Постанова
від 20.02.2014 по справі 820/13511/13-а
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61004, м. Харків, вул. Мар'їнська, 18-Б-3, inbox@adm.hr.court.gov.ua

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

Харків

20 лютого 2014 р. № 820/13511/13-а

Харківський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого - судді - Панова М.М.,

за участю:

секретаря судового засідання - Каряка С.Г.,

представників сторін:

позивача - Романова М.В.,

відповідача - Засопіна М.Ф.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду в м. Харкові адміністративну справу за позовом

Товариства з обмеженою відповідальністю "Поліграфічне підприємство "Фоліо Плюс" до Основ'янської об'єднаної державної податкової інспекції м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області про скасування податкових повідомлень-рішень, -

В С Т А Н О В И В:

Позивач, Товариство з обмеженою відповідальністю "Поліграфічне підприємство "Фоліо Плюс", звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Основ'янської об'єднаної державної податкової інспекції м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області в якому з урахуванням уточнених позовних вимог просив суд скасувати податкові повідомлення -рішення Основ'янської об'єднаної державної податкової інспекції м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області від 21.08.2013 року № 000062203 та від 17.10.2013 року № 000112203.

В обгрунтування позовних вимог позивач зазначив, що правомірно формував витрати та податковий кредит по взаємовідносинам контрагентами ТОВ «СК Созидатель» за період січень 2012р. та ТОВ «ХИМТРЕЙД» за період лютий, квітень, травень 2012р., що підтверджують належним чином оформлені первинні документи бухгалтерського та податкового обліку.

Представник позивача у судовому засіданні позов підтримав та просив задовольнити в повному обсязі з підстав та мотивів викладених у позовній заяві.

Представник відповідача у судовому засіданні проти позову заперечував та просив відмовити в повному обсязі. В обгрунтування заперечень зазначив, що відповідач при прийнятті спірних рішень діяв на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Суд, вивчивши доводи позову та заперечення проти нього, заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши зібрані по справі докази в їх сукупності, проаналізувавши зміст норм матеріального і процесуального права, які врегульовують спірні правовідносини, виходить з таких підстав та мотивів.

Судом встановлено, що фахівцями Основ»янської ОДПІ м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області відповідно до п.п. 78.1.1 п.78.1 ст.78 Податкового Кодексу України від 02.12.2010 року №2755 -VI, із змінами та доповненнями та відповідно до наказу від 17.07.2013 за № 135 було проведено невиїзну позапланову документальну перевірку ТОВ «ПП «Фоліо Плюс» з питань підтвердження господарських відносин з платниками податків ТОВ «СК Созидатель» за період січень 2012 року та ТОВ «ХИМТРЕЙД» за період лютий, квітень, травень 2012р.

За результатами перевірки складено акт від 05.08.2013 року № 402/20-38-22-03-08/30510263 про результати невиїзної позапланової документальної перевірки ТОВ «ПП «Фоліо Плюс» щодо документального підтвердження господарських відносин із платниками податків ТОВ «СК Созидатель» за період січень 2012р. та ТОВ «ХИМТРЕЙД» (код 31235974) за період лютий, квітень, травень 2012р.

Висновками зазначеного акту перевірки встановлено порушення: ТОВ "Поліграфічне підприємство "Фоліо Плюс" ст. 1,п.2,ст.3,ст.4, п6, ст.8, п.1 та п.2 ст.9 Закону України від 16.07.1999 № 996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», пункту 2 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 №88 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05.06.1995 за № 168/704, в частині необхідності організації бухгалтерського обліку та складання первинних документів з врахування сутності господарської операції (відносин); відповідності змісту операції, що зафіксовані в документах, реальним обставинам; прийняття до обліку та виконання лише документів на операції, що не суперечать нормативно-правовим актам, не завдають шкоди державі, підписаних уповноваженими на те особами; ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності з обов'язковим врахуванням вимог, встановлених відповідними положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку та п. 44.1 ст. 44 з п. 198.1, п. 198.2, п. 198,3, п. 198.6 ст. 198, п.201.1 ст.201 Податкового кодексу України від 02.12.2010р. № 2755-УІ із змінами та доповненнями, внаслідок чого зайво включило до складу податкового кредиту в періоді, що перевірявся, суми податку на додану вартість з придбання товару у ТОВ «СК Созидатель» (код 33816347) за січень 2012 року в розмірі 13100,81грн. та ТОВ «ХИМТРЕЙД» (код 31235974) за лютий 2012р. в розмірі 635,00 грн., за квітень 2012р. в розмірі 633,00 грн., за травень 2012р. в розмірі 314,80 грн.;п.138.1, п.138.2, п.п.138.10.3 п.138.10 ст.138, п.138.5. ст.138, п.п.139.1.9 п.139.1 ст.139 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755 - VI, в результаті чого занижено податок на прибуток на загальну суму 18170,00 грн., в т.ч.: за 1 квартал 2012 року у сумі 17174,00 грн., за 2 квартал 2012 року у сумі 996,00 грн.

На підставі висновків зазначеного акту відповідачем винесені податкові повідомлення - рішення від 21.08.2013 року № 000062203 та № 000062203.

ТОВ «ПП «Фоліо Плюс» звернулось ДО Головного управління Міндоходів у Харківській області скарги № 956 і 956/1 від 29.08.2013р. на вказані повідомлення-рішення.

Рішенням № 2562/10/20-40-10-04-17 від 11.10.2013 р. про результати розгляду скарг, яким скасувала Податкове повідомлення рішення № 000062203 від 21.08.2013 р в частині збільшення грошового зобов'язання з податку на прибуток на суму 4128,00 грн. (основний платіж - 2752,00 грн., штрафні санкції - 1376,00 грн.). в іншій частині вказані податкові повідомлення-рішення залишено без з змін, а скарги ТОВ «ПП «Фоліо Плюс» від 29.08.2013 р. № 956 та 956/1 без задоволення.

Основ'янською ОДПІ м. Харкова прийнято податкове повідомлення рішення від 17.10.2013 р. № 000112203 на суму 23127,00 грн.

В мотивувальній частині акту перевірки висновки якого покладені в основу оскаржуваних рішень зазначено, що відсутній факт реального вчинення господарських операцій ТОВ «ПП «Фоліо Плюс» з контрагентами ТОВ «СК Созидатель» за період січень 2012р. та ТОВ «ХИМТРЕЙД» за період лютий, квітень, травень 2012р., оскільки відповідно до актів про неможливість проведення зустрічних звірок даних контрагентів встановлено ознаки нереальності здійснення ними господарської діяльності за вказаний період у зв"язку з відсутністю за місцем знаходження, взаємовідносинами з контрагентами відносно яких встановлено ознаки нереальності здійснення ними господарської діяльності, відсутності основних засобів, кваліфікованого персоналу.

Суд зазначає, що відповідно до п. 138.1 ст. 138 Податкового кодексу України витрати, що враховуються при обчисленні об'єкта оподаткування, складаються із: витрат операційної діяльності, які визначаються згідно з пунктами 138.4, 138.6-138.9, підпунктами 138.10.2-138.10.4 пункту 138.10, пунктом 138.11 цієї статті: інших витрат, визначених згідно з пунктом 138.5, підпунктами 138.10.5, 138.10.6 пункту 138.10, пунктами 138.11, 138.12 цієї статті, пунктом 140.1 статті 140 і статтею 141 цього Кодексу; крім витрат, визначених у пунктах 138.3 цієї статті та у статті 139 цього Кодексу.

Відповідно до пп. 138.1.1 п. 138.1 ст. 138 Податкового кодексу України витрати операційної діяльності включають: собівартість реалізованих товарів, виконаних робіт, наданих послуг та інші витрати беруться для визначення об'єкта оподаткування з урахуванням пунктів 138.2, 138.11 цієї статті, пунктів 140.2-140.5 статті 140, статей 142 і 143 та інших статей цього Кодексу, які прямо визначають особливості формування витрат платника податку.

Відповідно до п. 138.2 ст. 138 Податкового кодексу України витрати, які враховуються для визначення об'єкта оподаткування, визнаються на підставі первинних документів, що підтверджують здійснення платником податку витрат, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачено правилами ведення бухгалтерського обліку, та інших документів, встановлених розділом II цього Кодексу.

Відповідно до п. 138.4 ст. 138 Податкового кодексу України витрати, що формують собівартість реалізованих товарів, виконаних робіт, наданих послуг, крім нерозподільних постійних загальновиробничих витрат, які включаються до складу собівартості реалізованої продукції в періоді їх виникнення, визнаються витратами того звітного періоду, в якому визнано доходи від реалізації таких товарів, виконаних робіт, наданих послуг.

Відповідно до п. 138.5 ст. 138 Податкового кодексу України інші витрати визнаються витратами того звітного періоду, в якому вони були здійснені згідно з правилами ведення бухгалтерського обліку.

Відповідно до п. 198.1 ст. 198 Податкового кодексу України право на віднесення сум податку до податкового кредиту виникає у разі здійснення операцій з: а) придбання або виготовлення товарів (у тому числі в разі їх ввезення на митну територію України) та послуг; б) придбання (будівництво, спорудження, створення) необоротних активів, у тому числі при їх ввезенні на митну територію України (у тому числі у зв'язку з придбанням та/або ввезенням таких активів як внесок до статутного фонду та/або при передачі таких активів на баланс платника податку, уповноваженого вести облік результатів спільної діяльності); в) отримання послуг, наданих нерезидентом на митній території України, та в разі отримання послуг, місцем постачання яких є митна територія України; г) ввезення необоротних активів на митну територію України за договорами оперативного або фінансового лізингу.

Відповідно до п. 198.2 ст. 198 Податкового кодексу України датою виникнення права платника податку на віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше: дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг; дата отримання платником податку товарів/послуг, що підтверджено податковою накладною.

Відповідно до п. 198.3 ст. 198 Податкового кодексу України податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг, але не вище рівня звичайних цін, визначених відповідно до статті 39 цього Кодексу, та складається з сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 статті 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв'язку з: придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку; придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій у необоротні капітальні активи), у тому числі при їх імпорті, з метою подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку.

Право на нарахування податкового кредиту виникає незалежно від того, чи такі товари/послуги та основні фонди почали використовуватися в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку протягом звітного податкового періоду, а також від того, чи здійснював платник податку оподатковувані операції протягом такого звітного податкового періоду.

Відповідно до п. 198.6 ст. 198 Податкового кодексу України не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв'язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені податковими накладними (або підтверджені податковими накладними, оформленими з порушенням вимог статті 201 цього Кодексу) чи не підтверджені митними деклараціями, іншими документами, передбаченими пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу.

У разі коли на момент перевірки платника податку органом державної податкової служби суми податку, попередньо включені до складу податкового кредиту, залишаються не підтвердженими зазначеними цим пунктом документами, платник податку несе відповідальність відповідно до цього Кодексу.

Відповідно до п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України платник податку зобов'язаний надати покупцю (отримувачу) на його вимогу підписану уповноваженою платником особою та скріплену печаткою (за наявності) податкову накладну складену за вибором покупця (отримувача) в один з таких способів: а) у паперовому вигляді; б) в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та умови реєстрації податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У такому разі складання податкової накладної у паперовому вигляді не є обов'язковим.

У податковій накладній зазначаються в окремих рядках такі обов'язкові реквізити: а) порядковий номер податкової накладної; б) дата виписування податкової накладної; в) повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - продавця товарів/послуг; г) податковий номер платника податку (продавця та покупця); ґ) місцезнаходження юридичної особи-продавця або податкова адреса фізичної особи - продавця, зареєстрованої як платник податку; д) повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - покупця (отримувача) товарів/послуг; е) опис (номенклатура) товарів/послуг та їх кількість, обсяг; є) ціна постачання без урахування податку; ж) ставка податку та відповідна сума податку в цифровому значенні; з) загальна сума коштів, що підлягають сплаті з урахуванням податку; и) вид цивільно-правового договору; і) код товару згідно з УКТ ЗЕД (для підакцизних товарів та товарів, ввезених на митну територію України).

Відповідно до п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України податкова накладна складається у двох примірниках у день виникнення податкових зобов'язань продавця. Один примірник видається покупцю, а другий залишається у продавця. У разі складання податкової накладної у паперовому вигляді покупцю видається оригінал, а копія залишається у продавця.

Відповідно до п. 201.8 ст. 201 Податкового кодексу України право на нарахування податку та складання податкових накладних надається виключно особам, зареєстрованим як платники податку в порядку, передбаченому статтею 183 цього Кодексу.

Відповідно до п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України податкова накладна видається платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, на вимогу покупця та є підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Відповідно до ч. 1 ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи.

Відповідно до ч. 2 ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» первинні та зведені облікові документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати такі обов'язкові реквізити: назву документа (форми); дату і місце складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.

Відповідно до п. 2.1 Розділу 2 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24 травня 1995 р. № 88, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 5 червня 1995 р. за № 168/704 первинні документи - це документи, створені у письмовій або електронній формі, що фіксують та підтверджують господарські операції, включаючи розпорядження та дозволи адміністрації (власника) на їх проведення.

Відповідно до п. 2.4 Розділу 2 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24 травня 1995 р. № 88, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 5 червня 1995 р. за № 168/704 первинні документи повинні мати такі обов'язкові реквізити: найменування підприємства, установи, від імені яких складений документ, назва документа (форми), дата і місце складання, зміст та обсяг господарської операції, одиниця виміру господарської операції (у натуральному та/або вартісному виразі), посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення, особистий чи електронний підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.

ТОВ «ПП «Фоліо Плюс» мало господарські правовідносини з ТОВ «СК Созидатель» за договором № 1/11 від 01.11.11 р. з приводу виконання ремонтних робіт, необхідних для відновлення будівель і споруд ТОВ «ПП «Фоліо Плюс» та їх підтримання у належному і безпечному стані.

ТОВ «СК Созидатель» виконало передбачені договором роботи, про що сторони підписали акт прийому виконаних будівельних робіт за січень від 05.01.2012 р. ТОВ «ПП «Фоліо Плюс» здійснило оплату виконаних будівельних робіт у повному обсязі, про що свідчать платіжні доручення: № 57 від 13.01.2012; платіжне доручення № 6007 від 16.01.2012; платіжне доручення № 6024 від 17.01.2012; платіжне доручення № 6047 від 18.01.2012; платіжне доручення № 6062 від 19.01.2012; платіжне доручення № 6080 від 20.01.2012; платіжне доручення № 6095 від 23.01.2012; платіжне доручення № 6132 від 24.01.2012. На підтвердження прийняття до обліку податкових зобов'язань ТОВ «СК «Созидатель» надало податкові накладні: № 1 від 13.01.2012 р; податкову накладну № 2 від 16.01.2012 р; податкову накладну № З від 17.01.2012 р.

Також, між ТОВ «ПП «Фоліо Плюс» та ТОВ «ХИМТРЕЙД» було укладено Договір № 1352 від 26.09.11 р. предметом якого є постачання УФ лаку для його використання у поліграфічному виробництві. ТОВ «ПП «Фоліо Плюс» отримало від ТОВ «ХИМТРЕЙД» відповідний лак та використало його у власній господарській діяльності в процесі виготовлення поліграфічної продукції. ТОВ «Химтрейд» поставило 50 кг Уф лаку Miracure 0150-21 код за УКТ ЗЕД 3506990090 за видатковими накладними: № 329 від 21.02.2012 р; № 806 від 19.04.2012 р та № 947 від 08.05.2012 р. Лак був отриманий та доставлений на виробництво ТОВ «ПП «Фолыо Плюс» власним транспортом, що підтверджується копіями подорожніх листів № 119899 від 21.02.2012 р; листом серії ПЗС 050003 від 19.04.2012 р; листом серії АБ № 28023 від 08.05.2012 р.

Позивач оплатив УФ лак у повному обсязі відповідно до платіжних доручень № 570 від 02.04.2012; платіжного доручення № 7296 від 28.04.2012; платіжного доручення № 858 від 31.05.2012.

ТОВ «ПП «Фоліо Плюс» оприбуткувало та використало УФ лак у власній виробничій діяльності, про що свідчить картка складського обліку за період з 21.02.2012 року по 27.02.2012 р. Лак було використано відповідно до основного виду господарської діяльності позивача, а саме виробництво інших виробів з паперу та картону та за його допомогою було покрито лаком паперову поліграфічну етикетку для пляшок для алкогольних та слабоалкогольних напоїв за замовленнями контрагентів.

Довіреності на отримання товарно-матеріальних цінностей у контрагента ТОВ «Химтрейд» були виписані позивачем належним чином, про що свідчать записи в журналі виданих довіреностей. Зокрема, було видано такі довіреності: - довіреність № 612 від 07.05.2012 р. зі строком дії до 16.05.2012 (накладна № 947 від 08.05.2012 р.); - довіреність № 567 від 10.04.2012 р. зі строком дії до 19.04.2012 р. (накладна № 806 від 19.04.2012 р); - довіреність № 178 від 17.02.2012 р. зі строком дії до 26.02.2012 р. (накладна 329 від 21.02.2012 р).

Отримання продукції від імені позивача здійснював ОСОБА_3, який працював на посаді спеціаліста відділу забезпечення (копія виписки з наказу про прийняття на посаду № 69 від 18.11.2010р. та звільнення з посади № 07-к від 11.02.2013р. містяться в матеріалах справи).

Стосовно автротранспорту та осіб, які перевозили УФ лак, суд зазначає, що позивачем надано копії технічних паспортів на транспортні засоби та договори оренди, за якими ТОВ «ПП «Фоліо Плюс» використовує ці транспортні засоби, а також виписки з наказів про прийняття водіїв ОСОБА_4 і ОСОБА_5 та їх звільнення. Отже, автотранспорт використовувався позивачем на умовах оренди, і саме на ньому було здійснено перевезення товару - УФ лаку. Водії, які здійснювали перевезення працювали на ТОВ «ПП «Фоліо Плюс» за трудовими договорами.

Вказані первинні документи бухгалтерського та податкового обліку відповідають вимогам п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України, ч. 2 ст. 9 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", п. 2.4 Розділу 2 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24 травня 1995 р. № 88, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 5 червня 1995 р. за № 168/704.

Отже, вищенаведене свідчить про те, що позивач правомірно включив до витрат та податкового кредиту суми, які підтверджені первинними документами бухгалтерського та податкового обліку, у зв'язку з придбанням позивачем товарів (робіт, послуг), які в свою чергу були використані останнім в оподатковуваних операціях у межах господарській діяльності.

При зазначених обставинах, суд вважає вимоги позивача правомірними та такими, що ґрунтуються на положеннях діючого законодавства, належним чином обґрунтовані, підтверджені дослідженими у судовому засіданні доказами, а тому підлягають задоволенню в повному обсязі.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 9, 11, 71, 94, 159, 160- 163, 186, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Поліграфічне підприємство "Фоліо Плюс" до Основ'янської об'єднаної державної податкової інспекції м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області про скасування податкових повідомлень-рішень - задовольнити в повному обсязі.

Скасувати податкові повідомлення -рішення Основ'янської об'єднаної державної податкової інспекції м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області від 21.08.2013 року № 000062203 та від 17.10.2013 року № 000112203.

Стягнути з Державного бюджету України (отримувач: УДКСУ у Червонозаводському районі м. Харкова, код 37999628, банк ГУДКСУ у Харківській області, МФО 851011, рахунок 31217206784011) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Поліграфічне підприємство "Фоліо Плюс" (адреса: 61099, м. Харків, вул. Лодзька, 7, код ЄДРПОУ 30510263) 240 (двісті сорок) грн. 88 коп. витрат зі сплати судового збору.

Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення протягом десяти днів з дня його проголошення, у разі застосування судом частини третьої статті 160 КАСУ, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Повний текст постанови складено 25 лютого 2014 року.

Суддя Панов М.М.

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення20.02.2014
Оприлюднено28.02.2014
Номер документу37393177
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —820/13511/13-а

Ухвала від 19.06.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Борисенко І.В.

Ухвала від 23.04.2014

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Шевцова Н.В.

Постанова від 20.02.2014

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Панов М.М.

Ухвала від 24.12.2013

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Панов М.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні