Постанова
від 23.04.2014 по справі 804/4145/14
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

cpg1251

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

23 квітня 2014 р. Справа № 804/4145/14 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого суддіРябчук О.С. при секретаріСкупейко І.М. за участю: представника позивача представника відповідача Дятлова А.М. Копань А.В. розглянувши у відкритому судовому засіданні у місті Дніпропетровську адміністративну справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "СЛАВ КОМ" до Нікопольської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення

ВСТАНОВИВ:

25 березня 2014 р. до Дніпропетровського окружного адміністративного суду звернулосьТовариство з обмеженою відповідальністю «СЛАВ КОМ» (далі - позивач) з адміністративним позовом до Нікопольської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області (далі - відповідач) з вимогамипро скасування податкових повідомлень-рішень Нікопольської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області форми «Р» від 02.10.2013 року, а саме:

-№0002132208 про збільшення суми грошового зобов'язання з податку на прибуток приватних підприємств на загальну суму 14 218,57грн. (в т.ч. основний платіж 11 374,86 грн., штрафні санкції 2 843,71 грн.), складеного на підставі акту № 137/228/36075725 від 12.08.2013 р. як безпідставного та незаконного;

-№0002142208 про збільшення суми грошового зобов'язання з податку на додану вартість (далі по тексту - ПДВ) на загальну суму 13 541,66грн. (в т.ч. основний платіж 10 833,33 грн., штрафні санкції 2 708,33грн.), складеного на підставі акту № 137/228/36075725 від 12.08.2013 р. як безпідставного та незаконного.

Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав, просив суд задовольнити позов в повному обсязі. В обґрунтування позовних вимог зазначив наступне. На підставі висновків позапланової перевірки господарських взаємовідносин ТОВ «СЛАВ КОМ» з контрагентом ТОВ «РОНДО» у березні 2012 році відповідачем 02.10.2013 р. винесені оскаржувані податкові повідомлення-рішення №0002132208 та №0002142208. Проте, висновки акту № 137/228/36075725 документально не підтверджені, ґрунтуються на акті перевірки контрагента ТОВ «РОНДО», а отже - на припущеннях, і носять суб'єктивний характер, тому означені податкові повідомлення-рішення є протиправними та підлягають скасуванню. Позивач вважає, що ТОВ «СЛАВ КОМ» не має відповідати за можливі порушення податкового закону свого контрагента. Окрім того, є цілком безпідставними висновки податкового органу щодо нереальності господарських операцій з надання послуг по перевезенню. Позивач зазначив, що укладений договір №16 на транспортно-експедиторське обслуговування вантажів автомобільним транспортом з ТОВ «РОНДО» відповідає обов'язковим загальним вимогам; договір не визнаний в судовому порядку недійсними або таким, що порушує публічний порядок чи не спрямований на реальне настання правових наслідків. Окрім того, ТОВ «СЛАВ КОМ» з його контрагентом-експедитором обумовлено усі суттєві умови договору на перевезення вантажів, доказами виконання якого є не тільки факт оплати за отримані послуги перевезення, а також наявність всіх первинних документів (як то акти виконаних робіт, платіжні доручення, ТТН тощо), які реально підтверджують факт вчинення означеної господарської операції, а головне -понесених у зв'язку з чим витрат ТОВ «СЛАВ КОМ» та правомірності формування податкового кредиту за рахунок отриманих податкових накладних від ТОВ «РОНДО». Представник позивача також зазначив, що зауважень стосовноневідповідності первинних документів вимогам чинного законодавства України, на підставі яких товариством сформовано податковий облік березня 2012 року, в акті не зазначено. А враховуючи відсутність порушень правил оприбуткування операції із перевезення вантажу з боку позивача, спірні податкові повідомлення-рішенняє незаконними і підлягають скасуванню.

Представник відповідача в судовому засіданні позов не визнала, пояснивши свою позицію наступним. Позивачем сформованіподаткові зобов'язання з ПДВ та податку на прибуток за рахунок контрагента - ТОВ «РОНДО», який допустив порушення податкового законодавства. Такий висновок зроблений відповідачем на підставі матеріалів перевірки вказаного контрагента, а саме, акту перевірки від 30.01.2013 р. №354/221/21890423. Крім того, первинні документи позивача не підтверджують обсяг та зміст господарської операції із надання ТОВ «РОНДО» послуг з перевезення вантажу позивача.В зв'язку з цим зроблено висновок про нереальність здійснення господарської операції позивача з Товариством з обмеженою відповідальністю «РОНДО». Угода між позивачем та зазначеним контрагентом укладена з метою штучного створення податкового кредиту та уникнення від сплати відповідної суми податків. В зв'язку з наведеним, оскаржувані податкові повідомлення-рішення є правомірним, винесеними у відповідності до вимог чинного законодавства.

Дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення представника позивача, доводи представника відповідача, суд приходить до наступного висновку.

Судом встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю «СЛАВ КОМ» зареєстровано виконавчим комітетом Нікопольської міської ради Дніпропетровської області03.10.2008 р.; номер запису в ЄДРОПУ 1 230 102 0000 003387; код ЄДРПОУ 36075725.

Товариство з обмеженою відповідальністю «СЛАВ КОМ» з 06.10.2008 р. перебуває на обліку в органах державної податкової служби за реєстраційним номером 1902 (довідка форми №4-ОПП).

Основні види діяльності ТОВ «СЛАВ КОМ» за КВЕД-2010: 46.72 - оптова торгівля металами та металевими рудами; 46.19 - діяльність посередників у торгівлі товарами широкого асортименту; 46.21 - оптова торгівля зерном, необробленим тютюном, насінням і кормами для тварин; 46.71 - оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами; 46.90 - неспеціалізована оптова торгівля (довідка АБ №446742 з ЄДРПОУ).

У період з 30.07.2013 р. по 05.08.2013 р. на підставі ст.191 пп.20.1.4 п.20.1 ст.20, п.75.1 ст.75, пп.78.1.1 п.78.1 ст.78 Податкового кодексу України у зв'язку з ненаданням документів ТОВ «СЛАВ КОМ» на письмовий запит Нікопольської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області від 03.06.2013 р. №15180/10/15.2-13, згідно з наказом від 30.07.2013 р. №17 та направлення №3/22.8 фахівцем Нікопольської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області проведено позапланову виїзну перевірку Товариства з обмеженою відповідальністю «СЛАВ КОМ» (реєстраційний номер облікової справи платника податків 36075725) з питань дотримання податковогозаконодавства по взаємовідносинам з ТОВ «РОНДО» (РНОСПП 21890423) в частині повноти нарахування та сплати ПДВ з 01.03.2012 по 31.03.2012 та в частині повноти нарахування та сплати податку на прибуток в фактичних періодах їх здійснення.

За результатами перевірки складено акт №137/228/36075725 від 12.08.2013 р.

За «Висновками» акту перевірки документальною позаплановою виїзною перевіркою ТОВ «СЛАВ КОМ» не підтверджено реальність здійснення господарських відносин із ТОВ «РОНДО», їх вид, обсяг, якість та розрахунки, а саме встановлено дефективність первинних документів та відсутність об'єктів оподаткування, в результаті чого встановлено порушення:

-п.135.1, пп.135.5.4 п.135.5 ст.135, пп.138.1.1 п.138.1, п.138.2, п.138.4 ст.138, пп.139.1.9 п.139.1 ст.139 Податкового кодексу України, у зв'язка з чим занижено податок на прибуток в періоді, що перевірявся, на загальну суму 11374,86грн., в тому числі: - І квартал 2012 року - 11 374,86грн.;

-ст.185, п.188.1 ст.188, п.198.2, п.198.3, п.198.6 ст.198, п.201.1, п.201.4, п.201.6, п.201.7, п.201.8, п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України, у зв'язку з чим занижено ПДВ в періоді, що перевірявся, на загальну суму 10 833,33грн., в т.ч: за березень 2012 р. на суму 10 833,33грн. (а.16-17 акту перевірки).

Порушення законодавства позивачем обґрунтовані в акті перевірки тим, що Товариство з обмеженою відповідальністю «СЛАВ КОМ» мало господарські взаємовідносини з контрагентом-експедитором - Товариством з обмеженою відповідальністю «РОНДО», яке допустило порушення податкового законодавства, а саме, за результатами позапланової виїзної перевірки ТОВ «РОНДО» встановлено дефективність первинних документів та відсутність об'єктів оподаткування. Крім того, ТОВ «СЛАВ КОМ» не надано достатніх первинних документів для підтвердження реальності господарської операції, а саме, не надані шляхові листи.

02 жовтня 2013 р. на підставі акту перевірки №137/228/36075725 від 12.08.2013 р. Нікопольськоюоб'єднаною державною податковою інспекцією Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області винесені податкові повідомлення-рішення форми «Р»:

-№0002132208, згідно з яким Товариству з обмеженою відповідальністю «СЛАВ КОМ» збільшено суму грошового зобов'язання з податку на прибуток приватних підприємств на загальну суму 14 218,57грн., з них: 11 374,86 грн. - за основним платежем та 2 843,71 грн. штрафних (фінансових) санкцій;

-№0002142208, згідно з яким Товариству з обмеженою відповідальністю «СЛАВ КОМ» збільшено суму грошового зобов'язання з ПДВ на загальну суму 13 541,66грн., з них:10 833,33 грн. - за основним платежем та 2 708,33грн. штрафних (фінансових) санкцій.

За результатами адміністративного оскарження означених податкових повідомлень-рішень згідно ст.56 Податкового кодексу України скарги позивача залишені без задоволення, а оспорювані податкові повідомлення-рішення - без змін.

Представником позивача на підтвердження реальності господарських операцій з контрагентомТОВ «РОНДО» надано наступні документи: реєстр виданих та отриманих податкових накладних за звітний березень 2012 року, акти виконаних робіт №170, №229, №230, №231, №231/1, №232, №232/1, №232/2, №232/3, №232/4, №232/5, №232/6, договір №16 від 16.05.2011 р., ТТН від 15.03.2012 №б/н, ТТН від 02.03.2012 р. №б/н, ТТН від 13.03.2012 р. №б/н, ТТН від 28.03.2012 р. №2803, ТТН від 12.03.2012 р. №б/н, ТТН від 06.03.2012 р. №б/н., а також податкові накладні №232, №231, №229, №230, №170.

Відповідно до ст. 67 Конституції України кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Правила податкового обліку визначаються відповідними нормативними документами, що регламентують порядок оподаткування в Україні.

Необхідність підтвердження господарських операцій первинними документами визначена п.п.1.2 п.1, п.п.2.1 п.2 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.95р. №88 і зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 05.06.95р. за № 168/704, первинні документи це письмові свідоцтва, що фіксують та підтверджують господарські операції, включаючи розпорядження та дозволи адміністрації на їх проведення.

Водночас, статтею 1 Закону України від 16.07.99 N 996-ХІУ "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" визначено, що первинний документ - це документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення.

Згідно зі статтею 1 Закону України від 16.07.99 №996-ХІУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» господарською операцією є дія або подія, яка викликає зміни в структурі активів та зобов'язань, власному капіталі підприємства.

Згідно статті 44 Податкового кодексу України для цілей оподаткування платники податків зобов'язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов'язаних з визначенням об'єктів оподаткування та/або податкових зобов'язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов'язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.

Пунктом 138.2 статті 138 Податкового кодексу України встановлено, що витрати, які враховуються для визначення об'єкта оподаткування, визнаються на підставі первинних документів, що підтверджують здійснення платником податку витрат, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачено правилами ведення бухгалтерського обліку, та інших документів, встановлених розділом II цього Кодексу.

При цьому відповідно до підпункту 139.1.9 пункту 139.1 статті 139 Податкового кодексу України не включаються до складу витрат витрати, не підтверджені відповідними розрахунковими, платіжними та іншими первинними документами, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачена правилами ведення бухгалтерського обліку та нарахування податку.

Відповідно до п.198.3 ст.198 Податкового кодексу України податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг, але не вище рівня звичайних цін, визначених відповідно до ст. 39 цього Кодексу, та складається з сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 ст. 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв'язку з: придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку.

Згідно до п.198.2 ст.198 Податкового кодексу України датою виникнення права платника податку на віднесення сум податку до податкового кредиту вважається: дата тієї події, що відбулася раніше: дата списання коштів з банківського рахунку платника податку на оплату товарів/послуг; дата отримання платником податку товарів/послуг, що підтверджено податковою накладною.

Відповідно до п.201.1 ст.201 Податкового кодексу України, платник податку зобов'язаний надати покупцю (отримувачу) на його вимогу підписану уповноваженою платником особою та скріплену печаткою (за наявності) податкову накладну, складену за вибором покупця (отримувача) в один з таких способів: а) у паперовому вигляді; б) в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та умови реєстрації податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У такому разі складання податкової накладної у паперовому вигляді не є обов'язковим.

У податковій накладній зазначаються в окремих рядках такі обов'язкові реквізити:

а) порядковий номер податкової накладної;

б) дата виписування податкової накладної;

в) повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - продавця товарів/послуг;

г) податковий номер платника податку (продавця та покупця);

ґ) місцезнаходження юридичної особи-продавця або податкова адреса фізичної особи - продавця, зареєстрованої як платник податку;

д) повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - покупця (отримувача) товарів/послуг;

е) опис (номенклатура) товарів/послуг та їх кількість, обсяг;

є) ціна постачання без урахування податку;

ж) ставка податку та відповідна сума податку в цифровому значенні;

з) загальна сума коштів, що підлягають сплаті з урахуванням податку;

и) вид цивільно-правового договору;

і) код товару згідно з УКТ ЗЕД (для підакцизних товарів та товарів, ввезених на митну територію України).

ї) номер та дата митної декларації, за якою було здійснено митне оформлення товару, ввезеного на митну територію України.

Згідно ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкуванням оброблених даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи. Такі первинні документи повинні мати обов'язкові реквізити: назву документа (форми); дату і місце складання; назву підприємства від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.

Додаткові вимоги до первинних документів встановлені п.2.4 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку (затверджено наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995р. № 88, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05.06.1995р. № 168/704), відповідно до якого первинні документи повинні мати такі обов'язкові реквізити: найменування підприємства, установи, від імені яких складений документ, назва документа,, дата і місце складання, зміст та обсяг господарської операції, одиниця виміру господарської операції, посада і прізвища осіб відповідальних за здійснення господарської операції і правильність оформлення, особистий чи електронний підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.

Згідно абз.1 п.п.2.1 глави 2 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, первинні документи - це документи, створені у письмовій або електронній формі, що фіксують та підтверджують господарські операції, включаючи розпорядження та дозволи адміністрації (власника) на їх проведення.

Окрім того, відповідно до Спільного наказу Міністерства транспорту України та Міністерств і статистики України «Про затвердження типових форм первинного обліку роботи вантажного автомобіля» від 29.12.95 №488/346 встановлено, що застосування затверджених даним наказом форм первинних документів є обов'язковим для всіх суб'єктів господарської діяльності, незалежно від форм власності. А саме: «Подорожній лист вантажного автомобіля», ф.№2; «Подорожній лист вантажного автомобіля у міжнародному сполученні», ф.№1 міжнародна; «Товарно-транспортна накладна», ф.1-ТН; «Талон замовника» ф.№1-Т3.

Відповідно до наказу №488/346 товарно-транспортна накладна типової форми №1-ТН - є єдиним первинним документом для списання товарно-матеріальних цінностей у вантажовідправника та оприбуткування у вантажоодержувача при перевезенні вантажів у межах України. А також для їх складського, оперативного і бухгалтерського обліку.

При доставці товару автомобілем, обов'язковим документом є товарно-транспортна накладна за формою №1-ТН. У ній повинні бути відмітки відправника товару (щодо відвантаження товару) та його отримувача (стосовно фактичного отримання товару).

Відповідно п.2 Наказу №488 застосування товарно-транспортної накладної Форми №1-ТН є обов'язковою для всіх суб'єктів господарської діяльності, незалежно від форм власності.

Вантажовідправник зобов'язаний передати водію разом з товарно-транспортною накладною, посвідчення про якість або сертифікат. Відомості про ці документи обов'язково зазначаються у товарно-транспортній накладній. У посвідченні про якість, у сертифікаті або іншому документі повинні міститись відомості про продукцію, допустимий термін його доставки.

Отже, від належності первинних бухгалтерських та розрахункових документів залежить як податковий облік платника податків, так і реальність вчинення господарської діяльності такого платника взагалі.

Згідно ухвали Вищого адміністративного суду України від 29 квітня 2010 року №К-38733/06 за відсутності доказів щодо перевезення товару, його зберігання, сертифікації та прийняття включення до складу валових витрат на придбання такого товару є неправомірним. Крім того, наявність належним чином оформлених податкових накладних є підставою для включення до податкового кредиту платника сум ПДВ за такими накладними. Однак, фіктивність операцій, відсутність доказів їх реального вчинення виключає правомірність визначення платником податкового кредиту за такими операціями, незважаючи на наявність у нього податкових накладних, що за формою відповідають вимогам чинного законодавства, а також доказів сплати продавцю вартості товару з ПДВ.

Відповідно до ч. 2 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Згідно до п. 1, 3 ч. 3 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; обґрунтовано, тобто з урахуванням обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії).

Оцінюючи усі докази, досліджені судом, у їх сукупності, суд приходить до наступного висновку.

Судом встановлено та сторонами не заперечується, що за перевіряємий період Товариство з обмеженою відповідальністю «СЛАВ КОМ» мало господарські взаємовідносини з Товариством з обмеженою відповідальністю «РОНДО».

З доданого до позову договору № 16 від 16.05.2011р. на транспортно-експедиторське обслуговування вантажів автомобільним транспортом, укладеного між Товариством з обмеженою відповідальністю «СЛАВ КОМ» (Замовник) та Товариством з обмеженою відповідальністю «РОНДО» (Експедитор) вбачається, що контрагент мав надавати позивачу транспортно-експедиторські послуги по організації перевозок та транспортно-експедиторське обслуговування внутрішньо-українських вантажів Замовника автомобільним транспортом по території України.

Відповідно до пп.1.2, 1.3, 1.6 даного договору Експедитор зобов'язується здійснити транспортно-експедиторське обслуговування вантажів Замовника, номенклатура, об'єм та маршрут руху вказуються в Додаткахдо цього договору, який є невід'ємною його частиною.

Вартість тарифів узгоджуються сторонами та вказуються в Додатках до договору.

Замовник на підставі підтверджуючих документів відшкодовує експедитору витрати, пов'язаними з розрахунками з третіми особами (перевізниками), а також виплачує експедитору плату за здійснені послуги.

Виконуючи зобов'язання по договору, Експедитор виступає перед третіми особами та здійснює дії в інтересах, від свого імені та за рахунок Замовника, та вправі укладати договори, пов'язані з перевозкою вантажів, що належать клієнту, а також за вказівкою Замовника, здійснювати всі інші дії, необхідні для доставки вантажу до місця призначення.

Право вибору Перевізника надається Експедитору, але по окремій згоді може бути надано Замовнику.

При цьому, позивачем ані до перевірки, ані і в судове засідання, не надано:відповідного узгодженого Додатку, який є невід'ємною частиною договору №16, де в обов'язковій формі повинні бути зазначеніноменклатура, об'єм (вага) та маршрут руху вантажу ТОВ «СЛАВ КОМ», а також вартість тарифів за здійснені ТОВ «РОНДО» послуги з транспортно-експедиторського обслуговування. Не надано також жодної окремої згоди Замовника (позивача) на залучення третіх осіб -Перевізників, що передбачено п.1.6 Договору та укладених з цього приводу договорів.

Окрім того, надані суду ТТН неналежні в розумінні Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»,Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995р. № 88 та наказу Міністерства транспорту України, Міністерства статистики України від 29.12.95 від 29.12.95 №488/346 Про затвердження типових форм первинного обліку роботи вантажного автомобіля, у зв'язка з тим, що в них відсутні заповнені обов'язкові графищодо назви автопідприємства, (перевізника), що здійснювало перевозку, щодо номера ТТН, щодо номера подорожнього листа, посвідчення водія, вартості вантажу тощо.

Суду не надано також жодного подорожнього листа вантажного автомобіля» за ф.№2, що здійснювали перевезення, посвідчення про якість товару або сертифікат.

Сумнівною є також податкова накладна №232 від 27.03.2012р, надана представником позивача на підтвердження правомірності формування ТОВ «СЛАВ КОМ» податкового кредиту березня 2012 р. за рахунок ПДВ, сплаченого у вартості послуг від ТОВ «РОНДО», оскільки вона взагалі не підписана, що виключає її належність.

Більш того, відсутність доказів обґрунтування вартості послуг згідно договору №16 виключає належність актів виконаних робіт.

Позивачем не наведено обґрунтувань вартості отриманих послуг, а з наданих документів не вбачається даних про обсяг господарської операції та обґрунтувань розміру оплати послуг (витрат позивача), а відтак правомірності формування податкових зобов'язань з ПДВ та податку на прибуток за рахунок операцій з ТОВ «РОНДО».

Відповідно до Листа Вищого адміністративного суду України від 01.11.2011 р. № 1936/11/13-11: «документи та інші дані, що спростовують реальність здійснення господарської операції, яка відображена в податковому обліку, повинні оцінюватися з урахуванням специфіки кожної господарської операції - умов перевезення, зберігання товарів, змісту послуг, що надаються тощо.»

Таким чином, позивачем надано не достатньо первинних документів на підтвердження реальності здійснення господарських операцій з Товариством з обмеженою відповідальністю «Рондо».

Враховуючи викладене, суд вважає позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю «СЛАВ КОМ» не обґрунтованими та такими, які не підлягають задоволенню.

Згідно ст. 94 Кодексу адміністративного судочинства України, у разі відмови в задоволенні позову судові витрати не присуджуються на користь сторони з Державного бюджету України (або відповідного місцевого бюджету, якщо іншою стороною був орган місцевого самоврядування, його посадова або службова особа).

Відповідно до ч. 2 ст. 4 Закону України «Про судовий збір» 3674-VIвід08.07.2011 р. ставки судового збору встановлюються у таких розмірах: за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру 2 відсотки розміру майнових вимог, але не менше 1,5 розміру мінімальної заробітної плати та не більше 4 розмірів мінімальної заробітної плати.

Згідно до ч. 3 ст. 4 вказаного Закону України під час подання адміністративного позову майнового характеру сплачується 10 відсотків розміру ставки судового збору. Решта суми судового збору стягується з позивача або відповідача пропорційно до задоволеної чи відхиленої частини вимоги.

На момент подачі позову до суду максимальний розмір судового збору за подання до адміністративного суду адміністративного позовумайнового характеру становив 1 827,00 грн.

Позивачем сплачено частково судовий збір за позовні вимоги майнового характеру в розмірі182,70 грн.

В зв'язку з тим, що в задоволенні позову позивачу відмовлено, сума судового збору в розмірі 1 644,30 грн.підлягає стягненню з Товариства з обмеженою відповідальністю «СЛАВ КОМ» до Державного бюджету України.

Керуючись ст.ст. 2, 8, 10, 11, 69, 71, 86, 158-163, 186 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

В задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю «СЛАВ КОМ» до Нікопольської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області про скасування податкових повідомлень-рішень- відмовити.

Судові витрати в розмірі 1 644,30 грн. стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «СЛАВ КОМ» на користь Державного бюджету України.

Постанова суду може бути оскаржена до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду шляхом подання апеляційної скарги через Дніпропетровський окружний адміністративний суд з одночасним направленням копії апеляційної скарги особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі складення постанови у повному обсязі, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

У разі якщо справа розглядалась судом за місцезнаходженням суб'єкта владних повноважень і він не був присутній у судовому засіданні під час проголошення судового рішення, але його було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо у суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Постанова суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Повний текст постанови складено 25 квітня 2014 року

Суддя (підпис) Постанова не набрала законної сили станом на 25.04.2014 Суддя З оригіналом згідно Помічник судді О.С. Рябчук О.С.Рябчук М.М.Бухтіярова

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення23.04.2014
Оприлюднено12.05.2014
Номер документу38560768
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —804/4145/14

Ухвала від 26.05.2015

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Чепурнов Д.В.

Ухвала від 17.09.2014

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Чепурнов Д.В.

Ухвала від 08.07.2014

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Чепурнов Д.В.

Постанова від 23.04.2014

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Рябчук Олена Сергіївна

Ухвала від 09.04.2014

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Рябчук Олена Сергіївна

Постанова від 23.04.2014

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Рябчук Олена Сергіївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні