Постанова
від 07.05.2014 по справі 812/3072/14
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

1.3.2

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

Іменем України

07 травня 2014 рокуЛуганськСправа № 812/3072/14

Луганський окружний адміністративний суд у складі колегії суддів:

Головуючого судді: Гончарової І.А.,

Суддів: Ковальової Т.І.,

Лагутіна А.А.

при секретарі: Майбороді С.Г.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Лисичанської міської організації Комуністичної партії України, ОСОБА_2 до Лисичанської міської виборчої комісії Луганської області про визнання нечинним рішення та зобов'язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

05 травня 2014 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Лисичанської міської організації Комуністичної партії України, ОСОБА_2 до Лисичанської міської виборчої комісії Луганської області про визнання нечинним рішення та зобов'язання вчинити певні дії.

В обгрунтування заявлених позовних вимог позивачі зазначили, що згідно Протоколу № 5 від 01.05.2014 р. Лисичанської міської виборчої комісії Луганської області з позачергових виборів Лисичанського міського голови, депутата в одномандатному мажоритарному виборчому окрузі № 8 25.05.2014 р. відмовлено в реєстрації кандидата від Лисичанської міської організації Комуністичної партії України на посаду міського голови м. Лисичанська Луганської області ОСОБА_2.

Позивачі не погоджуються з таким рішенням відповідача у зв'язку з наступним.

Як вбачається з тексту оскаржуваного рішення, однією з підстав для відмови в реєстрації ОСОБА_2 є порушення першим позивачем приписів ч. 1 п. 10 ст. 36 Закону України «Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів» від 10.07.2010 р. № 2487-Х/І, якою передбачено порядок повідомлення територіальної виборчої комісії про проведення зборів (конференції) місцевої організації партії з метою висування кандидатів, а саме - про час і місце проведення зборів (конференції) з метою висування кандидатів місцева організація партії повідомляє у письмовій формі відповідну територіальну виборчу комісію не пізніш як за день до дня проведення зборів (конференції). На таких зборах (конференції) мають право бути присутніми члени відповідної територіальної виборчої комісії.

Перший секретар Лисичанської міської організації Комуністичної партії України ОСОБА_2 24.04.2014 р. прибула до Лисичанської міської виборчої комісії із повідомленням, що 26.04.2014 р. буде проведено конференцію Лисичанського міського комітету Комуністичної партії України, де буде висунуто кандидата на посаду Лисичанського міського голови.

Однак приміщення територіальної виборчої комісії виявилося зачиненим, причому жоден із членів Лисичанської міської виборчої комісії не перебував у приміщенні (цей факт можуть підтвердити свідки: ОСОБА_3 та ОСОБА_4.

Виходячи із такої ситуації, Лисичанська міська організація КПУ була змушена звернутися до відповідача наступного дня 25.04.2014 р. й все ж так проінформувати виборчу комісію про час і місце (26 квітня 2014 р.) проведення конференції Лисичанського міського комітету Комуністичної партії України з питання висування кандидата на посаду Лисичанського міського голови. Причому відповідач будучи проінформованим 25.04.2014 р. мав об'єктивну можливість направити своїх представників для відвідування конференції Лисичанської міської організації КПУ.

Другою підставою, яка обумовила відмову в реєстрації ОСОБА_2 кандидатом на посаду Лисичанського міського голови, слугував той факт, що перший позивач нібито не надав до комісії жодних доказів, які б підтверджували факт повідомлення засобів масової інформації про час і місце проведення конференції з метою висування кандидатів на посаду Лисичанського міського голови.

Із даним висновком відповідача позивачі не можуть погодитися з огляду на такі обставини.

Абзац 2 ч. 10 ст. 36 Закону України «Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів» не передбачає обов'язку місцевої організації партії, яка висуває кандидата на посаду міського голови, сповіщати відповідну територіальну виборчу комісію про те чи повідомлені засоби масової інформації про час і місце проведення конференції з метою висування кандидатів на посаду міського голови, чи ні. Тобто і дана підстава відмови в реєстрації ОСОБА_2 кандидатом на посаду Лисичанського міського голови, на думку позивачів, є незаконною й протиправною.

Доречно зазначити, що на виконання наведеної вище норми закону Лисичанською міською організацією Комуністичної партії України у спосіб залучення місцевих засобів телебачення своєчасно було поширено інформацію серед жителів міста Лисичанська про місце і час проведення конференції з метою висування кандидатів на посаду міського голови.

Окрім того, позивачі зазначають, що рішення Лисичанської міської виборчої комісії викладено лише в протоколі засідання цієї комісії.

Враховуючи вищенаведене, позивачі просять визнати нечинним з моменту його прийняття та скасувати рішення відповідача, яке оформлене п. 4 Протоколу засідання Лисичанської міської виборчої комісії з позачергових виборів Лисичанського міського голови, депутата в одномандатному мажоритарному виборчому окрузі № 8 25 травня 2014 року, в частині відмови Лисичанській міській організації Комуністичної партії України в реєстрації кандидате на посаду Лисичанського міського голови ОСОБА_2. Зобов'язати Лисичанську міську виборчу комісію Луганської області

з позачергових виборів Лисичанського міського голови, депутата в одномандатному

мажоритарному виборчому окрузі № 8 25.05.2014 р. зареєструвати ОСОБА_2

Олександрівну кандидатом на посаду Лисичанського міського голови від Лисичанської

міської організації Комуністичної партії України.

В судовому засіданні представники першого позивача та другий позивач позов підтримали з вищевикладених підстав.

Представник відповідача в судовому засіданні проти задоволення позовних вимог заперечував, суду пояснив, що питання про реєстрацію кандидата на посаду міського голови ОСОБА_2 висунутого Лисичанською міською організацією Комуністичної партії України на позачергових виборах Лисичанського міського голови, депутата в одномандатному мажоритарному виборчому окрузі №8 25 травня 2014 року були розглянуті Лисичанською міською виборчою комісією Луганської області 01 травня 2014 року, а результати оформлені протоколом засідання №5 від 01.05.2014.

Постанова про відмову в реєстрації кандидата на посаду міського голови ОСОБА_2 окремим документом не виносилася, адже на конференцію було підготовано тільки проект постанови про реєстрацію ОСОБА_2 кандидатом на посаду міського голови.

Окрім того, представник відповідача зазначив, що черговий член Лисичанської міської виборчої комісії міг бути відсутній деякий час на робочому місці, але це не перешкоджало позивачам надати повідомлення про час та місце проведення конференції Лисичанського міського комітету Комуністичної партії України з питання висування кандидата на посаду Лисичанського міського голови. Причому відповідач будучи проінформованим 25.04.2014 р. У зв'язку чим просив у задоволенні позовних вимог відмовити у повному обсязі.

Колегія суддів, заслухавши доповідь судді-доповідача, пояснення сторін, вивчивши доводи апеляційних скарг, матеріали справи, встановила наступне.

Згідно з ч. 1 ст. 172 Кодексу адміністративного судочинства України (надалі КАС України) право оскаржувати рішення, дії чи бездіяльність виборчих комісій, комісій з референдуму, членів цих комісій мають суб'єкти відповідного виборчого процесу (крім виборчої комісії), а також ініціативна група референдуму, інші суб'єкти ініціювання референдуму.

Спеціальним Законом, який визначає основні засади, організацію і порядок проведення виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, міських, районних у містах, сільських, селищних рад (далі - депутати) та сільських, селищних, міських голів є Закон України «Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів» (далі - Закон №2487).

Відповідно до статті 38 Конституції України громадяни мають право брати участь в управлінні державними справами, у всеукраїнському та місцевих референдумах, вільно обирати і бути обраними до органів державної влади та органів місцевого самоврядування.

Згідно статті 71 Конституції України вибори до органів державної влади та органів місцевого самоврядування є вільними і відбуваються на основі загального, рівного і прямого виборчого права шляхом таємного голосування. Виборцям гарантується вільне волевиявлення.

Частина 4 статті 3 Закону України «Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів» передбачає, що виборці мають право на участь у роботі виборчих комісій як їх члени, проведенні передвиборної агітації, здійсненні спостереження за проведенням виборів та в інших заходах, пов'язаних з організацією та проведенням виборів, що реалізується ними у порядку, визначеному цим та іншими законами України.

Частиною першою статті 11 Закону України «Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів» визначено, що виборчий процес - це здійснення суб'єктами, визначеними у статті 12 цього Закону, виборчих процедур, передбачених цим Законом.

Відповідно до ст.12 Закону №2487 суб'єктами виборчого процесу є:

1) виборці;

2) Центральна виборча комісія, виборчі комісії, сформовані (утворені) відповідно до цього Закону,Закону України "Про Центральну виборчу комісію" та інших законів України;

3) кандидати в депутати, кандидати на посаду сільського, селищного, міського голови;

4) місцеві організації партій, які висунули кандидатів у депутати у багатомандатному виборчому окрузі, або одномандатному виборчому окрузі, або одномандатному мажоритарному виборчому окрузі, або кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови;

5) офіційні спостерігачі від місцевих організацій партій, які висунули кандидатів у депутати у багатомандатному виборчому окрузі, від кандидатів у депутати в одномандатному, одномандатному мажоритарному виборчому окрузі, від кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови, від громадських організацій.

Відповідно до ч.ч. 5 і 6 ст. 25 Закону № 2487 міська територіальна виборча комісія, зокрема, здійснює наступні повноваження: забезпечує підготовку та проведення виборів до відповідної ради; утворює одномандатні мажоритарні виборчі округи відповідно до цього Закону, встановлює їх межі та єдину нумерацію; реєструє кандидатів, виборчі списки кандидатів у депутати, висунутих місцевими організаціями партій до відповідної ради, їх представників, уповноважених осіб, довірених осіб кандидатів, видає їм відповідні посвідчення;; розглядає питання щодо скасування рішення про реєстрацію кандидатів у випадках, передбачених цим Законом; розглядає звернення, заяви і скарги стосовно підготовки та проведення місцевих виборів до відповідної місцевої ради, приймає щодо них рішення.

За змістом ст. 36 Закону № 2487 висування кандидатів у депутати та на посаду сільського, селищного, міського голови місцевою організацією партії відбувається на підставі цього Закону, статуту політичної партії. Місцева організація партії може висунути особу, яка є членом цієї політичної партії, або безпартійного громадянина.

Міська організація партії може висунути: одного кандидата на посаду міського голови; виборчий список кандидатів у депутати відповідної міської ради у кількості, що не перевищує кількість депутатів (загального складу) ради; по одному кандидату в депутати у кожному одномандатному мажоритарному виборчому окрузі по виборах депутатів відповідної міської ради; одного кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови (сіл, селищ, міст, що входять до складу цього міста, згідно з існуючим адміністративно-територіальним устроєм); виборчий список кандидатів у депутати міської ради (міста, що входить до складу цього міста, згідно з існуючим адміністративно-територіальним устроєм) у кількості, що не перевищує кількість депутатів (загального складу) такої ради; по одному кандидату в депутати у кожному одномандатному мажоритарному виборчому окрузі по виборах депутатів до міської ради (міста, що входить до складу цього міста, згідно з існуючим адміністративно-територіальним устроєм); по одному кандидату в депутати у кожному одномандатному виборчому окрузі по виборах депутатів відповідних сільських, селищних рад (сіл, селищ, що входять до складу цього міста, згідно з існуючим адміністративно-територіальним устроєм).

Висування кандидатів місцевою організацією партії проводиться на зборах (конференціях) цієї організації.

Судом встановлено, підтверджується матеріалами справи, що 18.02.1994 року за №1 381 120 0000 000610 до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців було внесено запис про Міську організацію Комуністичної партії України (а.с. 21).

Відповідно до ч. 10 ст. 36 Закону № 2487 про час і місце проведення зборів (конференції) з метою висування кандидатів місцева організація партії повідомляє у письмовій формі відповідну територіальну виборчу комісію не пізніш як за день до дня проведення зборів (конференції). На таких зборах (конференції) мають право бути присутніми члени відповідної територіальної виборчої комісії.

Про час і місце проведення зборів (конференції) з метою висування кандидатів місцева організація партії повідомляє також засоби масової інформації.

Частиною 1 ст.69 КАС України встановлено, що доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обгрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються судом на підставі пояснень сторін, третіх осіб та їхніх представників, показань свідків, письмових і речових доказів.

Допитаний в судовому засіданні в якості свідка ОСОБА_6, пояснив, що 24.04.2014 року він чергував на Лисичанській міській виборчій комісії, приміщення комісії фактично не залишав, був присутній протягом всього робочого дня, а о 16 годині 00 хвилин було засідання усієї комісії. ОСОБА_2 повідомлення про час та місце проведення конференції йому не надавала.

Пояснення ОСОБА_6 спростовуються поясненнями позивача ОСОБА_2 та поясненнями допитаного в якості свідка ОСОБА_4, про те, що перший секретар Лисичанської міської організації Комуністичної партії України ОСОБА_2 24.04.2014 р. у період з 9 год. 00 хв. до 9 год. 30 хв. прибула до Лисичанської міської виборчої комісії із повідомленням, що 26.04.2014 р. буде проведено конференцію Лисичанського міського комітету Комуністичної партії України, де буде висунуто кандидата на посаду Лисичанського міського голови. Однак приміщення територіальної виборчої комісії виявилося зачиненим, причому жоден із членів Лисичанської міської виборчої комісії не перебував у приміщенні, а також повідомленням Лисичанської міської організації Комуністичної партії України від 24.04.2014 року.

Крім того, представник відповідача в судовому засіданні пояснив, що 24.04.2014 року черговим членом комісії був ОСОБА_6, однак він міг залишати приміщення комісії на незначний проміжок часу у зв'язку з особистими потребами.

Відповідно до положень ч. 3 ст. 20 Закону «Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів» територіальна виборча комісія є постійно діючим колегіальним органом, що в межах своїх повноважень забезпечує організацію та проведення місцевих виборів.

Підпунктом 2.3. п. 2 Порядку організації роботи територіальних та дільничних виборчих комісій з виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів (затверджений Постановою ЦВК від 15.09.2010 р. № 351) визначено: перше засідання виборчої комісії скликається не пізніш як на другий день з дня сформування нового складу територіальної виборчої комісії та утворення дільничної виборчої комісії, а наступні - у разі необхідності.

При цьому, на першому засіданні виборчої комісії за пропозицією головуючого серед інших першочергових питань розглядається, зокрема питання про режим роботи виборчої комісії та графік чергувань членів комісії у приміщенні комісії.

Таким чином, територіальна виборча комісія в межах виборчого процесу має працювати постійно, без вихідних днів та забезпечувати присутність чергового члена комісії у приміщенні комісії.

Також, із графіка чергувань, наданого представником відповідача взагалі не вбачається хто був черговим членом комісії 24.04.2014 року.

Враховуючи вищенаведене, суд дійшов висновку, що Лисичанською міською організацією Комуністичної партії України вжито усіх необхідних заходів для своєчасного повідомлення Лисичанської міської виборчої комісії про час та місце проведення конференції Лисичанського міського комітету Комуністичної партії України, де буде висунуто кандидата на посаду Лисичанського міського голови.

Окрім того, Лисичанська міська організація КПУ звернулася до відповідача наступного дня 25.04.2014 р. й все ж так проінформувати виборчу комісію про час і місце (26 квітня 2014 р.) проведення конференції Лисичанського міського комітету Комуністичної партії України з питання висування кандидата на посаду Лисичанського міського голови, що підтверджується повідомленням з відміткою про отримання (а.с.14).

Причому відповідач будучи проінформованим 25.04.2014 р. мав об'єктивну можливість направити своїх представників для відвідування конференції Лисичанської міської організації КПУ.

Також, Лисичанська міська організація Комуністичної партії України звернулася до ТОВ «ТРК ЛіК- ТВ» з проханням розмістити текст інформації про час та місце проведення позачергової партійної конференції з висування кандидата на пост міського голови м.Лисичанська в мережі кабельного телебачення й ця інформація була розміщена в кабельних мережах (а.с.15,38).

Таким чином, суд дійшов висновку, що Лисичанською міською організацією Комуністиної партії України повністю виконано вимоги ч.10 ст.36 Закону №2487, а тому у відповідача були відсутні підстави для відмови в реєстрації кандидатом на посаду Лисичанського міського голови ОСОБА_2 з підстав порушення вимог, встановлених ч.9,11 ст.15, ч.10 ст.36 ЗУ «Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів».

Відповідно до законодавства про вибори за результатами проведення зборів складається протокол. Частиною 9 ст. 36 Закону № 2487визначено, що у протоколі зборів (конференції) місцевої організації партії зазначаються час і місце їх проведення, загальна кількість членів місцевої організації партії, кількість учасників зборів (конференції), порядок денний, відомості про кожного кандидата: прізвище, власне ім'я (усі власні імена) та по батькові (за наявності), число, місяць і рік народження, громадянство, партійність, посада, місце роботи (заняття), адреса місця проживання, дані про підсумки голосування щодо кандидатів. Рішення про висування місцевою організацією партії виборчого списку кандидатів у депутати, кандидатів у депутати та на посаду сільського, селищного, міського голови не може бути скасовано або переглянуто організацією (органом, посадовою особою) цієї політичної партії вищого рівня.

Протокол зборів (конференції) підписується керівником місцевої організації партії та скріплюється печаткою місцевої організації партії або організації цієї політичної партії вищого рівня.

Як вбачається з Протоколу №1 позачергової конференції Лисичанської міської організації Лисичанської міської організації Комуністичної партії України від 26 квітня 2014 року, Лисичанською МО КПУ було затверджено кандидатуру на посаду міського голови м.Лисичанська Луганської області на позачергових виборах 25 травня 2014 року члена Комуністичної партії України ОСОБА_2 (а.с.18-19)

Відповідно до ч.ч.3 та 4 ст.42 Закону №2487 особі, яка подала до відповідної територіальної виборчої комісії зазначені у частинах першій, другій статті 39 цього Закону документи, видається довідка із зазначенням дати і часу прийняття документів та переліку прийнятих документів.

Територіальна виборча комісія не пізніш як на третій день з дня прийняття заяви про реєстрацію кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови та доданих до неї необхідних документів, але не пізніш як за 23 дні до дня виборів приймає рішення про реєстрацію кандидата або про відмову в його реєстрації.

Копія цього рішення не пізніше наступного дня після його прийняття надсилається (видається) відповідному кандидату на посаду сільського, селищного, міського голови або його довіреній особі.

Статтею 44 Закону №2487 встановлено, що територіальна виборча комісія відмовляє в реєстрації кандидата в депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови в разі:

1) порушення встановленого цим Законом порядку висування кандидата, в тому числі перевищення встановленої частинами третьою - сьомою статті 36 цього Закону кількості кандидатів у депутати, які можуть бути висунуті у відповідному виборчому окрузі;

2) відсутності передбачених цим Законом документів;

3) припинення громадянства України кандидата;

4) визнання судом кандидата недієздатним, набрання щодо нього законної сили обвинувальним вироком суду за вчинення умисного злочину;

5) виявлення територіальною виборчою комісією обставин, за яких особу не може бути обрано депутатом або сільським, селищним, міським головою відповідно до статті 9 цього Закону.

Рішення про відмову в реєстрації кандидата повинно містити вичерпні підстави відмови. Копія цього рішення видається особі, яка відповідно до частини четвертої статті 40, частини другої статті 41, частини другої статті 42 подавала документи для реєстрації кандидата (кандидатів) в депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, або кандидату особисто у строки, визначені частиною дев'ятою статті 40, частиною четвертою статті 41, частиною четвертою статті 42 цього Закону.

Між тим, відповідач зазначену заяву та документи щодо відповідності до вимог ст. 37 і 39 Закону № 2487 не розглядав.

Згідно з пунктом 2.2 Порядку ведення діловодства у виборчих комісіях та комісіях з референдумів, затвердженого постановою Центральної виборчої комісії від 15 вересня 2010 року № 350 (далі - Порядок №350), рішення комісії приймається, як правило, у формі постанови.

Пунктом 2.3 Порядку №350 з питань поточної внутрішньої діяльності комісія може ухвалювати протокольні рішення. Цей пункт кореспондується з ч.12 ст.27 Закону №2487.

Рішення виборчої комісії з розглянутого питання повинно містити: найменування комісії, найменування рішення, дату та місце його прийняття і порядковий номер, мотивувальну частину з посиланням на обставини, що зумовили розгляд питання на засіданні комісії, посилання на положення нормативно-правових актів або рішення (положення рішень) Центральної виборчої комісії чи територіальної виборчої комісії або судові рішення, якими керувалася комісія при прийнятті рішення, резолютивну частину. Рішення виборчої комісії підписується головуючим на засіданні (частина п'ятнадцята статті 27 Закону №2487).

Усупереч зазначеним вимогам вищевказане рішення про відмову в реєстрації кандидатом на посаду Лисичанського міського голови ОСОБА_2 Лисичанською міською виборчою комісією викладено лише в протоколі засідання цієї комісії №5 25 травня 2014 року.

З огляду на наведене суд приходить до висновку про порушення субєктом владних повноважень виборчих прав позивачів, у зв'язку з чим рішення Лисичанської міської виборчої комісії Луганської області про відмову Лисичанській міській організації Комуністичної партії України в реєстрації кандидата на посаду Лисичанського міського голови ОСОБА_2 підлягає визнанню протиправним та скасуванню.

Окрім того, частиною 2 ст.11 КАС України встановлено, що суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, і не може виходити за межі позовних вимог. Суд може вийти за межі позовних вимог тільки в разі, якщо це необхідно для повного захисту прав, свобод та інтересів сторін чи третіх осіб, про захист яких вони просять.

З огляду на вищенаведене, враховуючи той факт, що рішення Лисичанської міської виборчої комісії Луганської області про відмову Лисичанській міській організації Комуністичної партії України в реєстрації кандидата на посаду Лисичанського міського голови ОСОБА_2 підлягає визнанню протиправним та скасуванню, суд вважає за необхідне для повного захисту прав позивачів зобов'язати Лисичанську міську виборчу комісію Луганської області розглянути питання про реєстрацію ОСОБА_2 як кандидата на посаду Лисичанського міського голови Луганської області на позачергових виборах Лисичанського міського голови Луганської області 25 травня 2014 року.

Щодо позовних вимог в частині зобов'язання Лисичанської міської виборчої комісії Луганської області зареєструвати ОСОБА_2 кандидатом на посаду Лисичанського міського голови від Лисичанської міської організації Комуністичної партії України, суд вважає за необхідне відмовити позивачу у задоволенні зазначеної частини позовних вимог з огляду на те, що вирішення питань щодо реєстрації кандидатів у депутати в багатомандатному виборчому окрузі та кандидатів на посаду міського голови є виключеною компетенцією виборчої комісії.

Вирішуючи питання про розподіл судових витрат, суд бере до уваги положення ч. 3 ст. 94 КАС України, згідно з якою, якщо адміністративний позов задоволено частково, судові витрати, здійснені позивачем, присуджуються йому відповідно до задоволених вимог, а відповідачу - відповідно до тієї частини вимог, у задоволенні яких позивачеві відмовлено.

Керуючись статтями 24, 94, 162, 163, 172, 177 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов Лисичанської міської організації Комуністичної партії України, ОСОБА_2 до Лисичанської міської виборчої комісії Луганської області про визнання нечинним рішення та зобов'язання вчинити певні дії задовольнити частково.

Визнати протиправним та скасувати рішення Лисичанської міської виборчої комісії Луганської області про відмову Лисичанській міській організації Комуністичної партії України в реєстрації кандидата на посаду Лисичанського міського голови ОСОБА_2, викладене в п.4 Протоколу №5 від 01 травня 2014 року засідання Лисичанської міської виборчої комісії з позачергових виборів Лисичанського міського голови, депутата в одномандатному мажоритарному виборчому окрузі №8 25 травня 2014 року .

Зобов'язати Лисичанську міську виборчу комісію Луганської області розглянути питання про реєстрацію ОСОБА_2 як кандидата на посаду Лисичанського міського голови Луганської області на позачергових виборах Лисичанського міського голови Луганської області 25 травня 2014 року.

Стягнути з Лисичанської міської організації Комуністичної партії України (код ЄДРПОУ 21772385) на користь Державного бюджету України судовий збір у розмірі 18,27 грн. (вісімнадцять гривень 27 коп.)

Стягнути з ОСОБА_2 (код НОМЕР_1) на користь Державного бюджету України судовий збір у розмірі 18,27 грн. (вісімнадцять гривень 27 коп.)

В решті позовних вимог відмовити за необґрунтованістю.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду у дводенний строк з дня її проголошення, а судові рішення, ухвалені до дня голосування, - не пізніш як за чотири години до початку голосування. Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку апеляційного оскарження, а у разі її апеляційного оскарження - з моменту проголошення судового рішення суду апеляційної інстанції.

Головуючий суддя І.А. Гончарова суддя суддя Т.І. Ковальова А.А. Лагутін

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення07.05.2014
Оприлюднено12.05.2014
Номер документу38566384
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —812/3072/14

Ухвала від 08.05.2014

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Шишов О.О.

Ухвала від 10.05.2014

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Шишов О.О.

Ухвала від 08.05.2014

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Шишов О.О.

Постанова від 07.05.2014

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

І.А. Гончарова

Ухвала від 05.05.2014

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

І.А. Гончарова

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні