Постанова
від 16.04.2009 по справі 2а-2346/09/1370
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

 

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

 

16

квітня 2009 року о  14 год., 00

хв.   

м.

Львів

Львівський окружний адміністративний суд, суддя Гавдик

З.В.

секретар судового засідання Черній Ю.Л.

розглянувши в судовому засіданні адміністративну справу

№ 2а-2346/09/1370

за

позовом

Товариства

з обмеженою відповідальністю «Куликова ферма», представник - Мельничук В.А.

(довіреність від 20.03.209 року).

до

Державної

податкової інспекції у Золочівському районі Львівської області, представник -

Жук В.П. (довіреність від 21.05.2008 року за 6335/10/10-006),  Прокурор в інтересах держави в особі ДПІ у

Золочівському районі Львівської області - Мельничук Ю.І.,  Головного управління Державного

казначейства України у Львівській області в особі Управління Державного казначейства

у Золочівському районі Львівської області, представник - Стегній А.В.

(довіреність від 27.03.2009 року за 02-49/587).

про

стягнення

бюджетної заборгованості з податку на додану вартість за серпень 2008 року в

сумі 239715,00 грн.  

 

    Товариство з обмеженою

відповідальністю «Куликова ферма» звернулося до Львівського окружного

адміністративного суду з адміністративним позовом до Державної податкової

інспекції у Золочівському районі Львівської області, Головного управління

Державного казначейства України у Львівській області в особі Управління

Державного казначейства у Золочівському районі Львівської області про стягнення

бюджетної заборгованості з податку на додану вартість за серпень 2008 року в

сумі 239715,00 грн.

    Позивач свої позовні вимоги обґрунтовує

тим, що згідно  п.п. 7.7.5., п. 7.7. ст.

7 Закону України «Про податок на додану вартість» протягом 30 днів, наступних

за днем отримання податкової декларації, податковий орган проводить документальну

невиїзну перевірку (камеральну) заявлених у ній даних. Податковий орган

зобов'язаний у п'ятиденний термін після закінчення перевірки надати органу

державного казначейства висновок із зазначенням суми, що підлягає відшкодуванню

з бюджету.

    Представник позивач в судовому засіданні

позовні вимоги підтримав, надав суду додаткові письмові пояснення, просив суд

позов задоволити повністю.

Позиція відповідача, ДПІ у

Золочівському районі Львівської області, викладена в поданому 03.04.2009 року

за вхідним № 14943 заперечені від 03.04.2009 року за 4225/10/10-006 на позовну

заяву, відповідач по суті позовних вимог заперечує з підстав, що сума ПДВ

включена ДПІ у Золочівському районі Львівської області у реєстр про

відшкодування ПДВ станом на 21.11.2008 року направлена для погодження в ДПА у

Львівській області. Листом ДПА у Львівській області повернуто на доопрацювання

суму бюджетного відшкодування ПДВ по ТОВ «Куликова ферма».

Представник відповідача в судовому засіданні заперечення

на позовні вимоги підтримав, просив в задоволені позовних вимог відмовити

повністю.

    Прокурор в інтересах ДПІ у Золочівському

районі Львівської області, в судовому засіданні заперечення на позовні вимоги

підтримав, просив в задоволені позовних вимог відмовити повністю.

Позиція відповідача Головного управління Державного

казначейства України у Львівській області в особі Управління Державного

казначейства у Золочівському районі Львівської області викладена в поданому

30.03.2009 року за вхідним №14097 поясненні від 26.03.2009 року за № 02-49 на

позовну заяву, відповідач по суті пояснив, що згідно порядку відшкодування

податку на додану вартість, затвердженого наказом Державної податкової

адміністрації, Державного казначейства України від 02.07. 1997 року N 209/72 (у

редакції наказу Державної податкової адміністрації України, Державного

казначейства України від 21.05.2001 року N 200/86), зареєстрованого в

Міністерстві юстиції України 08.06.2001 року за N 489/5680, відшкодування

податку на додану вартість з бюджету здійснюється органами Державного

казначейства України за висновками податкових органів або за рішенням суду.

Представник Головного управління Державного казначейства

України у Львівській області в особі Управління Державного казначейства у

Золочівському районі Львівської області, пояснення на позовні вимоги підтримав,

просив в задоволені позовних вимог відмовити повністю.

Безпосередньо, всебічно, повно та

об'єктивно дослідивши наявні у справі докази, давши їм оцінку, суд -    

ВСТАНОВИВ:

Спірні правовідносини регулюються

Конституцією України, Законом України «Про державну податкову службу в

Україні», Законом України «Про податок на додану вартість», порядком

відшкодування податку на додану вартість, затвердженого наказом Державної

податкової адміністрації, Державного казначейства України від 02.07. 1997 року

N 209/72.

20.01.2006 року ФГ «Куликова ферма» видано свідоцтво про

реєстрацію платника податку на додану вартість № 18424988 та присвоєно

індивідуальний податковий номер платника ПДВ 331337513190. Свідоцтво платника

ПДВ ФГ «Куликова ферма» анульовано 15.09.2008 року ДПІ у Золочівському районі

Львівської області.

05.09.2008 року проведено державну реєстрацію змін до

установчих документів ТОВ «Куликова ферма» згідно протоколу зборів №3 від

29.08.2008 року. Згідно п. 1.1. розділу Загальні положення статуту, ТОВ «Куликова

ферма» створене шляхом перетворення ФГ «Куликова ферма» з правонаступництвом

всіх його прав та обов'язків.

16.09.2008 року ТОВ «Куликова ферма» видано свідоцтво

про реєстрацію платника податку на додану вартість № 100139298 серії НБ №012620

та присвоєно індивідуальний податковий номер платника ПДВ 331337513190.

20.09.2008 року за вхідним № 17997 ТОВ «Куликова ферма»

до ДПІ у Золочівському районі Львівської області подано податкову декларацію з

податку на додану вартість за серпень 2008 року, розрахунок сум, що підлягають

бюджетному відшкодуванню та заяву про повернення суми бюджетного відшкодування

- 242868,00 грн.

На підставі направлення від 03.10.2008 року за № 23-216

виданого ДПІ у Золочівському районі Львівської області згідно із п. 9 ст. 11/1

Закону України «Про державну податкову службу в Україні», а також п.п.  7.7.5. п. 7.7. ст. 7 Закону України «Про

податок на додану вартість» та відповідно до наказу ДПІ у Золочівському районі

Львівської області від 02.10.2008 року за № 167 проведено позапланову виїзну

документальну перевірку ТОВ «Куликова ферма» з питань достовірності нарахування

суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість у сумі 242868,00 грн.

за серпень 2008 року, яка виникла за рахунок від'ємного значення з ПДВ, що

декларувалось в період з 01.07.2008 року по 31.07.2008 року.

30.10.2008 року ДПІ у Золочівському районі Львівської

області складено довідку №216/23-33133752 про результати позапланової виїзної

перевірки ТОВ «Куликова ферма», код ЄДРПОУ 33133752, з питань достовірності

нарахування суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість за серпень

2008 року, яка виникла за рахунок від'ємного значення з ПДВ, що декларувалось в

період з 01.07.2008 року по 31.07.2008 року.

Згідно п. 3.1.2. вказаної довідки, проведеною перевіркою

відображених показників рядках 10-17 Декларацій за липень та серпень 2008

року  на підставі таких документів:

•   реєстрів отриманих та виданих податкових

накладних,

•   податкових накладних,

•   товаро-транспортних накладних,

•   оборотно-сальдових відомостей по рах. № 631

«Розрахунки з вітчизняними постачальниками»,

•   банківських документів, виписок з банку.

не встановлено заниження або завищення задекларованих

суб'єктом господарювання показників в рядках 10-17 Декларації.

Згідно п. 3.4. вказаної довідки, перевіркою показників

щодо залишку суми від'ємного значення попередніх податкових періодів, що

залишається непогашеним після бюджетного відшкодування, отриманого у звітному

податковому періоді, та підлягає включенню до складу податкового кредити

наступного податкового періоду (додатку 2 до податкової декларації за серпень

2008 року) не встановлено порушення.

Згідно висновків вказаної довідки, перевіркою

підтверджено відображене ТОВ «Куликова ферма» у декларації за серпень 2008 року

бюджетне відшкодування у сумі 242868,00 грн. відповідно до представлених

документів. Бюджетне відшкодування податку на додану вартість на розрахунковий

рахунок платника може бути  здійснено при

повному документальному підтверджені зустрічними перевірками постачальників ТОВ

«Куликова ферма» /одержані матеріали зустрічних перевірок постачальників від

органів ДПІ за місцем їх реєстрації/ щодо включення сум ПДВ до податкових

зобов'язань по ланцюгах постачання до виробника імпортера, відповідно наказу

ДПА України від 18.08.2005 року №350 «Про затвердження методичних рекомендацій

щодо взаємодії між підрозділами органів ДПС України при організації та

проведені перевірок достовірності нарахування бюджетного відшкодування

ПДВ».  

Вказана перевірка проведена у відповідності підстав та

порядку проведення органами державної податкової служби планових і позапланових

виїзних перевірок своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати

податків та зборів (обов'язкових платежів) згідно ст. 11/1 Закону України «Про державну

податкову службу в Україні» .

Податкові накладні надані представником позивача, що

були предметом вищевказаної перевірки відповідають вимогам наказу Державної

податкової адміністрації України від 30.05.97 N 165 «Про затвердження форми

податкової накладної та порядку її заповнення».

Згідно акту звірки розрахунків

платника з бюджетом за період з 01.01.2009 року по 02.03.2009 року від

02.03.2009 року складеного за участю позивача та ДПІ у Золочівському районі

Львівської області підтверджено суму бюджетного відшкодування 239715,89 грн.

Згідно листа ДПІ у Золочівському

районі Львівської області від 15.04.2009 року № 58/19-040, вказана сума

бюджетного відшкодування ПДВ по ТОВ 

«Куликова ферма» включено у реєстр про відшкодування ПДВ станом на

13.04.2009 року та направлено для погодження в ДПА у Львівській області.

Згідно листа, начальника відділу податкового контролю

ДПІ у Золочівському районі Львівської області, проведено позапланові виїзні

документальні перевірки по заявлених до відшкодування сумах ПДВ та за

наслідками вказаних перевірок заявлені суми до відшкодування з бюджету

підтверджено.

Згідно п. 1.7.  

ст. 1 Закону України «Про податок на додану вартість» (в редакції від

03.06.2008 року) Податковий кредит - сума, на яку платник податку має право зменшити

податкове зобов'язання звітного періоду, визначена згідно з цим Законом.

Згідно п. 1.8. ст. 1 цього ж Закону, бюджетне

відшкодування - сума, що підлягає поверненню платнику податку з бюджету у

зв'язку з надмірною сплатою податку у випадках, визначених цим Законом.

Згідно п. 4.1. ст. 4 цього ж Закону, база оподаткування

операції з поставки товарів (послуг) визначається виходячи з їх договірної

(контрактної) вартості, визначеної за вільними цінами, але не нижче за звичайні

ціни, з урахуванням акцизного збору, ввізного мита, інших загальнодержавних

податків та зборів (обов'язкових платежів), згідно із законами України з питань

оподаткування (за винятком податку на додану вартість, а також збору на

обов'язкове державне пенсійне страхування на послуги стільникового рухомого

зв'язку, що включається до ціни товарів (послуг)). До складу договірної

(контрактної) вартості включаються будь-які суми коштів, вартість матеріальних

і нематеріальних активів, що передаються платнику податку безпосередньо

покупцем або через будь-яку третю особу в зв'язку з компенсацією вартості

товарів (послуг).

Згідно п. 4.3. ст. 4 цього ж Закону, для товарів, які

імпортуються на митну територію України платниками податку, базою оподаткування

є договірна (контрактна) вартість таких товарів, але не менша митної вартості,

зазначеної у ввізній митній декларації з урахуванням витрат на транспортування,

навантаження, розвантаження, перевантаження та страхування до пункту перетину

митного кордону України, сплати брокерських, агентських, комісійних та інших

видів винагород, пов'язаних з імпортом таких товарів, плати за використання

об'єктів інтелектуальної власності, що належать до таких товарів, акцизних

зборів, ввізного мита, а також інших податків, зборів (обов'язкових платежів),

за винятком податку на додану вартість, що включаються у ціну товарів (робіт,

послуг) згідно з законами України з питань оподаткування. Визначена вартість

перераховується в українські гривні за валютним (обмінним) курсом Національного

банку України, що діяв на кінець операційного дня, що передує дню, в якому

товар (товарна партія) вперше підпадає під режим митного контролю відповідно до

митного законодавства.

Згідно п. 7.1. ст. 7 цього ж Закону, поставка товарів

(робіт, послуг) здійснюється за договірними (контрактними) цінами з додатковим

нарахуванням податку на додану вартість. Підпункт 7.2.1. п. 7.2. цієї ж статті

встановлює, що платник податку зобов'язаний надати покупцю податкову накладну,

що має містити зазначені окремими рядками:

а) порядковий номер податкової накладної;

б) дату виписування податкової накладної;

в) повну або скорочену назву, зазначену у статутних

документах юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи,

зареєстрованої як платник податку на додану вартість;

г) податковий номер платника податку (продавця та

покупця);

д) місце розташування юридичної особи або місце

податкової адреси фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану

вартість;

е) опис (номенклатуру) товарів (робіт, послуг) та їх

кількість (обсяг, об'єм);

є) повну або скорочену назву, зазначену у статутних

документах отримувача;

ж) ціну поставки без врахування податку;

з) ставку податку та відповідну суму податку у цифровому

значенні;

и) загальну суму коштів, що підлягають сплаті з

урахуванням податку.

Податкові накладні на підставі яких виникло право у

позивача на податковий кредит, відповідають вказаним вимогам законодавства.

Згідно п.п. 7.4.1., п. 7.4., ст. 7 цього ж Закону в цій

же редакції, податковий кредит звітного періоду визначається виходячи із

договірної (контрактної) вартості товарів (послуг).

Право на нарахування податкового кредиту виникає

незалежно від того, чи такі товари (послуги) та основні фонди почали

використовуватися в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності

платника податку протягом звітного податкового періоду, а також від того, чи

здійснював платник податку оподатковувані операції протягом такого звітного

податкового періоду.

Згідно п.п. 7.5.1., п. 7.5., ст. 7 цього ж Закону, датою

виникнення права платника податку на податковий кредит вважається:

дата здійснення першої з подій:

- або дата списання коштів з банківського рахунку

платника податку в оплату товарів (робіт, послуг), дата виписки відповідного

рахунку (товарного чека) - в разі розрахунків з використанням кредитних

дебетових карток або комерційних чеків;

- або дата отримання податкової накладної, що засвідчує

факт придбання платником податку товарів (робіт, послуг).

Згідно п.п. 7.7.1. п. 7.7., ст. 7 цього ж Закону, сума

податку, що підлягає сплаті (перерахуванню) до бюджету або бюджетному

відшкодуванню, визначається як різниця між сумою податкового зобов'язання

звітного податкового періоду та сумою податкового кредиту такого звітного

податкового періоду.

При позитивному значенні суми, розрахованої згідно з

підпунктом 7.7.1 цього пункту, така сума підлягає сплаті (перерахуванню) до

бюджету у строки, встановлені законом для відповідного податкового періоду.

При від'ємному значенні суми, розрахованої згідно з

підпунктом 7.7.1 цього пункту, така сума враховується у зменшення суми

податкового боргу з цього податку, що виник за попередні податкові періоди (у

тому числі розстроченого або відстроченого відповідно до закону), а при його

відсутності - зараховується до складу податкового кредиту наступного

податкового періоду.

Згідно  п.п.

7.7.2. п. 7.7. ст. 7 цього ж Закону, якщо у наступному податковому періоді

сума, розрахована згідно з підпунктом 7.7.1 цього пункту, має від'ємне

значення, то:

а) бюджетному відшкодуванню підлягає частина такого від'ємного

значення, яка дорівнює сумі податку, фактично сплаченій отримувачем товарів

(послуг) у попередніх податкових періодах постачальникам таких товарів

(послуг);

б) залишок від'ємного значення після бюджетного

відшкодування включається до складу податкового кредиту наступного податкового

періоду.

Згідно п.п. 7.7.4. п. 7.7. ст. 7 цього ж Закону, платник

податку, який має право на одержання бюджетного відшкодування та прийняв

рішення про повернення повної суми бюджетного відшкодування, подає відповідному

податковому органу податкову декларацію та заяву про повернення такої повної

суми бюджетного відшкодування, яка відображається у податковій декларації. При

цьому платник податку в п'ятиденний термін після подання декларації податковому

органу подає органу Державного казначейства України копію декларації, з

відміткою податкового органу про її прийняття, для ведення реєстру податкових

декларацій у розрізі платників.

До декларації додаються розрахунок суми бюджетного

відшкодування, копії погашених податкових векселів (податкових розписок), у

разі їх наявності, та оригіналів п'ятих основних аркушів (примірників

декларанта) вантажних митних декларацій, у разі наявності експортних

операцій. 

Форма заяви про відшкодування та форма розрахунку суми

бюджетного відшкодування визначаються за процедурою, встановленою центральним

податковим органом.

Згідно п.п. 7.7.5. п. 7.7. ст. 7 цього ж Закону,

протягом 30 днів, наступних за днем отримання податкової декларації, податковий

орган проводить документальну невиїзну перевірку (камеральну) заявлених у ній

даних. За наявності достатніх підстав вважати, що розрахунок суми бюджетного

відшкодування було зроблено з порушенням норм податкового законодавства,

податковий орган має право протягом такого ж строку провести позапланову виїзну

перевірку (документальну) платника для визначення достовірності нарахування

такого бюджетного відшкодування.

Податковий орган зобов'язаний у п'ятиденний термін після

закінчення перевірки надати органу державного казначейства висновок із зазначенням

суми, що підлягає відшкодуванню з бюджету.

Згідно п.п. 7.7.6. п. 7.7. ст. 7 цього ж Закону, на

підставі отриманого висновку відповідного податкового органу орган державного

казначейства надає платнику податку зазначену у ньому суму бюджетного відшкодування

шляхом перерахування коштів з бюджетного рахунку на поточний банківський

рахунок платника податку в обслуговуючому банку протягом п'яти операційних днів

після отримання висновку податкового органу.

Згідно п. 4.1. Порядку відшкодування податку на додану

вартість, затвердженого наказом Державної податкової адміністрації, Державного

казначейства України від 02.07. 1997 року N 209/72 (у редакції наказу Державної

податкової адміністрації України, Державного казначейства України від

21.05.2001 року N 200/86), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України

08.06.2001 року за N 489/5680, відшкодування податку на додану вартість з

бюджету здійснюється органами Державного казначейства України за висновками

податкових органів або за рішенням суду.

Згідно п. 4.2. цього ж Порядку, висновки подаються не

пізніше ніж за 5 робочих днів до закінчення терміну відшкодування податку на

додану вартість, установленого чинним законодавством.

Згідно п. 4.3. цього ж Положення, на підставі висновків

про відшкодування податку на додану вартість органи Державного казначейства

України протягом п'яти днів своїми платіжними дорученнями перераховують кошти з

рахунку обліку доходів державного бюджету на рахунок, указаний у висновку чи

рішенні суду. 

Згідно 6.2. цього ж Положення, платник податку має право

в будь-який момент після виникнення бюджетної заборгованості звернутися до суду

з позовом про стягнення коштів бюджету та притягнення до відповідальності

посадових осіб, винних у несвоєчасному відшкодуванні надмірно сплачених податків.

Зазаначені норм закону встановлюють право позивача на

отримання бюджетного відшкодування, яке виникає протягом строк встановленого

законодавством, після отримання податкової декларації з податку на додану

вартість податковим органом.

По декларації позивача з податку на додану вартість за

серпень 2008 року, пройшов встановлений законодавством строк на здійснення

бюджетного відшкодування за висновком податкового органу.

Вищевказані підтверджені в порядку встановленому

законодавством суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість

позивачу на даний час не відшкодовані, відповідно позивач звернувся до суду за

захистом порушеного права.

Судом не враховується, посилання відповідача - ДПІ у

Золочівському районі Львівської області про те, що Листом ДПА у Львівській

області повернуто на доопрацювання суму бюджетного відшкодування ПДВ по ТОВ

«Куликова ферма», оскільки позивач з врахуванням вищевказаних обставин та вимог

законодавства правомірно сформував податковий кредит, що також підтверджується

ДПІ у Золочівському районі Львівської області та заявив до бюджетного

відшкодування зазначені суми податку на додану вартість, які на даний час не

відшкодовані.

Судом не враховується лист директора позивача про не

відшкодування ПДВ за серпень 2008 року та зарахування такого в дохід держави,

оскільки законодавством визначено лише два способи бюджетного відшкодування, це

зарахування на розрахунковий рахунок платника та зарахування у зменшення

податкових зобов'язань майбутніх податкових періодів, крім цього, згідно ст. 62

Закону України «Про господарські товариства» директор діє від імені товариства

в межах, встановлених цим же Законом та установчими документами, статутом

позивача, директору не надано права розпорядження власністю товариства.  

Судом також не враховується заперечення Головного

управління Державного казначейства України у Львівській області в особі

Управління Державного казначейства у Золочівському районі Львівської області,

оскільки згідно порядку відшкодування податку на додану вартість, затвердженого

наказом Державної податкової адміністрації, Державного казначейства України від

02.07. 1997 року N 209/72 (у редакції наказу Державної податкової адміністрації

України, Державного казначейства України від 21.05.2001 року N 200/86)

відшкодування податку на додану вартість з бюджету здійснюється органами

Державного казначейства України за висновками податкових органів або за

рішенням суду, а платник податку має право в будь-який момент після виникнення

бюджетної заборгованості звернутися до суду з позовом про стягнення коштів

бюджету.

На підставі викладеного, суд прийшов до висновку, що

викладені позивачем в позовній заяві обставини по суті не спростовуються

відповідачами, позовні вимоги позивача є обґрунтованими та підтверджені

належним і допустимими доказами, а відтак адміністративний позов належить

задоволити.

Щодо судових витрат, то у відповідності до вимог ч. 1

ст.94 КАС України, такі належить присудити на користь позивача.

Керуючись ст.ст. 69 - 71, 138,

151-154, 159-163, 167 КАС України, суд -

 

 

П Р И Й Н Я В:

 

1.Адміністративний позов задоволити повністю.

2.Стягнути з Державного бюджету

України через Головне управління Державного казначейства України у Львівській

області в особі Управління Державного казначейства у Золочівському районі

Львівської області (Львівська область, м. Золочів, вул.. Сковороди, 5) на

користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Куликова ферма» (ЄДРПОУ

33133752, Львівська область, Золочівський район, с. Княже, вул. Шевченка, 47,

р/р 2600601118269 в Першій Львівській філії ВАТ «Кредо банк», МФО 325365)

бюджетну заборгованість з податку на додану вартість за серпень 2008 року в

сумі 239715,00 грн.    

3. Стягнути з Державного бюджету

України на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Куликова

ферма" (ЄДРПОУ 33133752, Львівська область, Золочівський район, с. Княже,

вул. Шевченка, 47, р/р 2600601118269 в Першій Львівській філії ВАТ «Кредо

банк», МФО 325365) 1700 грн. судового збору.  

4. Постанова набирає законної сили

після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого

ст. 186 КАС України, якщо таку заяву не було подано.

    Якщо було

подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у

строк, встановлений ст. 186 КАС України, постанова набирає законної сили після

закінчення цього строку.

У разі подання апеляційної скарги

судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення

апеляційного розгляду справи.

Якщо строк апеляційного оскарження

буде поновлено, то вважається, що постанова суду не набрала законної сили.

5. Сторони та інші особи, які беруть

участь у справі, а також особи, які не брали участі у справі, якщо суд вирішив

питання про їхні права, свободи, інтереси чи обов'язки, мають право оскаржити в

апеляційному порядку постанову суду першої інстанції повністю або частково в

порядку і строки встановлені ст. 186 КАС України:

Про апеляційне оскарження рішення

суду першої інстанції спочатку подається заява. Обґрунтування мотивів

оскарження і вимоги до суду апеляційної інстанції викладаються в апеляційній

скарзі.

Заява про апеляційне оскарження та

апеляційна скарга подаються до адміністративного суду апеляційної інстанції

через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія

апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду

апеляційної інстанції.

Заява про апеляційне оскарження

постанови суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її

проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до ст.

160 КАС України - з дня складення в повному обсязі. Апеляційна скарга на

постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання

заяви про апеляційне оскарження.

Апеляційна скарга може бути подана

без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається

у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.

 

 

Суддя                                                                                                         

Гавдик З.В.

 

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.04.2009
Оприлюднено15.06.2009
Номер документу3818305
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-2346/09/1370

Ухвала від 30.06.2009

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Гавдик З.В.

Постанова від 16.04.2009

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Дем'яновський Г.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні