Рішення
від 25.02.2014 по справі 908/4264/13
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251 номер провадження справи 35/72/13

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

25.02.2014 Справа № 908/4264/13

Суддя господарського суду Запорізької області Топчій О.А.

при секретарі Коцар А.О.

За участю представників сторін:

від позивача: Сосновська А.Ю., довіреність №01-38/01772 від 12.07.2012р., Бережна Г.Ю.

від відповідача: Васютович О.В., дов. № 168 від 16.10.2013р.

розглянувши у відкритому судовому засіданні справу

За позовом Запорізької міської ради, м. Запоріжжя

до Товариства з обмеженою відповідальністю "Восток", м Київ

про внесення змін до договору оренди землі

ВСТАНОВИВ:

26.12.2013р. до господарського суду Запорізької області з позовною заявою звернулася Запорізька міська рада до Товариства з обмеженою відповідальністю "Восток" про внесення змін до договору оренди землі.

Позивач обґрунтовуючи свій позов посилається на те що, 29.09.2008р. між Запорізькою міською радою та ТОВ "Восток" укладено договір оренди землі, за умовами якого орендодавець надає, а орендар приймає в строкове платне користування земельну ділянку, яка знаходиться за адресою: м. Запоріжжя, Оріхівське шосе, 2г, для розташування автозаправного комплексу.

03.03.2008р. Запорізькою міською радою було прийнято рішення № 79 "Про затвердження нормативної грошової оцінки земель міста Запоріжжя".

27.07.2011р. Запорізькою міською радою прийнято рішення № 16 "Про затвердження розмірів орендної плати земельної ділянки певного функціонального призначення у м. Запоріжжя", згідно якого для земельних ділянок, на яких здійснюється торгівля нафтопродуктами, застосовується коефіцієнт 4.

Запорізькою міською радою 26.06.2012р. прийнято рішення № 37 "Про внесення змін до рішення міської ради від 27.07.2011 № 16 "Про затвердження розмірів орендної плати за земельні ділянки певного функціонального призначення у місті Запоріжжя", яким встановлено, що для земельних ділянок, наданих для розташування автозаправних станцій, застосовується коефіцієнт 6.

Таким чином, у відповідності до умов, визначених п. 12 Договору, з'явилася необхідність внесення змін до договору, оскільки підвищилась нормативна грошова оцінка земельної ділянки, а також орендодавцем прийнято рішення, яким встановлено коефіцієнт, відповідно до якого визначається розмір орендної плати.

21.06.2013р. Запорізькою міською радою на адресу Відповідача було направлено пропозицію № 01/02-21/01977 "Про внесення змін до договору оренди землі", в якій відповідачу було запропоновано викласти в новій редакції п. 5 та п. 9 договору, проте відповідач на лист не відреагував, запропоновані зміни до договору не вніс, додаткової угоди не уклав, що призвело до недоотримання бюджетом орендної плати за користування земельною ділянкою та стало підставою для звернення до суду позивача за захистом своїх порушених прав. В своїх позовних вимогах Запорізька міська рада просить:

змінити п. 5 договору оренди землі від 08.10.2008р. за № 040826101568, укладеного між Запорізькою міською радою та Товариством з обмеженою відповідальністю "Восток", виклавши його в такій редакції: " 5. Нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить 1482312 грн. 22 коп. (в цінах 2013 року").

змінити п. 9 договору оренди землі від 08.10.2008р. за № 040826101568, укладеного між Запорізькою міською радою та Товариством з обмеженою відповідальністю "Восток", виклавши його в такій редакції: " 9. Орендна плата вноситься орендарем у грошовій фірмі та в розмірі 88938,73 грн. (вісімдесят вісім тисяч дев'ятсот тридцять вісім грн.. 73 коп), що складає шестикратний розмір земельного податку за календарний рік в цінах 2013 року.", а також стягнути з відповідача судовий збір.

26.12.2013р. автоматизованою системою документообігу господарського суду здійснено розподіл справ між суддями та визначено позовну заяву до розгляду судді Топчій О.А.

Ухвалою від 27.12.2013р. судом порушено провадження у справі № 908/4264/13 та присвоєно вищевказаній справі номер провадження 35/72/13. У сторін витребувані документи, які необхідні для всебічного та об'єктивного розгляду і вирішення справи по суті, судове засідання призначено на 28.01.2014р. о/об 15 год. 00 хв.

В зв'язку з неявкою в судове засідання 28.01.2014р. представника відповідача розгляд справи було відкладено на 18.02.2014р.

Після відкладення розгляду справи, 30.01.2014р. через канцелярію господарського суду від відповідача надійшло клопотання про відкладення розгляду справи, в зв'язку з неможливістю представника відповідача бути присутнім в даному судовому засіданні через участь в судовому засіданні в Київському апеляційному адміністративному суді.

У судовому засіданні 18.02.2014р. представник позивача підтримав позовні вимоги викладені в позові та просив суд задовольнити позов в повному обсязі.

Представник відповідача в судовому засіданні 18.02.2014р. заперечив проти позову зазначивши, що позивачем не надано належних доказів направлення на його адресу пропозицій про внесення змін до договору. Також відповідач вказав, що розрахунок орендної плати зроблено на базі іншої нормативної грошової оцінки земельної ділянки, ніж та, що затверджена рішенням № 79 від 03.03.2008р.

В судовому засіданні, відкритому 18.02.2014р. була оголошена перерва до 14 год. 15 хв. 25.02.2014р.

25.02.2014р. через канцелярію господарського суду від представника позивача надійшли пояснення, в яких він зазначає, що надсилання відповідачеві пропозицій щодо внесення змін до договору оренди є правом, а не обов'язком позивача, а тому недотримання останнім вимог частини 2 ст. 188 Господарського кодексу України не позбавляє його права звертатися з позовом до суду. Крім того, позивачем надсилалась пропозиція про внесення змін до договору, що підтверджується наявними в матеріалах справи копії даної пропозиції та квитанція про її відправлення. Також позивач зазначив, що при розрахунку нормативної грошової оцінки кожної конкретної земельної ділянки за основу береться базова нормативна грошова оцінка, затверджена рішенням відповідної ради та застосовуються локальні коефіцієнти. Нормативна грошова оцінка земельної ділянки, переданої в користування по договору оренди визначена Головним управлінням Держземагентства у витязі з технічної документації щодо нормативної грошової оцінки земельної ділянки на підставі рішення № 79 з урахуванням коефіцієнтів індексації та локальних коефіцієнтів відповідно до Методики розрахунку нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів, затвердженої Постановою КМ України від 23.03.1995 № 213 та Наказу Державного комітету України по земельних ресурсах від 27 січня 2006 року № 18/15/21/11 «Про Порядок нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів». Просить задовольнити позовні вимоги та внести зміни до договору оренди.

25.02.2014р. через канцелярію господарського суду від представника відповідача надійшли пояснення, в яких останній заперечує проти позовних вимог.

Після закінчення перерви розгляд справи було продовжено 25.02.2014р.

Представник позивача в судовому засіданні підтримав позовні вимоги в повному обсязі та просив суд задовольнити позов.

Представник відповідача проти позову заперечив з підстав викладених у відзиві та в поясненнях, просить суд відмовити в позові.

За заявою представників сторін справа розглянута без застосування засобів технічної фіксації судового процесу.

В судовому засіданні 25.02.2014 р., на підставі ст. 85 Господарського процесуального кодексу України, судом оголошено вступну та резолютивну частини рішення.

Розглянувши матеріали справи, документи, надані сторонами додатково, заслухавши пояснення представників сторін, судом встановлено наступне.

08.10.2008р. між Запорізькою міською радою (далі - орендодавець) та Товариством з обмеженою відповідальністю "Восток" (далі - орендар) укладено договір оренди землі (далі договір).

Відповідно до п. 1 договору орендодавець, відповідно до рішення двадцять другої сесії п'ятого скликання Запорізької міської ради № 41/127 від " 25" червня 2008р., надає, а орендар приймає в строкове платне користування земельну ділянку для розташування автозаправного комплексу, яка знаходиться: м. Запоріжжя, вул. Оріхівське шосе, 2 г.

Згідно п. 19 договору передача земельних ділянок орендарю здійснюється на умовах, що визначені у договорі, за актом прийому-передачі земельної ділянки, який підписується сторонами і є невід'ємним додатком до договору. Передача земельної ділянки орендарю здійснюється в п'ятиденний термін після державної реєстрації цього договору за актом її прийому-передачі.

Договір зареєстрований у Запорізькій регіональній філії Державного підприємства "Центр державного земельного кадастру при Державному комітеті України по земельних ресурсах" 08.10.2008р. за № 040826101568.

Факт передачі позивачем в оренду відповідачу земельної ділянки кадастровий № 2310100000:03:030:0039 загальною площею 0,2039 га, яка знаходиться за адресою: м. Запоріжжя, вул. Оріхівське шосе, 2 г, підтверджується актом приймання-передачі земельних ділянок від 08.10.2008р., який підписано і скріплено печатками позивача і відповідача.

Згідно п. 2 договору в оренду передається земельна ділянка загальною площею 0.2039 га.

Пунктом 5 договору передбачено, що нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить: 995419 грн. 41 коп., в цінах 2008 року.

Згідно з пунктами 9-11 договору орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі та в розмірі 39816,78 грн., що складає чотирьохкратний розмір від нормативної грошової оцінки за календарний рік в цінах 2008 року. Обчислення розміру орендної плати за земельну ділянку державної або комунальної власності здійснюється з урахуванням їх цільового призначення та коефіцієнтів індексації, визначених законодавством, за затвердженими Кабінетом Міністрів України формами, що заповнюються під час укладання або зміни умов договору оренди чи продовження його дії. Орендна плата вноситься щомісячно рівними частинами протягом 30 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця на розрахунковий рахунок місцевого бюджету Комунарського району 33217812700005 в управлінні Держказначейства у Комунарського районі міста Запоріжжя Головного управління Держказначейства України в Запорізькій області, МФО 813015, ЄДРПОУ 34677119, код 13050200.

Відповідно до п. 12 договору розмір орендної плати переглядається один раз на рік у разі:

- зміни умов господарювання, передбачених договором оренди землі;

- зміни розмірів земельного податку, підвищення цін і тарифів, зміни коефіцієнтів індексації, визначених законодавством;

- погіршення стану орендованої земельної ділянки не з вини орендаря, що підтверджено документами;

- прийняття орендодавцем рішення про збільшення або зменшення орендної плати;

- в інших випадках, передбачених законом.

Відповідно до п. 8 договору, він укладається на десять років.

На час розгляду судом даної справи договір не скасований, не визнаний недійним, його дія не припинилася, отже, умови договору оренди землі є чинними.

Відповідно до статті 13 Закону України "Про оренду землі", договір оренди землі - це договір, за яким орендодавець зобов'язаний за плату передати орендареві земельну ділянку у володіння і користування на певний строк, а орендар зобов'язаний використовувати земельну ділянку відповідно до умов договору та вимог земельного законодавства.

Згідно ст. 15 Закону України "Про оренду землі" істотними умовами договору оренди землі, зокрема, є орендна плата із зазначенням її розміру, індексації, форм платежу, строків, порядку її внесення і перегляду та відповідальності за її несплату.

Відповідно до ч. 2 ст. 21 Закону України "Про оренду землі" розмір, форма і строки внесення орендної плати на землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України).

Як визначено у пп. 14.1.136 Податкового кодексу України, орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності - обов'язковий платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою (далі у розділі XIII - орендна плата).

Відповідно до пп. 14.1.147 Податкового кодексу України, плата за землю - загальнодержавний податок, який справляється у формі земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності.

Згідно з пп. 270.1.1 Податкового кодексу України об'єктом оподаткування є земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні.

Базою оподаткування відповідно до пп. 271.1.1 Податкового кодексу України є нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного відповідно до порядку, встановленого цим розділом.

Згідно з п. 271.2 Податкового кодексу України рішення рад щодо нормативної грошової оцінки земельних ділянок офіційно оприлюднюється відповідним органом місцевого самоврядування до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування нормативної грошової оцінки земель або змін (плановий період). В іншому разі норми відповідних рішень застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом.

Підпунктом 288.5.1 Податкового кодексу України зазначено, що розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою:

- для земель сільськогосподарського призначення - розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом;

- для інших категорій земель - трикратного розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом.

Відповідно до п. 274.1 Податкового кодексу України ставка податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено, встановлюється у розмірі 1 відсотка від їх нормативної грошової оцінки, за винятком земельних ділянок, зазначених у статтях 272, 273, 276 цього Кодексу.

Таким чином, орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності є загальнодержавним податком, мінімальний граничний розмір якого регулюється Податковим кодексом України. Зокрема, розмір річної орендної плати для земельних ділянок несільськогосподарського призначення не може бути меншим 3-х відсотків від нормативної грошової оцінки земельної ділянки.

За приписами ч. ч.1, 3 ст. 18, ч. 1 ст. 20 Закону України "Про оцінку земель" нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться відповідно до державних стандартів, норм, правил, а також інших нормативно-правових актів на землях усіх категорій та форм власності. Нормативна грошова оцінка земельних ділянок, розташованих у межах населених пунктів незалежно від їх цільового призначення проводиться не рідше ніж один раз на 5-7 років.

Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться юридичними особами, які є розробниками документації із землеустрою відповідно до Закону України "Про землеустрій".

За результатами бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок складається технічна документація.

Частинами 1, 3 статті 23 Закону України "Про оцінку земель" встановлено, що технічна документація з бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок у межах населених пунктів затверджується відповідною сільською, селищною, міською радою.

Витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки видається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.

Таким чином, нормативна грошова оцінка земельних ділянок не залежить від волевиявлення сторін договору оренди землі, а є способом регулювання державою плати за користування землею. Зміна нормативної грошової оцінки земельних ділянок не може ототожнюватися як зміна розміру орендної плати, а є лише її передумовою.

В той же час, вирішення відповідно до закону питань регулювання земельних відносин, а також затвердження конкретних ставок земельного податку відповідно до Податкового кодексу України віднесено пунктом 35 частини 1 статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" до виключеної компетенції сільської, селищної, міської рад, яка реалізується шляхом прийняття відповідних рішень на пленарних засіданнях ради.

На вимогу ст. 59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" міська рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень, які згідно до Конституції України є обов'язковими до виконання на відповідній території.

Виходячи з наведених положень законодавства, затвердження нормативної грошової оцінки землі, ставок земельного податку та розміру орендної плати відноситься до виключної компетенції відповідної місцевої ради. При цьому, мінімальний граничний розмір орендної плати залежить від розміру земельного податку, який, у свою чергу, обчислюється від нормативної грошової оцінки землі.

Рішенням Запорізької міської ради від 03.03.2008 р. № 79 "Про затвердження нормативної грошової оцінки земель міста Запоріжжя" було затверджено технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель міста Запоріжжя, виконану українським ДНДІПМ "Дніпромісто", затверджено базову вартість 1 кв.м. землі у розмірі 190,18 грн. із врахуванням індексації нормативної грошової оцінки станом на 01.01.2008 р., значення коефіцієнтів місцерозташування та впливу локальних факторів, а також впроваджено оподаткування земель міста на підставі нової нормативної грошової оцінки.

Відповідно до листа начальника управління по забезпеченню роботи ради вих. 0088/01-01/12/02 від 24.02.2014р. рішення Запорізької міської ради № 79 від 03.03.2008р. не скасовувалось, не відмінювалось, зміни та доповнювання в нього не вносилися (а.с. 81)

27.07.2011р. Запорізькою міською радою прийнято рішення № 16 "Про затвердження розмірів орендної плати за земельні ділянки певного функціонального призначення у м. Запоріжжя", згідно з яким встановлено коефіцієнти, відповідно до яких визначається розмір орендної плати.

26.06.2012р. Запорізькою міською радою прийняте рішення № 37 "Про внесення змін до рішення міської ради від 27.07.2011 № 16 "Про затвердження розмірів орендної плати за земельні ділянки певного функціонального призначення у місті Запоріжжя", яким затверджено коефіцієнт «К», згідно якого визначається розмір орендної плати, для земельних ділянок, наданих для розташування автозаправних станцій, газових автозаправних станцій, в розмірі 6.

Вказане рішення № 37 було оприлюднене та набрало чинності 01.01.2013 р.

Головним управлінням Держземагенства у Запорізькій області надано витяг щодо нормативної грошової оцінки земельної ділянки, яка є предметом укладеного між сторонами договору оренди землі. Відповідно до цього витягу станом на 28.02.2013 р. нормативна грошова оцінка земельної ділянки кадастровий номер 2310100000:03:030:0039 по вул. Оріхівське шосе, 2 г у м. Запоріжжя складає 1482312,22 грн. (а.с. 25)

Таким чином, розмір земельного податку для вказаної земельної ділянки складає 14823,1222 грн. (1% від нормативної грошової оцінки), а орендна плата складає 88938,73 грн. 14823,1222 грн. х 6, де 6- коефіцієнт «К», згідно якого визначається розмір орендної плати. У зв'язку з прийняттям вищевказаного рішення, Запорізька міська рада 21.06.2013р. звернулась до Товариства з обмеженою відповідальністю "Восток" з пропозицією № 01/02-21/01977 про внесення змін до договору оренди землі від 08.10.2008р. за № 040826101568 шляхом викладення пункту 5 договору та п. 9 договору в наступних редакціях: " 5. Нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить 1482312 грн. 22 коп. (в цінах 2013 року"; " 9. Орендна плата вноситься орендарем у грошовій фірмі та в розмірі 88938,73 грн. (вісімдесят вісім тисяч дев'ятсот тридцять вісім грн. 73 коп.), що складає шестикратний розмір земельного податку за календарний рік в цінах 2013 року." До пропозиції було додано розрахунок нового розміру орендної плати та проект додаткового договору.

Рішення Запорізької міської ради від 26.06.2012 р. № 37 "Про внесення змін до рішення міської ради від 27.07.2011 р. № 16 «Про затвердження розмірів орендної плати за земельні ділянки певного функціонального призначення у м. Запоріжжя" не визнавалось недійсними в судовому прядку та є чинним.

Отже, запропоновані відповідачу для внесення змін у договір розміри нормативної грошової оцінки землі та орендної плати відповідають вимогам чинного законодавства та рішенням Запорізької міської ради від 03.03.2008 р. № 79, від 26.06.2012 р. № 37.

Проте, пропозиція позивача залишена відповідачем без задоволення, станом на час звернення з позовною заявою до суду, відповідачем не здійснено заходів щодо внесення запропонованих змін до договору. Відповідну додаткову угоду також не укладено.

Відповідно до ст. 11 Господарського процесуального кодексу України особи, які одержали пропозицію про зміну чи розірвання договору, відповідають на неї не пізніше 20 днів після одержання пропозиції. У разі недосягнення згоди щодо зміни чи розірвання договору, а також у разі неодержання відповіді у встановлений строк з урахуванням часу поштового обігу, заінтересована сторона має право передати спір на вирішення господарського суду.

Аналогічні приписи містяться й в п. 32 договору: зміна умов договору здійснюється у письмовій формі за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору спір розглядається у судовому порядку.

Відповідно до ч. 1 ст. 15 Цивільного кодексу України кожна особа має право на захист свого цивільного права у разі його порушення, невизнання або оспорювання.

Відповідно до приписів ст. 651 Цивільного кодексу України, зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом.

Статтею 654 Цивільного кодексу України передбачено, що зміна або розірвання договору вчинюється в такій самій формі, що й договір, який змінюється або розривається, якщо інше не встановлено договором або законом чи не випливає зі звичаїв ділового обороту.

Згідно зі ст. 188 Господарського кодексу України, зміна господарських договорів в односторонньому порядку не допускається, якщо інше не передбачено законом або договором. Сторона договору, яка вважає за необхідне змінити або розірвати договір, повинна надіслати пропозиції про це другій стороні за договором. Сторона договору, яка одержала пропозицію про зміну або розірвання договору, у двадцятиденний строк після одержання пропозиції повідомляє другу сторону про результати її розгляду. У разі якщо сторони не досягли згоди щодо зміни (розірвання) договору або у разі неодержання відповіді у встановлений строк з урахуванням часу поштового обігу, заінтересована сторона має право передати спір на вирішення суду.

Пунктом 2.19. Постанови Пленуму Вищого господарського суду України від 17.05.2011р. № 6 "Про деякі питання практики розгляду справ у спорах, що виникають із земельних відносин" встановлено, що у разі прийняття уповноваженим органом рішення про внесення змін до ставок орендної плати за землю та затвердження нових коефіцієнтів, що використовуються для розрахунку орендної плати за земельні ділянки, такі обставини можуть не братися судом до уваги лише у разі скасування відповідного рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування в установленому законом порядку.

Згідно зі статтею 632 Цивільного кодексу України ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін. У визначених законом випадках застосовуються ціни (тарифи, ставки тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування. У разі не досягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі спір вирішується в судовому порядку.

Таким чином, нормами чинного законодавства передбачено можливість зміни умов договору за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у випадках, встановлених договором або законом.

Крім того, сторонами в договорі оренди передбачена можливість перегляду орендної плати у разі прийняття орендодавцем рішення про збільшення орендної плати, а оскільки орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності є регульованою ціною, то зміна розміру цієї плати є підставою для перегляду розміру орендної плати, встановленої умовами договору.

Отже, вимоги позивача про внесення змін у пункти 5,9 договору оренди землі від 08.10.2008р. за № 040826101568 в частині нормативної грошової оцінки землі та розміру орендної плати суд вважає законними, обґрунтованими та документально підтвердженими, а тому такими, що підлягають задоволенню у запропонованій позивачем редакції.

Заперечення відповідача судом не приймаються, оскільки спростовуються вищевикладеним.

Відповідно до вимог ст. 49 ГПК України судовий збір стягується з відповідача на користь позивача.

Керуючись ст. ст. 49, 82, 84, 85 Господарського процесуального кодексу України, суд

ВИРІШИВ:

Позовні вимоги Запорізької міської ради, м. Запоріжжя до Товариства з обмеженою відповідальністю "Восток", м. Запоріжжя задовольнити.

Внести зміни в п. 5 договору оренди землі від 08.10.2008р. за № 040826101568, укладеного між Запорізькою міською радою (69015 м. Запоріжжя, пр. Леніна, 206, код ЄДРПОУ 04053915) та Товариством з обмеженою відповідальністю "Восток» (03110 м. Київ вул. Солом'янська, 11 код ЄДРПОУ 24812228), загальною площею 0,2039 га, яка знаходиться за адресою: м. Запоріжжя, вул. Оріхівське шосе, 2 г, виклавши його в такій редакції: « 5. Нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить 1482312 грн. 22 коп. (в цінах 2013 року)». Внести зміни в п. 9 договору оренди землі від 08.10.2008р. за № 040826101568, укладеного між Запорізькою міською радою (69015 м. Запоріжжя, пр. Леніна, 206, код ЄДРПОУ 04053915) та Товариством з обмеженою відповідальністю "Восток» (03110 м. Київ вул. Солом'янська, 11 код ЄДРПОУ 24812228), загальною площею 0,2039 га, яка знаходиться за адресою: м. Запоріжжя, вул. Оріхівське шосе, 2 г, виклавши його в такій редакції: « 9. Орендна плата вноситься орендарем у грошовій фірмі та в розмірі 88938,73 грн. (вісімдесят вісім тисяч дев'ятсот тридцять вісім грн.. 73 коп.), що складає шестикратний розмір земельного податку за календарний рік в цінах 2013 року.»

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Восток» (03110 м. Київ вул. Солом'янська, 11 код ЄДРПОУ 24812228) на користь Запорізької міської ради (69105, м. Запоріжжя, пр. Леніна, буд 206, код ЄДРПОУ 04053915) судовий збір в сумі 1147 (одна тисяча сто сорок сім) грн. Видати наказ.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення десятиденного строку для подання апеляційної скарги з моменту оформлення та підписання повного тексту рішення.

Повне рішення оформлено і підписано, згідно із вимогами ст. 84 ГПК України 28.02.2014 р.

Суддя О.А. Топчій

СудГосподарський суд Запорізької області
Дата ухвалення рішення25.02.2014
Оприлюднено03.03.2014
Номер документу37387277
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —908/4264/13

Ухвала від 28.01.2014

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Топчій О.А.

Постанова від 07.04.2014

Господарське

Донецький апеляційний господарський суд

Будко Н.В.

Ухвала від 20.03.2014

Господарське

Донецький апеляційний господарський суд

Будко Н.В.

Рішення від 25.02.2014

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Топчій О.А.

Ухвала від 27.12.2013

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Топчій О.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні