ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
"19" березня 2014 р.Справа № 916/455/14
Господарський суд Одеської області у складі:
Судді Зайцева Ю.О.
при секретарі судового засідання Повалій М.М..
участю представників сторін:
Від прокурора: Доброжан Н.І. (за посвідченням №010038 від 17.10.2012 р.);
Від відповідача 1: Гуцол Є.В. (довіреність №б/н від 07.05.2013 тр.);
Від відповідача 2: не з'явився;
розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за позовом прокурора Білгород-Дністровського міжрайонного прокурора в інтересах держави в особі Приморської сільської ради до відповідача виробничо-комерційної фірми "Проксіма" у вигляді товариства з обмеженою відповідальністю, за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - відділу Держземагенства у Білгород-Дністровському районі Одеської області, про внесення змін до договору оренди земельної ділянки,
ВСТАНОВИВ :
Суть спору : 10.02.2014 р. Білгород-Дністровський міжрайонний прокурор звернувся в інтересах держави в особі Приморської сільської ради до господарського суду Одеської області з позовом до відповідача Виробничо-комерційної фірми "ПРОКСІМА" у вигляді ТОВ про внесення змін до договору оренди земельної ділянки.
Ухвалою судді господарського суду Одеської області Зайцева Ю.О. від 13.02.2014 р. справа прийнята до провадження з призначенням до розгляду у відкритому судовому засіданні.
03.03.2014 р. на виконання вимог ухвали суду прокуратура надала оригінал витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців серії АД №113375 щодо реєстрації відповідача - товариства з обмеженою відповідальністю ВКФ "ПРОКСІМА".
Відповідач про час та місце судового засідання повідомлений належним чином шляхом надсилання судових ухвал на адресу, зазначену в позовній заяві та у витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців серії АД №113375, у судові засідання не з'явився, про поважність причин відсутності не повідомив, правом на відзив в порядку ст. 59 ГПК України не скористався.
Відповідно до п. 32 Інформаційного листа ВГСУ від 29 вересня 2009 року № 01-08/350 "Про деякі питання, порушені в доповідних записках господарських судів України у першому півріччі 2009 року щодо застосування норм Господарського процесуального кодексу України" викладена правова позиція, згідно якої відмітка про відправку процесуального документа суду на зворотньому аркуші у лівому нижньому куті першого примірника процесуального документа є підтвердженням розсилання процесуального документа сторонам у справі та іншим особам, які брали участь у справі, а коли йдеться про ухвалу, де зазначено про час і місце судового засідання, - підтвердженням повідомлення про час і місце такого засідання. При цьому, суд зазначає, що необґрунтоване затягування розгляду справи суперечить вимогам ст. 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод 1950 року, учасником якої є Україна, стосовно права кожного на розгляд його справи судом упродовж розумного строку.
Приймаючи до уваги, що судові відправлення скеровувалися на адресу відповідача визначену в позовній заяві та у витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців серії АД №113375, суд вважає за можливе розглянути справу без участі відповідача за наявними в ній матеріалами відповідно до ст. 75 ГПК України.
19.03.2014 р. у судовому засіданні після повернення з нарадчої кімнати було проголошено вступну та резолютивну частини рішення суду в порядку статті 85 ГПК України.
Розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали справи, заслухавши пояснення, суд встановив:
В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на те, що проведеною Білгород-Дністровською міжрайонною прокуратурою перевіркою додержання вимог земельного законодавства при використанні земельних ділянок суб'єктами підприємницької діяльності на умовах оренди на території міста Білгород-Дністровського та Білгород-Дністровського району, встановлено, що рішенням Приморської сільської ради №523-ХХХІІІ від 22.05.2001 року ВКФ "ПРОКСІМА" надано у тимчасове довгострокове користування на умовах оренди строком на 15 років земельну ділянку площею 80,0 га (в тому числі прибережно-захисна смуга - 80,0 га) із земель Приморської сільської ради для будівництва та обслуговування комплексів по догляду за об'єктами водоохоронних зон та прибережних-захисних смуг і закладів відпочинку вздовж берега Будацького лиману біля сіл Чабанівка - Косівка - Попаздра - Приморське - Курортне.
На підставі зазначеного рішення між Приморською сільською радою та ВКФ «ПРОКСІМА» 28.12.2001 укладено договір оренди земельної ділянки загальною площею 80,0 га (в тому числі прибереженої захисної смуги - 80 га, з них - 7,8 га піски), розташованої на землях Приморської сільської ради, Білгород-Дністровського району, Одеської області для будівництва та обслуговування комплексів по догляду за об'єктами водоохоронних зон та прибережної захисної смуги і закладів відпочинку вздовж берегу Будацького лиману біля сіл Чабанівка-Косівка-Попаздра-Приморське-Курортне строком на 15 років, посвідчений приватним нотаріусом Білгород-Дністровського районного нотаріального округу Одеської області ОСОБА_3 25.12.2001 р. в реєстрі за № 5063 та зареєстрований Приморською сільською радою Білгород-Дністровського району у Книзі записів державної реєстрації договорів оренди землі за № 5 від 28.12.2001 р.
Рішенням Приморської сільської ради № 1508-У від 03.06.2008 р. внесено зміни до рішення сільської ради № 523-ХХІІІ від 22.05.2001 р. та договору оренди земельної ділянки від 28.12.2001 р. та, зокрема: збільшено строк договору оренди земельної ділянки до 45 років, встановлено строк внесення плати за землю орендарем щомісячно до 30 числа кожного місяця рівними частками на рахунок Приморської сільської ради; встановлено суму орендної плати на рік у розмірі 6304,80 грн.
Відповідно до п. 2.1 розділу 2 договору, орендна плата за землю вноситься «Орендарем» щомісячно до 30 числа кожного місяця рівними частками на рахунок Приморської сільської ради.
Відповідно до п. 2.4. договору оренди земельної ділянки розмір орендної плати може бути переглянутий у випадках: зміни умов господарювання, передбачених договором; підвищення цін, тарифів тощо, у тому числі внаслідок інфляційних процесів; погіршення стану орендованої земельної ділянки не з вини орендаря, що підтверджено документально; у разі невиконання орендодавцем обов'язку повідомити про права третіх осіб на орендовану землю; збільшення розмірів ставки земельного податку; в інших випадках, передбачених законодавчими актами України.
Пунктом 2.5 договору встановлено, що сума орендної плати на рік складає 6 149 грн. 85 коп. Орендна плата, враховуючи невиплачену, підлягає індексації відповідно до чинного законодавства України. Умови договору щодо розміру орендної плати можуть бути змінені у відповідності до чинного законодавства України за згодою сторін шляхом укладення відповідних додаткових угод до цього договору.
Згідно з п. 4.2 договору оренди земельної ділянки орендодавець має право вимагати від орендаря збільшення розмірів орендної плати у разі збільшення відповідно до законодавчих актів України розмірів земельного податку та з інших мотивів.
Рішенням Білгород-Дністровської районної ради № 127-VI від 18.03.2011 введено в дію нову нормативно-грошову оцінку зазначеної земельної ділянки.
Відповідно до витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку ділянки від 15.01.2014 № 862, складеного відділом Держземагенства у Білгород-Дністрвському районі, нормативно-грошова оцінка земельної ділянки складає 4979082,24 грн.
Рішенням Приморської сільської ради № 661-VІ від 24.12.2013 р. «Про ствердження орендної плати за використання земельних ділянок на умовах оренди землекористувачами по Приморській сільській раді» для зазначеної земельної ділянки встановлено розмір орендної плати у розмірі 8 % від нормативно-грошової оцінки земель.
Таким чином, посилаючись на витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки від 15.01.2014 р. №862, рішення Приморської сільської ради №661-VI від 24.12.2013 р., довідку-розрахунок орендної плати, надану Приморською сільською радою згідно листа від 16.01.2014 №17, прокурор звернувся з відповідним позовом до суду та просить суд внести зміни до договору оренди земелі від 28.12.2001 р., укладеного між Приморською сільською радою та виробничо-комерційною фірмою «ПРОКСІМА» у вигляді товариства з обмеженою відповідальністю, зареєстрованого Приморською сільською радою Білгород-Дністровського району у книзі записів державної реєстрації договорів оренди землі за №5 від 28.12.2001 р., яким передано у строкове платне користування терміном на 45 років земельну ділянку загальною площею 80,0 га (в тому числі прибережно-захисна смуга - 80,0 га, з них - 7,8 га піски), розташованої на землях Приморської сільської ради Білгород-Дністровського району, Одеської області для будівництва та обслуговування комплексів по догляду за об'єктами водоохоронних зон та прибережних-захисних смуг і закладів відпочинку вздовж берега Будацького лиману біля сіл Чабанівка - Косівка - Попаздра - Приморське - Курортне, та доповнити розділ 1 «Предмет договору» пунктом 1.3: «Нормативно-грошова оцінка земельної ділянки становить 4979082,24 грн. (чотири мільйони дев'ятсот сімдесят дев'ять тисяч вісімдесят дві гривні двадцять чотири копійки)», викласти п. 2.5 у редакції: «Сума орендної плати розрахована у розмірі 8% від нормативної грошової оцінки цієї земельної ділянки та складає 398326,58 грн. на рік. Орендна плата вноситься орендарем у грошовій безготівковій формі».
Проаналізувавши наявні у справі докази та надавши їм правову оцінку, суд дійшов наступних висновків.
До виконання господарських договорів застосовуються відповідні положення Цивільного кодексу України з урахуванням особливостей, передбачених Господарським Кодексом України.
Згідно зі статтею 121 Конституції України одним із завдань прокуратури України є
представництво інтересів громадянина або держави в суді у випадках, визначених законом.
Відповідно до статті 20 Закону України "Про прокуратуру" при здійсненні прокурорського нагляду за додержанням і застосуванням законів прокурор має право, зокрема, звертатись до суду, з заявами про захист прав і законних інтересів громадян, держави, а також підприємств та інших юридичних осіб.
Статтею 36-1 Закону України "Про прокуратуру" передбачено, що представництво прокуратурою інтересів громадянина або держави в суді полягає у здійсненій прокурорами від імені держави процесуальних та інших дій, спрямованих на захист у суді інтересів громадянина або держави у випадках, передбачених законом.
Однією з форм представництва є звернення до суду з позовами або заявами про захист прав і свобод іншої особи, невизначеного кола осіб, прав юридичних осіб, коли порушуються інтереси держави, або про визнання незаконними правових актів, дій чи рішень органів і посадових осіб. Підставою представництва у суді інтересів держави є наявність порушень або загрози порушень економічних, політичних та інших державних інтересів внаслідок протиправних дій (бездіяльності) фізичних або юридичних осіб, що вчиняються у відносинах між ними або з державою.
Згідно частини 1 статті 2 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд порушує справи за позовними заявами, зокрема, прокурорів та їх заступників, які звертаються до господарського суду в інтересах держави. Відповідно до положень частини третьої цієї статті прокурор, який звертається до господарського суду в інтересах держави, в позовній заяві самостійно визначає, в чому полягає порушення інтересів держави, та обґрунтовує необхідність їх захисту, а також вказує орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних відносинах.
Згідно з ст.1 ГПК України, підприємства, установи, організації, інші юридичні особи (у тому числі іноземні), громадяни, які здійснюють підприємницьку діяльність без створення юридичної особи і в установленому порядку набули статусу суб'єкта підприємницької діяльності (далі - підприємства та організації), мають право звертатися до господарського суду згідно з встановленою підвідомчістю господарських справ за захистом своїх порушених або оспорюваних прав і охоронюваних законом інтересів, а також для вжиття передбачених цим Кодексом заходів, спрямованих на запобігання правопорушенням. У випадках, передбачених законодавчими актами України, до господарського суду мають право також звертатися державні та інші органи, фізичні особи, що не є суб'єктами підприємницької діяльності.
Господарський суд порушує справи за позовними заявами: підприємств та організацій, які звертаються до господарського суду за захистом своїх прав та охоронюваних законом інтересів; державних та інших органів, які звертаються до господарського суду у випадках, передбачених законодавчими актами України; прокурорів та їх заступників, які звертаються до господарського суду в інтересах держави, відповідно до ст. 2 ГПК України.
Відповідно до ст.509 ЦК України зобов'язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов'язаний вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від певної дії, а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов'язку. Зобов'язання виникають з підстав, встановлених статтею 11 цього Кодексу.
У п.1 ч.2 ст.11 ЦК України встановлено, що однією із підстав виникнення цивільних прав та обов'язків є договір, який в силу вимог ч.1 ст.629 ЦК України є обов'язковим для виконання сторонами.
Зміст договору становлять умови, визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства (ст. 628 ЦК України). Отже, уклавши договір сторони за цим договором домовилися щодо його умов .
За таких обставин, між сторонами за Договором виникли правовідносини щодо користування зазначеною у Договорі земельною ділянкою, які, у першу чергу, регулюються умовами Договору, нормами земельного законодавства, а також загальними нормами матеріального права.
Встановлено, що ВКФ "ПРОКСІМА" у формі ТОВ на підставі договору оренди землі від 28.12.2001 року, укладеного з Приморською сільською радою Білгород-Дністровського району, використовується земельна ділянка площею 80,0 га для будівництва та обслуговування комплексів по догляду за об'єктами водоохоронних зон та прибережних-захисних смуг і закладів відпочинку вздовж берега Будацького лиману біля сіл Чабанівка - Косівка - Попаздра - Приморське - Курортне.
При укладанні договору сторони обумовили, що згідно п. 2.4. договору оренди земельної ділянки розмір орендної плати може бути переглянутий у випадках: зміни умов господарювання, передбачених договором; підвищення цін, тарифів тощо, у тому числі внаслідок інфляційних процесів; погіршення стану орендованої земельної ділянки не з вини орендаря, що підтверджено документально; у разі невиконання орендодавцем обов'язку повідомити про права третіх осіб на орендовану землю; збільшення розмірів ставки земельного податку; в інших випадках, передбачених законодавчими актами України.
.
Таким чином, підставою внесення зазначених змін у договір оренди є рішення Білгород-Дністровської районної ради № 127-VI від 18.03.2011, яким введено в дію нову нормативно-грошову оцінку зазначеної земельної ділянки.
Згідно зі ст. 5 Закону України "Про оцінку земель" для визначення розміру земельного податку, орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок.
Положенням статей 20, 23 Закону України "Про оцінку земель" визначено, що дані про нормативно грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель. Витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки видається відповідним органом виконавчої влади з питань земельних ресурсів.
Відповідно до витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки №862 від 15.01.2014 р., який розроблено відділом Держземагенства Білгород-Дністровському районі Одеської області ГУ Держземагенства в Одеській області, нормативна грошова оцінка земельної ділянки для будівництва та обслуговування комплексів по догляду за об'єктами водоохоронних зон та прибережних-захисних смуг і закладів відпочинку вздовж берега Будацького лиману біля сіл Чабанівка - Косівка - Попаздра - Приморське - Курортне, площею 80,0 га - станом на 15.01.2014 р. становить 4979082,24 грн.
Згідно положень ст. 1 Закону України «Про місцеве самоврядування» Приморська сільська рада є представницьким виборним органом місцевого самоврядування, який складається з депутатів і відповідно до закону наділяється правом представляти інтереси -територіальної громади і приймати від її імені рішення. Право комунальної власності - право територіальної громади володіти, доцільно, економно, ефективно користуватися розпоряджатись на свій розсуд і в своїх інтересах майном, що належить їй як безпосередньо, гак і через органи місцевого самоврядування.
За вимогами пункту 5 статті 16 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" від імені та в інтересах територіальних громад права суб'єкта комунальної власності здійснюють відповідні ради.
Згідно до статті 142 Конституції України матеріальною і фінансовою основою місцевого самоврядування є поряд з іншим земля й природні ресурси, що є у власності територіальних громад.
Відповідно до статті 143 основного Закону України територіальні громади села, селища, міста безпосередньо або через утворені ними органи місцевого самоврядування управляють майном, що є в комунальній власності.
Відповідно до статті 80 Земельного кодексу України, суб'єктами права власності на землю є, зокрема, територіальні громади, які реалізують це право безпосередньо або через органи місцевого самоврядування на землі комунальної власності.
Статтею 83 Земельного кодексу України передбачено, що землі, які належать на праві власності територіальним громадам міст є комунальною власністю. У комунальній власності перебувають усі землі в межах населених пунктів, крім земель приватної та державної власності.
Статтею 632 ЦК України передбачено застосування у встановлених законом випадках цін (тарифів, ставок, тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади, або органами місцевого самоврядування. При цьому зміни ціни після укладення договору допускається лише у випадках і на умовах, встановлених договором або законом.
Відповідно до статті 288 Податкового кодексу України, розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою трикратного розміру земельного податку та не може перевищувати 12 % нормативно грошової оцінки.
Враховуючи, що ставка земельного податку, згідно з пунктом 274.1 статті 274 Податкового кодексу України за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено, встановлюються у розмірі 1 % від їх нормативної грошової оцінки, затвердження нової нормативної грошової оцінки земель міста призвело до зміни розміру земельного податку.
Відповідно до статті 21 Закону України "Про оренду землі" розмір, форми і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди.
Також, згідно з статтею 23 Закону України "Про оренду землі" орендна плата за земельні ділянки, що перебувають у власності фізичних та юридичних осіб, переглядається за згодою сторін.
За приписами частини першої ст. 651 ЦК України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом.
Статтею 30 Закону України "Про оренду землі" передбачено, зміна умов договору оренди землі здійснюється за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі спір вирішується в судовому порядку.
Статтею 654 ЦК України передбачено, що зміна або розірвання договору вчинюється в такій самій формі, що й договір, що змінюється або розривається, якщо інше не встановлено договором або законом чи не впливає зі звичаїв ділового обороту. Тобто, правочин, спрямований на зміну або розірвання договору, здійснюється в такій самій формі, що й сам договір. Здійснюється він у вигляді додаткової угоди до договору або угоди про розірвання договору.
При цьому згідно з частиною третьою статті 653 ЦК України якщо договір змінюється або розривається в судовому порядку, зобов'язання змінюється або припиняється з моменту набрання рішенням суду про зміну або розірвання договору законної сили.
Пунктом 2.18 постанови Пленуму Вищого господарського суду України N 6 від 17.05.2011 р. передбачено, що вирішення спорів про внесення змін до договору пов'язане із застосуванням положення частини першої статті 626 ЦК України, відповідно до якої договір є узгодженим волевиявленням двох або більше сторін, і тому суд не може зобов'язати іншу сторону договору внести зміни до нього. Отже, зацікавлена сторона у випадках, передбачених законом, може просити суд про внесення зміни до договору згідно з рішенням суду, а не про зобов'язання відповідача внести такі зміни до договору.
Відповідно до вимог ст.ст. 32, 33 Господарського процесуального кодексу України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень. Докази подаються сторонами та іншими учасниками судового процесу. При цьому, доказами у справі є будь-які фактичні дані, на підставі яких господарський суд у визначеному законом порядку встановлює наявність чи відсутність обставин, на яких ґрунтуються вимоги і заперечення сторін, а також інші обставини, які мають значення для правильного вирішення господарського спору.
Рішення прийнято на підставі наданих сторонами доказів, оскільки згідно із ст.33, 38 Господарського процесуального кодексу України кожна сторона: повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень; самостійно визначити і надати суду ті докази на підтвердження своїх доводів, які вважає необхідними, належними і достатніми. Докази витребовуються судом у ході розгляду справи лише у разі подання відповідного клопотання - на суд не покладено обов'язку вказувати стороні, які докази вона повинна подати на підтвердження свої вимог чи заперечень, або проводити розшук тих чи інших доказів з власної ініціативи.
При цьому суд приймає до уваги строк розгляду справи, достатність часу у будь-якої із сторін для надання доказів на підтвердження власних доводів, для спростування обставин чи доводів протилежної сторони та для подання суду клопотання про витребування таких доказів у інших осіб.
За при приписами ст. 43 ГПК України господарський суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом.
Відповідно до ст.44, 49 ГПК України витрати позивача по сплаті судового збору покладаються на відповідача у справі.
Керуючись ст.ст. 32,33,34,38,43,44,49,75,82-85 Господарського процесуального кодексу України, суд,
ВИРІШИВ:
Позов прокурора Білгород-Дністровського міжрайонного прокурора в інтересах держави в особі Приморської сільської ради до відповідача виробничо-комерційної фірми "Проксіма" у вигляді товариства з обмеженою відповідальністю про внесення змін до договору оренди земельної ділянки - задовольнити.
Внести зміни до договору оренди земельної ділянки №б/н від 28.12.2001 р., укладеного між Приморською сільською радою та виробничо-комерційною фірмою «ПРОКСІМА» у вигляді товариства з обмеженою відповідальністю, зареєстрованого Приморською сільською радою Білгород-Дністровського району у книзі записів державної реєстрації договорів оренди землі за №5 від 28.12.2001 р.
Доповнити розділ 1 «Предмет договору» договору оренди земельної ділянки №б/н від 28.12.2001 р. пунктом 1.3: «Нормативно-грошова оцінка земельної ділянки становить 4979082,24 грн. (чотири мільйони дев'ятсот сімдесят дев'ять тисяч вісімдесят дві гривні двадцять чотири копійки)».
Викласти п. 2.5 договору оренди земельної ділянки №б/н від 28.12.2001 р. у редакції: «Сума орендної плати розрахована у розмірі 8% від нормативної грошової оцінки цієї земельної ділянки та складає 398326,58 грн. на рік. Орендна плата вноситься орендарем у грошовій безготівковій формі».
Стягнути з виробничо-комерційної фірми "ПРОКСІМА" у вигляді товариства з обмеженою відповідальністю (67700, Одеська обл., Білгород-Дністровський район, м. Білгород-Дністровський, вул. Шевченка 1, код ЄДРПОУ 31411491) на користь Державного бюджету України (р/р 31210206783008 отримувач ГУ ДКСУ в Одеській області код ЄДРПОУ 37607526, банк отримувача ГУ ДКСУ в Одеській області МФО 828011 код класифікації: 22030001) 1218 (одну тисячу двісті вісімнадцять) грн. судового збору.
Рішення господарського суду може бути оскаржене шляхом подання апеляційної скарги до Одеського апеляційного господарського суду, яка подається через місцевий господарський суд протягом 10-денного строку з моменту складення та підписання повного тексту рішення.
Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку на подання апеляційної скарги, якщо не буде подано апеляційну скаргу. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним господарським судом.
Наказ видати після набрання рішенням законної сили. Повний текст складено та підписано 24.03.2014 року.
Суддя Зайцев Ю.О.
Суд | Господарський суд Одеської області |
Дата ухвалення рішення | 19.03.2014 |
Оприлюднено | 28.03.2014 |
Номер документу | 37873060 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Одеської області
Зайцев Ю.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні