Постанова
від 14.01.2014 по справі 812/8553/13-а
ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Головуючий у 1 інстанції - Мирончук Н.В.

Суддя-доповідач - Жаботинська С.В.

УКРАЇНА

ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

14 січня 2014 року справа №812/8553/13

приміщення суду за адресою: 83017, м. Донецьк, бул. Шевченка, 26

Колегія суддів Донецького апеляційного адміністративного суду у складі:

судді доповідача: Жаботинської С.В., суддів: Сіваченко І.В., Шишова О.О.,

секретар судового засідання Казакова Т.М., за участю представника позивача Корнєвої А.В., розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у Жовтневому районі м. Луганська Луганської області Державної податкової служби на постанову Луганського окружного адміністративного суду від 07 листопада 2013 р. у справі № 812/8553/13-а за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Луганська фінансова компанія "Оптіма" до Державної податкової інспекції у Жовтневому районі м. Луганська Луганської області Державної податкової служби про визнання дій противоправними щодо порядку проведення зустрічної звірки та складання актів від 18.06.2013 р., зобов'язання виконати певні дії,-

ВСТАНОВИЛА:

Позивач звернувся до суду з позовом до Державної податкової інспекції у Жовтневому районі м. Луганська Головного управління Міндоходів у Луганській області в якому просить: визнати протиправними дії ДПІ у Жовтневому районі м. Луганська Головного управління Міндоходів у Луганській області щодо порядку проведення зустрічної звірки та складання акту від 18.06.2013 року № 15/15-300/36099188 про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ «ЛФК «Оптіма», щодо підтвердження господарських відносин з платниками податків за період жовтень 2012 року;

- визнати протиправними дії ДПІ у Жовтневому районі м. Луганська Головного управління Міндоходів у Луганській області щодо порядку проведення зустрічної звірки та складання акту від 18.06.2013 року № 16/15-300/36099188 про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ «ЛФК «Оптіма», щодо підтвердження господарських відносин з платниками податків за період листопад -грудень 2012 року;

- зобов'язати ДПІ у Жовтневому районі м. Луганська Головного управління Міндоходів у Луганській області поновити у всіх електронних системах, в тому числі, в автоматизованій системі «Результати співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України» відомості щодо заявлених ТОВ «ЛФК «Оптіма» податкових зобов'язань з ПДВ та податкового кредиту з ПДВ за період жовтень 2012 року;

- зобов'язати ДПІ у Жовтневому районі м. Луганська Головного управління Міндоходів у Луганській області поновити у всіх електронних системах, в тому числі, в автоматизованій системі «Результати співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України» відомості щодо заявлених ТОВ «ЛФК «Оптіма» податкових зобов'язань з ПДВ та податкового кредиту з ПДВ за період листопад-грудень 2012 року.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що запити про надання пояснень та документальних підтверджень з питань фінансово-господарських взаємовідносин з підприємствами-контрагентами за період жовтень та листопад-грудень 2012 року відповідачем не направлялені ТОВ «ЛФК «Оптіма» і підприємство їх не отримувало, що є порушенням права позивача щодо надання документального підтвердження та пояснень на запити податкового органу.

Однією з підстав складання оскаржуваних актів податковим органом стали висновки ДПІ у Жовтневому районі м. Луганська від 21.05.2013 року № 3454 про відсутність позивача за місцезнаходженням, але цей факт не відповідає дійсності, оскільки відповідно до ст. 18 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» підтвердження відсутності юридичної особи за її зареєстрованим місцезнаходженням є наявність в Єдиному державному реєстрі запису про відсутність юридичної особи за вказаним її місцезнаходженням.

Постановою Луганського окружного адміністративного суду від 07 листопада 2013 р. у справі № 812/8553/13-а позовні вимоги задоволено.

Визнано протиправними дії Державної податкової інспекції у Жовтневому районі м. Луганська Головного управління Міндоходів у Луганській області щодо порядку проведення зустрічної звірки та складання акту від 18.06.2013 року №15/15-300/36099188 про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ «ЛФК «Оптіма», щодо підтвердження господарських відносин з платниками податків за період жовтень 2012 року.

Визнано протиправними дії Державної податкової інспекції у Жовтневому районі м. Луганська Головного управління Міндоходів у Луганській області щодо порядку проведення зустрічної звірки та складання акту від 18.06.2013 року № 16/15-300/36099188 про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ «ЛФК «Оптіма», щодо підтвердження господарських відносин з платниками податків за період листопад -грудень 2012 року.

Зобов'язано Державну податкову інспекцію у Жовтневому районі м. Луганська Головного управління Міндоходів у Луганській області поновити у всіх електронних системах, в тому числі в автоматизованій системі «Результати співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України», відомості щодо заявлених ТОВ «ЛФК «Оптіма» податкових зобов'язань з ПДВ та податкового кредиту з ПДВ за період жовтень 2012 року;

Зобов'язано Державну податкову інспекцію у Жовтневому районі м. Луганська Головного управління Міндоходів у Луганській області поновити у всіх електронних системах, в тому числі: в автоматизованій системі «Результати співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України» відомості щодо заявлених ТОВ «ЛФК «Оптіма» податкових зобов'язань з ПДВ та податкового кредиту з ПДВ за період листопад-грудень 2012 року.

Відповідач з постановою суду першої інстанції не погодився, подав апеляційну скаргу, в якій зазначив, що судом неправильно застосовані норми матеріального права, посилаючись на те, що ним було дотримано порядок складання актів зустрічної звірки, зустрічна звірка не є перевіркою, судом першої інстанції застосовані норми права які не підлягають застосуванню у данному виподку. Вказує, що підприємство не знаходиться за юридичною адресою. Акти зустрічної звірки є різновидами податкової інформації, самі по собі акти не породжують для позивача певних правових наслідків, позивачем не було надано доказів порушення його прав. Вказує, що внесення змін до податкових баз не є порушенням прав позивача. Просить постанову суду першої інстанції скасувати та постановити нове рішення, яким відмовити позивачу у задоволенні позовних вимог в повному обсязі.

Колегія суддів, заслухавши доповідь судді-доповідача, представника позивача, дослідивши матеріали справи і обговоривши доводи апеляційної скарги, прийшла до висновку, що апеляційна скарга підлягає частковому задоволенню.

21 травня 2013 року ДПІ у Жовтневому районі м. Луганська Головного управління Міндоходів у Луганській області направлено ТОВ «ЛФК «Оптіма» лист-запит щодо надання пояснення та документів на підтвердження господарських відносин з ТОВ «Інфініті центр», «Автоєвро діагностика» та зазначено, що у разі ненадання вказаних документів у 10-денний строк, відносно ТОВ «ЛФК «Оптіма», буде розглянуто питання щодо проведення позапланової документальної перевірки. Вказаний запит вручено заступнику директора ТОВ «ЛФК «Оптіма» Мотильову О.О., про що свідчить рукописний текст на копії запиту (а.с. 49)

18 червня 2013 року ДПІ у Жовтневому районі м. Луганська Головного управління Міндоходів у Луганській області складено акт №15/15-300/36099188 про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ «ЛФК «Оптіма», щодо підтвердження господарських відносин з платниками податків за період жовтень 2012 року (а.с. 50-53) та акт №16/15-300/36099188 про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ «ЛФК «Оптіма», щодо підтвердження господарських відносин з платниками податків за період листопад-грудень 2012 року (а.с. 54-58).

У складених актах № 15/15-300/36099188 про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ «ЛФК «Оптіма», щодо підтвердження господарських відносин з платниками податків за період жовтень 2012 року (а.с. 50-53) та № 16/15-300/36099188 про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ «ЛФК «Оптіма», щодо підтвердження господарських відносин з платниками податків за період листопад-грудень 2012 року (а.с. 54-58), відповідачем зроблено висновки щодо нереальності здійснення господарських відносин, які грунтуються на підставі висновку про відсутність виробничих, складських, торгівельних приміщень у ТОВ «ЛФК «Оптіма» та на підставі того, що ТОВ «ЛФК «Оптіма» не сплачував збір за забруднення навколишнього середовища, екологічний податок та податок з власників транспортних засобів, а тому - це вказує на відсутність у ТОВ «ЛФК «Оптіма» автомобільного чи іншого транспорту (а.с. 51).

Згідно зазначених актів перевірки, при їх проведенні зроблені висновки про неможливість провести зустрічні звірки у зв'язку з ненадходженням ТОВ «ЛФК «Оптіма» за юридичною адресою (а.с. 50, 54).

Проте, висновок податкового органу про не знаходження підприємства за юридичною адресою спростовується матеріалами справи, отриманням ТОВ «ЛФК «Оптіма» поштової кореспонденції, у тому числі і запитів відповідача.

Відповідно до пункту 44.1 статті 44 Податкового кодексу України для цілей оподаткування платники податків зобов'язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов'язаних з визначенням об'єктів оподаткування та/або податкових зобов'язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов'язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством. Платникам податків забороняється формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами, що визначені абзацом першим цього пункту.

Згідно із п. 73.3 ст. 73 Податкового кодексу України органи державної податкової служби мають право звернутися до платників податків та інших суб'єктів інформаційних відносин із письмовим запитом про подання інформації (вичерпний перелік та підстави надання якої встановлено законом), необхідної для виконання покладених на органи державної податкової служби функцій, завдань, та її документального підтвердження.

Такий запит підписується керівником (заступником керівника) органу державної податкової служби і повинен містити перелік інформації, яка запитується, та документів, що її підтверджують, а також підстави для надіслання запиту.

Письмовий запит про подання інформації надсилається платнику податків або іншим суб'єктам інформаційних відносин за наявності хоча б однієї з таких підстав: 1) за результатами аналізу податкової інформації, отриманої в установленому законом порядку, виявлено факти, які свідчать про порушення платником податків податкового, валютного законодавства, законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної податкової служби; 2) для визначення рівня звичайних цін на товари (роботи, послуги) під час проведення перевірок; 3) в інших випадках, визначених цим Кодексом.

Запит вважається врученим, якщо його надіслано поштою листом з повідомленням про вручення за податковою адресою або надано під розписку платнику податків або іншому суб'єкту інформаційних відносин або його посадовій особі.

Платники податків та інші суб'єкти інформаційних відносин зобов'язані подавати інформацію, визначену у запиті органу державної податкової служби, та її документальне підтвердження протягом одного місяця з дня, що настає за днем надходження запиту (якщо інше не передбачено цим Кодексом). У разі коли запит складено з порушенням вимог, викладених в абзацах першому та другому цього пункту, платник податків звільняється від обов'язку надавати відповідь на такий запит.

Відповідно до п. 73.5 ст. 73 ПК України з метою отримання податкової інформації органи державної податкової служби мають право проводити зустрічні звірки даних суб'єктів господарювання щодо платника податків. Зустрічною звіркою вважається співставлення даних первинних бухгалтерських та інших документів суб'єкта господарювання, що здійснюється органами державної податкової служби з метою документального підтвердження господарських відносин з платником податків та зборів, а також підтвердження відносин, виду, обсягу і якості операцій та розрахунків, що здійснювалися між ними, для з'ясування їх реальності та повноти відображення в обліку платника податків. Зустрічні звірки не є перевірками і проводяться в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Так, механізм проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок визначений Порядком проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2010 р. № 1232 (далі - Порядок № 1232).

Зустрічною звіркою вважається співставлення даних первинних бухгалтерських та інших документів суб'єкта господарювання, що здійснюється контролюючими органами з метою документального підтвердження господарських відносин з платником податків та зборів, а також підтвердження відносин, виду, обсягу і якості операцій та розрахунків, що здійснювалися між ними, для з'ясування їх реальності та повноти відображення в обліку платника податків.

Зустрічна звірка полягає у зіставленні даних первинних бухгалтерських та інших документів суб'єкта господарювання, що здійснюється органами державної податкової служби, з метою документального підтвердження господарських відносин з платником податків та зборів, а також підтвердження відносин, виду, обсягу і якості операцій і розрахунків, що здійснювалися між ними, для з'ясування їх реальності та повноти відображення в обліку платника податків.

Зустрічні звірки проводяться у суб'єктів господарювання, щодо здійснення операцій з якими під час перевірки платника податків та зборів виникають сумніви стосовно факту здійснення таких операцій або якщо існують розбіжності задекларованих у деклараціях з податку на додану вартість показників податкового кредиту та податкових зобов'язань.

З метою проведення зустрічної звірки орган державної податкової служби (ініціатор) надсилає органу державної податкової служби (виконавцю), на обліку в якому перебуває суб'єкт господарювання, запит про проведення зустрічної звірки для підтвердження отриманих від платника податків та зборів даних.

Зустрічна звірка може бути проведена органом державної податкової служби (ініціатором) самостійно у разі, коли суб'єкт господарювання перебуває на обліку в тому ж органі державної податкової служби, в якому перебуває платник податків, або в межах одного населеного пункту.

Орган державної податкової служби (виконавець), який проводить зустрічну звірку, складає довідку за наявності інформації, для отримання якої надіслано запит органом державної податкової служби (ініціатором), та її документального підтвердження. У разі відсутності запитуваної органом державної податкової служби (ініціатором) інформації орган державної податкової служби (виконавець) надсилає завірений печаткою запит про подання інформації та її документального підтвердження суб'єкту господарювання за його адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) рекомендованим листом з повідомленням про вручення чи особисто вручає суб'єкту господарювання або його законному чи уповноваженому представникові під розписку.

Облік запитів на проведення зустрічних звірок у суб'єктів господарювання здійснюється органами державної податкової служби (як ініціаторами, так і виконавцями).

У разі отримання від суб'єкта господарювання інформації, визначеної у запиті, та її документального підтвердження (протягом одного місяця з дня, що настає за днем надходження суб'єкту господарювання запиту) орган державної податкової служби проводить зустрічну звірку.

За результатами проведеної зустрічної звірки складається довідка, яка підписується суб'єктом господарювання (законним чи уповноваженим представником) і посадовими особами органу державної податкової служби та особисто вручається суб'єкту господарювання або його законному чи уповноваженому представникові під розписку або надсилається суб'єкту господарювання за його адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) рекомендованим листом із повідомленням про вручення.

Довідка про проведення зустрічної звірки підлягає реєстрації в органах державної податкової служби (як ініціатора, так і виконавця).

Матеріали зустрічної звірки надсилаються до органу державної податкової служби (ініціатора).

Наказом Державної податкової адміністрації України від 22.04.2011 року № 236 затверджено Методичні рекомендації щодо організації та проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок.

Відповідно до п. 1.1 Методичних рекомендацій, методичні рекомендації щодо організації та проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок (далі - Методичні рекомендації) розроблені з метою впровадження єдиного порядку направлення запитів на проведення зустрічних звірок, а також оформлення, передачі та накопичення матеріалів зустрічних звірок органами державної податкової служби.

Згідно п. 3.1 Методичних рекомендацій, з метою проведення зустрічної звірки орган ДПС, що ініціює проведення такої звірки (далі - орган ДПС - ініціатор) надсилає органу ДПС, на обліку в якому перебуває суб'єкт господарювання (далі - орган ДПС-виконавець), запит про проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання (додаток 1) за допомогою Інформаційної системи "Зустрічні звірки" (далі - ІС "Зустрічні звірки").

Такий запит реєструється як вихідна кореспонденція у загальному порядку.

Таким чином, необхідною умовою проведення зустрічної звірки є запит органу державної податкової служби (ініціатора), крім випадків, встановлених абзацом 2 пункту 3 Порядку № 1232.

Форма запиту є примірною та заповнюється залежно від наявних даних про платника податків та/або суб'єкта господарювання, виду здійснених господарських операцій та їх документального підтвердження.

Недотримання органом ДПС - ініціатором примірної форми запиту не є підставою для відмови органом ДПС - виконавцем у здійсненні зустрічної звірки.

При цьому, з метою забезпечення результативності та оперативності проведення зустрічної звірки орган ДПС - ініціатор повинен максимально чітко та повно навести у запиті інформацію щодо здійснених господарських операцій платника податків із суб'єктом господарювання та навести повний і чіткий перелік питань, дослідити які необхідно при проведенні зустрічної звірки для з'ясування реальності здійснених операцій та повноти їх відображення в обліку платника податків.

Зустрічна звірка може бути проведена органом ДПС - ініціатором самостійно у разі коли суб'єкт господарювання перебуває на обліку в тому самому органі ДПС, в якому перебуває платник податків, або в межах одного населеного пункту.

За приписами п. 3.3 Методичних рекомендацій, обов'язок здійснення відповідних заходів (направлення запитів, повторних запитів, здійснення моніторингу відповідей, що надходять, тощо) з метою забезпечення своєчасного та у повному обсязі проведення зустрічних звірок, у тому числі і по ланцюгу проходження ТМЦ (робіт, цінних паперів, нематеріальних активів тощо) покладається на орган ДПС - ініціатора. При цьому обов'язок направлення запиту на адресу суб'єкта господарювання та забезпечення проведення зустрічної звірки покладається на орган ДПС - виконавця, в якому такий суб'єкт господарювання перебуває на обліку (крім випадків, визначених у абзаці шостому п. 3.1 Методичних рекомендацій).

Згідно п. 4 Методичних рекомендацій, зустрічні звірки проводяться органом ДПС - виконавцем або органом ДПС - ініціатором - у випадках, встановлених пунктом 3.1 Методичних рекомендацій.

У разі необхідності до проведення зустрічних звірок органом ДПС - виконавцем можуть залучатися працівники інших органів ДПС (у тому числі органу ДПС - ініціатора) за погодженням з керівниками цих органів, про що видається відповідний наказ.

При отриманні запиту про проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання структурний підрозділ органу ДПС, визначений керівником (заступником керівника) органу ДПС, відповідальним за її проведення (далі - відповідальний підрозділ), у той самий день проводить аналіз інформації та документального її підтвердження, які містяться в інформаційних базах органу ДПС та справі суб'єкта господарювання.

У разі встановлення фактів, що не дають змогу провести зустрічну звірку суб'єкта господарювання, зокрема у зв'язку із зняттям з обліку, встановленням відсутності суб'єкта господарювання та/або його посадових осіб за місцезнаходженням (податковою адресою), відповідальний підрозділ не пізніше двох робочих днів від дати надходження запиту складає Акт про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання (далі - Акт) (додаток 3), реєструє його у Журналі реєстрації довідок про результати проведення зустрічної звірки (актів про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання, неявки для підписання, відмови від писання Довідки про результати проведення зустрічної звірки) (далі - Журнал реєстрації довідок/актів) (додаток 4) та вживає відповідних заходів, передбачених актами ДПС України.

При подальшому залученні суб'єкта господарювання (посадових осіб суб'єкта господарювання) до проведення зустрічної звірки відповідальний підрозділ органу ДПС забезпечує проведення такої звірки.

При отриманні від суб'єкта господарювання (у встановлений статтею 73 Кодексу термін) інформації, визначеної у запиті, та її документального підтвердження відповідальний підрозділ проводить зустрічну звірку суб'єкта господарювання протягом 3 робочих днів з дня, наступного за днем отримання такої інформації та її документального підтвердження.

За результатами проведення зустрічної звірки складається Довідка про результати проведення зустрічної звірки (далі - Довідка) (додаток 5) у двох примірниках та реєструється в Журналі реєстрації довідок/актів не пізніше останнього робочого дня терміну, відведеного для проведення зустрічної звірки відповідно до пункту 3.2 або 4.5 Методичних рекомендацій.

Довідка підписується та вручається суб'єкту господарювання у порядку, передбаченому пунктом 7 постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2010 р. № 1232 "Про затвердження Порядку проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок", не пізніше наступного робочого дня від дати її складання.

У разі відмови суб'єкта господарювання (законного чи уповноваженого представника) від підписання Довідки (неявки для підписання) посадовими особами органу ДПС складається відповідний акт в довільній формі, що засвідчує факт такої відмови (неявки), та реєструється в Журналі реєстрації довідок/актів.

Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно п. 21.1. ст. 21 Податкового кодексу України посадові особи контролюючих органів зобов'язані дотримуватися Конституції України та діяти виключно у відповідності з цим Кодексом та іншими законами України, іншими нормативними актами.

Згідно ч. 3 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації.

З аналізу вказаної правової норми випливає, що рішення, дії чи бездіяльність суб'єкта владних повноважень повинні бути прийняті чи здійснені в межах компетенції відповідного органу та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, не порушувати інтересів держави, прав та інтересів фізичних та юридичних осіб, обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії), відповідати вимогам діючого законодавства.

Таким чином, колегія суддів приходить до висновку, що дії відповідача при проведенні зустрічних звірок та складання актів від 18.06.2013 року № 15/15-300/36099188 та № 16/15-300/36099188 про неможливість проведення зустрічних звірок, відповідають вимогам встановленим Податковим кодексом України, Порядком проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок та Методичними рекомендаціями щодо організації та проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок процедури проведення зустрічних звірок, а тому позовні вимоги, щодо визнання протиправними дії відповідачам щодо порядку проведення зустрічної звірки та складання акту про неможливість проведення зустрічної звірки відповідають вимогам наведених вище норм податкового законодавства. Проте, суд апеляційної інстанції звертає увагу, що при наявності всіх перелічених вище дій податкового органу ним фактично зустрічна звірка не проводилась, а тому у податкового органу не було підстав для надання оцінки господарської діяльності позивача та його господарських відносин з іншими платниками податків та складання висновків, які в силу п. 73.5 ст. 73 Податкового кодексу України можливі лише при складанні довідки, якою оформлюються результати проведення зустрічної звірки.

Відповідачем за результатами проведення перевірок податкові повідомлення - рішення не виносились у зв'язку із чим позовні вимоги в частині поновлення в усіх електронних системах, в тому числі в автоматизованій системі «Результати співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України», відомості щодо заявлених ТОВ «ЛФК «Оптіма» податкових зобов'язань з ПДВ та податкового кредиту з ПДВ за періоди жовтень 2012 року, листопад-грудень 2012 року підлягають задоволенню.

Враховуючи викладене колегія суддів приходить до висновку, що суд першої інстанції прийшов до обґрунтованого висновку в частині задоволення позовних вимог щодо зобов'язанн відповідача поновити у всіх електронних системах, в тому числі в автоматизованій системі «Результати співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України», відомості щодо заявлених ТОВ «ЛФК «Оптіма» податкових зобов'язань з ПДВ та податкового кредиту з ПДВ за період жовтень 2012 року; та за період листопад-грудень 2012 року.

Таким чином, суд апеляційної інстанції дійшов висновку про часткове задоволення позовних вимог позивача, судом першої інстанції постанова прийнята з частковим порушенням норм матеріального права, що є підставою для її часткового скасування та задоволення вимог апеляційної скарги у частині визнання правомірними дій податкового органу при проведенні зустрічних звірок та складанні актів в іншей частині постанова суду підлягає залишенню без змін.

Керуючись статтями 160, 167, 184, 195, 196, 198, 202, 205, 207, 211, 212, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, колегія суддів, -

П О С Т А Н О В И Л А:

Апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у Жовтневому районі м. Луганська Луганської області Державної податкової служби - задовольнити частково.

Постанову Луганського окружного адміністративного суду від 07 листопада 2013 р. у справі № 812/8553/13-а у частині визнання протиправними дії Державної податкової інспекції у Жовтневому районі м. Луганська Головного управління Міндоходів у Луганській області щодо порядку проведення зустрічної звірки та складання акту від 18.06.2013 року № 15/15-300/36099188 про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ «ЛФК «Оптіма», щодо підтвердження господарських відносин з платниками податків за період жовтень 2012 року та визнання протиправними дії Державної податкової інспекції у Жовтневому районі м. Луганська Головного управління Міндоходів у Луганській області щодо порядку проведення зустрічної звірки та складання акту від 18.06.2013 року № 16/15-300/36099188 про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ «ЛФК «Оптіма», щодо підтвердження господарських відносин з платниками податків за період листопад -грудень 2012 року - скасувати і в цій частині у задоволенні позову відмовити.

У іншій частині постанову суду залишити без змін.

Постанову суду апеляційної інстанції за наслідками перегляду набирає законної сили з моменту проголошення і може бути оскаржена до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів з дня складання у повному обсязі.

У повному обсязі постанова суду складена 14.01.2014 року.

Колегія суддів С.В. Жаботинська

І.В. Сіваченко О.О. Шишов

СудДонецький апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення14.01.2014
Оприлюднено15.01.2014
Номер документу36631341
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —812/8553/13-а

Постанова від 14.01.2014

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Жаботинська С.В.

Ухвала від 02.12.2013

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Жаботинська С.В.

Постанова від 14.01.2014

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Жаботинська С.В.

Ухвала від 19.12.2013

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Жаботинська С.В.

Ухвала від 02.12.2013

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Жаботинська С.В.

Постанова від 07.11.2013

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Н.В. Мирончук

Ухвала від 11.10.2013

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Н.В. Мирончук

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні