Рішення
від 28.04.2014 по справі 910/22120/13
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА 01030, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-Б тел. 284-18-98 РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 910/22120/13 28.04.14 За позовом Комунального підприємства "Грушківське" Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації

до Приватного підприємства "Ліга Сервіс"

про примусове укладення договору

Головуючий суддя Грєхова О. А.

Судді: Кирилюк Т. Ю.

Пукшин Л. Г.

Представники сторін:

від позивача: Романенко С. В. - представник за довіреністю

від відповідача: не з'явився

СУТЬ СПОРУ :

Комунальне підприємство "Грушківське" Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації (далі - позивач) звернулося до Господарського суду міста Києва з позовом до Приватного підприємства "Ліга Сервіс" (далі - відповідач) про примусове укладення Договору № 356-Г від 01.04.2012 року про надання послуг з водо-, теплопостачання, водовідведення та участь в витратах по утриманню будинку та прибудинкової території.

Ухвалою Господарського суду міста Києва від 15.11.2013 року порушено провадження по справі № 910/22120/13, розгляд справи призначено на 09.12.2013 року.

У відповідності до ст. 77 ГПК України у судовому засіданні 09.12.2013 року винесено ухвалу про відкладення розгляду справи на 13.01.2014 року.

В судовому засіданні 13.01.2014 представник відповідача надав суду письмовий відзив на позов в якому зазначив, що запропонований позивачем до підписання договір № 356-Г від 01.04.2012 року про надання послуг з водо-, теплопостачання, водовідведення та участь в витратах по утриманню будинку та прибудинкової території не відповідає умовам типових договорів у сфері відносин з надання житлово-комунальних послуг; законодавством передбачено затвердження окремих договорів: договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій; договір № 356-Г від 01.04.2012 року ґрунтується на нормативно-правових актах, які втратили чинність.

В судовому засіданні 13.01.2014, у відповідності до статті 77 Господарського процесуального кодексу України, оголошено перерву до 27.01.2014.

Ухвалою Господарського суду міста Києва від 13.01.2014 за клопотанням представника позивача продовжено строк вирішення спору.

17.01.2014 представник позивача через канцелярію суду подав уточнення до позовної заяви про примусове укладання договору, відповідно до якого позивач просить визнати Типовий договір № 356-1-Г про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та Типовий договір № 356-2-Г про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення укладеними з 01.04.2012 на умовах позивача.

Ухвалою Господарського суду м. Києва від 27.01.2014 призначено колегіальний розгляд справи.

Розпорядженням заступника голови суду від 27.01.2014 було визначено колегію суддів для розгляду справи у наступному складі: суддя Грєхова О. А. (головуючий), Сташків Р. Б., Ярмак О. М.

Ухвалою Господарського суду м. Києва від 27.01.2014 призначено розгляд справи на 24.02.2014.

06.02.2014 представник позивач надав письмові пояснення до позовної заяви де зазначив, що нежитлове приміщення по якому КП «Грушківське» просить укласти договори знаходиться за адресою - м. Київ, вул. Метробудівська, 11, загальною площею 141,8 кв.м. Позначення в літері А використано БТІ при підготовці документів для продажу нежитлового приміщення. В переліку будинків, які обслуговуються КП «Грушківське» будинку № 11-а по вул. Метробудівській в м. Києві не має, на підтвердження чого, КП «Грушківське» надало копію наказу № 74 від 01.3.2011р. «Про затвердження ставок експлуатаційних зборів з орендарів та власників нежитлових приміщень» із дислокацією будинків. Відповідно до договору оренди нежитлового приміщення від 01.04.2012р. № 04/12 за адресою: 03065, вул. Метробудівська, 11 укладеного між ПП «Ліга Сервіс» та ТОВ «ТД «Порта» на 70,9 кв.м., з яких ТОВ «ТД «Порта» займає приміщення № 63 площею - 44,2кв.м. та частину приміщень в літері А-26,7кв.м., тобто 115,1кв.м. приміщення по вул. Метробудівській,11 в літері А залишаються у власності та користуванні ПП «Ліга Сервіс». Попередній орендар - ТОВ «ТД «Добре» уклав договір оренди нежитлового приміщення від 24.07.2008р. № 07/08 з ПП «Ліга Сервіс» теж на 70,9 кв.м., займаючи ті ж самі приміщення, але договорів про надання послуг з КП «Грушківське» було два: № 251 - Г від 24.07.2008р. на приміщення 141,8кв.м. в літері А та № 276-Г від 24.07.2008 приміщення № 63 площею 44,2 кв.м.

Враховуючи необхідність витребування додаткових доказів по справі розгляд справи було відкладено на 24.03.2014.

26.02.2014 від представника позивача надійшли додаткові пояснення до позовної заяви до яких представник позивача додав докази надання житлово-комунальних послуг ТОВ «ТД «Порта» на вул. Метробудівській,11 в м. Києві відповідно до умов договору № 355-г від 01.04.2012р.

17.03.2014 до відділу діловодства суду з Київського міського бюро технічної інвентаризації та реєстрації прав власності на об'єкти нерухомого майна надійшла інформація на запит суду, відповідно до якої згідно з даними Бюро по нежитловому фонду за адресою вул. Метробудівська, 11 нежиле приміщення № 62 пл. 141,80 кв.м. (в літ. А) на праві власності зареєстровано за ПП "Ліга Сервіс" на підставі договору купівлі-проваджу від 11.03.2002р., акту прийому-передачі від 26.03.2002р.

21.03.2014 через відділ діловодства суду від представника позивача надійшли додаткові пояснення по суті спору та докази обслуговування та існування будинку № 11 по вул. Метробудівській в м. Києві.

У зв'язку з тим, що суддя Ярмак О. М. знаходиться у відпустці, відповідно до розпорядження заступника Голови Господарського суду м. Києва від 24.03.2014 розгляд справи № 910/22120/13 передано колегії суддів у складі: Грєхова О. А. (головуючий), Блажівська О. Є., Сташків Р. Б.

В судовому засіданні 24.03.2014 представник позивача пояснив, що КП "Грушківське" звернулося з указаним позовом до суду про примусове укладання договорів № 356-1-Г та № 356-2-Г про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 529 від 20.05.2009р. та про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 630 від 21.07.2005р. з ПП "Ліга Сервіс".

Нежитлові приміщення по яким КП "Грушківське" просить укласти договори знаходяться за адресою: м. Київ, вулиця Метробудівська, 11, загальна площа 141,8 кв. м. познач. (в літері А).

Відповідно до договору оренди нежитлового приміщення від 01.04.2012 № 04/12 за адресою: м. Київ, вулиця Метробудівська, 11, укладеного між ПП "Ліга Сервіс" та ТОВ "ТД "Порта" на 70,9 кв.м., з яких ТОВ "ТД "Порта" займає приміщення № 63 площею 44,2 кв.м. та частину приміщення в літ. А площею 26,7 кв.м., тобто 115,1 кв.м. приміщення по вулиці Метробудівська, 11 в літ. А залишилось у власності та користування ПП "Ліга Сервіс".

Ухвалою суду від 24.03.2014 відкладено розгляд справи на 28.04.2014 на направлено запит до Комунального підприємства "Київське міське бюро технічної інвентаризації та реєстрації права власності на об'єкти нерухомого майна" щодо надання інформації, стосовно того, чи є одним і тим же самим об'єктом нерухомого майна будинок на вулиці Метробудівська, 11 в м. Києві та на вулиці Метробудівська 11 (в літ. А), оскільки в попередньому запиті суд витребував інформацію стосовно нежилого приміщення, розташованого за адресою: м. Київ, вулиця Метробудівська, 11, тоді як з направленої на адресу суду відповіді від 12.03.2014р. № 90811(И-2014) вбачається про надання інформації стосовно нежилого приміщення № 62 пл. 141,80 кв.м., що знаходиться за адресою: вулиця Метробудівська, 11 (в літ. А) та інформації стосовного того за ким зареєстровано право власності на нежиле приміщення № 63 площею 44,2 кв.м., що розташоване за адресою: м. Київ, вул. Метробудівська, 11.

02.04.2014 через канцелярію суду від позивача надійшли додаткові пояснення до позовної заяви в яких позивач зазначив, що будинок № 11 на вулиці Метробудівській в м. Києві перебуває в комунальній власності міста Києва, знаходиться на балансі КП «Дирекція з управління та обслуговування житлового фонду» Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації та обслуговується Комунальним підприємством «Грушківське». Виконавцем з надання житлово - комунальних послуг в будинку № 11 на вулиці Метробудівській в м. Києві є КП «Грушківське». Відповідно до договору купівлі-продажу нежилого приміщення від 11 березня 2002 року укладеного між ПП «Агіка» (Продавець) та ПП «Ліга Сервіс» (Покупець) Продавець передає у власність Покупця, а Покупець зобов'язується прийняти та оплатити нежиле приміщення, яке знаходиться по вулиці Метробудівська, будинок 11, літера «А» в м. Києві, загальна площа вказаного приміщення становить 141,8 кв.м. Між ПП «Ліга Сервіс» та ТОВ «ТД «Порта» укладено договір оренди нежитлового приміщення від 01 квітня 2012 року № 04/12 за адресою: 03065, вул. Метробудівська, 11 (в літері А) приміщення № 62 площею 26,7 кв.м та приміщення № 63 площею 44,2 кв.м., загальна площа орендованого приміщення складає - 70,9 кв.м., залишок нежитлового приміщення 62 площею 115,1 кв.м. - залишилося у володінні ПП «Ліга Сервіс», саме на цей залишок КП «Грушківське» і просить укласти договір.

16.04.2014 від КП "Київське міське бюро технічної інвентаризації та реєстрації права власності на об'єкти нерухомого майна" надійшла відповідь на запит в якій зазначено, що за адресою вул. Метробудівська, 11 в м. Києві нежилі приміщення № 1, № 2, № 3 (гр. прим № 63) площ. 44,20 кв.м. (в літ. «А») на праві власності зареєстровано за ПП «Ліга Сервіс» на підставі договору купівлі-продажу посвідченого 03.12.2007р.

У зв'язку з тим, що суддя Сташків Р. Б. та суддя Блажівська О. Є. знаходяться у відпустці, відповідно до розпорядження в. о. Голови Господарського суду м. Києва від 28.04.2014 розгляд справи № 910/22120/13 передано колегії суддів у складі: Грєхова О. А. (головуючий), Кирилюк Т. Ю., Пукшин Л. Г.

Представник позивача у судове засідання 28.04.2014 з'явився та підтримав заявлені позовні вимоги в повному обсязі.

Представник відповідача у судове засідання не з'явився, про поважні причини неявки суд не повідомив.

На виконання вимог ст. 81-1 ГПК України складено протоколи судових засідань, які долучено до матеріалів справи.

Відповідно до ст. 82 Господарського процесуального кодексу України рішення у даній справі прийнято у нарадчій кімнаті за результатами оцінки доказів, поданих позивачем та витребуваних судом.

У судовому засіданні 28.04.2014 року відповідно до ст. 85 Господарського процесуального кодексу України судом проголошено вступну та резолютивну частини рішення.

Розглянувши подані документи і матеріали, заслухавши пояснення представника позивача, всебічно і повно з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, господарський суд міста Києва

ВСТАНОВИВ:

31.03.2008 року між Комунальним підприємством "Дирекція з управління та обслуговування житлового фонду" Солом'янської районної у місті Києві ради (замовник) та Комунальним підприємством "Грушківське" Солом'янської районної у м. Києві ради (перейменоване на Комунальне підприємство "Грушківське" Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації) (виконавець) укладено договір № 6 на утримання житлових будинків і прибудинкових територій.

Відповідно до п. 1 договору № 6 предметом договору є передача замовником виконавцю функцій з утримання будинків, споруд і об'єктів благоустрою та прибудинкових територій (прибирання внутрішньо будинкових приміщень та прибудинкової території, санітарно-технічне обслуговування, обслуговування внутрішньо будинкових мереж, утримання ліфтів, освітлення місць загального користування, поточний ремонт, вивезення побутових відходів, тощо), надання споживачам комунальних послуг (централізоване постачання холодної та гарячої води, водовідведення, газо- та електропостачання, централізоване опалення, а також вивезення побутових відходів тощо).

01.10.2008 між КП "Грушківське" та АЕК «Київенерго» укладено договір на постачання енергії у гарячій воді.

Будинок № 11 на вул. Метробудівській в м. Києві перебуває в комунальній власності міста Києва, знаходиться на балансі КП «Дирекція з управління та обслуговування житлового фонду» Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації та обслуговується Комунальним підприємством «Грушківське».

Виконавцем з надання житлово-комунальних послуг в будинку № 11 на вул. Метробудівській в м. Києві є КП «Грушківське».

Як вбачається з матеріалів справи, Приватне підприємство "Ліга Сервіс" (відповідач) є власником нежитлового приміщення № 62 площею 141,8 кв.м. у будинку № 11 (в літері «А») на вулиці Метробудівській у місті Києві, що підтверджується договором купівлі-продажу нежилого приміщення від 11.03.2002 року та власником нежитлових приміщень № 1, № 2, № 3 (гр. прим № 63) площ. 44,20 кв.м. (в літ. «А») на вулиці Метробудівській у місті Києві на підставі договору купівлі-продажу посвідченого 03.12.2007р.

01.04.2012 між Приватним підприємством "Ліга Сервіс" та Товариством з обмеженою відповідальністю "ТД "Порта" укладено договір оренди нежитлового приміщення № 04/12 від 01.04.2012 року, відповідно до якого ПП "Ліга Сервіс" передає, а ТОВ "ТД "Порта" бере в оренду приміщення площею 70,9 кв.м. за адресою вул. Метробудівська, буд.11 в літері А.

01.04.2012 між позивачем та ТОВ "ТД "Порта" було укладено Договір № 355-Г про надання послуг з водо-, теплопостачання, водовідведення та участь в витратах по утриманню будинку та прибудинкової території.

Комунальне підприємство "Грушківське" Солом'янської районної у місті Києві державної адміністрації підготувало Типовий договір № 356-1-Г про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та Типовий договір № 356-2-Г про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення. Також позивач, як виконавець житлово-комунальних послуг листом № 55/48 від 16.01.2014, направив до ПП "Ліга Сервіс" зазначені договори, але відповіді від останнього так і не отримало та, на день винесення рішення, договори відповідачем не підписані.

Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 174 ЦК України, господарські зобов'язання можуть виникати, зокрема, безпосередньо із закону або іншого нормативно-правового акта, що регулює господарську діяльність.

Закон України "Про житлово-комунальні послуги" (далі - Закон) визначає основні засади організаційних, господарських відносин, що виникають у сфері надання та споживання житлово-комунальних послуг між їхніми виробниками, виконавцями і споживачами, а також їхні права та обов'язки.

Частиною 1 ст. 19 Закону передбачено, що відносини між учасниками договірних відносин у сфері житлово-комунальних послуг здійснюються виключно на договірних засадах.

Статті 20, 21 цього Закону визначають обов'язки споживача та виконавця житлово-комунальних послуг, і в розумінні положень Закону позивач є виконавцем житлово-комунальних послуг, а відповідач є їх споживачем.

Так, згідно з п. 1 ч. 3 ст. 20 Закону, споживач зобов'язаний укласти договір на надання житлово-комунальних послуг, підготовлений виконавцем на основі типового договору.

Цей обов'язок відповідає зустрічному обов'язку виконавця, визначеному п. 3 ч. 2 ст. 21 цього Закону підготувати та укласти із споживачем договір на надання житлово-комунальних послуг з визначенням відповідальності за дотримання умов його виконання згідно з типовим договором.

Відповідно до ч. 2 ст. 179 ГК України, Кабінет Міністрів України, уповноважені Президентом України міністерства, інші центральні органи виконавчої влади можуть рекомендувати суб'єктам господарювання орієнтовні умови господарських договорів (примірні договори), а у визначених законом випадках - затверджувати типові договори.

Так, постановою Кабінету Міністрів України від 20.05.2009 № 529 затверджено форму та зміст (умови) Типового договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, а постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 № 630 затверджено форму та зміст (умови) Типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення.

Отже, умови типового договору, що набули юридично обов'язкового значення в силу актів цивільного законодавства, є обов'язковими для сторін договору, які не мають права відступити від їх положень і врегулювати свої відносини на власний розсуд, окрім випадку, коли такий відступ пов'язаний з конкретизацією умов договору, що кореспондується з положеннями п. 4 ч. 4 ст. 179 ГК України.

Відповідно до ч. 3 ст. 179 ГК України, укладення господарського договору є обов'язковим для сторін, якщо він заснований на державному замовленні, виконання якого є обов'язком для суб'єкта господарювання у випадках, передбачених законом, або існує пряма вказівка закону щодо обов'язковості укладення договору для певних категорій суб'єктів господарювання чи органів державної влади або органів місцевого самоврядування.

Відповідно до ч. 2 та 3 ст. 181 ГК України, проект договору може бути запропонований будь-якою з сторін. У разі якщо проект договору викладено як єдиний документ, він надається другій стороні у двох примірниках. Сторона, яка одержала проект договору, у разі згоди з його умовами оформляє договір відповідно до вимог частини першої цієї статті і повертає один примірник договору другій стороні або надсилає відповідь на лист, факсограму тощо у двадцятиденний строк після одержання договору.

Відповідно до ч. 4 ст. 181 ГК України, за наявності заперечень щодо окремих умов договору сторона, яка одержала проект договору, складає протокол розбіжностей, про що робиться застереження у договорі, та у двадцятиденний строк надсилає другій стороні два примірники протоколу розбіжностей разом з підписаним договором.

Відповідно ст. 627 ЦК України, за статтею 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Відповідно до ст. 630 цього Кодексу договором може бути встановлено, що його окремі умови визначаються відповідно до типових умов договорів певного виду, оприлюднених у встановленому порядку.

Позивачем 16.01.2014 було надіслано відповідачу пропозицію про укладення договорів про надання комунальних послуг та експлуатаційних витрат, проте пропозиція позивача була залишена відповідачем без відповіді та реагування; в матеріалах справи відсутні докази протилежного.

Судом встановлено, що запропоновані позивачем до укладення договори відповідають умовам типових договорів, затверджених наведеними вище постановами Кабінету Міністрів України, а отже відмова відповідача від їх укладення суперечить вищенаведеним положенням Кодексів та Закону.

За ст. 12 ГПК України встановлено підвідомчість господарським судам справ у спорах, що виникають при укладанні, зміні, розірванні і виконанні господарських договорів.

Відповідно до ст. 16 ЦК України особа має право звернутись до суду за захистом свого особистого немайнового права або майнового права та інтересу у визначені цією статтею способи. Суд може захистити цивільне право або інтерес іншим способом, що встановлений договором або законом.

Також, відповідно до ст. 20 ГК України, кожний суб'єкт господарювання та споживач має право на захист своїх прав і законних інтересів, зокрема: шляхом визнання наявності або відсутності прав; установленням, зміною і припиненням господарських правовідносин та іншими способами, передбаченими законом.

Отже, виходячи із загальних засад цивільного та господарського законодавства, та судочинства, враховуючи право особи на захист у суді порушених або невизнаних прав, та межі здійснення особою цивільних і господарських прав, і виконання нею обов'язків, можна дійти висновку, що в разі невизнання споживачем права виробника (виконавця) послуг на укладення договору про надання житлово-комунальних послуг, який відповідає вимогам типового договору, таке право підлягає захисту судом на підставі п. 1 ч. 2 ст. 16 ЦК України шляхом визнання договору укладеним на умовах, передбачених нормативним актом обов'язкової дії (аналогічну правову позицію викладено в постанові Верховного Суду України від 10.10.2012).

Згідно зі статтею 33 ГПК України обов'язок доказування тих обставин, на які посилається сторона як на підставу своїх вимог і заперечень, покладається на цю сторону.

Відповідач обставин, на які посилається позивач в обґрунтування своїх позовних вимог не спростував.

Відтак, оскільки судом встановлено, що запропоновані позивачем до укладення договори відповідають умовам типових договорів, затверджених постановами Кабінету Міністрів України, і відмова Відповідача від їх укладення суперечить положенням закону, тому заявлені позивачем вимоги про визнання таких договорів укладеними суд визнає обґрунтованими та задовольняє в повному обсязі.

Відповідно до ч. 2 ст. 187 ГК України, день набрання даним рішенням суду законної сили буде вважатися днем укладення вищеописаних господарських договорів.

Судовий збір, відповідно до положень статті 49 ГПК України, покладається на сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог.

Разом з цим, коли позивач на підставі частини четвертої статті 22 ГПК України до початку розгляду справи по суті змінив предмет або підставу позову, в зв'язку з чим зросла ціна позову, він відповідно до абзацу другого частини другої статті 6 Закону України "Про судовий збір" повинен сплатити недоплачену в зв'язку з цим суму судового збору до звернення з відповідною заявою до господарського суду. Проте з урахуванням конкретних обставин справи суд може розглянути й змінені вимоги позивача без доплати останнім суми судового збору з подальшим розподілом останнього між сторонами за правилами статті 49 ГПК України. Якщо в позовній заяві об'єднано дві або більше вимог немайнового характеру, пов'язаних між собою підставами виникнення або поданими доказами, судовий збір сплачується окремо з кожної з таких вимог (пункти 2.8., 2.11. Постанови Пленуму Вищого господарського суду України №7 від 21.02.2013 "Про деякі питання практики застосування розділу VI Господарського процесуального кодексу України").

В зв'язку зі зміною позивачем предмету позову, ним заявляються вимоги про визнання укладеними двох окремих типових договорів, укладення яких унормовано двома окремими постановами Кабінету Міністрів України від 20.05.2009 № 529 та від 21.07.2005 № 630, а отже судовий збір має сплачуватись окремо з кожної з немайнових вимог про визнання укладеним договору. Та оскільки позивачем при поданні заяви про зміну предмету позову не доплачено 644,50 грн. за другу заявлену немайнову вимову, то суд, з урахуванням обставин справи та встановленої вини Відповідача у виникненні даного спору, достягує дану суму судового збору з відповідача.

Виходячи з викладеного та керуючись статтями 32, 33, 43, 44, 49, 75, 82-85 ГПК України, суд

ВИРІШИВ:

1. Позов задовольнити повністю.

2. Визнати укладеним між Комунальним підприємством "Грушківське" Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації (03124, м. Київ, бул. І. Лепсе, 23а; ідентифікаційний код 35756939) та Приватним підприємством "Ліга Сервіс" (03148, м. Київ, вул. Якуба Колоса, 25; ідентифікаційний код 31778991) в наступній редакції:

"ТИПОВИЙ ДОГОВІР № 356-2-Г

про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення

м. Київ ____


20___р.

Комунальне підприємство "Грушківське" в особі Директора Гороха М. Ф., що діє на підставі Статуту (далі - виконавець), з однієї сторони, і Приватне підприємство "Ліга Сервіс", яке знаходиться за адресою: вул. Метробудівська, 11, яка (який) є власником (наймачем, орендарем) житлового та нежитлового приміщення (будинку садибного типу, квартири, господарських та інших нежитлових приміщень) (далі - споживач), з другої сторони, уклали цей договір про нижченаведене:

Предмет договору

1. Виконавець зобов'язується своєчасно надавати споживачеві відповідної якості послуги з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, а споживач зобов'язується своєчасно оплачувати надані послуги за встановленими тарифами у строки і на умовах, що передбачені договором.

2. Суб'єкти користування послугами:

1) власник (наймач, орендар) житлового приміщення (квартири) та члени його сім'ї - ------------ ;

2) власник (орендар) нежитлового приміщення - ------------ ;

3) власник будинку садибного типу та члени його сім'ї - ----------------------------------,

(кількість осіб)

наявність у власності тварин, птиці - ----------------------------------,

(вид, кількість)

наявність у власності транспортних засобів - ----------------------------------.

(тип, кількість)

3. Характеристика об'єкта надання послуг:

1) опалювальна площа (об'єм) квартири (будинку садибного типу) 115,1 кв. метрів (


куб метрів);

2) площа зелених насаджень, саду, городу (для власників будинків садибного типу) ____ кв. метрів.

4. Характеристика засобів обліку води і теплової енергії:

Порядковий номер Вид засобу обліку води і теплової енергії Тип засобу обліку води і теплової енергіїЗаводський номер Перше показання Місце встановлення Примітка

Тарифи на послуги та їх загальна вартість

5. Тарифи на послуги становлять:

1) з централізованого постачання холодної води 5,02 гривень за куб. метр без ПДВ;

2) з централізованого постачання гарячої води _____гривень за куб. метр.

3) з централізованого опалення 800,61 гривень за 1 Гкал в опалювальний період за табуляграмами ПАТ «Київенерго»

4) з водовідведення


гривень за куб метр

5) з транспортування теплової енергії від джерел теплопостачання до споживача (відшкодування внутрішньо будинкових мереж 0,051х115,1м 2 = 5,87 грн. без ПДВ.

6. Розмір щомісячної плати за надані послуги згідно з нормативами (нормами) споживання на момент укладення цього договору становить -------- гривень, у тому числі за:

централізоване постачання холодної води -------- гривень за куб. метр;

централізоване постачання гарячої води -------- гривень за _____куб. метр;

централізоване опалення -------- гривень за ____ кв. метр (куб. метр) та додатково згідно з пунктом 12 цього договору


гривень;

водовідведення


гривень за
куб метр.

з транспортування теплової енергії від джерел теплопостачання до споживача (відшкодування внутрішньо будинкових мереж


7. Плата за надані послуги за наявності засобів обліку води і теплової енергії справляється за їх показаннями згідно з пунктами 10 - 13 Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення (далі - Правила).

8. Наявність пільг з оплати послуг немає.

Оплата спожитих послуг

9. Розрахунковим періодом є календарний місяць.

У разі застосування щомісячної системи оплати послуг платежі вносяться не пізніше


числа місяця, що за розрахунковим.

У разі застосування авансової системи оплати послуг платежі вносяться за


місяців у розмірі
гривень.

10. Послуги оплачуються безготівково.

11. За наявності у квартирі засобів обліку води і теплової енергії справляння плати за нормативами (нормами) споживання не допускається, крім випадків, передбачених договором на встановлення засобів обліку.

12. За централізоване опалення квартири (будинку садибного типу) плата справляється за нормативами (нормами) споживання та додатково за перевищення розрахункової потужності приладів опалення (радіаторів) на


відсотків -
гривень.

13. Плата за послуги вноситься на рахунок із спеціальним режимом використання: р/р26002010005233 ПАТ «АВАНТ - БАНК» м. Києва, МФО380708, код 35756939.

14. За несвоєчасне внесення плати із споживача стягується пеня у розмірі 1 відсотку від суми боргу за кожний день затримки платежів, але не більше 100% від суми боргу.

15. У разі ненадання послуг, надання їх не в повному обсязі, зниження якості, зокрема відхилення їх кількісних та/або якісних показників від затверджених нормативів (норм) споживання, виконавець проводить перерахунок розміру плати.

Права та обов'язки сторін

16. Споживач має право на:

1) отримання своєчасно та належної якості послуг згідно із законодавством та умовами цього договору;

2) отримання в установленому законодавством порядку інформації про перелік послуг, їх вартість, загальну суму місячного платежу, структуру тарифів, нормативів (норм) споживання, режиму надання послуг, їх споживчі властивості;

3) відшкодування збитків, завданих його майну та/або приміщенню, шкоди, заподіяної його життю чи здоров'ю внаслідок неналежного надання або ненадання послуг;

4) зменшення розміру плати в разі ненадання послуг, надання їх не в повному обсязі, зниження якості, зокрема відхилення їх кількісних та/або якісних показників від затверджених нормативів (норм) споживання;

5) усунення виконавцем виявлених недоліків у наданні послуг протягом установленого Кабінетом Міністрів України строку;

6) несплату вартості послуг за період тимчасової відсутності споживача і членів його сім'ї (у разі відключення виконавцем холодної та гарячої води і опломбування запірних вентилів у квартирі (будинку садибного типу) та відновлення надання відповідних послуг шляхом зняття пломб за власний рахунок протягом доби згідно з письмовою заявою;

7) зменшення розміру плати за послуги у разі тимчасової відсутності споживача та/або членів його сім'ї на підставі письмової заяви та офіційного документа, що підтверджує його/їх відсутність (довідка з місця тимчасового проживання, роботи, лікування, навчання, проходження військової служби, відбування покарання);

8) перевірку кількісних та/або якісних показників надання послуг (якість і тиск води, температура гарячої води, температура повітря у приміщеннях тощо) у порядку, встановленому Правилами, іншими актами законодавства України та цим договором. Витрати, пов'язані з перевіркою кількісних і якісних показників надання послуг, відшкодовуються виконавцем у разі обґрунтованості звернення споживача та споживачем - у разі необґрунтованості такого звернення;

9) установлення квартирних засобів обліку води і теплової енергії та взяття їх на абонентський облік;

10) періодичну повірку, обслуговування та ремонт квартирних засобів обліку, у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж;

11) ознайомлення з нормативно-правовими актами у сфері житлово-комунальних послуг;

12) внесення за погодженням з виконавцем у договір змін, що впливають на розмір плати за послуги;

13) звільнення від плати за послуги у разі їх ненадання та отримання компенсації за перевищення строків проведення аварійно-відбудовних робіт;

14) укладення з виконавцем договору про заміну або ремонт технічно несправних санітарно-технічних приладів, пристроїв, обладнання та квартирних засобів обліку.

17. Споживач зобов'язаний:

1) оплачувати послуги в установлений договором строк;

2) повідомляти виконавця про осіб, строк тимчасового проживання яких у квартирі (будинку садибного типу) перевищив місяць, а також протягом місяця про зміни, що відбулися у стані підсобного господарства і санітарно-технічного та інженерного обладнання (за умови проведення розрахунків за надані послуги згідно з нормативами (нормами) споживання);

3) забезпечити доступ до відповідної інженерної мережі, арматури, квартирних засобів обліку води і теплової енергії представників виконавця за наявності в них відповідного посвідчення для:

ліквідації аварій - цілодобово; встановлення і заміни санітарно-технічного та інженерного обладнання, проведення технічного та профілактичного огляду, зняття контрольних показань засобів обліку води і теплової енергії - згідно з вимогами нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;

4) дотримуватися вимог нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;

5) забезпечувати цілісність квартирних засобів обліку води і теплової енергії та не втручатися в їх роботу;

6) у разі несвоєчасного внесення плати за послуги сплачувати пеню в установленому законом та цим договором розмірі;

7) повідомляти у десятиденний строк виконавця про втрату права на пільги;

8) своєчасно вживати заходів до усунення виявлених несправностей, пов'язаних з отриманням послуг, що виникли з його вини;

9) за власний рахунок проводити ремонт та заміну санітарно-технічних приладів, пристроїв та обладнання, що вийшли з ладу з його вини;

10) своєчасно проводити підготовку квартири (будинку садибного типу) і його санітарно-технічних приладів, пристроїв та обладнання до експлуатації в осінньо-зимовий період;

11) у разі встановлення виконавцем факту несанкціонованого втручання в роботу засобів обліку води і теплової енергії відшкодовувати вартість робіт з проведення їх експертизи, метрологічної повірки та ремонту згідно із законодавством;

12) відшкодовувати виконавцю витрати з проведення аналізу якісних показників послуг у разі необґрунтованості претензій.

18. Виконавець має право:

1) нараховувати у разі несвоєчасного внесення споживачем плати за надані послуги пеню у розмірі, встановленому законодавством і цим договором;

2) вносити за погодженням із споживачем зміни у цей договір, що впливають на розмір плати за послуги з оформленням додатка до нього;

3) вимагати від споживача дотримання нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;

4) вимагати від споживача своєчасного усунення виявлених несправностей, пов'язаних з отриманням послуг, що виникли з вини споживача, або відшкодування вартості відповідних робіт;

5) доступу до приміщення споживача для ліквідації аварій, у тому числі несанкціонованого, відповідно до встановленого законом порядку усунення недоліків у роботі санітарно-технічного та інженерного обладнання, його встановлення і заміни, проведення технічного та профілактичного огляду і перевірки показань квартирних засобів обліку води і теплової енергії відповідно до законодавства;

6) у разі виникнення сумнівів щодо правильності показань квартирних засобів обліку води і теплової енергії звернутися до акредитованої лабораторії для проведення експертизи їх технічного стану та метрологічної повірки.

19. Виконавець зобов'язаний:

1) своєчасно надавати споживачу послуги в установлених обсягах, належної якості, безпечні для його життя, здоров'я та які не спричиняють шкоди його майну, відповідно до вимог законодавства, Правил та цього договору;

2) інформувати споживача про адресу та номер телефону диспетчерської, аварійної або аварійно-диспетчерської служби (зазначаються в договорі і рахунках на сплату послуг, а також розміщуються на дошках оголошень в усіх під'їздах багатоквартирного будинку, а також на дошках оголошень, розташованих поблизу житлового будинку);

3) надавати споживачеві в установленому порядку інформацію про перелік послуг, їх вартість, загальну вартість місячного платежу, структуру тарифів, нормативи (норми) споживання, режим надання послуг, їх споживчі властивості, якісні показники надання послуг, граничні строки усунення аварій або інших порушень порядку надання послуг, а також інформацію про Правила (зазначається у цьому договорі, а також розміщується на дошці оголошень у приміщенні виконавця);

4) контролювати установлені міжповіркові інтервали, проводити періодичну повірку квартирних засобів обліку, їх обслуговування та ремонт, у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж;

5) проводити два рази на рік перевірку стану внутрішньобудинкових систем багатоквартирного будинку із складенням відповідного акта;

6) узгодити із споживачем не пізніше ніж за три робочих дні до проведення планових робіт всередині житлового приміщення час доступу до такого приміщення з наданням йому відповідного письмового повідомлення;

7) повідомляти споживача про плановану перерву в наданні послуг через засоби масової інформації, а також письмово не пізніше ніж за 10 днів до її настання (крім перерви, що настає внаслідок аварії або дії непереборної сили) із зазначенням причини та часу перерви в наданні послуг;

8) відновлювати надання послуг за письмовою заявою споживача шляхом зняття протягом доби пломб із запірних вентилів у квартирі (будинку садибного типу);

9) забезпечувати за заявою споживача взяття у тижневий строк на абонентський облік квартирних засобів обліку;

10) утримувати внутрішньобудинкові мережі у належному технічному стані, здійснювати їх технічне обслуговування та ремонт;

11) інформувати споживача протягом доби з дня виявлення недоліків у роботі внутрішньобудинкових інженерних систем та/або інженерного обладнання, що розташовані за межами багатоквартирного будинку або житлового будинку (у разі його особистого звернення - невідкладно), про причини та очікувану тривалість зупинення надання послуг або обмеження їх кількості, а також про причини порушення якісних показників надання послуг;

12) усувати аварії та інші порушення порядку надання послуг, а також виконувати заявки споживачів у строк, установлений законодавством і цим договором;

13) вести облік скарг (заяв, вимог, претензій) споживачів щодо кількості та якості надання послуг, а також облік їх виконання;

14) зменшувати розмір плати за послуги у разі тимчасової відсутності споживача та/або членів його сім'ї на підставі письмової заяви та офіційного документа, що підтверджує його/їх відсутність (довідка з місця тимчасового проживання, роботи, лікування, навчання, проходження військової служби, відбування покарання);

15) звільняти від плати за послуги у разі їх ненадання та виплачувати компенсацію за перевищення строків проведення аварійно-відбудовних робіт;

16) проводити перерахунок розміру плати за надання послуг у разі ненадання їх або надання не в повному обсязі, зниження якості, зокрема відхилення їх кількісних та/або якісних показників від затверджених нормативів (норм) споживання, в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України та визначеному цим договором;

17) своєчасно проводити за власний рахунок роботи з усунення виявлених несправностей, пов'язаних з отриманням послуг, що виникли з його вини;

18) відшкодовувати збитки, завдані майну та/або приміщенню споживача та/або членів його сім'ї, шкоду, що заподіяна його життю чи здоров'ю внаслідок неналежного надання або ненадання послуг, а також моральну шкоду в порядку та розмірі, які визначаються відповідно до законодавства і цього договору;

19) сплачувати споживачу неустойку (штраф, пеню) у разі ненадання послуг або надання послуг неналежної якості у порядку та у випадках, передбачених законодавством і цим договором;

20) виконувати інші обов'язки відповідно до законодавства та цього договору.

Відповідальність сторін

20. Споживач несе відповідальність згідно із законодавством і цим договором за:

1) недотримання вимог нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;

2) несвоєчасне внесення платежів за послуги - шляхом сплати пені;

3) втручання у роботу засобів обліку води і теплової енергії;

4) порушення зобов'язань, установлених законодавством і цим договором.

21. Виконавець несе відповідальність у разі:

1) неналежного надання або ненадання послуг, що призвело до заподіяння збитків, завданих майну та/або приміщенню споживача, шкоди, що заподіяна його життю чи здоров'ю, - шляхом відшкодування збитків;

2) надання послуг не в повному обсязі, зниження їх якості, зокрема зниження їх кількісних та/або якісних показників - шляхом зменшення розміру плати та виплати споживачеві компенсації за перевищення строків проведення аварійно-відбудовних робіт у розмірі, встановленому законодавством,


відсотків місячної плати за послугу за кожну добу її ненадання;

3) порушення прав споживачів згідно із законодавством;

4) порушення зобов'язань, установлених цим договором або законодавством.

Точки розподілу, в яких здійснюється передача послуг від виконавця споживачеві

22. Точками розподілу, в яких здійснюється передача послуг від виконавця споживачеві, є:

1) у багатоквартирному будинку послуги з:

централізованого опалення - відгалуження від стояків у межах квартири;

постачання холодної та гарячої води - після першої водозапірної арматури на відгалуженні від стояка у квартирі споживача;

водовідведення - зливний отвір санітарно-технічних приладів;

2) у будинку садибного типу - місце підключення відповідної інженерної мережі будинку до мережі виконавця.

Порядок встановлення факту неналежного надання або ненадання послуг та розв'язання спорів

23. У разі неналежного надання або ненадання послуг виконавцем споживач повідомляє про це виконавця в усній формі за допомогою телефонного зв'язку чи у письмовій формі за адресами, що зазначені в цьому договорі.

У повідомленні зазначається прізвище, ім'я та по батькові, точна адреса проживання споживача, а також найменування виду неналежно наданої або ненаданої послуги. Повідомлення споживача незалежно від його форми (усна або письмова) обов'язково реєструється представником виконавця у журналі реєстрації заявок споживачів. Представник виконавця зобов'язаний повідомити споживачеві відомості про особу, яка прийняла повідомлення (прізвище, ім'я та по батькові), реєстраційний номер повідомлення та час його прийняття.

24. Представник виконавця, якому відомі причини неналежного надання або ненадання послуг, зобов'язаний невідкладно повідомити про це споживача та зробити відповідну відмітку в журналі реєстрації заявок, що є підставою для визнання виконавцем факту неналежного надання або ненадання послуг.

25. Представник виконавця, якому не відомі причини неналежного надання або ненадання послуг, зобов'язаний узгодити з виконавцем точний час та дату встановлення факту ненадання послуг, надання їх не у повному обсязі або перевірки кількісних та/або якісних показників надання послуг. У разі необхідності проведення такої перевірки у приміщенні споживача представник виконавця повинен з'явитися до споживача не пізніше визначеного у договорі строку.

26. У разі незгоди з результатами перевірки кількісних та/або якісних показників надання послуг споживач і виконавець визначають час і дату повторної перевірки, для проведення якої запрошується представник уповноваженого органу виконавчої влади та/або органу місцевого самоврядування, а також представник об'єднання споживачів. За результатами проведення повторної перевірки складається акт про неналежне надання або ненадання послуг, який підписується споживачем (його представником), представником виконавця, представниками уповноваженого органу виконавчої влади та/або органу місцевого самоврядування, а також представником об'єднання споживачів.

27. За результатами перевірки складається акт-претензія про неналежне надання або ненадання послуг (далі - акт-претензія), який підписується споживачем та представником виконавця згідно з додатком 2 до Правил. Акт-претензія складається у двох примірниках по одному для споживача та виконавця.

28. У разі неприбуття представника виконавця в установлений договором строк для проведення перевірки кількісних та/або якісних показників або необґрунтованої відмови від підписання акта-претензії такий акт вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два споживачі.

29. Акт-претензія реєструється уповноваженими особами виконавця у журналі реєстрації актів-претензій згідно з додатком 3 до Правил. Виконавець зобов'язаний розглянути такий акт і повідомити протягом трьох робочих днів споживача про її задоволення або про відмову у задоволенні з обґрунтуванням причин такої відмови. У разі ненадання протягом установленого строку виконавцем відповіді вважається, що він визнав викладені в акті-претензії факти неналежного надання або ненадання послуг. Спори щодо задоволення претензій споживачів розв'язуються у суді. Споживач має право на досудове розв'язання спору шляхом задоволення пред'явленої претензії.

Форс-мажорні обставини

30. Сторони звільняються від відповідальності згідно з цим договором у разі настання дії непереборної сили (дії надзвичайних ситуацій техногенного, природного або екологічного характеру), яка унеможливлює надання відповідної послуги згідно з умовами договору.

Строк дії договору

31. Цей договір укладається з ___


20___ року і діє до 01 квітня 2015 року. Договір вважається щороку продовженим, якщо за місяць до закінчення строку його дії однією із сторін не буде письмово заявлено про його розірвання або необхідність перегляду.

32. Договір може бути розірваний достроково у разі:

зникнення потреби в отриманні послуги або відмови споживача від користування послугами виконавця;

переходу права власності (користування) на квартиру (будинок садибного типу) до іншої особи;

невиконання умов договору сторонами договору.

33. Договір складено у двох примірниках, один з яких зберігається у споживача, другий - у виконавця.

Телефони спеціального виклику у разі виникнення аварій та інших надзвичайних ситуацій 497-94-76.

Аварійна та ремонтна служба внутрішньобудинкових мереж


(адреса і телефон виконавця послуг)

Органи, які відповідно до законодавства здійснюють контроль за дотриманням правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення:

центральний орган виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства: адреса


, телефон
структурний підрозділ з питань житлово-комунального господарства місцевої державної адміністрації: назва

Адреси і підписи сторін

Виконавець - Комунальне підприємство "Грушківське" Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації (03124, м. Київ, бул. І. Лепсе, 23а; ідентифікаційний код 35756939), директор Горох М. Ф.


підпис, м.п.

Споживач - Приватне підприємств "Ліга Сервіс" (03148, м. Київ, вул. Якуба Колоса, 25; ідентифікаційний код 31778991)


підпис, м.п."

3. Визнати укладеним між Комунальним підприємством "Грушківське" Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації (03124, м. Київ, бул. І. Лепсе, 23а; ідентифікаційний код 35756939) та Приватним підприємством "Ліга Сервіс" (03148, м. Київ, вул. Якуба Колоса, 25; ідентифікаційний код 31778991) в наступній редакції:

"ТИПОВИЙ ДОГОВІР № 356-1-Г

про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій

м. Київ ____


20___р.

Комунальне підприємство "Грушківське" в особі Директора Гороха М. Ф., що діє на підставі Статуту (далі - виконавець), з однієї сторони, і Приватне підприємство "Ліга Сервіс" в особі директора Гуменюк О В., що є власником житлового будинку (гуртожитку), власником (наймачем) квартири (житлового приміщення в гуртожитку), власником, орендарем нежитлового приміщення у житловому будинку (гуртожитку) (далі - споживачем), з іншої сторони уклали цей договір про таке:

Предмет договору

1. Предметом цього договору є забезпечення виконавцем надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (далі - послуги) у житловому будинку № 11 по вулиця Метробудівській у Солом'янському районі м. Києва, а споживачем - забезпечення своєчасної оплати таких послуг за встановленим тарифом у строк та на умовах, що передбачені цим договором.

2. Виконавець надає послуги відповідно до встановленого рішенням органу місцевого самоврядування тарифу, його структури, періодичності та строків надання послуг, копія якого додається до договору.

3. Розмір щомісячної плати за надані послуги на дату укладення цього договору становить1,9867х115,1=228,67 грн. без ПДВ.

4. Наявність пільг з оплати послуг ------------ .

Оплата спожитих послуг

5. Розрахунковим періодом є календарний місяць.

У разі застосування щомісячної системи оплати послуг платежі вносяться не пізніше ніж до першого числа місяця, що настає за розрахунковим.

У разі застосування авансової системи оплати послуг платежі вносяться за ----------- місяців у розмірі ----------- гривень.

6. Послуги оплачуються безготівково.

7. Плата вноситься на розрахунковий рахунок р/р 26002010005233 ПАТ «АВАНТ - БАНК» м. Києва, через МФО 380708 код 35756939.

8. За несвоєчасне внесення плати із споживача стягується пеня в розмірі 1 відсоток від суми боргу за кожний день затримки платежів, але не більше 100% від суми боргу.

9. У разі ненадання послуг або надання їх не в повному обсязі, відхилення їх кількісних і якісних показників від нормативних виконавець проводить перерахунок розміру плати.

Права та обов'язки сторін

10. Споживач має право на:

1) своєчасне отримання послуг належної якості згідно із законодавством;

2) усунення виконавцем виявлених недоліків у наданні послуг у встановлені законодавством строки;

3) зменшення розміру плати за надані послуги у разі їх ненадання або надання не в повному обсязі, зниження їх якості у визначеному законодавством порядку;

4) відшкодування збитків, заподіяних його майну та (або) приміщенню, шкоди, заподіяної його життю чи здоров'ю внаслідок ненадання послуг або надання послуг неналежної якості;

5) своєчасне отримання від виконавця інформації про перелік послуг, структуру тарифу, загальну суму місячного платежу, норми споживання, режим надання послуг, їх споживчі властивості тощо;

6) проведення перевірки кількісних та якісних показників надання послуг в установленому Кабінетом Міністрів України порядку;

7) зменшення розміру плати за перевищення строків проведення ремонтно-профілактичних робіт та отримання компенсації за перевищення встановлених строків проведення аварійно-відбудовних робіт у розмірі, встановленому законодавством;

8) внесення за погодженням з виконавцем у договір змін, що впливають на розмір плати за послуги.

11. Споживач зобов'язаний:

1) оплачувати послуги в установлений цим договором строк;

2) своєчасно інформувати виконавця про виявлення несправностей в інженерних мережах, конструктивних елементах належного йому приміщення;

3) дотримуватися санітарно-гігієнічних і протипожежних правил;

4) забезпечувати безперешкодний доступ представників виконавця за наявності у них відповідного посвідчення до мережі, арматури та розподільних систем з метою:

ліквідації аварій - цілодобово;

встановлення і заміни санітарно-технічного та інженерного обладнання, проведення профілактичного огляду - згідно з вимогами нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;

5) у разі несвоєчасного внесення платежів сплачувати пеню у розмірі, встановленому законом /договором;

6) проводити за рахунок власних коштів ремонт квартири (житлового приміщення у гуртожитку), нежитлового приміщення у житловому будинку (гуртожитку);

7) своєчасно вживати заходів до усунення пов'язаних з отриманням послуг неполадок, що виникли з власної вини;

8) дотримуватися вимог житлового і містобудівного законодавства щодо проведення ремонту, реконструкції та переобладнання приміщень або їх частин, не допускати порушення законних прав та інтересів інших учасників відносин у сфері житлово-комунальних послуг;

9) своєчасно проводити підготовку квартири (житлового приміщення у гуртожитку), нежитлового приміщення у житловому будинку (гуртожитку) та технічного обладнання до експлуатації в осінньо-зимовий період;

10) поінформувати у десятиденний строк виконавця про втрату права на пільги.

12. Виконавець має право:

1) вимагати від споживача дотримання вимог правил утримання житлових будинків та прибудинкових територій, експлуатації житлових та нежитлових приміщень у житлових будинках (гуртожитках), санітарно-гігієнічних і протипожежних правил та інших нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;

2) доступу, зокрема несанкціонованого, у квартиру (житлове приміщення у гуртожитку), нежитлове приміщення у житловому будинку (гуртожитку) споживача для ліквідації аварії відповідно до встановленого законом порядку, усунення неполадок санітарно-технічного та інженерного обладнання, його встановлення і заміни, проведення технічного і профілактичного огляду;

3) нараховувати у разі несвоєчасного внесення споживачем плати за надані послуги пеню у розмірі, встановленому законом /договором;

4) вимагати від споживача своєчасного проведення робіт з усунення пов'язаних з отриманням послуг неполадок, що виникли з вини споживача, або відшкодування вартості зазначених робіт;

5) вносити за погодженням із споживачем у договір зміни, що впливають на розмір плати за послуги.

13. Виконавець зобов'язаний:

1) забезпечувати своєчасне надання послуг належної якості згідно із законодавством;

2) подавати споживачеві в установленому законодавством порядку необхідну інформацію про перелік послуг, структуру тарифу, загальну суму місячного платежу, норми споживання, режим надання послуг, їх споживчі властивості тощо;

3) утримувати внутрішньобудинкові мережі в належному технічному стані, здійснювати їх технічне обслуговування та ремонт, вживати своєчасних заходів до запобігання аварійним ситуаціям та їх ліквідації, усунення порушень щодо надання послуг в установлені законодавством строки;

4) розглядати у визначений законодавством строк претензії та скарги споживача і проводити відповідний перерахунок розміру плати за послуги в разі їх ненадання, надання не в повному обсязі, зниження кількісних і якісних показників;

5) сплачувати споживачеві компенсацію за перевищення встановлених строків проведення аварійно-відбудовних робіт відповідно до методики, затвердженої центральним органом виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства;

6) своєчасно ознайомлювати споживача з нормативно-правовими актами у сфері житлово-комунальних послуг;

7) своєчасно проводити за рахунок власних коштів роботи з усунення пов'язаних з наданням послуг неполадок, що виникли з його вини;

8) відшкодовувати споживачеві збитки, завдані його майну та (або) приміщенню, шкоду, заподіяну життю чи здоров'ю споживача внаслідок ненадання послуг або надання послуг неналежної якості;

9) здійснювати контроль за технічним станом інженерного обладнання житлових будинків (гуртожитків), квартир, приміщень;

10) своєчасно проводити підготовку житлового будинку (гуртожитку) та його технічного обладнання до експлуатації в осінньо-зимовий період.

Відповідальність сторін

14. Споживач несе відповідальність згідно із законом за:

1) недотримання вимог нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;

2) несвоєчасне внесення платежів за послуги шляхом сплати пені;

3) порушення визначених цим договором зобов'язань.

15. Виконавець несе відповідальність згідно із законом за:

1) неналежне надання або ненадання послуги, що призвело до заподіяння збитків майну та (або) приміщенню споживача, шкоди його життю чи здоров'ю, шляхом відшкодування збитків;

2) зниження кількісних і якісних показників послуг або перевищення строків проведення ремонтно-профілактичних робіт шляхом зменшення розміру плати. Якість надання послуг визначається відповідно до затвердженої органом місцевого самоврядування структури тарифу, періодичності та строків надання послуг;

3) перевищення встановлених строків проведення аварійно-відбудовних робіт шляхом виплати споживачеві компенсації в установленому законодавством розмірі, ----- відсотка щомісячної плати за послугу за кожну добу її надання;

4) порушення зобов'язань, визначених цим договором.

Порядок розв'язання спорів

16. У разі порушення виконавцем умов цього договору споживачем та представником виконавця складається акт-претензія із зазначенням у ньому строків, виду порушення, кількісних і якісних показників послуг тощо.

Представник виконавця повинен з'явитися за викликом споживача для підписання акта-претензії не пізніше ніж протягом двох робочих днів.

У разі неприбуття представника виконавця у визначений цим договором строк або необгрунтованої відмови від підписання акт-претензія вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два інших споживачі.

17. Акт-претензія подається виконавцеві, який вирішує протягом трьох робочих днів питання щодо проведення перерахунку платежів або надає споживачеві обґрунтовану письмову відмову в задоволенні його претензій.

18. Спори між сторонами розв'язуються шляхом проведення переговорів або у судовому порядку.

Форс-мажорні обставини

19. Сторони звільняються від відповідальності за цим договором у разі настання непереборної сили (дії надзвичайних ситуацій техногенного, природного або екологічного характеру), що унеможливлює надання та оплату послуг відповідно до умов цього договору.

Строк дії договору

20. Цей договір набирає чинності з ___


20___року і діє до 01.04.2015року.

У разі коли за місяць до закінчення дії цього договору однією із сторін не заявлено у письмовій формі про розірвання договору або необхідність його перегляду, цей договір вважається щороку продовженим.

21. Цей договір може бути розірваний достроково у разі:

1) переходу права власності (користування) на квартиру (житлове приміщення у гуртожитку), нежитлове приміщення у житловому будинку (гуртожитку) до іншої особи;

2) невиконання його сторонами умов цього договору.

22. Цей договір складено у двох примірниках, один з яких зберігається у споживача, другий - у виконавця.

Адреса і підписи сторін

Виконавець - Комунальне підприємство "Грушківське" Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації (03124, м. Київ, бул. І. Лепсе, 23а; ідентифікаційний код 35756939), директор Горох М. Ф.


підпис, м.п.

Споживач - Приватне підприємство "Ліга Сервіс" (03148, м. Київ, вул. Якуба Колоса, 25; ідентифікаційний код 31778991)


підпис, м.п."

4. Стягнути з Приватного підприємства "Ліга Сервіс" (03148, м. Київ, вул. Якуба Колоса, 25; ідентифікаційний код 31778991) на користь Комунального підприємства "Грушківське" Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації (03124, м. Київ, бул. І. Лепсе, 23а; ідентифікаційний код 35756939) 1720,50 грн. (одну тисячу сімсот двадцять гривень 50 коп.) судового збору. Видати наказ.

5. Стягнути з Приватного підприємства "Ліга Сервіс" (03148, м. Київ, вул. Якуба Колоса, 25; ідентифікаційний код 31778991) в доход Державного бюджету України 644,50 грн. (шістсот сорок чотири гривні 50 коп.) судового збору. Видати наказ.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним господарським судом.

Дата підписання: 29.04.2014р.

Головуючий суддя Грєхова О. А.

Судді: Кирилюк Т. Ю.

Пукшин Л. Г.

СудГосподарський суд міста Києва
Дата ухвалення рішення28.04.2014
Оприлюднено29.04.2014
Номер документу38456777
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —910/22120/13

Ухвала від 11.09.2014

Господарське

Господарський суд міста Києва

Грєхова О.А.

Рішення від 28.04.2014

Господарське

Господарський суд міста Києва

Грєхова О.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні