Постанова
від 26.03.2014 по справі 808/9134/13-а
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

26 березня 2014 року Справа № 808/9134/13-а м.Запоріжжя Запорізький окружний адміністративний суд у складі: головуючого - судді Артоуз О.О. при секретарі судового засідання Філоненко Ю.М., розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу

за позовною заявою: Державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча

компанія «Енергоатом» в особі Відокремленого підрозділу

«Запорізька атомна електрична станція»

до: Державного реєстратора прав на нерухоме майно

Реєстраційної служби Енергодарського міського управління

юстиції Запорізької області

про: скасування рішення про відмову у державній реєстрації

прав та зобов'язання вчити певні дії

ВСТАНОВИВ:

29 листопада 2013 року до Запорізького окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» в особі Відокремленого підрозділу «Запорізька атомна електрична станція» до Державного реєстратора прав на нерухоме майно Реєстраційної служби Енергодарського міського управління юстиції Запорізької області, в якому позивач просить:

- визнати протиправним та скасувати рішення відповідача про відмову у державній реєстрації №5781416 від 11.09.2013;

- зобов'язати відповідача провести державну реєстрацію права власності на об'єкт незавершеного будівництва «Склад тари», що розташований за адресою: вул. Комунальна, 25-б, м. Енергодар, Запорізька область за Державою Україна в особі Міністерства енергетики та вугільної промисловості України на праві повного господарського відання у Державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом».

В обґрунтування заявлених позовних вимог позивач посилається на те, що рішенням №5781416 від 11.09.2013 відповідачем було відмовлено у проведенні державної реєстрації прав та їх обтяжень, у зв'язку з відсутністю необхідних документів (витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку), на підставі п. 5 ст. 24 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» від 01.07.2004 № 1952-IV та відповідно до ч. 2 п. 72 Порядку надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України 22.06.2011 за №703, ст. 24 Закону України «Про Державний земельний кадастр».

Позивач вважає оскаржуване рішення протиправним та таким, що порушує законні права та інтереси позивача, а тому підлягає скасуванню. З урахуванням вищезазначеного, позивач просить позовні вимоги задовольнити у повному обсязі.

26.03.2014 до суду від представника позивача надійшла заява про розгляд справи у порядку письмового провадження. Позовні вимоги підтримує у повному обсязі.

Представник відповідача проти позову заперечує, з підстав зазначених у письмових запереченнях (вх. №11727 від 26.03.2014) зокрема зазначає, що державна реєстрація права власності на об'єкт незавершеного будівництва проводиться за наявності державної реєстрації речового права на земельну ділянку, на якій розташовано такий об'єкт.

Пункт 74 -75 Постанови КМУ від 22.06.2011 № 703 «Про затвердження Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень і Порядку надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно» містить перелік документів які необхідно надати для здійснення державної реєстрації права власності на об'єкт незавершеного будівництва. У зв'язку з тим, що позивачем не було надано витягу з державного земельного кадастру про земельну ділянку, реєстраційною службою прийнято рішення про відмову у державній реєстрації №5781416 від 11.09.2013.

Враховуючи вищевикладене вважає, відповідач що діяв в рамках та в межах наданих повноважень та жодним чином не порушив норми діючого законодавства. Просить відмовити у задоволенні позовних вимог у повному обсязі та розглянути справу без участі представника відповідача, у порядку письмового провадження.

Згідно із ч. 4 ст. 122 КАС України особа, яка бере участь у справі, має право заявити клопотання про розгляд справи за її відсутності. Якщо таке клопотання заявили всі особи, які беруть участь у справі, судовий розгляд справи здійснюється в порядку письмового провадження.

Згідно з ч. 1 ст.41 КАС України суд під час судового розгляду адміністративної справи здійснює повне фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу. У разі неявки у судове засідання всіх осіб, які беруть участь у справі, чи якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності осіб, які беруть участь у справі (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

Керуючись приписами ст. 41 КАС України суд розглянув справу на підставі наявних доказів, фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалось.

Дослідивши матеріали справи, оцінивши наявні докази, їх достатність і взаємний зв'язок у сукупності, суд дійшов до наступних висновків.

15.08.2013 Державним підприємством «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» в особі відокремленого підрозділу «Запорізька атомна електрична станція» (далі по тексту - ДП НАЕК «Енергоатом» в особі ВП ЗАЕС) для ведення державної реєстрації права власності за Державою Україна в особі Міністерства енергетики та вугільної промисловості України на праві повного господарського відання у Державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» на об'єкт незавершеного будівництва Склад тари», що розташований за адресою: вул. Комунальна, буд. 25 б, м. Енергодар, Запорізька область, кадастровий номер земельної ділянки 2312500000:06:024:0025 до Реєстраційної служби Енергодарського міського управління юстиції Запорізької області подана заява про проведення державної реєстрації права власності, форма власності: державна (реєстраційний номер заяви 2528427).

З урахуванням приписів Закону України «Про державну реєстрацію речових в на нерухоме майно та їх обтяжень» та «Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень», для проведення державної реєстрації, ДП НАЕК Енергоатом» в особі ВП ЗАЕС подані наступні документи:

- Державний акт на право постійного користування земельною ділянкою (серія ЯЯ №110669) від 19.12.2012, виданий на підставі рішення Енергодарської міської ради №39 від 30.10.2012;

- Дозвіл на виконання будівельних робіт №24 від 13.11.1993;

- Технічний паспорт на виробничий будинок «Склад тари» (інвентаризаційна справа №976) від 19.03.2013;

- платіжне доручення про сплату державного мита.

03.09.2013 Державним реєстратором прав на нерухоме майно Реєстраційної служби Енергодарського міського управління юстиції Запорізької області прийнято рішення №5538698 про зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав та обтяжень за реєстраційним №2528427, у зв'язку з відсутністю необхідних документів (витягу з Державного земельного кадастру) з посиланням на ч. 2 п. 72 Порядку державної реєстрації прав та їх обтяжень, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 22.06.2011 №703, ст. 24 Закону України «Про державний земельний кадастр».

11.09.2013 Державним реєстратором прав на нерухоме майно Реєстраційної служби Енергодарського міського управління юстиції Запорізької області прийнято рішення №5781416 про відмову в проведені державної реєстрації прав на об'єкт незавершеного будівництва «Склад тари», що розташований за адресою: вул. Комунальна, буд. 25 б, м. Енергодар, Запорізька область, кадастровий номер земельної ділянки 2312500000:06:024:0025, у зв'язку з відсутністю необхідних документів (витягу з Державного земельного кадастру) з посиланням на ч. 2 п. 72 Порядку державної реєстрації прав та їх обтяжень, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 22.06.2011 №703 та ст. 24 Закону України «Про державний земельний кадастр».

Не погоджуючись з рішенням №5781416 від 11.09.2013 про відмову в проведені державної реєстрації, вважаючи його протиправним позивач звернувся до суду із вказаним позовом.

Враховуючи викладене, всебічно і повно з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, суд вважає позовні вимоги такими, що підлягають частковому задоволенню з наступних підстав.

Надаючи правову оцінку обставинам справи, суд виходить з приписів ч.3 ст.2 КАС України, відповідно до яких, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень, адміністративні суди перевіряють: чи прийняті (вчинені) вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; використанням повноважень з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії): безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Згідно з ч. 1 ст. 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.

Спірні правовідносини врегульовані Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» від 01.07.2004 № 1952-IV (далі - Закон №1952) та Порядком надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України 22.06.2011 за №703 (далі - Порядок №703).

Відповідно до вимог ч. 1 ст. 3 Закону №1952 державна реєстрація прав є обов'язковою. Інформація про права на нерухоме майно та їх обтяження підлягає внесенню до Державного реєстру прав.

Згідно із абз. 1 ч. 5 ст. 3 Закону №1952 державна реєстрація прав є публічною, проводиться органом державної реєстрації прав, який зобов'язаний надавати інформацію про зареєстровані права та їх обтяження в порядку, встановленому цим Законом. Державна реєстрація прав та їх обтяжень проводиться в порядку черговості надходження заяв.

Відповідно до ст. 15 Закону №1952 державна реєстрація прав та їх обтяжень проводиться в такому порядку:

1) прийняття і перевірка документів, що подаються для державної реєстрації прав та їх обтяжень, реєстрація заяви;

2) встановлення факту відсутності підстав для відмови в державній реєстрації прав та їх обтяжень, зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав та/або їх обтяжень;

3) прийняття рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, відмову в ній або зупинення державної реєстрації;

4) внесення записів до Державного реєстру прав;

5) видача свідоцтва про право власності на нерухоме майно у випадках, встановлених статтею 18 цього Закону;

6) надання витягів з Державного реєстру прав про зареєстровані права та/або їх обтяження.

Орган державної реєстрації прав, державні реєстратори зобов'язані надати до відома заявників інформацію про необхідний перелік документів для здійснення державної реєстрації прав.

Перелік документів для здійснення державної реєстрації прав визначається Кабінетом Міністрів України у Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

Розгляд заяви про державну реєстрацію обтяжень і прийняття рішення про таку реєстрацію, відмову у державній реєстрації обтяжень або її зупинення проводиться в день надходження заяви та документів, необхідних для державної реєстрації обтяжень.

Порядок державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень, а також порядок надання інформації з Державного реєстру прав встановлює Кабінет Міністрів України.

Згідно ст. 19 Закону №1952 державна реєстрація прав проводиться на підставі:

1) договорів, укладених у порядку, встановленому законом;

2) свідоцтв про право власності на нерухоме майно, виданих відповідно до вимог цього Закону;

3) свідоцтв про право власності, виданих органами приватизації наймачам житлових приміщень у державному та комунальному житловому фонді;

4) державних актів на право власності або постійного користування на земельну ділянку у випадках, встановлених законом;

5) рішень судів, що набрали законної сили;

6) інших документів, що підтверджують виникнення, перехід, припинення прав на нерухоме майно, поданих органу державної реєстрації прав разом із заявою.

За приписами ст. 16 Закону №1952 заява про державну реєстрацію прав та їх обтяжень подається до органу державної реєстрації прав у паперовій або електронній формі у випадках, передбачених цим Законом.

Відповідно до п. 10 Порядку №703 заявник разом із заявою про державну реєстрацію подає органові державної реєстрації прав необхідні для такої реєстрації документи, визначені цим Порядком, їх копії, документ, що підтверджує внесення плати за надання витягу з Державного реєстру прав, та документ про сплату державного мита.

Документи, необхідні для проведення державної реєстрації, що подані з порушенням вимог, установлених законом, цим Порядком та іншими нормативно-правовими актами, є підставою для зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію або відмови в державній реєстрації прав та їх обтяжень, а не для відмови в прийнятті заяви про державну реєстрацію.

Згідно п. 72 Порядку №703 державна реєстрація права власності на об'єкт незавершеного будівництва проводиться у порядку, встановленому для державної реєстрації прав щодо нерухомого майна, право власності на яке заявлено вперше, з урахуванням особливостей, визначених цим розділом.

Державна реєстрація права власності на об'єкт незавершеного будівництва проводиться за наявності державної реєстрації речового права на земельну ділянку, на якій розташований такий об'єкт, за заінтересованою особою.

Згідно п. 74, 75, 76 Порядку №703 для проведення державної реєстрації права власності на об'єкт незавершеного будівництва заявник подає:

1) документ, що посвідчує речове право на земельну ділянку;

1-1) витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку (у разі, коли в документі, що посвідчує речове право на земельну ділянку, відсутні відомості про її кадастровий номер);

2) документ, що відповідно до законодавства надає право на виконання будівельних робіт;

3) документи, що зазначені у пункті 28 цього Порядку.

Якщо відповідно до законодавства право на виконання будівельних робіт виникає з моменту повідомлення уповноважених органів, заявник, крім документів, що зазначені у пункті 74 цього Порядку, подає копію документа, що відповідно до законодавства підтверджує факт повідомлення.

Для проведення державної реєстрації права власності на об'єкт незавершеного будівництва заявник, крім документів, що зазначені у пунктах 74 і 75 цього Порядку, подає документ, що зазначений у пункті 29 цього Порядку.

За приписами ст. 22 Закону №1952 та п. 13 Порядку №703 у разі якщо документи для державної реєстрації прав та їх обтяжень подано не в повному обсязі, передбаченому нормативно-правовими актами, державний реєстратор у строк, встановлений частинами п'ятою, сьомою і восьмою статті 15 цього Закону для розгляду заявлених прав, приймає рішення про зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень і письмово повідомляє про це заявника.

Якщо заявник протягом п'яти робочих днів після отримання письмового повідомлення виконав вимоги державного реєстратора, загальний строк розгляду заявленого права продовжується з урахуванням часу, що минув до його зупинення.

У разі невиконання зазначених вимог державний реєстратор приймає рішення про відмову в державній реєстрації прав та їх обтяжень.

Відповідно до п. 5-4 ч. 1 ст. 24 Закону №1952, у державній реєстрації прав та їх обтяжень може бути відмовлено після завершення п'ятиденного строку з дня отримання заявником письмового повідомлення про зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав не усунено обставин, що були підставою для прийняття такого рішення.

Судом встановлено, що у зв'язку з відсутністю витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку, відповідно до ч. 2 п. 72 Порядку №703, ст. 24 Закону України «Про Державний земельний кадастр» та після завершення п'ятиденного строку з дня отримання заявником письмового повідомлення про зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав не усунено обставин, що були підставою для прийняття такого рішення, відповідачем було прийняте оскаржуване рішення.

Рішення про зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень №5538698 від 03.09.2013 було оскаржено позивачем у судовому порядку.

Ухвалою суду від 21.01.2014 провадження у справі було зупинено до набрання законної сили рішенням в адміністративній справі №П/808/168/14.

Постановою Запорізького окружного адміністративного суду від 27.01.2014 по справі №П/808/168/14 рішення державного реєстратора Реєстраційної служби Енергодарського міського управління юстиції Запорізької області про зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень від 03.09.2013 №5538698 визнано протиправним та скасовано.

Постанова від 27.01.2014 по справі №П/808/168/14 набрала законної сили 03.03.2014.

Відповідно до ст. 125, 126 Земельного кодексу України право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав.

Право власності, користування земельною ділянкою оформлюється відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».

Згідно п. 8, 9 ст. 24 Закону України «Про Державний земельний кадастр» на підтвердження державної реєстрації земельної ділянки заявнику безоплатно видається витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку. Витяг містить всі відомості про земельну ділянку, внесені до Поземельної книги. Складовою частиною витягу є кадастровий план земельної ділянки.

При здійсненні державної реєстрації земельної ділянки їй присвоюється кадастровий номер.

Як встановлено судом, разом із заявою про державну реєстрацію прав та їх обтяжень було подано, серед іншого, Державний акт (серія ЯЯ №110669 від 19.12.2012) на право постійного користування земельною ділянкою, що розташована по вул. Комунальна буд. 25 б, м. Енергодар, Запорізька область, виданий на підставі рішення Енергодарської міської ради №39 від 30.10.2012. Відповідно до зазначеного Державного акту державна реєстрація права постійного користування земельною ділянкою була проведена 19.12.2012. Зазначений акт було зареєстровано в Книзі записів реєстрації державних актів на право власності на землю та на право постійного користування землею, договорів оренди землі за №231250003000016. Відповідно до плану меж зазначеної земельної ділянки їй присвоєно кадастровий номер 2312500000:06:024:0025.

Отже, позивачем у встановленому законом порядку було зареєстровано право постійного користування зазначеною вище земельною ділянкою, а тому відповідно до вимог ч. 2 п. 72 Порядку №703, позивач мав право на державну реєстрацію права власності на об'єкт незавершеного будівництва.

Стосовно посилань відповідача на те, що позивачем разом із заявою не було подано витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку, суд зазначає, що пп. 1-1 п. 74 Порядку №703 чітко визначено, що для проведення державної реєстрації права власності на об'єкт незавершеного будівництва заявник подає витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку (у разі, коли в документі, що посвідчує речове право на земельну ділянку, відсутні відомості про її кадастровий номер).

Судом встановлено, що в документі, який посвідчує речове право на земельну ділянку (Державному акті серія ЯЯ № 110669 від 19.12.2012 на право постійного користування земельною ділянкою) зазначено кадастровий номер земельної ділянки 2312500000:06:024:0025, у зв'язку з чим надання разом із заявою витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку, відповідно до пп. 1-1 п. 74 Порядку №703, не є необхідним.

Стосовно посилань відповідача на те, що позивач не є належним позивачем по справі, оскільки в реєстрації права власності було відмовлено саме Міністерству енергетики та вугільної промисловості України, яке мало право звертатися до суду за захистом своїх порушених прав, а не позивачу, суд вважає за необхідне зазначити.

Заява про державну реєстрацію прав та їх обтяжень на об'єкт незавершеного будівництва №2528427 від 15.08.2013, що була подана державою Україна, в особі Міністерства енергетики та вугільної промисловості України, підписана ОСОБА_1

В оскаржуваному рішенні відповідач також зазначає, що заява була подана ОСОБА_1, що діє на підставі довіреності №1049 від 17.05.2013, посвідченої приватним нотаріусом Енергодарського міського нотаріального округу Запорізької області ОСОБА_2

Крім того, в зазначеній заяві був зазначений код ЄДРПОУ (податковий номер) позивача, а не будь-якої іншої особи.

Отже, позивач є належним позивачем по справі, оскільки заява про реєстрацію прав та їх обтяжень на об'єкт незавершеного будівництва від 15.08.2013 №2528427 була подана його уповноваженим представником.

Крім того, підставою прийняття відповідачем рішення про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень була відсутність витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку. Суд зазначає, що в тексті оскаржуваного рішення відсутні будь-які посилання на те, що заява подана представником, який не уповноважений здійснювати зазначені дії чи, що вона подана неналежним представником, а тому суд не приймає до уваги зазначені вище доводи відповідача.

Доказів того, що ОСОБА_1 в даному випадку діяла в інтересах відмінної від позивача особи суду не надані.

Крім того, суд зазначає, що відповідно до п. 4.1 Статуту позивача та п. 5.2 Положення про відокремлений підрозділ позивача, майно позивача та майно його відокремленого підрозділу є державною власністю.

З наведених вище підстав суд приходить до висновку про обґрунтованість заявлених позивачем вимог щодо протиправності оскаржуваного рішення та необхідність його скасування.

Позовна вимога щодо зобов'язання відповідача провести державну реєстрацію права власності на об'єкт незавершеного будівництва «Склад тари», що розташований за адресою: вул. Комунальна, 25-б, м. Енергодар, Запорізька область за Державою Україна в особі Міністерства енергетики та вугільної промисловості України на праві повного господарського відання у Державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» не підлягає задоволенню оскільки, що ця функція є закріпленою законом за відповідачем, відтак суд не наділений повноваженнями своїм рішенням замінювати орган, до виключної компетенції якого відноситься ця функція.

Відповідно до ч. 2 ст. 71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ст.9 КАС України, суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їхні посадові і службові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ч. 3 ст. 94 КАС України, якщо адміністративний позов задоволено частково, судові витрати здійснені позивачем, присуджуються йому відповідно до заявлених вимог, а відповідачу - відповідно до тієї частини вимог, у задоволенні яких позивачеві відмовлено.

Керуючись ст.ст. 160, 161, 162, 163, 167 КАС України, суд,

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов Державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» в особі Відокремленого підрозділу «Запорізька атомна електрична станція» до Державного реєстратора прав на нерухоме майно Реєстраційної служби Енергодарського міського управління юстиції Запорізької області про скасування рішення про відмову у державній реєстрації прав та зобов'язання вчити певні дії задовольнити частково.

Визнати протиправним та скасувати рішення Державного реєстратора прав на нерухоме майно Реєстраційної служби Енергодарського міського управління юстиції Запорізької області про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень №5781416 від 11.09.2013.

В іншій частині позовних вимог відмовити повністю.

Стягнути з Державного бюджету України на користь Державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» в особі Відокремленого підрозділу «Запорізька атомна електрична станція» (код ЄДРПОУ 19355964) 34,41 грн. (тридцять чотири гривні 41 копійку) судового збору.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо вона не була подана у встановлені строки. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Запорізький окружний адміністративний суд шляхом подачі в 10-денний строк з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до статті 160 КАС України, або прийняття постанови у письмовому провадженні - з дня отримання копії постанови, апеляційної скарги, з подачею її копії відповідно до кількості осіб, які беруть участь у справі.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Суддя О.О. Артоуз

СудЗапорізький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення26.03.2014
Оприлюднено03.04.2014
Номер документу37959169
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —808/9134/13-а

Ухвала від 26.03.2014

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Артоуз Олеся Олександрівна

Ухвала від 26.06.2014

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Мартиненко О.В.

Ухвала від 16.05.2014

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Мартиненко О.В.

Постанова від 26.03.2014

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Артоуз Олеся Олександрівна

Ухвала від 16.12.2013

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Артоуз Олеся Олександрівна

Ухвала від 02.12.2013

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Артоуз Олеся Олександрівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні