Постанова
від 26.12.2007 по справі 14/543
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

14/543

36000, м. Полтава, вул.Зигіна, 1, тел. (0532) 610-421, факс (05322) 2-18-60, E-mail inbox@pl.arbitr.gov.ua

ГОСПОДАРСЬКИЙ  СУД

ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

П О С Т А Н О В А

26.12.2007                                                                                Справа №17/543

м. Полтава

за позовом  Полтавського обласного відділення Фонду України соціального захисту інвалідів, м. Полтава, вул.. Зигіна,1

до  Комунального підприємства «Господар», 39623, Полтавська область, м. Кременчук, вул.. 60 років Жовтня, 130

про  стягнення 4685,17 грн.

Суддя  Іваницький О.Т.

Секретар судового засідання  Пістряк М.С.

Представники:

від позивача:  Фищук В.В., за дов. №04-84/474 від 15.02.2007р.

від відповідача:  не з'явився (повідомлений належним чином)

Суть спору: Розглядається позов про стягнення  4685,71  грн., в тому числі: 4379,17 грн. - адміністративно-господарських санкцій та 306,54 грн. – пені за не забезпечення працевлаштування 1 інваліда  в 2006р.

Відповідач у судове засідання не з'явився, про час і місце розгляду повідомлений належним чином.

Постанова оголошена у судовому засіданні після виходу суду з нарадчої кімнати.

Дослідивши і оцінивши матеріали справи та подані докази, заслухавши представника позивача, суд встановив, що згідно зі статтею 19 Закону України „Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні” від 21.03.1991р. №875-ХІІ (із змінами і доповненнями,         далі – Закон) для підприємств (об'єднань), установ і організацій, у тому числі підприємств, організацій, громадських організацій інвалідів, фізичних осіб, які використовують найману працю (далі – роботодавці) встановлюється норматив робочих місць для працевлаштування інвалідів у розмірі чотирьох відсотків від середньооблікової чисельності штатних  працівників  облікового складу  за  рік,  а  якщо працює від 8 до 25 чоловік - у кількості одного  робочого  місця.  

Роботодавці самостійно розраховують кількість робочих місць для працевлаштування інвалідів відповідно до нормативу, встановленого частиною першою статті 19 Закону, і забезпечують працевлаштування інвалідів. При розрахунках кількість робочих місць округлюється до цілого значення.

Відповідно до наданого відповідачем «Звіту про зайнятість та працевлаштування інвалідів за 2006 рік» (форма №10-ПІ), середньооблікова кількість штатних працівників становить 12 осіб. Норматив робочих місць для забезпечення працевлаштування інвалідів складає 1 особа.

Виконанням нормативу робочих місць у кількості, визначеній частиною першою статті 19 Закону, вважається працевлаштування роботодавцем інвалідів, для яких це місце роботи є основним.

Фактично у відповідача у 2006 році інваліди не працювали.

Відповідно до статті  20 вказаного Закону підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій інвалідів, фізичні особи, які використовують найману працю, де середньооблікова чисельність працюючих інвалідів менша, ніж установлено нормативом, передбаченим статтею 19 цього Закону, щороку сплачують відповідним відділенням Фонду соціального захисту інвалідів адміністративно-господарські санкції, сума яких визначається в розмірі середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві, установі, організації, у тому числі підприємстві, організації громадських організацій інвалідів, фізичної особи, яка використовує найману працю, за кожне робоче місце, призначене для працевлаштування інваліда і не зайняте інвалідом. Для підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських організацій інвалідів, фізичних осіб, на яких працює від 8 до 15 осіб, розмір адміністративно-господарських санкцій за робоче місце, призначене для працевлаштування інваліда і не зайняте інвалідом, визначається в розмірі половини середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві, в установі, організації, у тому числі підприємстві, організації громадських організацій інвалідів, у фізичної особи, яка використовує найману працю. Положення цієї частини не поширюється на підприємства, установи і організації, що повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів.          

Середньорічна заробітна плата на підприємстві відповідача  у 2006 році склала 8758,33 грн., яка обчислюється згідно з Порядком сплати підприємствами, установами, організаціями та фізичними особами, що використовують найману працю, суми адміністративно-господарських санкцій та пені за невиконання нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів, затвердженого Постановою КМУ №70 від 31.01.2007р. та Інструкції щодо заповнення форми №10-ПІ (річна) «Звіт про зайнятість та працевлаштування інвалідів», затвердженої наказом Мінпраці України 10.02.2007р. №42. Отже, половина середньорічної заробітної плати складає 4379,17 грн.

Відповідно до листа Кременчуцького місьрайонного центру зайнятості  №2757 від 25.06.2007 р. відповідач не надавав інформацію про наявність вільних робочих місць створених для працевлаштування інвалідів у 2006 році.

Тобто, відповідач не вжив всіх передбачених законодавством заходів по створенню робочих місць для працевлаштування інвалідів згідно встановленого нормативу.

Позивач за незабезпечення відповідачем працевлаштування інвалідів у 2006 році в кількості 1 робочого місця нарахував йому штрафні санкції у розмірі 4379,17 грн. (розрахунок у позовній заяві).

Відповідно до частини 2 статті 20 Закону України „Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні” порушення термінів сплати адміністративно-господарських санкцій тягне за собою нарахування пені. Пеня обчислюється виходячи з 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, що діяла на момент сплати, нарахованої на повну суму недоїмки за весь її строк.

Позивач нарахував відповідачу пеню за період із 17.04.2007р. по 06.12.2007р. в сумі 306,54 грн. (розрахунок у позовній заяві).

Позивач у відповідності до вимог статей 49-51,69-72, 76, 79 КАС України надав належні докази (у матеріалах справи), якими  підтвердив наявність заборгованості відповідача зі сплати адміністративно-господарської санкції за не створення 1 робочого місця для працевлаштування інваліда у 2006 році в сумі 4379,71 грн. та 306,54 грн. – пені.

З врахуванням наявних у справі документів та матеріалів суд після виходу із нарадчої кімнати виніс постанову про задоволення позовних вимог повністю.

Таким чином, до стягнення з відповідача підлягає заборгованість по сплаті адміністративно-господарської санкції за не створення 1 робочого місця для працевлаштування інваліда у 2006 році в сумі 4379,17 грн. та 306,54 грн. – пені.

Відповідно до частини 4 статті 94 КАС України судові витрати з відповідача не стягуються.

На підставі матеріалів справи та керуючись ст.ст. 2,4-12,23,37, 47-52,56,58-59,60,62-63,65, 69-71,79,86-87,94, 137,158-163,167 та п. 6 р. VІІ “Прикінцеві та перехідні положення” Кодексу адміністративного судочинства України, суд –

П О С Т А Н О В И В :

1.  Позовні вимоги задовольнити повністю.

2. Стягнути з Комунальногопідприємства «Господар», 39623, Полтавська область, м. Кременчук, вул.. 60 років Жовтня, 130 (р/р 260071512 КФ АБ «Полтава-банк» МФО 331423 код ЄДРПОУ 32615003)  на користь Полтавського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів, м. Полтава, вул. Зигіна, 1 (р/р 31212230700008 у ГУДКУ в Полтавській області, МФО 831019, одержувач: УДК в м. Кременчук код ЄДРПОУ 34698778) адміністративно-господарської санкції за не створення 1 робочого місця для працевлаштування інваліда у 2006 році в сумі 4379,17грн. та 306,54 грн. – пені.

Після набрання цією постановою законної сили, у разі надходження від позивача заяви на видачу виконавчого листа, видати виконавчий лист.

                    Суддя                                                                      Іваницький О.Т.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений Кодексом адміністративного судочинства, постанова набирає законної сили після закінчення цього строку.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Постанова може бути оскаржена до Харківського апеляційного адміністративного суду.

Заява про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Заява про апеляційне оскарження подається протягом десяти днів з дня її проголошення. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження.

          Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.

СудГосподарський суд Полтавської області
Дата ухвалення рішення26.12.2007
Оприлюднено12.06.2009
Номер документу3800976
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —14/543

Ухвала від 28.12.2012

Господарське

Господарський суд Полтавської області

Іваницький О.Т.

Рішення від 18.01.2012

Господарське

Господарський суд міста Києва

Мельник С.М.

Ухвала від 28.12.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Мельник С.М.

Ухвала від 29.11.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Мельник С.М.

Ухвала від 10.12.2007

Господарське

Господарський суд Полтавської області

Іваницький О.Т.

Постанова від 26.12.2007

Господарське

Господарський суд Полтавської області

Іваницький О.Т.

Ухвала від 30.01.2007

Господарське

Господарський суд Полтавської області

Іваницький О.Т.

Ухвала від 11.01.2007

Господарське

Господарський суд Полтавської області

Іваницький О.Т.

Ухвала від 06.11.2008

Господарське

Господарський суд Полтавської області

Іваницький О.Т.

Ухвала від 25.09.2008

Господарське

Господарський суд Полтавської області

Іваницький О.Т.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні