Постанова
від 23.12.2013 по справі 804/13279/13-а
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

cpg1251

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

23 грудня 2013 р. Справа № 804/13279/13-а Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого суддіЦарікової О.В., секретаря судового засіданняЛісної А.М., за участю: представника позивача: представника відповідача: Годько І.О., Бротман О.О.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні у місті Дніпропетровську адміністративну справу за адміністративним позовом Державної екологічної інспекції у Дніпропетровській області до Товариства з обмеженою відповідальністю «ЮС-ЛТД» про тимчасову заборону (зупинення) діяльності, -

ВСТАНОВИВ:

08 жовтня 2013 року до Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Державної екологічної інспекції у Дніпропетровській області до Товариства з обмеженою відповідальністю «ЮС-ЛТД», в якому позивач просить:

- тимчасово заборонити (зупинити) діяльність з експлуатації джерел утворення викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря без дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря Товариства з обмеженою відповідальністю «ЮС-ЛТД», що знаходиться за адресою: вул. Комісара Крилова, 21-К, 23-А, м. Дніпропетровськ, 49000; юридична адреса: вул. Коксова, 12, м. Дніпропетровськ, 49017, код ЄДРПОУ 33183468, про що видати виконавчий лист та направити його на адресу Державної екологічної інспекції у Дніпропетровській області;

- тимчасово заборонити (зупинити) діяльність щодо утворення та розміщення відходів без ліміту на утворення та розміщення відходів Товариства з обмеженою відповідальністю «ЮС-ЛТД», що знаходиться за адресою: вул. Комісара Крилова, 21-К, 23-А, м. Дніпропетровськ, 49000; юридична адреса: вул. Коксова, 12, м. Дніпропетровськ, 49017, код ЄДРПОУ 33183468, про що видати виконавчий лист та направити його на адресу Державної екологічної інспекції у Дніпропетровській області.

В обґрунтування заявлених позовних вимог, позивач посилається на те, що Державною екологічною інспекцією у Дніпропетровській області в період з 02.09.2013 року по 20.09.2013 року було проведено планову перевірку дотримання вимог природоохоронного законодавства України ТОВ «ЮС-ЛТД». Під час проведення перевірки позивачем встановлено, що на підприємстві відповідача утворюються наступні види відходів: відпрацьовані ртутні лампи, відходи, що утворюються при експлуатації автотранспорту, відходи, що утворюються в процесі виробництва, макулатури, відходи поліетилену, відходи стрейч плівки, пісок забруднений небезпечними речовинами, просипи сировини, картон забруднений небезпечними речовинами, промащене ганчір'я, зола, тощо. Інвентаризація відходів, що утворюються при діяльності підприємства відсутня, норми утворення, їх склад, властивості та ступінь небезпечності для навколишнього природного середовища не визначено, дозволи на розміщення відходів та ліміти на утворення та розміщення відходів на 2013 рік у відповідача відсутні. Таким чином, підприємством порушуються приписи ст. ст. 17, 32, 33 Закону України «Про відходи», ст. 55 Закону України «Про охорони навколишнього природного середовища». У зв'язку з тим, що виявлені факти є грубим порушенням природоохоронного законодавства, діяльність щодо утворення та розміщення відходів без ліміту на утворення та розміщення відходів та без дозволу на розміщення відходів ТОВ «ЮС-ЛТД», що знаходиться за адресою: вул. Комісара Крилова, 21-К, 23-А, м. Дніпропетровськ, 49000; юридична адреса: вул. Коксова,12, м. Дніпропетровськ, 49017, код ЄДРПОУ 33183468, забороняється законом і підлягає безумовній тимчасовій забороні (зупиненню).

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 18.10.2013 у справі № 804/13279/13-а відкрито провадження у справі та призначено її до розгляду на 05.11.2013.

В судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримала в повному обсязі та просила задовольнити адміністративний позов повністю.

Представник відповідача проти заявленого позову заперечив та зазначив, що Товариством з обмеженою відповідальністю «ЮС-ЛТД» укладено договір з ТОВ «НВП «Еконіс-Центр» від 12.08.2013 №37-Пр на проведення інвентаризації джерел викидів, проведення інструментальних замірів, отримання дозволу на викиди, тощо. Згідно проекту, ліміти на утворення та розміщення відходів підприємству відповідача не потрібні, оскільки їх кількість не перевищує гранично допустимої норми і показник загального утворення відходів становить 99,14 тон на рік. Відповідач також вказав, що отримати дозвіл на розміщення відходів на даний час неможливо, оскільки територіальні органи Міністерства охорони навколишнього природного середовища ліквідовані, а нові органи ще не запрацювали . Що стосується утворення відходів на території підприємства відповідач зазначив, що ним укладені наступні договори: від 01.10.12 № 14 з ПП Омельченко на вивезення рідких побутових відходів; від 09.08.2012 №159/12 з ТОВ «Дніпровторма» на вивезення відходів картону; від 25.12.2012 №6190 з ТДВ «Дніпрокоментранс» про вивезення твердих побутових відходів. З огляду на викладене, представник відповідача просив суд у задоволенні адміністративного позову відмовити повністю.

Суд, дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення сторін, з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується адміністративний позов, оцінивши докази, які мають значення для розгляду і вирішення справи по суті, проаналізувавши на підставі фактичних обставин справи застосування норм матеріального та процесуального права, вважає позовні вимоги такими, що підлягають частковому задоволенню з наступних підстав.

Як встановлено судом та підтверджується наявними матеріалами справи, Товариство з обмеженою відповідальністю «ЮС-ЛТД» (далі - ТОВ «ЮС-ЛТД) зареєстроване Виконавчим комітетом Дніпропетровської міської ради 23.09.2004, що підтверджується довідкою з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України серії АА №539876 та випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців серія АБ № 697076, та здійснює свою діяльність на підставі Статуту від 06.07.2011 №12241050015002461. Підприємство спеціалізується на виготовленні руберойду.

Судом встановлено, що позивачем на підставі наказу від 26.07.2013 №1167-17 про проведення планової перевірки дотримання вимог природоохоронного законодавства України ТОВ «ЮС-ЛТД» (з орендарями, суборендарями, співвласниками, правоприємниками та ін.), що знаходиться за адресою: вул. Коксова, 12, м. Дніпропетровськ, та направлення від 26.07.2013 № 4-7090-11-3 на проведення планової перевірки дотримання вимог природоохоронного законодавства ТОВ «ЮС-ЛТД» проведено планову перевірку дотримання вимог природоохоронного законодавства України ТОВ «ЮС-ЛТД».

За результатами вказаної перевірки, позивачем складено акт перевірки дотримання вимог природоохоронного законодавства в галузі охорони атмосферного повітря, водних і земельних ресурсів щодо поводження з відходами та небезпечними хімічними речовинами.

Порушення встановлені під час перевірки зафіксовані в акті перевірки дотримання вимог природоохоронного законодавства в галузі охорони атмосферного повітря, водних і земельних ресурсів щодо поводження з відходами та небезпечними хімічними речовинами.

Під час проведення перевірки встановлено наступне:

- на підприємстві експлуатуються наступні джерела утворення викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря, а саме: 3 ванни для протопки картону бітуму (2 труби), 2 бункери засипки піску, свердлильний верстат, заточний верстат, топкова, що працює на твердому паливі, тощо. Інвентаризація джерел викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря не проводилась, дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря відсутній;

- на підприємстві утворюються наступні види відходів: відпрацьовані ртутні лампи, відходи, що утворюються при експлуатації автотранспорту, відходи, що утворюються в процесі виробництва, макулатури, поліетилену, відходи стрейч плівки, пісок забруднений небезпечними речовинами, просипи сировини, картон забруднений небезпечними речовинами, промащене ганчір'я, зола, тощо. Інвентаризація відходів, що утворюються при діяльності підприємства відсутня, норми утворення, їх склад, властивості та ступінь небезпечності для навколишнього природного середовища не визначено, дозволи на розміщення відходів та ліміти на утворення та розміщення відходів на 2013 рік відсутні, що є порушенням вимог ст.17, ст. 32, ст. 33 Закону України «Про відходи», ст. 55 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища».

Як зазначив позивач, вказані факти є грубим порушенням природоохоронного законодавства: експлуатація джерел утворення викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря без дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря і діяльність щодо утворення та розміщення відходів без ліміту на утворення та розміщення відходів та дозволу на викиди забороняється законом, відтак діяльність ТОВ «ЮС-ЛТД» (код ЄДРПОУ 33183468) підлягає безумовній забороні (зупиненню).

Як встановлено судом та підтверджується матеріалами справи, після проведення позивачем перевірки між ТОВ «ЮС-ЛТД» та ТОВ «Еконіс-Центр» укладено договір від 12.08.2013 № 37-Пр на проведення науково-дослідних робіт, розробку науково-технічної продукції, а саме: інвентаризація джерел викидів, проведення інструментальних замірів, отримання дозволу на викиди тощо. На підставі зазначеного договору ТОВ «Еконіс-Центр» зробило звіт по інвентаризації викидів забруднюючих речовин на ТОВ «ЮС-ЛТД» та інвентаризацію джерел утворення промислових та побутових відходів ТОВ «ЮС-ЛТД».

Листом від 25.11.2013 № 238 ТОВ «Еконіс-Центр» звернулося до Департаменту екології та природних ресурсів Дніпропетровської обласної державної адміністрації, в якому просило розглянути і затвердити реєстрові карти об'єктів утворення, оброблення та утилізації відходів ТОВ «ЮС-ЛТД».

Пунктом 4.2 Положення про державну екологічну інспекцію в Автономній республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі (далі - Положення), затвердженого наказом Міністерством екології та природних ресурсів України від 04.11.2011 № 429, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 25.11.2011 за № 1347/20085, передбачено, що Державна екологічна інспекція у Дніпропетровській області, відповідно до покладених на неї завдань, здійснює державний нагляд (контроль) за додержанням територіальними органами центральних органів виконавчої влади, місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування в частині здійснення делегованих їм повноважень органів виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності і господарювання, громадянами України, іноземцями та особами без громадянства, а також юридичними особами - нерезидентами вимог природоохоронного законодавства.

Відповідно до пункту 6.4 вказаного Положення Держекоінспекція у Дніпропетровській області для виконання покладених на неї завдань проводить перевірки дотримання вимог природоохоронного законодавства.

Як встановлено позивачем під час перевірки та не заперечується відповідачем у письмових поясненнях, наданих суду, ТОВ «ЮС-ЛТД» здійснює викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами без отримання на це дозволу.

Згідно пункту 1 Порядку ведення державного обліку в галузі охорони атмосферного повітря, цей Порядок визначає єдину систему ведення в галузі охорони атмосферного повітря державного обліку об'єктів (підприємств, установ, організацій та громадян - суб'єктів підприємницької діяльності), які справляють або можуть справити шкідливий вплив на здоров'я людей і на стан атмосферного повітря, видів та обсягів забруднюючих речовин, що викидаються в атмосферне повітря, видів і ступенів впливу на його стан фізичних та біологічних факторів.

Згідно пункту 2 цього ж Порядку, державний облік ведеться з метою регулювання викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря із стаціонарних та пересувних джерел, ступенів впливу на його стан фізичних та біологічних факторів.

Згідно пункту 2 Інструкції про порядок та критерії взяття на державний облік об'єктів, які справляють або можуть справити шкідливий вплив на здоров'я людей і стан атмосферного повітря, видів та обсягів забруднюючих речовин, що викидаються в атмосферне повітря, узяття на державний облік здійснюється за такими критеріями:

- об'єктів, якщо в їх викидах присутня хоча б одна забруднююча речовина (або група речовин), потенційний викид якої рівний або перевищує величину, зазначену в Переліку забруднюючих речовин та порогових значень потенційних викидів, за якими здійснюється державний облік;

- видів та обсягів забруднюючих речовин, що викидаються в атмосферне повітря, - за умови, що обсяг потенційних викидів рівний або перевищує порогові значення за окремою речовиною або групою речовин, наведених у додатку 1 до цієї Інструкції.

Відповідно до ч.ч. 5, 6 ст. 11 Закону України «Про охорону атмосферного повітря», викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря суб'єктами господарювання можуть здійснювати лише на підставі дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря.

Відповідно до ст. 12 Закону України «Про охорону атмосферного повітря», господарська чи інші види діяльності, пов'язані з порушенням умов і вимог до викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря і рівнів впливу фізичних та біологічних факторів на його стан, передбачених дозволами, може бути обмежена, тимчасово заборонена (зупинена) або припинена відповідно до законодавства.

Статтею 10 Закону України «Про охорону атмосферного повітря» передбачені зобов'язання підприємств, установ, організацій та громадян - суб'єктів підприємницької діяльності, що здійснюють викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря та діяльність яких пов'язана з впливом фізичних та біологічних факторів на його стан, зокрема: здійснювати організаційно-господарські, технічні та інші заходи щодо забезпечення виконання вимог, передбачених стандартами та нормативами екологічної безпеки у галузі охорони атмосферного повітря, дозволами на викиди забруднюючих речовин тощо; вживати заходів щодо зменшення обсягів викидів забруднюючих речовин і зменшення впливу фізичних факторів; здійснювати контроль за обсягом і складом забруднюючих речовин, що викидаються в атмосферне повітря і рівнями фізичного впливу та вести їх постійний облік.

Згідно ст. 29 Закону України «Про охорону атмосферного повітря» виробничий контроль за охороною атмосферного повітря здійснюється підприємствами, установами, організаціями та громадянами - суб'єктами підприємницької діяльності в процесі їх господарської та іншої діяльності, якщо вона справляє шкідливий вплив на стан атмосферного повітря.

Матеріалами справи підтверджено, що ТОВ «Еконіс-Центр» направило до Департаменту екології та природних ресурсів Дніпропетровської обласної державної адміністрації лист від 04.11.2013 № 222, в якому просило розглянути та зареєструвати звіт по інвентаризації викидів забруднюючих речовин ТОВ «ЮС-ЛТД».

До моменту перевірки підприємства відповідача інвентаризація викидів забруднюючих речовин ТОВ «ЮС-ЛТД» ним не проводилась, дозвіл на викиди в попередні роки не отримувався.

Відповідач зазначив, що згідно Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо оптимізації повноважень органів виконавчої влади у сфері екології та природних ресурсів, у тому числі на місцевому рівні» від 16.10.2012 повноваження територіальних органів охорони навколишнього природного середовища передано до компетенції обласних державних адміністрацій, у зв'язку з чим було створено Департамент екології та природних ресурсів Дніпропетровської обласної державної адміністрації. Однак вищевказана державна установа, посилаючись на відсутність внесення змін у відповідні законодавчі акти, зокрема постанову Кабінету Міністрів України № 302 від 13.03.2002 стверджує, що у неї відсутні конкретні механізми реалізації владних повноважень, передані територіальними органами Мінприроди.

Постановою Кабінету Міністрів України від 07.08.2013 № 748 «Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» внесено зміни до Постанови Кабінету Міністрів України від 13.03.2002 № 302 «Про затвердження Порядку проведення та оплати робіт, пов'язаних з видачею дозволів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, обліку підприємств, установ, організацій та громадян - суб'єктів підприємницької діяльності, які отримали такі дозволи» та встановлено процедуру видачі дозволів на викиди обласними державними адміністраціями.

На виконання ухвали Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 05.12.2013 по даній справі Департамент екології та природних ресурсів Дніпропетровської обласної державної адміністрації надав відповідь, в якій повідомив, що на виконання ст.11 Закону України «Про охорону атмосферного повітря», з 03.12.2013 центрами дозвільно-адміністративних послуг «Єдине вікно» Дніпропетровської міської ради розпочато прийом та розгляд документів для отримання дозволів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами відповідно до погодженого та затвердженого Регламенту (інформаційної картки). Також зазначив, що до Департаменту екології та природних ресурсів облдержадміністрації не зверталось ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Еконіс-Центр» щодо надання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами ТОВ «ЮС-ЛТД».

Згідно ч. 5 ст. 4 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», повне або часткове зупинення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг допускається за постановою адміністративного суду, ухваленою за результатами розгляду позову органу державного нагляду (контролю) щодо застосування заходів реагування.

Статтею 50 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», передбачено, що діяльність фізичних та юридичних осіб, що завдає шкоду навколишньому природному середовищу, може бути припинена за рішенням суду.

Суд не приймає до уваги доводи відповідача про те, що Товариством з обмеженою відповідальністю немає можливості отримати дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря, оскільки територіальні органи Міністерства охорони навколишнього природного середовища ліквідовано, а нові ще не запрацювали, оскільки відповідач за весь час здійснення своєї діяльності не мав вищезазначеного дозволу.

Згідно з частиною першою статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

Враховуючи вищенаведені обставини, суд дійшов висновку, що позовні вимоги щодо тимчасової заборони (зупинки) діяльності з експлуатації джерел утворення викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря без дозволу на викиди забруднюючих речовин а атмосферне повітря Товариства з обмеженою відповідальністю «ЮС-ЛТД», що знаходиться за адресою: вул. Комісара Крилова, 21-К, 23-А, м. Дніпропетровськ, 49000; юридична адреса: вул. Коксова, 12, м. Дніпропетровськ, 49017, код ЄДРПОУ 33183468, обґрунтовані, підтверджуються наявними матеріалами справи, а тому підлягають задоволенню.

Щодо заявлених позовних вимог про тимчасову заборону (зупинення) діяльності щодо утворення та розміщення відходів без ліміту на утворення та розміщення відходів Товариства з обмеженою відповідальністю «ЮС-ЛТД», суд вважає їх такими, що не підлягають задоволенню, з огляду на наступне.

Статтею 37 Закону України «Про відходи» визначено, що державний контроль у сфері поводження з відходами здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань контролю у сфері житлово-комунального господарства, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері санітарного та епідемічного благополуччя населення, інші органи виконавчої влади.

Відповідно до п.«а» ч. 1 ст. 32 Закону України «Про відходи» заборонено вести будь-яку господарську діяльність, пов'язану з утворенням відходів, без одержання від уповноважених органів виконавчої влади у сфері поводження з відходами лімітів на обсяги утворення та розміщення відходів.

Статтею 55 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» встановлено, що суб'єкти права власності на відходи повинні вживати ефективних заходів для зменшення обсягів утворення відходів, а також для їх утилізації, знешкодження або розміщення.

Розміщення відходів дозволяється лише за наявності спеціального дозволу на визначених місцевими радами територіях у межах установлених лімітів з додержанням санітарних і екологічних норм способом, що забезпечує можливість їх подальшого використання як вторинної сировини і безпеку для навколишнього природного середовища та здоров'я людей.

Постановою Кабінету Міністрів України від 03.08.1998 № 1218 затверджено Порядок розроблення, затвердження і перегляду лімітів на утворення та розміщення відходів (далі - Порядок).

Пунктами 10, 11 цього Порядку передбачено, що Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації за поданням райдержадміністрацій до 1 лютого поточного року визначають перелік власників відходів, яким необхідно одержати ліміти на утворення та розміщення відходів на наступний рік (крім власників, які звільняються від одержання таких лімітів). Мінприроди, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації до 1 березня поточного року надсилають на адреси власників відходів повідомлення про необхідність подання на погодження проектів лімітів на утворення та розміщення відходів на наступний рік.

Як зазначив відповідач, на адресу ТОВ «ЮС-ЛТД» не направлялися повідомлення про необхідність подання погодження проектів лімітів на утворення та розміщення відходів.

Пунктом 8 вказаного Порядку визначено, що до категорії власників, які звільняються від одержання лімітів на утворення та розміщення відходів, належать зокрема власники відходів, які не підлягають включенню до реєстру об'єктів утворення, оброблення та утилізації відходів відповідно постанови Кабінету Міністрів України від 31 серпня 1998 року № 1360 «Про затвердження Порядку ведення реєстру об'єктів утворення, оброблення та утилізації відходів».

Згідно пункту 8 Порядку ведення реєстру об'єктів утворення, оброблення та утилізації відходів, критерієм включення об'єктів утворення відходів (далі - ОУВ) до реєстру є показник загального утворення відходів (далі - Пзув), який розраховується за формулою:

Пзув = 5000 х м1 + 500 х м2 + 50 х м3 + 1 х м 4,

де м1, м2, м3, м4 - умовні одиниці, значення яких дорівнюють кількості утворених на ОУВ відходів за класами небезпеки (1, 2, 3, 4 класи відповідно).

До реєстру включаються об'єкти, для яких показник загального утворення відходів перевищує граничне значення (Пгз), що дорівнює 1000 умовних одиниць на рік.

Критерієм включення об'єктів оброблення та утилізації відходів (далі - ООУВ) до реєстру є показник загального обсягу оброблення чи утилізації відходів, який не може бути меншим 100 тонн на рік.

Відповідно до інвентаризації джерел утворення промислових та побутових відходів ТОВ «ЮС-ЛТД», розробленої ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Еконіс -Центр», показник загального утворення відходів по підприємству ТОВ «ЮС-ЛТД» складає 99,14 т/рік, що виключає необхідність підприємства відповідача відповідно до норм чинного законодавства отримувати ліміт на утворення та розміщення відходів.

Враховуючи вищевикладене, виходячи із системного аналізу положень чинного законодавства України та наданих сторонами доказів, суд дійшов висновку, що позовні вимоги щодо тимчасової заборони (зупинення) діяльності щодо утворення та розміщення відходів без ліміту на утворення та розміщення відходів Товариства з обмеженою відповідальністю «ЮС-ЛТД», що знаходиться за адресою: вул. Комісара Крилова, 21-К, 23-А, м. Дніпропетровськ, 49000; юридична адреса: вул. Коксова, 12, м. Дніпропетровськ, 49017, код ЄДРПОУ 33183468, є необґрунтованими та не підлягають задоволенню судом.

Відповідно до ч. 4 ст. 94 Кодексу адміністративного судочинства України, у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.

Керуючись ст. ст. 8, 10, 11, 12, 18, 69, 94, 128, 158-163, 167, 183-6, 186 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов Державної екологічної інспекції у Дніпропетровській області до Товариства з обмеженою відповідальністю «ЮС-ЛТД» про тимчасову заборону (зупинення) діяльності задовольнити частково.

Тимчасово заборонити (зупинити) діяльність Товариства з обмеженою відповідальністю «ЮС- ЛТД» з експлуатації джерел утворення викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря без дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря (код ЄДРПОУ 33183468, 49000, Дніпропетровська область, м. Дніпропетровськ, вул. Комісара Крилова, 21-К, 23-А; юридична адреса: 49017, Дніпропетровська область, м. Дніпропетровськ, вул. Коксова, 12).

В задоволенні решти заявлених позовних вимог відмовити.

Постанова підлягає негайному виконанню.

Постанова суду може бути оскаржена до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду шляхом подання апеляційної скарги через Дніпропетровський окружний адміністративний суд з одночасним направленням копії апеляційної скарги особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі складення постанови у повному обсязі, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

У разі якщо справа розглядалась судом за місцезнаходженням суб'єкта владних повноважень і він не був присутній у судовому засіданні під час проголошення судового рішення, але його було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо у суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Постанова суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Повний текст постанови складено 27 грудня 2013 року.

Суддя О.В. Царікова

Дата ухвалення рішення23.12.2013
Оприлюднено21.02.2014
Номер документу37234172
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —804/13279/13-а

Ухвала від 05.12.2013

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Царікова Олена Василівна

Ухвала від 16.12.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Чумаченко Т.А.

Ухвала від 28.10.2014

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Добродняк І.Ю.

Ухвала від 20.02.2014

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Царікова Олена Василівна

Ухвала від 20.02.2014

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Царікова Олена Василівна

Постанова від 23.12.2013

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Царікова Олена Василівна

Ухвала від 17.02.2014

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Царікова Олена Василівна

Постанова від 23.12.2013

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Царікова Олена Василівна

Ухвала від 05.12.2013

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Царікова Олена Василівна

Ухвала від 25.11.2013

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Царікова Олена Василівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні