Копія
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА СЕВАСТОПОЛЯ
ПОСТАНОВА
Іменем України
03 лютого 2014 року Справа № 827/2724/13-а
Окружний адміністративний суд міста Севастополя у складі:
головуючого судді - Прохорчук О.В.;
секретар судового засідання - Олійник С.О.,
за участю представників:
позивача: Мокану Володимир Федорович, голова правління, наказ № 1 від 22.07.2007,
Потапова Олена Леонтіївна, довіреність № 51/11 від 28.08.2013,
Голуб Григорій Миколайович, довіреність № 2708/2013 від 27.08.2013;
відповідача - Коваленко Нателла Вадимівна, довіреність № 7/27-1 від 08.01.2014,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду в місті Севастополі адміністративну справу за позовом Обслуговуючого кооперативу "Риболовно-любительський кооператив "Дельфін" до Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у місті Севастополі про визнання протиправними та скасування наказу та приписів, зобов'язання вчинити певні дії,
ВСТАНОВИВ:
Обслуговуючий кооператив "Риболовно-любительський кооператив "Дельфін" звернувся до суду з адміністративним позовом до Окружного адміністративного суду міста Севастополя з позовом до Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у місті Севастополі, в якому, з урахуванням заяви про доповнення позовних вимог від 25.11.2013, просить: визнати протиправним та скасувати наказ Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у місті Севастополі "Щодо скасування реєстрації" № 42-од від 09.10.2013; визнати протиправним та скасувати припис Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у місті Севастополі про зупинення підготовчих та будівельних робіт, які не відповідають законодавству, будівельним нормам, державним стандартам і правилам, архітектурним вимогам, затвердженим проектним рішенням, технічним умовам та іншим нормативно-правовим актам, виконуються без повідомлення, реєстрації декларації про початок їх виконання або без отримання дозволу на виконання будівельних робіт № 929-1504/п від 29.10.2013; визнати протиправним та скасувати припис Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у місті Севастополі про зупинення підготовчих та будівельних робіт, які не відповідають законодавству, будівельним нормам, державним стандартам і правилам, архітектурним вимогам, затвердженим проектним рішенням, технічним умовам та іншим нормативно-правовим актам, виконуються без повідомлення, реєстрації декларації про початок їх виконання або без отримання дозволу на виконання будівельних робіт № 879-1504/ю від 22.10.2013; зобов'язати Інспекцію державного архітектурно-будівельного контролю у місті Севастополі вчинити дії з подання до Державної архітектурно-будівельної інспекції України інформації про поновлення реєстрації декларації про початок виконання будівельних робіт № СТ 08311008719 від 23.06.2011 з реконструкції боксів господарсько-побутового призначення з приміщеннями для відпочинку та берегоукріплювальними спорудами за адресою: місто Севастополь, вул.Льотчиків, 3, для внесення відповідних відомостей до Єдиного електронного реєстру; зобов'язати Інспекцію державного архітектурно-будівельного контролю у місті Севастополі вчинити дії з повідомлення Гагарінської районної державної адміністрації міста Севастополя про поновлення реєстрації декларації про початок виконання будівельних робіт Обслуговуючим кооперативом "Риболовно-любительський кооператив "Дельфін".
Позов мотивовано порушенням відповідачем вимог Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", що призвело до протиправного скасування реєстрації декларації від 23.06.2011 № СТ 08311008719 про початок виконання будівельних робіт та прийняття оскаржуваних приписів.
Представники позивача у ході судового розгляду справи підтримали позовні вимоги у повному обсязі та наполягали на їх задоволенні. Зазначили, що кооперативом були розроблені всі необхідні документи для здійснення реконструкції боксів господарсько-побутового призначення з приміщеннями для відпочинку та берегоукріплювальними спорудами, які узгоджені та затверджені у передбаченому законодавством порядку.
Представник відповідача позовні вимоги не визнав з підстав, зазначених у письмових запереченнях на позов.
Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення представників сторін, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд дійшов висновку про задоволення позову з наступних підстав.
Обслуговуючий кооператив "Риболовно-любительський кооператив "Дельфін" зареєстрований в якості юридичної особи Гагарінською районною державною адміністрацією у місті Севастополі 06.11.2007 за № 1 076 102 0000 002628.
Судом встановлено, що позивач здійснює реконструкцію боксів господарсько-побутового призначення з приміщеннями для відпочинку та берегоукріплювальними спорудами за адресою: місто Севастополь, вул.Льотчиків, 3.
У 2011 році Обслуговуючим кооперативом "Риболовно-любительський кооператив "Дельфін" отримані містобудівні умови та обмеження на реконструкцію боксів господарсько-побутового призначення з приміщеннями для відпочинку та берегоукріплювальними спорудами за адресою: місто Севастополь, вул.Льотчиків, 3, узгоджені виконуючим обов'язки начальника Управління містобудування та архітектури Севастопольської міської державної адміністрації.
23.06.2011 Інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю у місті Севастополі за № СТ 08311008719 була зареєстрована декларація про початок виконання будівельних робіт.
24.09.2013 виконуючим обов'язки прокурора міста Севастополя супровідним листом за вихідним № 07/2-287 вих-13 до Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у місті Севастополі направлено для розгляду подання Севастопольської прокуратури з нагляду за додержанням законів у транспортній сфері про усунення порушень містобудівного та земельного законодавства України, причин та умов, що їм сприяли від 23.08.2013 № 49-1391 вих.-13 з вимогою вжити заходів щодо усунення виявлених порушень закону шляхом скасування реєстрації декларації про початок виконання будівельних робіт № СТ 08311008719 від 23.06.2011, поданої Обслуговуючим кооперативом "Риболовно-любительський кооператив "Дельфін".
Підставою для направлення подання стали результати проведеної перевірки, якою було встановлено, що Інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю у місті Севастополі було проведено реєстрацію декларації про початок будівельних робіт з порушенням вимог законодавства, оскільки в поданій позивачем декларації міститься інформація про наявність містобудівних умов та обмежень, які, відповідно до повідомлення начальника Управління містобудування і архітектури Севастопольської міської державної адміністрації від 19.07.2013, не видавались.
За результатом розгляду подання прокурора, наказом Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у місті Севастополі від 09.10.2013 № 42-од "Щодо скасування декларації" скасовано реєстрацію декларації про початок виконання будівельних робіт № СТ 08311008719 від 23.06.2011 на реконструкцію боксів господарсько-побутового призначення з приміщеннями для відпочинку та берегоукріплювальними спорудами за адресою: місто Севастополь, вул.Льотчиків, 3, поданої Обслуговуючим кооперативом "Риболовно-любительський кооператив "Дельфін".
Також вказаним наказом вирішено сектору дозвільних процедур та інформаційно-аналітичної роботи Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у місті Севастополі: подати до Державної архітектурно-будівельної інспекції України інформацію про скасування реєстрації декларації про початок виконання будівельних робіт № СТ 08311008719 від 23.06.2011 на реконструкцію боксів господарсько-побутового призначення з приміщеннями для відпочинку та берегоукріплювальними спорудами за адресою: місто Севастополь, вул.Льотчиків, 3, для внесення відповідних відомостей до Єдиного електронного реєстру; повідомити про скасування реєстрації декларації про початок будівельних робіт Обслуговуючим кооперативом "Риболовно-любительський кооператив "Дельфін", Гагарінську районну державну адміністрацію у місті Севастополі.
Крім цього наказано начальнику відділу контролю за будівництвом об'єктів, якістю будівельних матеріалів та державного ринкового нагляду провести перевірку зазначеного об'єкту будівництва та вжити відповідних заходів для притягнення правопорушників до відповідальності.
22.10.2013 за результатами позапланової перевірки, проведеної на об'єкті "Реконструкція боксів господарсько-побутового призначення з приміщеннями для відпочинку та берегоукріплювальними спорудами за адресою: місто Севастополь, вул.Льотчиків, 3", Інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю у місті Севастополі видано Обслуговуючому кооперативу "Риболовно-любительський кооператив "Дельфін" припис № 879-1504/ю про зупинення підготовчих та будівельних робіт, які не відповідають законодавству, будівельним нормам, державним стандартам і правилам, архітектурним вимогам, затвердженим проектним рішенням, технічним умовам та іншим нормативно-правовим актам, виконуються без повідомлення, реєстрації декларації про початок їх виконання або без отримання дозволу на виконання будівельних робіт з вимогою зупинити будівельні роботи негайно та усунути порушення у сфері містобудівної діяльності шляхом приведення відповідної документації до чинного законодавства або приведення території реконструкції боксів господарсько-побутового призначення з приміщеннями для відпочинку та берегоукріплювальними спорудами за адресою: місто Севастополь, вул.Льотчиків, 3 у вид, який вона мала до будівництва зазначених споруд шляхом добровільного знесення до 23.12.2013.
Також, 29.10.2013 за результатами позапланової перевірки, проведеної на об'єкті "Реконструкція боксів господарсько-побутового призначення з приміщеннями для відпочинку та берегоукріплювальними спорудами за адресою: місто Севастополь, вул.Льотчиків, 3", Інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю у місті Севастополі видано Мокану Володимиру Федоровичу - голові правління Обслуговуючого кооперативу "Риболовно-любительський кооператив "Дельфін" припис № 929-1504/п про зупинення підготовчих та будівельних робіт, які не відповідають законодавству, будівельним нормам, державним стандартам і правилам, архітектурним вимогам, затвердженим проектним рішенням, технічним умовам та іншим нормативно-правовим актам, виконуються без повідомлення, реєстрації декларації про початок їх виконання або без отримання дозволу на виконання будівельних робіт з вимогою зупинити будівельні роботи негайно та усунути порушення у сфері містобудівної діяльності шляхом приведення відповідної документації до чинного законодавства або приведення території реконструкції боксів господарсько-побутового призначення з приміщеннями для відпочинку та берегоукріплювальними спорудами за адресою: місто Севастополь, вул.Льотчиків, 3 у вид, який вона мала до будівництва зазначених споруд шляхом добровільного знесення до 23.12.2013.
Згідно зі статтею 9 Закону України "Про архітектурну діяльність" будівництво (нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт) об'єкта архітектури здійснюється відповідно до затвердженої проектної документації, державних стандартів, норм і правил у порядку, визначеному Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності".
Відповідно до частин 1, 5 статті 26 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" (у редакції від 19.05.2011) забудова територій здійснюється шляхом розміщення об'єктів будівництва. Суб'єкти містобудування зобов'язані додержуватися містобудівних умов та обмежень під час проектування і будівництва об'єктів. Проектування та будівництво об'єктів здійснюється власниками або користувачами земельних ділянок у такому порядку: 1) отримання замовником або проектувальником вихідних даних; 2) розроблення проектної документації та проведення у випадках, передбачених статтею 31 цього Закону, її експертизи; 3) затвердження проектної документації; 4) виконання підготовчих та будівельних робіт; 5) прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів; 6) реєстрація права власності на об'єкт містобудування.
Згідно з частинами 1-5, 9, 10 статті 29 цього Закону фізична або юридична особа, яка подала до виконавчого органу сільської, селищної, міської ради заяву про намір щодо забудови земельної ділянки, що перебуває у власності або користуванні такої особи, повинна одержати вихідні дані для проектування об'єкта будівництва.
Вихідні дані повинні міститися у повному обсязі в загальнодоступній містобудівній документації на місцевому рівні.
Основними складовими вихідних даних є: містобудівні умови та обмеження; завдання на проектування, що визначають обґрунтовані вимоги замовника до планувальних, архітектурних, інженерних і технологічних рішень та властивостей об'єкта містобудування, його основних параметрів, вартості та організації його будівництва і складаються з урахуванням містобудівних умов та обмежень, технічних умов.
Містобудівні умови та обмеження надаються відповідними спеціально уповноваженими органами містобудування та архітектури на безоплатній основі.
Перелік об'єктів будівництва, для проектування яких містобудівні умови та обмеження не надаються, визначає центральний орган виконавчої влади з питань будівництва, містобудування та архітектури.
Спеціально уповноважений орган містобудування та архітектури визначає відповідність намірів щодо забудови земельної ділянки вимогам містобудівної документації на місцевому рівні.
Склад, зміст, порядок надання містобудівних умов та обмежень визначаються центральним органом виконавчої влади з питань будівництва, містобудування та архітектури.
Вихідні дані є чинними до завершення будівництва об'єкта. Зміни до вихідних даних можуть вноситися тільки за згодою замовника.
Частинами 1-3 статті 34 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" встановлено, що замовник має право виконувати будівельні роботи після: 1) направлення замовником повідомлення про початок виконання будівельних робіт Державній архітектурно-будівельній інспекції або її територіальному органу (далі - інспекції державного архітектурно-будівельного контролю) за місцезнаходженням об'єкта будівництва - щодо об'єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта, які не потребують реєстрації декларації про початок виконання будівельних робіт або отримання дозволу на виконання будівельних робіт згідно з переліком об'єктів будівництва, затвердженим Кабінетом Міністрів України. Форма повідомлення про початок виконання будівельних робіт та порядок його подання визначаються Кабінетом Міністрів України; 2) реєстрації відповідною інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю декларації про початок виконання будівельних робіт - щодо об'єктів будівництва, що належать до I - III категорій складності; 3) видачі замовнику відповідною інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю дозволу на виконання будівельних робіт - щодо об'єктів будівництва, що належать до IV і V категорій складності.
Зазначені у частині першій цієї статті документи, що надають право на виконання будівельних робіт, є чинними до завершення будівництва.
Державна архітектурно-будівельна інспекція у порядку, визначеному центральним органом виконавчої влади з питань будівництва, містобудування та архітектури, веде єдиний реєстр отриманих повідомлень про початок виконання підготовчих будівельних робіт, зареєстрованих декларацій про початок виконання підготовчих і будівельних робіт, виданих дозволів на виконання будівельних робіт, зареєстрованих декларацій про готовність об'єкта до експлуатації та виданих сертифікатів, відмов у реєстрації таких декларацій та у видачі таких дозволів і сертифікатів, який формується на підставі інформації, поданої відповідними інспекціями державного архітектурно-будівельного контролю.
Згідно з частинами 1, 2, 7, 8 статті 36 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" право на виконання підготовчих робіт (якщо вони не були виконані раніше згідно з повідомленням або зареєстрованою декларацією про початок виконання підготовчих робіт) і будівельних робіт на об'єктах, що належать до I - III категорій складності, підключення об'єкта будівництва до інженерних мереж та споруд надається замовнику та генеральному підряднику чи підряднику (у разі якщо будівельні роботи виконуються без залучення субпідрядників) після реєстрації декларації про початок виконання будівельних робіт.
Реєстрацію декларації про початок виконання будівельних робіт проводять відповідні інспекції державного архітектурно-будівельного контролю на безоплатній основі протягом п'яти робочих днів з дня надходження декларації.
Виконувати будівельні роботи, підключати об'єкт будівництва до інженерних мереж та споруд без реєстрації зазначеної декларації забороняється.
За наявності зареєстрованої декларації про початок виконання будівельних робіт отримання замовником та генеральним підрядником чи підрядником (у разі якщо будівельні роботи виконуються без залучення субпідрядників) інших документів дозвільного характеру для виконання будівельних робіт та видалення зелених насаджень у межах будівельного майданчика не вимагається.
Замовник зобов'язаний протягом семи календарних днів з дня реєстрації декларації про початок виконання будівельних робіт або з дня набуття права на виконання будівельних робіт відповідно до частини п'ятої цієї статті письмово поінформувати виконавчий орган сільської, селищної, міської ради або місцеву державну адміністрацію за місцезнаходженням об'єкта будівництва про початок виконання будівельних робіт.
Замовник відповідно до закону несе відповідальність за повноту та достовірність даних, зазначених у поданій ним декларації про початок виконання будівельних робіт, та виконання будівельних робіт без зареєстрованої декларації.
Відповідно до частини 2 статті 39-1 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" у разі виявлення інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю факту подання недостовірних даних, наведених у надісланому повідомленні чи зареєстрованій декларації, які є підставою вважати об'єкт самочинним будівництвом, зокрема якщо він збудований або будується на земельній ділянці, що не була відведена для цієї мети, або без відповідного документа, який дає право виконувати будівельні роботи, чи належно затвердженого проекту або будівельного паспорта, реєстрація такого повідомлення або декларації підлягає скасуванню інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Про скасування повідомлення або декларації замовник письмово повідомляється протягом трьох робочих днів з дня скасування.
У ході судового розгляду справи судом встановлено, що за замовленням Обслуговуючого кооперативу "Риболовно-любительський кооператив "Дельфін" у 2011 році були розроблені Приватним підприємством "Таврида Будпроект" та узгоджені Управлінням містобудування та архітектури Севастопольської міської державної адміністрації містобудівні умови та обмеження "Реконструкція боксів господарсько-побутового призначення з приміщеннями для відпочинку та берегоукріплювальними спорудами за адресою: місто Севастополь, вул.Льотчиків, 3".
Вказане підтверджується належним чином засвідченою копією містобудівних умов та обмежень, що містяться в матеріалах справи, та показаннями свідків ОСОБА_5 та ОСОБА_6.
Зокрема, свідок ОСОБА_5 показав, що з початку 2011 року до 24.11.2011 виконував обов'язки начальника Управління містобудування і архітектури Севастопольської міської державної адміністрації. У 2011 році містобудівні умови та обмеження узгоджувались в цьому Управлінні. Перед узгодженням проходили технічні наради з першими особами міста, після чого надавався позитивний або негативний висновок. Також пояснив, що у 2011 році реєстрація містобудівних умов та обмежень не здійснювалась. Містобудівні умови та обмеження видавались у двох екземплярах. Підтвердив особисте узгодження містобудівних умов та обмежень "Реконструкція боксів господарсько-побутового призначення з приміщеннями для відпочинку та берегоукріплювальними спорудами за адресою: місто Севастополь, вул.Льотчиків, 3", виданих Обслуговуючому кооперативу "Риболовно-любительський кооператив "Дельфін".
Свідок ОСОБА_6 показала, що у 2011 році працювала старшим інспектором проектно-виробничого відділу Управління містобудування та архітектури Севастопольської міської державної адміністрації, до обов'язків якої входили, зокрема, перевірка повноти документів містобудівних умов та обмежень та подача їх на узгодження начальнику Управління. Пояснила, що у період часу з квітня по серпень 2011 року реєстрація містобудівних умов та обмежень та зберігання їх копій в Управлінні не здійснювались. Містобудівні умови та обмеження узгоджувались у двох екземплярах та видавались замовнику. Підтвердила особисту перевірку повноти матеріалів, що містили містобудівні умови та обмеження "Реконструкція боксів господарсько-побутового призначення з приміщеннями для відпочинку та берегоукріплювальними спорудами за адресою: місто Севастополь, вул.Льотчиків, 3" та подачу їх на узгодження керівнику Управління.
Згідно з частиною четвертою статті 41 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" посадові особи інспекцій державного архітектурно-будівельного контролю під час перевірки мають право, у тому числі видавати обов'язкові для виконання приписи щодо зупинення підготовчих та будівельних робіт, які виконуються без реєстрації декларації про початок їх виконання або дозволу на виконання будівельних робіт.
З матеріалів справи вбачається, що підставою для прийняття оскаржуваних приписів стало повідомлення Управління містобудування та архітектури Севастопольської міської державної адміністрації від 19.07.2013, надіслане на адресу Севастопольської прокуратури з нагляду за додержанням законів у транспортній сфері, про те, що містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки за адресою: місто Севастополь, вул..Льотчиків, 3, Обслуговуючому кооперативу "Риболовно-любительський кооператив "Дельфін" не видавались. Тобто ті ж самі обставини, які були встановлені під час прийняття наказу про скасування державної реєстрації декларації про початок виконання будівельних робіт.
Разом з цим слід зазначити, що й у листі Управління містобудування та архітектури Севастопольської міської державної адміністрації від 19.07.2013 № 01-14/3337, надісланому Севастопольському прокурору з нагляду за додержанням законів у транспортній сфері, й у листі від 25.12.2013 № 01-14/8470, надісланому на запит суду, зазначено, що містобудівні умови та обмеження "Реконструкція боксів господарсько-побутового призначення з приміщеннями для відпочинку та берегоукріплювальними спорудами за адресою: місто Севастополь, вул.Льотчиків, 3" в управлінні відсутні. Проте, вказане не свідчить про те, що вказані містобудівні умови та обмеження не узгоджувались та не видавались.
Відповідно до статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України завданнями адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень, шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ. У справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони, зокрема, на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Статтею 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Частиною першою статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.
Згідно з частиною другою статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльність суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Під час судового розгляду справи відповідач не довів суду, що при прийнятті наказу від 09.10.2013 № 42-од про скасування реєстрації декларації про початок виконання будівельних робіт від 23.06.2011 № СТ 08311008719 та приписів про зупинення підготовчих та будівельних робіт № 929-1504/п від 29.10.2013 та № 879-1504/ю від 22.10.2013, він діяв у порядку, спосіб та у межах повноважень, що встановлені законодавством, а доводи його представника не знайшли свого підтвердження та спростовані фактичними обставинами та доказами, встановленими судом.
Відповідно до частини першої статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету України (або відповідного місцевого бюджету, якщо іншою стороною був орган місцевого самоврядування, його посадова чи службова особа).
Керуючись статтями 94, 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ПОСТАНОВИВ:
1. Адміністративний позов задовольнити.
2. Визнати протиправним та скасувати наказ Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у місті Севастополі "Щодо скасування реєстрації" № 42-од від 09.10.2013.
3. Визнати протиправним та скасувати припис Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у місті Севастополі про зупинення підготовчих та будівельних робіт, які не відповідають законодавству, будівельним нормам, державним стандартам і правилам, архітектурним вимогам, затвердженим проектним рішенням, технічним умовам та іншим нормативно-правовим актам, виконуються без повідомлення, реєстрації декларації про початок їх виконання або без отримання дозволу на виконання будівельних робіт № 929-1504/п від 29.10.2013.
4. Визнати протиправним та скасувати припис Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у місті Севастополі про зупинення підготовчих та будівельних робіт, які не відповідають законодавству, будівельним нормам, державним стандартам і правилам, архітектурним вимогам, затвердженим проектним рішенням, технічним умовам та іншим нормативно-правовим актам, виконуються без повідомлення, реєстрації декларації про початок їх виконання або без отримання дозволу на виконання будівельних робіт № 879-1504/ю від 22.10.2013.
5. Зобов'язати Інспекцію державного архітектурно-будівельного контролю у місті Севастополі вчинити дії з подання до Державної архітектурно-будівельної інспекції України інформації про поновлення реєстрації декларації про початок виконання будівельних робіт № СТ 08311008719 від 23.06.2011 з реконструкції боксів господарсько-побутового призначення з приміщеннями для відпочинку та берегоукріплювальними спорудами за адресою: місто Севастополь, вул.Льотчиків, 3, для внесення відповідних відомостей до Єдиного електронного реєстру.
6. Зобов'язати Інспекцію державного архітектурно-будівельного контролю у місті Севастополі вчинити дії з повідомлення Гагарінської районної державної адміністрації міста Севастополя про поновлення реєстрації декларації про початок виконання будівельних робіт Обслуговуючим кооперативом "Риболовно-любительський кооператив "Дельфін".
7. Стягнути з Державного бюджету України на користь Обслуговуючого кооперативу "Риболовно-любительський кооператив "Дельфін" (99057, місто Севастополь, вул.Льотчиків, 3, ідентифікаційний код 35526236) витрати по сплаті судового збору у розмірі 298,22 грн. (двісті дев'яносто вісім гривень двадцять дві копійки).
Постанова може бути оскаржена у строки і порядку, встановлені частинами першою, другою статті 186 Кодексу адміністративного судочинства України до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції шляхом подання апеляційної скарги в десятиденний строк з дня отримання копії постанови.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги.
Суддя підпис О.В. Прохорчук
Постанову складено та підписано в порядку частини 3 статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України 08 лютого 2014 року.
Згідно з оригіналом.
Постанова не набрала законної сили.
Суддя О.В. Прохорчук
Суд | Окружний адміністративний суд міста Севастополя |
Дата ухвалення рішення | 03.02.2014 |
Оприлюднено | 26.02.2014 |
Номер документу | 37317324 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Севастополя
Прохорчук О.В.
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Лядова Тетяна Романівна
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Лядова Тетяна Романівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні