Ухвала
від 13.02.2014 по справі 920/74/13
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УХВАЛА

про затвердження ліквідаційного балансу

13.02.2014 Справа № 920/74/13 Господарський суд Сумської області у складі судді Спиридонової Н.О.,

при секретарі Гребенюк С.В.,

за участю представників сторін:

кредиторів - ДПІ в м. Сумах - Будаков В.М.,

УПФУ в м. Сумах - Бабченко С.Г.

ліквідатор - Нагорнєва Т.В.

розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні господарського суду Сумської області матеріали справи №920/74/13

за заявою кредитора Управління Пенсійного фонду України в м. Сумах

про банкрутство Дочірнього підприємства "Комунсервіс" Товариства з обмеженою відповідальністю "Інвестор-96" (м. Суми, вул. Троїцька, 49, ід. код 32023846)

встановив:

У січні 2014 року до господарського суду надійшла заява № 02-01/11 від 15.01.2014 року ліквідатора про затвердження звіту про нарахування та оплату послуг ліквідатора.

Ухвалою господарського суду від 20.01.2014 року заяву було призначено до розгляду на 13.02.2014 року.

27.01.2014 року до господарського суду надійшла заява № 02-01/14 від 23.01.2014 року ліквідатора про продовження строку ліквідаційної процедури у даній справі на 6 місяців.

Ухвалою господарського суду від 28.01.2014 року заяву було призначено до розгляду на 13.02.2014 року.

У лютому 2014 року до господарського суду надійшов звіт ліквідатора по даній справі.

13.02.2014 року до господарського суду надійшла заява № 02-01/41 від 13.02.2014 року ліквідатора про залишення клопотання ліквідатора про продовження строку ліквідаційної процедури без розгляду.

В судовому засіданні представники кредиторів та ліквідатор просили затвердити звіт та задовольнити заяву. Проти залишення клопотання про продовження строку ліквідаційної процедури без розгляду представники кредиторів також не заперечували.

Господарський суд Сумської області, перевіривши матеріали справи, заслухавши учасників судового процесу, встановив наступне.

Щодо заяви №02-01/14 від 23.01.2014 року ліквідатора про продовження строку ліквідаційної процедури.

27.01.2014 року до господарського суду надійшла заява № 02-01/14 від 23.01.2014 року ліквідатора про продовження строку ліквідаційної процедури у даній справі на 6 місяців.

Вказану заяву ліквідатор мотивувала тим, що з об'єктивних причин не має можливості завершити ліквідаційну процедуру у встановлений ст. 22 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» строк та не може подати до суду на затвердження звіт та ліквідаційний баланс банкрута.

Проте, 13.02.2014 року до господарського суду надійшла заява № 02-01/41 від 13.0.2014 року ліквідатора про залишення заяви № 02-01/14 від 23.01.2014 року ліквідатора про продовження строку ліквідаційної процедури по даній справі без розгляду.

Подану заяву ліквідатор мотивує тим, що підстави, які стали причиною подання заяви про продовження строку ліквідаційної процедури у даній справі, усунуто та подано до суду на затвердженя звіт та ліквідаційний баланс підприємства-банкрута.

Враховуючи вищевикладене, дослідивши подані документи, господарський суд дійшов висновку про задоволення заяви ліквідатора про залишення без розгляду заяви № 02-01/14 від 23.01.2014 року про продовження строку ліквідаційної процедури, оскільки необхідність у продовженні строку ліквідаційної процедури у даній справі відсутня.

Щодо заяви № 02-01/11 від 15.01.2014 року ліквідатора про затвердження звіту про нарахування та оплату послуг ліквідатора, здійснення відшкодування витрат ліквідатора по справі

У січні 2014 року до господарського суду надійшла заява № 02-01/11 від 15.01.2014 року ліквідатора про затвердження звіту про нарахування та оплату послуг ліквідатора.

Відповідно до ч. 12 ст. 3-1 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» (далі - Закон), оплата послуг арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) за кожен місяць здійснення ним своїх повноважень встановлюється та виплачується в розмірі, встановленому комітетом кредиторів і затвердженому господарським судом, якщо інше не встановлено цим Законом, але не менше двох мінімальних заробітних плат та не більше середньомісячної заробітної плати керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи перед порушенням провадження у справі про банкрутство.

Ухвалою господарського суду Сумської області від 22.10.2013 року по справі № 920/74/13 затверджено оплату послуг ліквідатора Нагорнєвої Т.В. у даній справі у розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожен місяць здійснення ліквідатором своїх повноважень.

У відповідності до ч. 10 ст. 3-1 Закону оплата послуг, відшкодування витрат арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) у зв'язку з виконанням ним своїх обов'язків здійснюється в порядку, встановленому цим Законом, за рахунок коштів, одержаних від продажу майна боржника, або за рахунок коштів кредиторів чи коштів, одержаних у результаті виробничої діяльності боржника.

У відповідності до ч. 14 ст.3-1 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» (далі - Закон) звіт про відшкодування витрат арбітражного керуючого затверджується рішенням комітету кредиторів та ухвалою господарського суду.

Згідно абз. 13 п. 37 листа Вищого господарського суду України від 28.03.2013 року № 01-06/606/2013 «Про Закон України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (у редакції Закону України від 22.12.2011 N 4212-УІ)"», звіти арбітражного керуючого про нарахування та виплату грошової винагороди арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування його витрат повинні бути схвалені або погоджені комітетом кредиторів, а звіти за підсумками судових процедур (розпорядження майном, санації, ліквідації) - затверджені господарським судом.

Матеріали справи свідчать, що боржника було визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру та призначено ліквідатора - арбітражного керуючого Нагорнєву Т.В. постановою господарського суду від 18.01.2013 року.

Відповідно до поданих ліквідатором документів вбачається, що за період з 18.01.2013 року по 16.01.2014 року оплата послуг ліквідатора склала 27 595,29 грн. З них направлено ліквідатору 9 594,94 грн.

За період з 18.01.2013 року по 16.01.2014 року витрати ліквідатора у справі становлять 1 950,94 грн., які відшкодовані в повному розмірі.

Всі понесені ліквідатором витрати підтверджуються копіями документів, долучених до матеріалів справи, являються невід'ємними складовими ліквідаційних витрат, оскільки є фактичними, дійсними та спрямованими на забезпечення виконання ліквідаційної процедури.

Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку про задоволення заяви ліквідатора про затвердження звіту про нарахування та оплату послуг ліквідатора, здійснення відшкодування витрат ліквідатора по справі.

Щодо звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута.

Постановою господарського суду Сумської області від 18.01.2013 року ДП «Комунсервіс» ТОВ «Інвестор-96», відповідно до вимог ст. 52 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру, ліквідатором призначено арбітражного керуючого Нагорнєву Т.В.

Відповідно до частини 1 статті 32 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс , до якого додаються: показники виявленої ліквідаційної маси (дані її інвентаризації); відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів.

Ліквідатор зазначає, що у зв'язку з відсутністю банкрута за юридичною адресою та відсутністю інформації про місцезнаходження документації та печатки банкрута, вона зверталася до правоохоронних органів з заявою про проведення перевірки щодо місцезнаходження документації та печатки банкрута.

За результатами перевірки Сумського міського відділу УМВС України в Сумській області встановлено, що порушень чинного законодавства України посадовими особами підприємства - банкрута виявлено не було, документації та печатки не знайдено.

Проте, відповідно до листа прокуратури м. Суми повідомлено, що відносно підприємства-банкрута було порушено кримінальну справу № 05790055 за п.2 ст. 367 КК України. Постановою Ковпаківського районного суду м. Суми від 09.06.2013 року вказану кримінальну справу закрито у зв'язку з закінченням строків давності.

Відповідно до отриманих заяв, ліквідатором було складено реєстр вимог кредиторів банкрута, до якого включено:

УПФУ в м. Сумах з вимогами в сумі 126 230,46 грн.,

ДПІ в м. Сумах з вимогами в сумі 151,12 грн.

Загальна сума визнаних вимог кредиторів склала 126 381,58 грн.

На виконання вимог ст. 25 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» ліквідатором було вжито заходи щодо пошуку, виявлення та повернення майна банкрута, для подальшого формування ліквідаційної маси. А саме: направлено запити до відповідних установ, за результати відповідей яких встановлено:

- від Державної інспекції сільського господарства в Сумській області про те, що машини, що підлягають обліку не зареєстровані (Додаток № 26 );

- від УДАЇ УМВС України в Сумській області про те, що за ДП «Комунсервіс» ТОВ «Інвестор -96» транспортні засоби не зареєстровано (Додаток № 27);

- від Територіального управління Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України у Сумській області про те, що ДП «Комунсервіс» ТОВ «Інвестор-96» з питань реєстрації великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів до територіального управління не зверталося (Додаток № 28);

- від управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення про те, що об'єкти цивільної оборони (цивільного захисту), які б входили до переліку майна ДП «Комунсервіс» ТОВ «Інвестор-96» за вищевказаною адресою на оперативному обліку у відділі з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Сумської міської ради немає (Додаток № 29);

- від Управління Держземагенства у Сумському районі Сумської області про те. що згідно облікових даних право власності або право користування на земельну ділянку по м. Суми за ПП «Слобожанська аграрна компанія» не зареєстровано (Додаток № 30);

- від Головного управління Держземагентсва у Сумській області про те, що згідно статистичної звітності з кількісного обліку земель (форми №№ 6-зем, 6б-зем, 2-зем) станом на 01.01.2013 року у власності, в постійному користуванні та оренді за Дочірнім підприємством «Комунсервіс» ТОВ «Інвестор-96» (40022, м. Суми, вул. Троїцька, 49. код ЄДРПОУ 32023846) земельних ділянок на території Сумської області не виявлено (Додаток №31);

- від Фонду державного майна України по Сумській області про те, що корпоративні права щодо управління ДП «Комунсервіс» ТОВ «Інвестор -96» до регіонального відділення не передавались. Інформація щодо об'єктів державної власності та державної частки в статутному капіталі ДП «Комунсервіс» ДП «Інвестор -96» в регіональному відділенні відсутня (Додаток № 29);

- від Управління майна комунальної власності Сумської міської ради про те. що ДП «Комунсервіс» ТОВ «Інвестор-96» не має на своєму утриманні об'єктів, віднесених до комунальної власності, об'єктів незавершеного будівництва, а також орендних відносин з управлінням майна комунальної власності Сумської міської ради (Додаток №31);

- від Реєстраційної служби Сумського міського управління юстиції Сумської області одержано інформаційну довідку з Реєстру прав власності на нерухоме майно про те, що за ДП «Комунсервіс» ТОВ «Інвестор -96» у Реєстрі прав власності на нерухоме майно відомості відсутні (Додаток № 32);

- від відділу державної виконавчої служби Сумського міського управління юстиції про те, що на виконанні у відділі, згідно Єдиного Державного реєстру виконавчих проваджень, перебуває 3-й виконавчі провадження по стягненню заборгованості з фізичних осіб, на користь ДП «Комунсервіс» ТОВ «Інвестор -96». На запит ліквідатора № 02-01/224 від 21.01.2013 року про дані боржників та результати виконавчих дій по стягненню заборгованості ВДВС СМУЮ у Сумській області було надано дані про боржників та надано постанови про повернення виконавчого документа стягувану без виконання. (Додаток №33-38).

- від Державної податкової інспекції у м. Сумах перелік рахунків відкритих у фінансових установах , які значаться в базі даних податкового органу (Додаток № 39):

Ліквідатором рахунки банкрута було закрито та використовується один рахунок при проведення ліквідаційної процедури в ПАТ «ВіЕйБі Банк» № 26003180000348.

За результатами проведених заходів, до складу ліквідаційної маси включено грошові кошти в сумі 11 545,88 грн., які відповідно до ст. 31 Закону були направлені на погашення вимог першої черги, а саме ліквідаційних витрат.

Відповідно до поданого розрахунку витрати ліквідаційної процедури склали 29 546,23 грн. з них фактично сплачено 11 545,88 грн.

Матеріали справи свідчать, що відповідно до поданого ліквідаційного балансу вимоги кредиторів погашені не були, у зв'язку з недостатністю коштів.

Відповідно до ч. 6 ст. 31 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважається погашеними.

Розглянувши наданий суду звіт про роботу ліквідатора і ліквідаційний баланс, враховуючи, що ліквідатор виконав всі дії по ліквідації банкрута, суду надані документи, що свідчать про ліквідацію банкрута, у тому числі, ліквідаційний баланс з непогашеною кредиторською заборгованістю в зв'язку з відсутністю активів, які можна було б направити на погашення кредиторської заборгованості, при таких обставинах суд вважає за необхідне затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута із ліквідацією останнього як юридичної особи.

Відповідно до п. 6 ч.1 статті 40 Господарський суд припиняє провадження у справі про банкрутство, якщо затверджено звіт ліквідатора в порядку, передбаченому статтею 32 цього Закону.

Тому, суд дійшов висновку про припинення провадження у справі.

Керуючись статтею 86 Господарського процесуального кодексу України, статтею 3-1, ч.6 статті 31, п.6 ч.1 статті 40, статтею 52 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» (в редакції діючій до набрання чинності змінами внесеними законом №4212-VI від 22.12.2011р.), суд -

ухвалив:

1. Заяву № 02-01/41 від 13.02.2014 року ліквідатора про залишення заяви № 02-01/14 від 23.01.2014 року ліквідатора про продовження строку ліквідаційної процедури по даній справі без розгляду - задовольнити.

2. Заяву № 02-01/14 від 23.01.2014 року ліквідатора про продовження строку ліквідаційної процедури по даній справі - залишити без розгляду

3. Заяву № 02-01/11 від 15.01.2014 року ліквідатора про затвердження звіту про нарахування та оплату послуг ліквідатора, здійснення відшкодування витрат ліквідатора по справі - задовольнити.

Оплату послуг ліквідатора за період з 18.01.2013 року по 16.01.2014 року в сумі 27 595,29 грн. - затвердити.

Витрати ліквідатора на проведення ліквідаційної процедури в сумі 1 950,94 грн. - затвердити.

4. Затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута.

Дочірнє підприємство "Комунсервіс" Товариства з обмеженою відповідальністю "Інвестор-96" (м. Суми, вул. Троїцька, 49, ід. код 32023846) - ліквідувати як юридичну особу.

Вимоги кредиторів, не задоволені за недостатністю майна банкрута, визнати погашеними.

Зобов'язати державного реєстратора провести державну реєстрацію припинення юридичної особи - банкрута, внести до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запис про припинення юридичної особи- банкрута та направити органам державної статистики, державної податкової служби, Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування повідомлення про проведення державної реєстрації припинення юридичної особи - банкрута.

Провадження у справі припинити.

5. Копію даної ухвали надіслати: кредиторам, державному реєстратору, ліквідатору, управлінню статистики, державному органу з питань банкрутства, органу ДВС.

Суддя Н.О. Спиридонова

СудГосподарський суд Сумської області
Дата ухвалення рішення13.02.2014
Оприлюднено06.03.2014
Номер документу37474027
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —920/74/13

Ухвала від 28.01.2014

Господарське

Господарський суд Сумської області

Костенко Лариса Андріївна

Ухвала від 13.02.2014

Господарське

Господарський суд Сумської області

Спиридонова Надія Олександрівна

Ухвала від 28.01.2014

Господарське

Господарський суд Сумської області

Спиридонова Надія Олександрівна

Ухвала від 20.01.2014

Господарське

Господарський суд Сумської області

Костенко Лариса Андріївна

Ухвала від 22.10.2013

Господарське

Господарський суд Сумської області

Спиридонова Надія Олександрівна

Ухвала від 17.09.2013

Господарське

Господарський суд Сумської області

Спиридонова Надія Олександрівна

Ухвала від 22.08.2013

Господарське

Господарський суд Сумської області

Гордієнко Михайло Іванович

Ухвала від 20.06.2013

Господарське

Господарський суд Сумської області

Спиридонова Надія Олександрівна

Ухвала від 27.05.2013

Господарське

Господарський суд Сумської області

Спиридонова Надія Олександрівна

Постанова від 18.01.2013

Господарське

Господарський суд Сумської області

Спиридонова Надія Олександрівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні