ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
Кіровоградської області
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
25 грудня 2013 рокуСправа № 912/1820/13 Господарський суд Кіровоградської області в складі судді Т.В. Макаренко, розглянувши у відкритому судовому засіданні справу № 912/1820/13
за позовом: Комунального підприємства по управлінню будинками Кіровоградської обласної ради
до відповідача: Управління у справах сім'ї та молоді Кіровоградської обласної державної адміністрації
до відповідача: Департаменту освіти і науки, молоді та спорту Кіровоградської обласної державної адміністрації
за участю 3-ї особи без самостійних вимог на предмет спору на стороні Департаменту освіти і науки, молоді та спорту Кіровоградської обласної державної адміністрації - Кіровоградської обласної державної адміністрації
про стягнення 8 432,71 грн.
представники сторін:
від позивача - Іванов В.В. , довіреність № 15 від 10.01.13;
від відповідача 1 - участі не брали;
від відповідача 2 - Дейкун О.М. , довіреність № 01-18/1-11 від 29.11.13;
від 3- особи - Мукашов Д.В., довіреність № 01-25/11/1 від 15.01.2013р.
У судовому засіданні оголошувалась перерва 20.12.2013 року до 16 год. 25.12.2013 року в порядку норм статті 77 ГПК України.
Комунальне підприємство по управлінню будинками Кіровоградської обласної ради звернулося до господарського суду з позовною заявою про стягнення з управління у справах сім'ї та молоді Кіровоградської обласної державної адміністрації (далі - відповідач-1) та департаменту освіти і науки, молоді та спорту Кіровоградської обласної державної адміністрації (далі-відповідач-2) солідарно борг в сумі 8 432,71 грн., відповідно до договорів оренди нерухомого майна, що належить до спільної власності територіальних громад сіл, селищ і міст області № 148А від 24.01.2012 та № 148а від 22.01.2013.
Представник департаменту освіти і науки, молоді та спорту Кіровоградської обласної державної адміністрації, який брав участь в судовому засіданні подав відзив № 01-18/68/1-11 від 29.11.2013 на позовну заяву в якому просить суд відмовити в задоволенні позову щодо стягнення заборгованості за договорами оренди приміщення з департаменту освіти і науки, молоді та спорту Кіровоградської обласної державної адміністрації. У своїх заперечення відповідач-2 вказує на те, що станом на 29.11.2013 кредиторська та дебіторська заборгованість до Департаменту не передавалась. До вказаного відзиву відповідачем-2 додано копію розпорядження голови обласної державної адміністрації № 115-р від 05.03.2013 року із тексту якого вбачається, що вказаним розпорядженням затверджено передавальні акти № 1 та № 2.
3-тя особа - Кіровоградська обласна державна адміністрація у своєму письмовому поясненні (без номеру та дати), яке подано до господарського суду 25.12.2013 року зазначила наступне.
Розпорядженням голови обласної державної адміністрації від 05.11.2012 р. № 671-р "Про затвердження структури обласної державної адміністрації" припинено юридичну особу публічного права - структурні підрозділи Кіровоградської обласної державної адміністрації у зв'язку з реорганізацією шляхом злиття: управління у справах сім'ї та молоді облдержадміністрації (відповідач-1), управління фізичної культури та спорту облдержадміністрації та управління освіти і науки облдержадміністрації.
Вищезазначеним розпорядженням утворено департамент освіти і науки, молоді та спорту облдержадміністрації (відповідач-2) шляхом злиття управління у справах сім'ї та молоді облдержадміністрації, управління фізичної культури та спорту облдержадміністрації та управління освіти і науки облдержадміністрації.
Також згідно вищенаведеного розпорядження правонаступниками всіх реорганізованих управлінь вважаються новоутворені структурні підрозділи облдержадміністрації.
Відповідно до п.13 розпорядження, головою комісії з припинення юридичної особи - управління у справах сім'ї та молоді облдержадміністрації призначено Пастернака С.О. та доручено останньому утворити комісію з припинення юридичної особи - відповідача-1 та виконати всі необхідні дії з припинення юридичної особи відповідно до чинного законодавства.
В обласній державній адміністрації накази керівників структурних підрозділів облдержадміністрації не зберігаються, а тому не можливо надати до суду наказ начальника управління у справах сім'ї та молоді облдержадміністрації щодо створення комісії по припиненню юридичної особи у зв'язку із відсутністю такого структурного підрозділу облдержадміністрації.
Також 3-тя особа зазначає, що після розміщення оголошення про припинення юридичної особи управління у справах сім'ї та молоді облдержадміністрації від позивача вимог щодо погашення кредиторської заборгованості не надходило.
З питання передавальних актів повідомляє господарському суду, що розпорядженням голови обласної державної адміністрації від 05.03.2013р. № 115-р "Про затвердження передавальних актів" було затверджено передавальний акт № 1, згідно якого головою комісії - начальником управління у справах сім'ї та молоді облдержадміністрації передано, а департаментом освіти і науки, молоді та спорту облдержадміністрації прийнято матеріальні та грошові цінності.
Звертає увагу суду, що звернення позивача та відповіді на них, які навадались комісією з припинення, в облдержадміністрації не зберігаються.
У судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав повністю, представник відповідача не визнав.
Розглянувши наявні матеріали справи, заслухавши пояснення представників сторін, 3-ї особи, обговоривши усі обставини справи, оцінивши подані докази, господарський суд, -
В С Т А Н О В И В :
24.01.2012 року між комунальним підприємством по управлінню будинками Кіровоградської обласної ради (надалі - орендодавець, позивач) та Управлінням у справах сім'ї та молоді Кіровоградської обласної державної адміністрації (надалі - орендар, відповідач-1) укладено договір оренди нерухомого майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ і міст області № 148а (надалі - Договір).
За умовами даного Договору (п.п. 1.1., 1.2) орендодавець на підставі рішення постійної комісії обласної ради з питань власності, приватизації та ефективного використання майна від 23 грудня 2011 року № 271 передав, а орендар прийняв в строкове платне користування нерухоме майно, загальною площею 248,7 кв.м., розміщене за адресою: м. Кіровоград, вул.Преображенська,2 на 5 поверсі, вартість якого визначена на підставі балансу і становить балансову (залишкову) вартість у сумі 79 325,56 грн. Майно передається в оренду з метою розміщення Управління у справах сім'ї та молоді Кіровоградської обласної державної адміністрації. Орендар відшкодовує орендодавцеві вартість отриманих ним комунальних послуг.
Факт передачі/приймання об'єкту оренди підтверджується Актами приймання-передачі від 01.01.2012р., що є невід'ємною частиною Договору (а.с.12).
22.01.2013 року між Позивачем та Відповідачем-1 укладено договір оренди нерухомого майна, що належить до спільної власності області № 148а (далі - Договір2).
За умовами цього договору Позивач (орендодавець) передав, а Відповідач (орендар) прийняв у строкове платне користування нерухоме майно розташоване за адресою: вул.Преображенська,2 у м. Кіровограді, на 5 поверсі, строком до 30.11.2015 року.
Факт прийняття/передачі об'єкта оренди підтверджується актом прийняття-передачі, що є невід'ємною частиною Договору (а.с.18).
Відповідно до п. 3.3. Договору -1 орендна плата перераховується орендодавцю в строк до 5-го числа місяця наступного за розрахунковим, без виставлення рахунку на оплату.
Відповідно до п.3.3 Договору-2 орендна плата перераховується Позивачу в строк до 15-го числа місяця наступного за розрахунковим, на підставі виставлених рахунків на оплату.
Відповідно до п.3.4 Договору-1 плата за комунальні послуги (забезпечення електроерегією, теплом, водопостачання та водовідведення, вивіз твердих відходів, обслуговування та ремонт комунальних мереж, елементів приміщень, догляд за прибудинковою територією, охорона внутрішньої території, її упорядкування та витрати на утримання орендованого майна) перераховуються Позивачу у строк до 5-го числа місяця, наступного за розрахунковим, без виставлення рахунку на оплату.
Відповідно до п.3.4 Договору-2 плата за комунальні послуги (забезпечення електроерегією, теплом, водопостачання та водовідведення, вивіз твердих відходів, обслуговування та ремонт комунальних мереж, елементів приміщень, догляд за прибудинковою територією, охорона внутрішньої території, її упорядкування та витрати на утримання орендованого майна) перераховуються Позивачу: по електропостачанню не пізніше 5 днів після виставлення рахунку на оплату але не пізніше 25 числа поточного місяця; по іншим комунальним послугам до 5-го числа місяця наступного за розрахунковим, на підставі виставлених рахунків.
Згідно п. 2.6. Договорів плата, яка справляється з орендаря або суборендаря будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини), складається з плати за користування нею (орендної плати), плати за користування земельною ділянкою, відшкодування комунальних на інших послуг.
Відповідно до п. 3.1. Договору-1 орендна плата визначається на підставі Методики і становить 298,44 грн. у рік з ПДВ.
Відповідно до п. 3.1. Договору- 2 орендна плата визначається на підставі Методики розрахунку і пропорції розподілу та порядку використання плати за оренду майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ і міст області, затв. рішенням Кіровоградської обласної ради від 27.07.2012 року № 333 і становить 298,44 грн. у рік з ПДВ (орієнтовна сума орендної плати з врахуванням прогнозованої інфляції у 2013 році з розрахунку 4,8% становить 312,77 грн.) у рік. Після офіційного оприлюднення річного індексу інфляції орендна плата підлягає перерахунку з врахуванням фактичного індексу інфляції.
У разі встановлення рішенням Кіровоградської обласної ради нових базових тарифів на оренду приміщень, орендна плата відповідно змінюється, починаючи з строку введення нового тарифу, і у беззаперечному автоматичному порядку вносяться відповідні зміни щодо орендної плати у строк, зазначений у повідомленні орендодавця про перерахунок (п. 3.6 Договорів).
Договори підписані представниками сторін і посвідчені печатками.
Підписання сторонами Актів приймання-передачі предмету оренди свідчить про виконання орендодавцем своїх зобов'язань за договорами.
Позивач зазначає, що орендарем порушуються умови договору в частині своєчасної сплати на користь орендодавця орендної плати та інших платежів.
Згідно розрахунку позивача та акту звірки взаєморозрахунків між сторонами станом на 15.04.2013 року сума заборгованості відповідача-1 по орендній платі та інших платежах за складала 8 432,71 грн.
Вказаний акт підписаний представниками сторін та скріплений печатками (а.с.26).
Розглядаючи позовні вимоги, господарський суд враховує положення статті 67 Господарського кодексу України, відповідно до якої відносини підприємства з іншими підприємствами, організаціями, громадянами в усіх сферах господарської діяльності здійснюються на основі договорів. Підприємства вільні у виборі предмета договору, визначенні зобов'язань, інших умов господарських взаємовідносин, що не суперечать законодавству України.
Частина 7 статті 179 Господарського кодексу України передбачає, що господарські договори укладаються за правилами, встановленими Цивільним кодексом України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами щодо окремих видів договорів.
Укладений між сторонами договір за своєю правовою природою є договором оренди, правовідносини за яким регулюються главою 58 Цивільного кодексу України.
Відповідно до вимог ч. 1 ст. 759 цього кодексу за договором найму (оренди) наймодавець передає або зобов'язується передати наймачеві майно у користування за плату на певний строк.
За приписами статей 11, 509, 525, 530, 629 Цивільного кодексу України та статей 174, 193 Господарського кодексу України, договір є підставою для виникнення зобов'язань, які повинні виконуватись належним чином і в установлений законом строк. Одностороння відмова від зобов'язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом. Кожна сторона повинна вжити всіх заходів, необхідних для належного виконання нею зобов'язання, враховуючи інтереси другої сторони та забезпечення загальногосподарського інтересу.
Відповідно до ст. 526 Цивільного кодексу України зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та умов Цивільного кодексу України, інших актів цивільного законодавства.
Відповідно до ст. 10 Закону України "Про оренду державного та комунального майна" сплата орендної плати є істотними умовами договору оренди.
Згідно зі ст. ст. 18, 19 Закону України "Про оренду державного та комунального майна" і умов договору орендар повинен належним чином виконувати свої зобов'язання, зокрема, вносити орендну плату своєчасно та у повному обсязі.
В силу статті 625 Цивільного кодексу України, боржник не звільняється від відповідальності за неможливість виконання ним грошового зобов'язання.
З матеріалів справи вбачається, що позивач належним чином виконав договірні зобов'язання. Про вказане свідчать акти приймання-передачі приміщення, акти прийому-передачі виконаних робіт, копії рахунків-фактур за період з грудня 2012 року по березень 2013 року включно, акт звірки взаєморозрахунків станом на 15.04.2013р., копії банківських виписок за 26.12.2012р., 28.12.2012р., за період з 28.02.2013р. по 28.02.2013р., з 14.03.2013р. по 14.03.2013р.
Доказів сплати боргу в сумі 8 432,71 грн. за орендну плату та комунальні послуги за період з грудня 2012 по березень 2013р. включно, відповідно до Договорів оренди нерухомого майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ і міст області 148а від 24.01.2012р. та № 148а від 22.01.2013 року сторонами до суду не подано.
Відсутність надходження коштів по договорах оренди слугувало підставою для звернення позивача з даним позовом до господарського суду.
Разом з тим, господарський суд враховує, що Розпорядженням голови облсної державної адміністрації від 05.11.2012 р. № 671-р "Про затвердження структури обласної державної адміністрації" припинено юридичну особу публічного права - структурні підрозділи Кіровоградської обласної державної адміністрації у зв'язку з реорганізацією шляхом злиття: управління у справах сім'ї та молоді облдержадміністрації (відповідач-1), управління фізичної культури та спорту облдержадміністрації та управління освіти і науки облдержадміністрації.
Вищезазначеним розпорядженням утворено департамент освіти і науки, молоді та спорту облдержадміністрації (відповідач-2) шляхом злиття управління у справах сім'ї та молоді облдержадміністрації, управління фізичної культури та спорту облдержадміністрації та управління освіти і науки облдержадміністрації.
Також згідно вищенаведеного розпорядження правонаступниками всіх реорганізованих управлінь вважаються новоутворені структурні підрозділи облдержадміністрації.
Відповідно до статті 18 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців", якщо відомості, які підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, були внесені до нього, то такі відомості вважаються достовірними і можуть бути використані в спорі з третьою особою, доки до них не внесено відповідних змін.
Матеріали справи містять витяг з ЄДР станом на 12.11.2013 щодо управління у справах сім'ї та молоді Кіровоградської обласної державної адміністрації, відповідно до якого вказане Управління припинено за рішенням засновників. Дата внесення запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи - 11.11.2013 року, номер запису - 14441120008001693. У вказаному витязі зазначено, що правонаступником управління є департамент освіти і науки, молоді та спорту Кіровоградської обласної державної адміністрації, місцезнаходження: м. Кіровоград, вул.Дворцова,32/29, ідентифікаційний код 38540379.
Відповідно до Положення про департамент освіти і науки, молоді та спорту Кіровоградської обласної державної адміністрації, завт. Розпорядженням Голови Кіровоградської ОДА № 53-р від 01.02.2013 року, Департамент освіти і науки, молоді та спорту Кіровоградської ОДА в результаті злиття є правонаступником управління освіти і науки Кіровоградської обласної державної адміністрації, управління у справах фізичної культури та спорту Кіровоградської обласної державної адміністрації, управління у справах сім'ї та молоді Кіровоградської обласної державної адміністрації.
Відповідно до норм статті 25 ГПК України у разі смерті або оголошення фізичної особи померлою, припинення діяльності суб'єкта господарювання шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення), заміни кредитора чи боржника в зобов'язанні, а також в інших випадках заміни особи у відносинах, щодо яких виник спір, господарський суд залучає до участі у справі правонаступника відповідної сторони або третьої особи на будь-якій стадії судового процесу.
Усі дії, вчинення в судовому процесі до вступу у справі правонаступника, обов'язкові для нього так само, як вони були обов'язкові для особи, яку правонаступник замінив.
Про заміну або відмову заміни сторони чи третьої особи її правонаступником господарський суд виносить ухвалу.
Господарський суд не вбачає підстав для винесення такої ухвали, оскільки і управління у справах сім'ї та молоді Кіровоградської обласної державної адміністрації, і департамент освіти і науки, молоді та спорту Кіровоградської обласної державної адміністрації були залучені до участі у справі ухвалою про порушення провадження у справі в якості відповідачів.
Враховуючи вищенаведене, господарський суд припиняє провадження у справі відносно відповідача-1- управління у справах сім'ї та молоді Кіровоградської обласної державної адміністрації, відповідно до п.6 ст. 80 ГПК України.
Відповідно до норм ст. 104 ЦК України юридична особа припиняється в результаті передання всього свого майна, прав та обов'язків іншим юридичним особам - правонаступникам (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або в результаті ліквідації.
Юридична особа є такою, що припинилася, з дня внесення до єдиного державного реєстру запису про її припинення.
Виконання рішення про припинення юридичної особи регламентовано нормами статті 105 ЦК України, відповідно до якої :
1. Учасники юридичної особи, суд або орган, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, зобов'язані протягом трьох робочих днів з дати прийняття рішення письмово повідомити орган, що здійснює державну реєстрацію.
2. Після внесення запису про прийняття рішення засновників (учасників) юридичної особи, суду або уповноваженого ними органу про припинення юридичної особи до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців повідомлення про внесення запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців щодо прийняття рішення засновників (учасників) юридичної особи, суду або уповноваженого ними органу про припинення юридичної особи публікується у спеціалізованому друкованому засобі масової інформації.
3. Учасники юридичної особи, суд або орган, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, відповідно до цього Кодексу призначають комісію з припинення юридичної особи (комісію з реорганізації, ліквідаційну комісію), голову комісії або ліквідатора та встановлюють порядок і строк заявлення кредиторами своїх вимог до юридичної особи, що припиняється.
Виконання функцій комісії з припинення юридичної особи (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) може бути покладено на орган управління юридичної особи.
4. До комісії з припинення юридичної особи (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) або ліквідатора з моменту призначення переходять повноваження щодо управління справами юридичної особи. Голова комісії, її члени або ліквідатор юридичної особи представляють її у відносинах з третіми особами та виступають у суді від імені юридичної особи, яка припиняється.
5. Строк заявлення кредиторами своїх вимог до юридичної особи, що припиняється, не може становити менше двох і більше шести місяців з дня опублікування повідомлення про рішення щодо припинення юридичної особи.
6. Кожна окрема вимога кредитора, зокрема щодо сплати податків, зборів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, страхових коштів до Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування, розглядається, після чого приймається відповідне рішення, яке надсилається кредитору не пізніше тридцяти днів з дня отримання юридичною особою, що припиняється, відповідної вимоги кредитора.
Відповідно до ст. 106 ЦК України, злиття, приєднання, поділ та перетворення юридичної особи здійснюються за рішенням його учасників або органу юридичної особи, уповноваженого на це установчими документами, а у випадках, передбачених законом, - за рішенням суду або відповідних органів державної влади.
Законом може бути передбачено одержання згоди відповідних органів державної влади на припинення юридичної особи шляхом злиття або приєднання.
Порядок припинення юридичної особи шляхом злиття, приєднання, поділу та перетворення унормовано статтею 107 ЦК України.
Кредитор може вимагати від юридичної особи, що припиняється, виконання зобов'язань якої не забезпечено, припинення або дострокового виконання зобов'язання, або забезпечення виконання зобов'язання, крім випадків, передбачених законом (ч.1 ст. 107 ЦК України).
Після закінчення строку для пред'явлення вимог кредиторами та задоволення чи відхилення цих вимог комісія з припинення юридичної особи складає передавальний акт (у разі злиття, приєднання або перетворення) або розподільчий баланс (у разі поділу), які мають містити положення про правонаступництво щодо всіх зобов'язань юридичної особи, що припиняється, стосовно всіх її кредиторів та боржників, включаючи зобов'язання, які оспорюються сторонами (ч.2 ст. 107 ЦК України).
Відповідно до частини 3 статті 107 ЦК України передавальний акт та розподільчий баланс затверджуються учасниками юридичної особи або органом, який прийняв рішення про її припинення, крім випадків, встановлених законом .
Підписані головою і членами комісії з припинення юридичної особи та затверджені учасниками юридичної особи або органом, який прийняв рішення про припинення юридичної особи, примірники передавального акта та розподільчого балансу передаються в орган, який здійснює державну реєстрацію юридичної особи, що припиняється, за місцем її державної реєстрації, а також в орган, який здійснює державну реєстрацію юридичної особи - правонаступника, за місцем її державної реєстрації.
Юридична особа - правонаступник, що утворилася внаслідок поділу, несе субсидіарну відповідальність за зобов'язаннями юридичної особи, що припинилася, які згідно з розподільчим балансом перейшли до іншої юридичної особи - правонаступника. Якщо юридичних осіб - правонаступників, що утворилися внаслідок поділу, більше двох, таку субсидіарну відповідальність вони несуть солідарно (ч.5 ст.107 ЦК України).
Відповідно до п.13 розпорядження Голови Кіровоградської ОДА № 671 від 05.11.2012р., головою комісії з припинення юридичної особи - управління у справах сім'ї та молоді облдержадміністрації призначено Пастернака С.О. та доручено останньому утворити комісію з припинення юридичної особи - відповідача-1 та виконати всі необхідні дії з припинення юридичної особи відповідно до чинного законодавства.
Відповідно до п.16 вказаного розпорядження, правонаступниками всіх реорганізованих управлінь вважати новоутворені структурні підрозділи обласної державної адміністрації.
Відповідно до Положення про департамент освіти і науки, молоді та спорту Кіровоградської обласної державної адміністрації, затв. розпорядженням Голови Кіровоградської ОДА від 01.02.2013р. № 53-р, Департамент освіти і науки, молоді та спорту Кіровоградської обласної державної адміністрації в результаті злиття є правонаступником управління освіти і науки Кіровоградської обласної державної адміністрації, управління у справах фізичної культури та спорту Кіровоградської обласної державної адміністрації, управління у справах сім'ї та молоді Кіровоградської обласної державної адміністрації.
Матеріали справи свідчать, що сторонами складено та підписано акт звірки взаєморозрахунків від 03.04.2013р. станом на 15.04.2013 року, відповідно до якого заборгованість управління у справах сім'ї та молоді Кіровоградської ОДА складає 8 432,71 грн. Вказаний акт підписано від імені відповідача-1 головним бухгалтером та скріплено печаткою Управління у справах сім'ї та молоді Кіровоградської ОДА.
Розпорядженням № 115-р від 05.03.2013 року "Про затвердження передавальних актів" було затверджено передавальні акти №№ 1,2 управління у справах сім'ї та молоді облдержадміністрації. З тексту вказаних актів вбачається, що комісією з припинення юридичної особи було передано директору департаменту освіти і науки, молоді та спорту облдержадміністрації матеріальні та грошові цінності.
До матеріалів справи також подано Акт прийому-передачі документів довгострокового зберігання від 28.10.2013 року, із тексту якого не вбачається факту передачі документів, якими вирішувалося питання щодо погашення заборгованості перед позивачем або відхилення його вимог з посиланням на відповідні норми чинного законодавства.
Із спеціалізованого друкованого засобу масової інформації "Бюлетень Державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців № 230(30) від 09.11.2012 року вбачається, що оголошення ліквідаційної комісії було опубліковано в листопаді 2012 року.
Із розрахунку позовних вимог вбачається, що заборгованість відповідача-1 перед позивачем виникла за період з грудня 2012 року по березень 2013 року включно, тобто в період роботи ліквідаційної комісії і являється поточною заборгованістю.
Отже, посилання відповідача-2 та 3-ї особи щодо пропущення позивачем строку заявлення кредиторами своїх вимог (2 місяці з дати публікації оголошення про реорганізацію структурних підрозділів в офіційному друкованому виданні), який було встановлено розпорядженням Голови Кіровоградської ОДА № 671-р від 05.11.2012 року не відповідають дійсним обставинам справи, оскільки вони виникли після такої публікації.
Документів, які свідчать як саме було вирішена доля заборгованості відповідача-1 перед позивачем, яка є предметом спору по даній справі, відповідно до норм ст. 105, ч. 2 ст. 107 ЦК України, сторони господарському суду не подали .
Вказане свідчить, що вимоги позивача безпідставно не включені комісією до передавального акту.
З врахуванням вищенаведеного та не спростування обставин, викладених в позовній заяві, господарський суд вважає позовні вимоги про стягнення суми боргу в сумі 8 432,71 грн. обґрунтованими та такими, що підлягають стягненню з відповідача-2 - Департаменту освіти і науки, молоді та спорту Кіровоградської обласної державної адміністрації.
Згідно положень статті 49 Господарського процесуального кодексу України судові витрати на судовий збір покладаються на відповідача в повному обсязі.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 33,34,44,49, п.6 ст.80, 82-85, 116, 117 ГПК України, Законом України "Про судовий збір", господарський суд, -
В И Р І Ш И В :
Провадження у справі відносно відповідача Управління у справах сім'ї та молоді Кіровоградської обласної державної адміністрації припинити.
Позовні вимоги відносно департаменту освіти і науки, молоді та спорту Кіровоградської обласної державної адміністрації задовольнити повністю.
Стягнути з департаменту освіти і науки, молоді та спорту Кіровоградської обласної державної адміністрації (вул. Дворцова, 32/29, м. Кіровоград, ідентифікаційний код 38540379) на користь комунального підприємства по управлінню будинками Кіровоградської обласної ради (адреса: 25022, м. Кіровоград, пл. Кірова, 1, кім. 1; ідентифікаційний код 04013867) 8 432,71 грн. боргу, а також 1 720,50 грн. судового збору.
Наказ видати після набрання судовим рішенням законної сили та направити стягувачу.
Згідно ч. 5 ст. 85 ГПК України рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним господарським судом.
Рішення може бути оскаржене протягом десяти днів з дня його підписання до Дніпропетровського апеляційного господарського суду через господарський суд Кіровоградської області.
Повне рішення складено 30.12.13
Суддя Т. В. Макаренко
Суд | Господарський суд Кіровоградської області |
Дата ухвалення рішення | 25.12.2013 |
Оприлюднено | 30.12.2013 |
Номер документу | 36417752 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Дніпропетровський апеляційний господарський суд
Чередко Антон Євгенович
Господарське
Господарський суд Кіровоградської області
Макаренко Т.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні