Постанова
від 20.10.2008 по справі 2-а-168/2008
ПЕРШОТРАВЕНСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

П О С Т А Н О В А

 

П О С Т А Н О

В А

І М Е Н Е  М     У

К Р А Ї Н И

 

                                                                                                    Справа

№ 2-а-168/2008 року

20

жовтня 2008 року Першотравенський міський суд Дніпропетровської області у

складі:  

головуючої  судді Янжули С.А.

при

секретарі Лиман Н.П.

розглянувши

у відкритому судовому засіданні у місті Першотравенську Дніпропетровської

області адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету

Першотравенської міської ради Дніпропетровської області про визнання неправомірними

дій та стягнення  допомоги по догляду за дитиною до досягненню

нею трирічного віку,

В С Т А Н О В И В :

ОСОБА_1 звернулася до суду з адміністративним

позовом  до Управління праці та

соціального захисту населення виконавчого комітету Першотравенської міської

ради  Дніпропетровської області про

визнання неправомірними дій, стягнення допомоги по догляду за дитиною до

досягнення нею трирічного віку, посилаючись на те, щоІНФОРМАЦІЯ_1 вона народила

дитину-сина ОСОБА_2 і, згідно Закону України 

«Про державну допомогу сім'ям з дітьми», відповідачем виплачується

їй  допомога по догляду  за дитиною до досягнення нею трирічного віку.

Але щомісячний розмір цієї допомоги не відповідає вимогам  вказаного Закону.

Так, згідно ч.1 ст.15 Закону України

«Про державну допомогу сім'ям з дітьми» допомога по догляду за дитиною до

досягнення нею трирічного віку надається у розмірі встановленого законом

прожиткового мінімуму для дітей віком до 6 років.

п.14

ст.71 Закону України «Про державний бюджет на 

2007 рік»  зупинено на 2007 рік

дію  статті 12, частини першої ст.15 та пункту 3

розділу У111 «Прикінцеві положення» Закону України «Про державну допомогу сім'ям з дітьми», а, згідно  абзацу третього частини другої статті 56

Закону України «Про

державний бюджет на 2007 рік» встановлено розмір допомоги по догляду за дитиною

до досягнення нею трирічного віку, що визначається як різниця між 50 відсотками

прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб, та середньомісячним

сукупним доходом сім'ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців,

але не менше 90 гривень для незастрахованих осіб та не менше 23 відсотків прожиткового мінімуму,

встановленого  для працездатних осіб, для

застрахованих осіб, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

З

врахуванням цього відповідач виплачував їй допомогу по догляду за дитиною  в розмірі, що визначається як різниця між 50

відсотками прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб, та

середньомісячним сукупним доходом сім'ї в розрахунку на одну особу за попередні

шість місяців, але не менше 90 гривень і, згідно довідки відповідача, 

їй сплачено  допомогу за період з

01 січня  2007 року до 01 вересня 2008 року в розмірі 2265,62 грн. / січень - лютий 2007 року по 98,37 грн.*2 місяці=196,74

грн. + березень - червень 2007 року по 

99,72 грн. * 4 місяці = 398,88 грн. + липень 2007 року 101,16 грн. +

серпень-жовтень 2007 року по 103,41 грн. х3 місяці =310,23грн.+ листопад 2007

року 107,73грн+ грудень 2007 року 110,88 грн. + січень - серпень 2008 року по

130,00грн х8 місяців = 1040грн./

Рішенням Конституційного Суду України  від 09 липня 2007 року № 6-рп/2007  по справі № 1-29/2007  визнано такими, що не відповідають Конституції

України /є не конституційними/  положення

Закону України «Про державний бюджет України на 2007 рік» :

-

абзацу третього частини другої статті 56 

щодо встановлення допомоги по огляду за дитиною до досягнення нею

трирічного віку, що визначається як різниця між 50 відсотками прожиткового

мінімуму, встановленого для працездатних осіб, та середньомісячним сукупним

доходом сім»ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців, але не

менше 90 гривень для незастрахованих осіб та не менше 23 відсотків прожиткового

мінімуму, встановленого для працездатних осіб, для застрахованих осіб, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів

України;

-

пункту 14 статті 71  в частині зупинення

на 2007 рік дії статті 12,частини першої статті 15 та пункті 3 розділу У111

«Прикінцеві положення « Закону України «Про державну допомогу сім'ям з дітьми»

щодо встановлення розміру допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею

трирічного віку.

Згідно

вказаного рішення Конституційного Суду України Положення  абзацу третього статті 56, пункту 14 ст.71 Закону України «Про

державний бюджет України  на 2007 рік»

визнані неконституційними, втрачають чинність.

Позивачка

звернулась до відповідача з метою поновлення виплати соціальної допомоги з

урахуванням вищевикладеного рішення, але не зважаючи на це, у виплаті допомоги

в розмірі прожиткового мінімуму для дітей віком до 6 років їй було відмовлено.

Вважає дану відмову неправомірною з таких підстав:

- Конституцією України встановлено, що найвищою

соціальною цінністю в Україні є людина, її права і свободи;

- зупинення дії положень законів, якими визначено права і

свободи громадян, їх зміст та обсяг, є обмеженням прав і свобод, і може мати

місце лише у випадках , передбачених Конституцією України.

Враховуючи, що рішення Конституційного Суду є

обов'язковим до виконання на території України, остаточним і не може бути

оскаржене, вважає, що, починаючи з 01 червня 2007 року відповідач невірно

виплачує належну їй допомогу по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного

віку у вказаному ним в довідці розмірі, оскільки,  згідно ч.1 ст.15 Закону  України «Про державну допомогу сім'ям з

дітьми», така допомога їй повинна виплачуватися у розмірі встановленого законом

прожиткового мінімуму для дітей  віком до

6 років.

Оскільки  розмір

прожиткового  мінімуму для дітей віком до

6 років встановлений законом з  01 квітня

2007 року в розмірі 463 гривні, з 01 жовтня 2007 року у розмірі 470 грн., з 01

січня 2008 року в розмірі 526 грн., з 01 квітня 2008 року в розмірі 538 грн., а

з 01 липня 2008 року в розмірі 540 грн., відповідач повинен був  зробити перерахунок  належної їй допомоги на дитину до досягнення

нею трирічного віку з 01 червня  2007

року до 01 вересня 2008 року  і доплатити

за вказаний  період 5764,28 грн. зі

слідуючого розрахунку:

З 01 червня 2007 року до 01 жовтня 2007 року відповідач

повинен їй виплатити допомогу у розмірі 1852 грн. /463грн розмір прожиткового мінімуму для дітей  до 6 років на цей період х 4 місяці/.

З

01 жовтня 2007 року до 01 січня 2008 року 

відповідач повинен був виплатити їй допомогу у розмірі 1410грн /470грн розмір прожиткового

мінімуму  для дітей  до 6 років за цей період х 3 місяці/.

З

01 січня 2008 року до 01 квітня 2008 року відповідач повинен їй виплатити

допомогу у розмірі 1578грн /526грн розмір прожиткового мінімуму для дітей  до 6 років на цей період х 3 місяців/.

З

01 квітня 2008 року до 01 липня 2008 року відповідач повинен їй виплатити

допомогу у розмірі 1614грн /538грн розмір прожиткового мінімуму для дітей  до 6 років на цей період х 3 місяців/.

З

01 липня 2008 року до 01 вересня 2008 року 

відповідач повинен був виплатити їй допомогу у розмірі 1080грн /540грн розмір прожиткового мінімуму  для дітей 

до 6 років за цей період х 2 місяці/.

Всього

їй повинно бути виплачено з 01 червня 2007 до 01 вересня 2008 року 7534 грн. / 1852 грн.+1410грн+1578грн+1614грн+1080грн/, тоді як фактично виплачено 1769,72 грн.

Недоплата

за вказаний період складає 5764,28 грн. /7534грн. - 1769,72 грн/.

З

врахуванням викладеного позивачка просить суд визнати неправомірними дії

відповідача щодо неправильного нарахування їй державної допомоги по догляду за

дитиною до досягнення нею трирічного віку, та стягнути на її користь з

відповідача недоплату  допомоги по

догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку за період з 01 червня 2007 року до 01 вересня 2008 року в сумі  5764,28 грн.

Зобов'язати відповідача провадити щомісячні виплати

допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку,

починаючи з 01 вересня

2008 року у розмірі прожиткового мінімуму для дітей віком до шести років, до

закінчення строку передбаченої законом виплати, та стягнути з нього судові витрати.

Позивачка

в судове засідання не з'явилася, надала суду заяву про слухання справи в її

відсутність, свої позовні вимоги підтримує у

повному обсязі.

Представник

відповідача в судове

засідання не з'явився, надав суду заяву про розгляд справи в його відсутність та

заперечення на позовну заяву, відповідно до змісту якого 

він просив суд відмовити в задоволенні позовних вимог. Дійсно положенням

ст.15 Закону України «Про державну допомогу 

сім'ям

з дітьми» передбачені  зазначені в позові

виплати та визначений порядок їх нарахування . Однак на момент проведення

позивачу відповідних нарахувань та визначення їх розміру діяло положення пункту

14 ст. 71 Закону України «Про Державний бюджет України на 2007 рік», яким було

встановлено, що у 2007 році допомога  по

догляду за  дитиною до досягнення нею

трирічного віку  відповідно  до Закону України «Про державну допомогу сім'ям з дітьми» здійснюється за

рахунок коштів  відповідної

субвенції  з державного бюджету  місцевим бюджетам у розмірах  які були встановлені і виплачені позивачу.

Виходячи

з цього Законом України «Про державний бюджет України на 2007 рік» передбачений

відповідний обсяг видатків.

Разом

з тим,  згідно ст.95 Конституції України

виключно законом про державний бюджет України визначаються будь-які видатки держави

на загальносуспільні потреби, розмір і цільове спрямування цих видатків.

Відповідно

до частини другої  статті 4 Бюджетного

кодексу України при здійсненні бюджетного процесу в Україні положення Закону

України «Про державну допомогу сім'ям з дітьми» застосовуються лише у частині, в якій вони

не суперечать положенням Конституції України, Бюджетного кодексу України та

Закону про Державний бюджет України.

Відповідно до п. 5 статті 51 Бюджетного Кодексу України

розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов'язання та проводять видатки

тільки в межах бюджетних асигнувань, які затвердженні на відповідні виплати.

Щодо

ситуації у 2008 році, то стаття 15 Закону України «Про державну допомогу сім'ям

з дітьми» була викладена в новій редакції закону України «Про державний бюджет

України на 2008 рік» - допомога

по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку надається у розмірі, що

дорівнює різниці між прожитковим мінімумом, встановленим для працездатних осіб,

та середньомісячним сукупним доходом сім»ї в розрахунку на одну особу за

попередні шість місяців, але не менше 130гривень.

Пункт

3 розділ У111 «Прикінцеві положення» Закону України «Про державну допомогу

сім»ям з дітьми»:

«Допомога

за дитиною до досягнення нею трирічного віку надається у розмірі, що дорівнює

різниці між: з 01 січня 2008 року - 50 відсотками, з 01 січня 2009 року-75 відсотками, з 01 січня 2010 року

-100 відсотками прожиткового

мінімуму, встановленого для працездатних осіб, та середньомісячним сукупним доходом

сім'ї в

розрахунку на одну особу за попередні шість місяців» і саме це положення не було визнане неконституційним в

рішенні Конституційного Суду України від 22 травня 2008 року, а отже є чинним

до сьогодні і ніяких підстав для перерахунку цього виду допомоги на 2008 рік

немає .

Вище

зазначене вказує на те, що немає законних підстав на стягнення з управління

праці та соціального захисту населення в м.Першотравенську коштів на виплату

допомоги по догляду за дитиною до трьох років у вказаних позивачем сумах. 

З

врахуванням викладеного просить в задоволенні позовних вимог відмовити.

Суд, з`ясувавши обставини справи та

перевіривши їх доказами, якими сторони обґрунтували свої позиції по справі,

вивчивши матеріали справи, вважає, що позов підлягає частковому задоволенню .

Відповідно

до ст. 3 Конституції України, людина, її життя і здоров'я, честь і гідність,

недоторканність і безпека визнаються найвищою соціальною цінністю. Права і

свободи людини та  їх гарантії визначають

зміст і спрямованість діяльності держави . Держава відповідає перед людиною

за  свою діяльність. Утвердження і

забезпечення прав людини є головним обов'язком 

держави.

Згідно

ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого

самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти  на підставі, в межах повноважень та спосіб,

що передбачені Конституцією та законами України . 

Частиною

3  ст. 51 Конституції України

передбачено, що сім'я,

дитинство, материнство і батьківство охороняються державою.

Відповідно

до  ст. 15 Закону України «Про державну

допомогу сім'ям

з дітьми», допомога по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку

надається у розмірі встановленого законом прожиткового мінімуму для дітей віком

до 6 років.

Статтею

62 Закону України «Про Державний бюджет на 2007 рік» прожитковий мінімум для

дітей віком до 6 років, встановлений з 01.01. 2007 року - 434 гривні, з

01.04.2007 року - 463 гривні,  01.10.2007

року - 470 гривень.

ІНФОРМАЦІЯ_1 позивачка

народила дитину - сина ОСОБА_2   і, згідно

Закону України  «Про державну допомогу

сім'ям з дітьми»,

відповідачем виплачується їй  допомога по

догляду  за дитиною до досягнення нею

трирічного віку.

Але

щомісячний розмір цієї допомоги не відповідає вимогам  вказаного Закону.

Так, згідно ч.1 ст.15 Закону України

«Про державну допомогу сім'ям з дітьми», допомога по догляду за дитиною до досягнення нею

трирічного віку надається у розмірі встановленого законом прожиткового мінімуму

для дітей віком до 6 років.

п.14

ст.71 Закону України «Про державний бюджет на 

2007 рік»  зупинено на 2007 рік

дію  статті 12, частини першої ст.15 та пункту 3

розділу У111 «Прикінцеві положення» Закону України «Про державну допомогу сім'ям з дітьми», а, згідно  абзацу третього частини другої статті 56

Закону України «Про

державний бюджет на 2007 рік», встановлено розмір допомоги по догляду за дитиною до

досягнення нею трирічного віку, що визначається як різниця між 50 відсотками

прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб, та середньомісячним

сукупним доходом сім'ї

в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців, але не менше 90 гривень

для незастрахованих осіб та не менше 23 відсотків прожиткового мінімуму,

встановленого  для працездатних осіб, для

застрахованих осіб, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

З

врахуванням цього відповідач виплачував їй допомогу по догляду за дитиною  в розмірі що визначається як різниця між 50

відсотками прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб, та

середньомісячним сукупним доходом сім'ї в розрахунку на одну особу за попередні

шість місяців, але не менше 90 гривень і, згідно довідки  відповідача, 

їй сплачено  допомогу за період з

01 січня  2007 року до 01 вересня 2008 року в розмірі 2265,62 грн. / січень - лютий 2007 року по 98,37 грн.*2 місяці=196,74

грн. + березень - червень 2007 року по  99,72

грн. * 4 місяці = 398,88 грн. + липень 2007 року 101,16 грн. + серпень-жовтень

2007 року по 103,41 грн. х3 місяці =310,23грн.+ листопад 2007 року 107,73грн+

грудень 2007 року 110,88 грн. + січень - серпень 2008 року по 130,00грн х8

місяців = 1040грн./

Рішенням

Конституційного Суду України  від 09

липня 2007 року № 6-рп/2007  по справі №

1-29/2007  визнано такими, що не

відповідають Конституції України /є не конституційними/ 

положення Закону України «Про державний бюджет України на 2007 рік» :

-

абзацу третього частини другої статті 56 

щодо встановлення допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку, що

визначається як різниця між 50 відсотками прожиткового мінімуму, встановленого

для працездатних осіб, та середньомісячним сукупним доходом сім'ї в розрахунку на одну особу за

попередні шість місяців, але не менше 90 гривень для незастрахованих осіб та не

менше 23 відсотків прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб,

для застрахованих осіб, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України;

-

пункту 14 статті 71  в частині зупинення

на 2007 рік дії статті 12, частини

першої статті 15 та пункту 3 розділу У111 «Прикінцеві положення  Закону України «Про державну допомогу сім'ям

з дітьми» щодо встановлення розміру допомоги по догляду за дитиною до

досягнення нею трирічного віку.

Згідно

вказаного рішення Конституційного Суду України Положення  абзацу третього статті 56, пункту 14 ст.71 Закону України «Про

державний бюджет України  на 2007 рік»

визнані неконституційними, втрачають чинність з дня ухвалення Конституційним

Судом України цього  Рішення, тобто з 09

липня 2007 року.

Це

свідчить про те, що починаючи з 09 липня 2007 року відповідач невірно виплачує належну їй

допомогу по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку у вказаному

ним в довідці розмірі, оскільки  згідно

ч.1 ст.15 Закону  України «Про державну

допомогу сім'ям

з дітьми» така допомога їй повинна виплачуватися у розмірі встановленого

законом прожиткового мінімуму для дітей 

віком до 6 років.

Оскільки  розмір прожиткового  мінімуму для дітей віком до 6 років

встановлений Законами

України «Про державний бюджет України на 2007 рік» з 01 січня 2007 року до 01

квітня 2007 року в розмірі 434 гривні, з 01 квітня 2007

року до 01 жовтня 2007 року в розмірі 463 гривні, а

з 01 жовтня 2007 року до 01

січня 2008 року у розмірі 470 грн., відповідач повинен був  зробити перерахунок  належної їй допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку

з 09 липня  2007 року до 01 січня 2008 року  і доплатити за вказаний  період 

2049,50 грн. зі слідуючого розрахунку:

З 09 липня 2007 року до 01 серпня 2007 року відповідач

повинен їй виплатити допомогу у розмірі 343,50 грн. / за 23 календарних дні /.

З 01 серпня 2007 року до 01 жовтня 2007 року

відповідач повинен був виплатити їй допомогу у розмірі 926 грн. /463грн розмір прожиткового

мінімуму  для дітей  до 6 років за цей період х 2 місяці/.

З

01 жовтня 2007 року до 01 січня 2008 року 

відповідач повинен був виплатити їй допомогу у розмірі 1410грн. /470грн розмір прожиткового

мінімуму  для дітей  до 6 років за цей період х 3 місяці/.

Всього

їй повинно бути виплачено з 09 липня 2007 до 01 січня 2008 року 2679,50 грн/ 343,5 грн+ 926 грн. + 1410грн/, тоді як фактично виплачено 630 грн.

Недоплата

за вказаний період складає 2049,50 грн. /2679,50 грн. - 630 грн./.

Суд вважає, що позовні вимоги позивачки про призначення

їй державної допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку,

починаючи з 01 вересня 2008 року в розмірі прожиткового мінімуму для дітей віком

до шести років з наступним підвищенням щомісяця, року , підвищення розміру

прожиткового мінімуму до закінчення строку передбаченої законом виплати, не

підлягають задоволенню, оскільки згідно Закону України «Про Державний бюджет

України на 2008 рік» були внесені зміни до деяких законодавчих актів України, у

тому числі і до Закону України «Про державну допомогу сім'ям з дітьми», в

розділі 11 «Внесення змін до деяких законодавчих актів України» пункті 23,

підпунктах 7,8.

Частина

перша статті 15 Закону України «Про державну допомогу сім'ям з дітьми» :

«Допомога

по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку надається у розмірі, що

дорівнює різниці між прожитковим мінімумом, встановленим для працездатних осіб,

та середньомісячним сукупним доходом сім'ї в розрахунку на одну особу за

попередні шість місяців, але не менше 130 гривень».

Пункт 3

розділ У111 «Прикінцеві положення» Закону України «Про державну допомогу сім'ям

з дітьми»:

«Допомога

за дитиною до досягнення нею трирічного віку надається у розмірі, що дорівнює

різниці між: з 01 січня 2008 року - 50 відсотками , з 01 січня 2009 року-75

відсотками, з 01 січня 2010 року -100 відсотками прожиткового мінімуму,

встановленого для працездатних осіб, та середньомісячним сукупним доходом сім'ї

в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців».

У

відповідність вказаним вимогам закону позивачці відповідачем виплачується

належна їй допомога по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку з

01 січня 2008 року.

Вказані

зміни до закону в належному порядку нечинними не визнані, тому підстави для

задоволення позову ОСОБА_1. в цій частині відсутні.

Відповідно до ч. 1 ст. 94 КАС України якщо судове рішення

ухвалене на користь сторони , яка не є суб'єктом владних повноважень, суд

присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з

відповідного  місцевого бюджету , якщо

іншою стороною був орган місцевого самоврядування .

Відповідно

до ч.3 ст.94 КАС України, якщо адміністративний позов задоволено частково,

судові витрати , здійснені позивачем , присуджуються йому  відповідно до задоволених вимог, а

відповідачу - відповідно до тієї частини вимог, у задоволенні яких позивачеві

відмовлено.

На підставі викладеного, керуючись ст. 3 , ч. 2 ст. 19 ,

ч. 3 ст. 51 Конституції України,  ст.15

Закону України «Про державну допомогу сім'ям з дітьми», ст. 62 Закону України

«Про Державний бюджет України на 2007 рік», п.23 розділу 11 «внесення змін до

деяких законодавчих актів України» Закону України «Про Державний бюджет України

на 2008 рік»,  ст. ст. 2,4,6,8,9,19,69,94,104,159,160,163

КАС України, - суд

П О С Т А Н О В И В:

Позов  ОСОБА_1 до Управління праці та соціального захисту населення

виконавчого комітету Першотравенської міської ради Дніпропетровської області про

визнання неправомірними  дій щодо неправильного

нарахування їй державної допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею

трирічного віку

задовольнити частково.

Визнати неправомірними дії Управління праці та

соціального захисту населення виконавчого комітету Першотравенської міської

ради Дніпропетровської області щодо неправильного нарахування ОСОБА_1 державної

допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку в період з 09

липня 2007 року до 01 січня 2008 року та недоплаті вказаної допомоги  за вказаний період.

Стягнути на користь ОСОБА_1 з Управління праці та

соціального захисту населення виконавчого комітету Першотравенської міської

ради Дніпропетровської області недоплату 

допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку за

період з 09 липня 2007 року до 01 січня 2008 року в сумі 2049,50 /дві тисячі

сорок дев'ять/ гривень 50 коп.

В

задоволенні решти позовних вимог відмовити.

Стягнути з місцевого бюджету міста Першотравенська на

користь ОСОБА_1 понесені нею судові витрати в сумі 03 /три/ гривні 40 коп.

Постанова суду набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Заява

про апеляційне оскарження постанови суду подається до Дніпропетровського

апеляційного адміністративного суду через Першотравенський міський суд протягом

десяти днів з дня її проголошення.

Апеляційна

скарга на постанову суду  подається до

Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Першотравенський

міський суд протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне

оскарження.

Копія

апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до

Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду.

Апеляційна

скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне

оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про

апеляційне оскарження.

 

                                               Суддя                                                

С.А. Янжула

 

СудПершотравенський міський суд Дніпропетровської області
Дата ухвалення рішення20.10.2008
Оприлюднено04.06.2009
Номер документу3749364
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2-а-168/2008

Постанова від 27.11.2008

Адміністративне

Очаківський міськрайонний суд Миколаївської області

Єнтіна А.П.

Постанова від 12.11.2008

Адміністративне

Березнегуватський районний суд Миколаївської області

Молчанов О.Г.

Ухвала від 29.12.2008

Адміністративне

Свалявський районний суд Закарпатської області

Вінер Е.А.

Постанова від 22.12.2008

Адміністративне

Ясинуватський міськрайонний суд Донецької області

Жаботинська С.В.

Постанова від 17.10.2008

Адміністративне

Голопристанський районний суд Херсонської області

Циганій С.І.

Ухвала від 17.12.2008

Адміністративне

Свалявський районний суд Закарпатської області

Вінер Е.А.

Ухвала від 19.11.2008

Адміністративне

Голованівський районний суд Кіровоградської області

Рудь Н.В.

Постанова від 20.10.2008

Адміністративне

Першотравенський міський суд Дніпропетровської області

Янжула С.А.

Постанова від 04.02.2009

Адміністративне

Білопільський районний суд Сумської області

Терещенко О.І.

Постанова від 12.06.2008

Адміністративне

Канівський міськрайонний суд Черкаської області

Семеняка О.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні