Постанова
від 15.04.2014 по справі 812/1878/14
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

5.1.2

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

Іменем України

15 квітня 2014 рокуЛуганськСправа № 812/1878/14

Луганський окружний адміністративний суд у складі:

судді Ушакова Т.С.,

при секретарі судового засідання Разіній Н.В.,

за участю:

представника позивача: не з'явився,

представника відповідача: не з'явився,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Луганській області до Малого приватного підприємства «Презент» про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю),-

ВСТАНОВИВ:

14 березня 2014 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Луганській області до Малого приватного підприємства «Презент» про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) у сфері техногенної та пожежної безпеки у вигляді повного зупинення експлуатації, опечатування вхідних дверей та знеструмлення електромережі приміщення Малого приватного підприємства «Презент» (код ЄДРПОУ 13376706), розташованого за адресою: м.Луганськ, вул. Учєбная, 2.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що на виконання наказу Луганського міського управління Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Луганській області від 19.12.2013 № 70 «Про проведення перевірок» інспектором 2-ї Державної пожежно-рятувальної частини Головного управління Єрмоленко О.С., на якого було оформлено посвідчення на проведення планової перевірки від 03.02.2014 № 78, в термін з 27.02.2014 по 28.02.2014 здійснено планову перевірку нежитлового приміщення №3, що знаходиться у користуванні Малого приватного підприємства «Презент» на підставі договору оренди нерухомого майна, що перебуває у комунальній власності територіальної громади м. Луганська від 22.01.2014 № 1/14-0, загальною площею 118,8 кв.м., розташованого у будівлі КЗ «ЛНВУ СШ І ст. гімназія №52», (за адресою 91050, Луганська область, м. Луганськ, вул. Учєбная, будинок 2), на предмет додержання вимог законодавства у сфері пожежної і техногенної безпеки. За результатами перевірки 28.02.2014 складено акт перевірки додержання виконання вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту, контролю за діяльністю аварійно-рятувальних служб № 109 та того ж дня особисто, під підпис вручено відповідачу, зауважень та заперечень щодо проведення заходу у суб'єкта господарювання не було.

В Акті зазначені 13 порушень Кодексу цивільного захисту України, Правил пожежної безпеки в України, затверджених наказом МНС України від 19.10.2004 №126 (НАПБ А.01.001-2004) та інших нормативних актів, які створюють загрозу життю та здоров'ю людей.

Згідно ДБН В.2.5-56-2010 «Інженерне обладнання будинків і споруд. Системи протипожежного захисту» об'єкт відповідача відноситься до об'єкту з масовим перебуванням людей, оскільки знаходиться в будівлі КЗ «ЛНВУ СШ І ст. гімназія №52», де одночасно можуть перебувати більше 50 людей, більшість з яких діти, які є найбільш вразливими та беззахисними під час виникнення пожежі.

З метою недопущення спричинення шкоди життю чи здоров'ю людей, на думку позивача, є підстави для повного зупинення експлуатації, опечатування вхідних дверей та знеструмлення електромережі приміщення Малого приватного підприємства «Презент» (код ЄДРПОУ 13376706), розташованого за адресою: м.Луганськ, вул. Учєбная, 2.

Сторони у судове засідання не прибули, про дату, час та місце судового розгляду повідомлялись належним чином, від представника позивача надійшло клопотання про розгляд справи без його участі, причини не прибуття представника відповідача суду не відомі.

Відповідно до частини 6 статті 71 та частини 4 статті 128 Кодексу адміністративного судочинства України суд вирішує справу за відсутності сторін на підставі наявних в матеріалах справи доказів.

Дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих сторонами доказів, оцінивши докази відповідно до вимог статей 69-72 Кодексу адміністративного судочинства України, суд вважає позовні вимоги такими, що підлягають задоволенню повністю, з таких підстав.

Відповідно до пункту 1 Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій, затвердженого указом Президента України від 16 січня 2013 року № 20/2013, Державна служба України з надзвичайних ситуацій (далі - ДСНС України) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра оборони України.

ДСНС України входить до системи органів виконавчої влади і забезпечує реалізацію державної політики у сферах цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, ліквідації надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, профілактики травматизму невиробничого характеру, а також гідрометеорологічної діяльності.

Відповідно до положень статті 64 Кодексу цивільного захисту України (далі - КЦЗУ) центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, уповноважений організовувати та здійснювати державний нагляд (контроль) щодо виконання вимог законів та інших нормативно-правових актів з питань техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту і діяльності аварійно-рятувальних служб.

ДСНС України реалізує повноваження безпосередньо і через свої територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах, районах у містах, містах обласного, республіканського (Автономної Республіки Крим) значення.

Наказом ДСНС України від 04 лютого 2013 року № 3 затверджено Положення про Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Луганській області (далі - Положення). Відповідно до пункту 1 цього Положення Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Луганській області є територіальним органом ДСНС України, уповноваженим на забезпечення реалізації державної політики у сферах цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, ліквідації надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, профілактики травматизму невиробничого характеру.

Згідно з підпунктом 63 пункту 4 Положення Головне управління здійснює безпосередньо та через підпорядковані підрозділи нагляд (контроль) за додержанням і виконанням вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки та цивільного захисту місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами і організаціями усіх форм власності, іншими суб'єктами господарювання, а також громадянами України, іноземцями, особами без громадянства.

Законом України від 05 квітня 2007 року № 877-V «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» визначені правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов'язки та відповідальність суб'єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю).

Відповідно до вимог статті 1 Закону України від 05 квітня 2007 року № 877-V «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб'єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, прийнятного рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.

Згідно із частиною 1 статті 5 Закону України від 05 квітня 2007 року № 877-V «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» планові заходи здійснюються відповідно до річних або квартальних планів, які затверджуються органом державного нагляду (контролю) до 1 грудня року, що передує плановому, або до 25 числа останнього місяця кварталу, що передує плановому.

На виконання вимог частини 1 статті 5 Закону України від 05 квітня 2007 року №877-V «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» заступником начальника Головного управління Державної служби надзвичайних ситуацій України у Луганській області 19 грудня 2013 року затверджено графік планових перевірок додержання і виконання вимог законодавства у сфері пожежної і техногенної безпеки стану будівель, споруд та приміщень органів влади та підпорядкованих їм структурних підрозділів на 2014 рік, яким передбачена перевірка у лютому 2014 року Комунального закладу «Луганський навчально-виховний комплекс спеціалізована школа І ступеня гімназія № 52» (далі - КЗ «ЛНВУ СШ І ст. гімназія №52»), розташованого за адресою: 91050, м. Луганськ, вул. Учєбная, будинок 2.

Відповідно до наказу Луганського міського управління Головного управління (далі - Луганське управління) від 19.12.2013 № 70 «Про проведення перевірок» інспектором 2-ї Державної пожежно-рятувальної частини Головного управління Єрмоленко О.С. в період з 27.02.2014 по 28.02.2014, здійснено планову перевірку нежитлового приміщення №3, що знаходиться у користуванні Малого приватного підприємства «Презент» на підставі договору оренди нерухомого майна, що перебуває у комунальній власності територіальної громади м. Луганська від 22.01.2014 № 1/14-0, загальною площею 118,8 кв.м., розташованого у будівлі КЗ «ЛНВУ СШ І ст. гімназія №52», (за адресою 91050, Луганська область, м. Луганськ, вул. Учєбная, будинок 2), на предмет додержання вимог законодавства у сфері пожежної і техногенної безпеки. За результатами перевірки 28.02.2014 складено акт перевірки додержання виконання вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту, контролю за діяльністю аварійно-рятувальних служб № 109 та того ж дня під особистий підпис вручено відповідачу.

Актом перевірки від 28 лютого 2014 року № 29 виявлено 109 порушень вимог Кодексу цивільного захисту України, Правил пожежної безпеки в України, затверджених наказом МНС України від 19.10.2004 №126 (НАПБ А.01.001-2004) та інших нормативних актів, які створюють загрозу життю та здоров'ю людей, а саме:

- приміщення не обладнані установкою пожежної сигналізації з виведенням сигналу від приймально-контрольного приладу на пульт централізованого пожежного спостереження, що є порушенням п. 4.29 п. 6.1.2, п.6.1.28 ДБНВ. 2.2-3-97 НАПБ А.01.001-2004;

- приміщення не забезпечені системою оповіщення пожежу згідно вимог чинного законодавства, що є порушенням додатку Г п. 6.1.2 ДБН В. 2. 5 -56-2010 НАПБ А.01.001-2004;

- посадовою особою не пройдено навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки з отриманням посвідчення встановленого зразку в порядку, визначеному чинним законодавством, що є порушенням п. 3.19 НАПБ А.01.001-2004;

- наказом та інструкціями не встановлено та не дотримується відповідний протипожежний режим, що є порушенням п. 3.3 НАПБ А.01.001-2004;

- приміщення не забезпечені первинними засобах пожежогасіння (вогнегасниками) відповідно до норм належності, що є порушенням п. 6.4.8, п.6.4.9 НАПБ А.01.001-2004;

- не забезпечено використання з'єднувальних короб-електропроводів з негорючого або важко горючого матеріалу постійно закритих кришками із зазначеного матеріалу, що є порушенням п. 5.1.8. НАПБ А.01.001-2004;

- не проведено планового заміру опору електричних мереж, що є порушенням п.5.1.34 НАПБ А.01.001-2004;

- електричні апарати (розетки) встановлені на горючі конструкції без підкладання під них суцільного негорючого матеріалу, який виступав би за межі апарату не менше ніж 0.01 м, що є порушенням п. 5.1.27. НАПБ А.01.001-2004;

- допускається підвішування світильників на струмопровідні проводи п.5.1.29 НАПБ А.01.001-2004;

- допускається знаходження та користування саморобними подовжувачами та тимчасовими ділянками електромережами, що є порушенням п. 5.1.29 НАПБ А.01.001-2004;

- приміщення не обладнані відповідними знаками безпеки згідно вимог ДСТУ ISO 6309:2007 «Протипожежний захист. Знаки безпеки. Форма та колір», що є порушенням п. 3.8. НАПБ А.01.001-2004;

- допускається використання електронагрівальних приладів в приміщеннях не обладнаних та не призначених для цього, що є порушенням п. 7.3.5. НАПБ А.01.001-2004.;

- не розроблено та не встановлено інформаційно-довідковий куточок з питань захисту співробітників та їх дій у надзвичайних ситуаціях техногенного та природного характеру, що є порушенням п. 6 Порядку здійснення підготовки населення.

Акт перевірки від 28 лютого 2014 року № 109 підписаний директором відповідача особисто без зауважень та заперечень.

Згідно із пунктом 5 статті 4 Закону України від 05 квітня 2007 року № 877-V «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» повне або часткове зупинення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг допускається за постановою адміністративного суду, ухваленою за результатами розгляду позову органу державного нагляду (контролю) щодо застосування заходів реагування. Вжиття інших заходів реагування, передбачених законом, допускається за вмотивованим письмовим рішенням керівника органу державного нагляду (контролю) чи його заступника, а у випадках, передбачених законом, - із наступним підтвердженням обґрунтованості вжиття таких заходів адміністративним судом.

Згідно з частиною 7 статті 7 Закону України від 05 квітня 2007 року № 877-V «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду. У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п'яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу, а у випадках, передбачених законом, також звертається у порядку та строки, встановлені законом, до адміністративного суду з позовом щодо підтвердження обґрунтованості вжиття до суб'єкта господарювання заходів реагування, передбачених відповідним розпорядчим документом.

Відповідно до частини 10 статті 7 Закону України від 05 квітня 2007 року № 877-V «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» у разі якщо обґрунтованість заходів реагування, зазначених у розпорядчих документах щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходів державного нагляду (контролю), відповідно до закону має бути підтверджена адміністративним судом, зазначені в таких документах строки усунення виявлених порушень, застосування до суб'єкта господарювання санкцій обраховуються з дня набрання законної сили постановою адміністративного суду про підтвердження обґрунтованості вжиття заходів реагування.

Відповідно до підпункту 21 частини 1 статті 20 КЦЗУ суб'єкти господарювання зобов'язані забезпечувати виконання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, а також виконання вимог приписів, постанов та розпоряджень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки.

Згідно із вимогами статті 4 КЦЗУ цивільний захист - це функція держави, спрямована на захист населення, територій, навколишнього природного середовища та майна від надзвичайних ситуацій шляхом запобігання таким ситуаціям, ліквідації їх наслідків і надання допомоги постраждалим у мирний час та в особливий період.

Пунктом 1 частини 1 статті 70 КЦЗУ передбачено, що недотримання вимог пожежної безпеки, визначених Кодексом цивільного захисту України, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами, є підставою для звернення до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв.

Згідно із частиною 2 статті 70 КЦЗУ повне або часткове зупинення робіт підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду.

До введення в дію Кодексу цивільного захисту України державний нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки здійснювався посадовими особами органів державного пожежного нагляду, у тому числі, шляхом застосування запобіжних заходів, порядок та умови яких визначався Інструкцією про порядок та умови застосування органами державного пожежного нагляду запобіжних заходів, затвердженою наказом Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій від 21 жовтня 2004 року та зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 08 листопада 2004 року за № 1416/10015.

Відповідно до абзацу 6 розділу 2 Інструкції про порядок та умови застосування органами державного пожежного нагляду запобіжних заходів, затвердженої наказом Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій від 21 жовтня 2004 року та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 08 листопада 2004 року за № 1416/10015, поняття, що застосовуються у цій Інструкції, мають таке значення: приведення постанови про застосування запобіжних заходів у дію - здійснення посадовою особою органу держпожнагляду заходів щодо зупинення роботи (експлуатації) на відповідному об'єкті шляхом опечатування, опломбування, знеструмлення.

Пунктом 6.2 розділу 6 Інструкції про порядок та умови застосування органами державного пожежного нагляду запобіжних заходів, затвердженої наказом Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій від 21 жовтня 2004 року та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 08 листопада 2004 року за № 1416/10015, визначено, що постанова про застосування запобіжних заходів підлягає виконанню шляхом опечатування, опломбування, знеструмлення (якщо це можливо) з дати приведення її в дію.

Враховуючи вищевикладене, приймаючи до уваги відсутність встановленого Кодексом цивільного захисту України механізму, порядку та яким саме шляхом виконуються приписи, встановлені частиною 2 статті 70 КЦЗУ, у тому числі, щодо зупинення роботи (експлуатації) на відповідному об'єкті, з метою надання можливості відповідачу у подальшому усунути наявні порушення пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту, суд приходить до висновку про необхідність застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю) у сфері техногенної та пожежної безпеки саме у вигляді повного зупинення експлуатації, опечатування та знеструмлення приміщення.

Оскільки станом на дату судового розгляду порушення, зазначені в акті перевірки додержання (виконання) вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту, контролю за діяльністю аварійно-рятувальних служб від 28 лютого 2014 року № 109, відповідачем не усунені, з метою не допущення спричинення шкоди життю та здоров'ю людей, суд застосовує заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю) у сфері техногенної та пожежної безпеки шляхом повного зупинення експлуатації, опечатування вхідних дверей та знеструмлення електромережі приміщення Малого приватного підприємства «Презент» (код ЄДРПОУ 13376706), розташованого за адресою: м.Луганськ, вул. Учєбная, 2.

Згідно з пунктом 10 частини 1 статті 256 Кодексу адміністративного судочинства України негайно виконуються постанови суду про повне або часткове зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об'єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо це загрожує життю та/або здоров'ю людей.

Одночасно, суд вважає за необхідне роз'яснити відповідачу, що у відповідності із частинами 12-13 статті 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України особа має право подати заяву про скасування заходів реагування, застосованих судом за результатом розгляду справи, передбаченої пунктом 5 частини першої цієї статті, якщо обставини, які стали підставою для вжиття заходів реагування, перестали існувати або усунуті, що підтверджується відповідними доказами. Така заява подається до адміністративного суду, який прийняв постанову про застосування відповідних заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю).

Заява про скасування заходів реагування підлягає розгляду та вирішенню суддею одноособово з повідомленням осіб, які беруть участь у справі, протягом п'яти днів з дня її отримання судом. Неприбуття у судове засідання осіб, яким належним чином повідомлено про час і місце розгляду, не перешкоджає розгляду такої заяви. У разі якщо суд дійде висновку про можливість ухвалення законного судового рішення без проведення судового засідання та виклику осіб, які беруть участь у справі, він розглядає заяву у порядку письмового провадження.

За результатами розгляду заяви суд постановляє ухвалу про задоволення заяви або про відмову в її задоволенні, яка не підлягає оскарженню.

Відмова у задоволенні заяви не перешкоджає повторному зверненню до суду із заявою про скасування заходів реагування.

Відповідно до ч. 4 ст. 94 Кодексу адміністративного судочинства України у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.

Згідно ст. 160 Кодексу адміністративного судочинства України у судовому засіданні, у якому закінчився розгляд справи, оголошено вступну та резолютивну частини постанови та повідомлено, що постанову у повному обсязі буде виготовлено та підписано 22 квітня 2014 року.

Керуючись статтями 2, 9, 10, 11, 17, 18, 23, 69-72, 87, 94, 158-163, 183-2, 256 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Луганській області до Малого приватного підприємства «Презент» про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) задовольнити.

Застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю) у сфері техногенної та пожежної безпеки у вигляді повного зупинення експлуатації, опечатування вхідних дверей та знеструмлення електромережі приміщення Малого приватного підприємства «Презент» (код ЄДРПОУ 13376706), розташованого за адресою: м.Луганськ, вул. Учєбная, 2.

Постанова підлягає негайному виконанню.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду.

Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова суду не набрала законної сили.

Згідно з частиною 3 статті 160 КАС України постанова складена у повному обсязі 22 квітня 2014 року.

Суддя Т.С. Ушаков

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення15.04.2014
Оприлюднено28.04.2014
Номер документу38359301
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —812/1878/14

Ухвала від 21.05.2014

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Гімон М.М.

Ухвала від 05.06.2014

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Гімон М.М.

Ухвала від 21.05.2014

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Гімон М.М.

Постанова від 15.04.2014

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.С. Ушаков

Ухвала від 17.03.2014

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.С. Ушаков

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні