Ухвала
від 23.12.2013 по справі 801/11542/13-а
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ УХВАЛА про відмову у відкритті провадження в адміністративній справі в частині позовних вимог   23 грудня 2013 р.Справа № 801/11542/13-а Суддя Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим  Петренко В.В.,  розглянувши позовну заяву          Новоандріївської сільської ради            до    Державної реєстраційної служби Сімферопольського районного управління юстиції              про визнання незаконними дій та спонукання до виконання певних дій   ВСТАНОВИВ: Новоандріївська сільська рада звернулась до Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим з адміністративним позовом до Державної реєстраційної служби Сімферопольського районного управління юстиції та просить: - визнати дії в частині відмови в реєстрації незаконними; - визнати Новоандріївську сільську раду власником будівлі готелю, будинку побуту, розташованого: Сімферопольський р-н, с. Новоандріївка, вул.Перемоги 39-а; - зобов'язати зареєструвати право власності за Новоандріївською сільською радою та видати витяг з Державного реєстру прав та їх обмежень на будівлю готелю, будинку побуту розташованого: Сімферопольський р-н, с. Новоандріївка, вул.Перемоги 39-а. Розглянувши подану позовну заяву, суд дійшов висновку щодо необхідності відмови у відкритті провадження у справі в частині вимог з огляду на наступне. Так, відповідно до частин 1, 2 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень, шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ. До адміністративних судів можуть бути оскаржені будь-які рішення, дії чи бездіяльність суб'єктів владних повноважень, крім випадків, коли щодо таких рішень, дій чи бездіяльності Конституцією чи законами України встановлено інший порядок судового провадження. Згідно з положеннями статті 17 КАС України юрисдикція адміністративних судів поширюється на правовідносини, що виникають у зв'язку з здійсненням суб'єктом владних повноважень владних управлінських функцій, а також у зв'язку з публічним формуванням суб'єкта владних повноважень шляхом виборів або референдуму. Юрисдикція адміністративних судів поширюється на публічно-правові спори, зокрема: 1) спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності; 2) спори з приводу прийняття громадян на публічну службу, її проходження, звільнення з публічної служби; 3) спори між суб'єктами владних повноважень з приводу реалізації їхньої компетенції у сфері управління, у тому числі делегованих повноважень; 4) спори, що виникають з приводу укладання, виконання, припинення, скасування чи визнання нечинними адміністративних договорів; 5) спори за зверненням суб'єкта владних повноважень у випадках, встановлених Конституцією та законами України; 6) спори щодо правовідносин, пов'язаних з виборчим процесом чи процесом референдуму. Згідно з пунктом 1 частини 1 статті 3 КАС України справа адміністративної юрисдикції - переданий на вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір, у якому хоча б однією зі сторін є орган виконавчої влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа або інший суб'єкт, який здійснює владні управлінські функції на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень. Отже, ознаками адміністративної справи є: - спірний характер; - публічно-правова природа; - суб'єктний склад: обов'язковим учасником спору (стороною) є суб'єкт владних повноважень. Отже позовні вимоги в частині визнання Новоандріївську сільську раду власником будівлі готелю, будинку побуту, розташованого: Сімферопольський р-н, с. Новоандріївка, вул.Перемоги 39-а вказують на спір між сторонами, який не є публічно-правовим і не підлягає розгляду в порядку адміністративного судочинства. Відповідно до частини другої статті 124 Конституції України юрисдикція судів поширюється на всі правовідносини, що виникають у державі. Отже, суди розглядають виключно спори, які виникають між учасниками певних правовідносин. Виходячи з наведеного, відсутність правовідносин виключає можливість звернення до суду, оскільки відсутнє право, що підлягає судовому захисту. Отже, юрисдикція адміністративних судів, встановлена статтею 17 КАС України, на спір з визнання Новоандріївську сільську раду власником будівлі готелю, будинку побуту, розташованого: Сімферопольський р-н, с. Новоандріївка, вул.Перемоги 39-а, не поширюється. Відповідно до п. 1  ч. 1 ст. 109 КАС України суддя відмовляє у відкритті провадження, якщо справу не належить розглядати в порядку адміністративного судочинства. Роз'яснюються положення ч.5 ст. 109 КАС України, відповідно до якої повторне звернення тієї ж особи до адміністративного суду з таким самим адміністративним позовом, щодо якого постановлено ухвалу про відмову у відкритті провадження, не допускається. Враховуючи вищенаведене, керуючись ст. ст. 3, 17, 109, 160, 165  КАС України, суд   УХВАЛИВ: Відмовити у відкритті провадження в адміністративній справі за позовом Новоандріївської сільської ради до Державної реєстраційної служби Сімферопольського районного управління юстиції в частині позовних вимог про визнання Новоандріївську сільську раду власником будівлі готелю, будинку побуту, розташованого: Сімферопольський р-н, с. Новоандріївка, вул.Перемоги 39-а. Ухвала набирає законної сили протягом 5 днів з дня її проголошення. Якщо справу розглянуто у порядку письмового провадження або без виклику особи, яка її оскаржує, ухвала набирає законної сили через 5 днів  з дня її отримання. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної республіки Крим протягом 5 днів з дня її проголошення.  У разі розгляду справи у порядку письмового  провадження або без виклику особи, яка її оскаржує,, апеляційна скарга подається протягом 5 днів з дня отримання. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.      Суддя                                                     В.В.Петренко                                                                                                                                                                                                            

Дата ухвалення рішення23.12.2013
Оприлюднено30.12.2013
Номер документу36407163
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —801/11542/13-а

Постанова від 18.02.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Петренко В.В.

Ухвала від 23.12.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Петренко В.В.

Ухвала від 23.12.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Петренко В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні