КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
про відмову у відкритті провадження в адміністративній справі
14 січня 2014 року П/810/170/14-а
Суддя Київського окружного адміністративного суду Спиридонова В.О., перевіривши в м. Києві позовну заяву товариства з обмеженою відповідальністю «Альтєвробуд» до Броварської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Київській області про визнання дій протиправними,
ВСТАНОВИВ:
13.01.2014 до Київського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов товариства з обмеженою відповідальністю «Альтєвробуд» до Броварської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Київській області про визнання протиправними дій щодо визнання в акті №134/22-1/37495163 від 10.09.2013 нікчемними договорів, які укладені ТОВ «Альтєвробуд» (код за ЄДРПОУ 37495163) з ТОВ «Камтес» (код за ЄДРПОУ 37633734) та ТОВ «Еверест 2008» (код за ЄДРПОУ 35822640).
Відповідно до частини 1 статті 107 КАС України суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, зокрема, чи належить позовну заяву розглядати в порядку адміністративного судочинства і чи підсудна позовна заява даному адміністративному суду.
Відповідно до частини 1 статті 17 КАС України юрисдикція адміністративних судів поширюється на правовідносини, що виникають у зв'язку з здійсненням суб'єктом владних повноважень владних управлінських функцій, а також у зв'язку з публічним формуванням суб'єкта владних повноважень шляхом виборів або референдуму.
Пункт 1 частини 2 статті 17 КАС України передбачає, що юрисдикція адміністративних судів поширюється на публічно-правові спори, зокрема, спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності.
Як вбачається з наведеної правової норми, рішення суб'єкта владних повноважень можуть бути виражені у формі нормативно-правових актів чи актів індивідуальної дії.
Так, нормативно-правовий акт - це прийнятий уповноваженим державним чи іншим органом у межах його компетенції офіційний письмовий документ, який встановлює, змінює чи скасовує норми права, носить загальний чи локальний характер та застосовується неодноразово. Що стосується актів ненормативного характеру (актів індивідуальної дії), то вони породжують права та обов'язки тільки у того суб'єкта (чи визначеного ними кола суб'єктів), якому вони адресовані.
Акт Броварської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Київській області №134/22-1/37495163 від 10.09.2013 «Про результати позапланової виїзної перевірки ТОВ «Альтєвробуд» з питань дотримання вимог податкового законодавства по взаємовідносинах з ТОВ «Камтес» та ТОВ «Еверест 2008» за період з 01.01.2011 по 31.12.2012» (далі - Акт перевірки) не є ані нормативно-правовим актом, ані актом індивідуальної дії, оскільки не породжує для позивача будь-яких прав та обов'язків.
Таким чином, питання про визнання неправомірними дій відповідача щодо викладення в Акті перевірки певних висновків не може бути розглянуто в порядку адміністративного судочинства.
Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 109 КАС України суддя відмовляє у відкритті провадження в адміністративній справі якщо заяву не належить розглядати в порядку адміністративного судочинства.
За вказаних обставин, суд дійшов висновку про необхідність відмови у відкритті провадження за даною позовною заявою.
Відповідно до пункту 3 частини 1 статті 7 Закону України «Про судовий збір» сплачена сума судового збору повертається за ухвалою суду в разі відмови у відкритті провадження у справі.
Керуючись ст. 107, п. 1 ч. 1 ст. 109 КАС України, суд
У Х В А Л И В:
Відмовити у відкритті провадження в адміністративній справі за позовом товариства з обмеженою відповідальністю «Альтєвробуд» до Броварської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Київській області про визнання дій протиправними.
Повернути товариству з обмеженою відповідальністю «Альтєвробуд» (код за ЄДРПОУ 37495163) сплачений ним відповідно до платіжного доручення №1353 від 23 грудня 2013 року судовий збір в розмірі 68 (шістдесят вісім) гривень 82 копійки.
Копію ухвали разом із позовною заявою та усіма доданими до неї матеріалами направити позивачу.
Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо скаргу не було подано в установлені строки. У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Апеляційна скарга на ухвалу суду подається до Київського апеляційного адміністративного суду через Київський окружний адміністративний суд протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.
Суддя Спиридонова В.О.
Суд | Київський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 14.01.2014 |
Оприлюднено | 17.01.2014 |
Номер документу | 36655861 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Київський окружний адміністративний суд
Спиридонова В.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні