198 п.1, 200, 205, 206, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, колегія суддів,-

У Х В А Л И Л А:

Апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Санта Україна Захід» залишити без задоволення, а постанову Львівського окружного адміністративного суду від 30 квітня 2010 року у справі №2а-8127/09/1370 - без змін.

Ухвала набирає законної сили через п'ять днів після направлення її копії особам, що беруть участь у справі, може бути оскаржена протягом двадцяти днів шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до суду касаційної інстанції.

Головуючий суддя А.М.Ліщинський

Судді О.І. Довга

І.І.Запотічний

СудЛьвівський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення20.12.2013
Оприлюднено26.12.2013
Номер документу36335344
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-8127/09/1370

Ухвала від 20.12.2013

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Ліщинський А.М.

Постанова від 30.04.2010

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Качур Роксолана Петрівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні