Ухвала
від 18.12.2013 по справі 805/18042/13-а
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна  Донецький окружний адміністративний суд У Х В А Л А про відстрочення сплати судового збору           18 грудня 2013 р.                                                   Справа №805/18042/13-а               приміщення суду за адресою: 83052, м.Донецьк, вул. 50-ої Гвардійської дивізії, 17 Донецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Бабіча С.І., ознайомившись з адміністративним позовом територіального управління Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України у Донецькій області в особі Державної інспекції нагляду за охороною надр, геолого-маркшейдерськими роботами і переробкою корисних копалин до приватного підприємства «Сологуб» про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю),                                                    В С Т А Н О В И В: Територіальне управління Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України у Донецькій області в особі Державної інспекції нагляду Державної інспекції нагляду за охороною надр, геолого-маркшейдерськими роботами і переробкою корисних копалин звернулось до суду з позовом до приватного підприємства «Сологуб» про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю), шляхом приведення земельної ділянки в стан, придатний для подальшого її використання в господарстві та забезпечення безпеки місцевого населення прилеглого с. Розсипне і навколишнього природного середовища шляхом ліквідації 6 неліквідованих усть гірничих виробок, у зв'язку з загрозою життю та здоров'ю людей. Разом із позовною заявою позивач заявив клопотання про відстрочення сплати судового збору, обґрунтовуючи його тим, що територіальне управління Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України у Донецькій області є бюджетною організацією, фінансування якої здійснюється з Державного бюджету України. Законом України про Державний бюджет України на 2013 рік не передбачено фінансування позивача на видатки в частині сплати державного мита, в зв'язку з чим позивач позбавлений можливості у повній мірі реалізувати надані йому повноваження. Проте захист конституційних прав громадян на належні, здорові та безпечні умови праці, недопущення настання нещасного випадку або аварії на виробництві обумовлює необхідність звернення до суду з даним позовом, незважаючи на відсутність фінансування на сплату судового збору. Посилаючись на зазначене, позивач просив відстрочити сплату судового збору до ухвалення рішення по справі. Розглядаючи клопотання позивача суд вважає за необхідне зазначити наступне. Порядок та розмір сплати судового збору визначений Законом України “Про судовий збір” № 3674-VI від 8 липня 2011 року (зі змінами та доповненнями, внесеними Законом України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сплати судового збору” від 19 вересня 2013 року № 590-VII), п. п. 1 п. 3 ч. 2 ст. 4 якого визначено, що за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру встановлюється ставка судового збору в розмірі 0,06 розміру мінімальної заробітної плати. Згідно з ч. 1 ст. 3 Закону України “Про судовий збір”, судовий збір справляється, зокрема, за подання до суду позовної заяви та іншої заяви, передбаченої процесуальним законодавством. За приписами ст. 2 цього Закону, платники судового збору - громадяни України, іноземці, особи без громадянства, підприємства, установи, організації, інші юридичні особи (у тому числі іноземні) та фізичні особи - підприємці, які звертаються до суду чи стосовно яких ухвалене судове рішення, передбачене цим Законом. Відповідно до ч. 1 ст. 88 Кодексу адміністративного судочинства України суд, враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою зменшити розмір належних до оплати судових витрат чи звільнити від їх оплати повністю або частково, чи відстрочити або розстрочити сплату судових витрат на визначений строк. Статтею 8 Закону України “Про судовий збір” передбачено, що враховуючи майновий стан сторони, суд може своєю ухвалою відстрочити або розстрочити сплату судового збору на певний строк, але не довше ніж до ухвалення судового рішення у справі. Суд може зменшити розмір судового збору або звільнити від його сплати на підставі, зазначеній у частині першій цієї статті. З наведеного вбачається, що якщо майновий стан особи не дає можливості оплатити судові витрати, суд на свій розсуд за клопотанням особи може прийняти одне з таких рішень: - зменшити розмір належних до оплати судових витрат; - звільнити особу від оплати судових витрат повністю або частково; - відстрочити оплату судових витрат на визначений строк; - розстрочити оплату судових витрат на визначений строк. Як вбачається з клопотання позивача про відстрочення сплати судового збору та доданих до нього документів, територіальне управління Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України у Донецькій області є бюджетною установою і утримується за рахунок коштів Державного бюджету України. Рішенням ДПІ у Ворошиловському районі міста Донецька № 4 від 30 січня 2012 року територіальне управління Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України у Донецькій області внесено до реєстру неприбуткових організацій. Відповідно до кошторису витрат територіального управління Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України у Донецькій області на 2013 рік по видаткам КЕКВ 2800 виділено 2 000 гривень, які станом на 1 липня 2013 року витрачено. З огляду на вищевикладене, враховуючи незадовільний майновий стан позивача, приймаючи до уваги, що позивач звертається до суду на виконання своїх повноважень та його дії спрямовані на захист конституційних прав громадян на належні, здорові та безпечні умови праці, недопущення настання нещасного випадку або аварії на виробництві, суд приходить до висновку про необхідність задовольнити клопотання позивача про відстрочення сплати судового збору. Керуючись статтями 87, 88, 160, 165, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,                                                         У Х В А Л И В: Задовольнити клопотання територіального управління Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України у Донецькій області в особі Державної інспекції нагляду за охороною надр, геолого-маркшейдерськими роботами і переробкою корисних копалин. Відстрочити сплату судового збору територіальному управлінню Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України у Донецькій області в особі Державної інспекції нагляду у газовому комплексі до ухвалення судового рішення по справі. Ухвала набирає законної сили з моменту постановлення та оскарженню не підлягає.           Суддя                                                                                            Бабіч С.І.

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення18.12.2013
Оприлюднено08.01.2014
Номер документу36469204
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —805/18042/13-а

Ухвала від 17.01.2014

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Гімон М.М.

Ухвала від 30.01.2014

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Гімон М.М.

Ухвала від 17.01.2014

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Гімон М.М.

Ухвала від 18.12.2013

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Бабіч С.І.

Постанова від 26.12.2013

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Бабіч С.І.

Ухвала від 18.12.2013

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Бабіч С.І.

Ухвала від 18.12.2013

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Бабіч С.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні