Рішення
від 12.05.2009 по справі 18/34
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

18/34

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

"12" травня 2009 р.                                                                              Справа  № 18/34

За позовом  Інспекція державного архітектурно-будівельного контролю у Рівненськійобласті

до відповідача  Товариство з обмеженою відповідальністю "Укрпелетсс-Дубровиця"

         

про стягнення штрафу в сумі 1 100 грн. 00 коп.

Суддя Гудак А.В.

В засіданні приймали участь:

Від позивача  : представник Воробюк О.В. дов. 01-0751 від 13.01.09р.

Від відповідача : представник  Будник Л.Б. - голова   

СУТЬ СПОРУ:

          Позивач - Інспекція державного архітектурно-будівельного контролю у Рівненській області звернувся до господарського суду Рівненської області з позовом про стягнення з відповідача ТзОВ "Укрпелетсс-Дубровиця" 1100 грн.00 коп. - штрафу.

          В судовому засіданні представник позивача   позовні вимоги підтвердив  в повному обсязі зі стягненням судових витрат.  

          Відповідач в судові засідання 14.04.09р., 12.05.09р. не з'явився,  хоча був належним чином повідомлений про час і місце розгляду справи, що підтверджено повідомленнями про вручення поштового відправлення № 4776404 від 01.04.09р., № 4810386 від 17.04.09р. про причини неявки суд не повідомлено.

          Крім того, відповідач не виконав вимоги ухвал суду від 26.03.09р. та 14.04.09р., не подав суду документи: довідку про включення до ЄДРПОУ, відзиву з  документальним обґрунтуванням.

          Враховуючи те, що Відповідачу надавалося достатньо часу для подачі своїх заперечень на позов і Відповідач наданим йому правом не скористався, господарський суд вважає можливим розгляд справи без участі представника Відповідача за наявними у справі матеріалами відповідно до статті 75 ГПК України.

          Статті 20, 22, 91, 107 Господарського процесуального кодексу України сторонам роз'яснені.

  Відводи з підстав, передбачених статтею 20 ГПК України, відсутні.

  Протокол судового засідання складено відповідно до статті 811 ГПК України.

Заслухавши у відкритому судовому засіданні пояснення позивача, вивчивши подані письмові докази, оцінивши їх за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді у судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності,   суд,-

Встановив:

Позивач - Інспекція державного архітектурно-будівельного контролю у Рівненській області  згідно з пунктами 3, 5 Положення про інспекцію державного архітектурно-будівельного контролю у Рівненській області  здійснює нагляд і контроль у сфері будівництва, містобудування та архітектури, проводить в  установлених законодавством випадках  перевірку об'єктів будівництва і підприємств, що виготовляють будівельні матеріали, вироби і конструкції, незалежно від форми власності щодо додержання вимог законодавства з питань, що належать до її компетенції; одержувати в установленому законодавством порядку від органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій інформацію, необхідну для виконання покладених на неї завдань; давати у межах своїх повноважень замовникам, проектним і будівельним організаціям, підприємствам, що виготовляють будівельні матеріали, вироби і конструкції, обов'язкові для виконання приписи щодо усунення фактів порушень вимог законодавства, державних стандартів, будівельних норм і правил, технічних умов, затверджених проектних рішень, місцевих правил забудови населених пунктів.

На виконання покладених повноважень, працівниками інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у Рівненській області було проведено перевірку щодо дотримання державних стандартів, норм і правил в сфері містобудування, проектних рішень під час реконструкції приміщень на вул.Гагаріна, 88 в м.Дубровиця Рівненської області ТОВ "Укрпелетсс-Дубровиця".

За результатами планового заходу було складено акт перевірки № 670 від 05.11.2008 року ( а.с. 8 ), де вказано порушення: реконструкція приміщень на вул.Гагаріна, 88 в м.Дубровиця проводиться без дозволу на виконання будівельних робіт, що є порушенням частини 10 статті 29 Закону України "Про планування і забудову територій";

Відповідно до абзацу 2 частини 1 статті 1 Закону України «Про відповідальність підприємств, їх об'єднань, установ та організацій за правопорушення у сфері містобудування»від 14 жовтня 1994 року № 208/94-ВРіз змінами та доповненнями, підприємства, їх об'єднання, установи та організації (далі - підприємства) незалежно від форм власності, які здійснюють проектування, роботи по будівництву, реконструкції, реставрації та капітальному ремонту (далі - будівельні роботи), виготовляють будівельні матеріали, вироби і конструкції, а так само які є замовниками у будівництві або поєднують функції замовника і підрядчика, несуть відповідальність у вигляді штрафу за проведення будівельних робіт без дозволу на їх виконання або без затвердженої проектної документації - у розмірі п'ятдесяти відсотків вартості цих робіт.

Згідно із частиною 1 статті 3 Закону України «Про відповідальність підприємств, їх об'єднань, установ та організацій за правопорушення у сфері містобудування»від 14 жовтня 1994 року № 208/94-ВР із змінами та доповненнями, підставою для розгляду справи про правопорушення у сфері містобудування є протокол, складений уповноваженою на те особою інспекції державного архітектурно-будівельного контролю за результатами перевірки.

З матеріалів справи вбачається, що за результатами перевірки, проведеної позивачем, 13.10.09р. Інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю у Рівненській області був складений протокол про правопорушення у сфері містобудування.

Згідно із частинами 3,4 статті 3 Закону України «Про відповідальність підприємств, їх об'єднань, установ та організацій за правопорушення у сфері містобудування»від 14 жовтня 1994 року № 208/94-ВР, у п'ятнадцятиденний термін з дня одержання протоколу про правопорушення питання про накладення штрафу розглядається посадовою особою інспекції державного архітектурно-будівельного контролю. Рішення посадової особи інспекції державного архітектурно-будівельного контролю про накладення штрафу оформляється постановою про накладення на підприємство штрафу за правопорушення у сфері містобудування відповідно до цього Закону.

На підставі зазначених документів 27.01.2009 року першим заступником начальника державного архітектурно-будівельного контролю.  інспекції у Рівненській області було винесена постанова про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудування № 97 якою, згідно із абзацом 2  ст. 1 Закону України «Про відповідальність підприємств, їх об'єднань, установ та організацій за правопорушення у сфері містобудування»від 14 жовтня 1994 року № 208/94-ВР та Положенням про накладення штрафів за правопорушення у сфері містобудування, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 06.04.1995 року № 244, було накладено на ТОВ "Укрпелетсс-Дубровиця" штраф у сумі 1100 ( одна тисяча сто гривень 00 коп.) гривень. Штраф підлягав сплаті до 15.02.2009 року.

Відповідно до статті 3 названого Закону та п.10  "Положення про порядок накладення штрафів за правопорушення у сфері містобудування", затвердженого Постановою Кабінету Міністрів україни від 06.04.1995 № 244 із змінами та доповненнями. Штраф підлягає сплаті підприємством у п'ятнадцятиденний термін з дня його накладення.  В матеріалах справи відсутній доказ сплати відповідачем  1100 грн.  штрафу.

У разі несплати штрафу в зазначений термін він стягується інспекцією за рішенням суду (господарського суду) ( ч.7  ст.3 Закону «Про відповідальність підприємств, їх об'єднань, установ та організацій за правопорушення у сфері містобудування»та п.11 "Положення про порядок накладення штрафів за правопорушення у сфері містобудування").

В матеріалах справи відсутній доказ сплати відповідачем  1100 грн.  штрафу. Вищезазначені дії відповідача є вчинення ним правопорушенням у сфері містобудування.

   Відповідно до ст.33 Господарського процесуального кодексу України передбачається, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень. Відповідач  не надав суду належних доказів, які б спростовували вищевикладені обставини.

З урахуванням вищевикладеного позовні вимоги про стягнення з відповідача суми 1100 грн. штрафу підтверджуються матеріалами справи, а тому підлягають задоволенню в повному обсязі з покладенням на відповідача сплати в доход державного бюджету України 102,00 грн. держмита та  118,00 грн. витрат по оплаті інформаційно-технічних послуг по забезпеченню судового процесу в повному розмірі.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення десятиденного строку з дня його прийняття, а у разі, якщо у судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення, воно набирає законної сили після закінчення десятиденного строку з дня підписання рішення, оформленого відповідно до статті 84 Господарського процесуального кодексу України.

Відповідно зі статтею 91 Господарського процесуального кодексу України, сторона у справі, не згідна із рішенням суду має право подати апеляційну скаргу, а прокурор - апеляційне подання на рішення місцевого господарського суду, яке не набрало законної сили. Апеляційна скарга або подання подається через місцевий господарський суд, який розглянув справу.

Враховуючи викладене, керуючись ст.ст.49,  811, 82-85, 116-117 Господарського процесуального кодексу  України, суд

ВИРІШИВ:

1. Позов задоволити в повному обсязі.

2. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Укрпелетсс-Дубровиця"  (вул. Гагаріна 88,Дубровиця,Дубровицький район, Рівненська область,3410,  код ЄДРПОУ 00906829 розрахунковий рахунок № 260088299,  банк: АППБ "Аваль" м. Рівне,   МФО банку 333227)   штраф в сумі 1100 (одна тисяча сто)  грн. 00 коп. в доход державного бюджету  на рахунок № 31116106700128 в ГУДКУ в Рівненській області, МФО 833017, одержувач - державний бюджет, код ЗКПО 23309415, код платежу 21081100.

3.Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Укрпелетсс-Дубровиця"  ( вул. Гагаріна, 88, м. Дубровиця, Рівненської області , код ЄДРПОУ 00906829) в доход державного бюджету України 102 грн.00 коп. державного мита та   витрат на оплату послуг за інформаційно-технічне забезпечення судового процесу в сумі 118грн 00коп.

4.Накази видати після набрання рішенням законної сили відповідно до частини 3-4 статті 85 Господарського процесуального кодексу України.

 Суддя                                              

повний текст рішення підписано "22"травня 2009 року

СудГосподарський суд Рівненської області
Дата ухвалення рішення12.05.2009
Оприлюднено28.05.2009
Номер документу3682851
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —18/34

Рішення від 06.08.2012

Господарське

Господарський суд Чернігівської області

Сидоренко А.С.

Рішення від 25.05.2010

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Гриняк Б. П.

Ухвала від 12.05.2010

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Гриняк Б. П.

Ухвала від 12.08.2010

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Петрова Валентина Іванівна

Ухвала від 25.02.2010

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Гудак А.В.

Ухвала від 08.02.2010

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Гудак А.В.

Ухвала від 26.06.2012

Господарське

Господарський суд Чернігівської області

Сидоренко А.С.

Судовий наказ від 25.05.2010

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Охотницька Н.В.

Судовий наказ від 25.05.2010

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Охотницька Н.В.

Ухвала від 22.04.2010

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Охотницька Н.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні