Ухвала
від 23.12.2013 по справі 801/5810/13-а
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

УХВАЛА

про прийняття звіту про виконання судового рішення

23 грудня 2013 р.Справа № 801/5810/13

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі колегії суддів: головуючого судді Дудіна С.О., суддів Кононової Ю. С. та Шкляр Т.О., розглянувши у порядку письмового провадження заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "Спецпромрезерв" про надання звіту про виконання судового рішення в адміністративній справі

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Спецпромрезерв"

до Державної податкової служби України; Державної податкової інспекції у м. Сімферополі Головного управління Міндоходів в АР Крим

про визнання протиправними дій спонукання до виконання певних дій,

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Спецпромрезерв" звернулось до Окружного адміністративного суду АР Крим з адміністративним позовом до Державної податкової служби України, Державної податкової інспекції у м. Сімферополі АР Крим Державної податкової служби про визнання протиправними дій спонукання до виконання певних дій.

Постановою суду від 20.06.2013 р., залишеною без змін ухвалою Севастопольського апеляційного адміністративного суду від 19.08.2013 р., позов задоволено повністю.

Визнано протиправною відмову Державної податкової служби України в прийнятті як податкового звіту декларації з податку на додану вартість Товариства з обмеженою відповідальністю "Спецпромрезерв" за березень 2013 року.

Визнано податкову декларацію з податку на додану вартість Товариства з обмеженою відповідальністю "Спецпромрезерв" за березень 2013 року такою, що подана в день її фактичного отримання органом державної податкової служби - 18.04.2013 р.

Зобов'язано Державну податкову інспекцію у м. Сімферополі Автономної Республіки Крим Державної податкової служби (95053, АР Крим, м. Сімферополь, вул. М. Залки, 1/9, ідентифікаційний код 36822070) відобразити показники декларації з податку на додану вартість за березень 2013 року Товариства з обмеженою відповідальністю "Спецпромрезерв" (95024, м. Сімферополь, вул. Севастопольська, 243, ідентифікаційний код 34058632) в картці особового рахунку податку на додану вартість датою її фактичного отримання органом державної податкової служби - 18.04.2013 р.

Стягнуто з Державного бюджету України на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Спецпромрезерв" (95024, м. Сімферополь, вул. Севастопольська, 243, ідентифікаційний код 34058632) 34,41 грн. судового збору.

Зобов'язано відповідача - Державну податкову інспекцію у м. Сімферополі Автономної Республіки Крим Державної податкової служби (95053, АР Крим, м. Сімферополь, вул. М. Залки, 1/9, ідентифікаційний код 36822070), подати звіт про виконання судового рішення протягом одного місяця з дня набрання судовим рішенням законної сили.

22.10.2013 р. до Окружного адміністративного суду АР Крим від Товариства з обмеженою відповідальністю "Спецпромрезерв" надійшла заява про спонукання Державну податкову інспекцію в м. Сімферополь АРК надати звіт про виконання рішення суду.

Ухвалою Окружного адміністративного суду АР Крим від 25.10.2013 р. судове засідання було призначено на 11.11.2013 р. о 15 год. 00 хв.

Відповідно до положень ст. 267 КАС України суд, який ухвалив судове рішення в адміністративній справі, має право зобов'язати суб'єкта владних повноважень, не на користь якого ухвалене судове рішення, подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення.

За наслідками розгляду звіту суб'єкта владних повноважень про виконання постанови суду або в разі неподання такого звіту суддя своєю ухвалою може встановити новий строк подання звіту, накласти на керівника суб'єкта владних повноважень, відповідального за виконання постанови, штраф у розмірі від десяти до тридцяти мінімальних заробітних плат.

У зв'язку з неявкою сторін у судове засідання та ненаданням відповідачем звіту про виконання судового рішення, ухвалою від 11.11.2013 р. відповідачеві встановлений новий строк для подання звіту та призначено судове засідання по його розгляду на 28.11.2013 р. о 15 год. 00 хв. Цією ж ухвалою відповідача у справі - Державну податкову інспекцію у м. Сімферополі Автономної Республіки Крим Державної податкової служби, було замінено на його правонаступника - Державну податкову інспекцію у м. Сімферополі Головного управління Міндоходів в АР Крим.

Враховуючи ненадання відповідачем доказів виконання судового рішення, судом ухвалою від 28.11.2013 р. був встановлений новий строк подання звіту про виконання постанови Окружного адміністративного суду АР Крим від 20.06.2013 р. у справі № 801/5810/13-а з відповідним документальним підтвердженням - до 23.12.2013 р. та призначено судове засідання на 23.12.2013 р. о 10 год. 30 хв.

Представники сторін у судове засідання не з'явилися, про дату, час та місце розгляду справи були проінформовані належним чином.

23.12.2013 р. до суду надійшло клопотання від позивача про розгляд справи за відсутності його представника.

03.12.2013 року до суду від ДПІ у м. Сімферополі Головного управління Міндоходів в АР Крим надійшов звіт про виконання постанови Окружного адміністративного суду АР Крим від 20.06.2013 року, де зазначено, що декларацію з податку на додану вартість за березень 2013 року рознесено по базі АІС «Податковий блок», що підтверджує прийняття такої декларації ДПІ у м. Сімферополі Головного управління Міндоходів в АР Крим.

Відповідно до частини 6 статті 128 Кодексу адміністративного судочинства України якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Враховуючи, що учасники судового процесу були належним чином проінформовані про дату, час і місце судового розгляду, суд вважає за можливе розглянути справу в порядку письмового провадження.

Згідно з пунктом 10 частини 1 статті 3 КАС України письмове провадження - розгляд і вирішення адміністративної справи в суді першої, апеляційної чи касаційної інстанції без виклику осіб, які беруть участь у справі, та проведення судового засідання на основі наявних у суду матеріалів у випадках, встановлених цим Кодексом.

Вищий адміністративний суд України в пункті 11 Листа від 30.11.2009 р. N 1619/10/13-09 зазначив, що під час вирішення справи у порядку письмового провадження його фіксування за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється, оскільки в такому разі не проводиться судове засідання і, відповідно, справа розглядається без участі секретаря.

На підставі цього, справа розглядається без проведення судового засідання.

Розглянувши поданий звіт про виконання судового рішення, суд дійшов висновку щодо необхідності його прийняття з огляду на наступне.

Відповідно до п. п. 4.27.1 п. 4.27 Розділу 4 Методичних рекомендацій щодо приймання та комп'ютерної обробки податкової звітності платників податків в органах ДПС України, затверджених Наказом Державної податкової служби України від 14 червня 2012 року N 516 (далі - Методичні рекомендації), якщо за результатами судового або адміністративного оскарження платником податків дій службової (посадової) особи ОДПС щодо відмови у прийнятті податкової звітності задовольняються вимоги платника податків, то:

на підставі рішення суду, що набрало законної сили, або рішення органу ДПС про результати розгляду скарги в електронних базах податкової звітності для відповідної декларації скасовується статус "Не визнано як податкова декларація" та встановлюється діючий статус "Визнано як податкова декларація за рішенням суду" у день отримання підрозділом приймання та обробки податкової звітності рішення суду або рішення органу ДПС з введенням реєстраційних даних підстави (рішення суду або рішення органу ДПС).

На підставі службової записки структурного підрозділу юридичних або фізичних осіб, в якій вказується сума, що підлягає нарахуванню (зменшенню), підрозділ прогнозування, аналізу, обліку та звітності вносить зазначену інформацію до АІС "Облік податків і платежів".

Згідно з пунктом 6.5 Методичних рекомендацій реєстри уточнюючої, невчасно поданої звітності, ліквідаційної звітності, визнаної правомірно поданою за результатами адміністративного або судового оскарження, та відповідні вивантажені дані з електронної бази податкової звітності формуються для імпортування до КОР (картки особового рахунку) не пізніше наступного робочого дня після подання такої звітності до податкового органу (після надходження до підрозділу приймання та обробки податкової звітності відповідного рішення суду або ОДПС) до формування щоденного експортного файлу зведених показників АІС "Галузь".

Відповідно до пункту 7.1 Методичних рекомендацій щоденно, починаючи з наступного за граничним терміном подання податкової звітності, але не пізніше одного дня до настання граничного терміну сплати (крім звітності, для якої терміни сплати встановлені до граничного терміну подання), підрозділи прогнозування, аналізу, обліку та звітності імпортують інформацію, вивантажену з електронної бази звітних документів до АІС "Облік податків та платежів", окремо для юридичних та фізичних осіб.

Не пізніше наступного дня після реєстрації в електронній базі звітних документів уточнюючої, невчасно поданої та ліквідаційної звітностей (до формування щоденного експортного файлу зведених показників АІС "Галузь" згідно із встановленим регламентом), підрозділи прогнозування, аналізу, обліку та звітності на підставі реєстрів такої звітності імпортують інформацію, вивантажену з електронної бази звітних документів, до АІС "Облік податків і платежів".

Згідно з пунктом 7.3 Методичних рекомендацій підрозділи прогнозування, аналізу, обліку та звітності формують та передають підрозділам оподаткування юридичних або фізичних осіб реєстри імпортованих сум до КОР для остаточної перевірки на відповідність поданій звітності. Такі реєстри містять відмітку інспекторів підрозділів прогнозування, аналізу, обліку та звітності та підрозділів оподаткування юридичних або фізичних осіб.

Як вбачається з роздрукування з електронної бази АІС "Податковий блок", до автоматизованої інформаційної системи 28.11.2013 року введено дані щодо податкової декларації Товариства з обмеженою відповідальністю "Спецпромрезерв" з податку на додану вартість за березень 2013 року, реєстраційний номер 1300052362 з датою реєстрації 28.11.2013 р. При цьому в примітках зазначено, що згідно службової записки №333/10 від 28.11.2013 р. підставою є рішення СААС (Севастопольського апеляційного адміністративного суду) від 19.08.2013 р. у справі №801/5810/13-а. Прийняття податковим органом декларації ТОВ "Спецпромрезерв" з податку на додану вартість за березень 2013 року також підтверджується роздрукованим скріншотом вкладки "подана звітність" автоматизованої інформаційної системи.

Отже, матеріалами справи підтверджується реєстрація відповідачем в електронній базі податкової звітності декларації позивача з податку на додану вартість за березень 2013 року, що є єдиною необхідною передумовою для відображення показників декларації з ПДВ в картці особового рахунку ТОВ "Спецпромрезерв".

За таких обставин, звіт Державної податкової інспекції у м. Сімферополі Головного управління Міндоходів в АР Крим про виконання постанови Окружного адміністративного суду АР Крим від 20.06.2013 р. у справі № 801/5810/13-а підлягає прийняттю.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 160, 165, 267 КАС України, суд

УХВАЛИВ:

Прийняти поданий Державною податковою інспекцією у м. Сімферополі Головного управління Міндоходів в АР Крим звіт про виконання постанови Окружного адміністративного суду АР Крим від 20.06.2013 р. у справі № 801/5810/13-а.

Апеляційна скарга на ухвалу суду подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. У разі якщо ухвалу було постановлено в письмовому провадженні або згідно з частиною третьою статті 160 цього Кодексу, або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Судді Дудін С.О.

Кононова Ю. С.

Шкляр Т.О.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення23.12.2013
Оприлюднено11.03.2014
Номер документу37531876
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —801/5810/13-а

Ухвала від 23.12.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Дудін С.О.

Ухвала від 19.08.2013

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Цикуренко Антон Сергійович

Ухвала від 19.08.2013

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Цикуренко Антон Сергійович

Ухвала від 25.07.2013

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Цикуренко Антон Сергійович

Ухвала від 25.07.2013

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Цикуренко Антон Сергійович

Постанова від 20.06.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Дудін С.О.

Ухвала від 03.06.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Дудін С.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні