Рішення
від 12.02.2014 по справі 908/4250/13
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251 номер провадження справи 32/116/13

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

12.02.2014 Справа № 908/4250/13

За позовом Запорізької міської ради (69105, м. Запоріжжя, пр. Леніна, 206)

до відповідача: Публічного акціонерного товариства "Укрнафта" (04053, м. Київ, пров. Несторівський, 3-5)

про внесення змін до договору оренди землі

Суддя Колодій Н.А.

За участю представників:

Від позивача: Бережна Г.Ю., довіреність № 01/02-17/02187 від 15.07.2013 р.

Від відповідача: Гуліян Т.Г., дов. № юр-679/д від 05.12.2013 р.

СУТЬ СПОРУ

Запорізькою міською радою заявлено позовні вимоги до Публічного акціонерного товариства "Укрнафта" про внесення змін до договору оренди землі від 17.01.2006 р. за № 040626100024. Позивач просить змінити п. 4 договору оренди землі 17.01.2006 р. за № 040626100024, укладеного між Запорізькою міською радою та ПАТ "Укрнафта" площею 0,2500 га, яка знаходиться за адресою: м. Запоріжжя, вул. Макаренко, 2-А для розташування автозаправної станції, виклавши його в такій редакції: "4. Нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить: 1841650,00 грн. в цінах 2013 року"; змінити п. 8 договору оренди землі від 17.01.2006 р. за № 040626100024, укладеного між Запорізькою міською радою та ПАТ "Укрнафта" площею 0,2500 га, яка знаходиться за адресою: м. Запоріжжя, вул. Макаренко, 2-А для розташування автозаправної станції, виклавши його в такій редакції: "8. Орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі та в розмірі 110499 грн. 00 коп., що складає шестикратний розмір земельного податку за календарний рік в цінах 2013 року".

Ухвалою господарського суду Запорізької області від 27.12.2013 р. позовну заяву прийнято до розгляду, порушено провадження у справі № 908/4250/13, присвоєно номер провадження справи 32/116/13, з призначенням судового засідання на 22.01.2014 р. Ухвала направлялась на адресу сторін в установленому законом порядку.

Поштові повідомлення свідчать, що сторони належним чином повідомлені про дату, час і місце проведення судового засідання. Враховуючи вищевикладене суд приходить до висновку, що сторони належним чином повідомлені про час і місце судового засідання.

В судовому засіданні 22.01.2014 р. для надання додаткових доказів, на підставі ст. 77 ГПК України, було оголошено перерву до 12.02.2014 р.

Представник позивача в судовому засіданні про відмову від позову не заявив, заявлені вимоги підтримав в повному обсязі з підстав, наведених у позовній заяві та обґрунтовує їх ст. 142, 144 Конституції України, ст. 288.1., 288.5 Податкового кодексу України, ст. ст. 632, 651, 652 Цивільного кодексу України, ст. 188 Господарського кодексу України.

Представник відповідача у судовому засіданні підтримав доводи, викладені у відзиві на позов. Відповідач вважає позовні вимоги необґрунтованими посилаючись при цьому на норми п. 4.1.9 ст. 4 Податкового кодексу України та вказує, що рішення Запорізької міської ради № 37, яке є підставою для внесення змін до договору оренди землі, було оприлюднено 24 липня 2012 року, а отже має застосовуватись не раніше 01 січня 2014 року, а не з 01 січня 2013 року, як вказано в п.5 цього рішення. Також відповідач не погоджується з наданими позивачем розрахунками, вважає, що викладені у Витягу з технічної документації данні щодо грошової оцінки землі є помилковими.

12.02.2014 р. від Публічного акціонерного товариства "Укрнафта" надійшло клопотання (вих. б/н від 12.02.2014 р.) про зупинення провадження у справі 908/4250/13, повідомив що в провадженні Орджонікідзевського суду м. Запоріжжя знаходяться справа № 335/10532/13-а, 2-а/335/272/2013 за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Виробничо-торговельна компанія "КВАНТА-ПЛЮС" до Запорізької міської ради про скасування окремих положень рішення від 26.06.2012 р. № 37. Вважає, що зазначені справи між собою пов'язані і встановлені факти у справі № 335/10532/13-а, 2-а/335/272/2013 можуть мати преюдиційне значення для справи № 908/4250/13.

Оцінивши заявлене клопотання про зупинення провадження у справі № 908/4250/13 та вислухавши доводи сторін, суд залишає заявлене клопотання без задоволення у зв'язку з тим, що представник позивача в судовому засіданні надав постанову Орджонікідзевського суду м. Запоріжжя по справі № 335/10532/13-а, 2-а/335/272/2013 за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Виробничо-торговельна компанія "КВАНТА-ПЛЮС" до Запорізької міської ради про скасування окремих положень рішення від 26.06.2012 р. № 37 в якій зазначено, що в задоволенні позовних вимог відмовлено.

За клопотанням представників сторін судове засідання велось без застосування технічних засобів фіксації судового процесу.

Судовий процес завершено 12.02.2014 р. оголошенням вступної та резолютивної частин рішення суду.

Розглянувши матеріали справи та вислухавши пояснення представників сторін, суд -

ВСТАНОВИВ:

24.11.2005 р. між Запорізькою міською радою (орендодавець, позивач у справі) та ВАТ "Укрнафта" (станом на час розгляду справи - ПАТ "Укрнафта") (орендар, відповідач у справі) був укладений договір оренди землі, за умовами якого, орендодавець, відповідно до рішення двадцять другої сесії четвертого скликання Запорізької міської ради № 37/59 від 01.08.2005 р., надає, а орендар приймає в строкове платне користування земельну ділянку для розташування автозаправної станції, яка знаходиться: м. Запоріжжя, вул. Макаренко, 2-А (п. 1).

Відповідно до п 2., п. 3 договору в оренду передається земельна ділянка загальною площею 0,2500 га. На земельній ділянці знаходяться об'єкти нерухомого майна: будівлі, споруди автозаправної станції, які належать орендарю та які не передаються в оренду.

Згідно з п. 4 договору нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить: 690850 грн. 00 коп., в цінах 2005 р.

Договір укладено на десять років (п. 7 договору).

Договір зареєстровано у Запорізькій регіональній філії Державного підприємства "Центр державного земельного кадастру при Державному комітеті України по земельних ресурсах", про що у Державному реєстрі земель вчинено запис від 17.01.2006 р. за № 040626100024.

Пунктом 8 договору, в редакції додаткової угоди від 13.11.2007 р. до договору оренди землі від 24.11.2005 р. № 040626100024, встановлено, що орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі та в розмірі 28602 грн. 00 коп., що складає 4% від нормативної грошової оцінки за календарний рік в цінах на 2007 р.

Пунктами же 9 та 10 договору, в редакції додаткової угоди від 13.11.2007 р., визначено, що обчислення розміру орендної плати за земельну ділянку державної або комунальної власності здійснюється з урахуванням їх цільового призначення та коефіцієнтів індексації, визначених законодавством, за затвердженими Кабінетом Міністрів України формами, що заповнюються під час укладання або зміни умов договору чи продовження його дії. Орендна плата вноситься щомісячно, рівними частинами протягом 30 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця на розрахунковий рахунок місцевого бюджету Орджонікідзевського району 33218812700007 в управлінні Держказначейства у Орджонікідзевському районі міста Запоріжжя Головного управління Держказначейства в Запорізькій області, МФО 813015, ЄДРПОУ 34677145, код 13050200.

За умовами п. 11 договору з урахуванням додаткової угоди від 13.11.2007 р., розмір орендної плати переглядається один раз на рік, зокрема, у разі зміни розмірів земельного податку, підвищення цін, тарифів, зміни коефіцієнтів індексації, визначених законодавством.

У пункті 18 договору сторонами погоджено, що передача земельної ділянки орендарю здійснюється орендодавцем на умовах, які визначені у договорі, за актом прийому-передачі земельної ділянки, який підписується сторонами і є невід'ємним додатком до договору.

Відповідно до акту прийому-передачі земельної ділянки за договором оренди землі від 17.01.2006 р. вказана земельна ділянка (кадастровий № 2310100000:05:015:0011) була передана орендодавцем орендарю.

27.07.2011р. на позачерговій сесії Запорізької міської ради шостого скликання було прийнято рішення № 16 "Про затвердження розмірів орендної плати земельної ділянки певного функціонального призначення у м. Запоріжжя", відповідно до якого визначений коефіцієнт, для розрахунку розміру орендної плати за земельні ділянки.

Рішенням двадцять третьої сесії шостого скликання Запорізької місткої ради від 26.06.2012р. № 37 "Про внесення змін до рішення міської ради від 27.07.2011 р. № 16 "Про затвердження розмірів орендної плати за земельні ділянки певного функціонального призначення у м. Запоріжжя" було затверджено розміри орендної плати за земельні ділянки певного функціонального призначення у м. Запоріжжя, зокрема, затверджено коефіцієнт "6", згідно з яким визначається розмір орендної плати на земельні ділянки, надані для розташування автозаправних станцій, газових автозаправних станцій.

Рішення Запорізької міської ради від 26.06.2012 р. № 37 оприлюднене 24.07.2012 р. в газеті "Запорізька Січ" № 146. В пункті 5 вказаного рішення зазначено, що воно набирає чинності з 01.01.2013 р.

У зв'язку з прийняттям Запорізькою міською радою рішення № 37 від 26.06.2012 р. виникла потреба у внесенні змін до договору оренди землі.

02.04.2013 р. Запорізька міська рада звернулась до відповідача з пропозицією (вих. № 01/02-21/00955) внести зміни до договору оренди землі від 17.01.2006 р. за № 040626100024, зокрема, шляхом викладення п. 8 договору наступним чином: "Орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі та у розмірі 110499 грн. 00 коп., що складає шестикратний розмір земельного податку за календарний рік в цінах 2013 року". До пропозиції було додано розрахунок орендної плати на земельну ділянку на 2 аркушах та додатковий договір до договору оренди землі від 17.01.2006 р. за № 040626100024 в 2-х примірниках.

Відповідач, в свою чергу, підписаний примірник додаткового договору до договору оренди землі від 17.01.2006 р. за № 040626100024 на адресу позивача не повернув.

Оскільки вирішити питання щодо внесення змін до договору оренди землі за взаємною згодою сторонам у справі не вдалося, позивач передав даний спір на вирішення господарському суду.

Оцінивши доводи сторін, фактичні обставини справи та норми чинного законодавства, що регулюють правовідносини сторін по даній справі, суд виходить з наступного.

Статтею 1 Закону України "Про оренду землі" визначено, що оренда землі - це засноване на договорі строкове платне володіння і користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для проведення підприємницької та інших видів діяльності.

Статтею ж 21 Закону України "Про оренду землі" визначено, що орендна плата за землю - це платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою. Розмір, форма і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України).

Згідно зі ст. 288 Податкового кодексу України розмір та умови внесення орендної плати встановлюється у договорі оренди (ч. 288.4), але річна сума платежу: не може бути меншою: для земель сільськогосподарського призначення - розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом; для інших категорій земель - трикратного розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом (ч. 288.5).

Відповідно до ст. 274.1 Податкового кодексу України, ставка податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено, встановлюється в розмірі 1% від їх нормативної грошової оцінки.

Згідно зі ст. 18 Закону України "Про оцінку земель" нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться відповідно до державних стандартів, норм, правил, а також інших нормативно-правових актів на землях усіх категорій та форм власності.

Частиною 2 ст. 20 Закону України "Про оцінку земель" визначено, що дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель.

Згідно витягу від 19.03.2013 р. з технічної документації щодо нормативної грошової оцінки земельної ділянки за кадастровим № 2310100000:05:015:0011 нормативно грошова оцінка кв.м. земельної ділянки під забудовою становить 736,6 грн., нормативно грошова оцінка земельної ділянки під забудовою площею 2500 кв.м. становить 1841650 грн.

Законом визначено, що зміна розміру грошової оцінки землі має наслідком зміну земельного податку щодо відповідних земельних ділянок, а тому наявні передбачені договором умови, при яких його зміна є обов'язковою для сторін.

Зміна розміру нормативної грошової оцінки земельної ділянки автоматично змінює розмір орендної плати.

Відповідно до ч.ч. 1, 2 ст. 632 ЦК України ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін. У випадках, встановлених законом, застосовуються ціни (тарифи, ставки тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування. Зміна ціни після укладення договору допускається лише у випадках і на умовах, встановлених договором або законом.

Пунктом 32 договору оренди сторони передбачили, що зміна умов договору здійснюється у письмовій формі за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору спір розглядається у судовому порядку.

Пунктом 11 договору з урахуванням додаткової угоди від 13.11.2007 р., розмір орендної плати переглядається один раз на рік, у разі: зміни умов господарювання, зміни розмірів земельного податку, підвищення цін, тарифів, зміни коефіцієнтів індексації, визначених законодавством; погіршення стану орендованої земельної ділянки не з вини орендаря, що підтверджено документами; прийняття орендодавцем рішення про збільшення або зменшення орендної плати; в інших випадках, передбачених законом.

Постановою Пленуму Вищого господарського суду України від 17.05.2011 р. № 6 «Про деякі питання практики розгляду справ у спорах, що виникають із земельних відносин» (п.2.19) роз'яснено, що у разі прийняття уповноваженим органом рішення про - внесення змін до ставок орендної плати за землю та затвердження нових коефіцієнтів, що використовуються для розрахунку орендної плати за земельні ділянки, такі обставини можуть не братися судом до уваги лише у разі скасування відповідного рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування в установленому законом порядку.

Відповідно до частини 10 статті 59 ЗУ «Про місцеве самоврядування» акти органів місцевого самоврядування з мотивів їхньої невідповідності Конституції або законам України визнаються незаконними в судовому порядку.

Приписами ст. 188 ГК України встановлено, що сторона договору, яка вважає за необхідне змінити або розірвати договір, повинна надіслати пропозиції про це другій стороні за договором. Сторона договору, яка одержала пропозицію про зміну чи розірвання договору, у двадцятиденний строк після одержання пропозиції повідомляє другу сторону про результати її розгляду. У разі якщо сторони не досягли згоди щодо зміни (розірвання) договору або у разі неодержання відповіді у встановлений строк з урахуванням часу поштового обігу, заінтересована сторона має право передати спір на вирішення суду.

Відповідно до статті 651 ЦК України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Зокрема, договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом; а також у разі істотної зміни обставин, якими сторони керувалися при укладенні договору, що передбачено ст. 652 ЦК України.

При цьому, відповідно до ч. 1 ст. 652 ЦК України зміна обставин є істотною, якщо вони змінилися настільки, що, якби сторони могли це передбачити, вони не уклали б договір або уклали б його на інших умовах.

Згідно ст. 632 ЦК України ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін. У випадках, встановлених законом, застосовуються ціни (тарифи, ставки тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування.

Статтею 30 Закону України "Про оренду землі" передбачено, що зміна умов договору оренди землі здійснюється за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення такої згоди спір вирішується в судовому порядку.

Отже нормами чинного законодавства передбачено можливість зміни умов договору за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у випадках встановлених договором або законом. Оскільки сторонами в договорі передбачена можливість збільшення розміру орендної плати, а орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності є регульованою ціною, тому законодавча зміна граничного розміру цієї плати є підставою для перегляду розміру орендної плати, встановленої умовами договору.

Враховуючи викладене, суд вважає, що укладений між сторонами по справі договір оренди землі потребує приведення його у відповідність до чинних норм.

Частиною 3 ст. 653 ЦК України встановлено, якщо договір змінюється або розривається у судовому порядку, зобов'язання змінюється або припиняється з моменту набрання рішенням законної сили.

Пунктом 2 статтею 187 Господарського кодексу України, день набрання чинності рішенням суду, яким вирішено питання щодо переддоговірного спору, вважається днем укладення відповідного господарського договору, якщо рішення суду не визначено інше.

За таких обставин, суд вважає позовні вимоги обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

Заперечення відповідача щодо неправомірності застосування рішення Запорізької міської ради № 37 від 26.06.2012 р. з посиланням на приписи п. 12.3 ст. 12 ПК України, п. 271.2 ст. 271 ПК України, суд до уваги не приймає, виходячи з наступного.

Статтею 4 ПК України закріплено принцип стабільності, згідно з яким зміни до будь-яких елементів податків та зборів не можуть вноситися пізніше як за шість місяців до початку нового бюджетного періоду, в якому будуть діяти нові правила та ставки, а податки і збори, їх ставки, а також податкові пільги не можуть змінюватися протягом бюджетного року.

Відповідно до п. 9.1.10 ст. 9 ПК України, плата за землю віднесена до загальнодержавних податків.

В статті 14 ПК України дано визначення понять, що використовуються у цьому Кодексі. Так, земельний податок - це обов'язковий платіж, що справляється з власників земельних ділянок та земельних часток (паїв), а також постійних землекористувачів (п. 14.1.72 ст. 14 ПК України). Орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності - це обов'язковий платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою (п. 14.1.136 ст. 14 ПК України). Плата за землю - загальнодержавний податок, який справляється у формі земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності (п. 14.1.147 ст. 14 ПК України).

Таким чином наведені вище норми чинного податкового законодавства України відносять плату за землю відноситься до загальнодержавних податків .

Приписами ст. 12 ПК України, на яку посилається відповідач, закріплено, що рішення про встановлення місцевих податків та зборів офіційно оприлюднюється відповідним органом місцевого самоврядування до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосовування встановлюваних місцевих податків та зборів або змін (плановий період). В іншому разі норми відповідних рішень застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом (п. 12.3.4 ст. 12 ПК України).

Таким чином, рішення Запорізької міської ради № 37 "Про внесення змін до рішення міської ради від 27.07.2011 р. № 16 "Про затвердження розмірів орендної плати за земельні ділянки певного функціонального призначення в м. Запоріжжя", яким внесено зміни до коефіцієнту розміру орендної плати на земельні ділянки, було прийнято позивачем 26.06.2012 р., тобто не пізніше як за 6 місяців до початку нового бюджетного періоду.

Посилання відповідача на п. 12.3.4 ст. 12 ПК України, є безпідставними, оскільки рішенням Запорізької міської ради № 37 від 26.06.2012 р. не встановлювався місцевий податок чи збір, передбачений ст. 10 ПК України, так як положення щодо оприлюднення рішень відносно місцевих податків та зборів не стосуються рішення щодо орендної плати як загальнодержавного податку.

Також суд вважає необґрунтованим посилання відповідача на норми п. 271.2 ст. 271 ПК України, оскільки приписами вказаної статті регулюють порядок офіційного оприлюднення відповідним органом місцевого самоврядування рішень ради щодо нормативної грошової оцінки земельних ділянок.

В рішенні Запорізької міської ради № 37 від 26.06.2012 р. визначається кратність розміру орендної плати по відношенню до розміру земельного податку , що має застосовуватися для розрахунку орендної плати за користування земельною ділянкою, як загальнодержавного податку, а не нормативна грошова оцінка спірної земельної ділянки. Тобто, зазначене рішення міської ради жодним чином не стосується нормативної грошової оцінки земельної ділянки, отже посилання на пункт 271.2 статті 271 ПК України у даному випадку є недоречним.

Необґрунтованими також суд вважає заперечення відповідача щодо розміру нормативної грошової оцінки земельної ділянки у зв'язку з наступним.

Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться відповідно до державних стандартів, норм, правил, а також інших нормативно-правових актів на землях усіх категорій та форм власності. Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться: розташованих у межах населених пунктів незалежно від їх цільового призначення - не рідше ніж один раз на 5-7 років (ст. 18 Закону).

Згідно зі ст. 20, 23 згаданого Закону дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель. Витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки видається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.

Постановою Кабінету Міністрів від 23 березня 1995 року № 213 (останні зміни до постанови внесено 23 травня 2012 року) було затверджено "Методику нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів". Зазначену Методику було доповнено пунктом 2-1 згідно з постановою Кабінету міністрів України від 23.05.2012р. № 492, а саме : "Дані за результатами проведення нормативної грошової оцінки земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земель, що видається територіальним органом Держземагенства за місцезнаходженням земельної ділянки у строк, що не перевищує семи робочих днів з дати надходження відповідної заяви.

Отже, витяг з технічної документації щодо нормативної грошової оцінки земель від 19.03.2013 р., на який позивач посилається в обґрунтування позовних вимог, було надано Управлінням Держкомзему у м. Запоріжжя в межах повноважень та відповідно до вищезазначених приписів нормативно-правових актів.

Судом перевірені розрахунки та встановлено, що різниця між розміром нормативної грошової оцінки земельної ділянки Управлінням Держкомзему у м. Запоріжжя та відповідача не значна. Така різниця в розрахунках, на думку суду, можлива внаслідок різного округлення сум з яких складається нормативна грошова оцінка земельної ділянки.

Відповідно до ст. 33 ГПК України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень.

Позивач надав всі необхідні докази в обґрунтування позовних вимог.

Доводи відповідача, надані в обґрунтування заперечень на позов, суд визнав хибними.

Таким чином, позовні вимоги підлягають задоволенню.

Відповідно до ст. ст. 44, 49 ГПК України судові витрати покладаються на відповідача.

Керуючись ст. ст. 44, 49, 75, 82-85 Господарського процесуального кодексу України, суд

ВИРІШИВ:

1. Позов Запорізької міської ради до Публічного акціонерного товариства "Укрнафта" про внесення змін до договору оренди землі від 17.01.2006 р. за № 040626100024 задовольнити .

2. Внести зміни в п. 4 договору оренди землі від 17.01.2006 р. за № 040626100024, укладеного між Запорізькою міською радою та ПАТ "Укрнафта" площею 0,2500 га, яка знаходиться за адресою: м. Запоріжжя, вул. Макаренко, 2-А для розташування автозаправної станції, виклавши його наступній редакції:

"4. Нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить: 1841650 грн. в цінах 2013 року".

3. Внести зміни в п. 8 договору оренди землі від 17.01.2006 р. за № 040626100024 , укладеного між Запорізькою міською радою та ПАТ "Укрнафта" площею 0,2500 га, яка знаходиться за адресою: м. Запоріжжя, вул. Макаренко, 2-А для розташування автозаправної станції, виклавши його в наступній редакції:

"8. Орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі та в розмірі 110499 грн. 00 коп., що складає шестикратний розмір земельного податку за календарний рік в цінах 2013 року".

4. Стягнути з Публічного акціонерного товариства "Укрнафта" (04053, м. Київ, пров. Несторівський, 3-5, ЄДРПОУ 00135390) на користь Запорізької міської ради (69105, м. Запоріжжя, пр. Леніна, 206, код ЄДРПОУ 04053915) 1147 (одна тисяча сто сорок сім) грн.. 00 коп. судового збору. Видати наказ.

Повне рішення оформлено і підписано у відповідності до вимог ст., ст. 84, 85 ГПК України "13" лютого 2014 р.

Суддя Н.А. Колодій

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним господарським судом.

СудГосподарський суд Запорізької області
Дата ухвалення рішення12.02.2014
Оприлюднено19.02.2014
Номер документу37209059
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —908/4250/13

Постанова від 19.06.2014

Господарське

Вищий господарський суд України

Ходаківська І.П.

Ухвала від 10.06.2014

Господарське

Вищий господарський суд України

Ходаківська І.П.

Постанова від 31.03.2014

Господарське

Донецький апеляційний господарський суд

Будко Н.В.

Ухвала від 12.03.2014

Господарське

Донецький апеляційний господарський суд

Будко Н.В.

Рішення від 12.02.2014

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Колодій Н.А.

Ухвала від 27.12.2013

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Колодій Н.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні