Ухвала
від 21.01.2014 по справі 826/9551/13-а
ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ

cpg1251

ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

21 січня 2014 року м. Київ К/800/62455/13

Колегія суддів Вищого адміністративного суду України у складі:

головуючого Донця О.Є.,

суддів: Логвиненка А.О.,

Мороза В.Ф.,

розглянувши в попередньому судовому засіданні касаційну скаргу Міністерства екології та природних ресурсів України на постанову окружного адміністративного суду м. Києва від 14.08.2013 року та ухвалу Київського апеляційного адміністративного суду від 12.11.2013 року у справі за позовом Закритого акціонерного товариства «Південна інвестиційна компанія» до Міністерства екології та природних ресурсів України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов'язання вчинити певні дії,

в с т а н о в и л а:

У червні 2013 року Закрите акціонерне товариство «Південна інвестиційна компанія» звернулося до окружного адміністративного суду м. Києва з позовом до Міністерства екології та природних ресурсів України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов'язання вчинити певні дії.

Постановою окружного адміністративного суду м. Києва від 14.08.2013 року позовні вимоги Закритого акціонерного товариства «Південна інвестиційна компанія» було задоволено. Визнано протиправним та скасовано рішення Міністерства екології та природних ресурсів України від 07.06.2013 року про повернення на доопрацювання документів, наданих Закритим акціонерним товариством «Південна інвестиційна компанія», для отримання погодження Міністерства екології та природних ресурсів України на продовження терміну дії спеціального дозволу на користування надрами № 3058 від 16.07.2003 року на видобуток піску на Донузлавському родовищі Південно-Східної ділянки Центральної частини (площа 1) у північній частині озера Донузлав Сакського району Автономної Республіки Крим. Зобов'язано Міністерство екології та природних ресурсів України в установленому законодавством порядку погодити Закритому акціонерному товариству «Південна інвестиційна компанія» продовження терміну дії спеціального дозволу на користування надрами від 16.07.2003 року № 3058 на видобуток піску на Донузлавському родовищі Південно-Східної ділянки Центральної частини (площа 1) в північній частині озера Донузлав Сакського району Автономної Республіки Крим, шляхом підтвердження можливості продовження строку.

Ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 12.11.2013 року апеляційну скаргу Міністерства екології та природних ресурсів України було залишено без задоволення, а постанову окружного адміністративного суду м. Києва від 14.08.2013 року - без змін.

У касаційній скарзі Міністерство екології та природних ресурсів України, не погоджуючись з даними рішеннями, посилаючись на допущені судами порушення норм матеріального та процесуального права, просить скасувати постанову окружного адміністративного суду м. Києва від 14.08.2013 року та ухвалу Київського апеляційного адміністративного суду від 12.11.2013 року та ухвалити нову постанову, якою відмовити Закритому акціонерному товариству «Південна інвестиційна компанія» у задоволенні позовних вимог.

Заслухавши доповідь судді - доповідача, колегія суддів вважає, що касаційна скарга Міністерства екології та природних ресурсів України задоволенню не підлягає, оскільки рішення судів першої та апеляційної інстанції постановлено з додержанням норм матеріального та процесуального права, правова оцінка обставинам у справі дана вірно, а доводи касаційної скарги є необґрунтованими і не надають підстав, які передбачені статтями 225 - 229 Кодексу адміністративного судочинства України для зміни чи скасування судових рішень.

Судами першої та апеляційної інстанцій встановлено, що 16.07.2003 року Закритим акціонерним товариством «Південна інвестиційна компанія» було отримано Спеціальний дозвіл на користування надрами № 3058 на видобування піску в Донузлавському родовищі Південно-Східної ділянки Центральної частини (площа 1) у північній частині озера Донузлав Сакського району Автономної Республіки Крим, терміном дії дозволу 10 років. 12 січня 2013 року Закрите акціонерне товариство «Південна інвестиційна компанія» звернулося до Міністерства екології та природних ресурсів України із заявою та з матеріалами для погодження продовження йому строку дії спеціального дозволу на користування надрами, які надійшли на адресу відповідача 17.01.2013 року за вх. № 1028/0/10-13.

Листом від 24.01.2013 року № 1288/06/10-13 Міністерством екології та природних ресурсів України весь пакет документів, наданий позивачем, був направлений на опрацювання до Державної Азово-Чорноморської екологічної інспекції для складання Екологічної картки.

Листом від 11.02.2013 року № 4/408 Державна Азово-Чорноморська екологічна інспекція направила до Мінприроди України Екологічну картку та пакет документів Закритого акціонерного товариства «Південна інвестиційна компанія».

Міністерство екології та природних ресурсів України листом від 06.03.2013 року № 3788/06/10-13 повідомило позивача про прийняте комісією рішення щодо повернення документів суб'єкту господарювання на доопрацювання у зв'язку з поданням останнім пакету документів не в повному обсязі та в зв'язку з їх невідповідністю вимогам законодавства.

01 квітня 2013 року Закрите акціонерне товариство «Південна інвестиційна компанія» повторно звернулося до відповідача із заявою та пакетом документів для погодження продовження йому строку дії спеціального дозволу на користування надрами. Вказані документи на адресу відповідача надійшли 19.04.2013 року за вх. № 9970/0/10-13.

Листом від 10.06.2013 року № 9162/06/10-13 Міністерство екології та природних ресурсів України повторно повідомило Закрите акціонерне товариство «Південна інвестиційна компанія» про прийняте комісією рішення щодо повернення документів суб'єкту господарювання на доопрацювання у зв'язку з поданням останнім пакету документів не в повному обсязі та в зв'язку з їх невідповідністю вимогам законодавства.

Рішення комісії від 07.06.2013 року оформлене у вигляді Протоколу засідання комісії з питань погодження надання надр у користування Міністерства екології та природних ресурсів України.

Не погоджуючись з даним рішенням, Закрите акціонерне товариство «Південна інвестиційна компанія» звернулося до суду з позовом, в якому просило: визнати протиправним та скасувати рішення Міністерства екології та природних ресурсів України про повернення на доопрацювання документів, поданих Закритим акціонерним товариством «Південна інвестиційна компанія», для отримання погодження Міністерства екології та природних ресурсів України на продовження терміну дії спеціального дозволу на користування надрами від 16.07.2003 року № 3058 на видобуток піску на Донузлавському родовищі Південно-Східного ділянки Центральній частині (площа 1) у північній частині озера Донузлав Сакського району, Автономної Республіки Крим. Зобов'язати Міністерство екології та природних ресурсів України в установленому законодавством порядку погодити Закритому акціонерному товариству «Південна інвестиційна компанія» продовження терміну дії спеціального дозволу на користування надрами від 16.07.2003 року № 3058 на видобуток піску на Донузлавському родовищі Південно-Східного ділянки Центральній частині (площа 1) в північній частині озера Донузлав Сакського району Автономної Республіки Крим, шляхом підтвердження можливості продовження строку дії цього спеціального дозволу на користування надрами.

Відповідно до статті 4 Кодексу України про надра, надра є виключною власністю Українського народу і надаються тільки у користування. Угоди або дії, які в прямій або прихованій формі порушують право власності Українського народу на надра, є недійсними. Український народ здійснює право власності на надра через Верховну Раду України, Верховну Раду Автономної Республіки Крим і місцеві ради.

Окремі повноваження щодо розпорядження надрами законодавством України можуть надаватися відповідним органам державної виконавчої влади.

Згідно із статтею 13 Кодексу України про надра, користувачами надр можуть бути підприємства, установи, організації, громадяни України, а також іноземці та особи без громадянства, іноземні юридичні особи.

Статтею 14 Кодексу України про надра передбачено, що надра надаються у користування для геологічного вивчення, в тому числі дослідно-промислової розробки родовищ корисних копалин загальнодержавного значення.

Відповідно до статті 15 Кодексу України про надра, надра надаються у постійне або тимчасове користування.

Постійним визнається користування надрами без заздалегідь встановленого строку.

Тимчасове користування надрами може бути короткостроковим (до 5 років) і довгостроковим (до 50 років). У разі необхідності строки тимчасового користування надрами може бути продовжено.

Перебіг строку користування надрами починається з дня одержання спеціального дозволу (ліцензії) на користування надрами, якщо в ньому не передбачено інше, а в разі укладення угоди про розподіл продукції - з дня, зазначеного в такій угоді.

Частиною 8 статті 16 Кодексу України про надра передбачено, що переоформлення спеціальних дозволів на користування надрами, внесення до них змін, видача дублікатів, продовження терміну дії спеціальних дозволів на користування надрами, зупинення їх дії або анулювання, поновлення їх дії у разі зупинення здійснюються центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр у встановленому законодавством порядку.

Статтею 17 Кодексу України про надра встановлено, що гірничим відводом є частина надр, надана користувачам для промислової розробки родовищ корисних копалин та цілей, не пов'язаних з видобуванням корисних копалин. Користування надрами за межами гірничого відводу забороняється.

Гірничі відводи для розробки родовищ корисних копалин загальнодержавного значення, будівництва і експлуатації підземних споруд та інших цілей, не пов'язаних з видобуванням корисних копалин, надаються центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, крім випадків, передбачених цим Кодексом.

При наданні гірничих відводів вирішуються питання щодо правильності поділу родовищ корисних копалин на окремі гірничі відводи з метою запобігання залишенню поза гірничими відводами менш цінних ділянок родовищ та не придатних для самостійної розробки, дотримання вимог безпеки під час проведення гірничих і підривних робіт при розробці родовищ корисних копалин та при використанні надр для інших цілей, не пов'язаних з видобуванням корисних копалин, відвернення небезпеки для людей, майна та навколишнього природного середовища.

Порядок надання гірничих відводів встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Згідно із частиною 1 статті 19 Кодексу України про надра, надра надаються у користування підприємствам, установам, організаціям і громадянам лише за наявності у них спеціального дозволу на користування ділянкою надр. Право на користування надрами засвідчується актом про надання гірничого відводу.

Питання надання спеціальних дозволів на користування надрами (далі - дозволи) у межах території України, її континентального шельфу та виключної (морської) економічної зони, а також визначає процедуру продовження строку дії, переоформлення, видачі дубліката, зупинення дії чи анулювання дозволу та внесення до нього змін визначені Порядком надання спеціальних дозволів на користування надрами, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 30.05.2011 року № 615.

Відповідно до пункту 7 Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами, дозвіл надається на строк, визначений заявником, але не більш як на 10 років - на геологічне вивчення нафтогазоносних надр, у тому числі дослідно-промислову розробку родовищ нафти і газу, в межах континентального шельфу та виключної (морської) економічної зони України.

Абзацом 4 пункту 9 Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами визначено, що надання надр у користування, за винятком надання надр на умовах угод про розподіл продукції, погоджується заявником з Мінприроди - на всі види користування надрами.

Пунктом 14 Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами передбачено, що у разі виникнення потреби у закінченні геологічного вивчення, геологічного вивчення, в тому числі дослідно-промислової розробки, та затвердження запасів родовища корисних копалин, продовженні видобування корисних копалин строк дії дозволу продовжується за наявності інформації про відсутність порушень надрокористувачем умов користування надрами, передбачених дозволом або угодою про умови користування ділянкою надр.

Продовження строку дії дозволу на геологічне вивчення може здійснюватися не більше двох разів, крім дозволів на геологічне вивчення, згідно з якими роботи виконуються за кошти державного бюджету.

Строк дії дозволу, наданого відповідно до підпункту 8 пункту 8 цього Порядку, може бути продовжено лише в межах строку дії договору оренди (концесії) цілісного майнового комплексу.

Для продовження строку дії дозволу на видобування корисних копалин надрокористувач подає органу з питань надання дозволу заяву на видобування корисних копалин не пізніше ніж за шість місяців, на геологічне вивчення надр та геологічне вивчення, в тому числі дослідно-промислову розробку, - за три місяці до закінчення строку його дії. У заяві зазначається причина продовження строку дії дозволу. Надрокористувач, що не подав заяву в установлений строк, втрачає право на продовження строку дії дозволу.

Для продовження строку дії дозволу надрокористувач подає ті ж документи, що і для отримання дозволу без проведення аукціону, крім документів, що підтверджують погодження з органами місцевого самоврядування.

Строк продовження дії дозволу не може перевищувати строки, передбачені пунктом 7 цього Порядку.

Продовження дії дозволу, наданого на підставі підпункту 15 пункту 8 цього Порядку, здійснюється на період продовження відповідної угоди про розподіл продукції в порядку та на умовах, визначених Законом України «Про угоди про розподіл продукції» та відповідною угодою про розподіл продукції.

Рішення про продовження строку дії дозволу приймається органом з питань надання дозволу протягом 60 днів після надходження документів у повному обсязі.

Збір за продовження строку дії дозволу справляється у розмірі, визначеному згідно з додатком 2.

На виконання пункту 9 Порядку № 615, пункту 6 Порядку проведення аукціонів з продажу спеціальних дозволів на користування надрами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.05.2011 року № 594, абзацу 20 підпункту 9 пункту 4 Положення про Міністерство екології та природних ресурсів України, затвердженого Указом Президента України від 13.04.2011 року № 452 Міністерство екології та природних ресурсів України своїм наказом від 26.07.2011 року № 262 затвердило Регламент погодження Мінприроди України надання надр у користування, яким було встановлено процедуру здійснення організаційних заходів та перелік необхідних документів для погодження Мінприроди України надання надр у користування у межах території України, її континентального шельфу та виключної (морської) економічної зони.

Відповідно до пункту 1 Регламенту погодження Мінприроди України надання надр у користування, погодження відбувається шляхом підтвердження Мінприроди України можливості надання надр у користування, в тому числі підтвердження пропозицій Держгеонадр України щодо визначення переліку ділянок надр, спеціальні дозволи на користування якими виставляються на аукціон, та можливості продовження строку дії спеціальних дозволів на користування надрами (далі - підтвердження).

Згідно із пунктом 4 Регламенту погодження Мінприроди України надання надр у користування, для підтвердження до Мінприроди України подаються такі документи: супровідний лист; заява, в якій зазначаються відомості про заявника (повне найменування юридичної особи (прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи - підприємця), її місцезнаходження (місце проживання)), назва об'єкта, його місцезнаходження, характеристика об'єкта із зазначенням виду корисних копалин згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 12.12.1994 р. № 827 «Про затвердження переліків корисних копалин загальнодержавного та місцевого значення», мета та вид користування надрами, перелік документів, що додаються до заяви; документи, перелік яких наведено в додатку 1, залежно від виду користування надрами.

Пунктом 6 Регламенту погодження Мінприроди України надання надр у користування передбачено, що для підтвердження можливості продовження строку дії спеціальних дозволів на користування надрами подаються такі самі документи, як і для підтвердження можливості надання спеціальних дозволів на користування надрами.

Додатком 1 до Регламенту погодження Мінприроди України надання надр у користування передбачено, що для отримання підтвердження можливості видобування корисних копалин, суб'єкт господарювання має подати: пояснювальну записку з характеристикою об'єкта, стану його геологічного вивчення, методу розробки та обґрунтування необхідності використання надр; програму робіт з розробки ділянки надр; результати хімічного та бактеріологічного аналізу води строком давності не більш як шість місяців (для родовищ підземних вод); завірені заявником копії протоколів Державної комісії по запасах корисних копалин (Української територіальної комісії по запасах корисних копалин, центральної комісії по запасах корисних копалин, науково-технічних/технічних рад) про затвердження (апробацію) запасів у повному обсязі; каталог географічних координат кутових точок ділянки надр (похибка - менш як 1 секунда) із зазначенням її площі; довідку державного науково-виробничого підприємства «Геоінформ України» про залишкові запаси корисної копалини на початок поточного року за даними державного балансу запасів; оглядову карту (масштаб не менш як 1:200000); ситуаційний план з нанесеними межами площі видобування та географічними координатами її кутових точок (похибка - менш як 1 секунда); план підрахунку запасів корисної копалини на топографічній основі з нанесеними межами категорії запасів, межами земельного та гірничого відводів (за наявності), контуром ліцензійної площі з географічними координатами кутових точок ділянки надр (похибка - менш як 1 секунда), а також з лініями геологічних розрізів; гідрогеологічна карта (для родовищ підземних вод); структурну карту (для родовищ нафти і газу); характерні геологічні розрізи з межами категорій запасів та умовними позначками.

Відповідно до пункту 13 Регламенту погодження Мінприроди України надання надр у користування, підтвердження надається (або документи повертаються на доопрацювання) суб'єкту господарювання у строк не більше ніж 10 робочих днів з дати надходження Екологічної картки та пакета документів, визначеного пунктом 4 цього Регламенту.

Згідно із пунктом 14 Регламенту погодження Мінприроди України надання надр у користування, документи повертаються на доопрацювання суб'єкту господарювання у разі: подання суб'єктом господарювання пакета документів не в повному обсязі; виявлення недостовірних відомостей в документах, поданих суб'єктом господарювання; невідповідність документів, поданих суб'єктом господарювання, вимогам законодавства; наявність на території, на якій запланована діяльність, встановлених законодавством обмежень щодо здійснення виду діяльності з користування надрами, зазначеного в заяві суб'єкта господарювання; застосування застарілих технологій (для діючих підприємств) при використанні надр, що завідомо можуть призвести до негативних екологічних наслідків; недостатності передбачених природоохоронних заходів для підтримання належного екологічного стану навколишнього природного середовища при користуванні надрами.

Пунктом 16 Регламенту погодження Мінприроди України надання надр у користування передбачено, що рішення Мінприроди України щодо повернення документів на доопрацювання може бути оскаржене суб'єктом господарювання в судовому порядку.

Враховуючи вищевикладене, колегія суддів приходить до висновку про те, що в разі надходження документів від суб'єкта господарювання для підтвердження можливості продовження строку дії спеціального дозволу на користування надрами Мінприроди України зобов'язано або підтвердити, або повернути документи на доопрацювання в порядку та в строки, що визначені пунктом 13 Регламенту погодження Мінприроди України надання надр у користування. Повторне повернення документів на доопрацювання нормами вищевказаного регламенту не передбачено.

Як вже встановлено судом, заява разом з матеріалами для погодження продовження Закритому акціонерному товариству «Південна інвестиційна компанія» строку дії спеціального дозволу на користування надрами № 3058 надійшла на адресу відповідача 17.01.2013 року. 24 січня 2013 дані документи були передані Державній Азово-Чорноморській екологічній інспекції на опрацювання. Після надходження Екологічної картки та пакету документів від Державної Азово-Чорноморської екологічної інспекції, відповідач рішенням, яке оформлене протоколом засідання комісії з питань погодження надання надр у користування Мінприроди України від 05.03.2013 року, на підставі абзаців 2, 4 пункту 14 Регламенту погодження Мінприроди України надання надр у користування, подані документи повернув позивачу на доопрацювання у зв'язку з поданням суб'єктом господарювання пакету документів не в повному обсязі та їх невідповідністю вимогам законодавства, а саме: відсутність характеристики об'єкта, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12.12.1994 року № 827; програми робіт та протоколу ДЗК з причин їх неналежності завірення.

Усунувши вказані в протоколі засідання комісії з питань погодження надання надр у користування Мінприроди України від 05.03.2013 року недоліки, Закрите акціонерне товариство «Південна інвестиційна компанія» 01.04.2013 року повторно звернулося до відповідача із заявою та пакетом документів для погодження продовження йому строку дії спеціального дозволу на користування надрами.

Однак, Міністерство екології та природних ресурсів України, 07.06.2013 року повторно прийняло рішення про повернення документів на доопрацювання, у зв'язку з тим що довідка ДНВП «Геоінформ України» застаріла, хоча в якості однієї з підстав повернення документів на доопрацювання 05.03.2013 року відповідачем не значилося зауважень щодо вищевказаної довідки.

Враховуючи, що позивачем при повторному зверненні до відповідача із завою про продовження дії спеціального дозволу було надано весь перелік документів, визначених в Додатку № 1 до Регламенту погодження Мінприроди України надання надр у користування, рішення відповідача, оформлене протоколом засідання комісії з питань погодження надання надр у користування Мінприроди України, яким повторно було повернуто документи на доопрацювання, прийнято не у спосіб та не в порядку, що визначені Регламентом погодження Мінприроди України надання надр у користування.

Відповідно до частини 2 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Оскільки рішення відповідача про повторне направлення на доопрацювання документів для отримання погодження Міністерства екології та природних ресурсів України на продовження терміну дії спеціального дозволу на користування надрами № 3058 від 16.07.2003 року на видобуток піску на Донузлавському родовищі Південно-Східної ділянки Центральної частини (площа 1) у північній частині озера Донузлав Сакського району Автономної Республіки Крим прийнято не у спосіб та не в порядку, що визначені Регламентом погодження Мінприроди України надання надр у користування, а відповідач, заперечуючи проти адміністративного позову, не довів правомірності свого рішення, суд першої інстанції, з яким погодився суд апеляційної інстанції, дійшов вірного висновку, визнавши протиправним та скасувавши рішення Міністерства екології та природних ресурсів України від 07.06.2013 року про повернення на доопрацювання документів, наданих Закритим акціонерним товариством «Південна інвестиційна компанія», для отримання погодження Міністерства екології та природних ресурсів України на продовження терміну дії спеціального дозволу на користування надрами № 3058 від 16.07.2003 року на видобуток піску на Донузлавському родовищі Південно-Східної ділянки Центральної частини (площа 1) у північній частині озера Донузлав Сакського району Автономної Республіки Крим.

Відповідно до частини 2 статті Кодексу адміністративного судочинства України, суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, і не може виходити за межі позовних вимог. Суд може вийти за межі позовних вимог тільки в разі, якщо це необхідно для повного захисту прав, свобод та інтересів сторін чи третіх осіб, про захист яких вони просять.

Згідно із пунктом 2 частини 4 статті 105 Кодексу адміністративного судочинства України, адміністративний позов може містити вимоги про зобов'язання відповідача - суб'єкта владних повноважень прийняти рішення або вчинити певні дії.

Враховуючи вищевикладене, колегія суддів погоджується з висновками судів попередніх інстанцій про те, що для повного захисту прав та інтересів позивача необхідно зобов'язати відповідача вчинити певні дії, а саме: зобов'язати Міністерство екології та природних ресурсів України в установленому законодавством порядку погодити Закритому акціонерному товариству «Південна інвестиційна компанія» продовження терміну дії спеціального дозволу на користування надрами від 16.07.2003 року № 3058 на видобуток піску на Донузлавському родовищі Південно-Східної ділянки Центральної частини (площа 1) в північній частині озера Донузлав Сакського району Автономної Республіки Крим, шляхом підтвердження можливості продовження строку дії цього спеціального дозволу на користування надрами.

Відповідно до частини 1 статті 220 Кодексу адміністративного судочинства України, суд касаційної інстанції перевіряє правильність застосування судами першої та апеляційної інстанцій норм матеріального та процесуального права, правової оцінки обставин у справі і не може досліджувати докази, встановлювати та визнавати доведеними обставини, що не були встановлені в судовому рішенні, та вирішувати питання про достовірність того чи іншого доказу.

Керуючись статтями 220, 220 1 , 223, 224, 230, 231 Кодексу адміністративного судочинства України, колегія суддів,

у х в а л и л а:

Касаційну скаргу Міністерства екології та природних ресурсів України - залишити без задоволення, а постанову окружного адміністративного суду м. Києва від 14.08.2013 року та ухвалу Київського апеляційного адміністративного суду від 12.11.2013 року у справі за позовом Закритого акціонерного товариства «Південна інвестиційна компанія» до Міністерства екології та природних ресурсів України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов'язання вчинити певні дії - без змін.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Головуючий О.Є. Донець

судді: А.О. Логвиненко

В.Ф. Мороз

СудВищий адміністративний суд України
Дата ухвалення рішення21.01.2014
Оприлюднено30.01.2014
Номер документу36871376
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/9551/13-а

Ухвала від 09.07.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Погрібніченко І.М.

Ухвала від 17.01.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Донець О.Є.

Ухвала від 21.01.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Донець О.Є.

Ухвала від 13.12.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Донець О.Є.

Ухвала від 12.11.2013

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Мамчур Я.С

Постанова від 14.08.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Погрібніченко І.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні