Ухвала
від 16.01.2014 по справі 801/9842/13-а
СЕВАСТОПОЛЬСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

cpg1251 Копія

СЕВАСТОПОЛЬСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Ухвала

Іменем України

Справа № 801/9842/13-а

16.01.14 м. Севастополь

Севастопольський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

головуючого судді Дудкіної Т.М.,

суддів Дадінської Т.В. ,

Омельченка В. А.

розглянувши в порядку письмового провадження апеляційну скаргу Сакської об'єднаної державної податкової інспекції ГУ Міндоходів в АР Крим на постанову Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим (суддя Кушнова А.О.) від 18.11.13 у справі № 801/9842/13-а

за позовом Приватного підприємства "Полтава-Аргон" (вул. Євпаторійське шосе, 86-Е, м. Саки, Автономна Республіка Крим, 96500)

до Сакської об'єднаної державної податкової інспекції ГУ Міндоходів в АР Крим (вул. Курортна, 57, м. Саки, Автономна Республіка Крим, 96500)

про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення- рішення,

ВСТАНОВИВ:

Постановою Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 18.11.2013 у справі № 801/9842/13-а позов Приватного підприємства «Полтава-Аргон» задоволено у повному обсязі.

Визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення-рішення Сакської об'єднаної державної податкової інспекції Автономної Республіки Крим Державної податкової служби від 09 жовтня 2013 року № 0001942200.

Також судом вирішено питання щодо судових витрат.

Не погодившись з зазначеною постановою суду, відповідач звернувся з апеляційною скаргою, в якій просить апеляційну скаргу задовольнити, постанову Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 18.11.2013 скасувати та прийняти нову постанову, якою у задоволенні адміністративного позову ПП "Полтава-Аргон" відмовити у повному обсязі.

У судове засідання 16.01.2014 сторони, їх представники не з'явились, про дату, час та місце апеляційного розгляду справи повідомлені в встановленому законом порядку.

Суд, керуючись положеннями пункту 2 частини першої статті 197 Кодексу адміністративного судочинства України, визнав за можливе перейти до письмового провадження по справі.

Колегія суддів, вивчивши матеріали справи, обговоривши доводи апеляційної скарги, перевіривши правову оцінку обставин у справі та повноту їх встановлення, дослідивши правильність застосування судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, дійшла висновку, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з огляду на наступне. Судом першої інстанції встановлено, що Сакською об'єднаною державною податковою інспекцією Головного управління Міндоходів в Автономній Республіці Крим на підставі наказу та повідомлення проведено позапланову документальну невиїзну перевірку приватного підприємства "Полтава-Аргон" з питань дотримання вимог податкового законодавства при нарахуванні податкових зобов'язань по орендній платі за земельні ділянки державної та комунальної власності за період з 01.01.2011 по 31.07.2013 по договору оренди земельної ділянки від 07.04.2006, який укладено з Сакською міською радою АР Крим, за результатами якої складено акт від 26 вересня 2013 року № 160/2200/20692827 (також далі - акт перевірки) (а.с.41-47).

Відповідно до висновків акта перевірки контролюючим органом встановлено порушення платником податків п. 288.5 ст. 288 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI, в результаті чого занижено податкове зобов'язання по орендній платі за земельну ділянку державної і комунальної власності за період з 01.01.2011 по 31.07.2013 на загальну суму 16 559,30 грн., у тому числі: за 2011 рік сумою 2 264,95 грн. (січень-липень по 188,75 грн. - на суму 1 321,25 грн.), за вересень-грудень по 188,74 грн. - на суму 943,7 грн.); за 2012 рік сумою 8 675,31 грн. (за січень - 191,05 грн., за лютий - 464,86 грн., з березня по грудень по 801,94 грн. на суму 8 019,4 грн.); за 2013 рік сумою 5 619,04 грн. (за січень-липень по 802,72 грн.).

Податковим повідомленням-рішенням від 19.10.2013 № 0001942206 Сакською ОДПІ повідомлено ПП "Полтава-Аргон" про збільшення суми грошових зобов'язань з орендної плати за землю юридичних осіб, код платежу 13050200, на загальну суму 20 470,00 грн., з яких 16 559,3 грн. - сума грошового зобов'язання за основним платежем, 3 857,7 грн. - сума грошового зобов'язання за штрафними (фінансовими) санкціями (а.с.49).

Задовольняючи позовні вимоги, суд першої інстанції виходив з того, що відповідач дійшов помилкових висновків щодо необхідності позивачем автоматично збільшувати та сплачувати розмір орендної плати в зв'язку зі зміною ставки земельного податку.

Колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції та переглядаючи постанову в межах доводів апеляційної скарги зазначає наступне.

Як встановлено судом першої інстанції та апеляційним розглядом, підставами для збільшення суми грошових зобов'язань з орендної плати за земельну ділянку комунальної власності за період з 01.01.2011 по 31.07.2013 на загальну суму 20 470,00 грн. стали обставини зміни ставки земельного податку у відповідності з чинним законодавством, внаслідок прийняття органом місцевого самоврядування рішення щодо актуалізації нормативно-грошової оцінки земель.

Контролюючий орган, збільшуючи платнику податків розмір орендної плати за землю, визначаючи розмір грошових зобов'язань, керувався нормами п. 288.5 ст. 288 ПК України, зазначаючи, що обов'язок із сплати земельного податку, визначеного податковим повідомленням-рішенням, виник у платника податків в силу закону та, прийнятого на його виконання, рішення Сакської міської ради, незалежно від волевиявленням сторін договору ПП "Полтава-Аргон", як орендаря, та Сакської міської ради, як орендодавця, за укладеним договором оренди земельної ділянки від 07.04.2006, та не зважаючи на відсутність оформлення договірних зобов'язань з цього питання додатковою угодою, відповідно до рішення органу місцевого самоврядування про затвердження технічної документації з нормативної оцінки земель, розташованих в межах міста Саки.

З матеріалів справи вбачається, що 07 квітня 2006 року між Сакською міською радою та приватним підприємством "Полтава-Аргон" укладено договір оренди земельної ділянки, площею 3 000,00 кв.м., строком на 47 років, розташованої за адресою: України, Автономна Республіка Крим, місто Саки, вул. Євпаторійське шосе, 86, у відповідності до доданої схеми (плану) земельної ділянки, що є невід'ємною частиною Договору, кадастровий номер якої: 0111400000000090037, з цільовим призначенням за УКЦВЗ: 1.10.5 - землі іншого промислового призначення для будівництва виробничого корпусу та розміщення служб підприємства (а.с.19-20, 68-79).

Розмір орендної плати за користування земельною ділянкою сторони визначили на рівні 3 670,80 грн. на рік, на місяць, відповідно, - 305,90 грн. Грошова оцінка земельної ділянки згідно довідки Сакського міського відділу земельних ресурсів АР Крим від 07 квітня 2006 року № 398/02-22 складає 183 540,00 грн.

Сторони домовились, що умови дійсного договору зберігають свою силу на строк його дії і у випадках, коли після вступу в силу, законодавством встановлені інші правила, не передбачені договором (пункт 2.2.2. Договору).

Згідно пункту 2.3.2 названого Договору орендна плата вноситься не пізніше п'ятнадцятого числа наступного за звітним місяцем поточного року. Розмір орендної плати підлягає щомісячному корегуванню на діючий у попередньому місяці індекс інфляції. Обов'язок розрахунку щомісячної суми корегування орендної плати на індекс інфляції та сплати вказаної суми одночасно з виплатою орендної плати покладається на орендаря.

За змістом пункту 2.3.3 зазначеного Договору сторони дійшли згоди, що розмір орендної плати може переглядатись сторонами за взаємною згодою один раз на рік у випадках та з моменту: змін умов господарювання, передбачених договором; підвищення цін, тарифів та т.і., в тому числі інфляційних процесів; погіршення стану земельної ділянки не з вини орендаря; у випадку невиконання орендодавцем обов'язку сповістити орендаря про права третіх осіб на орендовану земельну ділянку; збільшення ставок земельного податку; в інших випадках, передбачених законодавством України та рішеннями органу місцевого самоврядування м. Саки.

Договір зареєстровано у Сакському відділі Кримської регіональної філії Державного підприємства "Центр Державного кадастру при Державному комітеті України по земельних ресурсах", про що у книзі записів державної реєстрації договорів оренди землі зроблено запис від 18 травня 2006 року № 040601500067 (а.с.19-20).

Згідно Витягу від 07.04.06 № 398/02-22 з технічної документації нормативної грошової оцінки земель м. Саки, розробленої інститутом "Крим НДІ проект" у 2001 році, у земельно-оціночному районі № 17 - по вул. Євпаторійське шосе, 86, категорії землі за функціональним використанням - землі іншого промислового призначення (УКЦВЗ - 1.10.5) нормативна грошова оцінка без коефіцієнту інфляції складає 57,95 грн., а з коефіцієнтом інфляції (К=1,02; 1,035) - 61,18 грн.(а.с.72).

Рішенням 15 сесії 6-го скликання Сакської міської ради від 08 лютого 2012 року № 40 "Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель, розташованих в межах міста Саки" органом місцевого самоврядування затверджено технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель, розташованих в межах міста Саки, виконану ТОВ "Земельний кадастр". Пунктом другим названого рішення Суб'єктам господарської діяльності незалежно від форм власності - орендаря земельних ділянок, привести договірні зобов'язання з оформлення права користування земельними ділянками у відповідність із затвердженою нормативною грошовою оцінкою (а.с.80). Зазначене рішення надруковано 17 лютого 2012 року в газеті "Слово Города" (а.с.81).

Як вбачається із Витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, наданого 11.11.2013 за вих. № 2834/01-14 Міськрайонним управлінням Держземагентства в мм. Євпаторії, Саках та Сакському районі Автономної Республіки Крим, середня вартість земельної ділянки за 1 кв. м. збільшилась до 111,94 грн., коефіцієнт Км2 до 0,92, сукупний коефіцієнт дорівнює 1,28, коефіцієнт Кф = 1,2, нормативно грошова оцінка кв. м. земельної ділянки під забудовою складає 158,18 грн., нормативно грошова оцінка земельної ділянки складає 474 540,00 грн. (а.с.107).

Листом Сакської міської ради АР Крим від 19.12.2012 за вих. № 01.1-06/483 направлено директору приватного підприємства "Полтава-Аргон" чотири екземпляра додаткової угоди до договору оренди для підписання у двадцятиденний строк та подальшого проведення його державної реєстрації у міськрайонному управлінні Держкомзему в м. Саки та Сакському районі АР Крим, після чого один екземпляр додаткової угоди зобов'язано повернути до Сакської міської ради у строки, встановлені законодавством (а.с.112-116).

Відповідно до листа від 26.06.2013 № 01.1-06/321 "Про прийняття заходів із збільшення надходжень з орендної плати за землю", Сакська міська рада АР Крим просила Сакську ОДПІ АР Крим ДПС активізувати роботу із збільшення надходжень податків, зборів, обов'язкових платежів, що формують дохідну частину бюджету міста, у тому числі відносно ПП "Полтава-Аргон", яким, як то зазначено в листі органу місцевого самоврядування, договірні відносини не приведені у відповідність.

Як вбачається з рішення Господарського суду Автономної Республіки Крим від 08.07.2013 у справі № 901/1403/13, яке залишено без змін постановою Севастопольського апеляційного господарського суду від 02 жовтня 2013 року (а.с.150-152), позов Сакської міської ради до Приватного підприємства "Полтава-Аргон" про внесення змін до договору оренди земельної ділянки задоволено частково.

Внесено зміни до договору оренди земельної ділянки від 07.04.2006, зареєстрованого від 18.05.2006 № 040601500067, який укладено між Сакською міською радою та Приватним підприємством "Полтава-Аргон", відносно земельної ділянки загальною площею 3 000,00 кв.м. за адресою: вул. Євпаторійське шосе, 86, м. Саки, а саме: викласти п.2.3.1. договору оренди земельної ділянки в новій редакції: "орендна плата за використання земельної ділянки, кадастровий номер 0111400000000090037, яка розташована за адресою: вул. Євпаторійське шосе, вноситься в грошовій формі на спеціальний бюджетний рахунок, та її розмір становить 4% від нормативної грошової оцінки 18 981,60 грн. на рік, відповідно 1 581,80 грн. на місяць. Грошова оцінка земельної ділянки відповідно інформації № 3534/01.1-23 від 28.11.2012, виданої міжрайонним управлінням Держкомзему в м. Саки і Сакському районі Автономної Республіки Крим з урахуванням індексації і складає 474 540 грн." (а.с.145-149).

З 01.01.2011 порядок оподаткування землі в Україні, визначається розділом XIII "Плата за землю" Податкового кодексу України (також далі - ПК України). Питання орендної плати за землю врегульовані статтею 288 ПК України.

Розділ XIII ПК України регулює питання плати за землю, за змістом ст. 269 та 270 якого землекористувачі є платниками земельного податку, базою оподаткування якого є земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні.

Як вбачається з положень статті 271 ПК України базою оподаткування є: нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного відповідно до порядку, встановленого цим розділом або площа земельних ділянок, нормативну грошову оцінку яких не проведено. При цьому, рішення рад щодо нормативної грошової оцінки земельних ділянок офіційно оприлюднюється відповідним органом місцевого самоврядування до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування нормативної грошової оцінки земель або змін (плановий період). В іншому разі норми відповідних рішень застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом.

Нормами Податкового кодексу України визначено вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування. Річна сума платежу, що підлягає перерахуванню до бюджету суб'єктами господарювання, які орендують земельні ділянки державної і комунальної власності, визначається відповідно до умов договору, але з урахуванням вимог пп. 288.5.1 п. 288.5 ст. 288 ПК України не може бути меншою:

- для земель сільськогосподарського призначення - розміру земельного податку, що встановлюється розділом XIII Кодексу;

- для інших категорій земель - трикратного розміру земельного податку, що встановлюється розділом XIII Кодексу.

Тобто, річна сума платежу орендної плати за землю з 01.01.2011 - набрання чинності ПК України, є граничною, розмір якої визначається на рівні не менш, ніж визначено в положеннях пп. 288.5.1 п. 288.5 ст. 288 ПК України.

Договір оренди земельної ділянки, площею 3 000,00 кв.м, з кадастровим номером 0111400000000090037, з цільовим призначенням за УКЦВЗ: 1.10.5 - землі іншого промислового призначення для будівництва виробничого корпусу та розміщення служб підприємства, укладено між Сакською міською радою та приватним підприємством "Полтава-Аргон" 07 квітня 2006 року.

Відносини, пов'язані з орендою землі, на час укладення названого договору з положень статті 2 Закону України від 06.10.1998 № 161-XIV "Про оренду землі" регулювались Земельним кодексом України, Цивільним кодексом України, цим Законом, законами України, іншими нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до них, а також договором оренди землі.

Як вбачається зі змісту укладеного договору оренди від 07.04.2006, укладаючи договір оренди земельної ділянки, сторони, узгодивши усі істотні умови, у тому числі узгодили можливість перегляду за взаємною згодою один раз на рік у випадку та з моменту збільшення ставок земельного податку чи в інших випадках, передбачених законодавством України та рішеннями органу місцевого самоврядування м. Саки.

З наведеного слідує, що за виникненням певних випадків сторонами узгоджено процедуру зміни зобов'язань, яка досягається згодою сторін чи, у разі її відсутності, за рішенням суду.

Згідно пункту 286.1 статті 286 Податкового кодексу України, що набрав чинності з 01.01.2011, підставами нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру. Органи виконавчої влади, що реалізують державну політику у сфері земельних відносин та у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно щомісяця, але не пізніше 10 числа наступного місяця, а також за запитом відповідного органу державної податкової служби за місцезнаходженням земельної ділянки подають інформацію, необхідну для обчислення і справляння плати за землю, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до статті 288 Податкового кодексу України, відповідно до змісту якої підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки.

Органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування, які укладають договори оренди землі, повинні до 1 лютого подавати органу державної податкової служби за місцезнаходженням земельної ділянки переліки орендарів, з якими укладено договори оренди землі на поточний рік, та інформувати відповідний орган державної податкової служби про укладення нових, внесення змін до існуючих договорів оренди землі та їх розірвання до 1 числа місяця, що настає за місяцем, у якому відбулися зазначені зміни.

Розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем.

Розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою: для земель сільськогосподарського призначення - розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом; для інших категорій земель - трикратного розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом.

Зміст пункту 288.1 статті 288 ПК України визначено законодавцем на майбутнє, тобто відносно усіх договорів оренди землі, що органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування укладають - а саме після 01.01.2011.

В силу норми статті 58 Конституції України, зазначені вище приписи п. 288.1 ст. 288 ПК України не поширюються на договори оренди земельних ділянок, укладені до 01.01.2011, у тому числі у даному випадку оскільки договір оренди укладено 07.05.2006, якщо до них після 01.01.2011 року не внесено відповідні зміни.

Нормами чинного законодавства передбачено можливість зміни умов договору за згодою сторін або за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у випадках, встановлених договором або законом.

При цьому статтею 654 Цивільного кодексу України передбачено, що зміна договору зчиняється в такій самій формі, що й договір, що змінюється, якщо інше не встановлено договором або законом чи не випливає зі звичаїв ділового обороту.

Ініціативою вносити зміни до договорів оренди землі наділена одна зі сторін цих договорів, якою у справі, що розглядається, є міська рада - орган місцевого самоврядування, через яку відповідною територіальною громадою реалізовано право власності на передану в оренду земельну ділянку, що знаходиться у комунальній власності.

Оскільки сторонами в договорі оренди передбачена можливість перегляду розміру орендної плати, а орендна плата за земельні ділянки є регульованою ціною, тому законодавча зміна граничного розміру цієї плати є підставою для перегляду розміру орендної плати, встановленої умовами договору. При цьому нормами Податкового кодексу України не встановлено розміру орендної плати за земельні ділянки, який є обов'язковим для сплати орендарями, а лише визначено граничні рівні сум плати за землю, які запроваджуються у зв'язку із укладенням договорів оренди землі після 01.01.2011.

Статус орендної плати, як плати за користування землею, в розумінні ст. 21 Закону України "Про оренду землі", та обов'язкового платежу - в розумінні норм Податкового кодексу України, на думку суду, не змінюють порядку укладення додаткової угоди до договору оренди землі у випадку зміни розміру орендної плати, оскільки така процедура вимагає проведення спеціально уповноваженим органом виконавчої влади з питань земельних відносин відповідних розрахунків коефіцієнтів, що застосовуються до конкретної земельної ділянки, а такими повноваженнями не наділені територіальні органи Міндоходів і навіть сторони договору оренди земельної ділянок.

Рішення Сакської міської ради АР Крим від 08.02.2012 № 40 "Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель, розташованих в межах міста Саки", опубліковане 17.02.2013, має наслідком зміну розміру ставки податку.

Так, в розумінні змісту п. 7.1 ст. 7 ПК України ставка податку є обов'язковим елементом під час встановлення податку.

На вимогу пп. 4.1.9 п.4.1 ст.4 ПК України податкове законодавство України ґрунтується у тому числі на такому принципі, як стабільність, відповідно до якого зміни до будь-яких елементів податків та зборів не можуть вноситися пізніш як за шість місяців до початку нового бюджетного періоду, в якому будуть діяти нові правила та ставки. Податки та збори, їх ставки, а також податкові пільги не можуть змінюватися протягом бюджетного року.

Тобто, застосування протягом бюджетного 2013 року в новому розмірі ставки податку з орендної плати за землі юридичних осіб, у зв'язку із зміною нормативної грошової оцінки земель, є таким, що суперечить нормам чинного податкового законодавства, зокрема статті 4 Податкового кодексу України, нормами якої у своїй діяльності керується Сакська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління Міндоходів в АР Крим.

З матеріалів справи вбачається, що відповідачем збільшено грошові зобов'язання у зв'язку із зміною ставки податку у відповідності із чинним законодавством, не зважаючи на приписи статті 58 Конституції України, відповідно до яких закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом'якшують або скасовують відповідальність особи, а також з підстав того, що на думку відповідача необхідність сплати орендної плати в новому розмірі (у зв'язку із зміною ставки податку) в орендаря виникає незалежно від внесення змін в договір оренди земельної ділянки.

Хоча, Сакська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління Міндоходів в АР Крим, в силу статті 20 ПК України і наділена правом контролю правильності нарахування та своєчасності сплати податків, зборів, платежів, проте не є органом, компетентним у розрахунку орендної плати у відсутність договірного врегулювання питання розміру орендної плати між орендодавцем та орендарем.

Зокрема, укладенню додаткової угоди оренди земельної ділянки передують певні підготовчі дії, направлені на розрахунок орендної плати в умовах збільшення нормативної грошової оцінки земельної ділянки. Такі підготовчі дії включають в себе необхідність визначення коефіцієнтів конкретної земельної ділянки відносно всіх земель міста Саки, щодо яких органом місцевого самоврядування прийнято рішення про застосування нової нормативної грошової оцінки земель міста Саки. Такі коефіцієнти, які в подальшому впливають на розмір орендної плати конкретної земельної ділянки, розраховуються та застосовуються спеціально уповноваженим органом виконавчої влади з питань земельних відносин. Розрахунки орендної плати з урахуванням визначених коефіцієнтів в подальшому розраховуються та пропонуються орендарю структурним підрозділом органу місцевого самоврядування - орендодавця земельної ділянки.

До обов'язків орендаря за договором оренди земельної ділянки не входять обов'язки щодо розрахунку розміру орендної плати, натомість є обов'язок лише щодо сплати визначених договором зобов'язань.

Процедура оформлення додаткової угоди до договору оренди є законодавчо визначеною та не може бути підмінена формальним збільшенням грошових зобов'язань з орендної плати за землю територіальним органом Міндоходів в ході документальної позапланової невиїзної перевірки платника податків.

Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством (ч.1 ст. 19 Конституції України).

Колегія суддів не погоджується з доводами апелянта, що необхідність сплати орендної плати за земельну ділянку державної та комунальної власності у новому розмірі, внаслідок зміни мінімального розміру орендної плати, виникає в орендаря незалежно від внесення змін до договору оренди землі з огляду на те, що контролюючим органом на підставі норм публічного права здійснюється втручання до правовідносин платника податків з органом місцевого самоврядування, відносини між якими регулюються нормами приватного права.

Так, договір оренди землі є цивільно-правовим, а отже, йому притаманні такі ознаки, як свобода договору, обов'язковість його виконання сторонами тощо. Суб'єкт владних повноважень, який не є учасником договору, не може здійснювати владні управлінські функції шляхом втручання у відносини сторін договору, але має право контролювати належність виконання договору та відповідність його умов чинному законодавству України, зокрема стежити, щоб такі умови не суперечили інтересам суспільства. Якщо ж договір пов'язаний зі сплатою податків і, на думку суб'єкта владних повноважень, спрямований на ухилення від їх сплати, останній, за допомогою адміністративних заходів, уповноважений відновити публічний порядок.

Таким чином, хоча зміна розміру земельного податку згідно із Законом № З09-VI є підставою для перегляду встановленого розміру орендної плати шляхом внесення відповідних змін до договору оренди землі його учасниками, зазначене не тягне автоматичні зміни орендної палати та, відповідно, донарахування ДПІ суми податкового зобов'язання з орендної плати із застосуванням штрафних санкцій за податковими повідомленнями-рішеннями.

Апеляційна скарга не містить доводів, які б спростували висновки суду першої інстанції, ці доводи були предметом дослідження та не знайшли свого правового підтвердження.

Відповідно до частини 1 статті 200 Кодексу адміністративного судочинства України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а постанову або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

З огляду на зазначене, судова колегія дійшла висновку про те, що судом першої інстанції правильно встановлені обставини справи, судове рішення ухвалено з додержанням норм матеріального та процесуального права, тому підстав для задоволення апеляційної скарги та скасування судового рішення не вбачається.

Керуючись статтями 195, 197, 198, 205, 206, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

УХВАЛИВ:

Апеляційну скаргу Сакської об'єднаної державної податкової інспекції ГУ Міндоходів в АР Крим залишити без задоволення.

Постанову Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 18.11.13 у справі № 801/9842/13-а залишити без змін.

Ухвала набирає законної сили через п'ять днів після направлення їх копій особам, які беруть участь у справі.

Ухвалу може бути оскаржено до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до суду касаційної інстанції.

Головуючий суддя підпис Т.М. Дудкіна

Судді підпис Т.В. Дадінська

підпис В.А.Омельченко

З оригіналом згідно

Головуючий суддя Т.М. Дудкіна

СудСевастопольський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.01.2014
Оприлюднено29.01.2014
Номер документу36853022
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —801/9842/13-а

Ухвала від 16.01.2014

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Дудкіна Тетяна Миколаївна

Ухвала від 09.12.2013

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Дудкіна Тетяна Миколаївна

Постанова від 18.11.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Кушнова А.О.

Ухвала від 21.10.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Кушнова А.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні