Ухвала
від 25.02.2014 по справі 801/11378/13-а
СЕВАСТОПОЛЬСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Копія

СЕВАСТОПОЛЬСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Ухвала

Іменем України

Справа № 801/11378/13-а

25.02.14 м. Севастополь Севастопольський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

головуючого судді Дугаренко О.В.,

суддів Дадінської Т.В. ,

Мунтян О.І.

розглянувши в порядку письмового провадження матеріали справи № 801/11378/13-а за апеляційною скаргою Управління Державної казначейської служби України у м. Феодосії АР Крим на постанову Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим (суддя Кузнякова С.Ю. ) від 16.12.13

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Де Проект" (вул. Петропавловская, 3, оф. 315,м.Сімферополь,Автономна Республіка Крим,95000)

Управління житлово-комунального господарства Феодосійської міської ради (вул. Земська, 4, м. Феодосія, Автономна Республіка Крим, 98100)

до Управління Державної казначейської служби України у м. Феодосії АР Крим (вул. Назукіна, буд.1,м.Феодосія,Автономна Республіка Крим,98100)

про визнання протиправною бездіяльність та спонукання до виконання певних дій,

ВСТАНОВИВ:

Постановою Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 16.12.13 адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Де Проект" до Управління Державної казначейської служби України у м. Феодосії АР Крим про визнання протиправною бездіяльність та спонукання до виконання певних дій - задоволено частково: зобов'язано Управління Державної казначейської служби України у м. Феодосії АР Крим зареєструвати та взяти на облік бюджетні, фінансові зобов'язання Управління житлово-комунального господарства Феодосійської міської ради: улаштування шатрової покрівлі на житловому будинку по Сімферопольському шосе, 31 «в» в м. Феодосія - реконструкція в сумі 366740,52 грн., по договору № 140 від 27.08.2012р., який укладений між товариством з обмеженою відповідальністю "Де Проект" та Управлінням Державної казначейської служби України у м. Феодосії в АР Крим, стягнуто з Державного бюджету України на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Де Проект" (ЄДРПОУ 35109449) судовий збір у розмірі 68,82 грн. В іншій частині позову відмовити.

Не погодившись з зазначеною постановою суду, відповідач звернувся з апеляційною скаргою, в якій просить скасувати постанову Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 16.12.2013, ухвалити нову постанову, якою у задоволенні позовних вимог відмовити.

Відповідно до пункту 2 частини першої статті 197 Кодексу адміністративного судочинства України суд апеляційної інстанції може розглянути справу в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами, якщо справу може бути вирішено на основі наявних у ній доказів, у разі неприбуття жодної з осіб, які беруть участь у справі, у судове засідання, хоча вони були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового засідання.

У судове засідання 25.02.2014 сторони, їх представники не з'явились, про дату, час та місце апеляційного розгляду справи повідомлені в встановленому законом порядку.

Суд, керуючись положеннями пункту 2 частини першої статті 197 Кодексу адміністративного судочинства України, визнав за можливе перейти до письмового провадження по справі.

Колегія суддів, обговоривши доводи апеляційної скарги, перевіривши юридичну оцінку обставин справи та повноту їх встановлення, дослідивши правильність застосування Окружним адміністративним судом АР Крим норм матеріального та процесуального права, вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.

З матеріалів справи вбачається, що 27.08.2012р. між Управлінням Державної казначейської служби України у м. Феодосії в АР Крим (Замовник) та товариством з обмеженою відповідальністю "Де Проект" (Учасник) був укладений договір № 140 від 27.08.2012р. про закупівлю робіт за державні кошти, згідно з предметом якого Учасник зобов'язується у 2012 році виконати Замовникові роботи, зазначені в зведеному кошторисному розрахунку вартості будівництва згідно додатка 1, а Замовник - прийняти і оплатити такі роботи: улаштування шатрової покрівлі на житловому будинку по Сімферопольському шосе, 31 «в» в м. Феодосія - реконструкція.

27.12.2012 між Управлінням Державної казначейської служби України у м. Феодосії в АР Крим (Замовник) та товариством з обмеженою відповідальністю "Де Проект" (Учасник) був укладений додатковий договір до договору № 140 від 27.08.2012, якою п. 3.1 розділу 3 «Ціна договору».

На виконання умов цього договору Управлінням Державної казначейської служби України у м. Феодосії в АР Крим та товариством з обмеженою відповідальністю "Де Проект" (Учасник) були складені наступні документи бухгалтерського обліку: календарний графік виконання робіт на об'єкті «Улаштування шатрової покрівлі на житловому будинку по Сімферопольському шосе, 31 «в» в м. Феодосія - реконструкція» від 27.08.2012р., план фінансування робіт на об'єкті від 27.08.2012, протокол узгодження договірної ціни до договору № 140 від 27.08.2012р., дефектний акт, зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва, пояснювальна записка, кошторисний розрахунок № П147, кошторисний розрахунок № П130, зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва, договірна ціна, локальний кошторис № 2-1-1, підсумкова відомість ресурсів, довідка про вартість виконаних будівельних робіт / та витрати за листопад 2012р., акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт з розрахунком одиничної вартості за листопад 2012р., підсумкова відомість ресурсів (витрати по факту), розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 2-1-1 на ремонт покрівлі, довідка про вартість виконаних будівельних робіт / та витрати за грудень 2012р., акт № 2 приймання виконаних будівельних робіт з розрахунком одиничної вартості за грудень 2012р., підсумкова відомість ресурсів (витрати по факту), розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 2-1-1 на ремонт покрівлі.

Отже, Товариство з обмеженою відповідальністю "Де Проект" виконало свої зобов'язання відповідно до зобов'язань наведеного вище договору в повному обсязі та належної якості, що підтверджується актом виконаних робіт, наявним у матеріалах справи, проте, як свідчать матеріали справи, замовником - Управлінням капітального будівництва Феодосійської міської ради не проведена оплата за вказаним договором.

Станом на 01.12.2013 заборгованість перед Товариством з обмеженою відповідальністю "Де Проект" становить 366740,52 грн..

Управлінням капітального будівництва Феодосійської міської ради, як одержувачем бюджетних коштів, на адресу Управління Державної казначейської служби України у м. Феодосії АР Крим був підготовлений і направлений пакет документів для реєстрації та взяття на облік бюджетних та бюджетних фінансових зобов'язань по об'єкту - улаштування шатрової покрівлі на житловому будинку по Сімферопольському шосе, 31 «в» в м. Феодосія - реконструкція в сумі 1604819,16 грн.

Управлінням Державної казначейської служби України у м. Феодосії АР Крим 13.12.2013 були повернуті без виконання реєстри бюджетних зобов'язань та бюджетних фінансових зобов'язань від 11.12.2013 №№ 197,256 на підставі підпункту а пункту 2.9. Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов'язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 № 309, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 20.03.2012 за №419/20732, у зв'язку з невідповідністю напрямів витрачання бюджетних коштів паспорту бюджетної програми на 2013 рік за КПКВК 7711800 (відсутність у пункті 5 «Підстави для виконання бюджетної програми» посилання на розпорядження Кабінету Міністрів України від 03.07.2013 №472-р та у пункті 8 «Напрями використання бюджетних коштів» об'єктів, по яких взяті зобов'язання), що відповідно до пункту 21 частини 1 статті 116 Бюджетного кодексу України є порушенням бюджетного законодавства.

Згідно зі ст. 23 Бюджетного кодексу України будь-які бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення.

Згідно з пунктом 7 статті 48 Бюджетного Кодексу України Міністерством фінансів України визначено Порядок реєстрації та обліку бюджетних зобов'язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затверджений наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 №309 (далі-Порядок).

Відповідно до п. 2.1 Порядку розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов'язання в межах бюджетних асигнувань, установлених кошторисами (планами використання бюджетних коштів), враховуючи необхідність виконання бюджетних зобов'язань минулих років, узятих на облік органами Казначейства; щодо завдань (проектів) Національної програми інформатизації - після їх погодження з Генеральним державним замовником Національної програми інформатизації - центральним органом виконавчої влади, визначеним Кабінетом Міністрів України.

Органи Казначейства не реєструють зобов'язання у разі:відсутності у розпорядника бюджетних коштів бюджетних асигнувань, встановлених кошторисом; відсутності документів, які підтверджують факт узяття бюджетного зобов'язання; відсутності затвердженого в установленому порядку паспорта бюджетної програми (крім випадків, у яких законодавством не передбачено його затвердження); невідповідності напрямів витрачання бюджетних коштів бюджетному асигнуванню, паспорту бюджетної програми; неподання або подання неповного пакета підтвердних документів щодо проведення процедур закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти; недотримання розпорядниками бюджетних коштів бюджетних повноважень та обмежень, які вводяться законодавчими та іншими нормативно-правовими актами; недотримання вимог щодо оформлення поданих документів (п. 2.9 Порядку).

Згідно з п. 2.14 Порядку у міру прийняття рішень розпорядником бюджетних коштів про погашення бюджетних зобов'язань та бюджетних фінансових зобов'язань, які були зареєстровані в органах Казначейства та залишились не погашеними на кінець минулого бюджетного періоду, органами Казначейства такі зобов'язання відображаються в обліку у поточному бюджетному періоді на підставі поданого розпорядником бюджетних коштів Реєстру та/або Реєстру фінансових зобов'язань і відповідних підтвердних документів.

Бюджетні фінансові зобов'язання за загальним фондом, які залишились не погашеними на кінець минулого бюджетного періоду (бюджетна кредиторська заборгованість) та обліковуються органами Казначейства за бюджетними програмами, за якими відсутні бюджетні асигнування або обсяг бюджетної кредиторської заборгованості перевищує бюджетні асигнування відповідно до встановлених законом про Державний бюджет України на поточний бюджетний період та/або переданих в установленому порядку бюджетних призначень, відображаються в обліку органами Казначейства у поточному бюджетному періоді після прийняття рішення головним розпорядником бюджетних коштів за погодженням з Міністерством фінансів України (місцевим фінансовим органом) щодо визначення бюджетної програми за загальним та/або спеціальним фондами, в межах бюджетних асигнувань якої будуть погашатись бюджетні фінансові зобов'язання, на підставі поданого розпорядником бюджетних коштів Реєстру та/або Реєстру фінансових зобов'язань і відповідних підтвердних документів (п. 2.14 Порядку).

Судом першої інстанції встановлено, що бюджетні призначення для здійснення фінансування по об'єкту - улаштування шатрової покрівлі на житловому будинку по Сімферопольському шосе, 31 «в» в м. Феодосія - реконструкція в сумі 361,1 тис. грн. були визначені розпорядженням Кабінету Міністрів України від 21.08.2013 № 737-р «Про внесення змін у додаток 2 до розпорядження Кабінету Міністрів України від 03.07.2013 № 472».

Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 03.07.2013р. № 472-р вказана вище сума визначена як кредиторська заборгованість.

Матеріали справи свідчать про те, що між Товариством з обмеженою відповідальністю «Де Проект» та Управлінням житлово-комунального господарства Феодосійської міської ради підписано акти прийому виконаних будівельних робіт за листопад 2012р. та за грудень 2012р., згідно яких Товариством з обмеженою відповідальністю «Де Проект» виконані умови договору № 140 від 27.08.2012 року на загальну суму 366740,52 грн.

Отже, позовні вимоги в частині зобов'язання Управління Державної казначейської служби України у м. Феодосії в АР Крим зареєструвати та взяти на облік бюджетні зобов'язання та бюджетні фінансові зобов'язання Управління житлово-комунального господарства Феодосійської міської ради по об'єкту - улаштування шатрової покрівлі на житловому будинку по Сімферопольському шосе, 31 «в» в м. Феодосія - реконструкція в сумі 366740,52 грн. по договору № 140 від 27.08.2012, укладеного між позивачами правомірно задоволені судом першої інстанції.

Колегія суддів зазначає, що відповідач листом за № 05.1-20/3143 від 13.12.2013р. повернув без виконання реєстри бюджетних зобов'язань та бюджетних фінансових зобов'язань від 11.12.2013 №№ 197,256. Тобто, матеріалами справи підтверджується отримання Управлінням Державної казначейської служби України у м. Феодосії в АР Крим документів для реєстрації бюджетних зобов'язань та фінансових зобов'язань, їх розгляд та прийняття рішення згідно з Порядком реєстрації та обліку бюджетних зобов'язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, а тому позовні вимоги щодо зобов'язання відповідача розглянути звернення Управління житлово-комунального господарства Феодосійської міської ради про реєстрацію бюджетних, бюджетних фінансових зобов'язань та про визнання протиправною бездіяльність відповідача в частині не реєстрації та не взятті на облік бюджетних, бюджетних фінансових зобов'язань Управління житлово-комунального господарства Феодосійської міської ради не підлягають задоволенню.

Враховуючи вищевикладене, судова колегія дійшла висновку, що судом першої інстанції правильно встановлені обставини справи, правильно надана юридична оцінка вказаним обставинам та прийнято судове рішення у відповідності із нормами матеріального та процесуального права, у зв'язку з чим підстави для задоволення апеляційної скарги та скасування судового рішення суду першої інстанції -відсутні.

Керуючись статтями 195, 197, 198, 205, 206, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

УХВАЛИВ:

Апеляційну скаргу Головного управління Державної казначейської служби України в АР Крим залишити без задоволення.

Постанову Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 16.12.2013 по справі №801/111364/13-а залишити без змін.

Ухвала набирає законної сили через п'ять днів після направлення їх копій особам, які беруть участь у справі.

Ухвалу може бути оскаржено до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до суду касаційної інстанції.

Головуючий суддя підпис О.В.Дугаренко

Судді підпис Т.В. Дадінська

підпис О.І. Мунтян

З оригіналом згідно

Головуючий суддя О.В.Дугаренко

СудСевастопольський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення25.02.2014
Оприлюднено13.03.2014
Номер документу37527492
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —801/11378/13-а

Ухвала від 25.02.2014

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Дугаренко Ольга Володимирівна

Ухвала від 23.01.2014

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Дугаренко Ольга Володимирівна

Постанова від 16.12.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Кузнякова С.Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні