ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
і м е н е м У к р а ї н и
27 лютого 2014 рокум. Ужгород№ 807/32/14
Закарпатський окружний адміністративний суд
у складі головуючого - судді Іванчулинця Д.В.,
з участю секретаря судового засідання - Гринюка І.В.,
з участю сторін та осіб, які беруть участь у справі:
представника позивача - Жупана А.Ю.
представника відповідача - не з'явився,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі судових засідань у приміщенні Закарпатського окружного адміністративного суду адміністративну справу за позовною заявою Управління Пенсійного фонду України в Берегівському районі до Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань в Берегівському районі Закарпатської області про зобов'язання відділення виконавчої дирекції фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань в Берегівському районі Закарпатської області про стягнення заборгованості в загальній сумі 427088,06 грн., -
ВСТАНОВИВ:
Відповідно до частини 3 статті 160 КАС України 27 лютого 2014 року було проголошено вступну та резолютивну частини постанови. Повний текст постанови виготовлено та підписано протягом 04 березня 2014 року.
Позивач - Управління Пенсійного фонду України в Берегівському районі звернулося до Закарпатського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань в Берегівському районі Закарпатської області про зобов'язання відділення виконавчої дирекції фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань в Берегівському районі Закарпатської області про стягнення невідшкодованої суми витрат на виплату державної адресної допомоги, витрат на виплату допомоги на поховання та витрати на виплату пенсій у зв'язку з відсутністю особових справ в загальній сумі 427088,06 грн.
В судовому засіданні 27.02.2014 року представник позивача позов підтримав та просив його задовольнити із підстав, що наведені у позовній заяві та відзиві на заперечення проти адміністративного позову. В судовому засіданні вказав, що згідно ч 1 ст. 1 Закону України "Про пенсійне забезпечення" громадяни України мають право на державне пенсійне забезпечення за віком, по інвалідності, у зв'язку із втратою годувальника та в інших випадках, передбачених цим Законом. Фонд соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України зобов'язаний співпрацювати з фондами з інших видів соціального страхування у фінансуванні заходів, пов'язаних з матеріальним забезпеченням та наданням соціальних послуг застрахованим, у кожному конкретному випадку спільно приймаючи рішення щодо того, хто з них братиме участь у фінансуванні цих заходів - абз. 1 п. 5 ст. 24 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності" від 23.09.99 р. № 1105-ХІУ. Якщо після призначення застрахованій особі матеріальної допомоги чи надання соціальних послуг між Фондом соціального страхування від нещасних випадків між страховиками з інших видів соціального страхування виникають спори щодо понесених витрат, виплата здійснюється страховиком, до якого звернувся застрахований. При цьому страховик, до якого звернувся застрахований, має право звернутися до відповідного страховика з інших видів соціального страхування щодо відшкодування понесених ним витрат (абз. 2 п. 5 ст. 24 Закону). Отже, витрати понесені Пенсійним фондом України у зв'язку з виплатою пенсій, передбачених ст. 26 Закону України "Про пенсійне забезпечення", підлягають відшкодуванню Фондом соціального страхування від нещасних випадків на виробництві.
Відповідно до п. 4 Порядку відшкодування Фондом соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України Пенсійному фонду України витрат, пов'язаних з виплатою пенсій по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання та пенсій у зв'язку із втратою годувальника, який помер внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання затвердженого Постановою правління Пенсійного фонду України, правління Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України від 04.03.2003 року №5-4/4 (далі -Порядок) відшкодуванню підлягають суми, що виплачуються відповідно до Законів України "Про пенсійне забезпечення", "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності" та інших нормативно-правових актів", а саме: сума основного розміру пенсії по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання та пенсії у зв'язку із втратою годувальника, який помер внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання тощо. Відповідно до п.5 вищенаведеного Порядку органи Пенсійного фонду щомісяця, до 10 числа місяця, наступного за звітним, разом із відділення виконавчої дирекції Фонду складають Акт щомісячної звірки витрат особових справ потерпілих, яким виплачено пенсії по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання та пенсій у зв'язку з втратою годувальника, який помер внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання (надалі - Акт щомісячної звірки витрат), в якому зазначають загальну суму витрат. На підставі вищезгаданого Акту узгоджується Довідка про відшкодування, згідно якої на централізованому рівні до 25 числа місяця, наступного за звітним. Фонд перераховує відповідні кошти Пенсійному фонду.
Проте, згідно актів звірки з таблицями розбіжностей до довідки про відшкодування Фондом соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України Пенсійному фонду України витрат, пов'язаних з виплатою пенсій по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання за період з січня 2011 року по грудень 2012 року у сумі 427088,06 грн., в якій зазначалися причини, по яких відділення виконавчої дирекції Фонду у Берегівському районі Закарпатської області не може прийняти до відшкодування витрати, визначені управлінням Пенсійного фонду в Берегівському районі у сумі 427088,06 грн., що включає в себе щомісячну адресну допомогу у сумі 423116,58 грн., витрати на виплату допомоги на поховання у сумі 1528,00 грн., витрати на виплату пенсій у зв'язку з відсутністю особових справ потерпілих у сумі 2443,48 грн.
Відтак, вважає, що такі дії відповідача є протиправними, а саме які полягають у не прийнятті до відшкодування відділенням виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань у Берегівському районі Закарпатської області пенсії у сумі 427088,06 грн. та не включенням до Акту щомісячної звірки витрат.
Представник відповідача в судове засідання 27.02.2014 року не з'явився, проте у судовому засіданні 18.02.2014 року адміністративний позов не визнав з підстав, викладених в письмових запереченнях проти позову, мотивуючи наступним.(а.с.46-49)
Зокрема, зазначив, що не включались до актів щомісячних звірок та відповідно не враховувались суми витрат на виплату зазначених пенсій, оскільки сума допомоги на поховання в сумі 1528,00 грн. не підтверджена жодними доказами, зокрема, позивачем не наведено жодних доказів на підтвердження смерті потерпілого (потерпілих) саме від нещасного випадку на виробництві чи від професійного захворювання, а тому у відповідача відсутні правові підстави для здійснення відшкодування витрат у розмірі 1528,00 грн. стосовно витрат на виплату пенсій у зв'язку з відсутністю особових справ потерпілих у сумі 2443,48 грн. повідомив наступне. Витрати не виплату пенсій у зв'язку з відсутністю особових справ потерпілих не включені до переліку витрат, які підлягають відшкодуванню Пенсійному фонду України за рахунок коштів Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань, а тому, відповідно ці суми не підлягають до стягнення. Разом з тим, відповідач зазначає, що робочі органи виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України розглядають справи про страхові виплати на підставі заяви потерпілого або осіб, які мають право на страхові виплати, за наявності всіх необхідних документів, перелік яких визначено в пунктах 2.7, 2.8, 3.1, 5.3, 6.1 Порядку призначення, перерахування, та проведення страхових виплат, затвердженого постановою правління Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України від 27.04.2007 року №24. Особові справа потерпілих у ВВД Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань у Берегівському районі Закарпатської області відсутні, акти розслідування нещасних випадків або акти розслідування професійних захворювань за встановленими формами, висновоки МСЕК про ступінь втрати професійної працездатності відсутні, тому Фонд не має правових підстав для здійснення відшкодування Управлінню Пенсійного фонду України в Берегівському районі витрат, пов'язаних з виплатою пенсій по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві. Крім того, зазначив, що відділення заперечує проти стягнення невідшкодованої суми заборгованості по виплаті щомісячної державної адресної допомоги, яка передбачена постановою Кабінету Міністрів України №265 від 26.03.2008 року "Деякі питання пенсійного забезпечення громадян", оскільки такі вимоги суперечать статті 21 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності", та Порядку відшкодування Фондом соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України Пенсійному фонду України витрат, пов'язаних з виплатою пенсій по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання та пенсій у зв'язку із втратою годувальника, який помер внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання, затверджений постановою правління Пенсійного фонду та правління Фонду соціального страхування від нещасних випадків від 04.03.2003 року № 5-4/4, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16.05.2003 року за №376/7697 (далі Порядку), так як дана допомога не пов'язана із страховими випадками, не входить до переліку соціальних послуг та виплат, які здійснюються та відшкодовуються Фондом соціального страхування від нещасних випадків. За таких обставин представник відповідача просив у задоволенні адміністративного позову відмовити повністю.
Заслухавши пояснення представника позивача, повно і всебічно з'ясувавши всі обставини справи в їх сукупності, на підставі чинного законодавства, перевіривши їх дослідженими у судовому засіданні доказами, суд дійшов наступних висновків.
Позивач за період з січня 2011 року по грудень 2012 року проводив щомісяця звірку з відповідачем по особах, яким виплачено пенсії по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання та пенсії у зв'язку із втратою годувальника, який помер внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання. Розбіжності виникли по витратах на виплату і доставку державної адресної допомоги встановленої постановою Кабінету Міністрів України № 265 від 26.03.2008 року., витрат на виплату допомоги на поховання та витрати на виплату пенсій у зв'язку з відсутністю особових справ в загальній сумі 427088,06 грн. Вказані фактичні обставини підтверджуються копіями актів щомісячної звірки з січня 2011 року по грудень 2012 року. Як вбачається з розрахунку суми позовної заяви, заявлено до стягнення 427088,06 грн., що включає в себе щомісячну адресну допомогу у сумі 423116,58 грн., витрати на виплату допомоги на поховання у сумі 1528,00 грн., витрати на виплату пенсій у зв'язку з відсутністю особових справ потерпілих у сумі 2443,48 грн.
Відповідно до статті 10 Закону України "Про пенсійне забезпечення" пенсійне забезпечення громадян здійснюється органами Пенсійного фонду України. Призначення пенсій і оформлення документів для їх виплати здійснюється органами Пенсійного фонду України (стаття 81 Закону України "Про пенсійне забезпечення").
Разом з тим, статтями 21, 28 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві і професійних захворювань" передбачений обов'язок Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України відшкодувати шкоду, яка заподіяна працівнику внаслідок ушкодження його здоров'я або у випадку його смерті при настанні страхового випадку, виплачуючи йому або особам, що знаходилися на його утриманні, пенсію з інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві чи професійного захворювання та пенсію у зв'язку з утратою годувальника, що помер внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання. Збір та акумулювання страхових внесків здійснює Фонд соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань відповідно до статті 46 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності" та статей 1, 2 Закону України "Про страхові тарифи на загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності".
Частиною 2 статті 24 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності" визначено, що якщо після призначення застрахованій особі матеріальної допомоги чи надання соціальних послуг між Фондом соціального страхування від нещасних випадків і страховиками з інших видів соціального страхування виникають спори щодо понесених витрат, виплата здійснюється страховиком, до якого звернувся застрахований. При цьому страховик, до якого звернувся застрахований, має право звернутися до відповідного страховика з інших видів соціального страхування щодо відшкодування понесених ним витрат.
За змістом частини 2 статті 2 зазначеного Закону особи, право яких на отримання відшкодування шкоди раніше було встановлено згідно із законодавством СРСР або законодавством України про відшкодування шкоди, заподіяної працівникам внаслідок травмування на виробництві або професійного захворювання, пов'язаних з виконанням ними трудових обов'язків, мають право на забезпечення по страхуванню від нещасного випадку відповідно до цього Закону.
Відповідно до пункту 3 розділу XI Прикінцеві положення Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності" відшкодування шкоди, медична, професійна та соціальна реабілітація провадяться Фондом соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України також зазначеним у статті 8 цього Закону особам, які потерпіли до набрання ним чинності та мали право на зазначені страхові виплати і соціальні послуги.
Абзацом 3 пункту 3 розділу XI цього ж Закону встановлено, що вся заборгованість потерпілим на виробництві та членам їх сімей, яким до набрання чинності цим Законом підприємства, установи та організації не відшкодували матеріальної і моральної (немайнової) шкоди, заподіяної ушкодженням здоров'я, виплачується цими підприємствами, установами і організаціями, а в разі їх ліквідації без правонаступника -Фондом соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України. Як вбачається з абзацу 7 наведеного вище пункту, Фонд соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України є правонаступником державного, галузевих та регіональних фондів охорони праці, передбачених статтею 21 Закону України "Про охорону праці", які ліквідуються.
Як вбачається з матеріалів справи, ОСОБА_3 отримував пенсію по інвалідності внаслідок загального захворювання з 2008 року, у вересні 2011 року, на підставі заяви пенсіонера від 29.08.2011 року, розпорядженням від 19.09.2011 року упралінням був здійснений перерахунок через перехід з виду на вид, а саме на пенсію по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання і як результат, виникла сума пенсії, яка підлягала відшкодуванню Фондом. За період жовтень - листопад 2011 року управлінням була виставлена заборгованість з відшкодування витрат на виплату пенсії по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання ОСОБА_3 в загальній сумі 2443 грн. 48 коп.(а.с.87, 88). Дана сума була включена і в акт щомісячної звірки витрат по особовим справам потерпілих, яким виплачено пенсії по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання, а також у таблиці розбіжностей до довідки про відшкодування Фондом соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України Пенсійному фонду України витрат, пов'язаних з виплатою пенсій по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання та пенсій у зв'язку з втратою годувальника, який помер внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання за жовтень та листопад 2011 року, де причина вказана - у зв'язку з відсутністю особової справи пенсіонера. (а.с.8-33, 60-82)Нормами Закону 1105 та Порядку чітко перебачений обов'язок Фонду відшкодувати витрати на виплату даного виду пенсії, однак в порушення норм законодавства Фондом це не було здійснено.
Також, згідно пункту 8 статті 34 Закону 1105 у разі смерті потерпілого від власного випадку або професійного захворювання витрати на його звання несе Фонд соціального страхування від нещасних випадків згідно з рядком, визначеним Кабінетом Міністрів України.
Допомога на поховання в розмірі двомісячної пенсії на загальну суму 1528,00 грн. була виплачена Управлінням (копія талону до разового доручення №279/46, як підтвердження отримання допомоги у зв'язку зі смертю пенсіонера ОСОБА_4, який отримував пенсію по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання. (а.с.85)Згідно Витягу із акту огляду у МСЕК до довідки Сер. МСЕ № 0094934 від 28.07.2004 року причиною настання інвалідності є трудове каліцтво(а.с.83), відповідно і пенсія отримувалась така, отже дані правовідносини у сфері соціального забезпечення, а саме відшкодування витрат на виплату допомоги на поховання регулюються саме Законом 1105, яким і чітко передбачено обоє'язок її відшкодування Фондом.(а.с.84)
Тому, вимоги Управління щодо здійснення відшкодування суми витрат на виплату допомоги на поховання пенсіонера ОСОБА_4 є цілком обгрунтованими і підлягають задоволенню.
Разом з тим, суд не вбачає підстав для задоволення позовної вимоги про стягнення невідшкодованої суми заборгованості по виплаті пенсій по інвалідності, включених до актів щомісячних звірок у сумі 423116, 58 грн. з огляду на наступне.
Постановою Кабінету Міністрів України від 26.03.2008 року №265 запроваджена щомісячна державна адреса допомога, яка сплачується у разі, коли розмір пенсії не досягає певного відсотка прожиткового мінімуму, встановленого законом. Перелік соціальних послуг та виплат, які здійснюються та відшкодовуються Фондом соціального страхування від нещасних випадків передбачений статтею 21 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності".
Судом встановлено, що ВВД Фонду в Берегівському районі за період з січня 2011 року по грудень 2012 року не відшкодовано УПФУ в Берегівському районі витрати по виплаті сум включених до щомісячних актів звірок адресної допомоги у розмірі 423116,58 грн.
Пунктом 4 Постанови Кабінету Міністрів України № 265 від 26.03.2008 року передбачено, що виплата державної адресної допомоги здійснюється за рахунок коштів, з яких виплачується пенсія або державна соціальна допомога, але ж даною постановою Кабінету Міністрів України не передбачено обов'язку Фонду соціального страхування від нещасних випадків па виробництві та професійних захворювань України відшкодовувати Пенсійному фонду України витрати по сплаті вказаних виплат.
Пунктом 4 Порядку відшкодування Фондом соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України Пенсійному фонду України витрат, пов'язаних з виплатою пенсій по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання та пенсій у зв'язку із втратою годувальника, який помер внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання передбачено перелік виплат, які відшкодовуються Фондом соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України Пенсійному фонду України, серед якого відсутня щомісячна державна адресна допомога та витрати по її доставці.
Крім того, пункт 2 Порядку визначає механізм відшкодування на централізованому рівні Фондом соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України Пенсійному фонду України витрат, пов'язаних з виплатою пенсій по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання та пенсій у зв'язку з втратою годувальника, який помер внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання, які призначені особам, що застраховані згідно із Законом України "Про загальнообовязкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності" (крім осіб, зазначених у пункті 2 статті 8 цього Закону), у тому числі добровільно застраховані, та потерпілим особам, право яких на отримання відшкодування шкоди раніше було встановлено згідно із законодавством СРСР або законодавством України про відшкодування шкоди, заподіяної працівникам внаслідок травмування на виробництві або професійного захворювання, пов'язаних з виконанням ними трудових обов'язків.
Пунктом 4 Порядку передбачено, що відшкодуванню підлягають суми, що виплачуються відповідно до Законів України "Про пенсійне забезпечення", "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності"" та інших нормативно-правових актів, а саме: сума основного розміру пенсії по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання та пенсії у зв'язку із втратою годувальника, який помер внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання; щомісячна цільова грошова допомога на прожиття, якщо така надавалася пенсіонеру, який одержував вищезазначену пенсію; допомога на поховання сім'ї померлого або особі, яка здійснила поховання особи, яка отримувала вищезазначену пенсію; сума витрат Пенсійного фонду з виплати і доставки вищезазначених пенсій.
Отже, зазначеною нормою передбачено, що Фонд соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України відшкодовує витрати, пов'язані з виплатою пенсії по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві.
Пунктом 5 Порядку передбачено, що органи Пенсійного фонду щомісяця проводять з відділеннями виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України звірку витрат по особових справах потерпілих, складають акт щомісячної звірки, в якому визначають загальну суму витрат, що підлягає відшкодуванню, та до 15 числа місяця, наступного за звітним, подають його відповідно головним управлінням Пенсійного фонду і управлінням виконавчої дирекції Фонду на місцях. Пунктом 6 Порядку передбачено, що головні управління Пенсійного фонду та управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України на підставі поданих актів узагальнюють і узгоджують Довідку про відшкодування Фондом соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України Пенсійному фонду України витрат, пов'язаних з виплатою відповідних пенсій, та до 20 числа місяця, наступного за звітним, подають її відповідно до Пенсійного фонду України та Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України. Пунктом 7 Порядку встановлено, що Фонд соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України на підставі вказаної довідки на централізованому рівні до 25 числа місяця, наступного за звітним, перераховує відповідні кошти Пенсійному фонду України.
Таким чином, суд приходить висновку, що розбіжності при складанні актів звірок органами Пенсійного фонду України та відділеннями виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в районах та містах обласного значення можуть бути вирішені лише центральними органами Пенсійним фондом України та Фондом соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України. Невідшкодування районним відділенням Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України сум по акту звірки не позбавляє права направити не повністю узгоджений акт звірки та відповідну довідку до центральних органів, а відповідні центральні органи визнати ці суми та провести їх відшкодування, а в разі незгоди вирішити спір у судовому порядку між собою.
Таким чином, з урахуванням повноважень, наданих суду при вирішенні справи та визначених статтею 162 КАС України, обираючи належний спосіб захисту порушеного права, суд приходить висновку про прийняття постанови про стягнення з відповідача витрат на виплату та доставку пенсій, призначених по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання за період з 01.12.2011 р. по 31.12.2012 р. включно у розмірі 3971,48 грн., в решті позовних вимог про зобов'язання Відділення ВД ФССНВ у Берегівському районі включити до актів щомісячної цільової грошової допомоги, адресної допомоги в загальній сумі 423116,58 грн. -слід відмовити.
Керуючись статтями 11, 17, 158, 160, 162, 163 КАС України, ст.. 1, 4, 25, 26 Основ законодавства України про загальнообов'язкове державне соціальне страхування, ст.. 2, 8, 24 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності", ст. 27 Закону України "Про пенсійне забезпечення", суд, -
П О С Т А Н О В И В:
1.Адміністративний позов Управління Пенсійного фонду України в Берегівському районі Закарпатської області до Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у Берегівському районі про стягнення коштів - задовольнити частково.
2.Стягнути з Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у Берегівському районі (пров. Мукачівський, буд. 5б,м. Берегово,Закарпатська область,90202,код - 25450508) заборгованість у розмірі 3971,48 грн. (три тисячі дев'ятсот сімдесят одна гривня 48 копійок ).
3. У задоволенні решти позовних вимог - відмовити.
4. Судові витрати на підставі ч.4 ст. 94 КАС України із відповідача не стягуються.
5. Постанова суду може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду протягом десяти днів з дня її проголошення, а у разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Апеляційна скарга подається через Закарпатський окружний адміністративний суд з одночасним надсиланням її копії до суду апеляційної інстанції. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
СуддяІванчулинець Д.В.
Суд | Закарпатський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 27.02.2014 |
Оприлюднено | 07.04.2014 |
Номер документу | 38009850 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Закарпатський окружний адміністративний суд
Іванчулинець Д.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні