УКРАЇНА
ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
Справа № 819/3077/13-a
"27" грудня 2013 р. м. Тернопіль
Тернопільський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Хрущ В. Л.,
за участю:
секретаря судового засідання Найко Н.І.,
представника позивача - Підодвірної М. М.,
представника відповідача - Буклешової Т. М.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в місті Тернополі справу за адміністративним позовом Хоростківської обласної дитячо-юнацької спортивної школи ім.М.І.Підодвірного до Тернопільського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності про визнання протиправним та скасування рішення №25-ц від 09 грудня 2013 року "Про повернення коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, використаних неправомірно (не за цільовим призначенням) та застосування фінансових санкцій", -
ВСТАНОВИВ:
Хоростківська обласна дитячо-юнацька спортивна школа ім.М.І.Підодвірного (надалі по тексту- позивач, ХО ДЮСШ ім. М.І.Підодвірного) звернулась до Тернопільського окружного адміністративного суду із позовом до Виконавчої дирекції Тернопільського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності. У даному позові ХО ДЮСШ ім.М.І.Підодвірного порушує питання про скасування рішення №25-ц від 09.12.2013 року про повернення коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, використаних неправомірно (не за цільовим призначенням), та застосування фінансових санкцій, винесене Виконавчою дирекцією Тернопільського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що висновки відповідача щодо порушення ХО ДЮСШ ім.М.І.Підодвірного порядку використання коштів Фонду є помилковими, оскільки тренери-викладачі ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5 (які систематично проходили курси підвищення кваліфікації та мають відповідні кваліфікаційні категорії тренерів-викладачів, володіють достатнім практичним досвідом роботи, якісно виконували свої посадові обов'язки) - були прийняті на роботу тренерами до ХО ДЮСШ ім.М.І.Підодвірного - до набрання чинності Положенням про дитячо-юнацьку спортивну школу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05.11.2008 №933. А тому висновки відділення Фонду про неправомірну виплату вказаним особам заробітної плати за рахунок Фонду - суперечать приписам ст.ст. 22, 58 Конституції України, Рішенню Конституційного Суду України від 09.02.1999 р. № 1-рп/99 та роз'ясненням з даного питання, наданих Міністерством України у справах сім'ї, молоді та спорту.
Представник позивача у судовому засіданні підтримала позовні вимоги, надавала пояснення, аналогічні викладеному в позові, просила позов задовольнити. Окрім того, зазначила, що у період, який перевірявся, вищезазначені особи - фактично виконували роботу тренерів-викладачів відповідно до покладених на них службових обов'язків, на підставі документів, що свідчать про професійну придатність, а тому ДЮСШ зобов'язана платити їм заробітну плату у строки та в порядку, що передбачені чинним законодавством України. При цьому представник позивача звернула увагу суду на те, що у попередніх періодах ДЮСШ неодноразово перевірялась Фондом і жодних зауважень стосовно невідповідності працівників ДЮСШ вимогам, наведеним у Положенні про дитячо-юнацьку спортивну школу, затвердженому постановою КМУ №993, з боку відділення Фонду - не було, так само, як не було і жодних претензій до ДЮСШ щодо виплати заробітної плати тренерам-викладачам ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5 рахунок коштів Фонду у попередніх періодах.
Представник відповідача подала письмові заперечення проти позову та в судовому засіданні, посилаючись на викладене в запереченнях, зазначила, що відповідно до вимог п.2.5.1 Порядку часткового фінансування дитячо-юнацьких спортивних шкіл за рахунок коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, затвердженого постановою правління Фонду від 31.07.2012 року за №44 - за рахунок коштів Фонду передбачаються витрати на оплату праці працівників ДЮСШ, які відповідають вимогам, наведеним у Положенні про дитячо-юнацьку спортивну школу, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 05 листопада 2008 року № 993, згідно з укомплектованим штатом відповідно до спеціалізації ДЮСШ та наявних власних споруд. Згідно із приписами п.31 зазначеного Положення, тренером-викладачем спортивної школи може бути особа, що має високі моральні якості, вищу освіту з фізичного виховання і спорту освітньо-кваліфікаційного рівня "бакалавр", "спеціаліст " чи "магістр ". Таким чином, на думку відповідача, - виплата за рахунок коштів Фонду заробітної плати тренерам-викладачам з важкої атлетики ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, кваліфікаційні характеристики яких не відповідають вимогам, наведеним у п.31 Положення про дитячо-юнацьку спортивну школу № 993, - була безпідставною, тому вказані кошти - не були прийняті до зарахування відповідачем, а вподальшому допущене позивачем порушення порядку використання страхових коштів - і призвело до прийняття відповідачем 09.12.2013 року рішення №25-ц про повернення коштів, використаних неправомірно, та застосування фінансових санкцій. Вказане рішення відповідач вважає правомірним, та підстав для його скасування - не вбачає.
Заслухавши представників сторін, дослідивши матеріали справи, оцінивши докази у їх сукупності, - суд встановив наступні обставини.
Так, на підставі наказу Виконавчої дирекції Тернопільського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності №257-ос від 20.11.2013 року - проведено перевірку правомірності цільового використання коштів Фонду Хоростківською обласною дитячо-юнацькою спортивною школою ім.М.І.Підодвірного за період з 01.01.2013 року по 30.09.2013 року, результати якої відображені в акті від 28.11.2013 року.
За результатами вказаної перевірки зроблено висновок про допущення позивачем при здійсненні оплати праці працівників ДЮСШ порушень п.2.5.1. "Порядку часткового фінансування дитячо-юнацьких спортивних шкіл за рахунок коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності", затвердженого постановою Правління Фонду №44 від 31.07.2012 року та п.31 Положення про дитячо-юнацьку школу, затвердженого Постановою КМУ від 05.11.2008 р. №993, що призвело до неправомірного використання позивачем коштів Фонду на загальну суму 93472,13грн.
Так, згідно з висновками, наведеними у зазначеному в акті перевірки, - встановлено, що протягом обревізованого періоду кошти Фонду використовувалися на оплату праці працівників ДЮСШ ім.М.І.Підодвірного та на оплату послуг банку за розрахунково-касове обслуговування. При цьому, серед тренерів-викладачів, які працюють як фахівці з кваліфікаційними характеристиками, які відповідають вимогам "Положення про дитячо-юнацьку спортивну школу", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05.11.2008 року № 993, - у ДЮСШ працюють тренери-викладачі ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, які не мали вищої освіти з фізичного виховання та спорту. За охоплений перевіркою період вказаним особам було виплачено заробітну плату на загальну суму 68312,60 грн., а з врахуванням сплати єдиного соціального внеску у розмірі 36,83% (25159,53 грн.) - 93472,13 грн.
На вказаний акт ХО ДЮСШ ім.М.І.Підодвірного 0.12.2013 року подала до Виконавчої дирекції Тернопільського обласного відділення Фонду соціального страхування заперечення (№78 від 02.12.2013 року).
Однак, вподальшому, 09 грудня 2013 року, за результатами перевірки Виконавчою дирекцією Тернопільського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності прийнято рішення №25-ц про повернення коштів Фонду та застосування фінансових санкцій на загальну суму 140208,20 грн., з яких: 93472,13 грн. - неправомірно використані кошти та 46736,07 грн. - штраф у розмірі 50%.
Після цього, - позивач скористався своїм правом оскаржити вказане рішення в судовому порядку, звернувшись до суду із даним позовом.
Перевіривши матеріали справи, розглянувши доводи, викладені в позові та в запереченнях проти позову, заслухавши пояснення представників обох сторін, та надавши їм належну правову оцінку, проаналізувавши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, у їх сукупності, суд вважає, що позовні вимоги ХО ДЮСШ ім.М.І.Підодвірного - є обґрунтованими та підлягають задоволенню, з огляду на наступне.
Відповідно до статті 10 Закону України "Про фізичну культуру і спорт" дитячо-юнацькі спортивні школи є позашкільними навчальними закладами спортивного профілю - закладами фізичної культури і спорту, які забезпечують розвиток здібностей вихованців в обраному виді спорту, визнаному в Україні, створюють необхідні умови для гармонійного виховання, фізичного розвитку, повноцінного оздоровлення, змістовного відпочинку і дозвілля дітей та молоді, самореалізації, набуття навичок здорового способу життя, підготовки спортсменів для резервного спорту.
Дитячо-юнацькі спортивні школи створюються та діють відповідно до Положення про дитячо-юнацьку спортивну школу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05.11.2008 року №993 (в редакції постанови КМУ від 24.07.2013р. №549).
Фінансування дитячо-юнацьких спортивних шкіл здійснюється відповідно за рахунок коштів власника (засновника), відповідного бюджету, Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності (далі - Фонд), інших джерел, не заборонених законодавством. Умови оплати праці працівників дитячо-юнацьких спортивних шкіл, заснованих органами державної влади та органами місцевого самоврядування, розробляє та затверджує у визначеному порядку центральний орган виконавчої влади у сфері фізичної культури і спорту.
У відповідності до пункту 1 Положення про дитячо-юнацьку спортивну школу (надалі - Положення №993) - дитячо-юнацька спортивна школа (далі - спортивна школа) є позашкільним навчальним закладом спортивного профілю - закладом фізичної культури і спорту, який забезпечує розвиток здібностей вихованців в обраному виді спорту, визнаному в Україні, створює необхідні умови для гармонійного виховання, фізичного розвитку, повноцінного оздоровлення, змістовного відпочинку і дозвілля дітей та молоді, самореалізації, набуття навичок здорового способу життя, підготовки спортсменів для резервного спорту.
Відповідно до п. 31 Положення тренером-викладачем спортивної школи може бути особа, що має високі моральні якості, вищу освіту з фізичного виховання і спорту освітньо-кваліфікаційного рівня "бакалавр", "спеціаліст" чи "магістр".
Таким чином лише після прийняття Кабінетом Міністрів України постанови від 05.11.2008 року №993, якою затверджено Положення про дитячо-юнацьку спортивну школу, наявність вищої освіти з фізичного виховання і спорту відповідного освітньо-кваліфікаційного рівня - визначено обов'язковою вимогою до тренера-викладача школи.
Разом з тим, розглядаючи дану справу, суд враховує те, що наявними у справі матеріалами підтверджується, що :
- ОСОБА_5 - був прийнятий на роботу до ХО ДЮСШ ім.М.І.Підодвірного на посаду тренера-викладача з важкої атлетики з 02.09.2001 року - на підставі відповідного наказу по ДЮСШ №38 від 02.09.2002 року;
- ОСОБА_4 - був прийнятий на роботу до ХО ДЮСШ ім.М.І.Підодвірного на посаду тренера-викладача з важкої атлетики з 06.09.2006 року - на підставі відповідного наказу по ДЮСШ №86 від 06.09.2006 року;
- ОСОБА_3 - був прийнятий на роботу до ХО ДЮСШ ім.М.І.Підодвірного на посаду тренера-викладача з важкої атлетики з 03.11.2008 року - на підставі відповідного наказу по ДЮСШ №104 від 27.10.2008 року.
Згідно з положеннями частини 1 статті 94 Кодексу законів про працю України, заробітна плата - це винагорода, обчислена, як правило, у грошовому виразі, яку власник або уповноважений ним орган виплачує працівникові за виконану ним роботу.
Відповідно до положень статті 115 Кодексу законів про працю України, заробітна плата виплачується працівникам регулярно в робочі дні у строки, встановлені колективним договором або нормативним актом роботодавця, погодженим з виборним органом первинної профспілкової організації чи іншим уповноваженим на представництво трудовим колективом органом (а в разі відсутності таких органів - представниками, обраними і уповноваженими трудовим колективом), але не рідше двох разів на місяць через проміжок часу, що не перевищує шістнадцяти календарних днів, та не пізніше семи днів після закінчення періоду, за який здійснюється виплата.
Також, згідно зі статтею 202 Кодексу законів про працю України, працівникам, які проходять виробниче навчання або навчаються в навчальних закладах без відриву від виробництва, власник або уповноважений ним орган повинен створювати необхідні умови для поєднання роботи з навчанням.
Тобто, вищезазначеними нормами встановлено, що при оформленні на роботу та за виконання своїх професійних обов'язків, роботодавець зобов'язаний здійснити виплату заробітної плати.
Відповідачем не надано суду будь-яких доказів протиправності прийняття ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5 на роботу на посаду тренерів-викладачів з важкої атлетики до ХО ДЮСШ ім. М. І. Підодвірного , зауважень щодо правильності нарахування заробітної плати вказаним особам відповідно до виконуваних посадових обов'язків - у відповідача відсутні
Зважаючи на те, що ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, - були прийняті до ДЮСШ ім.М.І.Підодвірного на роботу на законних підставах - ще до затвердження постановою Кабінету Міністрів України від 05.11.2008 року №993 Положення про дитячо-юнацьку спортивну школу, - а тому ДЮСШ ім.М.І.Підодвірного була зобов'язана платити їм, як своїм працівникам, заробітну плату у строки та у порядку, що передбачені діючим законодавством.
Частиною 1 статті 6 Закону України "Про центральні органи виконавчої влади" передбачено, що Міністерство є центральним органом виконавчої влади, який забезпечує формування та реалізує державну політику в одній чи декількох визначених Президентом України сферах, проведення якої покладено на Кабінет Міністрів України Конституцією та законами України.
Згідно з пунктом 3 частини 1 статті 7 цього Закону основними завданнями міністерства як органу, що забезпечує формування та реалізує державну політику в одній чи декількох сферах, є, зокрема, інформування та надання роз'яснень щодо здійснення державної політики.
Відповідно до пункту 1 Положення про Міністерство України у справах сім'ї, молоді та спорту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.11.2006 № 1573, /чинного на момент виникнення спірних правовідносин/, Мінсім'ямолодьспорт - є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади із забезпечення реалізації державної політики з питань сім'ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури та спорту.
Міністерством України у справах сім'ї, молоді та спорту у листі від 09.10.2009 № 5.1/12784 з посиланням на статтю 58 Конституції України та рішення Конституційного Суду України від 09.02.1999 року № 1-рп/99 роз'яснено, що у керівництва спортивних шкіл та осіб, уповноважених приймати на роботу директорів таких шкіл, відсутні правові підстави для розірвання трудових відносин, укладених з працівниками спортивних шкіл до 26.11.2008, з посиланням на вимоги, встановлені постановою Кабінету Міністрів України від 05.11.2008 № 933, оскільки визначені у пунктах 31, 40, 42, 46, 48 постанови вимоги не розповсюджуються на осіб, які вже працювали на момент її прийняття.
Аналогічна позиція висловлена у листі Міністерства України у справах сім'ї, молоді та спорту від 04.08.2011 року №7.2/4954, адресованому Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, в якому зазначено, що визначені пунктом 31 Положення про дитячо-юнацьку спортивну школу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05.11.2008 року №993, - вимоги не розповсюджуються на осіб, які вже працювали на момент його прийняття.
Статтею 58 Конституції України передбачено, що закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом'якшують або скасовують відповідальність особи.
Рішенням Конституційного Суду України від 09.02.1999 року №1-рп/99 встановлено, що надання зворотної дії в часі нормативно-правовим актом може бути передбачено шляхом прямої вказівки про це в законі або іншому нормативно - правовому акті.
Крім того, суд зазначає, що умови оплати праці працівників ДЮСШ регулюються Постановою КМУ №2097 від 23.09.2005, де у Примітці Додатку 19 зазначено: "Особи, які мають стаж тренерсько-викладацької роботи, можуть займати посади тренерів-викладачів зі спорту без наявності спеціальної освіти після проходження ними атестації в комісіях органів виконавчої влади з питань фізичної культури і спорту".
Таким чином, вимоги нормативного акту (пункт 31 Положення), який запровадив вимоги стосовно освіти тренерів-викладачів спортивно-юнацької школи, не можуть розповсюджуватись на тренерів-викладачів відповідних ДЮСШ які були прийняті на роботу до затвердження даного Положення.
Вищенаведене свідчить про те, що посилання відповідача на пункт 31 Положення про дитячо-юнацьку спортивну школу, яке набрало чинності 26.11.2008 року, - не спростовує правомірності перебування ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, у штаті ХО ДЮСШ ім. М. І. Підодвірного , і, відповідно, обов'язку ДЮСШ ім.М.І.Підодвірного виплачувати вказаним особам, яка виконували свою роботу відповідно до покладених на них посадових обов'язків, заробітну плату.
Згідно з положеннями ст. 48 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням" (надалі - Закон № 2240) за рахунок коштів загальнообов'язкового державного соціального страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням, у межах асигнувань, що визначаються щорічно при затвердженні бюджету Фонду на наступний фінансовий рік, здійснюється часткове фінансування санаторіїв-профілакторіїв підприємств, установ, навчальних закладів та організацій, утримання дитячо-юнацьких спортивних шкіл, дитячих оздоровчих таборів і позашкільного обслуговування, у тому числі придбання дитячих новорічних подарунків, в порядку, визначеному правлінням Фонду.
Згідно із п.п.2.5.1 п.2.5 Порядку часткового фінансування дитячо-юнацьких спортивних шкіл за рахунок коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, затвердженого Постановою правління Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності від 31.07.2012р. №44, - за рахунок коштів Фонду передбачаються витрати на оплату праці працівників ДЮСШ, які відповідають вимогам, наведеним у Положенні про дитячо-юнацьку спортивну школу, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 05 листопада 2008 року №993, згідно з укомплектованим штатом відповідно до спеціалізації ДЮСШ та наявних власних споруд.
Відповідно до положень статті 119 Бюджетного кодексу України нецільовим використанням бюджетних коштів є їх витрачання на цілі, що не відповідають бюджетним асигнуванням (розпису бюджету, кошторису, плану використання бюджетних коштів.)
Виходячи з наведеного, суд дійшов до висновку, що в даному випадку кошти позивачем були використані на цілі, на які вони передбачені, а саме: фінансування діяльності дитячо-юнацької спортивної школи, зокрема, на оплату праці працівників, а тому висновок відповідача про необхідність повернення позивачем коштів, використаних не за цільовим призначенням, - є помилковим.
Також, суд звертає увагу на те, що відповідно до п. 2.1 п. 2 Порядку часткового фінансування дитячо-юнацьких спортивних шкіл за рахунок коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, затвердженого Постановою правління Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності від 31.07.2012року №44, до початку наступного фінансового року (не пізніше 1 листопада поточного року) ДЮСШ Центральних рад ФСТ за погодженням з Центральною радою ФСТ подає до Виконавчої дирекції Фонду, а ДЮСШ регіональних організацій ФСТ за погодженням з відповідною регіональною організацією ФСТ до виконавчої дирекції відділення Фонду проекти кошторисів, які враховують усі джерела фінансування, за формою, наведеною у додатку 1 до цього Порядку, та розрахунки потреби в коштах за кожною статтею видатків.
В судовому засіданні сторони визнали, що такий кошторис за коштами Фонду на період, який перевірявся відповідачем, - був доведений до відома відповідача, при цьому, жодних незгод із ним з боку відповідача - не було.
Також, сторони підтвердили, що за наслідками проведення перевірок ДЮСШ у попередніх періодах з боку відділення Фонду жодних зауважень стосовно невідповідності працівників ДЮСШ вимогам, наведеним у Положенні №993, - не було; відсутні були у відповідача і будь-які претензії до ДЮСШ щодо виплати заробітної плати вищезазначеним тренерам-викладачам з важкої атлетики за рахунок коштів Фонду по кошторисах ДЮСШ за коштами Фонду у попередніх періодах.
Відповідно до першого абзацу ч.1 ст.30 Закону №2240 страхувальники та інші отримувачі страхових коштів у разі порушення порядку використання страхових коштів відшкодовують Фонду в повному обсязі неправомірно витрачену суму страхових коштів та/або вартість наданих соціальних послуг і сплачують штраф у розмірі 50 відсотків такої суми.
Таким чином, суд не вбачає підстав для висновку, що позивач порушив порядок витрачання коштів Фонду (п.п.2.5.1 п.2.5 Порядку) у зв'язку із виплатою тренерам-викладачам ХО ДЮСШ ім.М.І.Підодвірного заробітної плати у розмірі 68312,60 грн. та нарахуванні ЄСВ у сумі 25159,53 грн. (усього 93472,13 грн.), - оскільки здійсненню витрат за рахунок коштів фонду передує подання позивачем проекту кошторису на відповідний період з розрахунком потреб у коштах за кожною статтею видатків, і достовірність наданих у кошторисі витрат - попередньо могла бути перевірена відповідачем, - що також свідчить про відсутність факту нецільового використання позивачем бюджетних коштів.
У ході судового розгляду справи представником відповідача зазначалося про можливість позивачем здійснювати оплату праці тренерів з джерел інших, ніж фінансування Фондом соціального страхування з тимчасової втрати працездатності дитячо-юнацької спортивної школи за рахунок коштів Фонду.
Однак, з даного приводу суд вважає за необхідне зазначити, що ХО ДЮСШ ім.М.І.Підодвірного є неприбутковою організацією, і, як вже було зазначено вище, відповідним кошторисом на 2013 рік - були передбачені і надходження коштів від Фонду соціального страхування на відповідні цілі (по фонду оплати праці працівників ДЮСШ).
Таким чином, зазначені витрати не можуть бути покриті за рахунок інших, ніж фінансування Фондом соціального страхування.
Слід також зазначити, що висновки, викладені у відповідному акті перевірки - не мають самостійного правового значення, оскільки не являють собою остаточне волевиявлення владного суб'єкта; вподальшому з урахуванням вчинених дій відповідачем може бути прийнято рішення стосовно прав та обов'язків позивача; висновки акту перевірки не містять обов'язкових приписів та не породжують правових наслідків для суб'єкта, що перевірявся. Акт перевірки за загальним правилом є документом, що фіксує факт проведення перевірки та її результати, та є носієм доказової інформації, а не актом індивідуальної дії.
За цих обставин суд дійшов висновку, що відповідачем помилково зроблено висновок про нецільове використання позивачем бюджетних коштів, - і вподальшому оскаржуваним рішенням Виконавчої дирекції Тернопільського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності №25-ц від 09.12.2013 року - безпідставно зобов'язано ХО ДЮСШ ім.М.І.Підодвірного повернути до Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності відповідні кошти (виплачені вищезазначеним тренерам-викладачам у виді заробітної плати з нарахуванням ЄСВ) та неправомірно накладено на позивача фінансові санкції.
Відтак, вказане рішення - є таким, що безпідставно порушує права та інтереси позивача.
Таким чином, беручи до уваги вищевикладене, та оцінюючи наявні в матеріалах справи письмові докази в сукупності, суд дійшов висновку, що позовні вимоги ХО ДЮСШ ім.М.І.Підодвірного- є обґрунтованими, документально підтвердженими, відповідають чинному законодавству, а тому - підлягають задоволенню - шляхом скасування рішення Виконавчої дирекції Тернопільського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності №25-ц від 09.12.2013 року.
Відповідно до ч. 1 ст. 94 КАС України, якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету України (або відповідного місцевого бюджету, якщо іншою стороною був орган місцевого самоврядування, його посадова чи службова особа).
Керуючись статтями 2, 9, 10, 11, 69-71, 94, 153, 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -
П О С Т А Н О В И В:
1. Адміністративний позов - задовольнити.
2. Скасувати рішення №25-ц від 09 грудня 2013 року Виконавчої дирекції Тернопільського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності про повернення коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, використаних неправомірно (не за цільовим призначенням), та застосування фінансових санкцій, прийняте відносно Хоростківської обласної дитячо-юнацької спортивної школи ім. М. І. Підодвірного.
3. Стягнути з Державного бюджету України на користь Хоростківської обласної дитячо-юнацької спортивної школи ім.М.І.Підодвірного (ідентифікаційний код - 21162787, м. Хоростків, Гусятинський район, Тернопільська область) витрати зі сплати судового збору в сумі 281,00 грн. (двісті вісімдесят одна гривня), сплачені відповідно до квитанції №25 від 10.12.2013 року (у ТВБВ №10019/014 філії Тернопільського обласного управління АТ "Ощадбанк").
Постанова набирає законної сили за правилами статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України.
Постанова може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими статтями 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України.
/Постанова в повному обсязі складена 03 січня 2014 року/.
Головуючий суддя Хрущ В. Л.
Копія вірна:
Суддя Хрущ В. Л.
Суд | Тернопільський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 27.12.2013 |
Оприлюднено | 13.01.2014 |
Номер документу | 36560533 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Тернопільський окружний адміністративний суд
Хрущ В. Л.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні