Ухвала
від 22.04.2014 по справі 820/1578/14
ХАРКІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

cpg1251

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

22 квітня 2014 р.Справа № 820/1578/14 Колегія суддів Харківського апеляційного адміністративного суду у складі

Головуючого судді: Жигилія С.П.

Суддів: Дюкарєвої С.В. , Перцової Т.С.

розглянувши в порядку письмового провадження у приміщенні Харківського апеляційного адміністративного суду адміністративну справу за апеляційною скаргою Основ'янської об'єднаної державної податкової інспекції м.Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області на Постанову Харківського окружного адміністративного суду від 26.03.2014р. по справі № 820/1578/14

за позовом Основ'янської об'єднаної державної податкової інспекції м.Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області

до Товариства з обмеженою відповідальністю БІ-ПЛАН ІНФОРМЕЙШН СІСТЕМЗ Україна ЛІМІТЕД" , Печерської районної в місті Києві державна адміністрація третя особа Реєстраційна служба Харківського міського управління юстиції

про скасування державної реєстрації змін до установчих документів,

ВСТАНОВИЛА:

Основ'янська об'єднана державна податкова інспекція м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області (далі по тексту - позивач, Основ'янська ОДПІ м.Харкова ГУ Міндоходів Харківської області) звернулась до Харківського окружного адміністративного суду з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю "БІ-ПЛАН ІНФОРМЕЙШН СІСТЕМЗ Україна ЛІМІТЕД" (далі по тексту - відповідач, ТОВ "БІ-ПЛАН ІНФОРМЕЙШН СІСТЕМЗ Україна ЛІМІТЕД"), третя особа - Реєстраційна служба Харківського міського управління юстиції (далі по тексту - Реєстраційна служба Харківського МУЮ), в якому просить суд скасувати державну реєстрацію внесення змін до установчих документів юридичної особи ТОВ "БІПЛАН ІНФОРМЕЙШН СІСТЕМЗ Україна ЛІМІТЕД" (код ЄДРПОУ 33235767) щодо відомостей про місцезнаходження.

Ухвалою Харківського окружного адміністративного суду від 03.03.14 по справі №820/1578/14 залучено до участі у справі у якості другого відповідача - Печерську районну в місті Києві державну адміністрацію (далі по тексту - Печерську районну в м.Києві ДА).

Постановою Харківського окружного адміністративного суду від 26.03.2014 року по справі №820/1578/14 адміністративний позов Основ'янської об'єднаної державної податкової інспекції м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "БІ-ПЛАН ІНФОРМЕЙШН СІСТЕМЗ Україна ЛІМІТЕД", Печерської районної в місті Києві державної адміністрації, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, Реєстраційна служба Харківського міського управління юстиції, про скасування державної реєстрації змін до установчих документів - залишено без задоволення.

Позивач, не погодившись із судовим рішенням, подав апеляційну скаргу, в якій, посилаючись на неправильне застосування судом першої інстанції при винесенні постанови норм матеріального та процесуального права, просить суд скасувати постанову Харківського окружного адміністративного суду від 26.03.2014 року по справі №820/1578/14 та прийняти нову, якою позовні вимоги задовольнити у повному обсязі, скасувати державну реєстрацію внесення змін до установчих документів юридичної особи ТОВ "БІПЛАН ІНФОРМЕЙШН СІСТЕМЗ Україна ЛІМІТЕД" (код ЄДРПОУ 33235767) щодо відомостей про місцезнаходження.

В обґрунтування вимог апеляційної скарги зазначає про порушення судом першої інстанції вимог ст.159 КАС України. Зазначив, що на момент звернення до Департаменту державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Харківської міської ради ТОВ "БІ -ПЛАН ІНФОРМЕЙШН СІСТЕМЗ Україна ЛІМІТЕД" (код ЄДРПОУ 33235767) було зазначено відомості про місцезнаходження, які не відповідають юридичній адресі підприємства, а тому Державним реєстратором внесені вищезазначені відомості до Єдиного державного реєстру з порушенням вимог Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців", що свідчить про порушення норм чинного законодавства.

Враховуючи неприбуття жодної з осіб, які беруть участь у справі, у судове засідання, хоча вони були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового засідання, колегія суддів на підставі п. 2 ч. 1 ст. 197 Кодексу адміністративного судочинства України вважає за можливе розглянути справу в порядку письмового провадження за наявними в справі матеріалами.

Колегія суддів, заслухавши суддю-доповідача, перевіривши, в межах апеляційної скарги, рішення суду першої інстанції та доводи апеляційної скарги, дослідивши матеріали справи, вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Судом першої інстанції встановлено та підтверджено в суді апеляційної інстанції, що 17.04.2013 до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців внесено зміни до відомостей про місцезнаходження Товариства з обмеженою відповідальністю "БІ-ПЛАН ІНФОРМЕЙШН СІСТЕМЗ Україна ЛІМІТЕД", зазначено адресу: 61003, Харківська область, м. Харків, Червонозаводський район, вул.. Кооперативна, буд. 6/8, про що зроблено запис № 10701050008004093 (а.с.27-29).

При проведенні працівниками Основ'янської об'єднаної державної податкової інспекції м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області перевірки щодо наявності Товариства з обмеженою відповідальністю "БІ-ПЛАН ІНФОРМЕЙШН СІСТЕМЗ Україна ЛІМІТЕД" за адресою реєстрації: 61003, Харківська область, м. Харків, Червонозаводський район, вул. Кооперативна, буд. 6/8, було встановлено, що за даною адресою це підприємство не значиться, що підтверджується довідкою про встановлення місцезнаходження (місця проживання) платника податків № 1570/7/20-30-07-16 від 06.09.2013, повідомленням про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням № 32 від 09.09.13 (а.с.15,16).

Посилаючись на відсутність Товариства з обмеженою відповідальністю "БІ-ПЛАН ІНФОРМЕЙШН СІСТЕМЗ Україна ЛІМІТЕД" за місцезнаходженням, позивач вважає неправомірною державну реєстрацію змін до установчих документів ТОВ "БІ-ПЛАН ІНФОРМЕЙШН СІСТЕМЗ Україна ЛІМІТЕД", щодо внесених даних до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців про зміну юридичної адреси підприємства на м. Харків, вул. Кооперативна, буд. 6/8, у зв`язку з чим звернувся до суду з даним позовом.

Відмовляючи в задоволенні позову, суд першої інстанції виходив з відсутності підстав для скасування державної реєстрації внесення змін до установчих документів юридичної особи ТОВ "БІПЛАН ІНФОРМЕЙШН СІСТЕМЗ Україна ЛІМІТЕД" щодо відомостей про місцезнаходження та підтвердження місцезнаходження зазначеного підприємства.

Колегія суддів погоджується з таким висновком суду першої інстанції з наступних підстав.

Відповідно до пункту 67.2 статті 67 Податкового кодексу України, органи державної податкової служби в установленому законом порядку мають право звертатися до суду про винесення судового рішення щодо: припинення юридичних осіб або підприємницької діяльності фізичних осіб-підприємців; відміни державної реєстрації припинення юридичних осіб або підприємницької діяльності фізичних осіб-підприємців; скасування державної реєстрації змін до установчих документів.

Звернення суб'єкта владних повноважень із позовом у передбачених законом випадках мають бути обумовлені необхідністю виконання покладених на них завдань та функцій, а використовувати свої повноваження державні органи можуть лише з метою, з якою це повноваження надано.

Враховуючи викладене, з огляду на положення ч.3 ст.2 КАС України, колегія суддів зазначає, що звернення органів державної податкової служби з позовами, що передбачені, зокрема, нормами пункту 67.2 статті 67 Податкового кодексу України, повинно кореспондувати із покладеними на податкові органи функціями.

Функції органів державної податкової служби визначені статтею 19-1 Податкового кодексу України.

Відповідно до підпункту 19-1.1.1 Податкового кодексу України, органи державної податкової служби здійснюють контроль за своєчасністю, достовірністю, повнотою нарахування і сплати податків та зборів, установлених цим Кодексом.

За визначенням пункту 61.1 статті 61 Податкового кодексу України, податковий контроль - це система заходів, що вживаються контролюючими органами з метою контролю правильності нарахування, повноти і своєчасності сплати податків і зборів, а також дотримання законодавства з питань регулювання обігу готівки, проведення розрахункових та касових операцій, патентування, ліцензування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.

У свою чергу, способи здійснення податкового контролю встановлені статтею 62 Податкового кодексу України. До таких способів належать: ведення обліку платників податків; інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності органів державної податкової служби; перевірки та звірки відповідно до вимог цього Кодексу, а також перевірки щодо дотримання законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, у порядку, встановленому законами України, що регулюють відповідну сферу правовідносин.

Відтак, здійснення податковими органами повноважень, передбачених нормами пункту 67.2 статті 67 Податкового кодексу України, повинно бути зумовлено виконанням цими органами функцій щодо податкового контролю.

Враховуючи, що основною метою податкового контролю є забезпечення належного виконання податкових обов'язків щодо визначення та сплати грошових зобов'язань, звернення податкового органу із позовом на підставі норм пункту 67.2 статті 67 Податкового кодексу України повинно бути спрямоване на запобігання та припинення податкових правопорушень, які пов'язані із неналежним визначенням та сплатою грошових зобов'язань платником податків або невиконанням ним інших податкових обов'язків.

Колегія суддів зазначає, що відносини, які виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб, а також фізичних осіб - підприємців урегульовано нормами Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців" №755-IV від 15.05.2003 року (далі - Закон №755-IV ).

Як встановлено частиною 1 статті 1 Закону №755-IV, Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців - це автоматизована система збирання, накопичення, захисту, обліку та надання інформації про юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців.

Відповідно до ч.1 ст.4 Закону України №755-IV, державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців - засвідчення факту створення або припинення юридичної особи, засвідчення факту набуття або позбавлення статусу підприємця фізичною особою, а також вчинення інших реєстраційних дій, які передбачені цим Законом, шляхом внесення відповідних записів до Єдиного державного реєстру.

Таким чином, повноваження державного реєстратора полягають у засвідченні певних фактів, передбачених чинним законодавством, при надходженні до нього певного пакету документів (від заявника чи поштою). Усі реєстраційні дії проводяться державним реєстратором на підставі поданого уповноваженою особою пакету документів передбаченого відповідною статтею Закону №755-IV.

Також суд зазначає, що ст. 18 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб підприємців" якщо відомості, які підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, були внесені до нього, то такі відомості вважаються достовірними і можуть бути використані в спорі з третьою особою, доки до них не внесено відповідних змін. Якщо відомості, які підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, є недостовірними і були внесені до нього, то третя особа може посилатися на них у спорі як на достовірні. Третя особа не може посилатися на них у спорі у разі, якщо вона знала або могла знати про те, що такі відомості є недостовірними. Якщо відомості, які підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, не були до нього внесені, вони не можуть бути використані в спорі з третьою особою, крім випадків, коли третя особа знала або могла знати ці відомості.

Водночас, ч. 7 статті 29 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" державному реєстратору забороняється вимагати документи для проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи, якщо вони не передбачені частинами першою - шостою цієї статті.

Крім того, колегія суддів зауважує, що Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" не передбачено права державного реєстратора надавати оцінку документам, що подаються до Департаменту державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, з огляду на факти, що викладені в позовній заяві в обґрунтування позовних вимог.

Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 14 Закону в разі зміни місцезнаходження юридичної особи, якщо нове місцезнаходження юридичної особи розташоване на території іншої адміністративно-територіальної одиниці, здійснюється передача реєстраційної справи такої юридичної особи.

У разі державної реєстрації зміни місцезнаходження юридичної особи, державний реєстратор протягом десяти робочих днів з дати реєстрації зміни місцезнаходження зобов'язаний передати за описом реєстраційну справу державному реєстратору за новим місцезнаходженням юридичної особи (ч. 2, 4 ст. 14 Закону).

Державний реєстратор, який отримав реєстраційну справу, зобов'язаний протягом десяти робочих днів з дати її прийому повідомити рекомендованим листом юридичну особу про зміну місцезнаходження реєстраційної справи та внести до Єдиного державного реєстру запис про зміну місцезнаходження реєстраційної справи (ч. 6 ст. 14 Закону).

Таким чином, взяття на облік реєстраційної справи, переданої з іншого органу державної реєстрації в зв'язку з реєстрацією зміни місцезнаходження юридичної особи, є обов'язком державного реєстратора. Стаття 14 Закону не передбачає підстав для відмови у взятті на облік реєстраційної справи.

Записи про зняття з обліку та взяття на облік реєстраційної справи в органі державної реєстрації вносяться до Єдиного державного реєстру довідковою, не мають статусу окремої реєстраційної дії, їм не присвоюється відповідний номер.

Частиною 1 ст. 29 Закону №755-IV встановлено, що для проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридична особа повинна подати (надіслати поштовим відправленням з описом вкладення) такі документи: заповнену реєстраційну картку на проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи; примірник оригіналу (ксерокопію, нотаріально засвідчену копію) рішення про внесення змін до установчих документів. Документ, що підтверджує правомочність прийняття рішення про внесення змін до установчих документів; оригінали установчих документів юридичної особи з відміткою про їх державну реєстрацію з усіма змінами, чинними на дату подачі документів, або копія опублікованого в спеціалізованому друкованому засобі масової інформації повідомлення про втрату всіх або частини зазначених оригіналів установчих документів; два примірники змін до установчих документів юридичної особи у вигляді окремих додатків або два примірники установчих документів у новій редакції; документ, що підтверджує внесення реєстраційного збору за проведення державної реєстрації змін до установчих документів.

Крім того, колегія суддів зауважує, що Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" не передбачено права державного реєстратора надавати оцінку документам, що подаються до Департаменту державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, з огляду на факти, що викладені в позовній заяві в обґрунтування позовних вимог.

У відповідності до ч.3 ст.8 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" відповідальність за відповідність установчих документів законодавству несуть засновники (учасники) юридичної особи.

Колегія суддів зазначає, що проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи здійснюється за процедурами у відповідності з ч.1-5 ст.25, ч.2,3 ст.27 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців".

Колегія суддів вказує, що підстави для Скасування державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи визначені статтею 31 Закон № 755-ІV.

Так, у разі постановлення судового рішення щодо скасування рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу про внесення змін до установчих документів юридичної особи, або про визнання повністю або частково недійсними змін до установчих документів юридичної особи суд у день набрання законної сили судовим рішенням надсилає його державному реєстратору для внесення запису про судове рішення щодо скасування державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи.

Дата надходження відповідного судового рішення вноситься до журналу обліку реєстраційних дій.

Колегія суддів зазначає, що позивачем не надано інформації про наявність судового рішення щодо скасування рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу про внесення змін до установчих документів юридичної особи, або про визнання повністю або частково недійсними змін до установчих документів юридичної особи.

Відповідно до п. 12.5 Розділу XII Порядку якщо за результатами заходів щодо встановлення фактичного місцезнаходження юридичної особи підрозділами податкової міліції буде підтверджено відсутність такої особи за місцезнаходженням або встановлено, що фактичне місцезнаходження юридичної особи не відповідає зареєстрованому місцезнаходженню, керівник (заступник керівника) органу державної податкової служби приймає рішення про направлення до відповідного державного реєстратора повідомлення про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням за ф. N 18-ОПП (додаток 24) для вжиття заходів, передбачених частиною дванадцятою статті 19 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців".

Відповідно до абз. 2 ч. 12 статті 19 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" у разі надходження державному реєстратору від органу доходів і зборів повідомлення встановленого зразка про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням державний реєстратор зобов'язаний надіслати поштовим відправленням протягом п'яти робочих днів з дати надходження зазначеного повідомлення юридичній особі повідомлення щодо необхідності подання державному реєстратору реєстраційної картки.

З огляду на викладене, колегія суддів погоджується з доводами суду першої інстанції про те, що не встановлення місцезнаходження юридичної особи може бути підставою для внесення до ЄДР запису про її відсутність за місцезнаходженням та подальшого припинення юридичної особи на підставі положень Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців".

Колегія суддів зазначає, що у відповідності до ст. 45 Податкового кодексу України платник податків зобов'язаний самостійно визначити свою податкову адресу. При цьому згідно з пунктом 45.2 статті 45 Податкового кодексу України податковою адресою юридичної особи є місцезнаходження такої юридичної особи, відомості про що містяться в Єдиному державному реєстрі. Отже, обрання податкової адреси і, відповідно, місцезнаходження, здійснюється платником податків самостійно, без узгодження із податковим органом.

Судом апеляційної інстанції встановлено та підтверджено матеріалами справи, що юридичною особою ТОВ "БІ-ПЛАН ІНФОРМЕЙШН СІСТЕМЗ Україна ЛІМІТЕД" було надано повний пакет документів, передбачений вимогами чинного законодавства, на підставі яких Печерська районна в м.Києві державна адміністрація провела державну реєстрацію змін до установчих документів щодо зміни юридичної адреси ТОВ "БІ-ПЛАН ІНФОРМЕЙШН СІСТЕМЗ Україна ЛІМІТЕД", про що у Державному реєстрі вчинений запис.

На підтвердження місцезнаходження ТОВ "БІ-ПЛАН ІНФОРМЕЙШН СІСТЕМЗ Україна ЛІМІТЕД" за зазначеною адресою, а також правомірності проведення державної реєстрації змін до установчих документів щодо зміни юридичної адреси ТОВ "БІ-ПЛАН ІНФОРМЕЙШН СІСТЕМЗ Україна ЛІМІТЕД", матеріали справи містять, зокрема, наступні документи:

- копія квитанції від 16.04.2013 року, з якої вбачається оплата ТОВ "БІ-ПЛАН ІНФОРМЕЙШН СІСТЕМЗ Україна ЛІМІТЕД" 51 грн. за проведення державної реєстрації змін до установчих документів даного підприємства (а.с.42);

- копія квитанції від 16.04.2013 року про сплату ТОВ "БІ-ПЛАН ІНФОРМЕЙШН СІСТЕМЗ Україна ЛІМІТЕД" 51 грн. за публікацію про зміну місцезнаходження зазначеного підприємства(а.с.43);

- реєстраційна картка на проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичною особою, затвердженою Наказом Міністерства юстиції України 14.10.2011 року №3178/5 (а.с.44-50);

- протокол №1 загальних зборів учасників ТОВ "БІ-ПЛАН ІНФОРМЕЙШН СІСТЕМЗ Україна ЛІМІТЕД" від 18.06.2012 року, відповідно до якого одноголосно прийнято рішення змінити місцезнаходження Товариства та зареєструвати його за адресою: м. Харків, вул. Кооперативна, буд. 6/8 (а.с.51-52);

- статут ТОВ "БІ-ПЛАН ІНФОРМЕЙШН СІСТЕМЗ Україна ЛІМІТЕД" у новій редакції, затверджений загальними зборами учасників Товариства протокол №2 від 18.06.2012 року (а.с.53-69)

Крім того, доводи позивача про відсутність місцезнаходження ТОВ "БІ-ПЛАН ІНФОРМЕЙШН СІСТЕМЗ Україна ЛІМІТЕД" за адресою: м. Харків, вул. Кооперативна, буд. 6/8, спростовуються наступним.

Як вірно зазначено судом першої інстанції, згідно Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців у графі «Статус відомостей про юридичну особу» зазначено, що станом на 19.02.14 «відомості підтверджено» (а.с.82), тобто Товариством з обмеженою відповідальністю "БІ-ПЛАН ІНФОРМЕЙШН СІСТЕМЗ Україна ЛІМІТЕД" підтверджено його місцезнаходження.

Відповідно до частини другої 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно частини третьої статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

З огляду на встановлені у справі фактичні обставини та досліджені докази, колегія суддів вважає, що державний реєстратор, при вчиненні державної реєстрації змін до установчих документів шляхом внесення даних до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців про зміну юридичної адреси підприємства, діяв на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців", з дотриманням вимог ч.3 ст.2 КАС України.

Підсумовуючи викладене, колегія суддів приходить до висновку про відсутність підстав для скасування державної реєстрації змін до установчих документів ТОВ "БІ-ПЛАН ІНФОРМЕЙШН СІСТЕМЗ Україна ЛІМІТЕД", щодо внесених даних до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців про зміну юридичної адреси підприємства на м. Харків, вул. Кооперативна, буд. 6/8.

На підставі викладеного, колегія суддів вважає, що при прийнятті судового рішення у справі суд першої інстанції дійшов вичерпних юридичних висновків щодо встановлення обставин справи і правильно застосував до спірних правовідносин сторін норми матеріального та процесуального права.

Відповідно до ст. 200 КАС України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а постанову або ухвалу суду без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справа та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Доводи апеляційної скарги висновків суду не спростовують.

Керуючись ст.ст. 160, 167, 195, 197, 198, 200, п.1 ч.1 ст.205, ст.ст.206, 209, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, колегія суддів, -

У Х В А Л И Л А:

Апеляційну скаргу Основ'янської об'єднаної державної податкової інспекції м.Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області залишити без задоволення.

Постанову Харківського окружного адміністративного суду від 26.03.2014р. по справі №820/1578/14 залишити без змін.

Ухвала набирає законної сили через п'ять днів після направлення її копії особам, які беруть участь у справі, та може бути оскаржена шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів після набрання законної сили.

Головуючий суддя Жигилій С.П. Судді Дюкарєва С.В. Перцова Т.С.

СудХарківський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення22.04.2014
Оприлюднено05.05.2014
Номер документу38484968
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —820/1578/14

Ухвала від 03.03.2014

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Білова О.В.

Ухвала від 27.02.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Донець О.Є.

Ухвала від 21.01.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Кравцов О.В.

Ухвала від 12.11.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Кравцов О.В.

Ухвала від 29.09.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Мороз В.Ф.

Ухвала від 22.04.2014

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Жигилій С.П.

Постанова від 26.03.2014

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Білова О.В.

Ухвала від 11.02.2014

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Білова О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні