Ухвала
від 10.05.2014 по справі 812/3072/14
ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Головуючий у 1 інстанції - Гончарова І.А.

Суддя-доповідач - Шишов О.О.

ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

10 травня 2014 року справа №812/3072/14 приміщення суду за адресою:83017, м. Донецьк, бул. Шевченка, 26

Донецький апеляційний адміністративний суд у складі колегії:

головуючого: Шишова О.О.

суддів Сіваченко І.В.

Попова В.В.

секретарі судового засідання Сульженко А.В.

за участю представників позивача Касаткіна А.М., Бородіна Д.Є.

розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Лисичанської міської виборчої комісії Луганської області на постанову Луганського окружного адміністративного суду від 07 травня 2014 р. у справі № 812/3072/14 (головуючий І інстанції Гончарова І.А.) за позовом Лисичанської міської організації Комуністичної партії України, кандидата на посаду Лисичанського міського голови ОСОБА_5 до Лисичанської міської виборчої комісії Луганської області про визнання нечинним рішення та зобов'язання вчинити певні дії,-

В С Т А Н О В И В:

Постановою Луганського окружного адміністративного суду від 07 травня 2014 року адміністративний позов Лисичанської міської організації Комуністичної партії України, ОСОБА_5 до Лисичанської міської виборчої комісії Луганської області був задоволений частково. Визнано протиправним та скасовано рішення Лисичанської міської виборчої комісії Луганської області про відмову Лисичанській міській організації Комуністичної партії України в реєстрації кандидата на посаду Лисичанського міського голови ОСОБА_5, яке викладене в п.4 протоколу №5 від 01 травня 2014 року засідання Лисичанської міської виборчої комісії з позачергових виборів Лисичанського міського голови, депутата в одномандатному мажоритарному виборчому окрузі №8 25 травня 2014 року. Зобов'язано Лисичанську міську виборчу комісію Луганської області розглянути питання про реєстрацію ОСОБА_5 на посаду Лисичанського міського голови Луганської області.

В задоволенні позовних вимог відповідача про зобов'язання зареєструвати ОСОБА_5 на посаду Лисичанського міського голови Луганської області на позачергових виборах Лисичанського міського голови Луганської області 25 травня 2014 року відмовлено.

Суд першої інстанції виходив з того, що позивач довів факт неможливості своєчасного повідомлення Лисичанської міської виборчої комісії Луганської області про проведення конференції, де буде висунуто кандидата на посаду Лисичанського міського голови, у зв'язку з відсутністю за місцем знаходження посадових осіб відповідача, та були встановлені процедурні порушення при прийнятті рішення Лисичанською міською виборчою комісією Луганської області про відмову в реєстрації кандидата на посаду Лисичанського міського голови ОСОБА_5

З постановою суду першої інстанції не погодився відповідач та звернувся з апеляційною скаргою, у якій вказав, що у судовому засіданні не був доведений факт неможливості своєчасного повідомлення Лисичанської міської виборчої комісії Луганської області про проведення конференції, де буде висунуто кандидата на посаду Лисичанського міського голови. Вважали, що повідомлення подано з порушенням вимог, встановлених частинами 9, 11, 15 частини 10 статті 36 Закону України «Про вибори народних депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів». Просили скасувати постанову суду першої інстанції та відмовити у задоволенні позовних вимог в повному обсязі.

У судове засідання не з'явився позивач ОСОБА_5, представник Лисичанської міської виборчої комісії Луганської області, належним чином повідомлені про час та місце розгляду справи.

Від Лисичанської міської виборчої комісії Луганської області надійшла заява, у якій апелянт підтримав вимоги апеляційної скарги та просив розглянути справу за їх відсутність.

Суд апеляційної інстанції вважав можливим розглянути справу у відсутність осіб, які не з'явилися.

У судовому засіданні представники Лисичанської міської організації Комуністичної партії України Касаткін А.М., Бородін Д.Є. пояснили, що суд першої інстанції прийняв рішення з дотриманням норм процесуального та матеріального права. З боку позивачів порушень ст.36 Закону України «Про вибори народних депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів» не було. Порушення строку подання повідомлення Лисичанської міської виборчої комісії Луганської області про проведення конференції, де буде висунуто кандидата на посаду Лисичанського міського голови відбулося з вини відповідача. Наполягали на тому, що був порушений процедурний порядок прийняття рішення щодо відмови у реєстрації кандидата на посаду Лисичанського міського голови ОСОБА_5 Просили залишити апеляційну скаргу без задоволення а постанову суду першої інстанції без змін.

Колегія суддів, заслухавши доповідь судді-доповідача, перевіривши матеріали справи і обговоривши доводи апеляційної скарги, встановила наступне.

Відповідно рішення суду першої інстанції позовні вимоги були задоволені частково. Апеляційна скарга подана з боку Лисичанської міської виборчої комісії. При таких обставинах відповідно вимог частини 1 статті 195 КАС України суд апеляційної інстанції переглядає судове рішення суду першої інстанції в межах апеляційної скарги, тобто щодо тих вимог, які були задоволені.

Згідно з ч.1 ст.172 Кодексу адміністративного судочинства України (надалі КАС України) право оскаржувати рішення, дії чи бездіяльність виборчих комісій, комісій з референдуму, членів цих комісій мають суб'єкти відповідного виборчого процесу (крім виборчої комісії), а також ініціативна група референдуму, інші суб'єкти ініціювання референдуму.

Спеціальним Законом, який визначає основні засади, організацію і порядок проведення виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, міських, районних у містах, сільських, селищних рад (далі - депутати) та сільських, селищних, міських голів є Закон України «Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів» (далі - Закон №2487).

Відповідно до статті 38 Конституції України громадяни мають право брати участь в управлінні державними справами, у всеукраїнському та місцевих референдумах, вільно обирати і бути обраними до органів державної влади та органів місцевого самоврядування.

Згідно статті 71 Конституції України вибори до органів державної влади та органів місцевого самоврядування є вільними і відбуваються на основі загального, рівного і прямого виборчого права шляхом таємного голосування. Виборцям гарантується вільне волевиявлення.

Частиною першою статті 11 Закону України «Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів» визначено, що виборчий процес - це здійснення суб'єктами, визначеними у статті 12 цього Закону, виборчих процедур, передбачених цим Законом.

Відповідно до ст.12 Закону №2487 суб'єктами виборчого процесу є:

1) виборці;

2) Центральна виборча комісія, виборчі комісії, сформовані (утворені) відповідно до цього Закону, Закону України "Про Центральну виборчу комісію" та інших законів України;

3) кандидати в депутати, кандидати на посаду сільського, селищного, міського голови;

4) місцеві організації партій, які висунули кандидатів у депутати у багатомандатному виборчому окрузі, або одномандатному виборчому окрузі, або одномандатному мажоритарному виборчому окрузі, або кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови;

5) офіційні спостерігачі від місцевих організацій партій, які висунули кандидатів у депутати у багатомандатному виборчому окрузі, від кандидатів у депутати в одномандатному, одномандатному мажоритарному виборчому окрузі, від кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови, від громадських організацій.

Відповідно до ч.ч. 5 і 6 ст. 25 Закону № 2487 міська територіальна виборча комісія, зокрема, здійснює наступні повноваження: забезпечує підготовку та проведення виборів до відповідної ради; утворює одномандатні мажоритарні виборчі округи відповідно до цього Закону, встановлює їх межі та єдину нумерацію; реєструє кандидатів, виборчі списки кандидатів у депутати, висунутих місцевими організаціями партій до відповідної ради, їх представників, уповноважених осіб, довірених осіб кандидатів, видає їм відповідні посвідчення; розглядає питання щодо скасування рішення про реєстрацію кандидатів у випадках, передбачених цим Законом; розглядає звернення, заяви і скарги стосовно підготовки та проведення місцевих виборів до відповідної місцевої ради, приймає щодо них рішення.

За змістом ст.36 Закону № 2487 висування кандидатів у депутати та на посаду сільського, селищного, міського голови місцевою організацією партії відбувається на підставі цього Закону, статуту політичної партії. Місцева організація партії може висунути особу, яка є членом цієї політичної партії, або безпартійного громадянина.

Міська організація партії може висунути: одного кандидата на посаду міського голови; виборчий список кандидатів у депутати відповідної міської ради у кількості, що не перевищує кількість депутатів (загального складу) ради; по одному кандидату в депутати у кожному одномандатному мажоритарному виборчому окрузі по виборах депутатів відповідної міської ради; одного кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови (сіл, селищ, міст, що входять до складу цього міста, згідно з існуючим адміністративно-територіальним устроєм); виборчий список кандидатів у депутати міської ради (міста, що входить до складу цього міста, згідно з існуючим адміністративно-територіальним устроєм) у кількості, що не перевищує кількість депутатів (загального складу) такої ради; по одному кандидату в депутати у кожному одномандатному мажоритарному виборчому окрузі по виборах депутатів до міської ради (міста, що входить до складу цього міста, згідно з існуючим адміністративно-територіальним устроєм); по одному кандидату в депутати у кожному одномандатному виборчому окрузі по виборах депутатів відповідних сільських, селищних рад (сіл, селищ, що входять до складу цього міста, згідно з існуючим адміністративно-територіальним устроєм).

Висування кандидатів місцевою організацією партії проводиться на зборах (конференціях) цієї організації.

Судом першої та апеляційної інстанції встановлено, що 18.02.1994 року за №1 381 120 0000 000610 до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців було внесено запис про Міську організацію Комуністичної партії України (а.с. 21).

Відповідно до ч.10 ст.36 Закону № 2487 про час і місце проведення зборів (конференції) з метою висування кандидатів місцева організація партії повідомляє у письмовій формі відповідну територіальну виборчу комісію не пізніш як за день до дня проведення зборів (конференції). На таких зборах (конференції) мають право бути присутніми члени відповідної територіальної виборчої комісії.

Відповідно до положень ч.3 ст.20 Закону «Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів» територіальна виборча комісія є постійно діючим колегіальним органом, що в межах своїх повноважень забезпечує організацію та проведення місцевих виборів.

Підпунктом 2.3. п. 2 Порядку організації роботи територіальних та дільничних виборчих комісій з виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів (затверджений Постановою ЦВК від 15.09.2010 р. № 351) визначено: перше засідання виборчої комісії скликається не пізніш як на другий день з дня сформування нового складу територіальної виборчої комісії та утворення дільничної виборчої комісії, а наступні - у разі необхідності.

При цьому, на першому засіданні виборчої комісії за пропозицією головуючого серед інших першочергових питань розглядається, зокрема питання про режим роботи виборчої комісії та графік чергувань членів комісії у приміщенні комісії.

Таким чином, територіальна виборча комісія в межах виборчого процесу має працювати постійно, без вихідних днів та забезпечувати присутність чергового члена комісії у приміщенні комісії.

Також, із графіка чергувань, наданого представником відповідача взагалі не вбачається, хто був черговим членом комісії 24.04.2014 року.

Частиною 1 ст.69 КАС України встановлено, що доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються судом на підставі пояснень сторін, третіх осіб та їхніх представників, показань свідків, письмових і речових доказів.

Допитаний під час розгляду справи у суді першої інстанції свідок ОСОБА_7, пояснив, що 24.04.2014 року він чергував на Лисичанській міській виборчій комісії, приміщення комісії фактично не залишав, був присутній протягом всього робочого дня, а о 16 годині 00 хвилин було засідання усієї комісії. ОСОБА_5 повідомлення про час та місце проведення конференції йому не надавала.

Представник відповідача в судовому засіданні при розгляді справи у суді першої інстанції поясняв, що 24.04.2014 року черговим членом комісії був ОСОБА_7, однак він міг залишати приміщення комісії на незначний проміжок часу у зв'язку з особистими потребами.

Відповідно пояснень у суді першої інстанції позивача ОСОБА_5 та пояснень допитаного в якості свідка ОСОБА_8, перший секретар Лисичанської міської організації Комуністичної партії України ОСОБА_5 24.04.2014 р. у період з 9 год. 00 хв. до 9 год. 30 хв. прибула до Лисичанської міської виборчої комісії із повідомленням, що 26.04.2014 р. буде проведено конференцію Лисичанського міського комітету Комуністичної партії України, де буде висунуто кандидата на посаду Лисичанського міського голови. Однак приміщення територіальної виборчої комісії виявилося зачиненим, причому жоден із членів Лисичанської міської виборчої комісії не перебував у приміщенні, а також повідомленням Лисичанської міської організації Комуністичної партії України від 24.04.2014 року.

Ураховуючи факти, викладені в поясненнях свідків суд першої інстанції не прийняв до уваги пояснення ОСОБА_7, з чим погоджується колегія суддів.

Колегія суддів вважає, що при наявності сумнівів щодо можливості надання Лисичанській міській виборчій комісії Луганської області повідомлення про проведення конференції, суб'єкт владних повноважень беззаперечно не довів факт постійного знаходження посадової особи за місцем знаходження виборчої комісії.

Окрім того, Лисичанська міська організація КПУ звернулася до відповідача наступного дня 25.04.2014 р. й все ж таки проінформувала виборчу комісію про час і місце (26 квітня 2014 р.) проведення конференції Лисичанського міського комітету Комуністичної партії України з питання висування кандидата на посаду Лисичанського міського голови, що підтверджується повідомленням з відміткою про отримання (а.с.14).

Причому відповідач будучи проінформованим 25.04.2014 р. мав об'єктивну можливість направити своїх представників для відвідування конференції Лисичанської міської організації КПУ.

Враховуючи вищенаведене, суд першої інстанції вірно дійшов до висновку, що Лисичанською міською організацією Комуністичної партії України вжито усіх необхідних заходів для своєчасного повідомлення Лисичанської міської виборчої комісії про час та місце проведення конференції Лисичанського міського комітету Комуністичної партії України, де буде висунуто кандидата на посаду Лисичанського міського голови.

Також відповідно до ч.10 ст.36 Закону № 2487 про час і місце проведення зборів (конференції) з метою висування кандидатів місцева організація партії повідомляє також засоби масової інформації.

Лисичанська міська організація Комуністичної партії України 25.04.2014 року звернулася до ТОВ «ТРК ЛІК- ТВ» з проханням розмістити текст інформації про час та місце проведення позачергової партійної конференції з висування кандидата на пост міського голови м.Лисичанська в мережі кабельного телебачення й ця інформація 25.04.2014 року була розміщена в кабельних мережах (а.с. 15,38).

Таким чином, суд першої інстанції правильно дійшов висновку, що Лисичанською міською організацією Комуністичної партії України повністю виконано вимоги ч.10 ст.36 Закону №2487, а тому у відповідача були відсутні підстави для відмови в реєстрації кандидатом на посаду Лисичанського міського голови ОСОБА_5 з підстав порушення вимог, встановлених ч.9,11 ст.15, ч.10 ст.36 ЗУ «Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів».

Відповідно до законодавства про вибори за результатами проведення зборів складається протокол. Частиною 9 ст. 36 Закону № 2487 визначено, що у протоколі зборів (конференції) місцевої організації партії зазначаються час і місце їх проведення, загальна кількість членів місцевої організації партії, кількість учасників зборів (конференції), порядок денний, відомості про кожного кандидата: прізвище, власне ім'я (усі власні імена) та по батькові (за наявності), число, місяць і рік народження, громадянство, партійність, посада, місце роботи (заняття), адреса місця проживання, дані про підсумки голосування щодо кандидатів. Рішення про висування місцевою організацією партії виборчого списку кандидатів у депутати, кандидатів у депутати та на посаду сільського, селищного, міського голови не може бути скасовано або переглянуто організацією (органом, посадовою особою) цієї політичної партії вищого рівня.

Протокол зборів (конференції) підписується керівником місцевої організації партії та скріплюється печаткою місцевої організації партії або організації цієї політичної партії вищого рівня.

Як вбачається з Протоколу №1 позачергової конференції Лисичанської міської організації Лисичанської міської організації Комуністичної партії України від 26 квітня 2014 року, Лисичанською МО КПУ було затверджено кандидатуру на посаду міського голови м.Лисичанська Луганської області на позачергових виборах 25 травня 2014 року члена Комуністичної партії України ОСОБА_5 (а.с.18-19)

Відповідно до ч.ч.3 та 4 ст.42 Закону №2487 особі, яка подала до відповідної територіальної виборчої комісії зазначені у частинах першій, другій статті 39 цього Закону документи, видається довідка із зазначенням дати і часу прийняття документів та переліку прийнятих документів.

Територіальна виборча комісія не пізніш як на третій день з дня прийняття заяви про реєстрацію кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови та доданих до неї необхідних документів, але не пізніш як за 23 дні до дня виборів приймає рішення про реєстрацію кандидата або про відмову в його реєстрації.

Копія цього рішення не пізніше наступного дня після його прийняття надсилається (видається) відповідному кандидату на посаду сільського, селищного, міського голови або його довіреній особі.

Статтею 44 Закону №2487 встановлено, що територіальна виборча комісія відмовляє в реєстрації кандидата в депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови в разі:

1) порушення встановленого цим Законом порядку висування кандидата, в тому числі перевищення встановленої частинами третьою - сьомою статті 36 цього Закону кількості кандидатів у депутати, які можуть бути висунуті у відповідному виборчому окрузі;

2) відсутності передбачених цим Законом документів;

3) припинення громадянства України кандидата;

4) визнання судом кандидата недієздатним, набрання щодо нього законної сили обвинувальним вироком суду за вчинення умисного злочину;

5) виявлення територіальною виборчою комісією обставин, за яких особу не може бути обрано депутатом або сільським, селищним, міським головою відповідно до статті 9 цього Закону.

Рішення про відмову в реєстрації кандидата повинно містити вичерпні підстави відмови. Копія цього рішення видається особі, яка відповідно до частини четвертої статті 40, частини другої статті 41, частини другої статті 42 подавала документи для реєстрації кандидата (кандидатів) в депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, або кандидату особисто у строки, визначені частиною дев'ятою статті 40, частиною четвертою статті 41, частиною четвертою статті 42 цього Закону.

Відповідач зазначену заяву та документи щодо відповідності до вимог ст. 37 і 39 Закону № 2487 не розглядав.

Згідно з пунктом 2.2 Порядку ведення діловодства у виборчих комісіях та комісіях з референдумів, затвердженого постановою Центральної виборчої комісії від 15 вересня 2010 року № 350 (далі - Порядок №350), рішення комісії приймається, як правило, у формі постанови.

Пунктом 2.3 Порядку №350 з питань поточної внутрішньої діяльності комісія може ухвалювати протокольні рішення. Цей пункт кореспондується з ч.12 ст.27 Закону №2487.

Рішення виборчої комісії з розглянутого питання повинно містити: найменування комісії, найменування рішення, дату та місце його прийняття і порядковий номер, мотивувальну частину з посиланням на обставини, що зумовили розгляд питання на засіданні комісії, посилання на положення нормативно-правових актів або рішення (положення рішень) Центральної виборчої комісії чи територіальної виборчої комісії або судові рішення, якими керувалася комісія при прийнятті рішення, резолютивну частину. Рішення виборчої комісії підписується головуючим на засіданні (частина п'ятнадцята статті 27 Закону №2487).

Усупереч зазначеним вимогам вищевказане рішення про відмову в реєстрації кандидатом на посаду Лисичанського міського голови ОСОБА_5 Лисичанською міською виборчою комісією викладено лише в протоколі засідання цієї комісії №5 від 01 травня 2014 року.

При таких обставинах колегія суддів прийшла до висновку про порушення суб'єктом владних повноважень виборчих прав позивачів та відсутність з боку позивачів порушень вимог ст.36 Закону України «Про вибори народних депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів», у зв'язку з чим суд першої інстанції правильно визнав протиправним та скасував рішення Лисичанської міської виборчої комісії Луганської області про відмову Лисичанській міській організації Комуністичної партії України в реєстрації кандидата на посаду Лисичанського міського голови ОСОБА_5

Також суд апеляційної інстанції погоджується з судом першої інстанції, який застосував частину 2 ст.11 КАС України яка визначає, що суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, і не може виходити за межі позовних вимог, однак може вийти за межі позовних вимог тільки в разі, якщо це необхідно для повного захисту прав, свобод та інтересів сторін чи третіх осіб, про захист яких вони просять.

Застосовуючи вказану норму суд першої інстанції правильно вважав за необхідне для повного захисту прав позивачів зобов'язати Лисичанську міську виборчу комісію Луганської області розглянути питання про реєстрацію ОСОБА_5 як кандидата на посаду Лисичанського міського голови Луганської області на позачергових виборах Лисичанського міського голови Луганської області 25 травня 2014 року.

Статтею 200 КАС України визначено, що суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а постанову або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Колегія вважає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права, тому при таких обставинах апеляційну скаргу необхідно залишити без задоволення, а рішення суду без змін.

Суд апеляційної інстанції також зазначає, що при подачі апеляційної скаргу апелянтом не був сплачений судовий збір.

Частиною 1 статті 88 КАС України встановлено, що суд, враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою зменшити розмір належних до оплати судових витрат чи звільнити від їх оплати повністю або частково, чи відстрочити або розстрочити сплату судових витрат на визначений строк.

Колегія суддів, застосовуючи вимоги зазначеної статті вважає можливим звільнити відповідача від сплати судового збору, розмір якого становить 36,54грн.

Керуючись статтями 24, 160, 167, 177, 184, 195, 196, 197, 198, 200, 205, 207 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

УХВАЛИВ:

Апеляційну скаргу Лисичанської міської виборчої комісії Луганської області на постанову Луганського окружного адміністративного суду від 07 травня 2014 р. у справі № 812/3072/14 - залишити без задоволення.

Постанову Луганського окружного адміністративного суду від 07 травня 2014 р. у справі № 812/3072/14 - залишити без змін.

Звільнити Лисичанську міську виборчу комісію Луганської області від сплати судового збору при подачі апеляційної скарги.

Ухвала набирає законної сили з моменту проголошення та оскарженню не підлягає.

Головуючий О.О.Шишов

Судді І.В.Сіваченко

В.В.Попов

СудДонецький апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення10.05.2014
Оприлюднено14.05.2014
Номер документу38595254
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —812/3072/14

Ухвала від 08.05.2014

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Шишов О.О.

Ухвала від 10.05.2014

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Шишов О.О.

Ухвала від 08.05.2014

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Шишов О.О.

Постанова від 07.05.2014

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

І.А. Гончарова

Ухвала від 05.05.2014

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

І.А. Гончарова

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні