Ухвала
від 14.02.2014 по справі 812/948/14
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

про залишення позовної заяви без руху

14 лютого 2014 рокуЛуганськ№ 812/948/14

Суддя Луганського окружного адміністративного суду Широкої К.Ю., перевіривши матеріали адміністративного позову Луганського виробничого підприємства «Восток» УТОГ до Державної податкової інспекції у Жовтневому районі міста Луганська Головного управління Міндоходів у Луганській області про скасування вимоги від 08.01.2014 №1190,-

ВСТАНОВИВ:

До Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Луганського виробничого підприємства «Восток» УТОГ до Державної податкової інспекції у Жовтневому районі міста Луганська Головного управління Міндоходів у Луганській області про скасування вимоги від 08.01.2014 №1190.

Відповідно до ч.3 ст. 106 КАС України до позовної заяви додаються її копії та копії всіх документів, що приєднуються до неї, відповідно до кількості відповідачів і третіх осіб, крім випадків подання адміністративного позову суб'єктом владних повноважень.

До позовної заяви додається також документ про сплату судового збору, крім випадків, коли його не належить сплачувати.

Відповідно до ст. 87 КАС України судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов'язаних з розглядом справи. Розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом.

На підставі ч. 1 ст. 107 КАС України суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, чи подана позовна заява особою, яка має адміністративну процесуальну дієздатність; має представник належні повноваження (якщо позовну заяву подано представником); відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтею 106 цього Кодексу; належить позовну заяву розглядати в порядку адміністративного судочинства; подано адміністративний позов у строк, установлений законом (якщо подано заяву про поновлення цього строку, то чи є підстави для її задоволення); не має інших підстав для повернення позовної заяви, залишення її без розгляду або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі, встановлених цим Кодексом.

Відповідно до п.4 ч.1 ст.106 Кодексу адміністративного судочинства у позовній заяві зазначається зміст позовних вимог згідно з частинами четвертою і п'ятою статті 105 цього Кодексу і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, а в разі подання позову до декількох відповідачів, - зміст позовних вимог щодо кожного з відповідачів

Тому суддя вважає за необхідне запропонувати позивачу надати уточнену позовну заяву в якій обґрунтувати свої позовні вимоги до Державної податкової інспекції у Жовтневому районі міста Луганська Головного управління Міндоходів у Луганській області про скасування вимоги від 08.01.2014 №1190.

Відповідно до ч.3 ст.106 КАС України до позовної заяви додається також документ про сплату судового збору, крім випадків, коли його не належить сплачувати.

Пільги щодо сплати судового збору встановлені статтею 5 Закону України "Про судовий збір". З аналізу даної статті вбачається, що позивач від сплати судового збору не звільнений.

Вимоги позивача про скасування вимоги Державної податкової інспекції у Жовтневому районі міста Луганська Головного управління Міндоходів у Луганській області від 08.01.2014 №1190, яким позивачу нарахована недоїмка зі сплати єдиного внеску та пені на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у загальній сумі 649254,02 грн. впливає на склад майна позивача, а тому вимога про її скасування є майновою вимогою.

При визначенні характеру адміністративного позову як майнового суд враховує таке.

23 жовтня 2013 року набув чинності Закон України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сплати судового збору" від 19.09.2013 № 590-VII

Згідно з ч.2 ст. 4 Закону України "Про судовий збір", із змінами та доповненнями внесеними Законом України від 19.09.2013 № 590-VI, за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру сплачується судовий збір у розмірі 2 відсотків розміру майнових вимог, але не менше 1,5 розміру мінімальної заробітної плати та не більше 4 розмірів мінімальної заробітної плати.

Одночасно з цим, приписами ч.3 ст. 4 даного Закону встановлено, що під час подання адміністративного позову майнового характеру сплачується 10 відсотків розміру ставки судового збору. Решта суми судового збору стягується з позивача або відповідача пропорційно до задоволеної чи відхиленої частини вимоги.

Статтею 8 Закону України "Про Державний бюджет на 2014 рік" розмір мінімальної заробітної плати на січень 2014 року встановлений у сумі 1218,00 грн.

Доказів сплати судового збору за заявлені майнові вимоги позивачем суду не надано.

У зв'язку з вищевикладеним суд приходить до висновку, що позовна заява Луганського виробничого підприємства «Восток» УТОГ не відповідає вимогам статті 106 КАС України.

Згідно зі статтею 108 КАС України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків.

Керуючись ст.ст. 106, 108 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

УХВАЛИВ:

Адміністративний позов Луганського виробничого підприємства «Восток» УТОГ до Державної податкової інспекції у Жовтневому районі міста Луганська Головного управління Міндоходів у Луганській області про скасування вимоги від 08.01.2014 №1190, - залишити без руху.

Надати позивачу строк для усунення недоліків, протягом 05 днів з моменту отримання даної ухвали, шляхом:

- сплати судового збору за заявлені майнові вимоги у розмірі встановленому ст. 4 Закону України "Про судовий збір" на розрахунковий рахунок:

Код ЄДРПОУ: 35079949

Одержувач: УДКСУ у м. Луганську

Банк одержувача: ГУДКСУ у Луганській області

Код ОКПО 37991503

МФО: 804013

Розрахунковий рахунок: 31213206784006

Код бюджетної

класифікації доходів: 22030001

символ: 206

Призначення платежу: судовий збір

- надання уточненої позовної заяви в якій слід обґрунтувати свої позовні вимоги до Державної податкової інспекції у Жовтневому районі міста Луганська Головного управління Міндоходів у Луганській області про скасування вимоги від 08.01.2014 №1190.

У разі неусунення недоліків у зазначений строк адміністративний позов буде вважатися неподаним та буде повернутий позивачеві.

Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду.

Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. Якщо ухвалу було постановлено у письмовому проваджені або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії ухвали суду безпосередньо в суді, то п'ятиденний строк на апеляційне оскарження ухвали суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії ухвали суду.

Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що ухвала суду не набрала законної сили.

СуддяК.Ю. Широка

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення14.02.2014
Оприлюднено17.02.2014
Номер документу37149614
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —812/948/14

Постанова від 30.05.2014

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.Ю. Широка

Ухвала від 20.05.2014

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.Ю. Широка

Ухвала від 25.04.2014

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.Ю. Широка

Ухвала від 03.04.2014

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.Ю. Широка

Ухвала від 20.03.2014

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.Ю. Широка

Ухвала від 28.02.2014

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.Ю. Широка

Ухвала від 14.02.2014

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.Ю. Широка

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні