Ухвала
від 03.03.2014 по справі 2а/1270/6508/2012
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

8.1.5

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

03 березня 2014 рокуЛуганськСправа № 2а/1270/6508/2012

Луганський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого-судді: Качуріної Л.С.,

при секретарі: Якимчук В.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні у м. Луганську заяву Лисичанського комунального спеціалізованого підприємства по видобутку, обробці, реалізації води та очищенню стоків "Лисичанськводоканал" про встановлення способу і порядку виконання постанови Луганського окружного адміністративного суду від 22 серпня 2012 року по адміністративній справі за поданням Рубіжанської об'єднаної державної податкової інспекції Луганської області Державної податкової служби до Лисичанського комунального спеціалізованого підприємства по видобутку, обробці, реалізації води та очищенню стоків "Лисичанськводоканал" про стягнення коштів на суму податкового боргу перед бюджетом з плати за користування надрами для видобування корисних копалин в сумі 50716,07 грн. з рахунків у банках, обслуговуючих платника податків, -

ВСТАНОВИВ:

25 лютого 2014 року на адресу суду від Лисичанського комунального спеціалізованого підприємства по видобутку, обробці, реалізації води та очищенню стоків "Лисичанськводоканал" надійшла заява про встановлення способу і порядку виконання постанови Луганського окружного адміністративного суду від 22 серпня 2012 року по адміністративній справі № 2а/1270/6508/2012.

В обґрунтування заяви зазначено, що підприємство знаходиться у тяжкому фінансовому становищі, що не дає можливості одночасно та в повному обсязі сплатити податковий борг. Лисичанське комунальне спеціалізоване підприємство по видобутку, обробці, реалізації води та очищенню стоків «Лисичанськводоканал» - підприємство комунальної форми власності., є власністю міської ради, надає життєво важливі послуги з водопостачання та водовідведення населенню.

В обґрунтування тяжкого фінансового становища підприємства заявник зазначив, що загальна дебіторська заборгованість споживачів перед ЛКСП «Лисичанськводоканал» станом на 01.02.2014 року складає 24 395,7 тис. грн.: населення -18 244,2 тис. грн., підприємства - 6151,5 тис. грн.

Важке фінансове становище підприємства ускладнює і оплату нарахованих поточних податків. Заборгованість зі сплати податків станом на 01.02.2014 року по ЛКСП «Лисичанськводоканал» складає 14 760,9 тис. грн., в тому числі, збір за забруднення навколишнього природного середовища - 703,6 тис. грн., збір за спец водокористування -1 785,3 тис. грн., ПДВ - 2970,1 тис. грн., збір за користування надрами - 1273,9 тис. грн., податок на доходи фізичних осіб - 915,5 тис. грн., єдиний соціальний внесок - 1 819,9 тис. грн.

За результатами господарської діяльності ЛКСП «Лисичанськводоканал» за 2013р. підприємство понесло збитки на суму 13 575 тис. грн.

Кредиторська заборгованість ЛКСП «Лисичанськводоканал», станом на 01.02.2014р. становить 1130745,9 тис. грн., в тому числі:

- по розрахунках з бюджетом - 14760,9 тис. грн.;

- по розрахунках за товари, послуги - 87 637 тис. грн.;

- по заробітній платі - 1 503,1тис.грн.

Підприємства, які споживали великий об'єм послуг, на даний час знаходяться в процедурі ліквідації та мають велику дебіторську заборгованість перед ЛКСП «Лисичанськводоканал»:

- ВАТ «Лисичанська сода» - 215,2 тис. грн.;

- ДП «Лисичанська ТЕЦ» -1 186,9 тис. грн.;

- ВАТ «Лисичанський завод ГТВ» -143,2 тис. грн.

У 2014 році ЛКСП «Лисичанськводоканал» планує отримати доход від реалізації послуг з постачання холодної води і водовідведення, за укладеними договорами на загальну суму 38 900,0 тис. грн. при цьому витрати складатимуть 54 000 тис. грн. (послуги зв'язку, сторонні організації - 500,0 тис. грн.; паливно-мастильні матеріали -1 900,0 тис. грн.; заробітна плата з відрахуваннями - 25 200,0 тис. грн.; електроенергія -З 200,0 тис. грн.; податки - 3 000,0 тис. грн.; матеріали для ремонту - 5 000,0 тис. грн.)

На 01.02.2014р. ЛКСП «Лисичанськводоканал» уклало зі споживачами договори про реструктуризацію заборгованості за житлово-комунальні послуги на загальну суму 745,3 тис. грн.

Представник Рубіжанської об'єднаної державної податкової інспекції Луганської області Державної податкової служби у судове засідання не прибув, про дату, час та місце проведення судового засідання повідомлявся належним чином. Надав суду заяву в якій просив розглянути заяву про встановлення способу і порядку виконання постанови Луганського окружного адміністративного суду від 22 серпня 2012 року по адміністративній справі № 2а/1270/6508/2012 без участі представника та проти задоволення вказаної заяви заперечував.

У судове засідання не прибув представник Лисичанського комунального спеціалізованого підприємства по видобутку, обробці, реалізації води та очищенню стоків "Лисичанськводоканал", який був повідомлений про дату, час та місце розгляду заяви належним чином.

Дослідивши заяву Лисичанського комунального спеціалізованого підприємства по видобутку, обробці, реалізації води та очищенню стоків "Лисичанськводоканал" про встановлення способу і порядку виконання постанови Луганського окружного адміністративного суду від 22 серпня 2012 року по адміністративній справі № 2а/1270/6508/2012, дослідивши матеріали справи, суд приходить до такого.

Постановою Луганського окружного адміністративного суду від 22 серпня 2012 року стягнуто з Лисичанського комунального спеціалізованого підприємства по видобутку, обробці, реалізації води та очищенню стоків "Лисичанськводоканал" (код за ЄДРПОУ 03339851; місцезнаходження: 93106, Луганська область, м. Лисичанськ, вул. Свердлова,168) кошти на суму податкового боргу перед бюджетом з плати за користування надрами для видобування корисних копалин в сумі 50716,07 грн. (п'ятдесят тисяч сімсот шістнадцять гривень 07 копійок) з рахунків у банках, обслуговуючих платника податків, перерахувавши кошти на розрахунковий рахунок №33110366700151, МФО 804013, код 24046780, ГУ ДКУ в Луганській області, код платежу 13030100.

Згідно зі ст.263 КАС України, за наявності обставин, що ускладнюють виконання судового рішення (відсутність коштів на рахунку, відсутність присудженого майна в натурі, стихійне лихо тощо), державний виконавець може звернутися до адміністративного суду, який видав виконавчий документ, із поданням, а сторона виконавчого провадження із заявою про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення може розглянуто також за ініціативою суду. Суд розглядає питання про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення в десятиденний строк у судовому засіданні з викликом заявника та осіб, які беруть участь у справі і у виняткових випадках може відстрочити виконання, змінити чи встановити спосіб і порядок виконання рішення.

Відповідно до п.10 постанови Пленуму Верховного Суду України від 26.12.2003 № 14 «Про практику розгляду скарг на рішення, дії або бездіяльність органів і посадових осіб державної виконавчої служби та звернення учасників виконавчого провадження» при вирішенні заяв державного виконавця чи сторони про відстрочку чи розстрочку виконання рішення суду потрібно мати на увазі, що відповідно до ст.263 КАС України - їх задоволення можливе лише у виняткових випадках, які суд визначає виходячи з особливого характеру обставин, що ускладнюють або виключають виконання рішення (відсутність коштів на рахунку, відсутність присудженого майна в натурі, стихійне лихо тощо).

Підставою для розстрочення виконання рішення можуть бути конкретні обставини, що ускладнюють виконання рішення або роблять його неможливим у строк встановлений судом, тому всі ці обставини повинні бути доведені заявником.

Крім того, при вирішенні даної заяви суд вважає за необхідне зазначити, що заявником повинно також бути зазначено економічне обґрунтування, яке свідчить про можливість погашення зазначеного боргу внаслідок застосування режиму розстрочення, протягом якого відбудуться зміни політики управління чи збутом такого заявника.

В даному випадку такі події у заявника відсутні.

Посилання на тяжке фінансове становище як на підставу для відстрочення виконання судового рішення, судом до уваги не беруться, оскільки, на думку суду, не є винятковою обставиною, у розумінні ст.263 КАС України.

Доказів наявності інших обставин, що ускладнюють виконання рішення або роблять його неможливим, заявником до суду не надано.

Враховуючи, що тільки у винятковому випадку, залежно від обставин справи суд має розстрочити виконання рішення, приймаючи до уваги недоведеність заявником необхідності надати розстрочення виконання рішення Луганського окружного адміністративного суду, неможливості виконати рішення у встановлений законом строк, суд, керуючись ст.263 КАС України,-

УХВАЛИВ:

У задоволенні заяви Лисичанського комунального спеціалізованого підприємства по видобутку, обробці, реалізації води та очищенню стоків "Лисичанськводоканал" про встановлення способу і порядку виконання постанови Луганського окружного адміністративного суду від 22 серпня 2012 року по адміністративній справі за поданням Рубіжанської об'єднаної державної податкової інспекції Луганської області Державної податкової служби до Лисичанського комунального спеціалізованого підприємства по видобутку, обробці, реалізації води та очищенню стоків "Лисичанськводоканал" про стягнення коштів на суму податкового боргу перед бюджетом з плати за користування надрами для видобування корисних копалин в сумі 50716,07 грн. з рахунків у банках, обслуговуючих платника податків, - відмовити.

Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду.

Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. Якщо ухвалу було постановлено у письмовому проваджені або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.

Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Ухвала складена та підписана в повному обсязі 06 березня 2014 року.

СуддяЛ.С. Качуріна

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення03.03.2014
Оприлюднено06.03.2014
Номер документу37496540
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/1270/6508/2012

Ухвала від 03.03.2014

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Л.С. Качуріна

Постанова від 22.08.2012

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Л.С. Качуріна

Ухвала від 21.08.2012

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Л.С. Качуріна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні