Постанова
від 24.04.2014 по справі 815/8659/13-а
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 815/8659/13-а

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

24 квітня 2014 року Одеський окружний адміністративний суд в складі колегії:

головуючого судді Левчук О.А.,

суддів Аракелян М.М.

Катаєвої Е.В.

за участю секретаря Мураховської А.І.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Одесі справу за адміністративним позовом товариства з обмеженою відповідальністю «Моршипсервіс» до Державної інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті, треті особи без самостійних вимог на стороні відповідача - капітан Білгород-Дністровського морського торговельного порту Екгарт Віктор Арнольдович, капітан Одеського морського торговельного порту Антонов Олександр Олексійович, державне підприємство «Чорноморсько-Азовське виробничо-експлуатаційне управління морських шляхів», про визнання протиправною бездіяльності Державної інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті щодо розгляду заяви Товариства з обмеженою відповідальністю «Моршипсервіс» від 14.11.2013 року про здійснення державної реєстрації земснаряду «Арабатський» у Державному судновому реєстрі України, що ведеться по Білгород-Дністровському морському торговому порту; зобов`язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

Позивач звернувся з даним позовом до суду та просить визнати протиправною бездіяльність Державної інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті щодо розгляду заяви Товариства з обмеженою відповідальністю «Моршипсервіс» від 14.11.2013 року про здійснення державної реєстрації земснаряду «Арабатський» у Державному судновому реєстрі України, що ведеться по Білгород-Дністровському морському торговому порту; зобов`язати Державну інспекцію України з безпеки на морському та річковому транспорті дати узгодження капітану Білгород-Дністровського морського торгового порту на постійне виключення земснаряда «Арабатський», ідентифікаційний номер судна 6611681, 1966 року, Шотландія, довжина 78 м., ширина 13,71, осадка 4,10 м., валова місткість 2016 т., чиста місткість 604 т., дизель 2.2200 кВТ, з Державного суднового реєстру України, власником якого в Реєстрі значиться ДП «Чорноморсько-Азовське виробничо-експлуатаційне управління морських шляхів», надати узгодження капітану Білгород-Дністровського морського торгового порту на постійну реєстрацію земснаряда «Арабатський», ідентифікаційний номер судна 6611681, 1966 року, Шотландія, довжина 78 м, ширина 13,71 м., осадка 4,10 м., валова місткість 2016 т., чиста місткість 604 т., дизель 2,2200 кВт, у Державному судновому реєстрі України за Товариством з обмеженою відповідальністю «Моршипсервіс», код ЄДРПОУ 36232418.

В обґрунтування позовних вимог зазначає, що 14.11.2013 року позивач звернувся до відповідача Державної інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті із заявою про здійснення державної реєстрації земснаряда «Арабатський» у Державному судновому реєстрі України, що ведеться по Білгород-Дністровському морському торговому порту. Проте на час звернення до суду відповідач не надав будь-яку відповідь щодо реєстрації або відмови в реєстрації судна «Арабатський».

Також позивач зазначає, що 04.09.2013 року приватним нотаріусом Одеського міського нотаріального округу ОСОБА_5 на підставі Акта державного виконавця про проведення прилюдних торгів по реалізації майна, яке належить ДП «Чорноморсько-Азовське виробничо-експлуатаційне управління морських шляхів», затвердженого начальником підрозділу примусового виконання рішень відділу виконавчої служби Головного управління юстиції в Одеській області Шапошниковим В.В. 28 листопада 2008 року, видане Свідоцтво, яким посвідчено право власності позивача на земснаряд «Арабатський», отже ТОВ «Моршипсервіс» має необхідні визначені чинним законодавством підстави для постійного виключення земснаряда «Арабатський», ідентифікаційний номер судна 6611681, 1966 року, Шотландія, довжина 78 м., ширина 13,71 м., осадка 4,10 м., валова місткість 2016 т., чиста місткість 604 т., дизель 2,2200 кВТ, з Державного суднового реєстру України, власником якого в даному Реєстрі на день звернення з позовом значиться ДП «Чорноморсько-Азовське виробничо-експлуатаційне управління морських шляхів». Відсутність реєстрації вищезазначеного судна за позивачем позбавляє його можливості використовувати своє майно за своєю волею, тобто користуватися та розпоряджатися ним.

До судового засідання представник позивача не з'явився, про дату, час та місце розгляду справи повідомлений належним чином, надав до суду заяву про розгляд справи без його присутності.

Представник відповідача до судового засідання не з'явився, про дату, час та місце розгляду справи повідомлений належним чином та своєчасно. Надав до суду заяву про розгляд справи без його присутності, а також письмові заперечення проти задоволення адміністративного позову, в яких просив суд відмовити в задоволенні адміністративного позову в повному обсязі. В обґрунтування заперечень зазначив, що відповідно до пункту 13 Порядку ведення Державного суднового реєстру України і Суднововї книги України, який затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 26 вересня 1997 року № 1069, реєстрація суден здійснюється на підставі погодженої в Укрморрічінспекції, письмової заяви, проте в 2013 році до Укрморрічінспекції не надходило жодного запиту щодо погодження зняття чи реєстрації в Державному судновому реєстрі України земснаряду «Арабатський». Також зазначив, що судновласником земснаряду «Арабатський» є державне підприємство «Чорноморсько-Азовське виробничо-експлуатаційне управління морських шляхів». Відповідно до ухвал Господарського суду Одеської області заборонено ДП «Черазморшлях» та іншим особам вчиняти будь-які дії по відчуженню майна, а тому відчуження майна ДП «Черазморшлях» без зняття заборони Господарського суду Одеської області у рамках справи про банкрутство ДП «Черазморшлях» № 2/6-08-285 є протиправним.

Третя особа - капітан Білгород-Дністровського морського торговельного порту Екгарт Віктор Арнольдович до судового засідання не з'явився, про дату, час та місце розгляду справи повідомлений належним чином та своєчасно, надав заяву про розгляд справи за його відсутності та письмові пояснення в яких зазначив, що неможливо виключити земснаряд «Арабатський» з судового реєстру, що ведеться по Білгород-Дністровському морському порту Капітаном Білгород-Дністровського морського порту, оскільки відомості про реєстрацію земснаряду «Арабатский» знаходяться в судновому реєстрі по Одеському морському порту, який веде капітан Одеського морського порту.

Третя особа - капітан Одеського морського торговельного порту Антонов Олександр Олексійович до судового засідання не з'явився, про дату, час та місце розгляду справи повідомлений належним чином та своєчасно.

Представник третьої особи - ДП «Черазморшлях» в судовому засіданні проти задоволення позову заперечував, підтримав правову позицію відповідача.

Суд, перевіривши матеріали справи, дослідивши докази у їх сукупності, встановив наступне.

Відповідно до ст. 26 Кодексу торговельного мореплавства українські судна, технічний нагляд за якими здійснюють класифікаційні товариства, підлягають реєстрації у Державному судновому реєстрі України. Порядок ведення Державного суднового реєстру України і Суднової книги України встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сферах морського і річкового транспорту.

Згідно до ст. 27 Кодексу торговельного мореплавства судно може бути зареєстровано у Державному судновому реєстрі України або Судновій книзі України тільки в одному морському порту України.

Вимоги до реєстрації та обліку торговельних суден в Україні встановлені Порядком ведення Державного суднового реєстру України і Суднової книги України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 26.09.1997 року № 1069 (далі - Порядок № 1069).

04 вересня 2013 року приватним нотаріусом Одеського міського нотаріального округу ОСОБА_5 відповідно до ст. 66 Закону України «Про виконавче провадження» та на підставі акту державного виконавця про проведення прилюдних торгів, затвердженого начальником підрозділу примусового виконання рішень ВДВС ГУЮ в Одеській області Шапошниковим В.В. 28 листопада 2008 року, посвідчено, що ТОВ «Моршипсервіс» належить на праві власності майно, що складається з судна - земснаряд «Арабатський», вартість 411 500, 00 грн., місцезнаходження судна: м. Одеса, ДП ОМТП ОСВ Судноверф Україна, свідоцтво про право власності на судно серії СЕ № 03244 , видане від 21 серпня 2003 року капітаном Одеського морського торговельного порту; свідоцтво про право плавання під Державним прапором України (судновий патент), видане серії РА № 03282 від 29 серпня 2003 року капітаном Одеського морського торговельного порту, яке придбане ТОВ «Моршипсервіс» за 411 500,00 гривень, що раніше належав ДП «Чорноморсько-Азовське виробничо-експлуатаційне управління морських шляхів» на підставі Свідоцтва про право власності на судно серії СЕ № 03244 , видне від 21 серпня 2003 року капітаном Одеського морського торговельного порту, про що видано свідоцтво від 04.09.2013 року, зареєстроване в реєстрі за № 541, та зазначено, що право власності на майно, зазначене в цьому свідоцтві, підлягає державній реєстрації у Державному судновому реєстрі України (а.с. 13).

Судом встановлено, що 10.10.2013 року ТОВ «Моршипсервіс» звернулось до ДП «Чорноморсько-Азовське виробничо-експлуатаційне Управління морських шляхів» з листом, в якому повідомило, що 04.09.2013 року приватним нотаріусом Одеського міського нотаріального округу ОСОБА_5 було посвідчено право власності ТОВ «Моршипсервіс» на судно-земснаряд «Арабатський» та видано відповідне свідоцтво. Та оскільки відповідно до чинного законодавства України зміна зареєстрованого власника судна є підставою для постійного виключення судна «Арабатський» з Державного судового реєстру України, то виникає необхідність виключення судна «Арабатський» з Державного судового реєстру України, а підставою для такого виключення є письмова заява, що підписується власником судна, який зазначений у Реєстрі, та просило ДП «Чорноморсько-Азовське виробничо-експлуатаційне Управління морських шляхів» подати відповідну заяву про виключення цього судна з Державного судового реєстру України та передати ТОВ «Моршипсервіс» документ, що свідчить про виключення вищезазначеного судна з Державного суднового реєстру України (а.с.101).

Державне підприємство «Чорноморсько-Азовське виробничо-експлуатаційне Управління морських шляхів» у відповідь на лист № 1013 від 10.10.2013 року повідомило ТОВ «Моршипсервіс» листом № 001/1006 від 06.11.2013 року, що керівництвом ДП «Чоразморшлях» розглянуто лист стосовно подачі заяви про виключення судна «Арабатський» (ІМО № 6611681) з Державного судового реєстру України та за результатами розгляду вважає, що нотаріальне посвідчення права власності ТОВ «Моршипсервіс» на судно - земснаряд «Арабатський» зроблено передчасно (а.с. 102-103).

В зв`язку з чим Товариство з обмеженою відповідальністю «Моршипсервіс» з метою реєстрації у Державному судновому реєстрі України судна - земснаряд «Арабатський» звернулось до Укрморрічінспекції з заявою про постійну реєстрацію у Державному судновому реєстрі України від 14 листопада 2013 року, разом з якою надано заяву про зняття з реєстрації земснаряду «Арабатський», анкету Державного суднового реєстру України від 14 листопада 2013 року, довідку щодо відсутності будь-яких заставних зобов`язань на судно-земснаряд «Арабатський», копію свідоцтва про право власності на земснаряд «Арабатський», випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців щодо ТОВ «Моршипсервіс», копію паспорту громадянина України (а.с. 13, 14, 21-26).

Оскільки позивачем висновок відповідача за результатами розгляду заяви у визначений законодавством строк отримано не було, ТОВ «Моршипсервіс» 11.02.2014 року повторно звернулось до Державної інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті з заявою про зняття з реєстрації та заявою про постійну реєстрацію у Державному судновому реєстрі України земснаряду «Арабатський», що належить Чорноморсько-Азовському виробничо-експлуатаційному управлінню морських шляхів на підставі свідоцтва на право власності серія СЕ № 03244 від 29.06.2000 року та зареєстрований під № 105-2-4555-00 в зв`язку з продажем, на підставі якого ТОВ «Моршипсервіс» було видано свідоцтво про право власності від 04.09.2013 року та зареєстровано в реєстрі за № 541. До заяв додані документи за переліком, зазначеним в описі вкладення поштової накладної № 165344. Зазначені документи отримані відповідачем 12.02.2014 року, що підтверджується накладною № 165344.

Проте за вищезазначеними заявами Укрморрічінспекцією рішення про реєстрацію земснаряду «Арабатський» або про відмову у його реєстрації ні позивачу ні суду надано не було.

Доказів того, що прилюдні торги з реалізації земснаряду «Арабатський», оформлені протоколом ТОВ «ФОРТ» № 21/8-15-2 від 20.11.2008 року про проведення прилюдних торгів з реалізації майна, яке належить ДП «Чорноморсько-азовське виробничо-експлуатаційне управління морських шляхів", і Актом державного виконавця підрозділу примусового виконання рішень ВДВС ГУЮ в Одеській області від 28.11.2008 року, та свідоцтво про право власності ТОВ «Моршипсервіс» на земснаряд «Арабатський», видане 04 вересня 2013 року приватним нотаріусом Одеського міського нотаріального округу ОСОБА_5 та зареєстроване в реєстрі за № 541, визнані у встановленому порядку недійсними суду надано не було.

Крім цього судом встановлено, що постановою Вищого господарського суду України від 18 лютого 2014 по справі № 6/171-09-4958 за позовом Чорноморського транспортного прокурора в інтересах держави в особі Міністерства інфраструктури України в особі Державного підприємства «Чорноморсько-Азовське виробничо-експлуатаційне управління морських шляхів» до Підрозділу примусового виконання рішень Відділу державної виконавчої служби Головного управління юстиції в Одеській області, ТОВ «ФОРТ», ТОВ «Моршипсервіс», третя особа - Державне підприємство «Укртехфлот» про визнання недійсними прилюдних торгів 20.11.2008 року з реалізації належного ДП ««Чорноморсько-Азовське виробничо-експлуатаційне управління морських шляхів» майна - земснаряду «Арабатський» постанову Одеського апеляційного господарського суду від 31.10.2013 року у справі № 6/171-09-4958 та рішення Господарського суду Одеської області від 30.11.2009 року, яким відмовлено в задоволенні позовних вимог, залишено без змін.

Відповідно до п.п. 5, 6 Порядку № 1069 державну реєстрацію суден в Україні здійснюють: морських суден - капітани морських портів; річкових суден та суден, що не підлягають нагляду класифікаційним товариством, - Укрморрічінспекція. Реєстрація судна в Україні полягає у внесенні відомостей про нього до Державного суднового реєстру України, що ведеться за формою згідно з додатком 1, або Суднової книги України, що ведеться за формою згідно з додатком 2, та отримання цим судном свідоцтва про право плавання під Державним прапором України. Укрморрічінспекція веде Державний судновий реєстр України.

Згідно до п. 13 Порядку № 1069 реєстрація здійснюється на підставі погодженої в Укрморрічінспекції, а для риболовних суден - Держрибагентстві та Укрморрічінспекції письмової заяви судновласника, зразок якої затверджується Мінінфраструктури, що подається до органу державної реєстрації. До заяви додаються такі документи: а) заповнена судновласником анкета Державного суднового реєстру України, зразок якої затверджується Мінінфраструктури; б) копія документа, що підтверджує право власності на судно; в) копія обмірного свідоцтва; г) копія свідоцтва про придатність судна до плавання або документи, що підтверджують проходження судном технічного нагляду, зразок яких затверджується Мінінфраструктури, а для риболовних суден - Держрибагентством; д) копія пасажирського свідоцтва (для пасажирського судна); е) копія свідоцтва про мінімальний склад екіпажу; є) копія страхового полісу або іншого документа із зазначенням умов забезпечення цивільної відповідальності судновласника за шкоду від забруднення нафтою, передбачених міжнародними договорами (угодами), до яких приєдналася Україна; ж) свідоцтво про тимчасове право на плавання під Державним прапором України, якщо воно видавалося; з) документи, що підтверджують наявність або відсутність заставних зобов'язань; й) копія документа, що підтверджує особу власника та його громадянство (у разі належності судна фізичній особі); к) документ, що свідчить про виключення судна з реєстру попереднім органом реєстрації (у разі коли судно було зареєстроване). Додатково подається документально підтверджена інформація про призначення судна, наявність у нього ідентифікаційних ознак та знімки судна (вигляд з правого та лівого борту).

Відповідно до п. 21 Порядку № 1069 на підставі поданих документів Укрморрічінспекція, а для риболовних суден - Держрибагентство та Укрморрічінспекція готує висновок про реєстрацію судна у Державному судновому реєстрі України або відмову у його реєстрації з обґрунтуванням причин. Рішення про реєстрацію судна або про відмову у його реєстрації приймається протягом 15 робочих днів з дня одержання заяви і необхідних документів.

Згідно до п.п. 47, 48, 49 Порядку № 1069 виключення судна з Державного суднового реєстру України чи Суднової книги України здійснюється шляхом припинення записів про його реєстрацію і вилучення суднових реєстраційних документів, передбачених пунктами 25 та 42 цього Порядку. Виключення може бути постійним або тимчасовим. Постійне виключення судна з Державного суднового реєстру України або Суднової книги України здійснюється, в тому числі у разі зміни зареєстрованого власника судна, судновласника або фрахтувальника за бербоут-чартером. Підставою для постійного виключення судна є письмова заява, яку судновласник чи фрахтувальник зареєстрованого судна подає до відповідного органу державної реєстрації суден, яким воно було зареєстроване. Заява подається за довільною формою із зазначенням причини, яка викликає необхідність виключення судна з Державного суднового реєстру України чи Суднової книги України. При цьому до заяви додаються суднові реєстраційні документи, передбачені пунктами 25 і 42 цього Порядку, документи, що підтверджують наявність або відсутність заставних зобов'язань, та документ, що підтверджує сплату встановлених зборів.

Отже, зі змісту вищезазначених норм законодавства вбачається, що вимоги Порядку ведення Державного суднового реєстру України та Судової книги щодо переліку документів, що подаються для виключення судна внаслідок зміни його власника, стосуються випадків, коли така зміна відбувається в результаті відчуження суден на підставі цивільно-правових угод, тобто на підставі вільного волевиявлення сторін угоди на відчуження відповідного майна, коли сторони можуть на добровільних засадах врегулювати питання переоформлення судна.

При цьому Порядок ведення Державного суднового реєстру України і Судової книги не передбачає особливостей переоформлення судна, коли право власності на нього набувається у зв`язку із придбанням майна на аукціоні з примусової реалізації арештованого майна, коли зареєстрований судновласник позбавляється права власності на судно примусово та його волевиявлення не має значення.

В той же час, у випадку примусового продажу судна, новий власник, враховуючи відсутність згоди попереднього власника, позбавлений можливості подати усі документи, зокрема, відповідні суднові реєстраційні документи, проте це не означає, що він не наділений правом звернутись з заявою до Укрморрічінспекції щодо реєстрації чи зняття з реєстрації судна, оскільки право власника на володіння, користування або розпорядження майном не може бути обмежено у зв`язку з відсутністю нормативно-правового акту, який регулює питання реєстрації такого права, якщо така реєстрація є обов`язковою, або якщо такий нормативно-правовий акт містить прогалини, тобто ним не врегульовані певні випадки, які виникають між суб`єктами відповідних суспільних відносин.

Стаття 19 Конституції України встановлює, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до частини 3 статті 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); добросовісно; розсудливо.

На підставі викладеного, суд дійшов до висновку, що бездіяльність Державної інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті щодо не розгляду заяви ТОВ «Моршипсервіс» та ненадання висновку (про реєстрацію судна у Державному судновому реєстрі України або відмову у його реєстрації з обґрунтуванням причин) за заявами позивача про виключення з Державного суднового реєстру України та про реєстрацію в Державному судновому реєстрі України за ТОВ «Моршипсервіс» земснаряда «Арабатський» (ІН 6611681) є неправомірною.

За таких підстав, з урахуванням встановлених фактів, розглянувши справу в межах позовних вимог, суд дійшов до висновку, що позовні вимоги ТОВ «Моршипсервіс» підлягають задоволенню частково, шляхом визнання протиправною бездіяльності Державної інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті щодо нерозгляду заяви Товариства з обмеженою відповідальністю «Моршипсервіс» від 14.11.2013 року про здійснення державної реєстрації земснаряду «Арабатський» у Державному судовому реєстрі України та зобов`язати Державну інспекцію України з безпеки на морському та річковому транспорті розглянути заяву Товариства з обмеженою відповідальністю «Моршипсервіс» від 14.11.2013 року та надати висновок щодо можливості виключення земснаряда «Арабатський», ідентифікаційний номер судна 661168, з Державного суднового реєстру України, власником якого в Реєстрі значиться ДП «Чорноморсько-Азовське виробничо-експлуатаційне управління морських шляхів» та щодо можливості постійної реєстрації земснаряда «Арабатський», ідентифікаційний номер судна 661168, у Державному судновому реєстрі України за Товариством з обмеженою відповідальністю «Моршипсервіс», код ЄДРПОУ 36232418. В задоволенні решти позовних вимог слід відмовити.

Керуючись ст.ст. 2, 7, 8, 9, 11, 86, 94, 159 - 163, 254 КАС України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний позов задовольнити частково.

Визнати протиправною бездіяльність Державної інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті щодо розгляду заяви Товариства з обмеженою відповідальністю «Моршипсервіс» від 14.11.2013 року про здійснення державної реєстрації земснаряду «Арабатський» у Державному судовому реєстрі України.

Зобов`язати Державну інспекцію України з безпеки на морському та річковому транспорті розглянути заяву Товариства з обмеженою відповідальністю «Моршипсервіс» від 14.11.2013 року та надати висновок щодо можливості виключення земснаряда «Арабатський», ідентифікаційний номер судна 661168, з Державного суднового реєстру України, власником якого в Реєстрі значиться ДП «Чорноморсько-Азовське виробничо-експлуатаційне управління морських шляхів» та щодо можливості постійної реєстрації земснаряда «Арабатський», ідентифікаційний номер судна 661168, у Державному судновому реєстрі України за Товариством з обмеженою відповідальністю «Моршипсервіс», код ЄДРПОУ 36232418.

В задоволенні решти позовних вимог відмовити.

Постанову може бути оскаржено в апеляційному порядку до Одеського апеляційного адміністративного суду через Одеський окружний адміністративний суд у строки та в порядку встановлені ст. 186 КАС України.

Постанова набирає законної сили в порядку передбаченому статтею 254 КАС України.

Повний текст постанови складено та підписано 24 квітня 2014 року.

Головуючий суддя /підпис/ О.А. Левчук

Судді /підпис/ М.М. Аракелян

/підпис/ Е.В. Катаєва

Суддя О.А. Левчук

Дата ухвалення рішення24.04.2014
Оприлюднено28.04.2014
Номер документу38361276
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —815/8659/13-а

Ухвала від 23.04.2014

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Левчук О. А.

Ухвала від 29.01.2014

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Левчук О. А.

Ухвала від 14.01.2014

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Левчук О. А.

Ухвала від 29.01.2014

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Левчук О. А.

Ухвала від 15.01.2014

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Левчук О. А.

Ухвала від 14.01.2014

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Левчук О. А.

Постанова від 24.04.2014

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Левчук О. А.

Ухвала від 09.01.2014

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Левчук О. А.

Ухвала від 20.12.2013

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Левчук О. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні