cpg1251 КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
про відмову у вжитті заходів забезпечення позову
23 квітня 2014 року 810/2525/14
Суддя Київського окружного адміністративного суду Лиска І.Г., розглянувши клопотання Директора ПП "Виробничо-комерційної фірми "Крона" Шоніна Мамука про вжиття заходів забезпечення позову Приватного підприємства "Виробничо-комерційної фірми "Крона" до Броварської об'єднаної державної податкової інспекції ГУ Міндоходів у Київській області про визнання протиправними дій та зобов'язання вчинити певні дії,
в с т а н о в и в:
До Київського окружного адміністративного суду звернулось Приватне підприємство "Виробничо-комерційної фірми "Крона" з позовом до Броварської об'єднаної державної податкової інспекції ГУ Міндоходів у Київській області про визнання протиправними дій та зобов'язання вчинити певні дії.
Разом з позовною заявою позивачем надано клопотання про забезпечення адміністративного позову шляхом зобов'язання Броварської об'єднаної Державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Київській області утриматись від вчинення певних дій, а саме використовувати та поширювати іншим органам Міндоходів України акт № 24/10-06-22-04/13734442 від 04.04.2014р. «Про неможливість проведення перевірки ПП «Виробничо-комерційної фірми «Крона» (код за ЄДРПОУ 13734442) з питання підтвердження господарських відносин із підприємствами-постачальниками та підприємствами-покупцями за період з 01.12.2013 р. по 28.02.2014 р.»; заборони усім без виключення органам Міндоходів України використовувати інформацію, що викладена в акті № 24/10-06-22-04/13734442 від 04.04.2014р. «Про неможливість проведення перевірки ПП «Виробничо-комерційної фірми «Крона» (код за ЄДРПОУ 13734442) з питання підтвердження господарських відносин із підприємствами-постачальниками та підприємствами-покупцями за період з 01.12.2013 р. по 28.02.2014 р.» до вирішення справи по суті.
Позивач вважає, що розповсюдження податковим органом акту № 24/10-06-22-04/13734442 від 04.04.2014р. про неможливість проведення зустрічної звірки підприємства може нанести останньому значної шкоди його ділової репутації, а використання викладеної в ньому інформації може нанести негативного впливу на фінансово - господарську діяльність, як ПП «Виробничо- комерційної фірми «Крона» так і його контрагентів.
Будь - яких доказів, в обґрунтування клопотання про забезпечення позову позивачем не надано.
Дослідивши матеріали справи, виходячи з системного аналізу положень чинного законодавства України і матеріалів справи, суд приходить до наступних висновків.
Відповідно частини 1 статті 117 Кодексу адміністративного судочинства України, суд за клопотанням позивача або з власної ініціативи може постановити ухвалу про вжиття заходів забезпечення адміністративного позову, якщо існує очевидна небезпека заподіяння шкоди правам, свободам та інтересам позивача до ухвалення рішення в адміністративній справі, або захист цих прав, свобод та інтересів стане неможливим без вжиття таких заходів, або для їх відновлення необхідно буде докласти значних зусиль та витрат, а також якщо очевидними є ознаки протиправності рішення, дії чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень.
Відповідно до вимог частини 3 та 4 статті 117 Кодексу адміністративного судочинства України, подання адміністративного позову, а також відкриття провадження в адміністративній справі не зупиняють дію оскаржуваного рішення суб'єкта владних повноважень, але суд у порядку забезпечення адміністративного позову може відповідною ухвалою зупинити дію рішення суб'єкта владних повноважень чи його окремих положень, що оскаржуються. Ухвала негайно надсилається до суб'єкта владних повноважень, що прийняв рішення, та є обов'язковою для виконання. Адміністративний позов, крім способу . встановленого частиною третьою цієї статті, може бути забезпечено забороною вчиняти певні дії.
В розумінні наведеної норми закону, у вирішенні питання про забезпечення позову суд має здійснити оцінку обґрунтованості доводів заявника щодо необхідності вжиття відповідних заходів з урахуванням: розумності, обґрунтованості і адекватності вимог заявника щодо забезпечення позову; забезпечення збалансованості інтересів сторін, а також інших учасників судового процесу; наявності зв'язку між конкретним заходом до забезпечення позову і предметом позовної вимоги; імовірності ускладнення виконання або невиконання рішення суду в разі невжиття таких заходів; запобігання порушенню у зв'язку із вжиттям таких заходів прав та охоронюваних законом інтересів осіб, що не є учасниками даного судового процесу.
Суд зазначає, що позивачем не надано будь - яких доказів в обґрунтування підстав щодо необхідності вжиття відповідних заходів забезпечення позову, не надано доказів, які б свідчили про існування небезпеки заподіяння шкоди правам, свободам та інтересам позивача до ухвалення рішення в адміністративній справі.
Крім того, оцінюючи докази у їх сукупності та приймаючи до уваги, що позивачем не було доведено у встановленому законом порядку факту необхідності вжиття заходів забезпечення адміністративного позову, а застосування забезпечення позову обмежено приписами ст. 117 КАС України, а саме вказана процесуальна дія застосовується тоді, коли існує очевидна небезпека заподіяння шкоди правам, свободам та інтересам позивача до ухвалення рішення в адміністративній справі, а тому в задоволенні заявленого клопотання слід відмовити.
Таким чином, суд констатує недоведеність позивачем підстав для забезпечення позову, визначених частиною 1 статті 117 Кодексу адміністративного судочинства України, а тому - суд приходить до висновку про відмову у задоволенні клопотання про забезпечення позову.
Керуючись статтями 117, 160, 165 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
у х в а л и в:
У задоволенні клопотання Директора ПП "Виробничо-комерційної фірми "Крона" щодо вжиття заходів забезпечення позову Приватного підприємства "Виробничо-комерційної фірми "Крона" до Броварської об'єднаної державної податкової інспекції ГУ Міндоходів у Київській області про визнання протиправними дій та зобов'язання вчинити певні дії - відмовити.
Копію ухвали надіслати (видати) особам, які беруть участь у справі.
Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо скаргу не було подано в установлені строки. У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Апеляційна скарга на ухвалу суду подається до Київського апеляційного адміністративного суду через Київський окружний адміністративний суд протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.
Суддя: Лиска І.Г.
Суд | Київський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 23.04.2014 |
Оприлюднено | 06.05.2014 |
Номер документу | 38490544 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Київський окружний адміністративний суд
Лиска І.Г.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні