Ухвала
від 10.04.2014 по справі 805/3009/14
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

cpg1251

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

У Х В А Л А

про закриття провадження у справі

10 квітня 2014 р. Справа № 805/3009/14

приміщення суду за адресою: 83052, м.Донецьк, вул.50-ої Гвардійської дивізії, 17

Донецький окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Бабаш Г.П.

при секретарі Громоклицькому Є.О.

за участю

представника позивача Разбейко Н.В. за дов. від 14.03.2014 року

представника відповідача -

Управління Пенсійного фонду України в

Чорнухинському районі Полтавської області Самойліка Ю.І. за дов. від 11.02.2014 року

представника відповідача -

Управління Пенсійного фонду України

в Калінінському районі м. Донецька Біланової Н.В. за дов. від 02.01.2014 року

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Донецького учбово - виробничого об,єднання «Електроаппарат» до Управління Пенсійного фонду України в Калінінському районі м. Донецька, Управління Пенсійного фонду України в Чорнухинському районі Полтавської області про скасування вимоги, розрахунків та зобов,язання вчинити певні дії,-

ВСТАНОВИВ:

Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 07 березня 2014 року було відкрито провадження у даній справі.

Позивачем заявлено позовні вимоги, зокрема щодо скасування вимоги (повідомлення) Управління Пенсійного фонду України в Калінінському районі м. Донецька № 1126/02 від 06 лютого 2014 року в розмірі 33748,34 грн.

Згідно з ч. 1 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень, шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ.

Відповідно до ч. 2 цієї статті до адміністративних судів можуть бути оскаржені будь-які рішення, дії чи бездіяльність суб'єктів владних повноважень, крім випадків, коли щодо таких рішень, дій чи бездіяльності Конституцією чи законами України встановлено інший порядок судового провадження.

Відповідно до ч. 2 ст. 4 Кодексу адміністративного судочинства України юрисдикція адміністративних судів поширюється на всі публічно-правові спори, крім спорів, для яких законом встановлений інший порядок судового вирішення.

У відповідності із ст. 17 Кодексу адміністративного судочинства України юрисдикція адміністративних судів поширюється на публічно-правові спори, зокрема:

1) спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності;

2) спори з приводу прийняття громадян на публічну службу, її проходження, звільнення з публічної служби;

3) спори між суб'єктами владних повноважень з приводу реалізації їхньої компетенції у сфері управління, у тому числі делегованих повноважень;

4) спори, що виникають з приводу укладання, виконання, припинення, скасування чи визнання нечинними адміністративних договорів;

5) спори за зверненням суб'єкта владних повноважень у випадках, встановлених Конституцією та законами України;

6) спори щодо правовідносин, пов'язаних з виборчим процесом чи процесом референдуму.

З заявленного Донецьким учбово - виробничим об,єднанням «Електроаппарат» позову вбачається, що предметом розгляду заяви є, зокрема скасування вимоги (повідомлення) Управління Пенсійного фонду України в Калінінському районі м. Донецька № 1126/02 від 06 лютого 2014 року в розмірі 33748,34 грн.

Виходячи зі змісту норм Кодексу адміністративного судочинства України, рішення суб,єкта владних повноважень - це офіційний письмовий документ, який породжує певні правові наслідки, спрямований на регулювання тих чи інших суспільних відносин і має обов,язковий характер для суб,єктів цих відносин.

За своєю суттю спірна вимога, яку оскаржує позивач, є листом, тобто письмовим документом, який носить інформативний характер та який не має самостійного правового значення, у зв,язку з чим це не є актом індивідуальної дії.

Таким чином, спірний лист не містить обов,язкового характеру в сфері публічно - правових відносин, а є лише у певних випадках носієм інформації і, відповідно, не можє оскаржуватись в адміністративному суді, в зв,язку з чим дану позовну вимогу не належить розглядати в порядку адміністративного судочинства.

На підставі вищенаведеного, вказаний спір не можна віднести до категорії публічно-правових, який повинен вирішуватися адміністративними судами.

Відповідно до частини 1 статті 1 статті 157 Кодексу адміністративного судочинства України суд закриває провадження у справі, якщо справу не належить розглядати в порядку адміністративного судочинства.

Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку щодо закриття провадження щодо частини позовних вимог.

Керуючись пунктом 1 частини 1 статті 157, статтями 160, 165, 185, 186, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

УХВАЛИВ:

Закрити провадження у справі за позовом Донецького учбово - виробничого об,єднання «Електроаппарат» до Управління Пенсійного фонду України в Калінінському районі м. Донецька, Управління Пенсійного фонду України в Чорнухинському районі Полтавської області в частині скасування вимоги (повідомлення) Управління Пенсійного фонду України в Калінінському районі м. Донецька № 1126/02 від 06 лютого 2014 року.

Ухвала може бути оскаржена до Донецького апеляційного адміністративного суду через Донецький окружний адміністративний суд.

Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали.

Вступну та резолютивну частини ухвали проголошено в судовому засіданні 10 квітня 2014 року, повний текст ухвали виготовлений 15 квітня 2014 року.

Суддя Бабаш Г.П.

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення10.04.2014
Оприлюднено23.04.2014
Номер документу38302847
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —805/3009/14

Ухвала від 29.05.2014

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Сіваченко І.В.

Ухвала від 29.05.2014

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Сіваченко І.В.

Ухвала від 29.04.2014

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Сіваченко І.В.

Ухвала від 29.04.2014

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Сіваченко І.В.

Ухвала від 29.05.2014

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Сіваченко І.В.

Ухвала від 29.05.2014

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Сіваченко І.В.

Ухвала від 29.04.2014

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Сіваченко І.В.

Ухвала від 29.04.2014

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Сіваченко І.В.

Постанова від 10.04.2014

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Бабаш Г.П.

Ухвала від 10.04.2014

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Бабаш Г.П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні