Постанова
від 14.02.2014 по справі 522/25465/13-к
ПРИМОРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ОДЕСИ

Справа № 522/25465/13-к

Провадження по справі № 1-«кс»/522/290/14

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

14 лютого 2014 року Місто Одеса

Місцевий Приморський районний суду міста Одеси у складі:

головуючого - судді ОСОБА_1

при секретарі - ОСОБА_2

розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання старшого прокурора відділу нагляду за додержанням законів органами податкової міліції прокуратури Одеської області ОСОБА_3 про звільнення від кримінальної відповідальності:

ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженця м.Одеси, громадянина України, не одруженого, зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 , раніше не судимого,

за участю сторін кримінального провадження:

прокурора - ОСОБА_3

захисника - ОСОБА_5

підозрюваного - ОСОБА_4 ,

підозрюваного у скоєнні злочину, передбаченого ч.2 ст.212 КК України

В С Т А Н О В И В:

Старший прокурор відділу нагляду за додержанням законів органами податкової міліції прокуратури Одеської області ОСОБА_3 звернувся до суду з клопотанням про звільнення від кримінальної відповідальності ОСОБА_4 , підозрюваного у скоєнні злочину, передбаченого ч.1 ст.212 КК України.

В обґрунтування клопотання прокурор посилається на наступне.

Прокуратурою Одеської області здійснюється досудове розслідування кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст.212 КК України, у кримінальному провадженні за № 32013170000000127 від 28.01.2013 року за підозрою директора ТОВ « Гала-Інспект» ОСОБА_4 ..

Досудовим розслідуванням встановлено, що TOB «Гала Інспект» (ЄДРПОУ 31358480) зареєстровано 07.03.2001р. рішенням виконавчого комітету Одеської міської ради, свідоцтво про державну реєстрацію № 1 556 120 0000 025846. Взято на податковий облік ДПІ у Приморському районі м. Одеси 30.03.2001 № 28-02/1405, свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ № 100024118 видано 22.02.2007. На даний час підприємство припинено (ліквідовано, закрито) 30.03.2011р.

Директором TOB «Гала Інспект» у період з 24.01.2001р. по 02.03.2009р. на підставі протоколу зборів засновників TOB «Гала Інспект» від 24.01.2001 р. і наказів № 01 від 24.01.2001 р. та № 1 від 01.03.2009 р. був ОСОБА_4 , в службові обов`язки якого входило: здійснення загального керівництва підприємством, ведення бухгалтерського і податкового обліків, своєчасне складання і надання до податкових органів достовірної податкової звітності щодо фінансово - господарської діяльності підприємства.

Засновниками TOB «Гала Інспект» були ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 .

Відповідно до п.п. 12.11 Статуту TOB «Гала Інспект», зареєстрованого виконавчим комітетом Одеської міської ради 07.03.2001р. за № 04056836000010976, ОСОБА_4 , перебуваючи на посаді директора TOB «Гала Інспект», мав право без довіреності здійснювати усі дії від імені товариства, у тому числі розпоряджатися коштами підприємства, представляти його інтереси, укладати договори і підписувати інші юридичні документи, у тому числі мав право підпису розрахункових та банківських документів.

Таким чином, займаючи посаду директора TOB «Гала Інспект», яка пов`язана з виконанням організаційно-розпорядчих і адміністративно-господарських обов`язків, ОСОБА_4 , як службова особа підприємства, відповідав за правильність обчислення і своєчасність сплати податків та обов`язкових платежів, як це передбачено чинним законодавством України, а саме:

у відповідності зі ст. 8 і 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» № 996-ХІ від 16.07.99 в обов`язки ОСОБА_4 входить:

-несення відповідальності за організацію бухгалтерського обліку на підприємстві;

-забезпечення фіксування фактів здійснення всіх господарських операцій у первинних документах, збереження оброблених документів, регістрів і звітності протягом встановленого терміну, але не менше трьох років;

-створення необхідних умов для правильного ведення бухгалтерського обліку, забезпечити неухильне виконання всіма підрозділами, службами та працівниками, причетними до бухгалтерського обліку, правомірних вимог бухгалтера щодо дотримання порядку оформлення та подання до обліку первинних документів;

-відображення в облікових регістрах господарських операцій у тому звітному періоді, в якому вони були здійснені;

-несення відповідальності за несвоєчасне складання первинних документів і регістрів бухгалтерського обліку та недостовірність відображених у них даних.

У відповідності зі ст. ст. 9, 11 Закону України «Про систему оподаткування» №77/97-ВР від 18.02.97 із змінами і доповненнями, ОСОБА_4 був зобов`язаний:

-вести бухгалтерський облік, складати звітність про результати фінансово-господарської діяльності та забезпечувати її збереження в терміни, встановлені законами;

-подавати в державні податкові органи та інші державні органи відповідно до Законів, декларації, бухгаттерську звітність та інші документи і відомості, пов`язані з нарахуванням і сплатою податків та зборів;

-сплачувати належні суми податків і зборів у встановлені законодавством терміни;

Відповідно до п.10.1, п. 10.2 ст. 10 Закону України «Про податок на додану вартість» № 168/97-ВР від 03.04.97 зі змінами та доповненнями, ОСОБА_4 несе відповідальність за достовірність і своєчасність визначення сум ПДВ, а також повноту і своєчасність сплати до бюджету.

Діючи в порушення зазначених вимог законодавства, усвідомлюючи покладену на нього відповідальність і бажаючи уникнути виконання обов`язків перед бюджетом, усвідомлюючи і передбачаючи настання суспільно небезпечних наслідків у вигляді приховування податків і ненадходження до бюджету, бажаючи їх настання, ОСОБА_4 здійснив ряд умисних протиправних дій, що виразилися в наступному.

Так, перебуваючи на посаді директора підприємства, ОСОБА_4 в період з 01.12.2008 р. по 01.03.2009р., переслідуючи корисливу мету, спрямовану на умисне ухилення від сплати податків, шляхом безпідставного формування податкового кредиту та відображення їх у податковій звітності, при невстановлених слідством обставинах, отримав реквізити фіктивного суб`єкта підприємницької діяльності ПП «Інторг-Прєміум» (ЄДРПОУ 36044681).

ПП «Інторг-Прєміум» перебувало на обліку в ДПІ у Приморському районі м. Одеси. Місцезнаходження підприємства відповідно до свідоцтва про державну реєстрацію: АДРЕСА_2 . Однак, як встановлено в ході досудового слідства, за вказаною адресою підприємство не знаходилось. Засновником та директором ПП «Інторг-Прєміум» є ОСОБА_9 , який будучи допитаним показав, що створив зазначене підприємство за грошову винагороду, яку він отримав від невстановлених слідством осіб, без мети здійснення підприємницької діяльності. Фактично він ніякої фінансово-господарської діяльності не здійснював, у тому числі не укладав угоди та не підписував бухгалтерські документи по взаємовідносинах з TOB «Гала Інспект». Підприємство TOB «Гала Інспект» та його директор ОСОБА_4 йому не відомі. Бухгалтерська документація ПП «Інторг Преміум» по взаємовідносинам з TOB «Гала Інспект», а саме: договір № 02-12/ИЗ від 01.12.2008 р. та акти здачі - приймання виконаних робіт по визначенню якості та потужності експозиційної дози гама - випромінювань партій зернових культур він бачить вперше та підписи виконані від його імені йому не належать. Послуги вказані в документах він не здійснював та здійснювати не міг.

Окрім цього, вироком Приморського районного суду м. Одеси від 20.07.2011р. ОСОБА_9 визнано винним у скоєні злочинів, передбачених ст. ст. 205 ч. 2, 27 ч. 5, 212 ч. З, 27 ч. 5, 205 ч. 2 КК України.

Факт відсутності проведення ПП «Інторг-Прєміум» робіт по визначенню якості та потужності експозиційної дози гамма-випромінювання зернових культур на користь TOB «Гала Інспект» також підтверджується листами ДП «Одесастандартметрологія» № 1283-27/15-03 від 20.09.2013р., згідно яких вищезазначені підприємства не зверталися до ДП «Одесастандартметрологія» з метою атестації їх підрозділів (лабораторій) на право проведення контролю якості та потужності експозиційної дози гамма-випромінювань зернових культур, необхідність якої передбачено ст. ст. 10 та 20 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність».

Слід зазначити, що потужність експозиційної дози гамма-випромінювання визначається у мілірентгенах (або рентгенах). Гамма-випромінювання це електромагнітні хвилі, аналогічні рентгенівським променям. Здатні проникати через товщу різноманітних матеріалів, вони становлять основну небезпеку для людей, бо іонізують клітини організму (дивись курс фізики середньої школи). Вимірювання, направлені на визначення якості і потужності експозиційної дози гамма-випромінювань зернових культур (пшениця та ячмінь, номенклатура яких відображена у актах надання-придбання виконаних робіт, укладених між підприємствами TOB «Гала Інспект» та ПП «Інторг-Прєміум»). можливо проводити виключно приладами, які за своїм принципом дії є джерелами іонізуючого випромінювання, призначеними для вимірювання рівнів гамма-радіації і радіоактивної зараженості гамма-випромінюванням. Відбирання проб повинні виконувати спеціалісти, які мають необхідну фахову підготовку в області радіаційного контролю. Вони повинні використовувати атестований та повірений дозиметр-радіометр гамма-бета випромінювань з пошуковими функціями. Питання умов проведення зазначених робіт, тип. реєстрація і калібровка спецприладів, узагальнення результатів досліджень, регулюються рядом нормативних актів, серед яких:

-Постанова Кабінету Міністрів України від 04.08.1997 року №847 «Про створення Державного регістру джерел іонізуючого випромінювання» (із змінами і доповненнями),

-Закон України №1417-IV від 03.02.2004 р. «Про внесення змін до Закону України "Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку",

-Закон України №113/98-ВР від 11.02.98 р. «Про метрологію та метрологічну діяльність»,

-Закон України №45/95-ВР від 09.02.1995 року «Про екологічну експертизу» (із змінами та доповненнями),

-Постановою Кабінету Міністрів України від 15 жовтня 2003 р. N 1631 «Про затвердження Порядку видачі дозволів Державним комітетом з нагляду за охороною праці та його територіальними органами» (Із змінами і доповненнями, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня 2004 року N 313).

Згідно п.3 Постанови Кабінету Міністрів України від 04.08.1997 року №847 «Про створення Державного регістру джерел іонізуючого випромінювання» (із змінами і доповненнями): «Установити, що реєстрація джерел іонізуючого випромінювання є обов`язковою починаючи з 1 січня 2004 року».

Згідно п.1 Закону України № 1417-ІV від 03.02.2004 р. «Про внесення змін до Закону України "Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку": «радіоактивні матеріали - джерела іонізуючого випромінювання, ядерні матеріали та радіоактивні відходи".

У господарських документах TOB «Гала Інспект» відсутні документи (чи копії), з відображенням номеру та дати реєстрації у відповідному регістрі та обов`язкової калібровки приладу, використовуваного для робіт по визначенню якості і потужності експозиційної дози гамма-випромінювань зернових культур, згідно документів проведених підприємством ПП «Інторг Прєміум».

По суті, вказані вимірювання є сферою державного метрологічного контролю і нагляду, що визначено у статтях 19 та 20 Закону України №113/98-ВР від 11.02.98 р. «Про метрологію та метрологічну діяльність». Організація, яка проводить подібного роду вимірювання, повинна мати свідоцтво про атестацію (з 29.03.2005 року), або до 29.03.2005 року - атестат про акредитацію.

Згідно ст. 17 Закону України ЛМ5/95-ВР від 09.02.1995 року „Про екологічну експертизу" (із змінами та доповненнями): „Інші екологічні експертизи можуть здійснюватися за ініціативою заінтересованих юридичних і фізичних осіб на договірній основі із спеціалізованими еколого-експертними органами і формуваннями. Примірний договір про надання еколого-експертних послуг затверджується спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади з питань екології та природних ресурсів". Договори, укладені між підприємствами TOB „Гала Інспект" та ПП „Інторг Прєміум" мають вид звичайних договорів про наміри і ніяк не спеціальний вид договору про надання еколого - експертних послуг.

Згідно ст. 33 Закону України №45/95-ВР від 09.02.1995 року «Про екологічну експертизу» (із змінами та доповненнями): «Процедура проведення екологічної експертизи передбачає вирішення еколого-експертними органами чи формуваннями завдань експертного дослідження і оцінку об`єктів екологічної експертизи, підготовку обґрунтованого об`єктивного еколого-експертного висновку».

Процедура проведення екологічної експертизи передбачає:

1)перевірку наявності та повноти необхідних матеріалів і реквізитів на об`єкти екологічної експертизи та створення еколого-експертних комісій (груп) відповідно до вимог законодавства (підготовча стадія);

2)аналітичне опрацювання матеріалів екологічної експертизи, в разі

необхідності натурні обстеження і проведення на їх основі порівняльного

аналізу і часткових оцінок ступеня екологічної безпеки, достатності та

ефективності екологічних обгрунтувань діяльності об`єктів екологічної експертизи (основна стадія);

3) узагальнення окремих експертних досліджень одержаної інформації та наслідків діяльності об`єктів експертизи, підготовку висновку екологічної експертизи та подання його заінтересованим органам і особам (заключна стадія)".

Згідно ст.43 Закону України №45/95-ВР від 09.02.1995 року „Про екологічну експертизу" (із змінами та доповненнями) визначено зміст висновків екологічної експертизи: Висновки екологічної експертизи складаються з вступної (протокольної), констатуючої (описової) та заключної (оціночно-узагальнюючої) частин.

У вступній частині містяться дані про орган, що проводив екологічну експертизу, склад експертів, час проведення, найменування об`єкта екологічної експертизи, його кількісні та якісні показники, відомості про виконавців і замовників екологічної експертизи та про орган, який приймає рішення щодо реалізації об`єкта екологічної експертизи.

У констатуючій частині подається коротка характеристика видів запланованої чи здійснюваної діяльності, її впливу на стан навколишнього природного середовища, ступеня екологічного ризику відповідних заходів, спрямованих на нейтралізацію і запобігання цьому впливові, забезпечення вимог екологічної безпеки, охорону навколишнього природного середовища, раціональне використання і відтворення природних ресурсів.

У заключній частині містяться узагальнена оцінка об`єкта екологічної експертизи, зауваження і пропозиції щодо вдосконалення обґрунтування його екологічного впливу, висновки щодо схвалення, повернення на доопрацювання чи відхилення його від подальшого еколого-експертного розгляду з посиланням на відповідні нормативні документи та щодо можливості прийняття рішення про подальшу реалізацію об`єкта екологічної експертизи.

Таким чином, результати проведених екологічних вимірювань відображаються у відповідному висновку екологічної експертизи. Додатково складається акт відбору проб продукції.

Постановою Кабінету Міністрів України від 15 жовтня 2003 р. N 1631 «Про затвердження Порядку видачі дозволів Державним комітетом з нагляду за охороною праці та його територіальними органами» (Із змінами і доповненнями, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня 2004 року N 313) встановлено:

експертна організація - суб`єкт господарської діяльності, який має дозвіл Держнаглядохоронпраці на проведення оцінки відповідності об`єкта експертизи вимогам законів та інших нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки;

експертиза - діяльність експертних організацій щодо оцінки відповідності об`єкта експертизи вимогам законів та інших нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки;

висновок експертизи - документ, який складається експертною організацією за результатами проведення експертизи і містить інформацію про відповідність невідповідність) об`єкта експертизи вимогам законів та інших нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки, за формою, встановленою Держнаглядохоронпраці.

Суб`єкт господарської діяльності, який має намір розпочати (продовжити) виконання роботи підвищеної небезпеки або експлуатацію об`єктів, машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі - об`єкти) за переліками згідно з додатками 1 і 2 чи проводити навчання працівників з питань охорони праці інших суб`єктів господарської діяльності, професійну підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації працівників, які залучаються до виконання робіт підвищеної небезпеки (далі - навчання з питань охорони праці), повинен одержати відповідний дозвіл Держнаглядохоронпраці або його територіального органу.

Для одержання дозволу суб`єкт господарської діяльності або уповноважена ним особа подає (надсилає поштою) до Держнаглядохоронпраці або його територіального органу за місцем розташування заяву за зразком згідно з додатком 3, до якої додаються:

на початок (продовження) виконання роботи підвищеної небезпеки -висновок експертизи щодо спроможності суб`єкта господарської діяльності забезпечити додержання вимог законів та інших нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки під час виконання заявленої роботи;

на експлуатацію об`єкта - висновок експертизи щодо відповідності об`єкта вимогам нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки (з урахуванням результатів сертифікації в системі УкрСЕПРО у разі її проведення) і спроможності суб`єкта господарської діяльності забезпечити додержання вимог законодавства під час його експлуатації, а також експлуатаційну документацію (копії інструкції з експлуатації, паспорта, настанови тощо) українською або. як виняток, російською мовою (для об`єкта, який виготовлено за кордоном);

на проведення навчання з питань охорони праці - висновок експертизи Головного навчально - методичного центру або експертно-технічного центру Держнаглядохоронпраці щодо спроможності суб`єкта господарської діяльності проводити навчання з питань охорони праці.

Дозвіл видається суб`єкту господарської діяльності або уповноваженій ним особі чи надсилається поштою, про що робиться запис на його копії, яка залишається в Держнаглядохоронпраці або його територіальному органі.

Копії дозволів та документи, на підставі яких вони були видані, зберігаються в Держнаглядохоронпраці або його територіальному органі протягом строку дії дозволу.

Про одержання дозволу суб`єкт господарської діяльності повинен повідомити територіальний орган Держнаглядохоронпраці за місцем виконання роботи підвищеної небезпеки або експлуатації об`єкта, у тому числі відокремленими підрозділами. Перелік робіт підвищеної небезпеки

Виготовлення, налагодження, експлуатація, ремонт і технічне обслуговування об'єктів, обладнання та приладів, пов`язаних з використанням.

виготовленням, переробкою, зберіганням або транспортуванням небезпечних речовин.

45. Роботи з дозиметрії, дезактивації, дегазації та дезінфекції. Перелік об`єктів, машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.

Об`єкти підвищеної небезпеки. Об`єкти, на яких утворюється горючий пил або волокно, здатні вибухати, самозайматися, займатися від джерела запалювання з подальшим поширенням горіння після його усунення».

Фактично, в оплату за нібито проведенні роботи TOB «Гала Інспект» на поточний рахунок ПП «Інторг-Прєміум» була перерахована лише сума у розмірі 1 091 321, 50 грн., у тому числі ПДВ 181 872 грн., а не вся сума у розмірі 6 432 858 грн., у тому числі ПДВ 1 072 143 грн., як відображено у податковій звітності TOB «Гала Інспект».

Отже, будучи обізнаним про проведені безтоварні операції, директор TOB «Гала Інспект» ОСОБА_4 з метою ухилення від сплати податків склав, підписав і подав до ДПІ у Приморському районі м. Одеси податкові декларації з ПДВ за грудень 2008 року та січень - лютий 2009 року, необгрунтовано включивши до складу податкового кредиту суму ПДВ у розмірі 1 072 143 грн., яка утворилася нібито за рахунок виконання ПП «Інторг-Прєміум» робіт по визначенню якості та потужності експозиційної дози гамма-випромінювання зернових культур на загальну суму 6 432 858 грн.

Положеннями п.п. 7.4.4 п. 7.4 ст. 7 Закону України «Про податок на додану вартість» встановлено, якщо платник податку придбає матеріальні та нематеріальні активи (послуги), які не призначаються для їх використання в господарській діяльності такого платника, то сума податку, сплачена у зв`язку з таким придбанням (виготовленням), не включається до складу податкового кредиту.

З урахуванням викладеного, директором TOB «Гала Інспект» ОСОБА_4 порушені вимоги пп.7.4.1, 7.4.4 п.7.4 ст.7 Закону України «Про податок на додану вартість» та завищено суму податкового кредиту з ПДВ в розділі «Податковий кредит» податкових деклараціях з ПДВ за грудень 2008 року, січень - лютий 2009 року в розмірі 1 072 143,21 гривень, що призвело до заниження суми податку яка підлягає сплаті до бюджету станом на лютий 2009 року в сумі 1 054 608 гривень та завищено суму від`ємного значення, яка задекларована в декларації з ПДВ за лютий 2009 року у розмірі 17 534 грн. (1 072 143грн. - сума від`ємного значення, задекларована в декларації з ПДВ за лютий 2009 року в розмірі 17 534 грн.)

З урахуванням викладеного, директором TOB «Гала Інспект» ОСОБА_4 порушені вимоги пп.7.4.1, 7.4.4 п.7.4 ст.7 Закону України «Про податок на додану вартість».

В результаті умисних дій директора TOB «Гала Інспект» ОСОБА_4 , направлених на ухилення від сплати податків, в період з грудня 2008 р. по лютий 2009 р. до бюджету держави не надійшло ПДВ у розмірі 1 054 608 грн., що є великим розміром, оскільки більш ніж в три тисячі разів перевищує установлений законодавством неоподатковуваний мінімум доходів громадян.

Таким чином, своїми умисними діями ОСОБА_4 вчинив злочин, передбачений ч. 2 ст. 212 КК України - умисне ухилення від сплати податків, зборів (обов`язкових платежів), що входять в систему оподаткування, введених в установленому законом порядку, вчинене службовою особою підприємства, установи, організації, незалежно від форми власності або особою, що займається підприємницькою діяльністю без створення юридичної особи чи будь-якою іншою особою, яка зобов`язана їх сплачувати, якщо ці діяння призвели до фактичного ненадходження до бюджету коштів у великих розмірах.

При цьому встановлено, що даний злочин ОСОБА_4 скоїв вперше, раніше до кримінальної відповідальності за ухилення віл сплати податків, зборів (обов`язкових платежів) не притягувався, а шкода заподіяна державі у вигляді фактичного ненадходження грошових коштів у розмірі 1 054 608 грн. відшкодована у повному обсязі до винесення повідомлення про підозру та притягнення до кримінальної відповідальності, що підтверджується квитанцією № 4135038/13 від 27.09.2013 на суму 1 054 608 грн.

Допитаний 21.01.2014 р. як підозрюваний у скоєні злочину, передбаченого ч. 2 ст. 212 КК України, ОСОБА_4 показав, що він умисно ухилився від сплати податків у сумі 1 054 608 грн. за період грудень 2008 - січень, лютий 2009 року. Як наслідок, до державного бюджету не надійшло податку на додану вартість у сумі 1 054 608 грн. У той же час роботи виконувались TOB «Гала Інспект». Вину свою визнав в повному обсязі. Податок на додану вартість в сумі 1 054 608 грн. сплачено до державного бюджету в повному обсязі в зв`язку з чим, попросив звільнити його від кримінальної відповідальності.

В ході судового засідання прокурор підтримав клопотання, просив суд його задовольнити з наведених підстав.

Підозрюваний ОСОБА_4 та його захисник - адвокат ОСОБА_5 підтримали клопотання та просили суд звільнити ОСОБА_4 від кримінальної відповідальності за вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст. 212 КК України

Суд вважає, що клопотання прокурора про звільнення ОСОБА_4 від кримінальної відповідальності підлягає задоволенню з наступних підстав.

Відповідно до ч.1 ст.285 КПК України особа звільняється від кримінальної відповідальності у випадках, передбачених законом України про кримінальну відповідальність.

Згідно ч.4 ст. 212 КК України особа, яка вперше вчинила діяння, передбачені частинами першою або другою цієї статті, звільняється від кримінальної відповідальності, якщо вона до притягнення до кримінальної відповідальності сплатила єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування чи страхові внески на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування, а також відшкодувала шкоду, завдану фондами загальнообов`язкового державного соціального страхування їх несвоєчасною сплатою (штрафні санкції, пеня).

Судом встановлено, що ОСОБА_4 вперше вчинив злочин, передбачений ч.2 ст.212 КПК України, дав згоду на звільнення від кримінальної відповідальності з вказаних підстав. Шкода, заподіяна державі у вигляді фактичного ненадходження грошових коштів у розмірі 1 054 608 грн. відшкодована у повному обсязі до винесення повідомлення про підозру та притягнення до кримінальної відповідальності, що підтверджується квитанцією № 4135038/13 від 27.09.2013 на суму 1 054 608 грн.

Таким чином, встановлено наявність правових підстав, передбачених ч.1 ст.285 КПК України, ч.4 ст.212 КК України, для звільнення підозрюваного ОСОБА_4 від кримінальної відповідальності за вчинення злочину, передбаченого ч.2 ст.212 КК України.

Тому суд задовольняє клопотання прокурора.

Керуючись ч.4 ст. 212 КК України, ст.ст. 174, 284, 285, 286, 287, 314 КПК України, суд -

УХВАЛИВ:

Клопотання прокурора задовольнити.

Звільнити на підставі ч.4 ст. 212 КК України, ч.1 ст.285 КПК України від кримінальної відповідальності ОСОБА_4 за вчинення злочину, передбаченого ч.2 ст. 212 КК України.

Кримінальне провадження відносно ОСОБА_4 закрити на підставі п.1 ч.2 ст.284 КПК України.

Запобіжний захід відносно ОСОБА_4 у вигляді особистого зобов`язання скасувати.

Ухвала може бути оскаржена до апеляційного суду Одеської області протягом семи днів з дня її проголошення.

Суддя:

14.02.2014

Дата ухвалення рішення14.02.2014
Оприлюднено10.01.2023
Номер документу37332966
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —522/25465/13-к

Постанова від 14.02.2014

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Коваленко В. М.

Ухвала від 05.02.2014

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Кушніренко Ю. С.

Ухвала від 21.10.2013

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Крикливий О. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні