Постанова
від 27.02.2014 по справі 826/1219/14
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

cpg1251 ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м. Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

27 лютого 2014 року № 826/1219/14

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі Головуючого судді Погрібніченка І.М., суддів Іщука І.О., Шулежка П.В., розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Виробничо-торгова компанія «Рисан» до Міністерства доходів і зборів України третя особа, що не заявляє самостійних вимог на предмет спору: Ірпінська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління Міндоходів у Київській області про визнання протиправними дій, зобов'язання вчинити певні дії та визнати податкові накладні такими, що зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових рішень, -

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

03 лютого 2014 року до Окружного адміністративного суду м. Києва звернулось Товариство з обмеженою відповідальністю «Виробничо-торгова компанія «Рисан» (далі - ТОВ «Виробничо-торгова компанія «Рисан», позивач) з адміністративним позовом про:

- визнання протиправними дії Державної податкової служби України, стосовно відмови у реєстрації податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних;

- визнання податкових накладних № 1 від 02.09.2013р.; № 2 від 02.09.2013р.; № 6 від 03.09.2013р.; № 25 від 12.09.2013р.; № 32 від 14.09.2013р.; № 43 від 19.09.2013р.; № 61 від 24.09.2013р.; № 5 від 02.10.2013р.; № 9 від 04.10.2013р.; № 11 від 04.10.2013р.; № 15 від 08.10.2013р.; № 38 від 16.10.2013р.; № 39 від 17.10.2013р.; № 42 від 18.10.2013р.; № 43 від 18.10.2013р.; № 45 від 19.10.2013р.; № 46 від 19.10.2013р.; № 49 від 20.10.2013р.; № 51 від 21.10.2013р.; № 52 від 21.10.2013р.; № 58 від 22.10.2013р.; № 59 від 22.10.2013р.; № 60 від 22.10.2013р.; № 62 від 23.10.2013р.; № 64 від 24.10.2013р.; № 65 від 25.10.2013р.; № 79 від 29.10.2013р.; № 80 від 29.10.2013р.; № 83 від 30.10.2013р.; № 86 від 31.10.2013р.; № 15 від 06.11.2013р.; № 108 від 29.11.2013р.; № 17 від 11.12.2013р.; № 67 від 25.12.2013р.; № 79 від 26.12.2013р.; № 82 від 26.12.2013р.; № 83 від 26.12.2013р.; № 92 від 27.12.2013р.; № 94 від 27.12.2013р.; № 97 від 27.12.2013р.; № 100 від 28.12.2013р.; № 110 від 30.12.2013р., № 111 від 30.12.2013р.; № 1 від 03.01.2014р.; №65 від 09.01.2014; № 71 від 10.01.2014 р. такими що зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- зобов'язання Державну податкову службу України внести виправлення до бази даних платників податків щодо місцезнаходження Товариства з обмеженою відповідальністю «Виробничо-торгова компанія «Рисан».

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що відповідачем протиправно відмовлено в реєстрації податкових накладних, що підлягають обов'язковій реєстрації, згідно вимог чинного законодавства, оскільки в базах даних Ірпінської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Київській області міститься інформація про не відповідність місцезнаходження позивача інформації зазначеній в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

Окрім цього, позивач зазначає, що твердження відповідача про невідповідність місцезнаходження позивача даним ЄДР не відповідають дійсності, оскільки, ТОВ «Виробничо-торгова компанія «Рисан» з моменту первинної державної реєстрації (з 29.12.2006) та до цього часу свого місцезнаходження не змінювало, перебуває за місцем реєстрації, реєстраційну картку про підтвердження відомостей про юридичну особу (форма 6) подавало вчасно. Вказане, на його думку, підтверджується Витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців № 17242902 від 10.10.2013 р.

Позивач в підтвердження позовних вимог також вказує на незаконну та протиправну бездіяльність відповідача, яка полягала у невжитті заходів щодо виправлення недостовірної інформації, яка міститься в його базі даних платників податків, що призвела до порушення прав та законних інтересів ТОВ «Виробничо-торгова компанія «Рисан».

В судових засіданнях представник позивача позовні вимоги підтримав та просив їх задовольнити.

Представник відповідача проти задоволення адміністративного позову заперечував.

В обґрунтування своїх заперечень відповідач посилається на те, що при відмові позивачу у реєстрації податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних діяв у спосіб та в межах, передбачений нормами чинного законодавства України.

Представник третьої особи у судове засідання не з'явився, належним чином повідомлений про дату, час та місце судового засідання. При цьому, будь-яких письмових пояснень до суду надано не було.

Відповідно до вимог частини шостої статті 128 Кодексу адміністративного судочинства України, у зв'язку з неприбуттям представника третьої особи у судове засідання, суд дійшов висновку про подальший розгляд справи у письмовому провадженні.

Розглянувши подані сторонами документи і матеріали, заслухавши пояснення представників позивача та відповідача, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд міста Києва, -

ВСТАНОВИВ:

ТОВ «Виробничо-торгова компанія «Рисан» (код ЄДРПОУ 34357830) зареєстроване виконавчим комітетом Ірпінської міської ради Київської області 29 грудня 2006 року (запис в ЄДР № 1 357 102 0000 001807) Місцезнаходження ТОВ «Виробничо-торгова компанія «Рисан»: 08290, Київська область, смт. Гостомель, площа Рекунова, 2.

Згідно свідоцтва від 26 січня 2007 року № 100016092 (серія НБ № 076901) позивач є платником податку на додану вартість (індивідуальний податковий номер 343578310216).

29 січня 2013 року між Ірпінською ОДПІ Київської області ДПС та ТОВ «Виробничо-торгова компанія «Рисан» укладено договір № 280120131, предметом якого є визнання податкових документів (податкової звітності, реєстрів отриманих та виданих податкових накладних з податку на додану вартість та інших звітних податкових документів), поданих платником податків в електронному вигляді із застосуванням електронного цифрового підпису до органу ДПС засобами телекомунікаційного зв'язку або на електронних носіях, як оригіналу. Договір надає платнику податків можливість, а не зобов'язує його подавати до органу ДПС податкові документи у електронному вигляді, якщо інше не передбачено законом. Включення платника податків до системи подання податкових документів в електронному вигляді виконується органом ДПС безкоштовно.

У відповідності до вказаного Договору, позивачем було направлено до органу ДПС засобами електронного зв'язку для проведення реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних наступні податкові накладні, а саме: № 1 від 02.09.2013р.; № 2 від 02.09.2013р.; № 6 від 03.09.2013р.; № 25 від 12.09.2013р.; № 32 від 14.09.2013р.; № 43 від 19.09.2013р.; № 61 від 24.09.2013р.; № 5 від 02.10.2013р.; № 9 від 04.10.2013р.; № 11 від 04.10.2013р.; № 15 від 08.10.2013р.; № 38 від 16.10.2013р.; № 39 від 17.10.2013р.; № 42 від 18.10.2013р.; № 43 від 18.10.2013р.; № 45 від 19.10.2013р.; № 46 від 19.10.2013р.; № 49 від 20.10.2013р.; № 51 від 21.10.2013р.; № 52 від 21.10.2013р.; № 58 від 22.10.2013р.; № 59 від 22.10.2013р.; № 60 від 22.10.2013р.; № 62 від 23.10.2013р.; № 64 від 24.10.2013р.; № 65 від 25.10.2013р.; № 79 від 29.10.2013р.; № 80 від 29.10.2013р.; № 83 від 30.10.2013р.; № 86 від 31.10.2013р.; № 15 від 06.11.2013р.; № 108 від 29.11.2013р.; № 17 від 11.12.2013р.; № 67 від 25.12.2013р.; № 79 від 26.12.2013р.; № 82 від 26.12.2013р.; № 83 від 26.12.2013р.; № 92 від 27.12.2013р.; № 94 від 27.12.2013р.; № 97 від 27.12.2013р.; № 100 від 28.12.2013р.; № 110 від 30.12.2013р., № 111 від 30.12.2013р.; № 1 від 03.01.2014р.; №65 від 09.01.2014; № 71 від 10.01.2014р.

Проте, вказані податкові накладні до реєстрації відповідачем прийняті не були, про що позивача було повідомлено засобами телекомунікаційного зв'язку відповідними квитанціями.

Листом від 21 жовтня 2013 року Ірпінська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління Міндоходів у Київській області у відповідь на скаргу позивача від 11 жовтня 2013 року поінформувала останнього, що технічних проблем щодо реєстрації податкових накладних на районному рівні немає.

Водночас, Міністерство доходів і зборів України листом за № 14230/6/99-99-10-01-05 повідомило, що інформацію ТОВ «Виробничо-торгова компанія «Рисан» відносно можливої некоректної робити програми по реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних взято до уваги. Проте, вищевказані податкові накладні залишилися не зареєстрованими.

Незгода з вказаними діями суб'єкта владних повноважень обумовила позивача звернутися з позовом до адміністративного суду.

Оцінивши за правилами статті 86 Кодексу адміністративного судочинства України надані сторонами докази та пояснення, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні, та враховуючи всі наведені обставини, Окружний адміністративний суд міста Києва погоджується з доводами ТОВ «Виробничо-торгова компанія «Рисан», виходячи з наступного.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулюються Податковим кодексом України від 02.12.2010 року № 2755-VI (далі - ПК України).

Питання, що стосується форми податкової накладної та порядку заповнення податкової накладної встановлено ст. 201 ПК України.

Відповідно до п. 201.1 ст. 201 ПК України платник податку зобов'язаний надати покупцю (отримувачу) на його вимогу підписану уповноваженою платником особою та скріплену печаткою (за наявності) податкову накладну, складену за вибором покупця (отримувача) в один з таких способів:

а) у паперовому вигляді;

б) в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та умови реєстрації податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У такому разі складання податкової накладної у паперовому вигляді не є обов'язковим.

У податковій накладній зазначаються в окремих рядках такі обов'язкові реквізити:

а) порядковий номер податкової накладної;

б) дата виписування податкової накладної;

в) повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - продавця товарів/послуг;

г) податковий номер платника податку (продавця та покупця);

ґ) місцезнаходження юридичної особи - продавця або податкова адреса фізичної особи - продавця, зареєстрованої як платник податку;

д) повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - покупця (отримувача) товарів/послуг;

е) опис (номенклатура) товарів/послуг та їх кількість, обсяг;

є) ціна постачання без урахування податку;

ж) ставка податку та відповідна сума податку в цифровому значенні;

з) загальна сума коштів, що підлягають сплаті з урахуванням податку;

и) вид цивільно-правового договору;

і) код товару згідно з УКТ ЗЕД (для підакцизних товарів та товарів, ввезених на митну територію України);

ї) номер та дата митної декларації, за якою було здійснено митне оформлення товару, ввезеного на митну територію України.

Відповідно до пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов'язаний надати покупцю податкову накладну та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до податкової накладної до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних здійснюється не пізніше п'ятнадцяти календарних днів, що настають за датою їх складання.

З огляду на викладене реєстрація податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних є обов'язком постачальника товарів чи послуг.

Цьому обов'язку кореспондує обов'язок центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, прийняти та зареєструвати надану платником податку-продавцем податкову накладну в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Відмовити у прийнятті для реєстрації наданих платником податку податкових накладних центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, може лише в разі, якщо надіслані податкові накладні та/або розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених відповідно пунктом 201.1 статті 201 та/або пунктом 192.1 статті 192 Податкового кодексу України. У такому разі протягом операційного дня продавцю надсилається квитанція в електронному вигляді в текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді із зазначенням причин такого неприйняття.

При цьому, механізм внесення відомостей, що містяться у податковій накладній та/або розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до неї (далі - податкова накладна та/або розрахунок коригування), до Єдиного реєстру податкових накладних (далі - Реєстр) платників податку на додану вартість - продавців товарів (послуг), звіряння даних, що містяться у виданих платникам такого податку - покупцям товарів (послуг) податковій накладній та розрахунку коригування з відомостями, які містяться у Реєстрі регулюється Порядком ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 р. № 1246 (далі - Порядок № 1246).

Відповідно до п. 8 Порядку № 1246 для підтвердження прийняття податкової накладної та/або розрахунку коригування до реєстрації продавцю видається квитанція в електронній формі у текстовому форматі, у якій зазначаються реквізити зазначених документів, відповідність електронного документа формату (стандарту), затвердженому Державною податковою службою, результати перевірки електронного цифрового підпису, інформація про продавця, дата та час прийняття, реєстраційний номер, податковий період, за який подається податкова накладна та/або розрахунок коригування. Квитанція, на яку накладається електронний цифровий підпис Державної податкової служби, підлягає шифруванню та надсилається продавцеві засобами телекомунікаційного зв'язку. Примірник квитанції в електронній формі зберігається в Державній податковій службі.

Водночас, п. 9 Порядку № 1246 встановлено, що причиною відмови у прийнятті податкової накладної та/або розрахунку коригування до реєстрації є:

1) наявність помилок;

2) відсутність в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується;

3) факт реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами.

Квитанція, на яку накладається електронний цифровий підпис Державної податкової служби, підлягає шифруванню та надсилається протягом операційного дня продавцеві засобами телекомунікаційного зв'язку. Примірник квитанції в електронній формі зберігається в Державній податковій службі.

Як вбачається з квитанцій, надісланих позивачу відповідачем, підставою для неприйняття вказаних вище податкових накладних стало виявлення у поданих накладних помилок, а саме: місцезнаходження юридичної особи продавця товарів/послуг, вказане у документі не відповідає інформації Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

З урахуванням встановлених під час розгляду справи фактів, суд зазначає наступне.

Відповідно до п. 45.2 ст. 45 ПК України податковою адресою юридичної особи (відокремленого підрозділу юридичної особи) є місцезнаходження такої юридичної особи, відомості про що містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.

В той час, згідно ст. 1 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» від 15.05.2003 року № 755-IV Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (далі - Єдиний державний реєстр) - автоматизована система збирання, накопичення, захисту, обліку та надання інформації про юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.

Статтею 93 Цивільного кодексу України передбачено, що місцезнаходженням юридичної особи є фактичне місце ведення діяльності чи розташування офісу, з якого проводиться щоденне керування діяльністю юридичної особи (переважно знаходиться керівництво) та здійснення управління і обліку.

Частиною першою ст. 16 Закону № 755-IV передбачено, що Єдиний державний реєстр створюється з метою забезпечення державних органів, а також учасників цивільного обороту достовірною інформацією про юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців з Єдиного державного реєстру.

Відповідно ж до ч. 1 ст. 18 Закону № 755-IV якщо відомості, які підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, були внесені до нього, то такі відомості вважаються достовірними і можуть бути використані в спорі з третьою особою, доки до них не внесено відповідних змін.

Враховуючи викладене, суд бере до уваги наданий позивачем Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців станом на 10 жовтня 2013 року, з якого вбачається, що місцезнаходження ТОВ «Виробничо-торгова компанія «Рисан»: 08290, Київська область, м. Ірпінь, смт. Гостомель, площа Рекунова, 2.

При цьому, з наданих до позовної заяви копій податкових накладних, у реєстрації яких відмовлено, судом встановлено, що в графі «місцезнаходження (податкова адреса) продавця» зазначені такі ж відомості за змістом, але в порядку розташування слів та числових значень, відмінних від порядку, у якому вини викладені в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

З пояснень представника відповідача вбачається, що неможливість прийняття зазначених вище податкових накладних, викликана відсутністю технічного співпадіння адрес, зазначених в них з даними Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. У той же час, факт місцезнаходження позивача за зареєстрованою адресою ним не заперечувався.

Отже, з урахуванням досліджених доказів та встановлених фактів, суд приходить до висновку про відсутність помилок в графі «місцезнаходження (податкова адреса) продавця» вищевказаних податкових накладних та дотримання позивачем вимог п. 201.1 ст. 201 ПК України при їх оформленні.

Відповідно до листа Вищого адміністративного суду України від 24.10.2013 року № 1486/12/13-13 вимоги про зобов'язання податкового органу прийняти податкову накладну, визнання протиправними рішення, дії, бездіяльності податкового органу, визнання поданої накладної зареєстрованою тощо варто розглядати як вимогу про визнання протиправним неприйняття податкової накладної для реєстрації протягом операційного дня, коли таку накладну було надіслано для реєстрації в Єдиному державному реєстрі податкових накладних. Тому суди повинні розглянути питання щодо протиправності неприйняття податкової накладної для реєстрації, незважаючи на те, в якій словесній формі сформульовані позовні вимоги позивача, якщо зі змісту таких вимог вбачається, що вони спрямовані на відновлення прав платника податків, порушених внаслідок такого неприйняття.

Таким чином, приймаючи до уваги викладене, та з урахуванням належного способу захисту, суд вважає за необхідне позовні вимоги задовольнити, шляхом визнання протиправним неприйняття Державною податковою службою України (Міністерством доходів і зборів України) податкових накладних № 1 від 02.09.2013р.; № 2 від 02.09.2013р.; № 6 від 03.09.2013р.; № 25 від 12.09.2013р.; № 32 від 14.09.2013р.; № 43 від 19.09.2013р.; № 61 від 24.09.2013р.; № 5 від 02.10.2013р.; № 9 від 04.10.2013р.; № 11 від 04.10.2013р.; № 15 від 08.10.2013р.; № 38 від 16.10.2013р.; № 39 від 17.10.2013р.; № 42 від 18.10.2013р.; № 43 від 18.10.2013р.; № 45 від 19.10.2013р.; № 46 від 19.10.2013р.; № 49 від 20.10.2013р.; № 51 від 21.10.2013р.; № 52 від 21.10.2013р.; № 58 від 22.10.2013р.; № 59 від 22.10.2013р.; № 60 від 22.10.2013р.; № 62 від 23.10.2013р.; № 64 від 24.10.2013р.; № 65 від 25.10.2013р.; № 79 від 29.10.2013р.; № 80 від 29.10.2013р.; № 83 від 30.10.2013р.; № 86 від 31.10.2013р.; № 15 від 06.11.2013р.; № 108 від 29.11.2013р.; № 17 від 11.12.2013р.; № 67 від 25.12.2013р.; № 79 від 26.12.2013р.; № 82 від 26.12.2013р.; № 83 від 26.12.2013р.; № 92 від 27.12.2013р.; № 94 від 27.12.2013р.; № 97 від 27.12.2013р.; № 100 від 28.12.2013р.; № 110 від 30.12.2013р., № 111 від 30.12.2013р.; № 1 від 03.01.2014р.; №65 від 09.01.2014; № 71 від 10.01.2014р. протягом операційного дня, коли їх було надіслано для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Окрім цього, слід вважати прийнятими та зареєстрованими податкові накладні № 1 від 02.09.2013р. (надіслана 16.09.2013 р. о 16:09:17), № 2 від 02.09.2013р. (надіслана 13.09.2013 р. о 16:43:52), № 6 від 03.09.2013р.(надіслана 13.09.2013 р. о 16:43:51), № 25 від 12.09.2013р. (надіслана 26.09.2013 р. о 11:00:46), № 32 від 14.09.2013р. (надіслана 19.09.2013 р. о 09:16:39), № 43 від 19.09.2013р. (надіслана 02.10.2013 р. о 14:18:59), № 61 від 24.09.2013р. (надіслана 02.10.2013 р. о 14:26:59), № 5 від 02.10.2013р. (надіслана 11.10.2013 р. о 14:29:05), № 9 від 04.10.2013р.(надіслана 11.10.2013 р. о 14:32:28), № 11 від 04.10.2013р. (надіслана 11.10.2013 р. о 14:36:45), № 15 від 08.10.2013р. (надіслана 11.10.2013 р о 14:39:23), № 38 від 16.10.2013р. (надіслана 31.10.2013 р. о 15:44:29), № 39 від 17.10.2013р. (надіслана 31.10.2013р. о 15:45:43), 42 від 18.10.2013р. (надіслана 31.10.2013р. о 15:46:44), № 43 від 18.10.2013р. (надіслана 31.10.2013 р. о 15:48:05), № 45 від 19.10.2013р. (надіслана 31.10.2013 р. о 15:52:08), № 46 від 19.10.2013р. (надіслана 31.10.2013 р. о 15:58:56), № 49 від 20.10.2013р. (надіслана 31.10.2013 р. о 16:03:46), № 51 від 21.10.2013р. (надіслана 31.10.2013р. о 16:08:06), № 52 від 21.10.2013р. (надіслана 31.10.2013 р. о 16:07:44), № 58 від 22.10.2013р. (надіслана 31.10.2013 р. о 16:08:32), № 59 від 21.10.2013р. (надіслана 31.10.2013р. о 16:09:16), № 60 від 22.10.2013р. (надіслана 31.10.2013 р. о 16:10:35), № 62 від 23.10.2013р. (надіслана 31:12:05 о 16:12:05), № 64 від 24.10.2013р. (надіслана 31.10.2013 р. о 16:19:42), № 65 від 25.10.2013р. (надіслана 31.10.2013 р. о 16:20:13), № 79 від 29.10.2013р. (надіслана 06.11.2013 р. о 12:12:59), № 80 від 29.10.2013р. (надіслана 06.11.2013 р. о 12:14:05), № 83 від 30.10.2013р. (надіслана 06.11.2013 р. о 12:29:27), № 86 від 31.10.2013р. (надіслана 12.11.2013 р. о 12:33:28), № 15 від 06.11.2013р. (надіслана 14.11.2013 р. о 15:57:12), № 108 від 29.11.2013р. (надіслана 03.12.2013 р. о 15:21:15), № 17 від 11.12.2013р. (надіслана 25.12.2013 р. о 10:46:50), № 67 від 25.12.2013р. (надіслана 08.01.2014 р. о 12:39:56), № 79 від 26.12.2013р. (надіслана 10.01.2014 р. о 12:18:25), № 82 від 26.12.2013р. (надіслана 10.01.2014 р. о 12:32:41), № 83 від 26.12.2013р. (надіслана 10.01.2014 р. о 13:15:11), № 92 від 27.12.2013р. (надіслана 10.01.2014 р. о 12:18:57), № 94 від 27.12.2013р. (надіслана 10.01.2014р. о 14:05:39), № 97 від 27.12.2013р. (надіслана 10.01.2014 р. о 15:50:07), № 100 від 28.12.2013р. (надіслана 10.01.2014 р. о 17:05:37), № 110 від 30.12.2013р. (надіслана 10.01.2014 р. о 17:08:08), № 111 від 30.12.2013р. (надіслана 10.01.2014 р. о 17:08:09), № 1 від 03.01.2014р. (надіслана 17.01.2014 р. о 12:34:51), № 65 від 09.01.2014 р. (надіслана 24.01.2014 р. о 17:07:13), № 71 від 10.01.2014р. (надіслана 24.01.2014 р. о 17:08:39) протягом операційного дня коли їх було надіслано Товариством з обмеженою відповідальністю «Виробничо-торгова компанія «Рисан» до Єдиного реєстру податкових накладних.

Згідно з частиною третьою статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Відповідно до ч. 1 ст. 9 Кодексу адміністративного судочинства України суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого: суд вирішує справи відповідно до Конституції та законів України, а також міжнародних договорів, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України; суд застосовує інші нормативно-правові акти, прийняті відповідним органом на підставі, у межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ст. ст. 69, 70 Кодексу адміністративного судочинства України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються судом на підставі пояснень сторін, третіх осіб та їхніх представників, показань свідків, письмових і речових доказів, висновків експертів.

Докази суду надають особи, які беруть участь у справі. Суд може запропонувати надати додаткові докази або витребувати додаткові докази за клопотанням осіб, які беруть участь у справі, або з власної ініціативи.

Належними є докази, які містять інформацію щодо предмету доказування. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмету доказування.

Відповідно до ч. 1 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

Згідно з ч. 2 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Таким чином, відповідач в обґрунтування правомірності своїх дій не надав достатніх доказів порушень закону позивачем, а тому суб'єктом владних повноважень не доведено своєї правоти.

Оцінюючи подані сторонами докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому засіданні всіх обставин справи в їх сукупності, та враховуючи, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається, як на підставу своїх вимог і заперечень, з урахуванням обставин зазначених вище та ч. 2 ст. 11, п. 1 ч. 2 ст. 162 Кодексу адміністративного судочинства України, суд прийшов до переконання про задоволення позовних вимог.

Відповідно до ч. 1 ст. 94 Кодексу адміністративного судочинства України суд присуджує на користь позивача здійснені ними документально підтверджені витрати по сплаті судового збору у розмірі 68, 82 грн. з Державного бюджету України.

Керуючись ст. ст. 69-71, ст. 94, ст. ст. 158-163, ст. 167, ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

1. Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «Виробничо-торгова компанія «Рисан» задовольнити.

2. Визнати протиправним неприйняття Державною податковою службою України податкових накладних № 1 від 02.09.2013р.; № 2 від 02.09.2013р.; № 6 від 03.09.2013р.; № 25 від 12.09.2013р.; № 32 від 14.09.2013р.; № 43 від 19.09.2013р.; № 61 від 24.09.2013р.; № 5 від 02.10.2013р.; № 9 від 04.10.2013р.; № 11 від 04.10.2013р.; № 15 від 08.10.2013р.; № 38 від 16.10.2013р.; № 39 від 17.10.2013р.; № 42 від 18.10.2013р.; № 43 від 18.10.2013р.; № 45 від 19.10.2013р.; № 46 від 19.10.2013р.; № 49 від 20.10.2013р.; № 51 від 21.10.2013р.; № 52 від 21.10.2013р.; № 58 від 22.10.2013р.; № 59 від 22.10.2013р.; № 60 від 22.10.2013р.; № 62 від 23.10.2013р.; № 64 від 24.10.2013р.; № 65 від 25.10.2013р.; № 79 від 29.10.2013р.; № 80 від 29.10.2013р.; № 83 від 30.10.2013р.; № 86 від 31.10.2013р.; № 15 від 06.11.2013р.; № 108 від 29.11.2013р.; № 17 від 11.12.2013р.; № 67 від 25.12.2013р.; № 79 від 26.12.2013р.; № 82 від 26.12.2013р.; № 83 від 26.12.2013р.; № 92 від 27.12.2013р.; № 94 від 27.12.2013р.; № 97 від 27.12.2013р.; № 100 від 28.12.2013р.; № 110 від 30.12.2013р., № 111 від 30.12.2013р.; № 1 від 03.01.2014р.; № 65 від 09.01.2014; № 71 від 10.01.2014р. протягом операційного дня, коли їх було надіслано для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

3. Вважати прийнятими та зареєстрованими податкові накладні № 1 від 02.09.2013р. (надіслана 16.09.2013 р. о 16:09:17), № 2 від 02.09.2013р. (надіслана 13.09.2013 р. о 16:43:52), № 6 від 03.09.2013р.(надіслана 13.09.2013 р. о 16:43:51), № 25 від 12.09.2013р. (надіслана 26.09.2013 р. о 11:00:46), № 32 від 14.09.2013р. (надіслана 19.09.2013 р. о 09:16:39), № 43 від 19.09.2013р. (надіслана 02.10.2013 р. о 14:18:59), № 61 від 24.09.2013р. (надіслана 02.10.2013 р. о 14:26:59), № 5 від 02.10.2013р. (надіслана 11.10.2013 р. о 14:29:05), № 9 від 04.10.2013р.(надіслана 11.10.2013 р. о 14:32:28), № 11 від 04.10.2013р. (надіслана 11.10.2013 р. о 14:36:45), № 15 від 08.10.2013р. (надіслана 11.10.2013 р о 14:39:23), № 38 від 16.10.2013р. (надіслана 31.10.2013 р. о 15:44:29), № 39 від 17.10.2013р. (надіслана 31.10.2013р. о 15:45:43), 42 від 18.10.2013р. (надіслана 31.10.2013р. о 15:46:44), № 43 від 18.10.2013р. (надіслана 31.10.2013 р. о 15:48:05), № 45 від 19.10.2013р. (надіслана 31.10.2013 р. о 15:52:08), № 46 від 19.10.2013р. (надіслана 31.10.2013 р. о 15:58:56), № 49 від 20.10.2013р. (надіслана 31.10.2013 р. о 16:03:46), № 51 від 21.10.2013р. (надіслана 31.10.2013р. о 16:08:06), № 52 від 21.10.2013р. (надіслана 31.10.2013 р. о 16:07:44), № 58 від 22.10.2013р. (надіслана 31.10.2013 р. о 16:08:32), № 59 від 21.10.2013р. (надіслана 31.10.2013р. о 16:09:16), № 60 від 22.10.2013р. (надіслана 31.10.2013 р. о 16:10:35), № 62 від 23.10.2013р. (надіслана 31:12:05 о 16:12:05), № 64 від 24.10.2013р. (надіслана 31.10.2013 р. о 16:19:42), № 65 від 25.10.2013р. (надіслана 31.10.2013 р. о 16:20:13), № 79 від 29.10.2013р. (надіслана 06.11.2013 р. о 12:12:59), № 80 від 29.10.2013р. (надіслана 06.11.2013 р. о 12:14:05), № 83 від 30.10.2013р. (надіслана 06.11.2013 р. о 12:29:27), № 86 від 31.10.2013р. (надіслана 12.11.2013 р. о 12:33:28), № 15 від 06.11.2013р. (надіслана 14.11.2013 р. о 15:57:12), № 108 від 29.11.2013р. (надіслана 03.12.2013 р. о 15:21:15), № 17 від 11.12.2013р. (надіслана 25.12.2013 р. о 10:46:50), № 67 від 25.12.2013р. (надіслана 08.01.2014 р. о 12:39:56), № 79 від 26.12.2013р. (надіслана 10.01.2014 р. о 12:18:25), № 82 від 26.12.2013р. (надіслана 10.01.2014 р. о 12:32:41), № 83 від 26.12.2013р. (надіслана 10.01.2014 р. о 13:15:11), № 92 від 27.12.2013р. (надіслана 10.01.2014 р. о 12:18:57), № 94 від 27.12.2013р. (надіслана 10.01.2014р. о 14:05:39), № 97 від 27.12.2013р. (надіслана 10.01.2014 р. о 15:50:07), № 100 від 28.12.2013р. (надіслана 10.01.2014 р. о 17:05:37), № 110 від 30.12.2013р. (надіслана 10.01.2014 р. о 17:08:08), № 111 від 30.12.2013р. (надіслана 10.01.2014 р. о 17:08:09), № 1 від 03.01.2014р. (надіслана 17.01.2014 р. о 12:34:51), № 65 від 09.01.2014 р. (надіслана 24.01.2014 р. о 17:07:13), № 71 від 10.01.2014р. (надіслана 24.01.2014 р. о 17:08:39) протягом операційного дня коли їх було надіслано Товариством з обмеженою відповідальністю «Виробничо-торгова компанія «Рисан» до Єдиного реєстру податкових накладних.

3. Присудити з Державного бюджету України за рахунок бюджетних асигнувань за зобов'язаннями Міністерства доходів і зборів України на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Виробничо-торгова компанія «Рисан» понесені ним витрати по сплаті судового збору у розмірі 458, 80 грн. (чотириста п'ятдесят вісім гривень, 80 копійок).

Постанова набирає законної сили відповідно до ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції протягом десяти днів за правилами, встановленими ст. ст. 185-187 КАС України, шляхом подання через суд першої інстанції апеляційної скарги.

Головуючий суддя І.М. Погрібніченко Судді І.О. Іщук В.П. Шулежко

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення27.02.2014
Оприлюднено04.03.2014
Номер документу37422938
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/1219/14

Ухвала від 17.04.2014

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Парінов А.Б.

Ухвала від 03.04.2014

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Парінов А.Б.

Постанова від 27.02.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Погрібніченко І.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні