Ухвала
від 04.02.2014 по справі 826/17782/13-а
КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа: № 826/17782/13-а Головуючий у 1-й інстанції: Власенкова О.О. Суддя-доповідач: Межевич М.В.

У Х В А Л А

Іменем України

04 лютого 2014 року м. Київ

Київський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів: головуючого - судді Межевича М.В., суддів Земляної Г.В. та Сорочка Є.О., розглянувши у порядку письмового провадження в залі суду в місті Києві апеляційну скаргу ОСОБА_2 на постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 16 грудня 2013 року у справі за адміністративним позовом ОСОБА_2 до Відділу містобудування та архітектури Макарівської районної державної адміністрації про визнання бездіяльності протиправною, зобов'язання вчинити певні дії,-

В С Т А Н О В И В:

Постановою Окружного адміністративного суду міста Києва від 16.12.2013 у задоволенні адміністративного позову відмовлено.

Позивач в апеляційній скарзі просить скасувати постанову, оскільки вважає, що судом першої інстанції порушено норми матеріального та процесуального права.

Окрім того, позивач подав клопотання про витребовування судом заяви на видачу будівельного паспорта від 30.09.2013 від Макарівської РДА Київської області.

Суд відхилив дане клопотання з огляду на наступне.

У Державному акті зазначено, що місцезнаходження земельної ділянки - село Осиково Макарівського району Київської області.

Згідно з матеріалів справи, відповідач відмовив позивачу у видачі будівельного паспорта на земельну ділянку з мотивів відсутності найменування вулиці та номеру земельної ділянки.

Оскільки такі дані не зазначені в Державному акті, то, відповідно, заява, яку просить витребувати позивач, жодним чином не підтверджує правомірності заявлених вимог.

Заслухавши суддю-доповідача, розглянувши матеріали справи, апеляційну скаргу, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Судом встановлено, що позивач на підставі договору купівлі-продажу земельної ділянки від 20.04.2011 та державного акту на право власності на земельну ділянку ЯЛ №093983 є власником земельної ділянки площею 0,0918 га для будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд, яка розташована у селі Осиково Макарівського району Київської області (кадастровий номер 3222784200:04:007:0212).

30.09.2013 позивач звернувся до Відділу містобудування та архітектури Макарівської РДА з заявою на видачу будівельного паспорта забудови земельної ділянки.

08.10.2013 відповідачем пакет документів на видачу будівельного паспорта повернуто позивачеві з підстав неможливості встановлення місцезнаходження земельної ділянки, оскільки не вказана назва вулиці та номер земельної ділянки. Водночас повідомлено про можливість повторного звернення із заявою про видачу будівельного паспорту на забудову земельної ділянки після усунення недоліків поданих документів.

Вважаючи свої права порушеними, позивач звернувся до суду.

Відмовляючи в задоволенні позову, суд першої інстанції дійшов висновку, що позивачем не надано доказів, які свідчили б про протиправну діяльність відповідача щодо розгляду поданих документів про видачу будівельного паспорта на забудову земельної ділянки, оскільки листом відповідача №92 від 08.10.2013 підтверджується розгляд документів на предмет відповідності намірів забудови земельної ділянки вимогам містобудівної документації на місцевому рівні, будівельним нормам, державним стандартам і правилам, неможливість встановити ці наміри та надання позивачу обґрунтованої відмови щодо видачі будівельного паспорта на забудову земельної ділянки.

Суд апеляційної інстанції погоджується з висновком суду першої інстанції з огляду на наступне.

Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності» встановлює правові та організаційні основи містобудівної діяльності і спрямований на забезпечення сталого розвитку територій з урахуванням державних, громадських та приватних інтересів.

Згідно з статтею 27 цього Закону забудова присадибних, дачних і садових земельних ділянок може здійснюватися на підставі будівельного паспорта забудови земельної ділянки.

Будівельний паспорт визначає комплекс містобудівних та архітектурних вимог до розміщення і будівництва індивідуального (садибного) житлового будинку, садового, дачного будинку не вище двох поверхів (без урахування мансардного поверху) з площею до 300 квадратних метрів, господарських будівель і споруд, гаражів, елементів благоустрою та озеленення земельної ділянки.

Надання будівельного паспорта здійснюється уповноваженим органом містобудування та архітектури на безоплатній основі протягом десяти робочих днів з дня надходження відповідної заяви та пакета документів, перелік яких визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування.

Відповідно до пп. 1 п.1.4 Порядку видачі будівельного паспорта земельної ділянки (далі-Порядок), затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2011 № 103, розроблення будівельного паспорта у межах населених пунктів здійснюється відповідно до наявної містобудівної документації на місцевому рівні.

Пунктом 2.1 Порядку визначено, що видача будівельного паспорта здійснюється уповноваженим органом містобудування та архітектури безпосередньо, через центри надання адміністративних послуг та/або через Єдиний державний портал адміністративних послуг. Будівельний паспорт надається уповноваженим органом містобудування та архітектури на безоплатній основі протягом десяти робочих днів з дня надходження пакета документів, до якого входять:

- заява на видачу будівельного паспорта зі згодою замовника на обробку персональних даних за формою, наведеною у додатку 1 до цього Порядку;

- засвідчена в установленому порядку копія документа, що засвідчує право власності або користування земельною ділянкою, або договір суперфіцію;

- ескізні наміри забудови;

- проект будівництва (за наявності);

- засвідчена в установленому порядку згода співвласників земельної ділянки (житлового будинку) на забудову.

Як вбачається з матеріалів справи, позивачем на виконання вимог п. 2.1 відповідачу надано: заяву про видачу будівельного паспорту на забудову; засвідчену копію державного акта на право власності на земельну ділянку ЯЛ №093983 із додатком; засвідчену копію договору купівлі-продажу земельної ділянки від 20.04.2011 та ескізні наміри забудови.

Окрім цього, відповідно до п.2.9 Порядку до складу будівельного паспорту входить: пакет документів, наданий замовником; схема забудови земельної ділянки та пам'ятка індивідуального будівництва.

Згідно з п.2.10 Порядку у схемі забудови земельної ділянки визначається місце розташування запланованих об'єктів будівництва, червоні лінії, лінії регулювання забудови, під'їзди до будівель і споруд, відстань від об'єкта будівництва до вулиць (доріг), мінімальні відстані від об'єкта будівництва до меж земельної ділянки, а також будівель і споруд, розташованих на суміжних земельних ділянках, місця підключення до інженерних мереж (за наявності).

Відповідно до п. 2.3 Порядку уповноважений орган містобудування та архітектури на підставі отриманих документів визначає відповідність намірів забудови земельної ділянки вимогам чинної містобудівної документації на місцевому рівні, детальним планам територій, планувальним рішенням проектів садівницьких та дачних товариств, державним будівельним нормам, стандартам і правилам.

Положеннями п.2.4 Порядку передбачено, що пакет документів для видачі будівельного паспорта або внесення змін до нього повертається уповноваженим органом містобудування та архітектури замовнику з таких підстав:

- неподання повного пакета документів, визначених пунктами 2.1 або 2.2 цього розділу;

-невідповідність намірів забудови земельної ділянки вимогам містобудівної документації на місцевому рівні, детальним планам територій, планувальним рішенням проектів садівницьких та дачних товариств, державним будівельним нормам, стандартам і правилам.

Апелянт в апеляційній скарзі вказує, що відсутність назви вулиці та номеру земельної ділянки не є законною підставою відмови у видачі будівельного паспорту на забудову земельної ділянки, проте, колегією суддів дані доводи до уваги не беруться, оскільки з урахуванням викладених норм це унеможливлює встановити конкретне місце розташування належної йому земельної ділянки.

Таким чином, суд апеляційної інстанції погоджується з висновком суду першої інстанції з огляду на те, що на підставі поданої позивачем документації, видавати будівельний паспорт не вбачається можливим, без зазначення назви вулиці та номеру земельної діялнки.

За таких обставин, суд апеляційної інстанції приходить до висновку, що постанова суду першої інстанції постановлена з дотриманням норм процесуального та матеріального права, доводи апеляційної скарги не спростовують висновки суду першої інстанції, у зв'язку з чим підстав для скасування постанови суду першої інстанції не вбачається.

Керуючись ст. 41, 160, 195, 197, 198, 200, 205, 206, 212, 254 КАС України, суд, -

У Х В А Л И В:

Апеляційну скаргу ОСОБА_2 залишити без задоволення, а постанову Київського окружного адміністративного суду від 16.12.2013 року - без змін.

Ухвала апеляційної інстанції за наслідками її перегляду, набирає законної сили через п'ять днів після направлення її копії особам, які беруть участь у справі та може бути оскаржена безпосередньо до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів після набрання законної сили судовим рішенням суду апеляційної інстанції.

Головуючий суддя М.В. Межевич

Суддя Г.В. Земляна

Суддя Є.О. Сорочко

.

Головуючий суддя Межевич М.В.

Судді: Земляна Г.В.

Сорочко Є.О.

СудКиївський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення04.02.2014
Оприлюднено13.02.2014
Номер документу37118175
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/17782/13-а

Ухвала від 24.02.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Голяшкін О.В.

Ухвала від 04.02.2014

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Межевич М.В.

Постанова від 16.12.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Власенкова О.О.

Ухвала від 13.11.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Власенкова О.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні