Постанова
від 28.02.2014 по справі 815/578/14
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

cpg1251

Справа № 815/578/14

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

25 лютого 2014 року Одеський окружний адміністративний суд в складі:

головуючого судді Левчук О.А.,

за участю секретаря Васіної А.А.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Одесі справу за адміністративним позовом товариства з обмеженою відповідальністю "Грін-Порт" до Державної податкової інспекції в Приморському районі міста Одеси Головного управління Міндоходів в Одеській області про визнання протиправними дій, визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення № 0000172210 від 23.09.2013 року, -

ВСТАНОВИВ:

Позивач звернувся з даним позовом до суду та просить визнати протиправними дії Державної податкової інспекції в Приморському районі міста Одеси Головного управління Міндоходів в Одеській області з призначення й проведення камеральної перевірки даних, задекларованих у податковій декларації з податку на додану вартість за жовтень 2012 року та складення винесеного за її результатами акту перевірки № 1370/15-53-22-10/30747669 від 05.09.2013 року; визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Державної податкової інспекції в Приморському районі міста Одеси Головного управління Міндоходів в Одеській області № 0000172210 від 23.09.2013 року; стягнути з Державного бюджету України на користь товариства з обмеженою відповідальністю «Грін-Порт» (код ЄДРПОУ 30747669) сплачений судовий збір.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що при проведенні перевірки відповідачем порушено п.п. 75.1.1. п. 75.1 ст. 75 Податкового кодексу України щодо використання при проведенні камеральних перевірок виключно даних, зазначених у податкових деклараціях платника податків, оскільки згідно до акту перевірки № 1370/15-53-22-10/30747669 від 05.09.2013 року відповідачем під час перевірки також використано акт від 19.12.2012 року № 644/15-314/38277691 про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ «Аквалон М». Також позивач зазначає, що акт перевірки № 1370/15-53-22-10/30747669 від 05.09.2013 року містить інформацію щодо проведення документальної перевірки та не відповідає формі, встановленій Додатком 3 до Порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість. Крім цього, позивач в обґрунтування позовних вимог зазначає, що відповідно до п. 200.10 ст. 200 Податкового кодексу України камеральна перевірка податкової декларації з податку на додану вартість за жовтень 2012 року повинна була бути проведена до 20.12.2012 року, проте відповідачем таку перевірку проведено 05.09.2013 року. З урахуванням вищевикладеного позивач зазначає, що податкове повідомлення-рішення № 0000172210 від 23.09.2013 року прийнято відповідачем неправомірно та безпідставно.

В судовому засіданні представник позивача позов підтримав, просив його задовольнити.

Представник відповідача в судовому засіданні проти задоволення позову заперечував, просив суд відмовити в задоволенні адміністративного позову в повному обсязі. В обґрунтування заперечень зазначив, що Державною податковою інспекцією в Приморському районі м. Одеси Головного управління Міндоходів в Одеській області згідно із вимогами п.п. 20.1.4 п. 20.1ст. 20, п.п. 75.1.1 п. 75.1 ст. 75, ст. 76, п. 49.18 ст. 49 Податкового кодексу України проведено камеральну перевірку даних, задекларованих у податковій звітності з податку на додану вартість за жовтень 2012 року ТОВ «Грін-Порт», за результатами якої складено акт № 1370/15-53-22-10/30747669 від 05.09.2013 року про порушення ТОВ «Грін-Порт» п.п. 14.1.181 п. 14.1 ст. 14, п. 198.3 ст. 198 Податкового кодексу України, на підставі якого прийнято податкове повідомлення-рішення № 0000172210 від 23.09.2013 року. на підставі викладеного представник відповідача зазначив, що відповідач діяв у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, а тому позовні вимоги ТОВ «Грін-Порт» є необґрунтованими та задоволенню не підлягають.

Вислухавши пояснення представників сторін, дослідивши та проаналізувавши надані докази у їх сукупності, суд встановив наступне.

16.02.2000 року виконавчим комітетом Одеської міської ради проведено державну реєстрацію юридичної особи - товариства з обмеженою відповідальністю «Грін-Порт» (код ЄДРПОУ 30747669) (а.с. 14-18).

Відповідно до п. 75.1. ст. 75 Податкового кодексу України контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки. Камеральні та документальні перевірки проводяться контролюючими органами в межах їх повноважень виключно у випадках та у порядку, встановлених цим Кодексом, а фактичні перевірки - цим Кодексом та іншими законами України, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи.

Згідно до п. 200.10 ст. 200 Податкового кодексу України протягом 30 календарних днів, що настають за граничним терміном отримання податкової декларації, контролюючий орган проводить камеральну перевірку заявлених у ній даних.

Товариством з обмеженою відповідальністю «Грін-Порт» до Державної податкової інспекції в Приморському районі м. Одеси подано податкову декларацію з податку на додану вартість за жовтень 2012 року № 9073455947 від 20 листопада 2012 року.

05 вересня 2013 року головним державним ревізором-інспектором відділу перевірок платників податків управління податкового аудиту ДПІ у Приморському районі м. Одеси Головного управління Міндоходів в Одеській області проведено камеральну перевірку даних, задекларованих у податковій звітності з податку на додану вартість ТОВ «Грін-Порт», код ЄДРПОУ 30747669, за жовтень 2012 року, за результатами якої зроблено висновки про порушення ТОВ «Грін-Порт» п.п. 14.1.36, 14.1.178, 14.1.181 п. 14.1 ст. 14, п. 198.3 ст. 198 Податкового кодексу України, в результаті чого занижено суму податкових зобов'язань з податку на додану вартість, яка підлягає нарахуванню за підсумками поточного звітного періоду, заявленої у податковій декларації з ПДВ за жовтень 2012 року, на суму 85 700 грн., про що складено акт № 1370/15-53-22-10/30747669.

Таким чином, на підставі вищевикладеного судом встановлено, що Державною податковою інспекцією в Приморському районі м. Одеси Головного управління Міндоходів в Одеській області камеральну перевірку даних, задекларованих у податковій звітності з податку на додану вартість ТОВ «Грін-Порт», код ЄДРПОУ 30747669, за жовтень 2012 року № 9073455947 від 20 листопада 2012 року проведено з порушенням строків, встановлених п. 200.10 ст. 200 Податкового кодексу України.

За результатами розгляду заперечень ТОВ «Грін-Порт» на акт перевірки № 1370/15-53-22-10/30747669 від 05 вересня 2014 року відповідачем складено Висновок № 31/15-53-22-10 від 18 вересня 2013 року, в якому зазначено, що заперечення ТОВ «Грін-Порт» є такими, що не ґрунтуються на законодавчих нормах та не підтверджені відповідними документами (а.с. 34-36, 240-242).

На підставі акту перевірки № 1370/15-53-22-10/30747669 від 05 вересня 2014 року та висновку № 31/15-53-22-10 від 18 вересня 2013 року Державною податковою інспекцією в Приморському районі м. Одеси ГУ Міндоходів в Одеській області прийнято податкове повідомлення-рішення № 0000172210 від 23.09.2013 року про збільшення ТОВ «Грін-Порт» податкового зобов'язання з податку на додану вартість на 85 700 грн. та застосування штрафних (фінансових) санкцій в розмірі 42850 грн. за порушення ТОВ «Грін-Порт вимог п.п. 14.1.36, 14.1.178, 14.1.181 п. 14.1 ст. 14, п. 198.3 ст. 198 Податкового кодексу України (а.с. 40).

Відповідно до п.п. 75.1.1. п. 75.1 ст. 75 Податкового кодексу України камеральною вважається перевірка, яка проводиться у приміщенні контролюючого органу виключно на підставі даних, зазначених у податкових деклараціях (розрахунках) платника податків.

Згідно до п. п. 76.1, 76.2 ст. 76 Податкового кодексу України камеральна перевірка проводиться посадовими особами контролюючого органу без будь-якого спеціального рішення керівника такого органу або направлення на її проведення. Камеральній перевірці підлягає вся податкова звітність суцільним порядком. Згода платника податків на перевірку та його присутність під час проведення камеральної перевірки не обов'язкова. Порядок оформлення результатів камеральної перевірки здійснюється відповідно до вимог статті 86 цього Кодексу.

Таким чином, характерними ознаками камеральних перевірок є: проведення у приміщенні органу державної податкової служби; перевірка лише даних, зазначених у податкових деклараціях (розрахунках); відсутність спеціального рішення керівника органу державної податкової служби, а також направлення на її проведення; перевірка всієї податкової звітності суцільним порядком; необов'язковість згоди платника податків на перевірку та його присутності під час проведення камеральної перевірки.

Отже, предметом дослідження камеральної перевірки можуть бути лише дані податкових декларацій (розрахунків) платника податків, зокрема правильність відображення у відповідних рядках та стовпцях податкової декларації показників як результатів проведених розрахунків (арифметичних дій) та/або методологія проведення цих розрахунків. При цьому, будь-які дослідження документів, які були підставою для таких розрахунків, при проведенні камеральної перевірки не проводяться, оскільки це є предметом документальної перевірки. У разі, якщо предметом дослідження мають бути документи по проведеним операціям, то така перевірка не може відноситись до категорії камеральної перевірки.

Відповідно до п. 86.2 ст. 86 Податкового кодексу України за результатами камеральної перевірки у разі встановлення порушень складається акт у двох примірниках, який підписується посадовими особами такого органу, які проводили перевірку, і після реєстрації у контролюючому органі вручається або надсилається для підписання протягом трьох робочих днів платнику податків у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу.

Міністерством фінансів України видано наказ від 25.11.2011 року № 1492 "Про затвердження форм та Порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 20 грудня 2011 року за № 1490/20228 (чинний станом на дату виникнення спірних правовідносин).

В Додатку № 3 до вказаного Порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість затверджено форму Акту про результати камеральної перевірки даних, задекларованих у податковій звітності з податку на додану вартість.

В акті № 1370/15-53-22-10/30747669 від 05 вересня 2013 року зазначено, що при перевірці використано податкову декларацію з ПДВ за жовтень 2012 року (від 20.11.2012 року № 9073455947), Додаток 5 «Розшифровка податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів» (від 20.11.2012 року № 9073455876).

В графі «Результати перевірки» акту № 1370/15-53-22-10/30747669 від 05 вересня 2013 року зазначено, що відповідачем не встановлено порушень термінів подання податкової звітності, арифметично-логічних помилок, розбіжностей реєстру виданих та отриманих податкових накладних та Єдиного реєстру податкових накладних, формування податкового кредиту за рахунок податкових накладних з датою виписки понад 365 днів, отриманих податкових накладних (розрахунків коригування), виписаних особами, не зареєстрованими як платники податку в порядку, передбаченому статтею 183 Податкового кодексу України, або платниками ПДВ, що звільнені від сплати податку на додану вартість за рішенням суду (визначення податкових накладних, які не дають права на віднесення сум ПДВ до податкового кредиту).

Таким чином, за результатами перевірки відповідачем даних податкової декларації з ПДВ за жовтень 2012 року та додатку 5 до декларації з ПДВ за жовтень 2012 року Державною податковою інспекцією в Приморському районі м. Одеси ГУ Міндоходів в Одеській області не встановлено порушень ТОВ «Грін-Порт» вимог податкового законодавства.

Проте, в акті перевірки № 1370/15-53-22-10/30747669 від 05 вересня 2013 року зазначено, що при проведенні камеральної перевірки податкової декларації з ПДВ за жовтень 2012 року та Додатку 5 «Розшифровка податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів», було встановлено, що до складу податкового кредиту за жовтень 2012 року включено взаємовідносини з контрагентом ТОВ «Аквалон М», код ЄДРПОУ 38277691, на суму ПДВ 85700 грн., підтверджено наданим до ДПІ засобами електронного зв'язку реєстром податкових накладних (від 20.11.2012 року № 9073455904).

Отже, за результатами камеральної перевірки податкової декларації з ПДВ за жовтень 2012 року та Додатку 5 «Розшифровка податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів» щодо взаємовідносин ТОВ «Грін-Порт» з ТОВ «Аквалон М» відповідачем зроблено висновок, що сума податкового кредиту за жовтень 2012 року по взаємовідносинам з ТОВ «Аквалон М» підтверджена податковими накладними.

Проте, також в акті перевірки № 1370/15-53-22-10/30747669 від 05 вересня 2013 року зазначено, що Державною податковою інспекцією в Приморському районі м. Одеси ГУ Міндоходів в Одеській області при проведенні даної перевірки використано також інформацію, отриману від ДПІ у Шевченківському районі м. Києва по ТОВ «Аквалон М» (код ЄДРПОУ 38277691), акт від 19.12.2012 року № 644/15-314/38277691 про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання ТОВ «Аквалон М», на підставі якої зроблено висновок, що звіркою ТОВ «Аквалон М» не підтверджено реальність здійснення господарських відносин із постачальниками та покупцями за періоди, що перевіряються, їх вид, обсяг, якість та розрахунки, а саме встановлено відсутність об'єктів оподаткування, та неможливість реального здійснення платником податків операцій по ланцюгу постачання.

На підставі вказаної інформації та висновків акту від 19.12.2012 року № 644/15-314/38277691 відповідачем зроблено висновок про порушення позивачем вимог п.п. 14.1.36, 14.1.178, 14.1.181 п. 14.1 ст. 14, п. 198.3 ст. 198 Податкового кодексу України, в результаті чого занижено суму податкових зобов'язань з податку на додану вартість, яка підлягає нарахуванню за підсумками поточного звітного періоду, заявленої у податковій декларації з ПДВ за жовтень 2012 року, на суму 85 700 грн.

Отже, судом встановлено, що ДПІ в Приморському районі м. Одеси ГУ Міндоходів в Одеській області при проведенні камеральної перевірки ТОВ «Грін-Порт» вийшла за межі повноважень, наданих Конституцією та законами України, оскільки при камеральній перевірці в порушення положень ст. ст. 75, 76 Податкового кодексу України окрім даних, зазначених у податкових деклараціях (розрахунках) платника податків, також використано дані акту перевірки від 19.12.2012 року № 644/15-314/38277691 про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання ТОВ «Аквалон М», тобто фактично проведено документальну невиїзну перевірку без наявності на те законних підстав.

Крім цього, відповідно до п.п. 78.1.1. п. 78.1 ст. 78 Податкового кодексу України документальна позапланова перевірка здійснюється за наявності хоча б однієї з таких обставин за наслідками перевірок інших платників податків або отримання податкової інформації виявлено факти, що свідчать про можливі порушення платником податків податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, якщо платник податків не надасть пояснення та їх документальні підтвердження на обов'язковий письмовий запит контролюючого органу, в якому зазначаються можливі порушення цим платником податків податкового, валютного та іншого законодавства протягом 10 робочих днів з дня отримання запиту.

Таким чином, наявність інформації, отриманої за результатами перевірки інших платників податків, про виявлення фактів, що свідчать про можливі порушення платником податків податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, є підставою для призначення та проведення документальної, а не камеральної перевірки.

Крім того, акт перевірки № 1370/15-53-22-10/30747669 від 05 вересня 2013 року не відповідає вимогам до форми Акту про результати камеральної перевірки даних, задекларованих у податковій звітності з податку на додану вартість, які встановлені в Додатку № 3 до Порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість, затвердженому наказом Міністерства фінансів України від 25.11.2011 року № 1492, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 20 грудня 2011 року за № 1490/20228 (чинний станом на дату виникнення спірних правовідносин).

На підставі вищевикладеного, суд дійшов до висновку, що позовні вимоги товариства з обмеженою відповідальністю «Грін-Порт» про визнання протиправними дій Державної податкової інспекції в Приморському районі міста Одеси Головного управління Міндоходів в Одеській області з призначення й проведення камеральної перевірки даних, задекларованих у податковій декларації з податку на додану вартість за жовтень 2012 року та складення винесеного за її результатами акту перевірки № 1370/15-53-22-10/30747669 від 05.09.2013 року є обґрунтованими та підлягають задоволенню, оскільки, як встановлено судом, Державною податковою інспекцією в Приморському районі м. Одеси Головного управління Міндоходів в Одеській області з порушенням встановлених у Податковому кодексі України строків призначено й проведено камеральну перевірку податкової звітності позивача з податку на додану вартість за жовтень 2012 року, фактично замість камеральної перевірки проведено невиїзну документальну перевірку без наявності на те передбачених законом підстав, та складено акт про результати камеральної перевірки, який не відповідає вимогам до форми Акту про результати камеральної перевірки даних, задекларованих у податковій звітності з податку на додану вартість, які встановлені в Додатку № 3 до Порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість, затвердженому наказом Міністерства фінансів України від 25.11.2011 року № 1492, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 20 грудня 2011 року за № 1490/20228 (чинний станом на дату виникнення спірних правовідносин).

Згідно до п. 86.8. ст. 86 Податкового кодексу України податкове повідомлення-рішення приймається керівником контролюючого органу (його заступником) протягом десяти робочих днів з дня, наступного за днем вручення платнику податків акта перевірки у порядку, передбаченому статтею 58 цього Кодексу, для надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень (за результатами фактичної перевірки - з дня реєстрації (надходження) акта такої перевірки до контролюючого органу за основним місцем обліку платника податків), а за наявності заперечень посадових осіб платника податків до акта перевірки приймається з урахуванням висновку про результати розгляду заперечень до акта перевірки - протягом трьох робочих днів, наступних за днем розгляду заперечень і надання (надсилання) письмової відповіді платнику податків.

Оскільки, судом встановлено, що Державною податковою інспекцією в Приморському районі м. Одеси Головного управління Міндоходів в Одеській області з порушенням встановлених у Податковому кодексі України строків призначено й проведено камеральну перевірку податкової звітності позивача з податку на додану вартість за жовтень 2012 року, фактично замість камеральної перевірки проведено невиїзну документальну перевірку без наявності на те передбачених законом підстав, та складено акт про результати камеральної перевірки, який не відповідає вимогам до форми Акту про результати камеральної перевірки даних, задекларованих у податковій звітності з податку на додану вартість, які встановлені в Додатку № 3 до Порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість, затвердженому наказом Міністерства фінансів України від 25.11.2011 року № 1492, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 20 грудня 2011 року за № 1490/20228 (чинний станом на дату виникнення спірних правовідносин), суд дійшов до висновку, що податкове повідомлення-рішення № 0000172210 від 23.09.2013 року, прийняте на підставі акту перевірки № 1370/15-53-22-10/30747669 від 05 вересня 2013 року, також є неправомірним та підлягає скасуванню.

Відповідно до частини 3 статті 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); добросовісно; розсудливо.

За таких обставин, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог, на підставі наданих сторонами доказів, з урахуванням встановлених у судовому засіданні фактів, суд дійшов до висновку, що відповідач діяв необґрунтовано та без урахування всіх обставин, що мали значення для прийняття спірного рішення, а тому адміністративний позов товариства з обмеженою відповідальністю «Грін-Порт» є обґрунтованим та підлягає задоволенню в повному обсязі.

Відповідно до ч. 1 ст. 94 КАС України, якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету України (або відповідного місцевого бюджету, якщо іншою стороною був орган місцевого самоврядування, його посадова чи службова особа).

Згідно до платіжних доручень № 98 від 21 січня 2014 року та № 97 від 21 січня 2014 року позивачем сплачено судовий збір за подання до адміністративного суду даної позовної заяви з вимогами майнового характеру в розмірі 257, 10 грн. та з вимогами немайнового характеру в розмірі 73, 08 грн. відповідно.

Враховуючи викладене, відповідно до ч. 1 ст. 94 КАС України суд дійшов до висновку, що слід стягнути з Державного бюджету України через Головне управління Державної казначейської служби в Одеській області на користь товариства з обмеженою відповідальністю «Грін-Порт» (код ЄДРПОУ 30747669) сплачений судовий збір в сумі 330, 18 грн.

Керуючись ст.ст. 2, 7, 8, 9, 11, 86, 94, 159 - 163, 254 КАС України, суд, -

П О С Т А Н О В И В :

Адміністративний позов задовольнити в повному обсязі.

Визнати протиправними дії Державної податкової інспекції в Приморському районі міста Одеси Головного управління Міндоходів в Одеській області з призначення й проведення камеральної перевірки даних, задекларованих у податковій декларації з податку на додану вартість за жовтень 2012 року та складення винесеного за її результатами акту перевірки № 1370/15-53-22-10/30747669 від 05.09.2013 року.

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Державної податкової інспекції в Приморському районі міста Одеси Головного управління Міндоходів в Одеській області № 0000172210 від 23.09.2013 року.

Стягнути з Державного бюджету України через Головне управління Державної казначейської служби в Одеській області на користь товариства з обмеженою відповідальністю «Грін-Порт» (код ЄДРПОУ 30747669) сплачений судовий збір в сумі 330, 18 грн.

Постанову може бути оскаржено в апеляційному порядку до Одеського апеляційного адміністративного суду через Одеський окружний адміністративний суд у строки та в порядку встановлені ст. 186 КАС України.

Постанова набирає законної сили в порядку передбаченому статтею 254 КАС України.

Повний текст постанови складено та підписано 28 лютого 2014 року.

Суддя /підпис/ О.А. Левчук

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення28.02.2014
Оприлюднено05.03.2014
Номер документу37420461
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —815/578/14

Ухвала від 23.06.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Юрченко В.П.

Ухвала від 16.06.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Юрченко В.П.

Ухвала від 05.03.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Юрченко В.П.

Ухвала від 10.02.2015

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Жук С.І.

Ухвала від 19.03.2014

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Жук С.І.

Постанова від 28.02.2014

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Левчук О. А.

Ухвала від 25.01.2014

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Левчук О. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні