6.2.1
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
Іменем України
29 квітня 2014 рокуЛуганськСправа № 812/1024/14
Луганський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді: Лагутіна А.А.;
при секретарі судового засідання: Разянській Є.О.;
за участю представників сторін: не з'явились;
третьої особи: не з'явилась;
розглянувши у відкритому судовому засіданні у м. Луганську справу за адміністративним позовом публічного акціонерного товариства «Успенський кар'єр» до Лутугинської районної державної адміністрації Луганської області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору - відділ Держемагенства у Лутугинському районі Луганської області про скасування розпорядження від 11.06.2004 року № 388,-
ВСТАНОВИВ:
14 лютого 2014 року публічне акціонерне товариство «Успенський кар'єр» (далі - Позивач або ПАТ «Успенський кар'єр») звернулось до суду із позовом до Лутугинської районної державної адміністрації Луганської області (далі - Відповідач або Лутугинська РДА) третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору - відділ Держемагенства у Лутугинському районі Луганської області (далі - Третя особа) про скасування розпорядження від 11.06.2004 року № 388. В обґрунтування позовних вимог позивач посилався на таке.
Згідно Державного акту на право постійного користування землею серії І-ЛГ № 001368 від 28.12.2001 року, на підставі рішення 12 сесії 23 скликання Луганської обласної Ради від 20.07.2000 року № 12/7 та рішення 17 сесії 23 скликання Волнухинської селищної Ради від 20.12.2001 року № б/н ВАТ «Успенський кар'єр» надано у постійне кори стування земельну ділянку, загальною площею 35,74 га землі в межах згідно з планом землекорис тування, для розширення Волнухінського родовища піщаників та видобуття корисних копалин.
Дана земельна ділянка складається з шести ділянок: № 1 - Лутугинське родовище, площею 10,6272 га.; АДРЕСА_1, площею 2,0757 га.; № 3 - Волнухинське родовище, площею 15,2834 га.; № 4 - под'їздна а/д до Лутугинського родовища, площею 3,7006 га.; № 5 адмін. споруди сел. Волнухине, вул. Кар'єрна, площею 0,9031 га.; № 6 - Новий кар'єр, площею 3,15 га.
Відбулося пере творення ВАТ «Успенський кар'єр» шляхом зміни його організаційно-правової форми у публічне акціонерне товариство «Успенський кар'єр». Відповідно ПАТ «Успенський кар'єр» є правонаступником ВАТ «Успенський кар'єр».
У зв'язку з цим, ПАТ «Успенський кар'єр» звернулося до відділу Держземагентства у Лутугинському районі Луганської області щодо внесення відповідних даних до Державного земельного кадастру (присвоєння кадастрових номерів) та надання відповідних Витягів.
Але, щодо земельної ділянки АДРЕСА_1, площею 2,0757 га. відділ Держземаге нтства у Лутугинському районі Луганської області, згідно з рішенням від 16.10.2013 року № РВ-4400007262013 відмовив у внесенні вказаних даних, у зв'язку зі знаходженням в межах земельної ділянки, яку передбачається зареєструвати, іншої земельної ділянки або її частини.
Так, розпорядженням Голови Лутугинської РДА від 11.06.2004 року № 388 «Про передачу у власність земельних ділянок 3-м громадянам для ведення особистого селянського господарства із земель державного запасу Волнухінської сільської ради», було передано громадянам ОСОБА_2, ОСОБА_3 та ОСОБА_4 земельні ділянки у власність, площею по 2,0 га кожному, угіддя-пасовища для ведення осо бистого селянського господарства із земель державного запасу Волнухинської сільської ради, які знаходяться у межах земельної ділянки АДРЕСА_1, яка передана у постійне кори стування ПАТ «Успенський кар'єр» .
Позивач вважав, що ПАТ «Успенський кар'єр» є належним землекористувачем вказаної земельної ді лянки, а тому знаходження в її межах, іншої земельної ділянки або її частини, на думку позивача, є порушенням прав позивача.
З підстав викладених у позові, позивач просив суд скасувати розпорядження Голови Лутугинської РДА від 11.06.2004 року № 388 «Про передачу у власність земельних ділянок 3-м громадянам для ведення особистого селянського господарства із земель державного запасу Волнухінської сільської ради».
У судовому засіданні 27.02.2014 представник позивача надав уточнену позовну заяву, в якій просив суд скасувати розпорядження Голови Лутугинської РДА від 11.06.2004 року № 388 «Про передачу у власність земельних ділянок 3-м громадянам для ведення особистого селянського господарства із земель державного запасу Волнухінської сільської ради» (аркуші справи 31-33).
03.04.2014 року від відповідача до суду надійшло заперечення на позовну заяву (аркуші справи 50, 51).
Представники сторін та третя особа у судове засідання не з'явились, надали суду клопотання про розгляд справи за їх відсутністю (аркуші справи 51, 80, 89).
Дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих сторонами доказів, оцінивши докази відповідно до вимог ст.ст. 69-72 КАС України, суд приходить до наступного.
Судом встановлено та підтверджується матеріалами справи, що згідно з Державним актом на право постійного користування землею серії І-ЛГ № 001368 від 28.12.2001 року, на підставі рішення 12 сесії 23 скликання Луганської обласної Ради від 20.07.2000 року № 12/7 та рішення 17 сесії 23 скликання Волнухинської селищної Ради від 20.12.2001 року № б/н ВАТ «Успенський кар'єр» надано у постійне кори стування земельну ділянку, загальною площею 35,74 га землі в межах згідно з планом землекорис тування, для розширення Волнухінського родовища піщаників та видобуття корисних копалин (аркуші справи 7-9, 90, 91) .
Дана земельна ділянка складається з 6-ти ділянок:
- № 1 - Лутугинське родовище, площею 10,6272 га.;
- АДРЕСА_1, площею 2,0757 га.;
- № 3 - Волнухинське родовище, площею 15,2834 га.;
- № 4 - под'їздна а/д до Лутугинського родовища, площею 3,7006 га.;
- № 5 - адмін. споруди сел. Волнухине, вул. Кар'єрна, площею 0,9031 га.,
- № 6 - Новий кар'єр, площею 3,15 га.
Вказаний акт зареєстровано в книзі записів державних актів на право постійного користування землею за № 270 (аркуш справи 7, 90).
У зв'язку із набранням чинності Закону України «Про акціонерні товариства» відбулося пере творення ВАТ «Успенський кар'єр» шляхом зміни його організаційно-правової форми у Публічне акціонерне товариство «Успенський кар'єр» (ПАТ «Успенський кар'єр»), що не заперечувалось відповідачем.
У зв'язку з цим, та у відповідності із Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», згідно заяви від 03.10.2013 року (вих. № 684, вхід. № 588/01-12) ПАТ «Успенський кар'єр» звернулося до відділу Держземагентства у Лутугинському районі Луганської області щодо внесення відповідних даних до Державного земельного кадастру (присвоєння кадастрових номерів) та видання відповідних витягів згідно доданої технічної документації та об мінних файлів у форматі XML (аркуш справи 10).
12.10.2013 року відповідач видав підприємству позивача відповідні Витяги з Державного земельно го кадастру, а саме:
- № НВ-4400408662013 на земельну ділянку № 1 Лутугинське родовище, площею 10,6272 га., кадастровий № 4422284400:06:012:0001;
- № НВ-4400408712013 на земельну ділянку № 3 - Волнухинське родовище, площею 15,283 га., кадастровий № 4422281300:02:020:0051;
- № НВ-44003992222013 на земельну ділянку № 4 под'їздна а/д до Лутугинського родовища, площею 3,7006 га., кадастровий № 4422281300:02:044:0027;
- № НВ-4400408632013 на земельну ділянку № 5 адмін. споруди сел. Волнухине, вул. Кар'єрна, площею 0,9031 га.. кадастровий № 4422281300:05:0001:0111 (аркуші справи 11-18).
Однак, щодо земельної ділянки АДРЕСА_1, площею 2,0757 га. відділ Держземаге нтства у Лутугинському районі Луганської області, згідно з рішенням від 16.10.2013 року № РВ-4400007262013 відмовив у внесенні вказаних даних у зв'язку з знаходженням в межах земельної ділянки, яку передбачається зареєструвати, іншої земельної ділянки або її частини (аркуш справи 19).
Дослідивши в судовому засіданні листи відділу Держземаге нтства у Лутугинському районі Луганської області від 14.04.2014 року № 01-05/754 та від 26.11.2013 року № 01-06/927 судом встановлено, що згідно даних державного земельного кадастру в межах земельної АДРЕСА_1, площею 2,0757 га.,), яке згідно державного акту на право постійного користування землею серії І-ЛГ № 001368 від 28.12.2001 року належить позивачу, раніше була сформована до 01.01.2013 року на підставі розпорядження голови РДА від 11.06.2004 року № 388 (аркуші справи 79, 85).
Так, оспорюваним розпорядження голови РДА від 11.06.2004 року № 388 був затверджений проект щодо відведення земельних ділянок, що передаються у власність гр. ОСОБА_2, гр. ОСОБА_3, гр. ОСОБА_4 для ведення особистого селянського господарства із земель запасу Волнухінської сільської ради, Лутугинського району, Луганської області та передано гр. ОСОБА_2, гр. ОСОБА_3, гр. ОСОБА_4 земельні ділянки у власність, площею по 2,0 га. кожному, угіддя-пасовища для ведення особистого селянського господарства із земель державного запасу Волнухінської сільської ради (аркуш справи 47).
Однак, на неодноразове витребовування проектів щодо відведення земельних ділянок, щодо передані у власність гр. ОСОБА_2, гр. ОСОБА_3, гр. ОСОБА_4 та інших документів на підставі яких було прийнято оскаржуване розпорядження голови РДА від 11.06.2004 року № 388, як відповідачем так і третьою особою надано до суду не було із посиланням на відсутність у них зазначених документів (аркуші справи 35, 36, 46, 48, 63-65).
Посилання відповідача на проведення виїмки від 27.04.2009 року та складення протоколу виїмки від 07.05.2014 року, як на підставу неможливості надання проектів щодо відведення земельних ділянок, що передані у власність гр. ОСОБА_2, гр. ОСОБА_3, гр. ОСОБА_4 та інших документів на підставі яких було прийнято оскаржуване розпорядження голови РДА від 11.06.2004 року № 388, суд вважає необґрунтованим, оскільки як вбачається зі змісту зазначених кримінально-процесуальних рішень, документи, які були підставою для винесення оспорюваного рішення не вилучались (аркуші справи 63-65).
Суд вважає безпідставним прийняття розпорядження голови РДА від 11.06.2004 року № 388, а також таким, що підлягає скасуванню виходячи з такого.
Слід зазначити, що ПАТ «Успенський кар'єр» є належним землекористувачем вказаної земельної ді лянки, а тому знаходження в її межах, іншої земельної ділянки або її частини неприпустимо з наступних підстав.
Відповідно до ст.108 ЦК України перетворенням юридичної особи є зміна її організаційно-правової форми. У разі перетворення до нової юридичної особи переходять усе майно, усі права та обов'язки попередньої юридичної особи.
Відповідно до п.6 Положення про Єдиний державний реєстр підприємств та організацій Украї ни, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 22.01.1996 р. № 118 ідентифікацій ний код зберігається за суб'єктом, якому він присвоєний, протягом усього періоду його існування і є єдиним. У разі перетворення юридичної особи, крім центральних органів виконавчої влади, за правонаступником зберігається її ідентифікаційний код.
При перетворенні ВАТ «Успенський кар'єр» у ПАТ «Успенський кар'єр» ідентифікаційний код підприємства 00292117 і його адреса: 92000, Луганська область, Лутугинський район, сел. Волнухине, вул. Кар'єрна, 1 залишились незмінними, що не заперечувалось відповідачем.
Відповідно ПАТ «Успенський кар'єр є правонаступником ВАТ «Успенський кар'єр, що підтверджується Витягом з Єдиної а державної о ре єстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців № 894188 від 31.10.2011 року.
3гідно з ст.ст. 125, 126 ЗК України (набрав чинності з 01.01.2002 року), право власності на земель ну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав. Право постійного користування земельною ділянкою посвідчується державним актом на право постійного користування земельною ділянкою.
Відповідно до ч.2 ст.92 ЗК України, право постійного користування земельною ділянкою із зе мель державної та комунальної власності набувають лише підприємства, установи та організації, що належать до державної та комунальної власності; громадські організації інвалідів України, їх підприємства (об'єднання), установи та організації; релігійні організації України, статути (поло ження) яких зареєстровано у встановленому законом порядку, виключно для будівництва і обслу говування культових та інших будівель, необхідних для забезпечення їх діяльності; публічне акці онерне товариство залізничного транспорту загального користування, утворене відповідно до Закону України «Про особливості утворення публічного акціонерного товариства залізничного транспорту загального користування». ПАТ «Успенський кар'єр» до наведеного переліку не відноситься.
Відповідно до п.6 Перехідних положень ЗК України громадяни та юридичні особи, які мають у постійному користуванні земельні ділянки, але за цим Кодексом не можуть мати їх на такому праві, повинні були до 1 січня 2008 року переоформити у встановленому порядку право власності або право оренди на них.
Але зазначене положення щодо зобов'язання переоформити право постійного користування зе мельною ділянкою, Конституційний Суд України своїм Рішенням від 22.09.2005 р. № 5-рп/2005 визнав неконституційним та вказав на те, що юридичні особи на цій підставі не можуть втрача ти раніше наданого їм права постійного користування земельною ділянкою. У зв'язку з цим право постійного користування земельною ділянкою, набуте в установленому законом по рядку, не втрачається.
Таким чином, викладені у ч.2 ст.92 ЗК України положення щодо переліку суб'єктів права по стійного користування земельними ділянками діють з моменту набрання чинності Земельного Ко дексу України, тобто з 01.01.2002 року.
Тому, право постійного користування земельною ділянкою, набуте ПАТ «Успенський кар'єр» в установленому законом порядку до набуття чинності ЗК України (01.01.2002 року), є не втраченим, що також підтверджується фактом видачі Відділом Держземагенїства у Лутугинському районі Луганської області ПАТ «Успенський кар'єр» 4-х витягів з Державного земельного кадастру на ділянки №№ 1, 3, 4, 5 (аркуші справи 11-18).
А відмова у видачі витягів на ділянки №№ 2 та 6, як було зазначено вище, була пов'язана лише зі знаходженням в їх межах інших земельних ділянок або їх частин (аркуш справи 19).
У зв'язку із необхідністю визначення осіб, яким були надана вказана земельна ділянка та реквізитів відповідних рішень та актів, ПАТ «Успенський кар'єр» звернулося до суду із за явою про забезпечення доказів з проханням витребувати у відділу Держземагентства у Лутугинському районі Луганської області відповідні відомості щодо власників (користувачів) земельних ділянок з зазначеними координатами та належним чином завірені копії відповідних документів.
Ухвалою Лутугинського районного суду Луганської області від 04.11.2013 року (Справа № 416/3955/13-ц) дане клопотання було задоволено (аркуш справи 20).
14.11.2013 року, на виконання вказаної Ухвали суду відділом Держземагентства у Лутугинському ра йоні Луганської області була надана копія Розпорядження Голови Лутугинської РДА від 11 червня 2004 р. № 388 «Про передачу у власність земельних ділянок 3-м громадянам для ведення особистого селянського господарства із земель державного запасу Волнухинської сільської ради», згідно якому було передано гр. ОСОБА_2, ОСОБА_3 та ОСОБА_4 земельні ділянки у власність, площею по 2,0 га кожному, угіддя-пасовища для ведення осо бистого селянського господарства із земель державного запасу Волнухинської сільської ради».
Однак, інших відомостей щодо вказаних власників (користувачів) та належним чином завірені копії відповідних державних актів відділом Держземагентства у Лутугинському районі Луганської області надано не було у зв'язку з їх відсутністю. Тому, ПАТ «Успенський кар'єр» повторно звернулося до суду із за явою про забезпечення доказів.
На виконання Ухвали Лутугинського районного суду Луганської області від 09.01.2014 року від діл Держземагентства у Лутугинському районі Луганської області було надано лист від 11.01.2014 року № 01-06/15, згідно з яким державні акти за вказаним розпорядженням не видавалися (аркуш справи 22).
Таким чином, у даному випадку зазначений спір стосується лише оскарження рішення щодо ре алізації управлінських функцій у сфері земельних відносин, а саме: розпорядження Голови Лутугинської РДА від 11 червня 2004 року № 388.
Згідно з технічної документації щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевос ті) земельна ділянка АДРЕСА_1, площею 2,0757 га. має наступні координати кутів зовнішніх меж землекористування: Внутрішній кут: № 1 - 110°57'23"; № 2 - 070°56'54"; № 3 - 098°37'38"; № 4 - 079°28'05"; Дикрекційний кут: № 1 - 170°15'42"; № 2 - 279°18'48"; № 3 - 000°41'09"; № 4 - 101°13'04" (аркуші справи 23-24).
Саме в межах цієї ділянки знаходиться земельна ділянка, щодо якої згідно оскаржуваного розпорядженню було передано гр. ОСОБА_2, ОСОБА_3 та ОСОБА_4 земельні ділянки у власність, площею по 2,0 га кожному, угіддя-пасовища для ведення особистого селянського господарства із земель державного запасу Волнухинської сільської ради, що підтверджується листами відповідача та третьою особи від 11.01.2014 року № 01-06/15, від 27.03.2014 року № 1/0749-14, від 27.03.2014 року № 01-05/662, від 09.04.2014 року № 1/0861-14, від 14.04.2014 року № 01-05/754, від 25.11.2013 року № 01-06/927 (аркуші справи 22, 46, 48, 63, 79, 85).
Крім того, відповідно до ст.119 Коституції України місцеві державні адміністрації на відповідній території забезпечують, окрім іншого, виконання Конституції та законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, інших органів виконавчої влади.
Стаття 13 Закону України «Про місцеві державні адміністрації» від 09.04.1999 року за № 586 (далі - Закон № 586) встановлює коло питань, що вирішуються місцевими державними адміністраціями.
Відповідно до п.7 цієї статті до відання місцевих державних адміністрацій у межах і формах, визначених Конституцією і законами України, належить вирішення питання використання землі, природних ресурсів, охорони довкілля.
Стаття 21 Закону № 586 встановлює повноваження місцевих адміністрацій в галузі використання та охорони земель, природних ресурсів і охорони довкілля.
Пункт 2 цієї статті передбачає можливість місцевим державним адміністраціям розпоряджається землями державної власності відповідно до закону. При цьому, ст.17 Земельного кодексу України (далі - ЗК України) фактично дублює п.2 ст.21 Закону № 586.
Пунктом 12 Перехідних положень ЗК України передбачено, що до розмежування земель державної і комунальної власності повноваження щодо розпорядження землями в межах населених пунктів, крім земель, переданих у приватну власність, здійснюють відповідні сільські, селищні, міські ради, а за межами населених пунктів - відповідні органи виконавчої влади.
Відповідно до ст.81 ЗК України громадяни України набувають права власності на земельні ділянки на підставі, окрім іншого, безоплатної передачі із земель державної і комунальної власності.
Згідно з ст.118 ЗК України (Порядок безоплатної приватизації земельних ділянок громадянами) громадянин, зацікавлений у приватизації земельної ділянки, яка перебуває у його користуванні, подає заяву до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу.
Рішення органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо приватизації земельних ділянок приймається у місячний строк на підставі технічних матеріалів та документів, що підтверджують розмір земельної ділянки.
Громадяни, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності для ведення фермерського господарства, ведення особистого селянського господарства, ведення садівництва, будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибної ділянки), індивідуального дачного будівництва, будівництва індивідуальних гаражів у межах норм безоплатної приватизації, подають клопотання до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу. У клопотанні зазначаються цільове призначення земельної ділянки та її орієнтовні розміри. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки, погодження землекористувача (у разі вилучення земельної ділянки, що перебуває у користуванні інших осіб) та документи, що підтверджують досвід роботи у сільському господарстві або наявність освіти, здобутої в аграрному навчальному закладі (у разі надання земельної ділянки для ведення фермерського господарства). У разі якщо земельна ділянка державної власності розташована за межами населених пунктів і не входить до складу певного району, заява подається до Ради міністрів Автономної Республіки Крим. Верховній Раді Автономної Республіки Крим, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, органам виконавчої влади або органам місцевого самоврядування, які передають земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені цією статтею.
Відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу розглядає клопотання у місячний строк і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування об'єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.
Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки розробляється за замовленням громадян суб'єктами господарювання, що є виконавцями робіт із землеустрою згідно із законом, у строки, що обумовлюються угодою сторін.
Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки погоджується в порядку, встановленому статтею 186-1 цього Кодексу.
Відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу у двотижневий строк з дня отримання погодженого проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (а в разі необхідності здійснення обов'язкової державної експертизи землевпорядної документації згідно із законом - після отримання позитивного висновку такої експертизи) приймає рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надання її у власність.
Таким чином, відповідач, не надавши на обов'язкові судові запити (ухвали суду) проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок гр. ОСОБА_2, ОСОБА_3, ОСОБА_4 та інших документів на підставі яких було прийнято розпорядження Голови Лутугинської РДА від 11 червня 2004 р. № 388, у зв'язку з їх відсутністю, фактично порушив порядок безоплатної приватизації земельних ділянок громадянами, передбачений ст.ст.118, 121 ЗК України.
Таким чином, Голова Лутугинської РДА приймавши розпорядження від 11 червня 2004 року № 388 «Про передачу у власність земельних ділянок 3-м громадянам для ведення особистого селянського господарства із земель державного запасу Волнухинської сільської ради», згідно якому було передано гр. ОСОБА_2, ОСОБА_3 та ОСОБА_4 земельні ділянки у власність, площею по 2,0 га кожному, угіддя-пасовища для ведення осо бистого селянського господарства із земель державного запасу Волнухинської сільської ради» діяв не на підставі, не в межах повноважень та не у спосіб, передбачені Законом № 586 та положеннями ЗК України.
Враховуючи, що відповідачем не доведено суду правомірність своїх дій під час прийняття розпорядження Голови Лутугинської РДА від 11 червня 2004 року № 388, позовні вимоги суд вважає обґрунтованими та такими, що підлягають повному задоволенню, а оскаржуване рішення - скасуванню.
Згідно з ст.94 КАС України у випадку задоволення позову судові витрати підлягають стягненню із державного бюджету України на користь позивача у відповідному розмірі.
Керуючись ст.ст. 2, 11, 17, 71, 72, 94, 158-163, 167 КАС України, суд,-
ПОСТАНОВИВ:
Позовні вимоги публічного акціонерного товариства «Успенський кар'єр» до Лутугинської районної державної адміністрації Луганської області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору - відділ Держемагенства у Лутугинському районі Луганської області про скасування розпорядження від 11.06.2004 року № 388, задовольнити повністю.
Скасувати розпорядження Голови Лутугинської районної державної адміністрації Луганської області від 11 червня 2004 року № 388 «Про передачу у власність земельних ділянок 3-м громадянам для ведення особистого селянського господарства із земель державного запасу Волнухінської сільської ради».
Стягнути з Державного бюджету України на користь публічного акціонерного товариства «Успенський кар'єр» (92000, Луганська область, Лутугінський район, с. Волнухіне, ву. Кар'єрна, 1, код 00292117) судові витрати зі сплати судового збору в сумі 73,08 (сімдесят три гривні вісім копійок) грн.
Постанова суду може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду.
Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає до суду апеляційної інстанції.
Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні, апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Постанова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано.
Відповідно до частини 3 статті 160 КАС України постанова буде складена у повному обсязі 30 квітня 2014 року.
Суддя А.А. Лагутін
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 29.04.2014 |
Оприлюднено | 06.05.2014 |
Номер документу | 38489760 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
А.А. Лагутін
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні