Постанова
від 23.01.2014 по справі 812/10169/13-а
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

6.3

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

Іменем України

23 січня 2014 рокуЛуганськСправа № 812/10169/13-а

Луганський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді: Лагутіна А.А.;

при секретарі судового засідання: Рязанській Є.О.;

за участю:

представників позивача: Карасьової Ю, О. (довіреність № б/н від 20.01.2014 року), Ходоша В. Ю. (довіреність № б/н від 29.11.2013 року);

представника відповідача: Коява І.Н. (довіреність № 283 від 18.12.2013 року);

розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом публічного акціонерного товариства «УСПЕНСЬКИЙ КАР'ЄР» до Реєстраційної служби Лутугинського районного управління юстиції Луганської області про визнання дій протиправними, скасування рішень, зобов'язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

04 грудня 2013 року публічне акціонерне товариство «УСПЕНСЬКИЙ КАР'ЄР» (далі - Позивач або ПАТ «УСПЕНСЬКИЙ КАР'ЄР») звернулось до Луганського окружного адміністративного суду із позовом до Реєстраційної служби Лутугинського районного управління юстиції Луганської області (далі - Відповідач) про визнання дій протиправними, скасування рішень, зобов'язання вчинити певні дії.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що 22.11.20123 року державним реєстратором прав на нерухоме майно Реєстраційної служби Лутугинського районного управління юстиції Луганської області були прийняті Рішення про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень №№ 8237222, 8232479, а 28.11.2013 року - №№ 8411787, 8409289, згідно з якими ПАТ «УСПЕНСЬКИЙ КАР'ЄР» було відмовлено у державній реєстрації права постійного користування земельними ділянками за реєстраційними номерами: 215938244222, 215818744222, 21692974222, 192185344222, відповідно.

Позивач зазначив, що ПАТ «УСПЕНСЬКИЙ КАР'ЄР» є належним землекористувачем вказаних земельних ділянок, а тому вказані рішення є неправомірними та такими, що порушують права та інтереси ПАТ «УСПЕНСЬКИЙ КАР'ЄР».

На підставі доводів викладених у позовній заяві, позивач просив суд визнати дії Реєстраційної служби Лутугинського районного управління юстиції Луганської області з відмови ПАТ «УСПЕНСЬКИЙ КАР'ЄР» у державній реєстрації права постійного користування земельними ділянками за реєстраційними но мерами: 215938244222, 215818744222, 21692974222, 192185344222, неправомірними; скасувати Рішення Реєстраційної служби Лутугинського районного управління юстиції Лу ганської області про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень від 22.11.2013 року №№ 8237222, 8232479, та від 28.11.2013 року - №№ 8411787, 8409289 про відмову ПАТ «УСПЕНСЬКИЙ КАР'ЄР» у державній реєстрації права постійного користування земельними ділянками за реєстра ційними номерами: 215938244222, 215818744222, 21692974222, 192185344222, відповідно; зобов'язати Реєстраційну службу Лутугинського районного управління юстиції Луганської об ласті провести державну реєстрацію права постійного користування ПАТ «УСПЕНСЬКИЙ КАР'ЄР» земельними ділянками за реєстраційними номерами: 215938244222, 215818744222, 21692974222, 192185344222, відповідно.

В судовому засіданні представники позивача позовні вимоги підтримали, просили суд задовольнити позов в повному обсязі.

Представник відповідача в судовому засіданні проти задоволення позову заперечував, надав письмові заперечення в яких, серед іншого, зазначив, що оскаржувані рішення є законними та обґрунтованими та не підлягають скасуванню, оскільки ПАТ «УСПЕНСЬКИЙ КАР'ЄР» не підпадає під категорію суб'єктів, яким Земельним кодексом України можуть передаватися земельні ділянки, що перебувають у державній або комунальній власності, у постійне користування. На підставі викладеного у запереченні, представник відповідача просив суд відмовити у задоволенні позовних вимог повністю.

Заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих сторонами доказів, оцінивши докази відповідно до вимог статей 69-72 Кодексу адміністративного судочинства України, суд прийшов до наступного.

Судом встановлено та підтверджується матеріалами справи, що 22.11.2013 року державним реєстратором прав на нерухоме майно Реєстраційної служби Лутугинсьго районного управління юстиції Луганської області були прийняті Рішення про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень №№ 8237222, 8232479 та від 28.11.2013 року №№ 8411787, 8409289, згідно яких ПАТ «УСПЕНСЬКИЙ КАР'ЄР» було відмовлено у державній реєстрації права постійного користування земельними ділянками за реєстраційними номерами: 215938244222, 215818744222, 21692974222, 192185344222, відповідно (аркуші справи 29, 33, 37, 41).

Зазначені рішення про відмову у держаній реєстрації були отримані позивачем 28.11.2013 року, що не заперечувалось сторонами (аркуші справи 29, 33, 37, 41 зворотні сторони).

Як вбачається з тексту вказаних рішень, підставою для відмови ПАТ «УСПЕНСЬКИЙ КАР'ЄР» у державній реєстрації права постійного користування земельними ділянками стало те, що подані для державної реєстрації документи не дають змоги встановити відповідність заявлених прав документам, що їх посвідчують оскільки згідно з ст.92 Земельного кодексу України право постійного користування земельною ділянкою це право володіння і користування земельною ділянкою, яка перебуває у державній або комунальній власності, без встановлення строку.

Право постійного користування земельною ділянкою із земель державної та комунальної власності набувають лише підприємства, установи та організації, що належать до державної та комунальної власності; громадські організації інвалідів України, їх підприємства (об'єднання), установи та організації; релігійні організації України, статути (положення) яких зареєстровано у встановле ному законом порядку, виключно для будівництва і обслуговування культових та інших будівель, необхідних для забезпечення їх діяльності; публічне акціонерне товариство залізничного транспорту загального користування, утворене відповідно до Закону України «Про особливості утворення публічного акціонерного товариства залізничного транспорту загального користування».

Таким чином, відповідач вважав, що ПАТ «УСПЕНСЬКИЙ КАР'ЄР» не підпадає під категорію суб'єктів, яким Земельним кодексом України можуть передаватися земельні ділянки, що перебувають у державній або комунальній власності в постійне користування.

Суд вважає рішення про відмову в державній реєстрації прав та їх обтяжень від 22.11.2013 року №№ 8237222, 8232479 та від 28.11.2013 року №№ 8411787, 8409289 неправомірними та такими, що підлягають скасуванню з наступних підстав.

Відповідно до Державного акту на право постійного користування землею серії І-ЛГ № 001368 від 28.12.2001 року, на підставі рішення 12 сесії 23 скликання Луганської обласної Ради від 20.07.2000 року № 12/7 та рішення 17 сесії 23 скликання Волнухинської селищної Ради від 20.12.2001 року б/н, Відкритому акціонерному товариству «УСПЕНСЬКИЙ КАР'ЄР» було надано у постійне користування земельну ділянку, загальною площею 35,74 га землі в межах згідно з планом землекористування, для розширення Волнухінського родовища піщаників та видобуття корисних копалин. Дана земельна ділянка складається із шести ділянок:

- № 1 - Лутугинське родовище, площею 10,6272 га.;

- № 2 - Бузевське родовище, площею 2,0757 га.;

- № 3 - Волнухинське родовище, площею 15,2834 га.;

- № 4 - Под'їздна а/д до Лутугинського родовища, площею 3,7006 га.;

- № 5 - Адміністративні споруди сел. Волнухине, вул. Кар'єрна, площею 0,9031 га.;

- № 6 - Новий кар'єр, площею 3,15 га.

Вказаний акт зареєстровано в книзі записів державних актів на право постійного користування землею за № 270, що не заперечувалось представником відповідача (аркуші справи 7-14).

Крім того, у зв'язку із набранням чинності Закону України «Про акціонерні товариства» відбулося перетворення ВАТ «УСПЕНСЬКИЙ КАР'ЄР» шляхом зміни його організаційно-правової форми у Публічне акціонерне товариство «УСПЕНСЬКИЙ КАР'ЄР».

Відповідно до ст.108 ЦК України перетворенням юридичної особи є зміна її організаційно-правової форми. У разі перетворення до нової юридичної особи переходять усе майно, усі права та обов'язки попередньої юридичної особи.

Згідно з п.6 Положення «Про Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 22.01.1996 року № 118 ідентифікацій ний код зберігається за суб'єктом, якому він присвоєний, протягом усього періоду його існування і є єдиним. У разі перетворення юридичної особи, крім центральних органів виконавчої влади, за правонаступником зберігається її ідентифікаційний код.

При перетворенні ВАТ «УСПЕНСЬКИЙ КАР'ЄР» у ПАТ «УСПЕНСЬКИЙ КАР'ЄР» ідентифікаційний код підприємства 00292117 і його адреса: 92000, Луганська область, Лутугинський район, сел. Волнухине, вул. Кар'єрна, 1 залишились незмінними.

Таким чином, ПАТ «УСПЕНСЬКИЙ КАР'ЄР» (ід.код 00292117) є правонаступником ВАТ «УС ПЕНСЬКИЙ КАР'ЄР» (ід.код 00292117), що підтверджується Витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців № 894188 від 31.10.2011 року та пунктами 1.2. та 1.4. статуту (нова редакція) ПАТ «Успенський Кар'єр» (аркуші справи 15-25).

При вирішенні справи слід враховувати, що відповідно до ст.ст.125, 126 ЗК України (набрав чинності з 01.01.2002 року), право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав. Право постійного користування земельною ділянкою посвідчується державним актом на право постійного користування земельною ділянкою.

Так, відповідно до ч.2 ст.92 ЗК України, право постійного користування земельною ділянкою із земель державної та комунальної власності набувають лише підприємства, установи та ор ганізації, що належать до державної та комунальної власності; громадські організації інвалідів і, їх підприємства (об'єднання), установи та організації; релігійні організації України, статути (положення), яких зареєстровано у встановленому законом порядку, виключно для будівницт ві обслуговування культових та інших будівель, необхідних для забезпечення їх діяльності; публічне акціонерне товариство залізничного транспорту загального користування, утворене відповідно до Закону України «Про особливості утворення публічного акціонерного товариства залізничного транспорту загального користування».

Відповідно до п.6 Перехідних положень Земельного кодексу України громадяни та юридичні особи, які мають у постійному користуванні земельні ділянки, але за цим Кодексом не можуть мати їх на такому праві, повинні були до 01.01.2008 року переоформити у встановленому порядку право власності або право оренди на них.

Однак, зазначене положення щодо зобов'язання переоформити право постійного користування земельною ділянкою, Конституційний Суд України своїм Рішенням від 22.09.2005 року № 5-рп/2005 визнав неконституційним та вказав на те, що юридичні особи на цій підставі не можуть втрачати наданого їм права постійного користування земельною ділянкою. У зв'язку з цим право постійного користування земельною ділянкою, набуте в установленому законом порядку, не може бути втраченим відповідно до вимог п.6 Перехідних положень Земельного кодексу України.

Стаття 13 Закон України від 16.10.1996 року № 422/96-ВР «Про Конституційний Суд України» визначає повноваження Конституційного Суду України. Так, Конституційний Суд України приймає рішення та дає висновки у справах щодо:

1) конституційності законів та інших правових актів Верховної Ради України, актів Президента України, актів Кабінету Міністрів України, правових актів Верховної Ради Автономної Республіки Крим;

2) відповідності Конституції України чинних міжнародних договорів України або тих міжнародних договорів, що вносяться до Верховної Ради України для надання згоди на їх обов'язковість;

3) додержання конституційної процедури розслідування і розгляду справи про усунення Президента України з поста в порядку імпічменту в межах, визначених статтями 111 та 151 Конституції України;

4) офіційного тлумачення Конституції та законів України;

5) відповідності проекту закону про внесення змін до Конституції України вимогам статей 157 і 158 Конституції України;

6) порушення Верховною Радою Автономної Республіки Крим Конституції України або законів України.

Відповідно до ст.69 Закону № 422 рішення і висновки Конституційного Суду України рівною мірою є обов'язковими до виконання.

Згідно з ст.70 Закону № 422 невиконання рішень та недодержання висновків Конституційного Суду України тягнуть за собою відповідальність згідно з законом.

Таким чином, норми Рішення Конституційного суду України від 22.09.2005 року № 5-рп/2005 щодо визнання неконституційним п.6 Перехідних положень Земельного кодексу України підлягають обов'язковому застосуванню до цих правовідносин та мають перевагу у застосуванні перед перехідними положеннями Земельного кодексу України.

Згідно п.2 Постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2002 року № 449 «Про затвердження форми державного акта на право власності на земельну ділянку та державного акта на право постійного користування земельною ділянкою» раніше видані державні акти на право приватної власності на землю, державні акти на право власності на землю, державні акти на право власності на земельну ділянку та державні акти на право постійного користування землею залишаються чинними і підлягають заміні у разі добровільного звернення громадян або юридичних осіб.

Крім того, положення ч.2 ст.92 ЗК України щодо переліку суб'єктів права постійного користування земельними ділянками діють з моменту набрання чинності Земельного Ко дексу України, тобто, з 01.01.2002 року.

Також, стаття 58 Конституції України передбачає, що закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом'якшують або скасовують відповідальність особи.

Тому, право постійного користування земельною ділянкою, набуте ПАТ «УСПЕНСЬКИЙ КАР'ЄР» в установленому законом порядку до набуття чинності Земельного кодексу України (01.01.2002 року) не може бути втраченим позивачем.

Згідно з ч.1 ст.5 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» у Державному реєстрі прав реєструються речові права та їх обтяження на земельні ділянки, а також на об'єкти нерухомого майна, розташовані на земельній ділянці, переміщення яких неможливе без їх знецінення та зміни призначення, а саме: підприємства як єдині майнові комплекси, житлові будинки, будівлі, споруди (їх окремі частини), квартири, житлові та нежитлові приміщення.

Абзацом 1 та 5 п.4 Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 22 червня 2011 р. № 703 (далі - Порядок № 703) встановлено, що у Державному реєстрі прав реєструються речові права та їх обтяження на земельні ділянки, а також на об'єкти нерухомого майна, які розташовані на земельній ділянці, переміщення яких неможливе без їх знецінення та зміни призначення, а саме: на підприємство як єдиний майновий комплекс, житловий будинок, будівлю, споруду або їх окремі частини, квартиру, житлове та нежитлове приміщення.

Державна реєстрація речових прав на земельні ділянки проводиться після державної реєстрації земельних ділянок у Державному земельному кадастрі.

Згідно п.7 Порядку для проведення державної реєстрації прав заявник подає органові державної реєстрації прав, нотаріусові заяву про державну реєстрацію, форму та вимоги до заповнення якої встановлює Мін'юст.

Заява про державну реєстрацію подається щодо кожного об'єкта нерухомого майна окремо.

Згідно п.16 Порядку за результатами розгляду заяви про державну реєстрацію та документів, необхідних для її проведення, державний реєстратор приймає рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень або рішення про відмову в такій реєстрації.

Згідно п.33 Порядку для проведення державної реєстрації права власності та інших речових прав на земельну ділянку заявник, крім документів, що зазначені у пунктах 27, 28, 30 і 31 цього Порядку, подає витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку (у разі, коли в документах, що зазначені у пункті 27 цього Порядку, відсутні відомості про кадастровий номер земельної ділянки).

Так, згідно заяви від 03.10.2013 року (вих. № 614) (вхід. № 88/01-12) позивач звернувся до Відділу Держземагентства у Лутугинському районі Луганської області щодо внесення відповідних даних до Державного земельного кадастру (присвоїти кадаст рові номери) та видати відповідні Витяги згідно доданої технічної документації та обмінних фай лів у форматі XML.

12.10.2013 року підприємство позивача отримало відповідні Витяги з Державного земельного ка дастру:

- № НВ-4400408662013 на земельну ділянку № 1 - Лутугинське родовище, площею 10,6272 га., кадастровий № 4422284400:06:012:0001, реєстраційний № 21692974222;

- № НВ-4400408712013 на земельну ділянку № 3 - Волнухинське родовище, площею 15,283 га., кадастровий № 4422281300:02:020:0051, реєстраційний № 215938244222;

- № НВ-44003992222013 на земельну ділянку № 4 - под'їздна а/д до Лутугинського родовища, площею 3,7006 га., кадастровий № 4422281300:02:044:0027, реєстраційний № 215818744222;

- № НВ-4400408632013 на земельну ділянку № 5 - адмін. споруди сел. Волнухине, вул. Кар'єрна, площею 0,9031 га. кадастровий № 4422281300:05:0001:0111, реєстраційний № 192185344222 (аркуші справи 26-28, 30-32, 34-36, 38-40).

Відповідно до п.23 Порядку № 703 державний реєстратор приймає рішення про відмову в державній реєстрації прав та їх обтяжень виключно за наявності підстав для відмови в державній реєстрації прав, що визначені у Законі України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень".

Згідно ч.1, 2 ст.24 зазначеного Закону у державній реєстрації прав та їх обтяжень може бути відмовлено у разі, якщо:

1) заявлене право, обтяження не підлягає державній реєстрації відповідно до цього Закону;

2) об'єкт нерухомого майна, розміщений на території іншого органу державної реєстрації прав;

3) із заявою про державну реєстрацію прав та їх обтяжень звернулася неналежна особа;

4) подані документи не відповідають вимогам, встановленим цим Законом, або не дають змоги встановити відповідність заявлених прав документам, що їх посвідчують;

5) заяву про державну реєстрацію прав, пов'язаних з відчуженням нерухомого майна, подано після державної реєстрації обтяжень, встановлених щодо цього майна, крім випадків, встановлених частиною дев'ятою статті 15 цього Закону;

5-1) заяву про державну реєстрацію обтяжень речових прав на нерухоме майно щодо попереднього правонабувача подано після державної реєстрації права власності на таке майно за новим правонабувачем;

5-2) заяву про державну реєстрацію речових прав, похідних від права власності, подано за відсутності державної реєстрації права власності, крім випадків, установлених частиною дев'ятою статті 15 цього Закону;

5-3) під час подання заяви про державну реєстрацію права власності на підприємство як єдиний майновий комплекс, житловий будинок, будівлю, споруду (їх окремі частини), що виникло на

підставі документа, за яким правонабувач набуває також право власності на земельну ділянку, не подано заяву про державну реєстрацію права власності на земельну ділянку;

5-4) після завершення п'ятиденного строку з дня отримання заявником письмового повідомлення про зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав не усунено обставин, що були підставою для прийняття такого рішення;

5-5) заяву про державну реєстрацію прав та їх обтяжень під час вчинення нотаріальної дії з нерухомим майном, об'єктом незавершеного будівництва подано не до нотаріуса, який вчинив таку дію;

5-6) заяву про державну реєстрацію прав та їх обтяжень в електронній формі подано особою, яка не є державним кадастровим реєстратором або державним виконавцем;

6) заявником подано ті самі документи, на підставі яких заявлене право та обтяження такого права вже зареєстровано у Державному реєстрі прав.

За наявності підстав для відмови в державній реєстрації державний реєстратор приймає рішення про відмову в державній реєстрації прав та їх обтяжень.

За таких обставин, суд вважає, що ПАТ «УСПЕНСЬКИЙ КАР'ЄР» є належним землекористувачем вказаних земельних ділянок, а тому вказані рішення відповідача судом визнаються неправомірними та такими, що порушують діюче законодавство України, права та законні інтереси позивача.

Згідно з ст.2 КАС України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та ін тересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень. До адміністративних судів можуть бути оскаржені будь-які рішення, дії чи бездіяльність суб'єктів владних повноважень, крім випадків, коли щодо таких рішень, дій чи бездіяльності Конституцією чи законами України вста новлено інший порядок судового провадження.

Відповідач не виконав обов'язок доказування, передбачений ч.2 ст.71 КАС України, а відтак позовні вимоги визнаються судом обґрунтованими та такими, що підлягають повному задоволенню.

Відповідно до положень ст.94 КАС України, судові витрати зі сплати судового збору у даному випадку підлягають стягненню з державного бюджету України на користь позивача у відповідному розмірі.

Керуючись ст.ст.17, 18, 94, 158-163, 167, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

ПОСТАНОВИВ:

Позовні вимоги публічного акціонерного товариства «УСПЕНСЬКИЙ КАР'ЄР» до Реєстраційної служби Лутугинського районного управління юстиції Луганської області про визнання дій протиправними, скасування рішень, зобов'язання вчинити певні дії, задовольнити повністю.

Визнати дії Реєстраційної служби Лутугинського районного управління юстиції Луганської області з відмови публічному акціонерному товариству «УСПЕНСЬКИЙ КАР'ЄР» у державній реєстрації права постійного користування земельними ділянками за реєстраційними но мерами: 215938244222, 215818744222, 21692974222, 192185344222, протиправними.

Скасувати рішення Реєстраційної служби Лутугинського районного управління юстиції Лу ганської області про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень від 22.11.2013 року №№ 8237222, 8232479 та від 28.11.2013 року №№ 8411787, 8409289 про відмову публічному акціонерному товариству «УСПЕНСЬКИЙ КАР'ЄР» у державній реєстрації права постійного користування земельними ділянками за реєстра ційними номерами: 215938244222, 215818744222, 21692974222, 192185344222.

Зобов'язати Реєстраційну службу Лутугинського районного управління юстиції Луганської об ласті провести державну реєстрацію права постійного користування публічному акціонерному товариству «УСПЕНСЬКИЙ КАР'ЄР» земельними ділянками за реєстраційними номерами: 215938244222, 215818744222, 21692974222, 192185344222.

Стягнути з Державного бюджету України на користь публічного акціонерного товариства «УСПЕНСЬКИЙ КАР'ЄР» (і.к. 00292117) судові витрати зі сплати судового збору в сумі 68,82 (шістдесят вісім гривень вісімдесят дві копійки) грн.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду.

Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Постанова складена в повному обсязі та підписана 27 січня 2013 року.

Суддя А.А. Лагутін

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення23.01.2014
Оприлюднено29.01.2014
Номер документу36828806
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —812/10169/13-а

Ухвала від 25.02.2014

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Яковенко М.М.

Ухвала від 12.03.2014

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Яковенко М.М.

Ухвала від 25.02.2014

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Яковенко М.М.

Ухвала від 14.02.2014

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Яковенко М.М.

Ухвала від 23.01.2014

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

А.А. Лагутін

Постанова від 23.01.2014

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

А.А. Лагутін

Ухвала від 19.12.2013

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

А.А. Лагутін

Ухвала від 05.12.2013

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

А.А. Лагутін

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні