КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
23 червня 2014 року 810/2525/14
приміщення суду за адресою: м. Київ, бул. Лесі Українки, 26,
час прийняття постанови : 13 год. 05 хв.
Київський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Лиска І.Г.
при секретарі: Пономаренко Т.М., за участю представників сторін, розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Приватного підприємства "Виробничо-комерційної фірми "Крона" до Броварської об'єднаної державної податкової інспекції ГУ Міндоходів у Київській області про визнання протиправними дій та зобов'язання вчинити певні дії,
в с т а н о в и в:
До Київського окружного адміністративного суду звернулось Приватне підприємство «Виробничо-комерційної фірми «Крона» до Броварської об'єднаної державної податкової інспекції ГУ Міндоходів у Київській області , в якому просить: Визнати протиправними дії Броварської ОДПІ ГУ Міндоходів у Київській області по проведенню зустрічної звірки ПП "Виробничо-комерційної фірми "Крона" (ЄДРПОУ 13734442), за результатами якої складено Акт від 04.04.2014 р. № 24/10-06-22-04/13734442 "Про неможливість проведення перевірки ПП "Виробничо-комерційної фірми "Крона" (код за ЄДРПОУ 13734442) з питання підтвердження господарських відносин із підприємствами - постачальниками та підприємствами-покупцями за період з 01.12.2013р. по 28.02.2014р.; Визнати протиправними дії Броварської ОДПІ ГУ Міндоходів у Київській області, які полягають в зміні в Аналітично-інформаційній системі "Податковий блок" на підставі Акту від 04.04.14 р. № 24/10-06-22-04/13734442 "Про неможливість проведення перевірки ПП "Виробничо-комерційної фірми "Крона" (код за ЄДРПОУ 13734442) з питання підтвердження господарських відносин із підприємствами-постачальниками та підприємствами-покупцями за період з 01.12.2013р. по 28.02.2014р." показників податкових зобов'язань та податкового кредиту з ПДВ, доходу та витрат, які задекларовані ПП "Виробничо-комерційної фірми "Крона" в період з 01.12.2013 року по 28.02.2014 рік; Зобов'язати Броварську ОДПІ ГУ Міндоходів у Київській області вилучити з Аналітично інформаційної системи "Податковий блок" інформацію, внесену на підставі Акту від 04.04.14 р. № 24/10-06-22-04/13734442 "Про неможливість проведення перевірки ПП "Виробничо-комерційної фірми "Крона" (код за ЄДРПОУ 13734442) з питання підтвердження господарських відносин із підприємствами-постачальниками та підприємствами-покупцями за період з 01.12.2013р. по 28.02.2014р.
У обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що під час здійснення заходів з метою проведення зустрічної звірки позивача відповідачем фактично вчинено дії по проведенню документальної позапланової невиїзної перевірки без дотримання порядку та підстав для її проведення. За результатами якої складено Акт від 04.04.2014 р. № 24/10-06-22-04/13734442 "Про неможливість проведення перевірки ПП "Виробничо-комерційної фірми "Крона" (код за ЄДРПОУ 13734442) з питання підтвердження господарських відносин із підприємствами-постачальниками та підприємствами-покупцями за період з 01.12.2013р. по 28.02.2014р та внесено зміни до Аналітично-інформаційної системи «Податковий блок». Вказав, що податковий орган не має права вносити до своєї автоматизованої бази даних зміни щодо задекларованих показників податкових зобов'язань на підставі лише Акта про неможливість проведення зустрічної звірки, оскільки такі дії можливі тільки після направлення платнику податків рішення про визначення грошових зобов'язань. Посилаючись на порушення відповідачем положень чинного податкового законодавства, просив позов задовольнити.
У судовому засіданні представник позивача Федоренко О.П. позовні вимоги підтримав у повному обсязі та просив їх задовольнити, від відшкодування судових витрат відмовився.
Представник відповідача Макаренко С.В. у судовому засіданні проти задоволення позову заперечував, стверджував правомірність дій відповідача по проведенню зустрічної звірки та коригуванню відповідних показників у інформаційній системі податкового органу; у поданих письмових запереченнях виклав зміст Акта про неможливість проведення зустрічної звірки позивача.
Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, вислухавши представників сторін, суд вважає, що позов підлягає задоволенню виходячи з наступного.
Як вбачається з матеріалів справи, Приватне підприємство «Виробничо-комерційна фірма «Крона» ТОВ є юридичною особою, зареєстроване 15 грудня 1992року, взяте на облік Броварською ОДПІ 15.12.1992 року.
4 квітня 2014 року відповідачем складено Акт № 24/10-06-22-04/13734442 "Про неможливість проведення перевірки ПП "Виробничо-комерційної фірми "Крона" (код за ЄДРПОУ 13734442) з питання підтвердження господарських відносин із підприємствами-постачальниками та підприємствами-покупцями за період з 01.12.2013р. по 28.02.2014р. За його висновками встановлено наступне: за результатами проведеної перевірки ПП ВКФ «Крона» (код за ЄДРПОУ 13734442) з питань підтвердження господарських відносин з підприємствами-постачальниками та підприємствами-покупцями за період з 01.12.2013р. по 28.02,2614р. встановлено наступне: в порушення п.198.3 ст.198 Податкового кодексу України від 02.12.2010р. №2755-VI (із змінами та доповненнями) ПП ВКФ «Крона» неправомірно віднесено до податкового кредиту суми по податковим накладним виписаних підприємствами-постачальниками та відповідно завищено податковий кредит на суму 856 327,16 грн., в т.ч.: за грудень 2013 року в розмірі 225 709,98 грн., за січень 2014 року в розмірі 97 208,59 грн., за лютий 2014 року в розмірі 533 408,59 грн.; в порушення п. 185.1 ст.185 Податкового кодексу України від 02.12.2010р. №2755-VI (із змінами та доповненнями) ПП ВКФ «Крона» неправомірно віднесено до податкових зобов'язань суми по податковим накладним виписаних підприємствам-покупцям та відповідно завищено податкові зобов'язання на суму 846 608,12 грн., в т.ч.: за грудень 2013 року в розмірі 227 158,65 грн., за січень 2014 року в розмірі 90 239,00 грн.. за лютий 2014 року в розмірі 529 210,47 грн.; в порушення п. 137.1 ст.137 Податкового кодексу України від 02.12.2010р. №2755-VI (із змінами та доповненнями) ПП ВКФ «Крона» неправомірно завищено дохід від реалізації товарів на адресу підприємств-покупців; в порушення п.138.1, ст.138 Податкового кодексу України від 02.12.2010р. №2755-VI (із змінами та доповненнями) ПП ВКФ «Крона» неправомірно віднесено до складу витрат, що враховуються при визначенні об'єкта оподаткування по взаємовідносинам з підприємствами-постачальниками.
У вступній частині Акта про неможливість проведення зустрічної звірки зазначено, що заходи з метою проведення зустрічної звірки проводяться відповідно до підпункту 20.1.4 пункту 20.1 статті 20, підпункту 73.5, ст.73, 75.1.2 пункту 75.1 статті 75, статті 79 Податкового кодексу України.
При цьому, у таких статтях регламентовано порядок проведення перевірок платників податків, а у статті 79 - документальних невиїзних перевірок.
Представник податкового органу у судовому засіданні не зміг назвати обставини, які слугували підставою для проведення зустрічної звірки позивача. Крім того, жодних документів, які були підставою для проведення зустрічної звірки та пов'язані із діями щодо її проведення відповідачем до суду не подано, хоча вони витребовувалися у податкового органу ухвалою про відкриття провадження у справі від 6 травня 2014 року та ухвалою від 19 травня 2014року.
У судовому засіданні представник позивача вказав, що запитів податкового органу про подання інформації на адресу позивача не надходило. Представник відповідача відомостей щодо наявності такого запиту та його направлення позивачу не надав.
Крім того, у вступній частині Акта про неможливість проведення зустрічної звірки зазначено, що зустрічну звірку провести неможливо, оскільки ПП ВКФ «Крона» 21.03.2014 року присвоєно стан платника « 9» - направлено повідомлення про відсутність за місцезнаходженням, ОУ Броварської ДПІ встановлено, що ПП ВКФ «Крона» за адресою: 07400, Київська область, м. Бровари, вул. Грушевського, 21 не знаходиться.
У свою чергу, представником позивача подано витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців щодо ПП Виробничо-комерційна фірма «Крона» станом на 28 квітня 2014 року, з якого вбачається, що місцезнаходженням позивача є місто Бровари, Київської області, вулиця Грушевського, будинок, 21 (а.с.35-37).
Крім того, зазначений Витяг не містить запису про відсутність позивача за юридичною адресою.
У той же час, документів на підтвердження відсутності позивача за такою адресою податковим органом не надано.
Представник відповідача у судовому засіданні зазначив, що податкові зобов'язання позивачу у зв'язку проведенням дій щодо зустрічної звірки та складанням Акта про неможливість її проведення донараховані не були та не були вчинені коригування у аналітично-інформаційній системі "Податковий блок" щодо показників задекларованих позивачем сум таких податкових зобов'язань на підставі відомостей вищевказаного Акта, на підтвердження цього надано витяг із аналітично-інформаційної системи "Податковий блок"
Але, як вбачається з Витягу із аналітично-інформаційної системи "Податковий блок" коригування у аналітично-інформаційній системі "Податковий блок" щодо показників задекларованих позивачем сум таких податкових зобов'язань на підставі відомостей вищевказаного Акта.
Представником позивача надано суду копію листа Головного управління Міндоходів у Київській області від 26 травня 2014 року №1275/10/10-36-22-01, у якому податковий орган повідомив, що після складання Акта про неможливість проведення зустрічної звірки позивача було здійснено вилучення сум податкового кредиту та сум податкових зобов'язань із податку на додану вартість задекларованих ТОВ "ВКФ "Крона" в аналітичній інформаційній базі співставлень.
Також судом з'ясовано, що податкових повідомлень-рішень за наслідками оскаржуваних дій винесено не було.
Надаючи правову оцінку відносинам, що виникли між сторонами, суд виходить із наступного.
За визначенням статті 61 Податкового кодексу України податковий контроль - це система заходів, що вживаються контролюючими органами з метою контролю правильності нарахування, повноти і своєчасності сплати податків і зборів, а також дотримання законодавства з питань проведення розрахункових та касових операцій, патентування, ліцензування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.
За нормами статті 62 Податкового кодексу України податковий контроль здійснюється шляхом: ведення обліку платників податків; інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності органів державної податкової служби; перевірок та звірок відповідно до вимог цього Кодексу, а також перевірок щодо дотримання законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, у порядку, встановленому законами України, що регулюють відповідну сферу правовідносин.
Як закріплює пункт 73.3 статті 73 Податкового кодексу України органи державної податкової служби мають право звернутися до платників податків та інших суб'єктів інформаційних відносин із письмовим запитом про подання інформації (вичерпний перелік та підстави надання якої встановлено законом), необхідної для виконання покладених на органи державної податкової служби функцій, завдань, та її документального підтвердження.
У силу приписів абзацу третього цього ж пункту письмовий запит про подання інформації надсилається платнику податків або іншим суб'єктам інформаційних відносин, зокрема, у разі проведення зустрічної звірки.
Запит вважається врученим, якщо його надіслано поштою листом з повідомленням про вручення за податковою адресою або надано під розписку платнику податків або іншому суб'єкту інформаційних відносин або його посадовій особі (абзац четвертий статті 73 Податкового кодексу України).
За змістом частини п'ятої статті 73 Податкового кодексу України з метою отримання податкової інформації органи державної податкової служби мають право проводити зустрічні звірки даних суб'єктів господарювання щодо платника податків. Зустрічною звіркою вважається співставлення даних первинних бухгалтерських та інших документів суб'єкта господарювання, що здійснюється органами державної податкової служби з метою документального підтвердження господарських відносин з платником податків та зборів, а також підтвердження відносин, виду, обсягу і якості операцій та розрахунків, що здійснювалися між ними, для з'ясування їх реальності та повноти відображення в обліку платника податків. Зустрічні звірки не є перевірками і проводяться в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України. За результатами зустрічних звірок складається довідка, яка надається суб'єкту господарювання у десятиденний термін.
Механізм проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок визначений Порядком проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2010 року №1232.
За приписами пункту 1 такого Порядку зустрічна звірка полягає у зіставленні даних первинних бухгалтерських та інших документів суб'єкта господарювання, що здійснюється органами державної податкової служби з метою документального підтвердження господарських відносин з платником податків та зборів, а також підтвердження відносин, виду, обсягу і якості операцій і розрахунків, що здійснювалися між ними, для з'ясування їх реальності та повноти відображення в обліку платника податків.
Як регламентує пункт 2 Порядку зустрічні звірки проводяться у суб'єктів господарювання щодо здійснення операцій з якими під час перевірки платника податків та зборів виникають сумніви стосовно факту здійснення таких операцій або якщо існують розбіжності задекларованих у деклараціях з податку на додану вартість показників податкового кредиту та податкових зобов'язань.
З метою проведення зустрічної звірки орган державної податкової служби (ініціатор) надсилає органу державної податкової служби (виконавцю), на обліку в якому перебуває суб'єкт господарювання, запит про проведення зустрічної звірки для підтвердження отриманих від платника податків та зборів даних. Зустрічна звірка може бути проведена органом державної податкової служби (ініціатором) самостійно у разі, коли суб'єкт господарювання перебуває на обліку в тому ж органі державної податкової служби, в якому перебуває платник податків, або в межах одного населеного пункту (пункт 3 Порядку).
Орган державної податкової служби (виконавець), який проводить зустрічну звірку, складає довідку за наявності інформації, для отримання якої надіслано запит органом державної податкової служби (ініціатором), та її документального/підтвердження. У разі відсутності запитуваної органом державної податкової служби (ініціатором) інформації орган державної податкової служби (виконавець) надсилає завірений печаткою запит про подання інформації та її документального підтвердження суб'єкту господарювання за його адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) рекомендованим листом з повідомленням про вручення чи особисто вручає суб'єкту господарювання або його законному чи уповноваженому представникові під розписку (пункт 4 Порядку).
У разі отримання від суб'єкта господарювання інформації, визначеної у запиті, та її документального підтвердження (протягом одного місяця з дня, що настає за днем надходження суб'єкту господарювання запиту) орган державної податкової служби проводить зустрічну звірку (пункт 6 Порядку).
За результатами проведеної зустрічної звірки складається довідка, яка підписується суб'єктом господарювання (законним чи уповноваженим представником) і посадовими особами органу державної податкової служби та особисто вручається суб'єкту господарювання або його законному чи уповноваженому представникові під розписку або надсилається суб'єкту господарювання за його адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) рекомендованим листом із повідомленням про вручення (пункт 7 Порядку).
Задля впровадження єдиного порядку направлення запитів на проведення зустрічних звірок, а також оформлення, передачі та накопичення матеріалів зустрічних звірок органами державної податкової служби розроблені та затверджені наказом Державної податкової адміністрації України від 22 квітня 2011 року №236 Методичні рекомендації щодо організації та проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок.
Згідно із пунктом 2 Методичних рекомендацій для проведення зустрічних звірок відбираються суб'єкти господарювання (контрагенти платника податків), щодо яких виникла необхідність у зіставленні даних первинних бухгалтерських та інших документів з метою документального підтвердження господарських відносин з платником податків, в тому числі відносин, виду, обсягу і якості операцій і розрахунків, що здійснювалися між ними, для з'ясування їх реальності та повноти відображення в обліку платника податків
За правилами пункту 4.4 вказаних рекомендацій у разі встановлення фактів, що не дають змогу провести зустрічну звірку суб'єкта господарювання, зокрема у зв'язку із зняттям з обліку, встановленням відсутності суб'єкта господарювання та/або його посадових осіб за місцезнаходженням (податковою адресою), відповідальний підрозділ не пізніше двох робочих днів від дати надходження запиту складає Акт про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання, реєструє його у Журналі реєстрації довідок про результати проведення зустрічної звірки (актів про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання, неявки для підписання, відмови від писання Довідки про результати проведення зустрічної звірки) та вживає відповідних заходів, передбачених актами ДПС України.
Із вищезазначених правових норм вбачається, що проведення звірки - це дії по співставленню даних первинних бухгалтерських та інших документів суб'єкта господарювання, за результатами здійснення яких складається довідка або Акт про неможливість проведення зустрічної звірки. Зустрічна звірка полягає в тому, що перевіряється певний платник податків і зборів, податковий орган має сумніви щодо здійснення певних операцій із контрагентами такого платника податків. У такому випадку направляється відповідний запит до іншого податкового органу або безпосередньо до суб'єкта господарювання (у випадках, коли він знаходиться на обліку в цьому ж органі податкової служби) з метою проведення зустрічної звірки.
З наданих суду документів не вбачається, що по якомусь контрагенту позивача проводилися перевірки і з цією метою позивачу направлявся запит про надання інформації.
Акт про неможливість проведення зустрічної звірки також не містить вказівок на будь-яку підставу, що спричинила необхідність у зіставленні даних господарських взаємовідносин із контрагентами позивача. Відповідачем не надано і доказів надходження на адресу ДПІ запитів щодо проведення зустрічної звірки позивача від ініціатора проведення такої звірки, як не було надано і жодних письмових пояснень щодо причин і підстав проведення такої звірки.
До того ж, як вбачається із додатку 3 Методичних рекомендацій №236, зразок "Акт про неможливість проведення зустрічної звірки" не передбачає зазначення податковим органом інформації про реальність господарських операцій та висновку за результатами аналізу податкової звітності.
Проте, у випадку, який розглядається, у Акті про неможливість проведення зустрічної звірки вказано, що перевіркою встановлено факти безтоварних операцій між позивачем та його контрагентами, констатовано нікчемність таких операцій, а також резюмовано, що суми податкового кредиту товариства, сформованого у грудні 2013 року - січні-лютому 2014 року підлягають зменшенню на 856327,16 грн., а суми податкових зобов'язань за той самий період - зменшенню на 846608, 12 грн. У висновках названого Акта вказано на порушення таким платником податків положень статей 137, 138, 185, 198 Податкового кодексу України.
Суд підкреслює, що такі висновки та інформацію може містити лише акт складений за наслідками проведення документальної перевірки.
Таким чином, докази на підтвердження наявності підстав для проведення зустрічної звірки позивача, а також дотримання порядку для її проведення - відсутні.
Тому суд приходить до висновку про задоволення позовних вимог про визнання протиправними дії Броварської ОДПІ ГУ Міндоходів у Київській області по проведенню зустрічної звірки ПП "Виробничо-комерційної фірми "Крона" (ЄДРПОУ 13734442), за результатами якої складено Акт від 04.04.2014 р. № 24/10-06-22-04/13734442.
Щодо іншої частини позовних вимог, суд зазначає наступне.
За правилами статті 74 Податкового кодексу України податкова інформація, зібрана відповідно до цього Кодексу, може зберігатися та опрацьовуватися в інформаційних базах органів державної податкової служби або безпосередньо посадовими (службовими) особами органів державної податкової служби. Перелік інформаційних баз, а також форми і методи опрацювання інформації визначаються центральним органом державної податкової служби. Зібрана податкова інформація та результати її опрацювання використовуються для виконання покладених на органи державної податкової служби функцій та завдань.
Таким чином, зберігатися та опрацьовуватися в інформаційних базах органів державної податкової служби може лише така податкова інформація, яка зібрана у відповідності до Податкового кодексу України. Отже, інформація, отримана із порушенням положень цього кодексу не може зберігатися та опрацьовуватися в інформаційних базах органів державної податкової служби.
Оскільки у спірному випадку інформація, внесена у аналітично-інформаційну систему "Податковий блок", здобута протиправно, тому зберігатися та опрацьовуватися у такій системі вона не може.
Також суд враховує наступні законодавчі приписи.
У силу пункту 86.1 статті 86 Податкового кодексу України результати перевірок (крім камеральних) оформлюються у формі акта або довідки, які підписуються посадовими особами органу державної податкової служби та платниками податків або їх законними представниками (у разі наявності). У разі встановлення під час перевірки порушень складається акт. Якщо такі порушення відсутні, складається довідка.
У відповідності із пунктом 58.1 статті 58 та пунктом 86.8 статті 86 Податкового кодексу України на підставі акта перевірки податковим органом приймається податкове повідомлення-рішення.
За нормами пункту 54.3 статті 54 Податкового кодексу України контролюючий орган зобов'язаний самостійно визначити суму грошових зобов'язань, зменшення (збільшення) суми бюджетного відшкодування та/або зменшення (збільшення) від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, передбачених цим Кодексом або іншим законодавством, якщо: платник податків не подає в установлені строки податкову (митну) декларацію; дані перевірок результатів діяльності платника податків, крім електронної перевірки, свідчать про заниження або завищення суми його податкових зобов'язань, суми бюджетного відшкодування та/або від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, заявлених у податкових (митних) деклараціях, уточнюючих розрахунках; згідно з податковим та іншим законодавством особою, відповідальною за нарахування сум податкових зобов'язань з окремого податку або збору, застосування штрафних (фінансових) санкцій та пені, у тому числі за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності, є контролюючий орган; рішенням суду, що набрало законної сили, особу визнано винною в ухиленні від сплати податків; дані перевірок щодо утримання податків у джерела виплати, в тому числі податкового агента, свідчать про порушення правил нарахування, утримання та сплати до відповідних бюджетів податків і зборів, передбачених цим Кодексом, у тому числі податку на доходи фізичних осіб таким податковим агентом; результати митного контролю, отримані після закінчення процедури митного оформлення та випуску товарів, свідчать про заниження або завищення податкових зобов'язань, визначених платником податків у митних деклараціях.
Таким чином у цьому випадку відбулась самостійна зміна відповідачем задекларованих платником податків показників у електронній базі даних на підставі доказу, здобутого із порушенням законодавчих приписів, що потягло за собою зміну задекларованих показників податкових зобов'язань позивача.
Подібна правова позиція викладена в ухвалі Вищого адміністративного суду України від 13 лютого 2013 року №К/9991/74156/12.
За наведеного, суд приходить до висновку про необхідність визнання протиправними дій відповідача по внесенню інформації до аналітично-інформаційної системи "Податковий блок" підставі Акту від 04.04.14 р. № 24/10-06-22-04/13734442 "Про неможливість проведення перевірки ПП "Виробничо-комерційної фірми "Крона" (код за ЄДРПОУ 13734442) з питання підтвердження господарських відносин із підприємствами-постачальниками та підприємствами-покупцями за період з 01.12.2013р. по 28.02.2014р." та зобов'язання вилучити таку інформацію із цієї системи.
За нормами статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
За правилами частини другої статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову. Це покладає на суб'єкта владних повноважень обов'язок аргументовано, посилаючись на докази, довести правомірність свого рішення, дії чи бездіяльності та спростувати твердження позивача про порушення його прав, свобод чи інтересів.
У зв'язку з наведеним, суд дійшов висновку, що викладені в позовній заяві доводи позивача є обґрунтованими та такими, що відповідають нормам чинного законодавства України, а тому, адміністративний позов підлягає задоволенню.
Згідно з частиною першою статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету України (або відповідного місцевого бюджету, якщо іншою стороною був орган місцевого самоврядування, його посадова чи службова особа).
Позивачем за подання позовної заяви сплачено судовий збір. Доказів понесення інших судових витрат позивач суду не надав. Від відшкодування судових витрат представник позивача відмовився.
Таким чином, судові витрати стягненню з державного бюджету на користь позивача не підлягають.
Керуючись статтями 11, 14, 70, 71, 72, 86, 94, 159-163, 167, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
п о с т а н о в и в:
Адміністративний позов задовольнити.
Визнати протиправними дії Броварської ОДПІ ГУ Міндоходів у Київській області по проведенню зустрічної звірки ПП "Виробничо-комерційної фірми "Крона" (ЄДРПОУ 13734442), за результатами якої складено Акт від 04.04.2014 р. № 24/10-06-22-04/13734442 "Про неможливість проведення перевірки ПП "Виробничо-комерційної фірми "Крона" (код за ЄДРПОУ 13734442) з питання підтвердження господарських відносин із підприємствами - постачальниками та підприємствами-покупцями за період з 01.12.2013р. по 28.02.2014р.
Визнати протиправними дії Броварської ОДПІ ГУ Міндоходів у Київській області, які полягають в зміні в Аналітично-інформаційній системі "Податковий блок" на підставі Акту від 04.04.14 р. № 24/10-06-22-04/13734442 "Про неможливість проведення перевірки ПП "Виробничо-комерційної фірми "Крона" (код за ЄДРПОУ 13734442) з питання підтвердження господарських відносин із підприємствами-постачальниками та підприємствами-покупцями за період з 01.12.2013р. по 28.02.2014р." показників податкових зобов'язань та податкового кредиту з ПДВ, доходу та витрат, які задекларовані ПП "Виробничо-комерційної фірми "Крона" в період з 01.12.2013 року по 28.02.2014 рік.
Зобов'язати Броварську ОДПІ ГУ Міндоходів у Київській області вилучити з Аналітично-інформаційної системи "Податковий блок" інформацію, внесену на підставі Акту від 04.04.14 р. № 24/10-06-22-04/13734442 "Про неможливість проведення перевірки ПП "Виробничо-комерційної фірми "Крона" (код за ЄДРПОУ 13734442) з питання підтвердження господарських відносин із підприємствами-постачальниками та підприємствами-покупцями за період з 01.12.2013р. по 28.02.2014р.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо скаргу не було подано в установлені строки. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Апеляційна скарга на постанову суду подається до Київського апеляційного адміністративного суду через Київський окружний адміністративний суд протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Суддя: Лиска І.Г.
Дата виготовлення і підписання повного тексту постанови - 26 червня 2014 р.
Суд | Київський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 23.06.2014 |
Оприлюднено | 07.07.2014 |
Номер документу | 39536462 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Київський окружний адміністративний суд
Лиска І.Г.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні