ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД 79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2; e-mail: inbox@adm.lv.court.gov.ua; тел.: (032)-261-58-10 П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
15 квітня 2014 року № 813/1596/14
Львівський окружний адміністративний суду в складі:
головуючого - судді: Костецького Н.В.
за участю секретаря судового засідання Олексяк І.Р.
представника позивача Кунтого Н.О.
представника відповідача Холявки І.Я.
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м.Львові адміністративну справу за позовом Громадської організації «Молодіжна ліга спорту та спортивного туризму» до Державної податкової інспекції у Франківському районі м. Львова Головного управління Міндоходів у Львівській області про скасування податкового повідомлення-рішення,
ВСТАНОВИВ:
Громадська організація «Молодіжна ліга спорту та спортивного туризму» (далі - позивач, ГО «Молодіжна ліга спорту та спортивного туризму») звернулась до Львівського окружного адміністративного суду із адміністративним позовом до Державної податкової інспекції у Франківському районі м. Львова Головного управління Міндоходів у Львівській області (далі - відповідач, ДПІ у Франківському районі м. Львова ГУ Міндоходів у Львівській області ), у якому просить суд:
- визнати нечинними та скасувати податкове повідомлення-рішення від 03 квітня 2013 року за № 0000092280 прийняте ДПІ у Франківському районі м.Львова Львівської області на підставі Акта перевірки № 34/22-80/38142431 від 18.03.2013 року.
В обґрунтування позовних вимог зазначає, що ДПС у Львівській області донарахувало грошові зобов'язання Позивачеві у зв'язку з п.1.1. Наказу Міністерства фінансів України № 298 від 14.12.1999 року «Про порядок бухгалтерського обліку гуманітарної допомоги», оскільки в копіях наданих до перевірки видаткових накладних, перевіряючі не змогли прочитати деяку інформацію (як вбачається з Акту перевірки), хоча при отриманні копій документів та їх вивченні жодних зауважень щодо якості копій від перевіряючих не надходило. Позивачем було надіслано Відповідачеві копії накладних, які були представлені до перевірки разом із Запереченням на Акт перевірки. Однак дані накладні не були враховані при розгляді Заперечення на Акт перевірки. Також Відповідач неправомірно прийшов до висновку, що підтвердженням нецільового використання благодійної допомоги є відсутність висновків експертиз, договорів на перевезення товару, тощо. Позивач зазначає, що зазначені документи не є доказами отримання та цільового використання гуманітарної допомоги, а отже й не пов'язані з предметом перевірки, а тому не можуть бути витребувані перевіряючими. Позивач стверджує, що ГО «Молодіжна ліга спорту та спортивного туризму» належним чином ведеться облік щодо отримання та цільового використання гуманітарної допомоги. Тому прийняте на основі таких висновків податкове повідомлення-рішення є протиправним і підлягає скасуванню
Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав повністю, надав суду пояснення аналогічні доводам, викладеним у позові, просив суд задовольнити позов повністю.
Представник відповідача у судовому засіданні проти задоволення позовних вимог заперечив у повному обсязі з підстав, викладених в поданих суду письмових запереченнях.
Додатково пояснив, що оскаржуване податкове повідомлення-рішення прийняте на підставі акта перевірки № 34/22-80/38142431 від 18.03.2013р. В основу даного акта перевірки покладено висновки про те, що ГО «Молодіжна ліга спорту та спортивного туризму» порушено вимоги статті 11 Закону України «Про гуманітарну допомогу», а тому дана гуманітарна допомога вважається використаною не за цільовим призначенням. На цій підставі податковий орган дійшов висновку про порушення вимог п.157.14 ст.157 Податкового кодексу України. Саме з цих мотивів податковий орган прийняв оскаржуване податкове повідомлення-рішення, і на думку представника відповідача підстав для його скасування немає, просив у задоволенні позову відмовити повністю.
Заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши подані документи і матеріали, з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд вважає, що позов підлягає задоволенню з наступних підстав.
ГО «Молодіжна ліга спорту та спортивного туризму» зареєстрована 23.02.2012 року Головним управлінням юстиції у Львівські області як неприбуткову добровільну громадську молодіжну організацію, із присвоєнням коду ЄДРПОУ 38142431. Основним видом економічної діяльності визначено: 94.99 діяльність інших громадських організацій.
Судом встановлено, що ДПС у Львівській області проведено позапланову документальну перевірку з питань отримання та використання гуманітарної допомоги за цільовим призначенням, яка надійшла на адресу ГО «Молодіжна ліга спорту та спортивного туризму» за період з 01.01.2012р. по 30.11.2012р., за наслідками якої складено акт перевірки № 34/22-80/38142431 від 18.03.2013р. (далі - акт перевірки від 18.03.2013р.).
Під час перевірки податковий орган вказав, що позивачем порушено вимоги ст. 11 Закону України «Про гуманітарну допомогу» у зв'язку із відсутністю обліку щодо отримання та цільового використання гуманітарної допомоги. Отже, така гуманітарна допомоги вважається використаною не за цільовим призначенням.
У висновках акта перевірки від 18.03.2013 року ДПС у Львівській області зазначив про порушення ГО «Молодіжна ліга спорту та спортивного туризму» п.157.14 ст.157 Податкового кодексу України, внаслідок чого позивачем занижено податок на прибуток на загальну суму 21 223,68 грн., в т.ч.: III квартал 2012 року на суму 8565,27 грн.; IV квартал 2012 року - 12658,41 грн.
На основі таких висновків 03 квітня 2013 року було прийнято податкове повідомлення-рішення за № 0000092280 відповідно до якого збільшено суму грошового зобов'язання за платежем з податку на прибуток в розмірі 26 529,61 грн., з яких за основним платежем нараховано 21 223,68 грн. та 5 305,93 грн. - штрафних санкцій, яке позивач оскаржив в судовому порядку.
Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Одночасно Конституцією встановлено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Згідно із Законом України «Про молодіжні та дитячі громадські організації» молодіжні громадські організації - об'єднання громадян віком від 14 до 35 років, метою яких є здійснення діяльності, спрямованої на задоволення та захист своїх законних соціальних, економічних, творчих, духовних та інших спільних інтересів.
ГО «Молодіжна ліга спорту та спортивного туризму» створено з метою популяризації та розвитку спорту та спортивного туризму, підвищення ролі фізичної культури та спорту у всебічному та гармонійному розвитку особистості, зміцнення здоров'я і формування здорового способу життя населення, захист прав та задоволення інтересів своїх членів. Основні завдання організації - серед іншого, це співробітництво з державними органами, громадськими організаціями, міжнародними та національними гуманітарними закладами; формування майна організації для задоволення потреб організації та здійснення статутних цілей.
ГО «Молодіжна ліга спорту та спортивного туризму» згідно із рішенням Комісії з питань гуманітарної допомоги при Кабінеті Міністрів України включено до реєстру отримувачів гуманітарної допомоги під реєстраційним номером реєстраційний номер 03324ЄР, дата реєстрації - 1.06.2012, рішення № 10.
В періоді, що перевірявся, ГО «Молодіжна ліга спорту та спортивного туризму» було отримано вантаж (одяг жіночий, чоловічий, дитячий, бувший у використанні з невеликим відсотком зносу та взуття з невеликим відсотком зносу) на безоплатній основі від нерезидента «Pilmar Internacional Limited».
Рішеннями Комісії з питань гуманітарної допомоги при Кабінеті Міністрів України отриманий вантаж було визнано гуманітарною допомогою, що підтверджується вантажно - митними деклараціями та зазначено в акті перевірки самим податковим органом: №209150000/2012/013262 від 24.09.2012 р. на суму 40786,96 грн., протокольне рішення №10 від 21.06.2012 року; №209150000/2012/016463 від 02.11.2012 р. на суму 42018,78 грн., протокольне рішення №10 від 21.06.2012 року; №209150000/2012/017552 від 16.11.2012 р. на суму 18259,40 грн., протокольне рішення №10 від 21.06.2012 року.
При цьому, суд зазначає, що відповідно до п.7, 8 Постанови Кабінету Міністрів України «Про Порядок митного оформлення вантажів гуманітарної допомоги» від 22.03.2000 р., № 544 (в редакції, що діяла на момент митного оформлення такої допомоги), вантажні митні декларації без позначення (клейма) "Гуманітарна допомога. Продаж заборонено" для оформлення не приймаються. Результати митного оформлення завіряються печаткою інспектора митниці, яка проставляється на товаросупровідних документах і вантажних митних деклараціях. Митне оформлення гуманітарного товару здійснюється митницею без сплати митних зборів за наявності рішення Комісії з питань гуманітарної допомоги при Кабінеті Міністрів України про визнання цих товарів гуманітарною допомогою або рішення зазначеної Комісії про підтвердження інформації регіональних комісій про визнання товарів гуманітарною допомогою.
Як вбачається зі змісту акту перевірки від 18.03.2013 року, у вантажно - митних деклараціях (графа 44) наведено перелік документів, які представлено для оформлення ВМД: дозвільні документи служб санітарного, ветеринарного, фітосанітарного, радіологічного, екологічного та інших видів контролю, протокольні рішення Комісії з питань гуманітарної допомоги при Кабінеті Міністрів України та інші товаросупровідні документи.
В ході проведення перевірки встановлено, що гуманітарна допомога була передана згідно усної домовленості Одержувачу - Всеукраїнській профспілці працівників операторів прямого продажу товарів та послуг. Під час передачі гуманітарних товарів ГО «Молодіжна ліга спорту та спортивного туризму» було оформлено видаткові накладні, які долучені до матеріалів справи: №0301-01 від 03 січня 2013 року, № 1401-01 від 14 січня 2013 року, №2101-01 від 21 січня 2013 року.
Відповідно до підпункту 14.1.121 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України від 20.12.2010 р. N2755 (далі - ПК України) неприбуткові підприємства, установи та організації - підприємства, установи та організації, основною метою діяльності яких є не одержання прибутку, а провадження благодійної діяльності та меценатства і іншої діяльності, передбаченої законодавством.
Оподаткування неприбуткових установ та організацій здійснюється у відповідності до статті 157 ПК України, а саме - застосовується до неприбуткових установ та організацій, зареєстрованих згідно з вимогами законодавства та внесених органами державної податкової служби в установленому порядку до Реєстру неприбуткових організацій та установ, які є в тому числі благодійними фондами і благодійними організаціями, створеними у порядку, визначеному законом для провадження благодійної діяльності.
Згідно із ч.3 ст. 7 Закону України «Про молодіжні та дитячі громадські організації» членські внески і добровільні пожертвування, отримані від юридичних чи фізичних осіб, що спрямовуються на здійснення статутної діяльності молодіжних та дитячих громадських організацій та їх спілок, не є об'єктом оподаткування.
Оподаткування неприбуткових установ та організацій визначено статтею 157 ПК України. Пунктом 157.3 статті 157 ПК України передбачено, що від оподаткування звільняються доходи неприбуткових організацій, визначених у підпункті "б" пункту 157.1 цієї статті, отримані у вигляді: коштів або майна, які надходять безоплатно або у вигляді безповоротної фінансової допомоги чи добровільних пожертвувань; пасивних доходів; ведення їх основної діяльності, з урахуванням положень пункту 157.13 цієї статті; дотацій або субсидій, отриманих із державного або місцевого бюджетів, державних цільових фондів або в межах технічної чи благодійної, у тому числі гуманітарної, допомоги, крім дотацій на регулювання цін на платні послуги, які надаються таким неприбутковим організаціям або через них їх одержувачам згідно із законодавством з метою зниження рівня таких цін.
До числа безоплатно наданих товарів, робіт, послуг п. 14.1.13 ПК України відносить: товари, що надаються згідно з договорами дарування, іншими договорами, за якими не передбачається грошова або інша компенсація вартості таких товарів чи їх повернення, або без укладення таких договорів.
Відповідно до п.157.14 ст.157 ПК України, Центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує, державну податкову і митну політику, встановлює порядок обліку і подання податкової звітності про використання коштів неприбуткових організацій (визначених у підпункті "є" пункту 157.1 цієї статті в частині обліку і подання податкової звітності за доходами, що підлягають оподаткуванню) та вирішує питання про виключення організацій із Реєстру неприбуткових організацій та установ і оподаткування їх доходів у разі порушення ними положень цього Кодексу та інших законодавчих актів про неприбуткові організації. До порушень також належить використання звільнених від оподаткування коштів на цілі, не передбачені статутом, зокрема, для провадження господарської діяльності. Кошти та майно, використані не за цільовим призначенням, вважаються доходом і підлягають оподаткуванню за ставкою, встановленою пунктом 151.1 статті 151 цього Кодексу. Рішення центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну, податкову і митну політику, можуть бути оскаржені в судовому порядку.
Так, з матеріалів справи вбачається, що ГО «Молодіжна ліга спорту та спортивного туризму» є неприбутковою організацією та взята на податковий облік ДПІ у Франківському районі м.Львів рішенням від 05.03.2012 р. №40047, код отримувача гуманітарної допомоги 03217 ЄР. У періоді, що перевірявся, позивач не був зареєстрований як платник податку на додану вартість.
Згідно Статуту, ГО «Молодіжна ліга спорту та спортивного туризму» є неприбутковою, добровільною громадською молодіжною організацією, створеною на основі єдності інтересів її членів і не передбачає одержання прибутку від своєї діяльності.
Таким чином, ГО «Молодіжна ліга спорту та спортивного туризму» зареєстровано як неприбуткову організацію, вищевказані операції з передачі гуманітарної допомоги відповідають статутним цілям благодійної організації, а отже не підлягає оподаткуванню податком на прибуток.
Статтею 11 Закону України «Про гуманітарну допомогу» від 22 жовтня 1999 року №1192-XIV (в редакції, чинній на момент прийняття оскаржуваного рішення), передбачено, що юридичні особи, отримувачі та набувачі гуманітарної допомоги, здійснюють бухгалтерський облік гуманітарної допомоги та відповідну звітність у порядку, встановленому Міністерством фінансів України. У разі відсутності обліку щодо отримання та цільового використання гуманітарної допомоги вона вважається використаною не за цільового призначенням.
Таким чином законодавством чітко передбачено, що гуманітарна допомога вважається доходом і оподатковуються відповідно до законодавства України, тільки у випадку її використання не за цільовим призначенням та у разі відсутності обліку щодо її отримання та цільового використання.
Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність» визначено, що інформація, яка міститься у прийнятих до обліку первинних документах, систематизується на рахунках бухгалтерського обліку в регістрах синтетичного та аналітичного обліку шляхом подвійного запису їх на взаємопов'язаних рахунках бухгалтерського обліку.
Згідно з Положенням про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 р. № 88, облікові регістри - це носії спеціального формату (паперові, електронні) у вигляді відомостей, ордерів, книг, журналів, машинограм тощо, призначені для хронологічного, систематичного або комбінованого нагромадження, групування та узагальнення інформації з первинних документів, що прийняті до обліку.
Відповідно до п.l.2 Порядку бухгалтерського обліку гуманітарної допомоги, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.12.1999 р. № 298, одержану гуманітарну допомогу у вигляді грошових коштів, товарно-матеріальних цінностей отримувач відображає за дебетом рахунків обліку грошових коштів, товарів, запасів та іншого майна в кореспонденції з рахунком 48 «Цільове фінансування і цільові надходження».
Передача набувачу гуманітарної допомоги у вигляді грошових коштів і товарно-матеріальних цінностей відображається за дебетом рахунку 48 у кореспонденції з рахунками обліку грошових коштів, товарів, запасів та іншого майна (п. 1.3 Порядку).
Разом з тим, у відповідності до п. 6 Порядку оформлення результатів документальних перевірок з питань дотримання податкового, валютного та іншого законодавства, затвердженого наказом ДПА України № 984 від 22.12.2010 р., факти виявлених порушень податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної податкової служби, викладаються в акті документальної перевірки чітко, об'єктивно та в повній мірі, із посиланням на первинні або інші документи, які зафіксовані в бухгалтерському та податковому обліку, що підтверджують наявність зазначених фактів.
Крім того, в силу п. 5.2 Порядку у разі встановлення перевіркою порушень податкового законодавства за кожним відображеним в акті фактом порушення, крім іншого необхідно: зазначити первинні документи, на підставі яких вчинено записи у податковому та бухгалтерському обліку, навести регістри бухгалтерського обліку, кореспонденцію рахунків операцій та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків і зборів, та докази, що підтверджують наявність факту порушення; у разі відсутності первинних документів або ненадання для перевірки первинних та інших документів, що підтверджують факт порушення, зазначити перелік цих документів.
Як вбачається зі змісту акта перевірки від 18.03.2013 року, висновки податкового органу про відсутність обліку щодо отримання та цільового використання гуманітарної допомоги здійснено без аналізу регістрів аналітичного та синтетичного обліку надходження та використання гуманітарної допомоги позивача.
Таким чином, посилання відповідача на відсутність ведення зазначеного обліку, як на підставу для визнання гуманітарної допомоги доходом та її оподаткування є необґрунтованими та передчасними.
Порядок бухгалтерського обліку гуманітарної допомоги, затверджений Наказом Міністерства фінансів України від 14.12.1999 р. № 298, поширюється на юридичних осіб незалежно від видів діяльності та форм власності (крім бюджетних установ), які одержали гуманітарну допомогу (отримувачі), які її потребують і яким вона безпосередньо надається (набувачі). Діяльність благодійної організації повинна здійснюватись виключно в цілях та у спосіб, які визначені статутом.
Пунктом 1.1 вказаного Порядку передача отримувачами коштів і предметів гуманітарної допомоги здійснюється за довіреністю набувачів або документами, що засвідчують фізичну особу набувача, і оформлюється відповідними видатковими документами (ордерами, накладними, дорученнями та тощо).
В той же час, вказаним п.1.1. Порядку бухгалтерського обліку гуманітарної допомоги не визначено вичерпного переліку і видів відповідних видаткових документів якими оформлюється видача гуманітарної допомоги в цілях бухгалтерського обліку.
Отже, передача гуманітарної допомоги здійснюється за довіреністю набувачів або документами, що засвідчують фізичну особу набувача, і оформлюється відповідними видатковими документами (ордерами, накладними, дорученнями та тощо), та чинним законодавством не встановлено жодних додаткових вимог щодо оформлення документів передачі гуманітарної допомоги.
Як вбачається з ВМД , видаткових накладних, позивач отримав вантаж (гуманітарну допомогу) та передав її в подальшому Всеукраїнській профспілці працівників операторів прямого продажу товарів та послуг.
В той же час, свої операції з передачі гуманітарної допомоги позивач оформлював відповідними видатковими накладними, які долучені до матеріалів справи. Джерелом назви товарів в накладних, які виписував позивач, є дані вантажно-митних декларацій, в кожній накладній вказана вага переданого товару. Оскільки Порядок не визначає вичерпного переліку, видів, та змісту видаткових документів (зазначено "тощо"), то відповідні видаткові накладні, на думку суду, є належними та допустимими доказами використання благодійної допомоги в розумінні ст.11 зазначеного вище Закону і положень Порядку.
Таким чином, у позивача наявні документи, які дають змогу зробити висновок про використання гуманітарної допомоги за її цільовим призначенням.
Щодо тверджень відповідача про необхідність наявності у видаткових накладних юридичної адреси та коду ЄДРПОУ одержувача Всеукраїнської профспілки працівників операторів прямого продажу товарів та послуг, в якості обов'язкових реквізитів, то суд зазначає, із положень ч. 1, 3 ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» вбачається, що бухгалтерський облік полягає, зокрема, у складанні та прийнятті до обліку первинних документів, які фіксують факти здійснення господарських операцій, складенні на їх підставі зведених облікових документів, систематизація інформації первинних документів на рахунках бухгалтерського обліку в регістрах синтетичного та аналітичного обліку шляхом подвійного запису їх на взаємопов'язаних рахунках бухгалтерського обліку. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи. Первинні та зведені облікові документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати такі обов'язкові реквізити: назву документа (форми); дату і місце складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції. Отже, відсутність юридичної адреси та коду ЄДРПОУ, не може бути доказом неналежності первинного документу та доказом нецільового використання гуманітарної допомоги.
Отже, податковий орган безпідставно дійшов висновку про порушення позивачем п.151.1 ст.151 та п.157.14 ст.157 Податкового кодексу України, оскільки відповідачем в належний спосіб не доведено нецільове використання позивачем гуманітарної допомоги.
Суд зазначає, що заявляючи вимогу про визнання податкового повідомлення-рішення відповідача нечинними, позивач не врахував, що така вимога може пред'являтися лише стосовно нормативно-правового акта. У даному ж випадку позивачем оскаржується акт індивідуальної дії, відтак суд з урахуванням вимог п. 1 ч. 2 ст. 162 КАС України дійшов до висновку, що спірне податкове повідомлення-рішення слід визнати протиправним.
Враховуючи вищенаведене, прийняте на підставі таких висновків перевіряючого органу податкове повідомлення-рішення № 0000092280 від 03 квітня 2013 року не відповідає критеріям, визначеним ч. 3 ст. 2 КАС України, оскільки прийняте необґрунтовано, без урахування усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії) та непропорційно. Враховуючи вимоги пункту 1 частини другої статті 162 КАС України, суд приходить до висновку, що адміністративний позов слід задовольнити повністю.
Відповідно до вимог статті 94 КАС України понесені позивачем судові витрати (судовий збір) відшкодовуються йому за рахунок Державного бюджету України.
Керуючись ст.ст. 7-14, 17, 18, 49, 51, 158, 160-163, 167, Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
1.Позов задовольнити повністю.
2.Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення - рішення Державної податкової інспекції у Франківському районі м. Львова Головного управління Міндоходів у Львівській області від 03 квітня 2013 року за № 0000092280.
3.Стягнути з Державного бюджету України на користь ГО «Молодіжна ліга спорту та спортивного туризму» 182,00 грн. (сто вісімдесят дві гривні 00 коп.) судового збору.
Постанова може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду. Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через Львівський окружний адміністративний суд. Апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Постанова, крім випадків її оскарження в апеляційному порядку, є остаточною.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку не було подано. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова суду не набрала законної сили.
В судовому засіданні проголошено вступну та резолютивну частину постанови.
Повний текст постанови складено 18 квітня 2014 року.
Суддя Костецький Н.В.
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 15.04.2014 |
Оприлюднено | 25.04.2014 |
Номер документу | 38382073 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Костецький Назар Володимирович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні