Ухвала
від 05.02.2014 по справі 801/7837/13-а
СЕВАСТОПОЛЬСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Копія

СЕВАСТОПОЛЬСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

Іменем України

Справа № 801/7837/13

05.02.14 м. Севастополь

Севастопольський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

головуючого судді Санакоєвої М.А.,

суддів Цикуренка А.С. ,

Омельченка В. А.

секретар судового засідання Даніліна К.В.

за участю сторін:

представник позивача - Приватного акціонерного товариства "Пансіонат "Море"- Гагаріна Ганна Олексіївна, довіреність № 1 дійсна до 31.12.14

представник відповідача - Державної податкової інспекції у м. Алушті Головного управління Міндоходів в АР Крим- Безверха Юлія Анатоліївна, довіреність № 495/9/10.02 від 08.08.13

розглянувши апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у м. Алушті Головного управління Міндоходів в АР Крим на постанову Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим ( суддя Кащеєва Г.Ю. ) від 06.12.13 у справі № 801/7837/13

за позовом Приватного акціонерного товариства "Пансіонат "Море" (вул. Набережна, буд.25, м. Алушта, Автономна Республіка Крим, 98500)

до Державної податкової інспекції у м. Алушті Головного управління Міндоходів в АР Крим (вул. Леніна, буд. 22 А, м. Алушта, Автономна Республіка Крим, 98500)

про визнання протиправним податкового повідомлення-рішення,

ВСТАНОВИВ:

Постановою Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 06.12.13 позовні вимоги Приватного акціонерного товариства "Пансіонат "Море" до Державної податкової інспекції у м. Алушті Головного управління Міндоходів в АР Крим про визнання протиправним податкового повідомлення-рішення - задоволені.

Визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення-рішення Державної податкової інспекції у м. Алушті ГУ Міндоходів в АР Крим від 22.07.2013 року № 0001242202, яким до Приватного акціонерного товариства "Пансіонат "Море" застосовано штрафні (фінансові) санкцій у розмірі 23486436,45 грн. (двадцять три мільйона чотириста вісімдесят шість тисяч чотириста тридцять шість гривень 45 коп.).

Стягнуто з Державного бюджету України на користь Приватного акціонерного товариства "Пансіонат "Море" (ЄДРПОУ 23191936) судовий збір у розмірі 2294,00 грн. (дві тисячі двісті дев'яносто чотири гривні 00 коп.).

Не погодившись з зазначеною постановою суду, відповідач звернувся з апеляційною скаргою, в якій просить скасувати постанову Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 06.12.13 та прийняти нове рішення.

Апеляційна скарга мотивована порушенням судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права.

В судовому засіданні 05.02.2014 представник відповідача підтримав доводи апеляційної скарги з підстав, зазначених в ній.

Представник позивача проти задоволення апеляційної скарги заперечував.

Згідно з частиною четвертою статті 196 Кодексу адміністративного судочинства України, неприбуття у судове засідання сторін або інших осіб, які беруть участь у справі, належним чином повідомлених про дату, час і місце апеляційного розгляду, не перешкоджає судовому розгляду справи.

Колегія суддів, обговоривши доводи апеляційної скарги, перевіривши юридичну оцінку обставин справи та повноту їх встановлення, дослідивши правильність застосування судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Судом встановлено, підтверджується матеріалами справи, що з 27.06.2013 року по 05.07.2013 року працівниками відділу контролю за проведенням розрахункових операцій управління податкового та митного аудиту ГУ Міндоходів в АР Крим Харебовим А.В. та Сандригайло Д.О. проведена перевірка ПрАТ "Пансіонат "Море" з метою здійснення контролю за додержанням суб'єктами господарювання норм законодавства з питань обігу готівки, порядку здійснення платниками податків розрахункових операцій, ведення касових операцій, наявності документа, що підтверджує державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, відповідно до закону, ліцензій, патентів, свідоцтв, у тому числі про виробництво та обіг підакцизних товарів, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами).

За результатами перевірки складений акт фактичної перевірки від 05 липня 2013 року б/номеру, яким зафіксовані порушення:

- п.7,11,13 ст. 3 Закону України № 265/95-ВР від 06.07.1995р. "Про застосування РРО у сфері торгівлі, громадського харчування та сфері послуг",

- п.2.6 Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затвердженого Постановою правління Національного банку України №637 від 15.12.2004р., а саме: несвоєчасне оприбуткування готівкових коштів до каси підприємства ПрАТ "Пансіонат "Море" - готівкові кошти отримані від реалізації товарів, робіт та послуг проведених у відповідності розділу 2 книги обліку розрахункових операцій ( далі-КОРО) № 0102002575 від 04.01.2013р. та КОРО № 0102003126 від 01.05.2013р. оприбутковувались у касі підприємства на наступний день.

Актом встановлено, що загальна сума несвоєчасно оприбуткованих готівкових коштів за період з 04.01.2013р. по 04.07.2013р. становить 4697287,29 грн. (чотири мільйона шістсот дев'яносто сім тисяч вісімдесят сім грн. 29 коп.) (а.с.19).

За результатами перевірки ПрАТ "Пансіонат "Море" ДПІ у м. Алушті ГУ Міндоходів в АР Крим прийнято податкове повідомлення-рішення №0001242202 від 22.07.2013 року на загальну суму 23486436, 45 грн. штрафних (фінансових) санкцій (штрафу), в якому встановлено, що на підставі акту перевірки № 0046/01/01/22/19011733 08.07.2013р., реєстрація в ДПІ у м. Алушті ГУ Міндоходів в АР Крим 16.07.2013 р. № 0030/0102/22/19011733 встановлено порушення п.2.6 "Положення про ведення касових операцій в національній валюті в Україні", затверджене Постановою Правління Національного банку України № 637 від 15.12.2004р. (зі змінами та доповненнями). (а.с.20).

На спірні правовідносини розповсюджувались норми Закону України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" від 06.07.1995р. №265/95-ВР (далі-Закон №265/95-ВР) та Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затверджене постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 р. N 637 та зареєстроване в Міністерстві юстиції України 13 січня 2005 р. за N 40/10320 (далі - Положення N 637).

Статтею 15 Закону України №265/95-ВР встановлено, що контроль за додержанням суб'єктами господарювання порядку проведення розрахунків за товари (послуги), інших вимог цього Закону здійснюють органи доходів і зборів шляхом проведення фактичних та документальних перевірок відповідно до Податкового кодексу України.

Згідно з п.7 ст. 3 Закону України №265/95-ВР, суб'єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг зобов'язані подавати до органів доходів і зборів звітність, пов'язану із застосуванням реєстратора розрахункових операцій та розрахункових книжок, не пізніше 15 числа наступного за звітним місяця у разі, якщо цим пунктом не передбачено подання інформації по дротових або бездротових каналах зв'язку.

Відповідно до п.11 ст. 3 Закону України №265/95-ВР, суб'єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг зобов'язані проводити розрахункові операції через реєстратори розрахункових операцій з використанням режиму попереднього програмування найменування, цін товарів (послуг) та обліку їх кількості.

Відповідно до п.13 ст. 3 Закону України №265/95-ВР, суб'єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг зобов'язані:

забезпечувати відповідність сум готівкових коштів на місці проведення розрахунків сумі коштів, яка зазначена в денному звіті реєстратора розрахункових операцій, а у випадку використання розрахункової книжки - загальній сумі продажу за розрахунковими квитанціями, виданими з початку робочого дня.

Як передбачено ст.2 Закону України №2б5/95-ВР, денний звіт - документ встановленої форми, надрукований реєстратором розрахункових операцій, що містить інформацію про денні підсумки розрахункових операцій, проведених з його застосуванням.

Відповідно до ст.2 Закону України №265/95-ВР та пункту 1.2 Положення № 637, книга обліку розрахункових операцій - прошнурована і належним чином зареєстрована в органах доходів і зборів книга, що містить щоденні звіти, які складаються на підставі відповідних розрахункових документів щодо руху готівкових коштів, товарів (послуг).

Пунктом 1.2 Положення № 637 визначено, що оприбуткування готівки - проведення підприємствами і підприємцями обліку готівки в касі на повну суму її фактичних надходжень у касовій книзі, книзі обліку доходів і витрат, книзі обліку розрахункових операцій.

Згідно з ст.2 Закону України №265/95-ВР, розрахункова книжка - належним чином зброшурована та прошнурована книжка, зареєстрована в органах доходів і зборів, що містить номерні розрахункові квитанції, які видаються покупцям у визначених цим Законом випадках, коли не застосовуються реєстратори розрахункових операцій.

Форма, зміст розрахункових документів, порядок реєстрації та ведення розрахункових книжок, книг обліку розрахункових операцій, а також форма та порядок подання звітності, пов'язаної із застосуванням реєстраторів розрахункових операцій або використанням розрахункових книжок, встановлюються органами доходів і зборів (ст.8 Закону України №265/95-ВР ).

Відповідно до пп. 2.6 п.2 Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, уся готівка, що надходить до кас, має своєчасно (у день одержання готівкових коштів) та в повній сумі оприбутковуватися. Оприбуткуванням готівки в касах підприємств, які проводять готівкові розрахунки з оформленням їх касовими ордерами і веденням касової книги відповідно до вимог глави 4 цього Положення, є здійснення обліку готівки в повній сумі її фактичних надходжень у касовій книзі на підставі прибуткових касових ордерів.

У разі проведення готівкових розрахунків із застосуванням РРО або використанням РК оприбуткуванням готівки є здійснення обліку зазначених готівкових коштів у повній сумі їх фактичних надходжень у книзі обліку розрахункових операцій на підставі фіскальних звітних чеків РРО (даних РК).

Суми готівки, що оприбутковуються, мають відповідати сумам, визначеним у відповідних касових (розрахункових) документах.

Згідно з пунктом 4.2 вказаного Положення, усі надходження і видачу готівки в національній валюті підприємства відображають у касовій книзі. Кожне підприємство (юридична особа), що має касу, веде одну касову книгу для обліку операцій з готівкою в національній валюті (без урахування кас відокремлених підрозділів). Відокремлені підрозділи підприємств, які проводять операції з приймання готівки за продану продукцію (товари, роботи, послуги) з оформленням її прибутковим касовим ордером, а також з видачі готівки на виплати, пов'язані з оплатою праці, виробничі (господарські) потреби, інші операції з оформленням їх видатковими касовими ордерами і відомостями, ведуть касову книгу.

Відповідно до пункту 4.3 Положення, записи в касовій книзі проводяться касиром за операціями одержання або видачі готівки за кожним касовим ордером і видатковою відомістю в день її надходження або видачі. За відсутності руху готівки в касі протягом робочого дня записи в касовій книзі в цей день можуть не провадитися.

Щоденно в кінці робочого дня касир підсумовує операції за день, виводить залишок готівки в касі на початок наступного дня і передає до бухгалтерії як звіт касира другі примірники, що є відривною частиною аркуша касової книги (копію записів у касовій книзі за день), з прибутковими і видатковими касовими ордерами під підпис у касовій книзі. Готівка, яка видана за видатковими відомостями на виплати, пов'язані з оплатою праці, відображається в касовій книзі після закінчення строків цих виплат (згідно з пунктом 2.10 цього Положення), а закриття вищезазначених документів та виписка відповідних видаткових касових ордерів здійснюються в порядку, визначеному в пункті 3.9 цього Положення.

Якщо бухгалтерія та касир підприємства (юридичної особи) не працюють у вихідні та святкові дні, а його відокремлений підрозділ, який використовує під час розрахунків РРО (РК), у ці дні працює, але не веде касової книги, то записи в касовій книзі юридичної особи здійснюються наступного робочого дня підприємства - юридичної особи.

Згідно з п.1.2 Розділу 1 Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 р. № 637 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13 січня 2005 р. за № 40/10320, відокремлені підрозділи - філії, представництва, відділення та інші структурні підрозділи, що наділяються частиною майна господарських організацій, здійснюючи щодо цього майна право оперативного використання чи інше речове право, передбачене законодавством України.

Відповідно до п.п14.1.30. п. 14.1. ст. 14 Податкового кодексу України, у цьому Кодексі поняття вживаються в такому значенні, зокрема, відокремлені підрозділи - у значенні, визначеному Цивільним кодексом України та Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців". Для розділу IV цього Кодексу - у визначенні Господарського кодексу України.

Пунктом 1 ст.55 Господарського кодексу України від 16 січня 2003 року № 436-ГУ встановлено, що суб'єктами господарювання визнаються учасники господарських відносин, які здійснюють господарську діяльність, реалізуючи господарську компетенцію (сукупність господарських прав та обов'язків), мають відокремлене майно і несуть відповідальність за своїми зобов'язаннями в межах цього майна, крім випадків, передбачених законодавством.

Як передбачено пунктом 6 ст.55 Господарського кодексу, суб'єкти господарювання, зазначені у пункті першому частини другої цієї статті, мають право відкривати свої філії, представництва, інші відокремлені підрозділи без створення юридичної особи.

Статтею 64 Господарського кодексу визначено порядок організації структури підприємств, відповідно до якої підприємство може складатися з виробничих структурних підрозділів (виробництв, цехів, відділень, дільниць, бригад, бюро, лабораторій тощо), а також функціональних структурних підрозділів апарату управління (управлінь, відділів, бюро, служб тощо). Функції, права та обов'язки структурних підрозділів підприємства визначаються положеннями про них, які затверджуються в порядку, визначеному статутом підприємства або іншими установчими документами.

Підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру, встановлює чисельність працівників і штатний розпис.

Підприємство має право створювати філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи, погоджуючи питання про розміщення таких підрозділів підприємства з відповідними органами місцевого самоврядування в установленому законодавством порядку. Такі відокремлені підрозділи не мають статусу юридичної особи і діють на основі положення про них, затвердженого підприємством.

Колегією суддів встановлено, що в структуру Приватного акціонерного товариства "Пансіонат "Море" входять ряд підрозділів, відділів, різні служби, центри та ресторанний комплекс, який згідно з Положенням про ресторанний комплекс ПрАТ "Пансіонат "Море", складається з наступних об'єктів: ресторану "Море" з двома торговими залами, з літніми майданчиками, ресторану "Дорадо" з літніми майданчиками; ресторану "Кастель приморський", бару СПА - центру, комунальної їдальні для працівників пансіонату.

Організаційна структура Приватного акціонерного товариства "Пансіонат "Море" затверджена Протоколом засідання Наглядової ради ПрАТ "Пансіонат "Море".

Відповідно до графіка роботи головної каси підприємства, режим роботи встановлено з 8.00 до 17.00 годин протягом цілого року.

Готівкова виручка, отримана при проведенні готівкових розрахунків із застосуванням РРО з центральної стійки Пансіонату та Ресторану "Дорадо" за період, який не співпадає з режимом роботи головної каси, надходить до неї наступного дня за днем надходження готівки до кас відокремлених підрозділів, що передбачено пунктами 7 та 8 "Положення про організацію касової дисципліни ПрАТ "Пансіонат "Море", яке є додатком №4 до наказу голови правління №161/1 від 19.12.2011 "Про організацію бухгалтерського обліку та облікової політики ПрАТ "Пансіонат "Море" (а.с.32-40) :

Пунктом 7 Положення визначено, що структурним підрозділам, режим роботи яких не співпадає з часом роботи головної каси підприємства - проводити здавання готівки у головну касу підприємства на наступний за днем надходження готівкової виручки робочий день головної каси підприємства.

Пунктом 8 Положення передбачено, що бухгалтеру - касиру забезпечити щоденний, крім вихідних, святкових, неробочих днів, прийом готівкової виручки від структурних підрозділів"(а.с.35).

Щодо посилання контролюючого органу на те, що чинним законодавством не передбачено право встановлення порядку обліку грошових коштів в касу головного підприємства по внутрішніх розпорядчих документах, колегія суддів вважає необхідним зазначити наступне.

Пунктом 4,3 Положення №637 встановлено, що підприємства, що мають відокремлені підрозділи, які проводять касові операції з відображенням їх в касовій книзі і режим роботи яких не збігається з розпорядком функціонування бухгалтерії підприємства - юридичної особи, внутрішнім документом визначають порядок взаємодії відокремлених підрозділів із бухгалтерією підприємства (юридичної особи) відповідно до вимог законодавства України, зокрема визначення часу робочих змін, забезпечення бухгалтерського обліку касових операцій тощо.

Зокрема, листом НБУ від 09.08.2010 року № 11-110/4073-13707 встановлено, що у випадках коли підприємство - юридична особа має відокремлені структурні підрозділи, які застосовують РРО та час роботи яких не співпадає з часом роботи підприємства -юридичної особи, здавання готівкової виручки до каси підприємства наступного дня за днем її надходження до каси відокремленого підрозділу не є порушенням порядку оприбуткування, визначеного вимогами Положення.

Підпунктом "б" пункту 5.1 Положення №637 встановлено, що для підприємств (у наведеному випадку для відокремлених підрозділів), у яких час закінчення робочого дня (зміни), що встановлений правилами внутрішнього трудового розпорядку і графіками змінності відповідно до законодавства України, не дає змогу забезпечити здавання готівкової виручки (готівки) в день її надходження, строки здавання готівкової виручки (готівки) встановлюються наступного за днем надходження готівкової виручки (готівки) до каси дня.

Отже, ПрАТ "Пансіонат "Море" має відокремлені структурні підрозділи, у т.ч. ресторанний комплекс, відповідно до статті 64 Господарського кодексу України

Статтею 4 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" від 15 травня 2003 року № 755-IV закріплено, що відокремлені підрозділи юридичної особи не підлягають державній реєстрації. Частиною 2 ст.17 вказаного Закону встановлено, що серед відомостей які містяться в Єдиному державному реєстрі щодо юридичної особи є дані про відокремлені підрозділи юридичної особи. Відомості про невідокремлені підрозділи до Реєстру не включаються. В результаті внесення/невнесення відповідних даних до Єдиного державного реєстру формально визначається статус підрозділу - відокремлений чи структурний.

В матеріалах справи міститься реєстраційне посвідчення № 0102002575, яким підтверджується здійснення реєстрації Державною податковою інспекцією у м. Алушті АР Крим ДПС реєстратора розрахункових операцій Датекс РР 3530 Т, фіскальний № 0102002575, що належить ПрАТ "Пансіонат "Море", РРО призначений для використання в господарській одиниці: оздоровчому комплексу, Ресторан "Море" з двома літніми майданчиками та двома торгівельними залами (а.с.26).

Також, в матеріалах справи є Довідка № 0102002575Р про реєстрацію книги обліку розрахункових операцій, якою встановлено здійснення реєстрації книги обліку розрахункових операцій для використання Оздоровчим комплексом, ресторан "Море" з двома літніми майданчиками та двома торгівельними залами за адресою АР Крим, м. Алушта, вул. Набережна, 25, що належить ПрАТ "Пансіонат "Море", (а.с.27), та Довідка про опломбування реєстратора розрахункових операцій (а.с.28).

Оприбуткуванням готівки в касах підприємств, які проводять готівкові розрахунки з оформленням їх касовими ордерами і веденням касової книги, відповідно до вимог глави 4 Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, є здійснення обліку готівки в повній сумі її фактичних надходжень у касовій книзі на підставі прибуткових касових ордерів.

Разом з тим, відповідно до абз. 3 п. 2.6. Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, у разі проведення готівкових розрахунків із застосуванням РРО або використанням РК оприбуткуванням готівки є здійснення обліку зазначених готівкових коштів у повній сумі їх фактичних надходжень у книзі обліку розрахункових операцій на підставі фіскальних звітних чеків РРО (даних розрахункової книги).

Кожне підприємство (юридична особа), що має касу, веде одну касову книгу для обліку операцій з готівкою в національній валюті (без урахування кас відокремлених підрозділів).

Відокремлені підрозділи підприємств, які проводять операції з приймання готівки за продану продукцію (товари, роботи, послуги) з оформленням її прибутковим касовим ордером, а також з видачі готівки на виплати, пов'язані з оплатою праці, виробничі (господарські) потреби, інші операції з оформленням їх видатковими касовими ордерами і відомостями, ведуть касову книгу.

Відокремлені підрозділи підприємств, страхові агенти, брокери, розповсюджувачі лотерей, які здійснюють готівкові розрахунки із застосуванням РРО або РК та веденням КОРО, але не проводять операцій з приймання (видачі) готівки за касовими ордерами, а також підприємці касової книги не ведуть.

З огляду на зазначене, колегія суддів погоджується з вірним висновком суду першої інстанції, що у разі проведення готівкових розрахунків із застосуванням РРО оприбуткуванням готівки є сукупність таких дій: фіксація повної суми фактичних надходжень готівки у фіскальних звітних чеках РРО та відображення на їх підставі готівки у КОРО.

Пункт 4.3 Положення містить норму стосовно того коли здійснюються записи у касовій книзі підприємства у разі, якщо не співпадає графік роботи бухгалтерії та відокремлених підрозділів підприємства, а саме, якщо бухгалтерія та касир підприємства (юридичної особи) не працюють у вихідні та святкові дні, а його відокремлений підрозділ, який використовує під час розрахунків РРО (РК), у ці дні працює, але не веде касової книги, то записи в касовій книзі юридичної особи здійснюються наступного робочого дня підприємства - юридичної особи.

Підприємства, що мають відокремлені підрозділи, які проводять касові операції з відображенням їх в касовій книзі і режим роботи яких не збігається з розпорядком функціонування бухгалтерії підприємства - юридичної особи, внутрішнім документом визначають порядок взаємодії відокремлених підрозділів із бухгалтерією підприємства (юридичної особи) відповідно до вимог законодавства України, зокрема визначення часу робочих змін, забезпечення бухгалтерського обліку касових операцій тощо.

Як передбачено пунктом 1 Указу Президента України № 436/95 "Про застосування штрафних санкцій за порушення норм з регулювання обігу готівки", у разі порушення юридичними особами всіх форм власності, фізичними особами - громадянами України, іноземними громадянами та особами без громадянства, які є суб'єктами підприємницької діяльності, а також постійними представництвами нерезидентів, через які повністю або частково здійснюється підприємницька діяльність, норм з регулювання обігу готівки у національній валюті, що встановлюються Національним банком України, до них застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафу, зокрема за неоприбуткування (неповне та/або несвоєчасне) оприбуткування у касах готівки - у п'ятикратному розмірі неоприбуткованої суми.

Колегія суддів звертає увагу, що усі дії стосовно фіксації повної суми фактичних надходжень готівки у фіскальних звітних чеках РРО та відображення на їх підставі готівки у КОРО структурними підрозділами ПрАТ "Пансіонат "Море" були проведені та в акті перевірки відповідачем не вказано, що було виявлено порушення фіксації повної суми фактичних надходжень готівки у фіскальних звітних чеках РРО та порушення відображення на їх підставі готівки у КОРО.

Також, колегія суддів звертає увагу, що відповідачем не надано належних та допустимих доказів обґрунтованого розрахунку штрафних санкцій на суму 23486436, 45 грн.

На підставі наданих позивачем копій книг КОРО, які були використані під час перевірки, відповідач також не зміг провести розрахунок суми готівки, на підставі якої визначено штрафні санкції.

Відповідно до ст. 69 КАС України, доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються судом на підставі пояснень сторін, третіх осіб та їхніх представників, показань свідків, письмових і речових доказів, висновків експертів.

Згідно з ч. 2 ст. 71 КАС України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

В порядку, передбаченому ст. 71 КАС України, відповідачем не надано суду належних та допустимих доказів, що спростовують правомірність вимог позивача.

Таким чином, судова колегія вважає вірним висновок суду першої інстанції, що вимоги позивача ґрунтуються на законі, у зв'язку з чим підлягають задоволенню.

Зважаючи на наведене, колегія суддів дійшла висновку, що правова оцінка, яку дав суд першої інстанції обставинам справи, не суперечить чинному законодавству.

Судове рішення не може бути скасовано чи змінено з підстав, що наведені в апеляційній скарзі.

Згідно статті 200 КАС України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а постанову або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи і ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Керуючись статтями 195, 196, п.1 ч.1 ст. 198,205, 206, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

УХВАЛИВ:

Апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у м. Алушті Головного управління Міндоходів в АР Крим - залишити без задоволення.

Постанову Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 06.12.13 у справі № 801/7837/13-а - залишити без змін.

Ухвала набирає законної сили з моменту проголошення згідно з частиною п'ятою статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України.

Ухвалу може бути оскаржено в порядку статті 212 Кодексу адміністративного судочинства України, згідно з якою касаційна скарга на судові рішення подається безпосередньо до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів після набрання законної сили судовим рішенням суду апеляційної інстанції, крім випадків, передбачених цим Кодексом, а в разі складення ухвали в повному обсязі відповідно до статті 160 цього Кодексу - з дня складення ухвали в повному обсязі.

Повний текст судового рішення виготовлений 10 лютого 2014 р.

Головуючий суддя підпис М.А.Санакоєва

Судді підпис А.С. Цикуренко

підпис В.А.Омельченко

З оригіналом згідно

Головуючий суддя М.А.Санакоєва

СудСевастопольський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення05.02.2014
Оприлюднено11.02.2014
Номер документу37076351
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —801/7837/13-а

Ухвала від 21.10.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Бившева Л.І.

Ухвала від 28.02.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Бившева Л.І.

Ухвала від 05.02.2014

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Санакоєва Майя Анзорівна

Ухвала від 14.01.2014

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Санакоєва Майя Анзорівна

Постанова від 06.12.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Кащеєва Г.Ю.

Ухвала від 28.11.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Кащеєва Г.Ю.

Ухвала від 12.11.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Кащеєва Г.Ю.

Ухвала від 08.08.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Кащеєва Г.Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні