ЖИТОМИРСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
10002, м-н Путятинський, 3/65, телефон/факс: (0412) 481-602, 481-637 e-mail: inbox@apladm.zt.court.gov.ua
Головуючий у 1-й інстанції: Щербаков В.В.
Суддя-доповідач:Шевчук С.М.
УХВАЛА
іменем України
"23" січня 2014 р. Справа № 817/2288/13-а
Житомирський апеляційний адміністративний суд у складі колегії:
головуючого судді Шевчук С.М.
суддів: Майора Г.І.
Одемчука Є.В.,
при секретарі Самченко В.М. ,
за участю сторін:
від позивача:Бойкова О.Г.,
від відповідача:Воробюк О.В.
розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу ПП НВФ "ЕЛЗА-ЕНЕРГО" на постанову Рівненського окружного адміністративного суду від "24" жовтня 2013 р. у справі за позовом ПП НВФ "ЕЛЗА-ЕНЕРГО" до Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у Рівненській області про визнання протиправним та скасування постанови ,
ВСТАНОВИВ:
В червні 2013 року ПП НВФ "ЕЛЗА-ЕНЕРГО" звернулось до суду з позовом до Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у Рівненській області про визнання незаконною та скасування постанови №350-Ю від 31.05.2013 року про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності.
Постановою Рівненського окружного адміністративного суду від 24.10.2013 року в задоволенні позову відмовлено повністю.
Не погоджуючись з ухваленим по справі рішенням, ПП НВФ "ЕЛЗА-ЕНЕРГО" звернулося до Житомирського апеляційного адміністративного суду з апеляційною скаргою, в якій просить скасувати постанову суду першої інстанції, прийняти нове рішення, яким визнати протиправною та скасувати постанову №350-ю про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності від 31.05.2013 року, посилаючись на порушення судом норм матеріального та процесуального права.
Перевіривши правову оцінку обставин справи та повноту їх встановлення, проаналізувавши правильність застосування судом норм матеріального та процесуального права колегія суддів апеляційного адміністративного суду приходить до висновку, що підстави для задоволення апеляційної скарги та скасування судового рішення відсутні з огляду на таке.
Судом встановлено, що Інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю у Рівненській області проведено планову перевірку ПП НВФ "ЕЛЗА-ЕНЕРГО" з питань дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил, за результатами якої складено акт від 21.05.2013 року.
В ході обумовленої перевірки встановлено порушення ПП НВФ "ЕЛЗА-ЕНЕРГО" ведення виконавчої документації з порушенням будівельних норм, державних стандартів і правил під час будівництва молитовного будинку.
Як вбачається з акту перевірки, згідно договору субпідряду від 06.08.2012 року №09/08-12 по виконанню будівельних робіт із електропостачання об'єкта ПП НВФ "ЕЛЗА-ЕНЕРГО", код ЄДРПОУ 32936296. Відповідно до наказу ПП НВФ "ЕЛЗА-ЕНЕРГО" від 06.08.2012 року №13 відповідальним виконавцем робіт на об'єкті призначено ОСОБА_5.
Також, Інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю у Рівненській області встановлено, що ведення виконавчої документації на об'єкті ПП НВФ "ЕЛЗА-ЕНЕРГО" здійснює з порушенням вимог будівельних норм, державних стандартів і правил та затверджених проектних рішень, а саме:
- на актах огляду прихованих робіт з будівництва зовнішнього електропостачання молитовного будинку відсутні підписи представника проектної організації, що є порушенням п.9.8.1 ДБН А.3.1-5-2009 "Організація будівельного виробництва".
На підставі акту перевірки, 21.05.2013 року Інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю у Рівненській області складено протокол про правопорушення у сфері містобудівної діяльності, яким виявлено порушення, а саме: на актах огляду прихованих робіт з будівництва зовнішнього еклектропостачання молитовного будинку які виконував субпідрядник ПП НВФ "ЕЛЗА-ЕНЕРГО" відсутні підписи представника проектної організації, на актах огляду прихованих робіт на заземляючий контур ЗТП-856 та на прокладку кабеля 10 кв. відсутня дата складання актів, в склад комісії замість представника технічного нагляду замовника включено голову Християнської місії "Зоря" ОСОБА_6, який підписав вищевказані акти, що є порушенням п.9.8.1 ДБН А.3.1-5-2009 "Організаціїбудівельного будівництва".
Також, 21.05.2013 року ПП НВФ "ЕЛЗА-ЕНЕРГО" видано припис №235 А про усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил.
Приписом №235А встановлено, що ведення виконавчої документації на об'єкті субпідрядник ПП НВФ "ЕЛЗА-ЕНЕРГО" здійснює з порушенням вимог будівельних норм, державних стандартів і правил та затверджених проектних рішень, а саме: на актах огляду прихованих робіт з будівництва зовнішнього електропостачання молитовного будинку відсутні підписи представника проектної організації, а також відсутні дати складання актів. Замість інженера технічного нагляду в актах огляду вищевказаних прихованих робіт в складі комісії голова місії Релігійної організації Християнська місія " Зоря" Об'єднаної Церкви Християн Віри Євангельської ОСОБА_6, що є порушенням п.9.8.1 ДБН А.3.1-5-2009 "Організація будівельного виробництва".
Так, на підставі акту перевірки від 21.05.2013 року, протоколу про правопорушення у сфері містобудівної діяльності від 21.05.2013 року Інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю у Рівненській області винесено постанову №350-Ю від 31.05.2013 року про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності.
В постанові від 21.05.2013 року зазначено, що на актах огляду прихованих робіт з будівництва зовнішнього електропостачання молитовного будинку, які виконувало ПП НВФ "ЕЛЗА-ЕНЕРГО":
-відсутнє прізвище та підпис представника проектної організації;
-на актах огляду прихованих робіт на заземлюючий контур ЗТП-836 та прокладку кабеля 10кВ. відсутня дата складання актів;
-в склад комісії замість представника технічного нагляду замовника включено голову християнської місії «Зоря» ОСОБА_9
Що являється порушенням п.9.8.1 ДБН А.3.1-5-2009 "Організація будівельного виробництва".
На підставі наведеного ПП НВФ "ЕЛЗА-ЕНЕРГО" визнано винним у вчиненні правопорушення, передбаченого пунктом 6 частини 3 статті 2 Закону України "Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності", та накладено штраф у сумі 20646грн.
Відповідно до п.9.8.1 ДБН А 3.1-5.2009 "Організація будівельного виробництва", прийняття прихованих робіт здійснюється безпосередньо перед виконанням наступних робіт, які їх закривають, про що складається акт за формою, наведеною у додатку К.
Основні види робіт та конструкцій, на які складаються акти на закриття прихованих робіт наведено у додатку Л. Перелік видів робіт на конкретному об'єкті будівництва, для яких необхідне складання актів на закриття прихованих робіт, згідно з ДБН А.2.2-3 наводиться у робочій документації для будівництва.
На вимогу інвестора складаються також акти на закриття спеціальних видів прихованих робіт та конструкцій, що визначаються відомчими нормами на проектування та виконання робіт.
Приймання здійснюється комісією з представників будівельно-монтажної організації, технічного нагляду замовника та авторського нагляду.
Відтак, складання актів на закриття прихованих робіт комісією за участю із представників будівельно-монтажної організації, технічного нагляду замовника та авторського нагляду є обов'язковим.
Натомість судом першої інстанції було встановлено, що на актах огляду прихованих робіт з будівництва зовнішнього еклектропостачання молитовного будинку які виконував субпідрядник ПП НВФ "ЕЛЗА-ЕНЕРГО" відсутні підписи представника проектної організації, на актах огляду прихованих робіт на заземляючий контур ЗТП-856 та на прокладку кабеля 10 кв. відсутня дата складання актів, в склад комісії замість представника технічного нагляду замовника включено голову Християнської місії "Зоря" ОСОБА_6, який підписав вищевказані акти, що є порушенням п.9.8.1 ДБН А.3.1-5-2009 "Організаціїбудівельного будівництва".
Відповідно до показів свідка - ОСОБА_11 (представник проектної організації) підписання актів огляду прихованих робіт на заземлюючий контур ЗТП-836 та прокладку кабеля 10кВ. на прохання представника ПП НВФ "ЕЛЗА-ЕНЕРГО" було здійснено після проведення перевірки інспекцією ДАБК у Рівненській області.
Названі обставини стверджують, що на момент перевірки на актах огляду прихованих робіт з будівництва зовнішнього еклектропостачання молитовного будинку які виконував субпідрядник ПП НВФ "ЕЛЗА-ЕНЕРГО" відсутні підписи представника проектної організації.
Таким чином, акти огляду прихованих робіт на заземлюючий контур ЗТП-836 та прокладку кабеля 10кВ. надані позивачем, що містять підписи всіх членів комісії з прийому прихованих робіт не можуть бути прийняті до уваги, оскільки такі акти підписані після проведення перевірки.
Керуючись ст.ст. 195, 196, 198, 200, 205, 206 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
УХВАЛИВ:
Апеляційну скаргу ПП НВФ "ЕЛЗА-ЕНЕРГО" залишити без задоволення, а постанову Рівненського окружного адміністративного суду від "24" жовтня 2013 р. без змін.
Ухвала набирає законної сили з моменту проголошення та може бути оскаржена протягом двадцяти днів з дня складання її в повному обсязі шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України.
Головуючий суддя С.М. Шевчук
судді: Г.І. Майор
Є.В.Одемчук
Повний текст cудового рішення виготовлено "23" січня 2014 р.
Роздруковано та надіслано:р.л.п.
1- в справу:
2 - позивачу/позивачам: ПП НВФ "ЕЛЗА-ЕНЕРГО" вул.Млинівська,28,м.Рівне,33000
3- відповідачу/відповідачам: Інспекція державного архітектурно-будівельного контролю у Рівненській області вул.16 Липня, 38,м.Рівне,33028
4- представнику позивача: Бойкову Олександру Григоровичу АДРЕСА_1
Суд | Житомирський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 23.01.2014 |
Оприлюднено | 29.01.2014 |
Номер документу | 36841406 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Житомирський апеляційний адміністративний суд
Шевчук С.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні