ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
про залишення позовної заяви без руху
28 березня 2014 рокуЛуганськ№ 812/2086/14
Суддя Луганського окружного адміністративного суду Качуріна Л.С., перевіривши матеріали адміністративного позову ОСОБА_1 до Первомайського міського управління юстиції, Реєстраційної служби Первомайського міського управління юстиції про визнання незаконними дій та скасування державної реєстрації, -
ВСТАНОВИВ:
До Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов ОСОБА_1 до Первомайського міського управління юстиції, Реєстраційної служби Первомайського міського управління юстиції, в якому позивач просить:
- визнати незаконними дії особи з назвою «Відділу державної виконавчої служби Первомайського міського управління юстиції» (код ЄДРПОУ 34724650) щодо винесення постанови ВП № 42455145 від 12 березня 2014 року про відкриття провадження;
- скасувати державну реєстрацію особи з назвою «Відділ державної виконавчої служби Первомайського міського управління юстиції» (код ЄДРПОУ 34724650).
Відповідно до частини 1 статті 107 КАС України суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, чи: 1) подана позовна заява особою, яка має адміністративну процесуальну дієздатність; 2) має представник належні повноваження (якщо позовну заяву подано представником);3) відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтею 106 цього Кодексу;4) належить позовну заяву розглядати в порядку адміністративного судочинства;5) подано адміністративний позов у строк, установлений законом (якщо адміністративний позов подано з пропущенням встановленого законом строку звернення до суду, то чи достатньо підстав для визнання причин пропуску строку звернення до суду поважними);6) немає інших підстав для повернення позовної заяви, залишення її без розгляду або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі, встановлених цим Кодексом.
Згідно ч. 4 ст. 106 КАС України позовна заява підписується позивачем або його представником із зазначенням дати її підписання.
Як вбачається з позовної заяви, позовна заява не містить підпису позивача ОСОБА_1.
У відповідності із пунктом 4 частини 1 статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України у позовній заяві зазначається зміст позовних вимог згідно з частинами четвертою і п'ятою статті 105 цього Кодексу і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, а в разі подання позову до декількох відповідачів, - зміст позовних вимог щодо кожного з відповідачів.
Згідно позовної заяви позивач визначив першим відповідачем - особу з назвою «Первомайське міське управління юстиції», однак як вбачається з прохальної частини позову позивач просить визнати незаконними дії Відділу державної виконавчої служби Первомайського міського управління юстиції.
Відповідно до частини 3 статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України до позовної заяви додаються її копії та копії всіх документів, що приєднуються до неї, відповідно до кількості відповідачів і третіх осіб, крім випадків подання адміністративного позову суб'єктом владних повноважень. Крім того до позовної заяви додається документ про сплату судового збору, крім випадків, коли його не належить сплачувати.
Частиною 2 статті 87 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом.
Правові засади справляння судового збору, платників, об'єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, звільнення від сплати та повернення судового збору визначає Закон України від 08 липня 2011 року № 3674-VI «Про судовий збір».
Законом України від 19 вересня 2013 року № 590-VII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сплати судового збору», який набув чинності 23 жовтня 2013 року, внесені зміни до Закону України від 08 липня 2011 року № 3674-VI «Про судовий збір».
Згідно із частиною 1 статті 3 Закону України від 08 липня 2011 року № 3674-VI «Про судовий збір» судовий збір, зокрема, справляється за подання до суду позовної заяви та іншої заяви, передбаченої процесуальним законодавством.
Відповідно до частини 1 статті 4 Закону України від 08 липня 2011 року № 3674-VI «Про судовий збір» судовий збір справляється у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.
Статтею 8 Закону України від 16 січня 2014 року № 719-VIІ «Про Державний бюджет України на 2014 рік» установлено на 2014 рік мінімальну заробітну плату у місячному розмірі з 1 січня - 1218 гривень.
За подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру підпунктом 1 пункту 3 частини 2 статті 4 Закону України від 08 липня 2011 року № 3674-VI «Про судовий збір» встановлена ставка судового збору у розмірі 0,06 розміру мінімальної заробітної плати, що на дату звернення з даним адміністративним позовом складає 78,03 грн.
З матеріалів справи вбачається, що позивачем в порушення вимог частини 1 статті 4 Закону України від 08 липня 2011 року № 3674-VI "Про судовий збір" за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру не надано ані документа, на підставі якого позивач звільняється від сплати судового збору, ані документа про сплату судового збору у законодавчо визначеному розмірі в сумі 78,03 грн. в доход Державного бюджету України за банківськими реквізитами:
Одержувач УДК у м. Луганську
ЄДРПОУ 24046582
Банк одержувача ГУДКУ у Луганській області
МФО 804013
Рахунок 31219206700006
Код платежу 22030001
Символ звiтностi банку 206.
Відповідно до частини 1 статті 108 Кодексу адміністративного судочинства України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків. Копія ухвали про залишення позовної заяви без руху невідкладно надсилається особі, що звернулася із позовною заявою.
На підставі викладеного, керуючись Законом України від 08 липня 2011 року № 3674-VI «Про судовий збір» та статтями 106, 108 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя , -
УХВАЛИВ:
Адміністративний позов ОСОБА_1 до Первомайського міського управління юстиції, Реєстраційної служби Первомайського міського управління юстиції про визнання незаконними дій та скасування державної реєстрації, - залишити без руху.
Запропонувати позивачу усунути недоліки позовної заяви у п'ятиденний строк з дня одержання ухвали про залишення позовної заяви без руху, шляхом надання до суду:
- адміністративного позову, оформленого з дотриманням вимог статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України, а саме: в частині визначення відповідачів та вимог до них, а також підписання позовної заяви;
- документу про сплату судового збору в сумі 73,08 грн. або документ, на підставі якого позивач звільняється від сплати судового збору.
У разі ненадання вищевказаних документів позовна заява буде вважатися неподаною і підлягатиме поверненню.
Копію даної ухвали невідкладно надіслати позивачу.
Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. Якщо ухвалу було постановлено у письмовому провадженні або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.
Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії ухвали суду безпосередньо в суді, то п'ятиденний строк на апеляційне оскарження ухвали суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії ухвали суду.
Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що ухвала суду не набрала законної сили.
СуддяЛ.С. Качуріна
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 28.03.2014 |
Оприлюднено | 04.04.2014 |
Номер документу | 37973162 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
Л.С. Качуріна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні