Постанова
від 20.01.2014 по справі 813/9104/13-а
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД 79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2; e-mail: inbox@adm.lv.court.gov.ua; тел.: (032)-261-58-10 П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

20 січня 2014 року № 813/9104/13-а

15 год. 00 хв. зал судових засідань №8

Львівський окружний адміністративний суд в складі:

головуючої судді Братичак У.В.,

секретар судового засідання Хміль Х.З.,

за участю:

представника позивача Пашковського Я.В.,

представника відповідача Лукіної К.О.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Торгово-промислова компанія «Західпромбуд» до Державної податкової інспекції у Шевченківському районі м. Львова Головного управління Міндоходів у Львівській області про визнання протиправними дій, -

в с т а н о в и в:

До суду надійшла позовна заява Товариства з обмеженою відповідальністю «Торгово-промислова компанія «Західпромбуд» (далі - ТОВ «ТПК Західпромбуд», позивач) до Державної податкової інспекції у Шевченківському районі м. Львова Головного управління Міндоходів у Львівській області (далі - ДПІ у Шевченківському районі м. Львова, відповідач), в якій просить визнати протиправними дії відповідача, що полягають у проведенні зустрічної звірки позивача; що полягають у відображенні акту від 27.08.2013 року № 380/22-11/23957350 про неможливість проведення зустрічної звірки ТзОВ «Торгово-промислова компанія «Західпромбуд» щодо підтвердження господарських відносин з ТОВ «БК «АТР Груп» за період квітень 2011 року, липень 2011 року, листопад 2011 року, ТОВ «БТК Євробуд» період серпень 2011 року, ТОВ «Гарант-Буд-Сервіс» за період листопад 2011 року, ТОВ «Укрміксі» за період листопад 2012 року, грудень 2012 року, січень 2013 року, лютий 2013 року, березень 2013 року в АІС «Система автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту з податку на додану вартість в розрізі контрагентів на рівні ДПА України».

Позовні вимоги обґрунтовує тим, що ДПІ у Шевченківському районі м. Львова проведено зустрічну перевірку ТОВ «ТПК Західпромбуд» з порушенням вимог податкового законодавства. Зазначив, що підставою для проведення зустрічної звірки є запит органу державної податкової служби (ініціатора), на обліку в якому перебуває платник податків. Вважає, що відповідачем було порушено порядок надсилання вказаного запиту, оскільки останній був отриманий позивачем лише після складання акту про неможливість проведення зустрічної звірки. Також зазначив, що наказом ДПА України від 18.04.2008р. № 266 (із змінами і доповненнями) «Про організацію взаємодії органів державної податкової служби при опрацюванні роз шифровок податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України» не передбачено внесення до АІС «Система автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту з податку на додану вартість в розрізі контрагентів на рівні ДПА України» інформації про неможливість проведення зустрічної звірки.

Представник позивача в судовому засіданні позов підтримав з вищенаведених підстав.

Відповідач подав до суду заперечення на позов від 10.01.2014р., в якому проти позову заперечив та зазначив, що фактично позивач оскаржує висновки акту перевірки, при цьому, вказаний акт є службовим документом, і є носієм доказової інформації про виявлені порушення та не породжує для платника податків юридичних наслідків і не впливає на його права, обов'язки та законні інтереси, що в свою чергу, виключає можливість з урахуванням ч. 1 ст.17 КАС України на їх оскарження у судовому порядку. Представник відповідача в судовому засіданні проти позову заперечив з вищенаведених підстав, просив у задоволенні позову відмовити повністю.

Заслухавши пояснення представників сторін, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для вирішення спору по суті, суд дійшов висновку, що позов підлягає задоволенню, з наступних підстав.

ДПІ у Шевченківському районі м. Львова в порядку ст. 73.5 ст. 75 Податкового кодексу України та п.4.4. Наказу ДПА України від 22.04.2011р. №236 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо організації та проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок», проведено зустрічну звірку ТОВ «ТПК Західпромбуд» (код ЄДРПОУ - 23957350), за результатами якої складено акт від 29.08.2013р. №380/22-11/23957350 «Про неможливість проведення зустрічної звірки ТПК «Західпромбуд» щодо підтвердження господарських відносин з ТОВ «БК «АТР Груп» (код ЄДРПОУ - 37241554) за період квітень 2011 року, липень 2011 року, листопад 2011 року, ТОВ «БТК Євробуд» (код ЄДРПОУ - 33499358) за період серпень 2011 року, ТОВ «Гарант-Буд-Сервіс» (код ЄДРПОУ - 37635291) за період листопад 2011 року, ТОВ «Укрміксі» (код ЄДРПОУ - 3814281) за період листопад 2012 року, грудень 2012 року, січень, лютий, березень 2013 року.

Актом встановлено порушення:

- п. 185.1 ст.185, п.187.1 ст.187, п.188.1 ст.188 Податкового кодексу України від 02.12.2010р. №2755-VI (зі змінами та доповненнями) встановлено завищення податкових зобов'язань з податку на додану вартість за рахунок безпідставного віднесення до складу податкових зобов'язань сум ПДВ по операціях з реалізації товарів покупцям, попередньо придбаних у ТОВ «БК «АТР Груп», ТОВ «БТК Євробуд», ТОВ «Гарант-Буд-Сервіс», ТОВ «Укрміксі» встановлено завищення всього на суму 350585,20 грн., в т.ч. за квітень 2011 року в сумі 17989,2 грн., липень 2011 року в сумі 6535 грн., листопад 2011 року в сумі 12390 грн., серпень 2011 року в сумі 19670 грн., листопад 2012 року в сумі 95666,67 грн., грудень 2012 року в сумі 73333,33 грн., січень 2013 в сумі 40000,00 грн., лютий 2013 року в сумі 20000 грн., березень 2013 року в сумі 65000,00 грн.;

- п.198.1, п.198.2. п.198.3 ст. 198 Податкового кодексу України від 02.12.2010р. №2755-VI встановлено завищення податкового кредиту по взаєморозрахунках з ТОВ «БК «АТР Груп», ТОВ «БТК Євробуд», ТОВ «Гарант-Буд-Сервіс», ТОВ «Укрміксі» встановлено його завищення на суму 350585,20 грн., в т.ч. за квітень 2011 року в сумі 17989,2 грн., липень 2011 року в сумі 6535 грн., листопад 2011 року в сумі 12390 грн., серпень 2011 року в сумі 19670 грн., листопад 2012 року в сумі 95666,67 грн., грудень 2012 року в сумі 73333,33 грн., січень 2013 в сумі 40000,00 грн., лютий 2013 року в сумі 20000 грн., березень 2013 року в сумі 65000,00 грн.

За результатами проведеної перевірки, ДПІ у Шевченківському районі м. Львова податкове повідомлення-рішення не приймалось.

Вищенаведений акт був внесний відповідачем до системи АІС «Система автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту з податку на додану вартість в розрізі контрагентів на рівні ДПА України».

Не погоджуючись із діями податкового органу щодо проведення зустрічної звірки позивача по взаємовідносинах з його контрагентами, та подальшого внесення акту в АІС «Система автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту з податку на додану вартість в розрізі контрагентів на рівні ДПА України», позивач звернувся до суду.

Вирішуючи спір по суті, суд встановив наступні обставини справи.

Щодо позовної вимоги про визнання протиправними дій відповідача, що полягають у проведенні зустрічної перевірки позивача, суд зазначає наступне.

Відповідно до п. 73.3 ст. 73 ПК України, органи державної податкової служби мають право звернутися до платників податків та інших суб'єктів інформаційних відносин із письмовим запитом про подання інформації (вичерпний перелік та підстави надання якої встановлено законом), необхідної для виконання покладених на органи державної податкової служби функцій, завдань, та її документального підтвердження. Такий запит підписується керівником (заступником керівника) органу державної податкової служби і повинен містити перелік інформації, яка запитується, та документів, що її підтверджують, а також підстави для надіслання запиту.

Письмовий запит про подання інформації надсилається платнику податків або іншим суб'єктам інформаційних відносин за наявності певних підстав, зокрема у разі проведення зустрічної звірки (пп. 5 ч. 4 п. 73.3. ст. 73 ПК України).

Запит вважається врученим, якщо його надіслано поштою листом з повідомленням про вручення за податковою адресою або надано під розписку платнику податків або іншому суб'єкту інформаційних відносин або його посадовій особі.

Порядок отримання інформації органами державної податкової служби за їх письмовим запитом затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2010 р. № 1245 (далі - Порядок № 1245). Відповідно до п. 10 Порядку № 1245, запит щодо отримання податкової інформації від платників податків та інших суб'єктів інформаційних відносин оформляється на бланку органу державної податкової служби та підписується керівником (заступником керівника) зазначеного органу. У запиті зазначаються: посилання на норми закону, відповідно до яких орган державної податкової служби має право на отримання такої інформації; підстави для надіслання запиту; опис інформації, що запитується, та в разі потреби перелік документів, що її підтверджують.

У п. 14 Порядку № 1245 передбачено, що суб'єкти інформаційних відносин зобов'язані подавати інформацію, визначену у запиті органу державної податкової служби, та її документальне підтвердження протягом одного місяця з дня, що настає за днем надходження запиту, якщо інше не передбачено Податковим кодексом України. У разі коли за результатами перевірок інших платників податків або за результатами аналізу податкової інформації виявлено факти, що свідчать про можливі порушення платником податків податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної податкової служби, платник податків зобов'язаний надати пояснення та їх документальне підтвердження на обов'язковий письмовий запит органу державної податкової служби протягом 10 робочих днів з дня надходження запиту.

Відповідно до п. 73.5 ст. 73 ПК України, з метою отримання податкової інформації органи державної податкової служби мають право проводити зустрічні звірки даних суб'єктів господарювання щодо платника податків. Зустрічною звіркою вважається співставлення даних первинних бухгалтерських та інших документів суб'єкта господарювання, що здійснюється органами державної податкової служби з метою документального підтвердження господарських відносин з платником податків та зборів, а також підтвердження відносин, виду, обсягу і якості операцій та розрахунків, що здійснювалися між ними, для з'ясування їх реальності та повноти відображення в обліку платника податків. Зустрічні звірки не є перевірками і проводяться в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України. За результатами зустрічних звірок складається довідка, яка надається суб'єкту господарювання у десятиденний термін.

Згідно з п. 3 Порядку проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2010 р. №1232 (Порядок №1232) зустрічна звірка полягає у зіставленні даних первинних бухгалтерських та інших документів суб'єкта господарювання, що здійснюється органами державної податкової служби, з метою документального підтвердження господарських відносин з платником податків та зборів, а також підтвердження відносин, виду, обсягу і якості операцій і розрахунків, що здійснювалися між ними, для з'ясування їх реальності та повноти відображення в обліку платника податків. Зустрічні звірки проводяться у суб'єктів господарювання, щодо здійснення операцій з якими під час перевірки платника податків та зборів виникають сумніви стосовно факту здійснення таких операцій або якщо існують розбіжності задекларованих у деклараціях з податку на додану вартість показників податкового кредиту та податкових зобов'язань. З метою проведення зустрічної звірки орган державної податкової служби (ініціатор) надсилає органу державної податкової служби (виконавцю), на обліку в якому перебуває суб'єкт господарювання, запит про проведення зустрічної звірки для підтвердження отриманих від платника податків та зборів даних. Зустрічна звірка може бути проведена органом державної податкової служби (ініціатором) самостійно у разі, коли суб'єкт господарювання перебуває на обліку в тому ж органі державної податкової служби, в якому перебуває платник податків, або в межах одного населеного пункту.

Відповідно до п. 4 Порядку № 1232 орган державної податкової служби (виконавець), який проводить зустрічну звірку, складає довідку за наявності інформації, для отримання якої надіслано запит органом державної податкової служби (ініціатором), та її документального підтвердження. У разі відсутності запитуваної органом державної податкової служби (ініціатором) інформації орган державної податкової служби (виконавець) надсилає завірений печаткою запит про подання інформації та її документального підтвердження суб'єкту господарювання за його адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) рекомендованим листом з повідомленням про вручення чи особисто вручає суб'єкту господарювання або його законному чи уповноваженому представникові під розписку.

У п. 6 Порядку передбачено, що у разі отримання від суб'єкта господарювання інформації, визначеної у запиті, та її документального підтвердження (протягом одного місяця з дня, що настає за днем надходження суб'єкту господарювання запиту) орган державної податкової служби проводить зустрічну звірку.

Порядок реалізації матеріалів зустрічних звірок передбачено наказом ДПА України від 22.04.2011р. № 236 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо організації та проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок» (надалі - Порядок № 236).

У частині 4 п. 3.2 Порядку № 236 передбачено, що у разі відсутності в органі ДПС - виконавця запитуваної інформації та її документального підтвердження, такий орган протягом 2-х робочих днів з дня отримання запиту надсилає завірений печаткою Запит про надання інформації та її документального підтвердження (додаток 2) суб'єкту господарювання за його адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) рекомендованим листом з повідомленням про вручення чи особисто вручає суб'єкту господарювання або його законному (уповноваженому) представникові під розписку. Такий запит реєструється як вихідна кореспонденція у загальному порядку.

Відповідно до п. 3.3 Порядку № 236 обов'язок здійснення відповідних заходів (направлення запитів, повторних запитів, здійснення моніторингу відповідей, що надходять, тощо) з метою забезпечення своєчасного та у повному обсязі проведення зустрічних звірок, у тому числі і по ланцюгу проходження ТМЦ (робіт, цінних паперів, нематеріальних активів тощо) покладається на орган ДПС - ініціатора. При цьому обов'язок направлення запиту на адресу суб'єкта господарювання та забезпечення проведення зустрічної звірки покладається на орган ДПС - виконавця, в якому такий суб'єкт господарювання перебуває на обліку (крім випадків, визначених у абзаці шостому п. 3.1 Методичних рекомендацій).

У п. 4.5 Порядку № 236 передбачено, що при отриманні від суб'єкта господарювання (у встановлений статтею 73 Кодексу термін) інформації, визначеної у запиті, та її документального підтвердження відповідальний підрозділ проводить зустрічну звірку суб'єкта господарювання протягом 3 робочих днів з дня, наступного за днем отримання такої інформації та її документального підтвердження.

Таким чином, надсилання платнику податків, щодо якого проводиться зустрічна звірка, запиту про подання інформації та її документального підтвердження, є обов'язковим етапом визначеного законом порядку проведення звірки, якщо у податкового органу відсутня інформація, необхідна для звірки.

Судом встановлено, що 20.08.2013 р. (фактично за 9 днів до проведення перевірки) відповідачем був складений запит «Про надання пояснень та їх документальних підтверджень» вих. №2095/01/22-40ІІ (а.с.26) щодо встановлення розбіжностей даних, виявлених шляхом автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту з податку на додану вартість в розрізі контрагентів, на підставі поданої ТОВ «ТПК Західпромбуд» податкової декларації з ПДВ за серпень 2011 року, квітень 2011 року, листопад 2011 року, грудень 2012 року. Вказаний запит був направлений на адресу позивача лише 24.08.2013 року та отриманий позивачем лише 02.09.2013 року, що підтверджується копією конверта (а.с.27).

З огляду на встановлені обставини, суд робить висновок, що відповідач провів зустрічну звірку з порушенням вимог Порядку реалізації матеріалів зустрічних звірок, передбаченого наказом ДПА України від 22.04.2011р. № 236 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо організації та проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок».

Таким чином, недотримання податковим органом вимог щодо направлення запиту свідчить про те, що він діяв з порушенням способу, визначеного законом, тобто протиправно.

Окрім того, позивач вважає, що зустрічні звірки не є перевірками, та за їх результатами не може складатись акт перевірки, тобто наслідками зустрічної звірки не можуть бути висновки про порушення податкового чи цивільного законодавства платником податків та прийматись податкові повідомлення-рішення про визнання грошових зобов'язань.

Оцінюючи ці доводи, суд виходить з того, що відповідно до п.п. 7-9 Порядку № 1232, за результатами проведеної зустрічної звірки складається довідка, яка підписується суб'єктом господарювання (законним чи уповноваженим представником) і посадовими особами органу державної податкової служби та особисто вручається суб'єкту господарювання або його законному чи уповноваженому представникові під розписку або надсилається суб'єкту господарювання за його адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) рекомендованим листом із повідомленням про вручення. Довідка про проведення зустрічної звірки підлягає реєстрації в органах державної податкової служби (як ініціатора, так і виконавця). Матеріали зустрічної звірки надсилаються до органу державної податкової служби (ініціатора).

У п. 4.4. Порядку № 236 передбачено, що у разі встановлення фактів, що не дають змогу провести зустрічну звірку суб'єкта господарювання, зокрема у зв'язку із зняттям з обліку, встановленням відсутності суб'єкта господарювання та/або його посадових осіб за місцезнаходженням (податковою адресою), відповідальний підрозділ не пізніше двох робочих днів від дати надходження запиту складає Акт про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання (далі - Акт) (додаток 3), реєструє його у Журналі реєстрації довідок про результати проведення зустрічної звірки (актів про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання, неявки для підписання, відмови від писання Довідки про результати проведення зустрічної звірки) (далі - Журнал реєстрації довідок/актів) (додаток 4) та вживає відповідних заходів, передбачених актами ДПС України.

При подальшому залученні суб'єкта господарювання (посадових осіб суб'єкта господарювання) до проведення зустрічної звірки відповідальний підрозділ органу ДПС забезпечує проведення такої звірки.

Форма акту про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання, яка наведена у додатку № 3 до Порядку № 236 не передбачає формулювання в ньому яких-небудь висновків. Натомість, в акті від 29.08.2013р. № 380/22-11/23957350 про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ «ТПК Західпромбуд» щодо підтвердження господарських відносин із платниками податків зроблено висновки про завищення позивачем податкового кредиту по взаєморозрахунках з його контрагентами за відповідні періоди.

Таким чином, вказаний акт не відповідає встановлені формі, а здійснення оцінки у досліджуваному акті операцій з постачання товарів суб'єктів господарювання та висновок про порушення податкового законодавства є необґрунтованим.

Суд зазначає, що наказом ДПА України від 18.04.2008р. № 266 (із змінами і доповненнями) «Про організацію взаємодії органів державної податкової служби при опрацюванні роз шифровок податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України» не передбачено внесення до АІС «Система автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту з податку на додану вартість в розрізі контрагентів на рівні ДПА України» інформації про неможливість проведення зустрічної звірки.

Таким чином, відповідачем безпідставно скеровано акт про неможливість проведення зустрічної звірки від 27.09.2012р. № 3967/22-9/33927607 до АІС «Система автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту з податку на додану вартість в розрізі контрагентів на рівні ДПА України».

Суд також вказує на те, що сама по собі здійснена податковим органом податкова кваліфікація операцій за відсутності перевірки платника з дослідженням фінансово-господарських документів, пов'язаних з нарахуванням і сплатою податку, відмінності між задекларованими показниками податкової звітності контрагентів, невинесення податкового повідомлення-рішення не може слугувати підставою для внесення змін до системи АІС «Система автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту з податку на додану вартість в розрізі контрагентів на рівні ДПА України».

Висновок щодо правильності (або недостовірності) задекларованих платником даних податкового обліку як підстави для внесення змін до вказаної бази даних може бути зроблений податковим органом лише після визначення платникові податкових зобов'язань та їх узгодження у встановленому законом порядку.

Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності.

Стаття 19 Конституції України встановлює, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно з ч. 2 ст. 71 КАС України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

З врахуванням викладеного, суд вважає позовні вимоги обгрунтованими, доведеними матеріалами справи та такими, що підлягають задоволенню.

Відповідно до вимог ч. 3 ст. 94 КАС України на користь позивача належить стягнути судовий збір відповідно до задоволених вимог.

Керуючись ст.ст.7-14, 69-71, 94, 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

п о с т а н о в и в:

1.Позов задовольнити повністю.

2.Визнати протиправними дії Державної податкової інспекції у Шевченківському районі м.Львова Головного управління Міндоходів у Львівській області що полягають у проведенні зустрічної звірки Товариства з обмеженою відповідальністю Торгово-промислова компанія «Західпромбуд» (код ЄДРПОУ - 23957350).

3.Визнати протиправними дії Державної податкової інспекції у Шевченківському районі м.Львова Головного управління Міндоходів у Львівській області, що полягають у відображенні акту від 27.08.2013 року № 380/22-11/23957350 про неможливість проведення зустрічної звірки ТзОВ «Торгово-промислова компанія «Західпромбуд» щодо підтвердження господарських відносин з ТОВ «БК «АТР Груп» за період квітень 2011 року, липень 2011 року, листопад 2011 року, ТОВ «БТК Євробуд» період серпень 2011 року, ТОВ «Гарант-Буд-Сервіс» за період листопад 2011 року, ТОВ «Укрміксі» за період листопад 2012 року, грудень 2012 року, січень 2013 року, лютий 2013 року, березень 2013 року в АІС «Система автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту з податку на додану вартість в розрізі контрагентів на рівні ДПА України».

4.Стягнути з Державного бюджету України на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Торгово-промислова компанія «Західпромбуд» (код ЄДРПОУ - 23957350) судовий збір в розмірі 68 грн. 82 коп.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Львівського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції шляхом подачі апеляційної скарги в 10-денний строк з дня її проголошення. В разі складення постанови у повному обсязі відповідно до ст. 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Постанова набирає законної сили в строк та в порядку, передбаченому ст. 254 КАС України.

Повний текст постанови складений та підписаний 23.01.2014 року.

Суддя Братичак У.В.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення20.01.2014
Оприлюднено28.01.2014
Номер документу36820241
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —813/9104/13-а

Ухвала від 13.01.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Борисенко І.В.

Ухвала від 17.12.2015

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Большакова Олена Олегівна

Постанова від 20.01.2014

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Братичак Уляна Володимирівна

Ухвала від 05.12.2013

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Братичак Уляна Володимирівна

Ухвала від 05.12.2013

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Братичак Уляна Володимирівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні