Постанова
від 18.02.2014 по справі 904/8554/13
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

cpg1251

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

18.02.2014 року Справа № 904/8554/13

Дніпропетровський апеляційний господарський суд у складі колегії суддів: головуючого судді : Пархоменко Н.В. (доповідач)

суддів: Коваль Л.А, Чередка А.Є.

при секретарі судового засідання: Губенко Ю.Е

представники сторін в судове засідання не з'явились , про час та місце розгляду справи повідомлені належним чином.

розглянувши матеріали апеляційної скарги Публічного акціонерного товариства "Дніпродзержинська теплоелектроцентраль" на рішення господарського суду Дніпропетровської області від 03.12.2013р. у справі №904/8554/13

за позовом Дніпродзержинської міської ради Дніпропетровської області,

м. Дніпродзержинськ, Дніпропетровської обл.

до Публічного акціонерного товариства "Дніпродзержинська теплоелектроцентраль",

м. Дніпродзержинськ, Дніпропетровської обл.

про внесення змін до договору оренди земельної ділянки

ВСТАНОВИВ:

У листопаді 2013 року Дніпродзержинська міська рада Дніпропетровської області звернулась до господарського суду з позовом до Публічного акціонерного товариства "Дніпродзержинська теплоелектроцентраль" в якому просила суд внести зміні до пунктів 1.4., 3.1. Договору оренди земельної ділянки від 11.02.2004р. (державна реєстрація від 16.02.2004р. № 01241), укладеного між Дніпродзержинською міською радою та Публічним акціонерним товариством "Дніпродзержинська теплоелектроцентраль", виклавши їх в наступній редакції:

"п. 1.4. Нормативна грошова оцінка земельної ділянки станом на 08.09.2011р. становить 36 904 778,55 грн.".

"п. 3.1. Орендна плата вноситься Орендарем виключно у грошовій формі на рахунок місцевого бюджету у розмірі 1 107 143,37 грн/рік без ПДВ, а з урахуванням пільги у розмірі 775 000,35 грн/рік без ПДВ, яка застосовується на умовах, визначених рішенням Дніпродзержинської міської ради від 25.06.2012р. № 475-24-VI "Про плату за землю".

Рішенням господарського суду Дніпропетровської області від 03.12.2013р. у справі № 904/8554/13 позовні вимоги задоволені частково.

Внесені зміні до пунктів 1.4., 3.1. Договору оренди земельної ділянки від 11.02.2004р. (державна реєстрація від 16.02.2004р. № 01241), укладеного між Дніпродзержинською міською радою та Публічним акціонерним товариством "Дніпродзержинська теплоелектроцентраль", виклавши їх в наступній редакції:

"п. 1.4. Нормативна грошова оцінка земельної ділянки станом на 07.09.2011р. становить 36 904 778,55 грн.".

"п. 3.1. Орендна плата вноситься Орендарем виключно у грошовій формі на рахунок місцевого бюджету у розмірі 1 107 143,37 грн/рік без ПДВ, а з урахуванням пільг у розмірі 775 000,35 грн/рік без ПДВ, яка застосовується на умовах, визначених рішенням Дніпродзержинської міської ради від 25.06.2012р. № 475-24-VI "Про плату за землю".

Стягнуто з Публічного акціонерного товариства "Дніпродзержинська теплоелектроцентраль" на користь Дніпродзержинської міської ради Дніпропетровської області 1 147, 00 грн. судового збору. В решті позову відмовлено.

Рішення суду першої інстанції мотивовано зміною мінімального розміру орендної плати за землю на законодавчому рівні, зміною розміру нормативної грошової оцінки спірної земельної ділянки, встановлення рішенням Дніпродзержинської міської ради від 25.06.2012р. № 475-24/ VІ коефіцієнту для розрахунку річної орендної плати за земельні ділянки, розпорядниками яких є міська рада, на рівні трикратного розміру земельного податку, а також пільги із земельного податку у відсотковому еквіваленті від суми, що зараховується до місцевого бюджету, з урахуванням того, що наведене рішення передбачає визначати розмір річної орендної плати у місті у співвідношенні до земельного податку з урахуванням встановленої пільги, та з обставин недосягнення сторонами договору згоди з питання внесення змін до договору щодо його істотних умов, а саме розміру річної орендної плати за землю, у позасудовому порядку.

Не погодившись із зазначеним рішенням, Публічне акціонерне товариство "Дніпродзержинська теплоелектроцентраль" звернулось з апеляційною скаргою, в якій просить рішення господарського суду Дніпропетровської області від 03.12.2013р. у справі №904/8554/13 скасувати та винести нове рішення, яким в задоволені позовних вимог відмовити. Скаржник вважає, що рішення підлягає скасуванню через порушення норм матеріального та процесуального права. В обґрунтування апеляційної скарги ПАТ "Дніпродзержинська теплоелектроцентраль" посилається на ті підстави, що позивач не мав права на звернення до суду без попереднього письмового повідомлення відповідача про зміну умов Договору оренди земельної ділянки. Вважають, що міською радою порушені приписи частини 2 статті 188 Господарського кодексу України, щодо надіслання пропозицій про внесення змін до Договору оренди земельної ділянки. Про необхідність внесення змін до Договору ПАТ "Дніпродзержинська теплоелектроцентраль" дізналась лише після отримання копії позовної заяви. На думку відповідача, до спірних правовідносин повинна застосовуватись частина 2 статті 652 Цивільного кодексу України, однак сукупність умов, передбачених цією правовою нормою, які дозволяли б внести зміни до договору за рішенням суду на вимогу заінтересованої сторони, відсутня.

Ухвалою Дніпропетровського апеляційного господарського суду від 26.12.2013р. апеляційна скарга була прийнята до розгляду колегією суду у складі головуючий суддя Пархоменко Н.В. ( доповідач ), суддів: Коваль Л.А., Чередка А.Є., розгляд скарги було призначено на 28.01.2014р.

У судове засідання 28.01.2014р., 18.02.2014р. сторони не з'явились, були належним чином повідомлені про день та час розгляду справи, про що свідчать рекомендовані поштові повідомлення які знаходяться в матеріалах справи.

Від Дніпродзержинської міської ради 06.02.2014р. до канцелярії Дніпропетровського апеляційного господарського суду надійшов відзив на апеляційну скаргу (вх. № 839/14).

В якому позивач заперечив проти задоволення апеляційної скарги. Позивач зазначає, що надсилання відповідачу пропозицій про внесення змін до спірного договору оренди є виключно правом, а не обов'язком позивача, тому недотримання позивачем вимог частини 2 статті 188 Господарського кодексу України щодо обов'язку надсилання іншій стороні пропозицій про зміну умов договору оренди земельної ділянки не позбавляє його права звернутися до суду з позовом до відповідача про зміну умов договору. Просять розглянути справу без участі представника міської ради.

Суд відкладав розгляд справи з 28.01.2014р. на 18.02.2014р.

У судовому засіданні 18.02.2014р. оголошено вступну та резолютивну частини постанови.

Дослідивши матеріали справи, апеляційний господарський суд вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню в силу наступного.

Як вбачається з матеріалів справи, 11.02.2004р. Дніпродзержинська міська рада (орендодавець) та Відкрите акціонерне товариство "Дніпродзержинська теплоелектроцентраль" (орендар), яке перейменовано у Публічне акціонерне товариство "Дніпродзержинська теплоелектроцентраль" уклали Договір оренди земельної ділянки (далі - Договір), за умовами якого (пункт 1.1.) орендодавець надає, а орендар приймає у строкове платне користування земельну ділянку площею 15,6443га, що знаходиться за адресою: м. Дніпродзержинськ, вул. Радянська,2,(кадастровий номер 1210400000:02:004:0067), згідно з планом земельної ділянки, що додається.

Державна реєстрація Договору проведена 16.02.2004р. за № 01241.

Підставою для надання земельної ділянки в оренду є рішення Дніпродзержинської міської ради від 19.12.2003р. № 264-11/ХХ1У (пункт 1.2. Договору).

Згідно пункту 1.3 Категорія земельної ділянки: землі по виробництву та розподіленню електроенергії ( 1.10.3).

Грошова оцінка земельної ділянки на момент укладення цього договору становить 15679173грн.

Відповідно до пункту 1.5. Договору в оренду передається земельна ділянка з метою несільськогосподарського використання для фактичного розміщення виробничих будівель - 15,6443га, з яких : розміщення залізниці-1,9198га; розміщення будівель та споруд-5,3176га; під проходами, проїздами, площадками-2,6795 га; розміщення зелених насаджень-5, 7274га .

Договір укладено на строк до 19.12.2013р. (пункт 2.1. Договору).

Актом приймання-передачі від 16.02.2004р. підтверджується передача позивачем відповідачу в оренду передбаченої Договором земельної ділянки.

Пункт 4.1. Договору в редакції додаткової угоди від 02.02.2010р. (державна реєстрація від 02.02.2010р. за № 2110) передбачає, що орендна плата вноситься орендарем виключно у грошовій формі в розмірі 10 375,16 грн./рік без ПДВ, що становить 39197,93 грн./міс без ПДВ, і вноситься на рахунок місцевого бюджету.

Орендна плата сплачується за базовий податковий (звітний) період, який дорівнює календарному місяцю, щомісячно протягом 30 календарних днів, наступних за останнім календарним днем базового податкового (звітного) періоду (пункт 4.3. Договору).

Відповідно до пункту 4.4. Договору розмір орендної плати щорічно переглядається у випадках і з моменту: зміни умов господарювання, передбачених Договором; підвищення цін, тарифів тощо, у тому числі внаслідок інфляційних процесів; збільшення розміру ставки земельного податку; погіршення стану орендованої земельної ділянки не з вини орендаря, що підтверджено документами; в інших випадках, передбачених законодавчими актами України.

Згідно з пунктом 8.1. Договору зміна його умов здійснюється за взаємною згодою сторін.

У разі недосягнення згоди щодо зміни умов Договору спір вирішується у судовому порядку (пункт 8.6.Договору).

Статтею 288 Податкового кодексу України, який набрав чинності з 01.01.2011р., встановлено, що підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки.

Згідно з пунктом 288.4., підпунктами 288.5.1., 288.5.2. пункту 288.5. статті 288 Податкового кодексу України розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем. Розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою: для земель сільськогосподарського призначення - розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом, для інших категорій земель - трикратного розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом, та не може перевищувати: а) для земельних ділянок, наданих для розміщення, будівництва, обслуговування та експлуатації об'єктів енергетики, які виробляють електричну енергію з відновлюваних джерел енергії, включаючи технологічну інфраструктуру таких об'єктів (виробничі приміщення, бази, розподільчі пункти (пристрої), електричні підстанції, електричні мережі), - 3 відсотки нормативної грошової оцінки; б) для земельних ділянок, які перебувають у державній або комунальній власності та надані для будівництва та/або експлуатації аеродромів - чотирикратний розмір земельного податку, що встановлюється цим розділом; в) для інших земельних ділянок, наданих в оренду, - 12 відсотків нормативної грошової оцінки.

Законом України від 02.12.2010р. № 2756-VI "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв'язку з прийняттям Податкового кодексу України", який набрав чинності з дня набрання чинності Податковим кодексом України, до частини другої статті 21 Закону України "Про оренду землі" внесені зміни, в силу яких розмір, форма і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України).

Таким чином, Податковий кодекс України встановлює не конкретний розмір орендної плати за землю, який має бути зазначений у договорі оренди, а лише порядок її визначення та граничні розміри орендної плати.

Приписами статті 144 Конституції України передбачено, що органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов'язковими до виконання на відповідній території.

У разі прийняття уповноваженим органом рішення про внесення змін до ставок орендної плати за землю та затвердження нових коефіцієнтів, що використовуються для розрахунку орендної плати за земельні ділянки, такі обставини можуть не братися судом до уваги лише у разі скасування відповідного рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування у встановленому законом порядку (пункт 2.19. постанови пленуму Вищого господарського суду України від 17.05.2011р. № 6 "Про деякі питання практики розгляду справ у спорах, що виникають із земельних відносин" з подальшими змінами).

Рішенням Дніпродзержинської міської ради від 15.12.2010р. № 07-02/VI "Про затвердження нормативної грошової оцінки земель міста Дніпродзержинськ" затверджено технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель міста Дніпродзержинськ, виконану приватним підприємством "Лада", та введено її в дію з 01.07.2011р. (пункт 1 рішення).

Пунктом 2 вказаного рішення передбачено, що для визначення плати за землю базова вартість 1 квадратного метра земель міста у розмірі 202,37 грн. підлягає застосуванню з 01.07.2011р.

Згідно з підпунктом 3.1. пункту 3 цього ж рішення Дніпродзержинської міської ради землекористувачам необхідно одержати в управлінні Держкомзему у м. Дніпродзержинськ Дніпропетровської області довідки про визначення нормативної грошової оцінки земельних ділянок, які знаходяться в їх користуванні (власності), та надати їх до управління земельних відносин міської ради для підготовки документів щодо перегляду річної орендної плати в чинних договорах оренди земельних ділянок.

Відповідно до витягу № 6393 від 08.09.2011р. з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, складеного Управлінням Держкомзему у м. Дніпродзержинськ Дніпропетровської області на замовлення Публічного акціонерного товариства "Дніпродзержинська теплоелектроцентраль", нормативна грошова оцінка земельної ділянки, розташованої за адресою: м. Дніпродзержинськ, вул. Радянська,2, площа якої становить 15.6443 га, економіко-планувальна зона/оціночний квартал: 152/152, станом на 07.09.2011р. становить 36 904 778,55грн.

Також, пунктами 1 та 2 рішення Дніпродзержинської міської ради від 25.06.2012р. № 475-24/VI "Про плату за землю" встановлено коефіцієнт для розрахунку річної орендної плати за земельні ділянки, розпорядниками яких є Дніпродзержинська міська рада, на рівні трикратного розміру земельного податку, який підлягає застосуванню для відповідного розрахунку з 01.07.2012р.

Окрім того, пунктом 3 цього ж рішення з 01.07.2012р. до 31.12.2013р. встановлено пільгу із земельного податку у відсотковому еквіваленті від суми, що зараховується до місцевого бюджету, згідно з додатком.

Згідно з пунктом 4 рішення Дніпродзержинської міської ради від 25.06.2012р. № 475-24/VI "Про плату за землю" міська рада вирішила визначати розмір річної орендної плати у місті у співвідношенні до земельного податку з урахуванням пільги, встановленої цим рішенням.

Відповідно до додатку до рішення Дніпродзержинської міської ради від 25.06.2012р. № 475-24/VI пільга із земельного податку у відсотковому еквіваленті від суми, що зараховується до місцевого бюджету, встановлена з 01.07.2012р. до 31.12.2013р., а розмір відсоткового еквіваленту залежить від економіко-планувальної зони, до якої відноситься земельна ділянка, та категорії земель за функцією використання.

Для спірної орендованої відповідачем на підставі Договору земельної ділянки така пільга із земельного податку становить 30% від суми, що зараховується до місцевого бюджету.

Відповідно до частини 1 статті 651 Цивільного кодексу України зміна договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом.

Відповідно до частини другої статті 651 Цивільного кодексу України договір може бути змінено за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом.

Як зазначалося вище, на законодавчому рівні змінено розмір мінімальної річної орендної плати, річна сума платежу не може бути меншою для інших категорій земель - трикратного розміру земельного податку, що встановлюється Податковим кодексом України.

Також, рішенням Дніпродзержинської міської ради від 15.12.2010р. № 07-02/VI затверджено нову технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель міста Дніпродзержинськ, а рішенням ради від 25.06.2012р. № 475-24/VI встановлено коефіцієнт для розрахунку річної орендної плати за земельні ділянки, розпорядниками яких є Дніпродзержинська міська рада, на рівні трикратного розміру земельного податку, та встановлено пільгу із земельного податку у відсотковому еквіваленті від суми, що зараховується до місцевого бюджету.

Згідно зі статтею 632 Цивільного кодексу України ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін. У випадках, встановлених законом, застосовуються ціни (тарифи, ставки тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування.

Статтею 30 Закону України "Про оренду землі" передбачено, що зміна умов договору оренди землі здійснюється за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі спір вирішується в судовому порядку.

Такі ж положення щодо зміни умов Договору сторонами включені до пункту 8.6. Договору.

Отже, нормами чинного законодавства передбачено можливість зміни умов Договору за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у випадках, встановлених договором або законом. Оскільки умовами спірного Договору (пунктом 3.3.) передбачено перегляд розміру орендної плати у випадку, зокрема, збільшення розміру ставки земельного податку, підвищення цін, тарифів тощо, а орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності є регульованою ціною, законодавча зміна граничного розміру цієї плати та відповідні рішення органу місцевого самоврядування є підставою для перегляду розміру орендної плати, встановленого умовами Договору.

Позивач в порядку, встановленому ст. 188 Господарського кодексу України, не звертався до відповідача з пропозицією про внесення змін до Договору в частині визначення розміру річної орендної плати, не направляв відповідачу проект змін до Договору.

Разом з тим, 22.07.2011р., вих. № 01-14 вих/26 ( а.с.20) позивач звертався до відповідача з листом, у якому наведена вимога отримати довідку про нормативну грошову оцінку земельної ділянки та звернутися до управління земельних відносин міської ради для переукладення договорів оренди земельних ділянок.

Надсилання відповідачеві пропозицій щодо внесення змін до договору оренди є правом, а не обов'язком позивача, тому недотримання останнім вимог частини другої статті 188 Господарського кодексу України щодо надсилання іншій стороні пропозицій про зміну умов договору не позбавляє його права звернутися до господарського суду з позовом про зміну умов договору.

Зазначене узгоджується з правовою позицією Вищого господарського суду України, наведеною у абзаці 4 пункту 2.19. постанови пленуму Вищого господарського суду України від 17.05.2011р. № 6 "Про деякі питання практики розгляду справ у спорах, що виникають із земельних відносин" з подальшими змінами, а також правовою позицією Верховного Суду України, викладеною у постанові Верховного Суду України від 20.11.2012р., прийнятій за наслідками перегляду постанови Вищого господарського суду України від 26.06.2012р. у справі № 28/5005/640/2012.

Наведеним вище спростовуються доводи відповідача щодо недотримання позивачем визначеного статтею 188 Господарського кодексу України порядку внесення змін до договору та заперечення відповідача, що ґрунтуються на положеннях частини 2 статті 652 Цивільного кодексу України.

Також, господарським судом першої інстанції встановлено, що згоди про внесення змін до Договору щодо розміру орендної плати, який би відповідав вимогам законодавства та рішенню міської ради від 25.06.2012р. № 475-24/VI, на дату прийняття рішення у справі позивач з відповідачем у позасудовому порядку не досягли.

Відсутність такої згоди не спростована і при розгляді справи судом апеляційної інстанції, оскільки відповідні зміни до Договору в позасудовому порядку не внесені (відповідні докази в матеріалах справи відсутні).

Згідно з підпунктом 271.1.1. пункту 271.1. статті 271 Податкового кодексу України нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного відповідно до порядку, встановленого цим розділом, є базою оподаткування податком за землю.

У відсотках від нормативної грошової оцінки земельної ділянки встановлюється ставка податку за землю, з урахуванням кратності якого визначається мінімальний та максимальний розмір орендної плати.

Оскільки розмір орендної плати за землю визначається з урахуванням нормативної грошової оцінки земельної ділянки, нормативна грошова оцінка переданої в оренду спірної земельної ділянки змінилась, підлягають перегляду і відповідні умови Договору.

Розмір річної орендної плати, про внесення змін до Договору щодо якого заявлено позов, визначений позивачем з урахуванням чинного законодавства, рішень Дніпродзержинської міської ради від 15.12.2010р. № 07-02/VI, від 25.06.2012р. № 475-24/VI та розрахований виходячи з нормативної грошової оцінки спірної земельної ділянки - 36904778,55 грн., підтвердженої виданим Управлінням Держкомзему у м. Дніпродзержинськ Дніпропетровської області витягом з технічної документації про нормативну грошову оцінку цієї земельної ділянки № 6393 від 08.09.2011р., у трикратному розмірі земельного податку, встановленого Податковим кодексом України (математична формула: 36904778,55 грн . х 1% = 369047,79грн. х 3 = 1107143,37 грн.) та з урахуванням пільги 30%, яка діє до 31.12.2013р. (369047,79грн.- 30% = 258333,45 грн. х 3 = 775000,35грн./рік) - річна орендна плата.

Таким чином, розмір річної орендної плати становить 775 000,35грн./рік , а без пільги 1 107 143,37грн./рік.

За наведеного, місцевий господарський суд дійшов правомірного висновку щодо наявності підстав для внесення змін до Договору щодо розміру нормативної грошової оцінки земельної ділянки та розміру річної орендної плати, яка визначена з урахуванням чинного законодавства та рішень органу місцевого самоврядування.

Суд першої інстанції задовольнив вимоги частково, зокрема, шляхом викладення пункту 1.4. Договору в наступній редакції: "Нормативна грошова оцінка земельної ділянки станом на 07.09.2011р. становить 36 904 778,55 грн.", та викладення пункту 3.1. Договору, в редакції, яка запропонована позивачем. Частково задовольняючи позовні вимоги, суд виходив з того, що згідно наданого витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки (а.с. 18), оцінка земельної ділянки яка є предметом Договору оренди, визначена саме станом на 07.09.2011р., а не станом на 08.09.2011р. як визначено в запропонованій Позивачем редакції пункта 1.4.Договору.

Апеляційний суд вважає, що згідно наданого витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки (а.с. 18), оцінка земельної ділянки визначена станом на 07.09.2011р., а витяг від 08.09.2011р., тобто нормативно грошова оцінка становить 36 904 778,55 грн. як станом на 07.09.2011р. так і станом на 08.09.2011р., але це не впливає на суть прийнятого рішення і не є підставою для зміни рішення.

Таким чином, враховуючи зазначене вище, апеляційний господарський суд не вбачає підстав, передбачених статтею 104 ГПК України, для зміни або скасування рішення суду першої інстанції та, відповідно, підстав для задоволення апеляційної скарги.

Судові витрати за подання апеляційної скарги відповідно до статті 49 Господарського процесуального кодексу України відносяться на відповідача.

Керуючись статтями 99, 101, 103, 105 Господарського процесуального кодексу України, апеляційний господарський суд -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Публічного акціонерного товариства "Дніпродзержинська теплоелектроцентраль" на рішення господарського суду Дніпропетровської області від 03.12.2013 року у справі № 904/8554/13 залишити без задоволення.

Рішення господарського суду Дніпропетровської області від 03.12.2013р. року у справі № 904/8554/13 залишити без змін.

Повний текст постанови

складений 24.02.2014р.

Головуючий суддя Н.В. Пархоменко

Суддя Л.А. Коваль

Суддя А.Є. Чередко

СудДніпропетровський апеляційний господарський суд
Дата ухвалення рішення18.02.2014
Оприлюднено25.02.2014
Номер документу37292636
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —904/8554/13

Постанова від 18.02.2014

Господарське

Дніпропетровський апеляційний господарський суд

Пархоменко Наталія Володимирівна

Ухвала від 26.12.2013

Господарське

Дніпропетровський апеляційний господарський суд

Пархоменко Наталія Володимирівна

Рішення від 03.12.2013

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Ліпинський Олександр Вікторович

Ухвала від 05.11.2013

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Ліпинський Олександр Вікторович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні