КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа: № 825/185/14 Головуючий у 1-й інстанції: Соломко І.І. Суддя-доповідач: Хрімлі О.Г.
У Х В А Л А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
17 квітня 2014 року м. Київ
Колегія суддів Київського апеляційного адміністративного суду у складі:
головуючого суддів при секретарі Хрімлі О.Г., Ганечко О.М., Літвіної Н.М., Соловіцькій І.М., розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Приватного підприємства «Ада-Сервіс» на постанову Чернігівського окружного адміністративного суду від 13 лютого 2014 року у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Наташа-Агро» до Прилуцької районної державної адміністрації Чернігівської області, треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача: Приватне підприємство «Ада-Сервіс», Головне управління Держземагенства України у Чернігівській області, про визнання протиправним, скасування розпорядження та зобов'язання вчинити певні дії, -
В С Т А Н О В И Л А :
Товариство з обмеженою відповідальністю «Наташа-Агро» звернулось до Чернігівського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Прилуцької районної державної адміністрації Чернігівської області про визнання протиправним, скасування розпорядження № 387 від 12 листопада 2013 року «Про внесення змін до договору оренди земельних ділянок» та зобов'язання надати дозвіл на розробку технічної документації по встановленню меж земельних ділянок кадастровий номер: 7424189700:06:000:0208;7424189700:06:000:0061;7424189700:06:000:0272;7424189700:06:000:0293;7424189700:06:000:0298;7424189700:06:000:0291 та передати в оренду невитребувані земельні ділянки для використання за цільовим призначенням загальною площею 32,04 га на строк до моменту отримання їх власниками документів на право власності на земельну ділянку.
Постановою Чернігівського окружного адміністративного суду від 13 лютого 2014 року адміністративний позов задоволено частково. Визнано протиправним та скасовано розпорядження Прилуцької районної державної адміністрації Чернігівської області № 387 від 12 листопада 2013 року. У задоволенні решти позовних вимог - відмовлено.
Не погоджуючись з прийнятим рішенням в частині задоволення позовних вимог, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача, звернулася до суду з апеляційною скаргою, в якій просить скасувати постанову суду першої інстанції в цій частині та ухвалити нову, якою у задоволенні адміністративного позову відмовити.
Відповідно до ч. 1 ст. 195 Кодексу адміністративного судочинства України, суд апеляційної інстанції переглядає судові рішення суду першої інстанції в межах апеляційної скарги.
Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга необґрунтована та задоволенню не підлягає.
Як вбачається з матеріалів справи та встановлено судом першої інстанції, 28 жовтня 2013 року позивач звернувся до відповідача з клопотанням про надання дозволу на розробку технічної документації та передачу в оренду невитребуваних земельних ділянок загальною площею 43,5202 га терміном на 5 років та встановити орендну плату в розмірі 5 % від нормативно-грошової оцінки, розташованих на території Яблунівської сільської ради згідно зі списком за №№ 10, 11, 218, 240, 245, 442, 591, 846.
12 листопада 2013 року Прилуцькою РДА видано розпорядження № 387 «Про внесення змін до договору оренди земельних ділянок», згідно з яким внесено зміни до договору оренди земельних ділянок на території Яблунівської сільської ради, укладеного між Прилуцькою райдержадміністрацією та ПП «Ада-Сервіс», зареєстрованого в управлінні Держкомзему у Прилуцькому районі Чернігівської області від 26 березня 2012 року за № 742410004007087, згідно з додатком.
Пункт 2 договору оренди викладено в наступній редакції: «В оренду передаються земельні ділянки за №№ 10, 11, 13, 34, 179, 218, 240, 245, 338, 439, 442, 555 (1/2), 586, 695, 763, 798, 838, власники яких не реалізували свого права, загальною площею 89,7468 га, в тому числі 89,7468 га ріллі в такому якісному стані: придатні для сільськогосподарського виробництва»;
Пункт 4 договору оренди викладено в наступній редакції: «Нормативна грошова оцінка земельних ділянок, які передаються в оренду становить: 1 989 239,83 (один мільйон дев'ятсот вісімдесят дев'ять тисяч двісті тридцять дев'ять гривень 83 копійки);
Пункт 7 договору оренди викладено в наступній редакції: «Договір укладено строком на 10 (десять) років. Після закінчення строку договору орендар має переважне право поновлення Його на новий строк. У цьому разі Орендар повинен не пізніше ніж за 30 днів до закінчення строку дії договору повідомити письмово орендодавця про намір продовжити його дію»;
Пункт 8 договору оренди викладено в редакції: «Орендна плата вноситься Орендарем у грошовій формі та розмірі 5 (п'яти) % від вартості земельних ділянок, що становить 99 461,99 грн. (дев'яносто дев'ять тисяч чотириста шістдесят одна гривня 99 копійок)».
Згідно з п. 2 розпорядження № 387 від 12 листопада 2013 року установлено строк, протягом якого ПП «Ада-Сервіс» повинно укласти з райдержадміністрацією договори оренди земельних ділянок.
Згідно з п. 4 вказаного розпорядження, визнано таким, що втратило чинність розпорядження голови Прилуцькою РДА № 214 від 23 серпня 2013 року «Про внесення змін до договору оренди земельних ділянок».
13 листопада 2013 року листом вих. № 2.2-24/2976 відповідач повідомив ТОВ «Наташа-Агро», що земельні частки (паї) на даний час перебувають в оренді іншого підприємства, з огляду на що відмовлено у задоволенні клопотання про надання дозволу на розробку технічної документації та передачу в оренду невитребуваних земельних ділянок.
Не погоджуючись з розпорядженням № 387 від 12 листопада 2013 року та вважаючи його протиправним, позивач звернувся до суду з адміністративним позовом.
З матеріалів справи вбачається, що 21 березня 2012 року між Прилуцькою районною державною адміністрацією Чернігівської області (орендодавець) та ПП «Ада-Сервіс» (орендар) укладено договір оренди земельних ділянок, власники яких не реалізували свого права, які знаходяться на території колишнього КСП «Яблунівське» Яблунівської сільської ради Прилуцького району Чернігівської області, зареєстрований у відділі Держкомзему у Прилуцькому районі Чернігівської області за реєстровим № 742410004007987, за змістом якого в оренду передаються земельні ділянки за №№ 10, 11, 13, 34, 179, 218, 240, 245, 338, 439, 442, 555 (1/2), 586, 591, 695, 763, 798, 838, 846, власники яких не реалізували свого права, загальною площею 101,227 га, в тому числі 101,227 га ріллі в такому якісному стані: придатні для сільськогосподарського виробництва.
31 червня 2013 року до Прилуцької районної державної адміністрації Чернігівської області звернулось ПП «Ада-Сервіс» з клопотаннями №№ 6-1, 6-2 про внесення змін до договору оренди земельних ділянок, укладеного між Прилуцькою райдержадміністрацією та ПП «Ада-Сервіс», зареєстрованого в управлінні Держкомзему у Прилуцькому районі Чернігівської області від 26 березня 2012 року за № 742410004007087, у зв'язку із реалізацією власника паю № 846 свого права (власник - гр. ОСОБА_5, площа: рілля - 5,7402 га, пасовища - 0,11 га) та викладення пунктів договору у такій редакції: « 2. В оренду передаються земельні ділянки за №№ 10, 11, 13, 34, 179, 218, 240, 245, 338, 439, 442, 555(1/2), 586, 591, 695, 763, 798, 838, власники яких не реалізували свого права, загальною площею 95,4868 га, в тому числі 95,4868 га ріллі в такому якісному стані: придатні для сільськогосподарського виробництва. 4. Нормативна грошова оцінка земельних ділянок, які передаються в оренду становить 2 109 799,60 грн. (два мільйони сто дев'ять тисяч сімсот дев'яносто дев'ять гривень 60 копійок).» Також просило внести зміни до цього договору оренди земельних ділянок, а саме: до пунктів 7 та 8 та викласти їх в наступній редакції: « 7. Договір укладено строком на 10 (десять) років. Після закінчення строку договору орендар має переважне право поновлення його на новий строк. У цьому разі орендар повинен не пізніше ніж за 30 днів до закінчення строку дії договору повідомити письмово орендодавця про намір продовжити його дію. 8. Орендна плата вноситься Орендарем у грошовій формі та розмірі 5 (п'ять) % від вартості земельних ділянок, що становить 105 489,98 грн. (сто п'ять тисяч чотириста вісімдесят дев'ять гривень 98 копійок) за рік використання.» (а.с.69,70).
08 серпня 2013 року головою Прилуцької районної державної адміністрації Чернігівської області видано розпорядження № 195, згідно з яким припинено право оренди земельних часток (паїв), які надані в оренду ПП «Ада-Сервіс для ведення товарного сільськогосподарського виробництва на території Яблунівської сільської ради, а саме: земельної частки (паю) № 10 загальною площею 5,7400 га, в тому числі 5,7400 га ріллі, зареєстрованої в управлінні Держкомзему у Прилуцькому районі Чернігівської області, про що у Державному реєстрі земель вчинено запис № 742410004007087 від 26 березня 2012 року, кадастровий номер земельної ділянки 7424189700:06:000:0291; земельної частки (паю) № 11 загальною площею 5,7400 га, в тому числі 5,7400 га ріллі, зареєстрованої в управлінні Держкомзему у Прилуцькому районі Чернігівської області, про що у Державному реєстрі земель вчинено запис № 742410004007087 від 26 березня 2012 року, кадастровий номер земельної ділянки 7424189700:06:000:0061; земельної частки (паю) № 218 загальною площею 4.9400 га, в тому числі 4,9400 га ріллі, зареєстрованого в управлінні Держкомзему у Прилуцькому районі Чернігівської області, про що у Державному реєстрі земель вчинено запис № 742410004007087 від 26 березня 2012 року, кадастровий номер земельної ділянки 7424189700:06:000:0272; земельної частки (паю) № 240 загальною площею 4,9400 га, в тому числі 4,9400 га ріллі, зареєстрованої в управлінні Держкомзему у Прилуцькому районі Чернігівської області, про що у Державному реєстрі земель вчинено запис № 742410004007087 від 26 березня 2012 року, кадастровий номер земельної ділянки 7424189700:06:000:0293; земельної частки (паю) № 245 загальною площею 4,9400 га, в тому числі 4,9400 га ріллі, зареєстрованої в управлінні Держкомзему у Прилуцькому районі Чернігівської області внесено запис № 742410004007087 від 26 березня 2012 року, кадастровий номер земельної ділянки 7424189700:06:000:0298; земельної частки (паю) № 442 загальною площею 5,7400 га, в тому числі 5,7400 га ріллі, зареєстрованої в управлінні Держкомзему у Прилуцькому районі Чернігівської області, про що у Державному реєстрі земель вчинено запис № 742410004007087 від 26 березня 2012 року, кадастровий номер земельної ділянки 7424189700:04:000:0057; земельної частки (паю) № 591 загальною площею 5,7400 га, в тому числі 5,7400 га ріллі, зареєстрованої в управлінні Держкомзему у Прилуцькому районі Чернігівської області, про що у Державному реєстрі земель вчинено запис № 742410004007087 від 26 березня 2012 року, кадастровий номер земельної ділянки 7424189700:04:000:0057; земельної частки (паю) № 846 загальною площею 5,7402 га, в тому числі 5,7402 га ріллі, зареєстрованої в управлінні Держкомзему у Прилуцькому районі Чернігівської області, про що у Державному реєстрі земель вчинено запис № 742410004007087 від 26 березня 2012 року, кадастровий номер земельної ділянки 7424189700:05:000:0291».
23 серпня 2013 року розпорядженням Прилуцької районної державної адміністрації № 214 внесено зміни до договору оренди земельних ділянок за реєстровим № 742410004007987 та передано в оренду ПП «Ада-Сервіс» земельні ділянки за №№ 13, 34, 179, 338, 439, 555(1/2), 586, 695, 763, 798, 838, власники яких не реалізували свого права, загальною площею 57,7068 га, в тому числі 57,7068 га ріллі, в такому якісному стані: придатні для сільськогосподарського виробництва.
09 жовтня 2013 року на адресу Прилуцької районної державної адміністрації Чернігівської області надійшов лист виконавчого комітету Яблунівської сільської ради Прилуцького району Чернігівської області № 389/03-04 від 01 жовтня 2013 року про те, що земельні ділянки за №№ 10, 11, 218, 240, 245, 442 не успадковані.
15 жовтня 2013 року розпорядженням Прилуцької районної державної адміністрації Чернігівської області № 309 «Про внесення змін до розпорядження голови райдержадміністрації», внесено зміни до розпорядження голови райдержадміністрації від 18 серпня 2013 року № 195 «Про припинення права оренди земельних часток (паїв)». Пункт 1 розпорядження голови райдержадміністрації викладено в наступній редакції: «Припинити дію договорів оренди земельних ділянок, укладених між Прилуцькою райдержадміністрацією та ПП «Ада-Сервіс» для ведення товарного сільськогосподарського виробництва на території Яблунівської сільської ради: земельної частки (паю) № 591 загальною площею 5,7400 га, в тому числі 5,7400 га ріллі, зареєстрованої в управлінні Держкомзему у Прилуцькому районі Чернігівської області, про що у Державному реєстрі земель вчинено запис № 742410004007087 від 26 березня 2012 року, кадастровий номер земельної ділянки 7424189700:04:000:0057; земельної частки (паю) № 846 загальною площею 5,7402 га, в тому числі 5,7402 га ріллі, зареєстрованої в управлінні Держкомзему у Прилуцькому районі Чернігівської області, про що у Державному реєстрі земель вчинено запис № 742410004007087 від 26 березня 2012 року, кадастровий номер земельної ділянки 7424189700:05:000:0291».
Перевіряючи обґрунтованість позовних вимог та їх відповідність чинному законодавству, колегія суддів виходить з наступного.
Згідно зі ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно з ч. 2 ст. 123 Земельного кодексу України (у редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин), особа, зацікавлена в одержанні у користування земельної ділянки із земель державної або комунальної власності за проектом землеустрою щодо її відведення, звертається з клопотанням про надання дозволу на його розробку до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, які відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, передають у власність або користування такі земельні ділянки.
У клопотанні зазначаються орієнтовний розмір земельної ділянки та її цільове призначення. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування та розмір земельної ділянки, письмова згода землекористувача, засвідчена нотаріально (у разі вилучення земельної ділянки). Верховній Раді Автономної Республіки Крим, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, органам виконавчої влади або органам місцевого самоврядування, які передають земельні ділянки державної чи комунальної власності у користування відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені цією статтею.
Відповідно до ч. 3 ст. 123 ЗК України, відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування в межах їх повноважень у місячний строк розглядає клопотання і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування земельної ділянки вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, а також генеральних планів населених пунктів, іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування території населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.
Забороняється відмова у наданні дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок, місце розташування об'єктів на яких погоджено відповідним органом виконавчої влади або органом місцевого самоврядування згідно із статтею 151 цього Кодексу.
У разі якщо у місячний строк з дня реєстрації клопотання Верховна Рада Автономної Республіки Крим, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у користування відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, не надав дозволу на розроблення документації із землеустрою або мотивовану відмову у його наданні, то особа, зацікавлена в одержанні у користування земельної ділянки із земель державної або комунальної власності, у місячний строк з дня закінчення зазначеного строку має право замовити розроблення документації із землеустрою без надання такого дозволу, про що письмово повідомляє Верховну Раду Автономної Республіки Крим, Раду міністрів Автономної Республіки Крим, відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування. До письмового повідомлення додається договір на виконання робіт із землеустрою щодо відведення земельної ділянки.
Умови і строки розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок визначаються договором, укладеним замовником з виконавцем цих робіт відповідно до типового договору. Типовий договір на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки затверджується Кабінетом Міністрів України.
Як вбачається з матеріалів справи, 13 листопада 2013 року листом вих. № 2.2-24/2976 відповідач повідомив ТОВ «Наташа-Агро», що земельні частки (паї) на даний час перебувають в оренді іншого підприємства, з огляду на що відмовлено у задоволенні клопотання про надання дозволу на розробку технічної документації та передачу в оренду невитребуваних земельних ділянок, що не передбачено в якості підстави для відмови у наданні такого дозволу відповідно до ч. 3 ст. 123 ЗК України.
Відповідно до ч. 1 ст. 124 Земельного кодексу України, передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування згідно з їх повноваженнями, визначеними статтею 122 цього Кодексу, чи договору купівлі-продажу права оренди земельної ділянки (у разі продажу права оренди) шляхом укладення договору оренди земельної ділянки.
Згідно з п. 12 Розділу Х «Перехідні положення» Земельного кодексу України, до розмежування земель державної та комунальної власності повноваження щодо розпорядження землями (крім земель, переданих у приватну власність, та земель, зазначених в абзацах другому та четвертому цього пункту) в межах населених пунктів здійснюють відповідні сільські, селищні, міські ради з урахуванням вимог абзацу третього цього пункту, а за межами населених пунктів - відповідні органи виконавчої влади.
За змістом п. 2 ч. 1 ст. 21 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», місцева державна адміністрація: розпоряджається землями державної власності відповідно до закону.
У відповідності до ст. 13 Закону України «Про порядок виділення в натурі (на місцевості) земельних ділянок власникам земельних часток (паїв)», нерозподілені (невитребувані) земельні ділянки за рішенням відповідної районної державної адміністрації можуть передаватися в оренду для використання за цільовим призначенням на строк до моменту отримання їх власниками державних актів на право власності на земельну ділянку, про що зазначається у договорі оренди земельної ділянки, а власники земельних часток (паїв) чи їх спадкоємці, які не взяли участь у розподілі земельних ділянок, повідомляються про результати проведеного розподілу земельних ділянок у письмовій формі, у разі якщо відоме їх місцезнаходження.
Відповідно до п. 12 Постанови Кабінету Міністрів України «Про організацію робіт та методику розподілу земельних ділянок між власниками земельних часток (паїв)» № 122 від 04 лютого 2004 року, нерозподілені (невитребувані) земельні ділянки передаються в розпорядження сільських, селищних, міських рад чи райдержадміністрацій з метою надання їх в оренду.
Згідно з ч. 1 ст. 43 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», акти місцевих державних адміністрацій, що суперечать Конституції України, законам України, рішенням Конституційного Суду України, актам Президента України та Кабінету Міністрів України або інтересам територіальних громад чи окремих громадян, можуть бути оскаржені до органу виконавчої влади вищого рівня або до суду.
Відповідно до ч. 3 ст. 43 вказаного Закону, розпорядження голови державної адміністрації, що суперечать Конституції України, законам України, рішенням Конституційного Суду України, іншим актам законодавства або є недоцільними, неекономними, неефективними за очікуваними чи фактичними результатами, скасовуються Президентом України, головою місцевої державної адміністрації вищого рівня або в судовому порядку.
Зазначена норма кореспондується з положенням ч. 8 ст. 118 Конституції України, згідно з яким рішення голів місцевих державних адміністрацій, що суперечать Конституції України та законам України, іншим актам законодавства України, можуть бути відповідно до закону скасовані Президентом України або головою місцевої адміністрації вищого рівня.
Аналогічна правова позиція викладена в постановах Верховного суду України від 16 квітня 2013 року, від 25 грудня 2012 року у справах № 21-74а13, № 21-412а12.
Відповідно до п. 5 Рішення Конституційного суду України № 7-рп/2009 від 16 квітня 2009 року, органи місцевого самоврядування не можуть скасовувати свої попередні рішення, вносити до них зміни, якщо відповідно до приписів цих рішень виникли правовідносини, пов'язані з реалізацією певних суб'єктивних прав та охоронюваних законом інтересів, і суб'єкти цих правовідносин заперечують проти їх зміни чи припинення. Це є «гарантією стабільності суспільних відносин» між органами місцевого самоврядування і громадянами, породжуючи у громадян впевненість у тому, що їхнє існуюче становище не буде погіршене прийняттям більш пізнього рішення. Ненормативні правові акти органу місцевого самоврядування є актами одноразового застосування, вичерпують свою дію фактом їхнього виконання, тому вони не можуть бути скасовані чи змінені органом місцевого самоврядування після їх виконання.
Аналіз наведених законодавчих норм дає підстави вважати, що акти місцевих держаних адміністрацій можуть бути припинені чи скасовані виключно у випадку невідповідності такого акту (рішення, розпорядження тощо) нормам чинного законодавства, або якщо вони є недоцільними, неекономними, неефективними за очікуваними чи фактичними результатами. Зазначене свідчить, що акт місцевої державної адміністрації про припинення дії або про скасування акту має бути обґрунтованим в частині суперечності Конституції України, законам України, рішенням Конституційного Суду України, іншим актам законодавства або недоцільності, неекономності, неефективності за очікуваними чи фактичними результатами.
Крім того, колегія суддів зазначає, що голова місцевої державної адміністрації вийшов за межі наданих йому повноважень, скасувавши власне розпорядження, яке є ненормативним правовим актом місцевого самоврядування та актом одноразового застосування, та вичерпав свою дію фактом його виконання.
Аналогічна правова позиція викладена в ухвалах Вищого адміністративного суду України від 04 грудня 2013 року у справі № К/9991/14043/12, від 22 січня 2014 року у справі № К/9991/61857/12, від 11 лютого 2014 року у справі № К/800/34628/13.
Проаналізувавши вищевикладені законодавчі норми, колегія суддів дійшла висновку, що розпорядження Прилуцької районної державної адміністрації Чернігівської області № 387 від 12 листопада 2013 року «Про внесення змін до договору оренди земельних ділянок» прийнято у спосіб, що не ґрунтується на законі, а тому таке розпорядження є незаконним та необґрунтованим.
Таким чином, колегія суддів приходить до висновку про часткову обґрунтованість позовних вимог Товариства з обмеженою відповідальністю «Наташа-Агро» до Прилуцької районної державної адміністрації Чернігівської області про визнання протиправним, скасування розпорядження та зобов'язання вчинити певні дії.
Доводи апелянта спростовуються вищенаведеним, матеріалами справи та не відповідають вимогам чинного законодавства.
Згідно зі ст.ст. 198 ч. 1 п. 1, 200 КАС України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а постанову суду без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
На підставі вищевикладеного, колегія суддів дійшла висновку про те, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Керуючись ст. ст. 160, 196, 198, 200, 205, 206, 212, 254 КАС України, колегія суддів, -
У Х В А Л И ЛА :
Апеляційну скаргу Приватного підприємства «Ада-Сервіс» залишити без задоволення, постанову Чернігівського окружного адміністративного суду від 13 лютого 2014 року - без змін.
Повний текст ухвали виготовлений 22 квітня 2014 року.
Ухвала набирає законної сили з моменту проголошення та може бути оскаржена протягом двадцяти днів з дня складання у повному обсязі шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України.
Головуючий суддя О.Г. Хрімлі
Судді О.М. Ганечко
Н.М. Літвіна
.
Головуючий суддя Хрімлі О.Г.
Судді: Ганечко О.М.
Літвіна Н. М.
Суд | Київський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 17.04.2014 |
Оприлюднено | 23.04.2014 |
Номер документу | 38325601 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Київський апеляційний адміністративний суд
Хрімлі О.Г.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні